Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ships_info_kavall

    GAZ REDSEA

    Gaz Redsea at Neorion Shipyard
  3. Talos & Kapetan Christos “Age of the Dinosaurs” Parikia Morning 06-14-25

    © Mutso Grande

  4. Today
  5. Μήπως δεν έχουν βρει ημερομηνία για επιθεώρηση του στόλου . θυμαμαι κάποια φορά η τέως ΠτΔ είχε κάνει επιθεώρηση και μαθεύτηκε μια μέρα πριν σχεδόν ανοιχτά της Γλυφάδας
  6. Ετσι όπως είναι η γέφυρα και ο καθρέπτης με την τεράστια πλώρη εμένα μου θυμίζει το θωρηκτό Ποτέμκιν. Τώρα πέρα απ’το χιούμορ, η κοπτοραπτική που γίνεται είναι πολύ μεγάλη, τα κρενια των καταπελτών που μεταφέρθηκαν πρυμα είναι τεράστια, και γενικά αμφιβάλω για το όλο εγχείρημα όπως και γενικότερα τα τελευταία εγχειρήματα της Levante. Με το καλό να έρθει ωστόσο.
  7. Παλιά ελάμβαναν χώρα παρόμοιες εκδηλώσεις αλλά με έμφαση κατάπλους πολεμικών πλοίων κ επισκεπτήρια του κοινού σε αυτά Αυτό είναι κάτι το ουσιαστικό ,πρέπει να δίνεται η ευκαιρία στον λαό κ ιδιαίτερα στους κάτοικους των παραμεθορίων περιοχών να γνωρίζουν από κοντά τις ένοπλες δυνάμεις Νομίζω το πρόβλημα είναι περισσότερο οικονομικό.
  8. Αφού πέρσι σάρωνε, φέτος πως γίνεται να τα πηγαίνει καλύτερα; Πρώτο γέμιζε.
  9. Γιατί για κάθε προορισμό κάνει έως και 50% παραπάνω ώρα με τα ίδια λεφτά από τη Seajets. Απορώ και αυτοί που το επιλέγουν γιατί το επιλέγουν.
  10. Ας δούμε μια σημερινή φωτογραφία με το Superrunner Jet,βγάζοντας πολύ κόσμο στην Ραφήνα.Μπορώ να πω ότι σε σχέση με πέρσι τα πάει πολύ καλύτερα!
  11. Τελικά έχει κλείσει 145μετρο ή το Άνδρος Κινγκ?
  12. Σείριε, δεν είναι όμορφα τέτοιου είδους λογοπαίγνια και αν με ρωτάς, περιττεύουν. Ο Πέτρος ρωτάει αν επανήλθε ο θεσμός και ο Βίκτωρας απάντησε όχι με την παλιά του μορφή. Ναι, επανήλθε ο θεσμός της ναυτικής εβδομάδας, με οποία μορφή κι αν αυτός έχει σήμερα.
  13. Εντάξει τα οργανωμένα γκρουπ των τουριστών παίρνουν την seajet. Μεμονωμένοι πελάτες πώς και δεν προτιμούν τα high speed?
  14. Το ΣουπερΦερρυ με αυτο το γκαραζ δεν.....
  15. Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή.
  16. Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ?
  17. Το Superrunner Jet αδειάζοντας πολύ κόσμο

