Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Θεωρητικά το Olympic πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τις 27/06. Σε περίπτωση που δεν είναι έτοιμο η εταιρεία έχει και το Elite Jet σε ετοιμότητα, που μπορεί να μπει κάπου στο πρόγραμμα και να γίνουν οι αλλαγές που χρειάζεται στα δρομολόγια της εταιρείας ώστε να εξυπηρετηθούν όλες οι γραμμές κατάλληλα.
  3. Ισως συγχωνευτεί το δρομολόγιο των δυτικών με της Φολεγανδρου/Σαντορινης η θα κανει το Superrunner jet 2 διπλα δρομολόγια με το απογευματινό να πιάνει και Κυθνο
  4. Γνωρίζουμε γιατί σήμερα οι σημαίες των πλοίων της ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ είναι μεσιστιες;;;;;
  5. Στις 25/06 και 26/06 το Superrunner Jet II θα κάνει τα δρομολόγια το Champion Jet 1 στην γραμμή Πειραιά - Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή, το Champion Jet 1 τις Ίδιες ημερομηνίες θα κάνει τα δρομολόγια του Speedrunner Jet στην γραμμή Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη - Φολέγανδρο - Μήλο - Σίφνο - Σέριφο - Πειραιά ώστε το τελευταίο να ανέβει Θεσσαλονίκη για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του εκεί από 27/06. Πάντως είναι περίεργος να δω πως θα βγουν τα δρομολόγια από 27/06 και μετά αν τα Olympic Champion Jet και Tera Jet 2 δεν είναι έτοιμα όπως όλα δείχνουν.
  6. Today
  7. Απο την μικρή δεξαμενή κατέβηκε το AFRICAN LILY και αναχώρησε. Σειρά πήρε το ABK TIGER. Το GAZ SERENITY αναχώρησε.
  8. Για να διαχωρίσουμε δύο πραγματάκια . Οι κυλιόμενες σκάλες είναι οπωσδήποτε ένα μέσο ευκολίας , όμως αφορά αρτιμελής ανθρώπους. Για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες , δεν προσφέρονται σε καμία περίπτωση και κανονικά η χρήση τους απαγορεύεται ασχέτως αν για χάρη συντομίας ή προχειρότητας πολλές φορές χρησιμοποιούνται . Για τα προαναφερόμενα άτομα ενδείκνυται η χρήση πιστοποιημένου ανυψωτικού μέσου είτε ανελκυστήρας είτε αναβατόριο ανάλογα με το τι διαθέτει το κάθε πλοίο.
  9. Να ανοιξουμε ενα θεμα και για το KRILO TROPIC ενα καινουριο μικρο ταχυπλοο που δουλευει για την Krilo Lines στην Κροατια Χτισμενο το 2022 με μηκος 42 μετρα και πλατος 10.Περνει 342 επιβατες και αυτη την εποχη συνδεει το Σπλιτ με τα γυρω νησια ,ενα καποιες μερες κατεβαινει μεχρι το Ντουμπροβνικ
  10. 8 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  11. Ξέρουμε αν θα έχει και τις ίδιες διαστάσεις ή θα είναι λίγο μεγαλύτερο;
  12. Και όχι μόνο άτομα με ΑΜΕΑ αμαξίδιο και μωρά σε καρότσι δεν υπάρχει δυνατότητα να ανέβουν στο πλοίο από τις στενές σκάλες (κυλιόμενες και μη).Εδώ δεν διαθέτει θέσεις οχημάτων ΑΜΕΑ
  13. Ασυζητητί! Συμφωνώ και επαυξάνω για το θέμα της ασφάλειας και της εν γένει προσβασιμότητας! Ειδικά για άτομα με δυσκολίες κίνησης λόγω παθήσεων, όπως πχ και η μητέρα μου, που πηγαινοέρχονται τακτικότητα για θεραπείες κ εξετάσεις... πρέπει να διανύσουν 100 μέτρα εντός γκαράζ για να βρουν το πρώτο κάθισμα και αν είναι ελεύθερο...το πλοίο δεν είναι φιλικό στον επιβάτη στην παρούσα μορφή του. Επί της ουσίας ρο/ρο πολυτελείας είναι! Απλώς ανεδειξα την ανάγκη ύπαρξης ενός πλοίου χωρητικότητας 900-1000 γ.μ. κατά την παρούσα συγκυρία στην Ζάκυνθο. Επί της ουσίας δοκιμή έγινε κ λύση δόθηκε με το Σμύρνα εκτός της σεζόν ενώ η ανάγκη αυτή τώρα καλύπτεται με το διπλό δρομολόγιο το βράδυ των φιορ και μαρε (καύσιμα και όσα φορτηγά ξεμένουν από φιορ). Σημειωτέον, ότι υπάρχει θετικός αντίκτυπος και στην μερική αποσυμφόρηση της πόλης το πρωί, καθότι με το να έχουν φτάσει από νωρίς το βράδυ το σύνολο των φορτηγών, το πρωί οι επί μέρους διανομές εντός πόλης έχουν περατωθεί μέχρι τις 8-8.15. Εξού κ εκτιμώ ότι προχωράει γοργά πλέον η μετασκευή του κοντέσσα (που θα αποτελεί ένα κράμα κ των τριών άλλων πλοίων) ώστε να καλύψει τον ρόλο και την ανάγκη αυτή.
  14. Ναι γιατί αν κάποιος είναι αλλοδαπός εμπίπτει νομίζω προξενεία και τέτοια ενώ για ημεδαπούς δηλαδή Έλληνες πολίτες αφορά κυρίως το υπουργείο - ελληνικό κράτος.
  15. Το πλοίο φαίνεται να είναι από τα ιδανικά για την γραμμή με μια μόνο σημαντική εξαίρεση. Το ταξίδεψα χειμώνα όταν ξεκίνησε και το σαλόνι μου φάνηκε απίστευτα μικρό. Καλοκαίρι θα είναι αποπνικτικό. Έχουν τοποθετήσει τυχαίες καρέκλες από δω και από κει μπας και σωθεί η κατάσταση. Ας μας πει κάποιος καλοκαίρι τι επικρατεί στο πλοίο. Απο γκαράζ και ταχύτητα είναι ιδανικό για Κέρκυρα.
  16. Όπως προαναφέρθηκε πιο πριν να επαναλάβουμε ότι, ΤΑ ΝΑΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ για όλα τα καράβια εδώ και πάρα πολλά χρόνια για επιβάτες και οχήματα. Η δικαιολογία οι παντόφλες είναι πιο φθηνές δεν στέκει και ίσχυε προ κρίσης που υπήρχαν πολλές εταιρείες στην γραμμή με κλειστά πλοία (βλέπε Παναγιωτάκης, Αρήτη κλπ). Η γραμμή είναι ιδιαίτερη καθώς είναι σχετικά μικρή αλλά με πάρα πολλή κίνηση όλο το χρόνο. Χειμώνα μόνο από τους φοιτητές - καθηγητές και φορτηγά μπορεί να κρατηθεί και να βγάζει τα έξοδα. Συνοπτικά έχουμε μια γραμμή με 1. Μικρή απόσταση 2. Όχι ιδιαίτερα απαιτητικές καιρικές συνθήκες πέρα 5 μέρες το χειμώνα 3. Κυρίως όγκος το χειμώνα είναι μόνιμοι κάτοικοι Κέρκυρας- Ηγουμενίτσα που ψάχνουν να σώσουν και το παραμικρό σεντς λόγω της συχνής χρήσης 4. Εταιρείες που προσπαθούν πάση θυσία να εξοικονομήσουν χρήματα μειώνοντας το πλήρωμα με πατέντες όπως kerkyra express, άγιος Σπυρίδων Τα παραπάνω κλείνουν σε επιλογές ανοικτού τύπου παντόφλες αλλά έχουμε και τον αντίποδα 1. Πολλά φορτηγά όλο το χρόνο που το καλοκαίρι χειροτερεύει με την έλευση τουριστών από Βαλκάνια με αμάξια, αναγκάζοντας τα φορτηγά σε ψευτο ro/ro δρομολόγια με παντόφλες (και τα δρομολόγια με επικίνδυνα φορτία με παντόφλες είναι έξτρα ) 2. Απαιτητικό εφοδιαστικά νησί όλο το χρόνο, που σημαίνει πως πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο κάθε μέρα πλοίο ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών 3. Καλές υποδομές και στα δύο λιμάνια με προοπτικές να υποδέχονται πάντως τύπου πλοία. Το συγκεκριμένο το αναφέρω διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε τι ζουν οι συμπολίτες στο Αιγαίο,με τη λογική ότι αφού έχεις υποδομές- προοπτικές υποδοχής μεγαλύτερων πλοίων είναι το λογικό να εκμεταλλευτείς την κατάσταση 4. Καλομαθημένους Κερκυραίους που κλαίγονται για τις παντόφλες αλλά όταν είχε το νησί Αρήτη,Ερμή, Αικατερίνη έφυγαν νύχτα, προτιμώντας παντόφλες. Τα νούμερα δεν λένε ψέματα. Εφόσον λάβουμε τα παραπάνω δεδομένα υπάρχουν δύο λύσεις κατά τη γνώμη μου 1. Αγορά πλοίων μπαλαντέρ που είναι λίγο από όλα.Ουτε κλειστό ούτε ανοικτό .Μια μέση λύση ας πούμε λόγω της περιέργειας της γραμμής 2. Ανάμικτος στόλος με προσαρμογή στην κίνηση και τις συνθήκες. Το τελευταίο είναι το ιδανικό για τις περισσότερες γραμμές αλλά έως και απίθανο να συμβεί μιας και όπως παρατηρούμε σε πολλές εταιρείες τα κριτήρια για την επιλογή των πλοίων στα δρομολόγια είναι διαφορετικά από αυτά που θα έπρεπε. Κλασσικό παράδειγμα πριν πολλά χρόνια Ιούλιο μήνα από Κέρκυρα 6 ώρα το τελευταίο απογευματινό,με το επόμενο να είναι 9, και πιο πλήρες δρομολόγιο είχαν βάλει το Νάντη. Από τις χειρότερες ναυτιλιακές εμπειρίες μου. Έκατσα μέσα στο σαλόνι λόγω κλιματισμού και από την φασαρία και το στριμωξίδι ζαλίστηκα. Γενικά η κουβέντα για τα πλοία της συγκεκριμένης γραμμής έχει καταντήσει γραφική με την λύση να μην φαίνεται στον ορίζοντα διότι όπως εξήγησα στα δεδομένα , τα συμφέροντα των εταιρειών από την μια και των επιβατών από την άλλη συγκρούονται. Οι μεν θέλουν παντόφλες οι δεν κλειστά. Η γραμμή δεν μπορεί να τραβήξει με καμία από τις δύο απόψεις.Προσωπικά δεν με πολύ ενδιαφέρει αν θα είναι κλειστό,ανοικτό, διαστημόπλοιο απλά να κάνει το δρομολόγιο σε φυσιολογική ώρα (το πολύ μέχρι 1:45) και να μην επικρατεί μπάχαλο στο σαλόνι.
  17. Η πρόοδος στη ναυπήγηση του Ελλωτίς είναι εντυπωσιακή μέσα σε 3 μήνες. Το Ελλωτίς μοιάζει πάρα πολλά σχεδιαστικά με το Άνασσα Μ. Η φωτογραφία είναι από την κ. Ευσταθίου στο Facebook.
  18. Για λίγες εμφανίσεις θα είναι το Flying Dolphin 19 στο Σαρωνικό με τα χρώματα της AFD, μέχρι να ετοιμαστεί το Flying Dolphin Venus I. Και τώρα πήρε ειδική άδεια για να κάνει αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια στο Σαρωνικό.
  19. Δεν ευδοκίμησε το ενδιαφέρον της Seajets για το Regal Star.
  20. Οι συνθήκες επιβίβασης είναι επικίνδυνες και αυτό δε βλέπω να μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Μόνο όποιος επιβιβάζεται με αμάξι και πάει απ' ευθείας στο άνω γκαράζ μπορεί να νιώθει ασφαλής. Το άλλο θέμα με τον καταπέλτη είναι πιο εύκολο να αλλάξει.
  21. Here is the Ventouris Ferries lineup for the summer of 2025: Bari-Durres: Rigel II, Rigel III (daily) and Rigel V (high season weekend) Bari-Greece: Rigel V and Rigel VII The three-ship operation, in Ventouris livery, returns on the Bari-Durres line since 2009, when the three ships were Rigel, Athens and Siren. Ακολουθεί η σειρά δρομολογίων της Ventouris Ferries για το καλοκαίρι του 2025: Μπάρι-Δυρράχιο: Rigel II, Rigel III (καθημερινά) και Rigel V (Σαββατοκύριακο αιχμής) Μπάρι-Ελλάδα: Rigel V και Rigel VII Η λειτουργία τριών πλοίων, με τα χρώματα της Ventouris, επιστρέφει στη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο από το 2009, όταν τα τρία πλοία ήταν τα Rigel, Athens και Siren. (μετάφραση με google translate)
  22. D.B.

    Durres Port

    Rigel V, Rigel II and Af Mia - Durres 01/06/2025

    © D.B.

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...