Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΑΝΕΚ θεωρει πως το ΚΡΗΤΗ 1 θα ειναι ετοιμο μεχρι εκεινη την ημερα και ετσι θα αποδεσμευτει το ΑΡΙΑΔΝΗ και θα παρει τα δρομολογια του ΛΙΣΣΟΣ για 3 εβδομαδες και βλέπουμε.. Να δω μετα, με τί μουτρα θα λενε το ερχομενο καλοκαιρι στον κοσμο να ταξιδεψει για Χιο μυτιληνη με το 40χρονο ΛΙΣΣΟΣ, οταν το καταχειμωνο βαζουν τη ναυαρχίδα ΑΡΙΑΔΝΗ κ μετα τη στελνουν στα ξενα για περισσοτερα λεφτα.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καταλαβαίνω τα αρνητικά σχόλια (δικαιολογημένα ή μη) για μια εταιρεία που δεν αντικαθιστά το πλοίο της κατά την περίοδο της ακινησίας ή που το αντικαθιστά με κάποιο υποδεέστερο, αλλά κριτική για μια εταιρεία που κατά την περίοδο της ακινησίας το αντικαθιστά με ένα από τα καλύτερα του στόλου της, δεν μπορώ να την καταλάβω.

Link to comment
Share on other sites

...Να δω μετα, με τί μουτρα θα λενε το ερχομενο καλοκαιρι στον κοσμο να ταξιδεψει για Χιο μυτιληνη με το 40χρονο ΛΙΣΣΟΣ...

Μα φαντάζομαι, ακριβώς με τα ίδια "μούτρα" που αντικαθιστούν ενίοτε τα 30χρονα ΚΡΗΤΗ Ι και ΙΙ, ή το 34χρονο ΛΑΤΩ στις γραμμές του Ηρακλείου και των Χανίων, και μετά ναυλώνουν την "ναυαρχίδα" ΑΡΙΑΔΝΗ στο εξωτερικό...

Εδώ δεν έχουν πρόβλημα να κάνουν αυτές τις αντικαταστάσεις στην πατρίδα Κρήτη. Στην Χίο και στην Μυτιλήνη θα έχουν πρόβλημα ??? :confused:

Κακά τα ψέμματα, όσο κι αν μας αρέσει ή όχι. Στην ΑΝΕΚ το ΑΡΙΑΔΝΗ αντιμετωπίζεται σαν πλοίο "μπαλωματικού" :rolleyes: χαρακτήρα και όχι βέβαια ως "ναυαρχίδα" (ούτε κατά διάνοια...).

Και για το τυπικόν του πράγματος, να πούμε ότι το ΛΙΣΣΟΣ δεν είναι 40χρονο αλλά ...37χρονο. :D

Link to comment
Share on other sites

Όσο και αν μου αρέσει η Αριάδνη δε νομίζω ότι το μέγεθος της είναι το πλέον κατάλληλο για τη γραμμή.

Μα πάνω απόλα δε βλέπω πουθενά γιατί είναι αναβάθμιση η παρουσία του πλοίου στη γραμμή με τα άθλια ωράρια του Λισσός. Μόνο 15 μέρες είναι. Μέχρι το επόμενο καλοκαίρι κανείς δεν θα το θυμάται. Τότε θα νιώθεις τυχερός που βρήκες εισιτήριο την περίοδο αιχμής και ας είναι και με το Λισσός.

Μόνο ανταγωνισμός με διαφορετικό προϊόν μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της γραμμής. Η HSW το 2005 το δοκίμασε και πέτυχε με τη μία.

Link to comment
Share on other sites

Βρισκουν και τα κανουν στην γραμμη αυτη αυτα τα πραγματα.Μια εταιρια ειναι ουσιαστικα ποιος ο λογος να βαλει τα....οπλα της ΑΝΕΚ?Λισσος οσο παει και μετα κανα Πρεβελης:mad:Δεν τα λες κακα σαν πλοια ισα ισα που ειναι καλοσυντηρημενα αλλα δεν ειναι σαν τα αλλα.

Edited by Neptune
χαρακτηρισμος
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μολις εδεσε στη γνωστη θεση με την πλωρη προς τα εξω για τη νεα της γραμμη. Αντε να το δουμε κι αυτο. Καλοταξιδι. Ειμαι περιεργος να δω ποσο κομμενο θα πηγαινει για να ειναι μεσα στα ωράρια του Λισσος :o

Λογικά θα πηγαίνει με 19-20 μίλια όπως και το Κρήτη ΙΙ το περασμενο Μάιο, που είχε αντικαταστήσει το Λισσος και θα έχει μεγαλύτερες παραμονές στα λιμάνι για συμπίπτει με τα ωράρια του Λισσος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο σχεδιασμός έχει την ίδια λογική που είχε και η προσθήκη της Σύρου-Μυκόνου στο δρομολόγιο της Χίου-Μυτιλήνης. Χωράνε όμως δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη;:rolleyes:

Ωραια μας τα λες φιλε Oresti:D Τελικα στην γραμμη μας χωρανε τα 2 καρπουζια η οχι?:rolleyes: Γιατι πες οτι οι της ΑΝΕΚ δεν ηταν ευχαριστημενοι με την κινηση του Ν.ΧΙΟΣ οταν ηταν στα 2 νησια μονο και ειπαν να βαλουν κ Κυκλαδες για να γεμιζει το πλοιο.Μας πως θα γεμιζει απ την στιγμη που το εγκατεληψαν αρκετοι Χιωτες και Μυτιληνιοι?Να πουμε και για τα οχηματα,που ΛΙΣΣΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ τα σκουπιζουν ολα?

Η μηπως Συρος και Μυκονος φτανουν κ περισσευουν?Αν ναι,γιατι το πλοιο δεν μπαινει μονο σε αυτα τα νησια κ ανεβαινει μεχρι πανω?Μηπως για να μην δωθει 'πατημα' σε 'καποιον' για να μπει με γρηγορο πλοιο στην γραμμη...;)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η λογική της προσθήκης ενδιάμεσων προορισμών να είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις, αλλά οι υπόλοιπες παράμετροι διαφέρουν πολύ.

1. Το Nήσος Χίος είναι 30 χρόνια νεότερο από τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής συνεπώς διατηρεί σειρά πλεονεκτημάτων, παρά τις ενδιάμεσες στάσεις.

2. Οι αναμενόμενες απώλειες του από την κίνηση της Χίου & Μυτιλήνης σε μεγάλο βαθμό οδηγούνται προς την ΑΝΕΚ, συνεπώς η απώλεια εσόδων για τον όμιλο (με την ευρύτερη έννοια), μειώνεται σημαντικά.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω είναι κουραστικό μιας και επαναλαμβάνουμε τα ίδια. Τίποτε απόλα αυτά δεν θα γινόταν αν υπήρχε ανταγωνισμός στη γραμμή. Πεποίθηση μου είναι ότι η Sea Star δεν αποσύρει το Νήσος Χίος από το Βόρειο Αιγαίο μόνο και μόνο φοβούμενη την έλευση του ανταγωνισμού.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει μόνο η έλλειψη ανταγωνισμού, αλλά και το γεγονός πως τα δρομολόγια είναι πολλά για αυτή τη γραμμή, της οποίας αν και η κίνηση είναι σημαντικά μικρότερη από τις γραμμές της Κρήτης, έχει περισσότερα δρομολόγια από τα Χανιά και μέχρι πρόσφατα (την κάθοδο της Superfast), είχε σχεδόν ίδιο αριθμό δρομολογίων με το Ηράκλειο!!! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικά να αναφέρω κάποια νούμερα τις τελευταίες δυο ήμερες στη γραμμή για να δείτε ότι η κίνηση είναι παρά πολύ πεσμένη (και όχι μόνο σε αυτή τη γραμμή)

Τέταρτη 02/12/09: το Νήσος Χίος έφυγε με 8 ΦΓ ενώ το Μυτιλήνη μέχρι τις 18:30 είχε μέσα μόνο 2 ΦΓ

Πέμπτη 03/12/09: το Νήσος Χίος έφυγε με 15 ΦΓ ενώ το Αριάδνη έφυγε με αρκετά φορτηγά αλλά έπαιζες μπάλα και στα δυο επίπεδα του γκαράζ

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα ας μην ξεχναμε οτι τα Κρητικα βαπορια ειναι κατα πολυ μεγαλυτερα σε χωρητικοτητα.Νομιζω οτι αυτο που θελει η γραμμη ειναι δυο βαπορια το χειμωνα σε μεγεθος ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ ενα να φευγει τη μια μερα και ενα την αλλη ετσι ωστε να υπαρχει ικανοποιητικη πληροτητα και το καλοκαιρι να μπαινει και 3ο που η κινηση ειναι αυξημενη.

Θα συμφωνησω με τον gtogias ως προς το οτι αν μεινει η γραμμη με παλια πλοια θα ανοιξει η ορεξη της BLUE STAR κυριως να μπει κι αυτη στη γραμμη.Το θεμα ειναι οτι τοσα χρονια φωναζαν οι περισσοτεροι για το μονοπωλειο της ΝΕΛ και εχουμε καταληξει παλι σε ενα ειδος μονοπωλειου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί η λογική της προσθήκης ενδιάμεσων προορισμών να είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις, αλλά οι υπόλοιπες παράμετροι διαφέρουν πολύ.

1. Το Nήσος Χίος είναι 30 χρόνια νεότερο από τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής συνεπώς διατηρεί σειρά πλεονεκτημάτων, παρά τις ενδιάμεσες στάσεις.

2. Οι αναμενόμενες απώλειες του από την κίνηση της Χίου & Μυτιλήνης σε μεγάλο βαθμό οδηγούνται προς την ΑΝΕΚ, συνεπώς η απώλεια εσόδων για τον όμιλο (με την ευρύτερη έννοια), μειώνεται σημαντικά.

1.Τα οποια πλεονεκτηματα του χαθηκαν ολοκληρωτικα με την αυξηση του χρονου ταξιδιου και τα ωραρια τα οποια δεν ειναι βολικα για κανενα απο τους κατοικους των 2 νησιων του Β.Αιγαιου.Αρα λοιπον μπορουμε σχεδον σιγουρα να πουμε οτι μειωμενη κινηση απο Χιο&Μυτιληνη + κινηση απο Συρο&Μυκονο ειναι σχεδον ιση(ισως ελαχιστα μικροτερη η μεγαλυτερη)απο την κινηση Χιου&Μυτιληνης με τα παλια ωραρια/δρομολογια.

2.Εστω οτι καλυπτεται η απωλεια εσοδων για τον ομιλο,τα λειτουργικα εξοδα ομως,δεν ειναι αυξημενα?2 πλοια,αναλογα πληρωματα,περισσοτερα πετρελαια...Πως καταφερνει ο ομιλος και εχει κερδος μεταφεροντας τον ιδιο κοσμο και οχηματα(η κινηση στα 2 νησια παρουσιαζει σταθερα νουμερα εδω κ χρονια)με τα διπλα εξοδα?

Δεν φταίει μόνο η έλλειψη ανταγωνισμού, αλλά και το γεγονός πως τα δρομολόγια είναι πολλά για αυτή τη γραμμή, της οποίας αν και η κίνηση είναι σημαντικά μικρότερη από τις γραμμές της Κρήτης, έχει περισσότερα δρομολόγια από τα Χανιά και μέχρι πρόσφατα (την κάθοδο της Superfast), είχε σχεδόν ίδιο αριθμό δρομολογίων με το Ηράκλειο!!! :eek:

Αρα λοιπον ενα απο τα 2 πλοια(ΛΙΣΣΟΣ/Ν.ΧΙΟΣ)πρεπει να κοπει.Θυμιζω μονο οτι το Ν.ΧΙΟΣ επι εποχη Στριντζη ειχε το 50% της γραμμης με συνεχη βελτιωση των ποσοστων του...

Link to comment
Share on other sites

Αναμφίβολα, τα 3 πλοία είναι πολλά για τη συγκεκριμενη γραμμη Δεκεμβρη μήνα. Πόσο μάλιστα όταν το ένα είναι το ΑΡΙΑΔΝΗ. Το περασμένο καλοκαίρι παντως υπήρχε έλλειψη εισιτηρίων για οχήματα επι εβδομάδες ολόκληρες! Πρέπει να γίνει καλύτερος προγραμματισμός. Τα 11 δρομολόγια ανα εβδομάδα είναι υπερβολικά πολλά για το χείμωνα. Όπως και τα 13 είναι λίγα για το καλοκαίρι..

Link to comment
Share on other sites

Τα οποια πλεονεκτηματα του χαθηκαν ολοκληρωτικα με την αυξηση του χρονου ταξιδιου και τα ωραρια τα οποια δεν ειναι βολικα για κανενα απο τους κατοικους των 2 νησιων του Β.Αιγαιου.

Δεν είναι μόνο η ταχύτητα που κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός νεότευκτου και ενός πλοίου 35 ετών.

Πως καταφερνει ο ομιλος και εχει κερδος μεταφεροντας τον ιδιο κοσμο και οχηματα(η κινηση στα 2 νησια παρουσιαζει σταθερα νουμερα εδω κ χρονια)με τα διπλα εξοδα?

Μα το πλοίο της ΑΝΕΚ βρισκόταν στη γραμμή πριν από την αλλαγή των δρομολογίων του Νήσος Χίος, δεν μπήκε για να καλύψει το κενό που άφησε η αλλαγή του δρομολογίου του.

Θυμιζω μονο οτι το Ν.ΧΙΟΣ επι εποχη Στριντζη ειχε το 50% της γραμμης με συνεχη βελτιωση των ποσοστων του

Σημασία δεν έχει μόνο το μερίδιο αγοράς ως ποσοστό, αλλά το σύνολο της πίτας από την οποία μπορεί ένα πλοίο ή μια εταιρεία να πάρει το ποσοστό της. Σε άλλες γραμμές το 35% μπορεί να είναι αρκετό, σε άλλες να μη φτάνει ούτε το 80%.

Ναι αλλα ας μην ξεχναμε οτι τα Κρητικα βαπορια ειναι κατα πολυ μεγαλυτερα σε χωρητικοτητα.

Αυτό θα είχε σημασία αν τα πλοία έφευγαν γεμάτα, ενώ στην πράξη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Νομιζω οτι αυτο που θελει η γραμμη ειναι δυο βαπορια το χειμωνα σε μεγεθος ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ ενα να φευγει τη μια μερα και ενα την αλλη ετσι ωστε να υπαρχει ικανοποιητικη πληροτητα και το καλοκαιρι να μπαινει και 3ο που η κινηση ειναι αυξημενη.

Πράγματι η λύση αυτή που αναφέρεις θα ήταν ιδανική, αλλά είναι ανέφικτη καθώς καμία εταιρεία δεν μπορεί να έχει πλοίο το οποίο θα δουλεύει μόνο μερικούς μήνες το χρόνο. Σε ρεαλιστικότερη βάση πιστεύω πως το ιδανικό για τη γραμμή (με βάση τα πλοία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή), θα ήταν να είχε το Νήσος Χίος και ένα ακόμα συμβατικό. Η μείωση του capacity για τους χειμερινούς μήνες δεν θα επηρέαζε καθόλου την κίνηση, καθώς τα δύο πλοία επαρκούν, ενώ το καλοκαίρι, η μείωση αυτή θα μπορούσε να αντισταθμιστεί αν το Νήσος Χίος εκτελούσε το κλασικό δρομολόγιο (χωρίς ενδιάμεσα) και ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα (7 αντί για 6).

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο η ταχύτητα που κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός νεότευκτου και ενός πλοίου 35 ετών.

Φυσικα και δεν ειναι μονο η ταχυτητα που κανει την διαφορα.Εγω ομως το θετω σε διαφορετικη βαση:αν με τα παλια δρομολογια η εννοια του 35χρονια μικροτερο=καινουργιο μετρησε μονο για τους Χιωτες,με τα καινουργια δρομολογια,οσο και να θελουν καποιοι να επιλεξουν το ΧΙΟΣ για την ηλικια του,θα σκεφτουν τον χρονο ταξιδιου και τα μη βολικα ωραρια.Σε τι λοιπον πλεονεκτει ακομα το νευοτευκτο?Θεωρεις ακομα ικανο λογο την ηλικια για να επιλεξει καποιος το πλοιο οταν δεν τον συμφερει να ταξιδεψει μαζι του...?

Μα το πλοίο της ΑΝΕΚ βρισκόταν στη γραμμή πριν από την αλλαγή των δρομολογίων του Νήσος Χίος, δεν μπήκε για να καλύψει το κενό που άφησε η αλλαγή του δρομολογίου του..

Μα εγω δεν σχολιασα ποτε ηρθε το ενα πλοιο και για ποσο καιρο ηταν το αλλο.Αναρωτιεμαι αν ο ομιλος της ΑΝΕΚ εχει κερδος να διατηρει 2 πλοια στην γραμμη μεταφεροντας αριθμο επιβατων και οχηματων που θα μπορουσε να μεταφερει ενα πλοιο της;)

Σε ρεαλιστικότερη βάση πιστεύω πως το ιδανικό για τη γραμμή (με βάση τα πλοία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή), θα ήταν να είχε το Νήσος Χίος και ένα ακόμα συμβατικό. Η μείωση του capacity για τους χειμερινούς μήνες δεν θα επηρέαζε καθόλου την κίνηση, καθώς τα δύο πλοία επαρκούν, ενώ το καλοκαίρι, η μείωση αυτή θα μπορούσε να αντισταθμιστεί αν το Νήσος Χίος εκτελούσε το κλασικό δρομολόγιο (χωρίς ενδιάμεσα) και ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα (7 αντί για 6).

Συμφωνω απολυτα!

Link to comment
Share on other sites

1. Γιατί δεν συμφέρει κάποιον να ταξιδέψει με το Νήσος Χίος που αναχωρεί στις 18:30 και φτάνει στις 02:10, αλλά τον συμφέρει να ταξιδέψει με το Μυτιλήνη που φεύγει στις 19:00 και φτάνει στις 03:30; Η ώρα άφιξης είναι άβολη και για τα δύο, αλλά και νωρίτερα φτάνεις και σε λιγότερο χρόνο και σε ένα εντελώς διαφορετικό ξενοδοχειακό περιβάλλον. Επίσης στις επιστροφές προσφέρει ωράρια δρομολογίων εντελώς διαφορετικά από τα υπάρχοντα, που σίγουρα προσφέρουν πολλά στη συγκοινωνία του νησιού. Για τη Μυτιλήνη βέβαια τα ωράρια είναι κατά τη γνώμη μου πραγματικά χάλια.

2. Να μεταφέρει τον ίδιο κόσμο με ένα πλοίο θα ήταν αδύνατο. Από εκεί και πέρα, προφανώς σε άλλη περίπτωση θα τους περίσσευε ένα πλοίο, ενώ ακόμα και αν τελικά στη γραμμή μείνουν δύο πλοία, μπορεί να πιστεύουν πως θα αποσυρθεί η ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσω μαζί σας.

Η εμφάνιση της HSW στο Βόρειο Αιγαίο, έφερε μεγάλες αλλαγές, τουλάχιστον στη Χίο.

Κάτω από το προηγούμενο καθεστώς, μονοπώλειο ΝΕΛ, μπορούσες να φτάσεις στη Χίο μόνο άγρια χαράματα. Κάτι που επηρεάζει και την τουριστική κίνηση αποτρεπτικά και όλους όσους πρέπει να μετακινηθούν φτάνοντας στη Χίο. Πόσο μάλλον το χειμώνα.

Με την έλευση της HSW, για όσους το επέλεγαν, μπορούσες να φτάσεις στο νησί σε ανθρώπινες ώρες. Και αυτό βοήθησε στο να κερδίσει η HSW τέτοια μερίδια στη γραμμή. Όχι μόνο ο χρόνος ταξιδιού.

Σήμερα όμως δεν έχεις πια αυτή τη δυνατότητα.

Όταν κανονίζει κάποιος ταξίδι στο νησί σίγουρα δεν κοιτά μόνο την ταχύτητα αλλά και το ξενοδοχειακό. Για σκεφτείτε όμως το παρακάτω σενάριο :

Αναχώρηση τετραμελούς οικογένειας από Πειραιά με τα δύο παιδιά. Με το Νήσος Χίος φτάνεις λίγο μετά τις 02:00 οπότε δύσκολα πληρώνεις καμπίνα μιας και οι ώρες ύπνου είναι ελάχιστες.

Αντίθετα με το χαλαρό ρυθμό της Μυτιληνάρας που φτάνει κοντά 04:00 το σκέφτεσαι αφού οι ώρες ταξιδιού-ύπνου είναι πιο πολλές.

Αυτά βέβαια δεν ισχύουν στην περίοδο αιχμής όπου στη Μυτιλήνη είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις καμπίνα πηγαίνοντας για Χίο. Συνήθως κλείνονται από Μυτιλινιούς. Τουλάχιστον εγώ δεν βρίσκω εύκολα.

Επειδή όμως το έκανα λίγο λάστιχο να προσπαθήσω να καταλήξω.

Το σημερινό μοντέλο του ομίλου κρίνεται ως τουλάχιστον αποτυχημένο από το σύνολο των Χιωτών, είτε μονίμων κατοίκων είτε επισκεπτών. Τώρα και οι χρόνοι ταξιδιού είναι πολλοί, και τα ωράρια δύσκολα και φυσικά τα κόστη. Και βέβαια οι επιλογές σχεδόν όλες ίδιες, μόνο οι αναχωρήσεις από Χίο διαφέρουν ριζικά.

Και να μην ξεχνάμε ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δεν έχει πλοίο για Πειραιά τις Παρασκευές.

Δεν βλέπω γιατί πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω γιατί πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.

Δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που να θεωρεί πως τα δρομολόγια του τελευταίου έτους είναι καλύτερα από αυτά που υπήρχαν πριν από το Νοέμβριο του 2008, άλλωστε αυτό το έχουμε σχολιάσει από πέρσι.

Αυτό που συζητάμε είναι αν και με την υπάρχουσα κατάσταση, το Νήσος Χίος προσφέρει στη συγκεκριμένη γραμμή και αν παρά τα νέα του δρομολόγια και ωράρια, διατηρεί συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα άλλα δύο πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Τα πλεονεκτήματα πλη των ωραριών τα διατηρεί στο ακέραιο.Είναι ένα νέο , υπερσύγχρονο πλοίο, γρήγορο και πολυτελέστατο.Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν σε καμία περίπτωση και το κάνουν να υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού.

Επίσης η ύπαρξη του κάτω από ένα σημαντικότατο brand name αποτελεί πέραν αυτών και κράχτη για τα νησιά της Χίου Μυτιλήνης την θερινή περίοδο.

Τα ωράρια αφίξεων στην Χίο και την Μυτιλήνη με τα νέα δεδομένα που ισχύουν δεν είναι και τα ιδανικοτερα.Αν έφευγε 5 το απόγευμα θα ήταν ιδανικά αλλά μετά θα έπρεπε να φευγει το αργότερο 5:30 ΄το πρωι απο Μυτιλήνη για να προλαβαινει να ερχεται πειραια και να φευγει παλι οπότε θα ήταν εντελώς βαρβαρο

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικά να αναφέρω κάποια νούμερα τις τελευταίες δυο ήμερες στη γραμμή για να δείτε ότι η κίνηση είναι παρά πολύ πεσμένη (και όχι μόνο σε αυτή τη γραμμή)

Τέταρτη 02/12/09: το Νήσος Χίος έφυγε με 8 ΦΓ ενώ το Μυτιλήνη μέχρι τις 18:30 είχε μέσα μόνο 2 ΦΓ

Πέμπτη 03/12/09: το Νήσος Χίος έφυγε με 15 ΦΓ ενώ το Αριάδνη έφυγε με αρκετά φορτηγά αλλά έπαιζες μπάλα και στα δυο επίπεδα του γκαράζ

Τελικά το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έφυγε με 5 Μυτιληνιά και 4 Χιώτικα;)!!!!Υπόψιν οτι ήταν το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου μετά την επισκευή...

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πως τα παει με ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ και Ν.ΧΙΟΣ απεναντι του?Μηπως η ΑΝΕΚ αντι να πιστευει,προσπαθει να βγαλει απο την γραμμη την ΝΕΛ;)

μπορεί να πιστεύουν πως θα αποσυρθεί η ΝΕΛ.

Οσο για τα πλεονεκτηματα του Ν.ΧΙΟΣ,τα εχουμε χιλιοπει και ειναι γνωστα.Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει να τα εκμεταλευτει με αυτα τα ωραρια ειδικα στην Μυτιληνη.Επαναλαμβανω,οποιον δεν τον βολευουν τα ωραρια(50% της κινησης εχασε το ΝΗΣΟΣ απο τα νησια του Β.Αιγαιου μολις εβαλε Συρο-Μυκονο)δεν θα επιλεξει το πλοιο επειδη εχει καλυτερο ξενοδοχειακο,μεγαλυτερη ταχυτητα η ισχυρο brand name.Εδω δεν το επελεξαν με ολα αυτα,τον καλο καιρο με τα παλια δρομολογια,τωρα εχετε ακομα εντυπωση οτι μετραει ακομα πλεονεκτηματα?Στην θεωρια ναι,στην πραξη δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Στο ερώτημα σου απαντώ ότι όταν πρωτοήρθε το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ είχε 25% έκπτωση σε όλα τα φορτηγά-μεταφορικές,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ-με σταθερή τιμή και ωράρια-δεν έφυγε από τη γραμμή,μετά από καιρό και ενώ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πηγαινοερχότανε με τους σταθερούς και μη πελάτες του στο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ μειώσανε την έκπτωση στις μεταφορικές στο 10%......!!!Τα συμπεράσματα-σχόλια δικά σας.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Με βαση τα οσα ολες αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ απεκτησε σταθερη(καλη)κινηση γιαυτο και μειωσε την εκπτωση.Καταληγουμε στο ιδιο συμπερασμα-η ΑΝΕΚ θελει να μεινει μονη της-και δεν αποκλειεται στο βαθος του χρονου να το καταφερει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...