Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Παρακαλώ! Είναι και αυτό ένα σύμπτωμα του πλοίου όπως πολλά ακόμη που έχουν αναφερθεί ανωτέρω, καθότι η εταιρεία το μετασκευασε για άλλες γραμμές και λιμάνια... Ωστόσο, εξ όσων έχω ακούσει, υπάρχει σχέδιο να θεραπευτούν άπαντα το αμεσότερο δυνατόν και το πλοίο χρηστικά να προσαρμοστεί πλήρως στις παρούσες γραμμές που εξυπηρετεί. Έδωσε αρκετή ελάφρυνση στις μεταφορικές, ειδικά τον Απρίλιο -Μαιο στη Ζάκυνθο όπου το μεταφορικό έργο είχε ξεφύγει σε όγκο... Σε αρκετά βραδινά δρομολόγια εξυπηρέτησε κίνηση οχημάτων, η οποία υπερέβαινε την χωρητικότητα του mare, ενώ σημειωτέον ότι ήδη δύο φορές, λόγω ειδικών συνθηκών (τριήμερα κ απεργίες) γέμισε το τεράστιο γκαράζ του ( το είχε διπλώσει εκτάκτως και ο Κάλβος καθότι η κίνηση υπερέβαινε την χωρητικότητα κ του Σμύρνα). Υ.γ: Είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε συμπλήρωση/διόρθωση σε τυχόν γραφόμενα μου, καθότι δεν είμαι ναυτικος και αγνοω ειδικότερες τεχνικές, κατασκευαστικές και ναυτικές ορολογίες.
  3. Today
  4. Πάντως να ξέρεις ότι αν η εισφορά στην ΠΝΟ ήταν προαιρετική (όπως σε άλλες χώρες ) πολλοί ναυτικοί δεν θα την κατέβαλλαν γιατί τα σωματεία στην Ελλάδα έχουν από πολλού να ασχολούνται με τα συμφέροντα των μελών τους(σε αντίθεση με άλλες χώρες που πραγματικά νοιάζονται για τα πληρώματα χωρίς διακρίσεις).... άλλωστε κάποιοι χρησιμοποιούν τις θέσεις τους σε εταιρείες για να προωθηθούν στα σωματεία.... Αν δεις τα ψηφοδέλτια των εκλογών τους θα καταλάβεις τι συνδικαλιστικό κίνημα είναι η ΠΝΟ, Όταν κάποιοι(αρκετοί) υποψήφιοι είναι στελέχη σε ναυτιλιακές εταιρείες...Γενικά ο συνδικαλισμός πάντα βλάπτει στην Ελλάδα και δεν προσφέρουν πολλές φορές τίποτα....
  5. Ποια αλλαγή σημαίας; Ποια αιτήματα; Η πιο σωστή ανακοίνωση της ΠΝΟ όσα χρόνια την γνωρίζω ήταν αυτή. Χωρίς φυσικά να της δίνω λευκή επιταγή. Γνωστός ο κυρ αντώνης και οι μηχανορραφίες του. Γνωστή και η ΠΝΟ. Γενικώς, όπως κατά καιρούς αναφέρουμε, ο συνδικαλισμος στην Ελλάδα βλάπτει. Δεν είναι αυθεντικός, δεν είναι ισχυρός, δεν είναι ανεξάρτητος και κυρίως δεν είναι καθολικός.
  6. Το ενδιαφέρον είναι πως η ΠΕΝΕΝ βγήκε Απέναντι στην ΠΝΟ. Κανείς δεν το περίμενε από θέμα διάρκειας και συμμετοχής... Πάντως και η ΠΝΟ πολλές φορές με την πλειοψηφία των σωματείων λειτουργούσε σαν φρένο στα αιτήματα των ναυτικών...Έτσι και αλλιώς η ΠΝΟ και η παρέα της έχουν αποδείξει ότι αυτοί είναι τα φερέφωνα του ΣΕΕΝ είναι... Τώρα η απειλή αλλαγής σημαίας αν έχουν τα κότσια και μπορούν και νομίζουν ότι τους συμφέρει , ας το κάνουν οι εταιρείες και ας φορολογηθούν σε άλλη χώρα της ΕΕ να δουν την γλύκα...
  7. Πριν λίγο ενημερώθηκα ανεπίσημα ότι η απεργία θα συνεχιστεί κανονικά αύριο και θα γίνει μια "σύσκεψη" με το υπουργείο ναυτιλίας. Ξανά λέω ανεπίσημα περιμένουμε σχετική ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ
  8. To Ρ/Κ ΚΑΠΤΑΙΝ ΜΙΧΑΛΗΣ Ξ αυτές τις μέρες δουλεύει προσωρινά στη Σύρο, εξυπηρέτηση ναυπηγείου, λιμάνι, και όπου αλλού χρειαστεί.
  9. To ARIA VIBE της San Nikolla με γραφεία στην Αλβανία και στον Πειραιά. Το βαποράκι είναι του 1992 και χτισμένο στο Miho Shipyard της Ιαπωνίας. 9,597 dwt.
  10. Βαριές κουβέντες διαβάζω εδώ, τόσο για τους ανυπόταχτους αγωνιστές όσο και για την Attica. Τα μισά να είναι αλήθεια, χάθηκε και αυτή η παρτίδα. Και δεν θα είναι η πρώτη φορά.
  11. Ένα στιγμιότυπο του πλοίου κατά την άφιξη του στο λιμάνι της Σύρου στις 14-6-2025.
  12. The name is KRILO NOMADIC. https://www.krilo.hr/yacht_charters/hsc-krilo-jet/
  13. Superfast X4 σήμερα στην Πάτρα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης απεργίας που έχει κηρύξει η ΠΕΝΕΝ. Κατά σειρά βλέπουμε από δεξιά προς αριστερά της φωτογραφίας, Superfast I, Superfast II, Superfast XI και Superfast IV!
  14. mvin

