All Activity
- Past hour
-
Κρίμα γιατι και τα 3 αδελφάκια ειναι πλεον εκτος λειτουργίας. Πλοια τα οποια εχουν τις δυνατότητες των αντίστοιχων ρανερ (32-33) αλλα οι μηχανές τους ειναι παρα πολύ απαιτητικές και επειδή έχουν μονο 2/4 για τιμόνι μπορούν ευκολα να βγουν εκτος (απαγόρευση απόπλου) μεχρι επισκευής τους . Ολα αυτα τα γνωρίζω απο πρωτο χερι καθώς δούλευα σε ενα απο αυτά . Με την seajets να κρατάει πλέον μονο το Power Jet που εχει ιδιες (κατα 90%) μηχανές δύσκολα βλέπω να το αγοράζει ακόμα και για ανταλλακτικά
- 326 replies
-
- corsica ferries
- kallisti ferries
- (and 4 more)
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
margaritis24 replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μα δε κανει θορυβο,εγω που εμενα διπλα στο λιμανι στη Ζακυνθο δεν ακουσα κατι υο βραδυ- 682 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά. -
Petros P started following Corsica Express Three (IMO 9135963)
-
Και η Blu Navy το έχει βγάλει για πούλημα , η αλήθεια ειναι οτι δεν μου κολαγε στο προφιλ της εταιρειας.
- 326 replies
-
- corsica ferries
- kallisti ferries
- (and 4 more)
- Today
-
Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
-
aeolosexpress11 started following Αρακλειανός
-
aeolosexpress11 started following AnekLines1
-
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Panagia Ekatontapiliani replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να βάλουν κανένα silancier για να μειώσουν τον θόρυβο από τις μηχανές (εάν κάνει το βράδυ που διανυκτερεύει στον Πόρο)- 682 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών
speedrunner replied to Angelos's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Και επίσης στην δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή και πάλι δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος -
Ευχαριστώ πολύ!!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω όσο καλύτερο και πιο κοντινό στο πραγματικό γίνεται. Σκέφτομαι να ανοίξω τα φινιστρίνια του γκαράζ και από μέσα να βάλω φωτισμό με λεντοταινία. Τα παράθυρα των αεροπορικών θέσεων και των καμπινών είναι λεπτοδουλειά και θέλουν υπομονή στο κόψιμο, αν δεν καταφέρω να τα κόψω θα τα σχεδιάσω επάνω (ευτυχώς το συγκεκριμένο δεν είχε πολλές καμπίνες και συνεπώς λίγα παράθυρα, ενώ το Μυτιλήνη ας πούμε είχε πολλές καμπίνες και πολλά παράθυρα, αν αποφασίσω να το φτιάξω και αυτό κάποια στιγμή μάλλον απλά θα τα σχεδιάσω). Όσον αφορά το Ithaki, το μόνο που θα είναι κάπως δύσκολο να κάνω θα είναι ο καταπέλτης της πλώρης, και πως θα κάνω να ανοίγει το μπροστινό μέρος, αφού θα πρέπει να το κολλήσω για να στηρίζεται. Μήπως έχετε κάποια ιδέα;
-
aeolosexpress11 started following Νήσος Σάμος (IMO 8712635)
-
Φωτογραφία που τράβηξα από τον πρόσφατο δεξαμενισμό του Νήσος Σάμος στη δεξαμενή Πειραιάς 1 στο Πέραμα. Δίπλα έκανε δεξαμενισμό και το Αστερίων 2 της ΑΝΕΚ.
- 1,086 replies
-
- ionian queen
- nissos samos
- (and 11 more)
-
Προτάσεις για...νέες γραμμές
Champion Jet_2 replied to karavolatris's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Βλέποντας τα δρομολόγια για τις Δυτικές πάντως δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτό που έχει κάνει η Seajets. Είναι πολύ κοντά οι ώρες αναχώρησης του Superruner Jet II με του Power Jet από Μήλο προς Πειραιά και από Πειραιά προς Μήλο αντίστοιχα. Ουσιαστικά στο κομμάτι Πειραιάς Μήλος Πειραιάς κυνηγάει την ουρά της. Πιστεύω πως θα έπρεπε το πλοίο που κάνει το απογευματινό των Δυτικών αντί να διανυκτερέυει στη Μήλο να συνέχιζε καθημερινά(;;;) προς Χανιά ή Ρέθυμνο ή συνδυασμό των δύο. Έτσι το δρομολόγιο που προτέινω θα ήταν Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος Ρέθυμνο ή Χανιά. Ειδικά αν έβαζαν ένα πλοίο με μεγαλύτερη ταχύτητα από το Power Jet πχ το Eurochampion θα έκανε σχεδόν παραπλίσιους χρόνους για την Κρήτη και τολμώ να πω πως θα γέμιζε αρκετά συχνά με αυτό τον συνδυασμό χωρίς να κυνηγάει το ένα πλοίο τους το άλλο. -
Νομίζω όλο το ζουμί είναι εδώ, αθόρυβο και να το προτιμάτε για τα οχηματα. Εν τω μεταξύ τί αλλαγές μπορούν να κάνουν για το θόρυβο; Προσωπικά δεν θυμάμαι να κάνει θόρυβο εκτός γκαράζ.