    © aggelos_lask

  18. Είπε κανείς ότι δεν είναι ναυτική εβδομάδα επειδή δεν περιλαμβάνει κατάπλους πολεμικών πλοίων σε λιμάνια ??? Προσωπικά το μόνο που βλέπω είναι η σωστή παρατήρηση ότι δεν έχει την παλιά της μορφή. Εκτός και αν γράφτηκε κάτι παρόμοιο σε άλλο topic και δεν το είδα.
  19. Τι σημασία έχει αν είναι με την παλιά του μορφή; Δηλαδή αν δεν έχει την μορφή που είχε πριν 40 ή 20 χρόνια, δεν είναι ναυτική εβδομάδα; Προσαρμόζεται στο σήμερα, με την διαθεσιμότητα του σήμερα και με τις ανάγκες επίσης του σήμερα. Δεν καθορίζει ο κατάπλους πλοίων τον θεσμό, όταν περιλαμβάνονται τόσες εκδηλώσεις.
  20. Αγαπητέ, με τα ΘΑ κάνεις πολιτική. Στον πραγματικό κόσμο, με τα πραγματικά δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή, έχουμε δρομολόγιο στις 27/6 (αλήθεια, πως; τακτικη δρομολόγηση; συγκοινωνιακες ανάγκες; πως ανοίγει πλάνα μία εταιρεία; τι υπογραφή έχει πέσει για την εγκριση;) και τον διαγωνισμό στις 10/7. Με αυτά τα δεδομένα και μόνο, ναι, το ΘΑ είναι εύκολη "επιλογή". Δουλειές κάτω από το τραπέζι, και θέλουμε και ανάπτυξη τρομάρα μας.
  21. Στο παραπάνω άρθρο που παρέθεσε ο @CATHA αναφέρετε πως η εταιρεία πέρα από το συμβόλαιο για τα 2+2 option e-flexer έχει υπογράψει και για τη ναυπήγηση τριών aero για τις γραμμές του Αργωσαρονικού στα ναυπηγεία Brodrene. Πιθανόν να έχει υπογραφτεί μόνο LOI και όχι η σύμβαση ναυπηγήσεως. Τα συγκεκριμένα ναυπηγεία δεν ανακοίνωσαν πρόσφατα την αναστολή λειτουργείας τους και το κλείσιμο τους; Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε το πως η εταιρεία θα κατασκευάσει τα Catamaran που θέλει για το Σαρωνικό. Θα κοιτάξει σε άλλα γνωστά και καταξιωμένα ναυπηγεία όπως αυτά της Austal ή θα μείνει ως έχει για την ώρα;
  22. Πρακτικά το Παρος θα κατέβει μικρές Κυκλαδες να καλύψει το αδερφάκι του. Ας μην ξεχνάμε τις φήμες που είχαν ακουστεί ότι η Attica είχε επιθεωρήσει το Andros King πριν το τσιμπήσει η Golden, πράγμα που σημαίνει ότι γενικά η εταιρία ίσως ψάχνεται για πλοία αντίστοιχου μεγέθους. Και την φημολογούμενη ναυπήγηση πλοίου 100μ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα που θα προοριζόταν λόγω ηλικίας σε κάποια άγονη. Στην παρούσα φάση θεωρώ δεν θα ρίσκαρε η εταιρία να αφήσει κάποια από τις υφιστάμενες άγονες προς χάριν της ΣυροΤηνοΜυκονιας. Οπότε θεωρώ και εγώ πως κάποια από τις εταιρίες της Ραφηνας θα πατήσει πόδι με τις ευλογίες της Blue. Διαφορετικά θα πρέπει το Μύκονος να κάνει καθημερινά το δρομολόγιο μέχρι Σάμο, και την άγονη να την αναλάβει όλο το χρόνο το Διαγορας.
  23. Εντελώς πληροφοριακά ή αν θέλουμε την άχρηστη πληροφορία της ημέρας, αυτό το βυτίο μεταφέρει χύμα γάλα από την Εύβοια χρόνια τώρα. Είναι ο φίλος μας ο Γιάννης. Φέρνει γάλα στην Αθήνα για επεξεργασία και πώληση και επιστρέφει Εύβοια άδειο. 😉😉😉
  24. aggelos_lask

    Evia Star 14-6-2025

    Πρωινή άφιξη στο λιμάνι του Μαρμαρίου

    © aggelos_lask

  25. Σημερινή άφιξη του Εύβοια Σταρ στο Μαρμάρι κατέβασε κάπου στα 40 με 50 Ι.Χ και ένα βιτίο και κάπου στους 120 επιβάτες μέγιστο.Το πλοίο στην αναχώρηση 10:00 η ώρα από το Μαρμάρι για Ραφήνα ,όπου βρισκόμουν και εγώ,είχε ακριβώς 17 Ι.Χ και κάπου στους 40 επιβάτες
  26. Πάμε να κάνουμε μια άσκηση για να δούμε πως θα μπορούσε να καλυφθεί το κενό αν ισχύει η πώληση. Καταρχήν μιλάμε για κυκλαδες άρα ένα υπερμέγεθες πλοίο δεν θα μπορούσε να κάνει δουλειά τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αρα μιλάμε για τα ακόλουθα βαπόρια : 1) blue Star Myconos : είναι στην ικαρια Σάμο με προέκταση στην άγονη του βορείου Αιγαίου για την οποία λόγω ηλικίας παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . 2) Blue Star Chios: ομοίως έχει την άγονη της Κασοκαρπαθιας που λόγω ηλικίας λαμβάνει κι αυτό υψηλότερο μίσθωμα . 3) Βlue Star Delos : το βαπόρι της Παροναξίας είναι δύσκολο να το ξεσηκώσεις για να πάει σε μια γραμμή που δεν θα έχει την ίδια αποδοτικότητα . 4) Blue Star Patmos: έχει την άγονη της Δωδεκανήσου όπου λόγω ηλικίας επίσης παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . Επίσης φέτος ναυλώθηκε το Fast Ferries Andros για να καλυφθούν ακινησίες που και πάλι Blue Star Chios & Blue Star Patmos δεν πρόλαβαν να κάνουν . Με όλα τα ανωτέρω δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο για να καλυφθεί το κενό . Είτε θα πρέπει να παρατήσει κάποια άγονη ,είτε το καλοκαίρι να την εξυπηρετεί με κάποιο Highspeed, είτε θα πρέπει να συμβιβαστεί λαμβάνοντας χαμηλότερο μίσθωμα και κάποια άγονη (πχ κασοκαρπαθια) να την πάρει με το Διαγορας ώστε να απελευθερωθεί ένα από τα υπόλοιπα βαπόρια . Που και πάλι από ακινησίες και θερινά δρομολόγια πάλι δύσκολα θα είναι . Σε κάθε περίπτωση τα κουκιά δεν βγαίνουν και σε περίπτωση που θελήσει να κρατήσει την ΣΤΜ κάτι θα πρέπει να θυσιάσει . Εκτος κι αν ναυλώσει ένα βαπόρι σε μόνιμη βάση , που ισότιμη επιλογή με το Blue Star Paros δεν διαφαίνεται στη παρούσα στιγμή .
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...