    Superfast Ferries

    Πάτρα, 18 Ιουνίου 2025

    © Manos Vintzilaios

  15. Ξέρει κανείς γιατί το Αλκυών πήγε στην Ελευσίνα;
  16. Το πλοίο σταμάτησε τα δρομολόγια για Αλβανία και από την άλλη εβδομάδα 28 του μηνός ξεκινάει Για Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα.
  17. Μπορείτε να μετακινηθείται με τα ιταλικά πλοία. Αν και πιστεύω άλλο 20 ώρες στο τιμόνι κι άλλο μπήκαμε Πάτρα και φτάσαμε Ιταλία με το καράβι.
  18. Βαλκανική οδός με πολύ λιγότερα έξοδα, με θαυμάσιους δρόμους, σε 20 ώρες περίπου είμαι στην Ιταλία ή στην Ουγγαρία ή στην Αυστρία-Γερμανία και κάντε όσες απεργίες θέλετε ή κλείστε τα τελείως...
  19. Πηγή site facebook ΠΕΝΕΝ υπάρχει σύνδεσμος παραπάνω. Ελεύθεροι οι ναυτεργάτες των superfast I και IV Και θα σας μεταφέρω ένα μυνημα από την ΠΕΝΕΝ που αναρτήθηκε πριν λίγο : "Προειδοποίηση προς Attica Group. Σταματήστε την επιχείρηση καταστολής και απεργοσπασίας διότι θα κηρύξουμε απεργία σε όλα τα πλοία σας στην Ακτοπλοΐα."
  20. Εφάμιλλες του world δεν είναι γιατί εκεί που πιάνει αυτό τόσο είναι λόγω των ρευμάτων γι αυτό και δεν πάει το ίδιο σε όλα τα σημεια της διαδρομής! Επισης έχει ανύπαρκτο φορτίο από αυτοκίνητα! Το world τις προάλλες ήταν με 46,8.. παρόλα αυτά για να μη παρεξηγηθώ το σκάφος είναι πολύ αξιόλογο αλλα στο σημείο που τα έπιασε όλα πάνε πάνω από την κανονική τους ταχύτητα λόγω ρευμάτων και άλλων παραμέτρων
  21. 42,7 το κτήνος για Σαντορίνη. Δεν περίμενα πραγματικά ποτέ να δω τέτοιες ταχύτητες εφάμιλλες του World από το συγκεκριμένο σκάφος…
  22. Πάντα αυτό το διάστημα που αναφέρεις ότι δεν έχει καμπίνες είναι η περίοδος που έχει κίνηση αυτό το δρομολόγιο. Ξεκινάει από τον Ιούνιο το δρομολόγιο για να υπάρχει καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Χίο Μυτιλήνη.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...