- 682 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Οκ οκ, δεκτό.
- 715 replies
-
- hellenic seaways
- highspeed
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Έχει γίνει κάποια ανακαίνιση στο εσωτερικό του και στα μηχανολογικά;
-
Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών
pilot replied to Angelos's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Εάν παρατήρησα καλά, στις άγονες από Λαύριο για βόρειο Αιγαίο έχουν στην πράξη ροκριθεί και η Seajets και η Fast Ferries?🤔 -
Αυτό το kefaloniapress κάποιος λίγο να το μαζέψει...τα δημοσιεύματα του μου θυμίζουν καποια παλιότερα κοσμικά ρεπορτάζ φιλοκυβερνητικων καναλιών για την "υπέρκομψη Μαρεβα Γκραποφσκι- Μητσοτάκη😁
- 682 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Εάν τα δρομολόγια ήταν αντίστροφα τύπου πρωινά από Πειραιά και μεσημεριανά από Ρέθυμνο, θα ήταν κάπως πιο δελεαστικά για απόδραση ακόμα και τριημέρου στην όμορφη αυτή πόλη. Τώρα, έτσι όπως είναι και 2 φορές την εβδομάδα, δεν απεξαρτητοποιουν την περιοχή από το Ηράκλειο η τα Χανιά. Πάντως είναι από τα στοιχήματα του καλοκαιριού που προσωπικά θα χαρώ παρα πολύ να κερδηθούν και γιατι όχι να δούμε έστω και από του χρόνου τη σύνδεση αυτή πιο τακτική (ή και καθημερινή). Η τουριστική κίνηση εχει αυξηθεί πολύ στην περιοχή αυτή τα τελευταία χρόνια.
-
Με μια πρώτη ανάγνωση μας τα έχει πει ο @iord εδώ και τέσσερις μήνες. Σε δεύτερη ανάγνωση, μην υπερβάλλουμε («Το Ρέθυμνο αποκτά πλοίο»): Δυό φορές την εβδομάδα για όσο…
-
Το Ρέθυμνο από 20 του μήνα αποκτά πλοίο!Το συγκεκριμένο είναι το power jet της seajets το οποίο θα κάνει το δρομολόγιο 5ωρες και 50 λεπτά !! https://www.chaniaships.com/post/επίσημο-από-20-ιουνίου-το-ρέθυμνο-αποκτά-πλοίο-σύνδεση-με-πειραιά-1
-
Λιμάνι Μεστών
Panagia Ekatontapiliani replied to NHSOS XIOS's topic in Υποδομές και λιμενική πολιτική
Λιμένας Μεστών χωρίς... λεωφορείο -
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Panagia Ekatontapiliani replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Smyrna di Levante Ferries: Όλη τη σεζόν στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη- 682 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/73526/24/15-10-2024 Ο.Ε. Προκήρυξης ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025 πλην των γραμμών με α/α 52, 53, 70 Η εταιρεία του Κυριακάκη έχει σχεδόν διεκδικήσει και έχει προκριθεί σε όλες τις μικρές γραμμές με επιβατηγά πλοία (Ιόνιο, Βόρειο Αιγαίο, Δωδεκάνησα, Κάρπαθο, Βόλος). Να δούμε ποια θα αφήσει στο τέλος γιατί δεν ξέρω εάν φτάνουν όλα τα πλοία της για όλες τις γραμμές.
-
Βίκτωρ, δεν ήταν καθόλου καθυστερημένο!!! Δευτέρες το πλοίο φτάνει Πειραιά στις 7 το απόγευμα αν δεις το πρόγραμμά του!!!
- 166 replies
-
- daleela
- grand peace
-
(and 1 more)
Tagged with: