Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομίζω ότι αυτές οι αλλαγές δρομολογίων του Ν.Χίος αποτελούν μια καλή είδηση και μια ευχάριστη έκπληξη για όλους...πλην της ΝΕΛ. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι, όπως φαίνεται, ότι δημιουργείται "πολεμικό κλίμα" στη γραμμή μεταξύ ΝΕΛ και Sea Star που τον τελευταίο καιρό μας είχαν συνηθίσει σε σχέσεις "καλής γειτονίας". Εκτός κι εάν τα φαινόμενα απατούν. Φαντάζομαι ότι σε λίγο καιρό θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση, ώστε να καταλάβουμε τα πως και τα γιατί.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καντε το απο την αλλη δευτερα...

Μπηκαν τα δρομολογια στο online booking μεχρι 30/4 με Συρο/Μυκονο μεσα.Φανταζομαι η αλλαγη θα γινει απο πρωτομαγια κ περα,σωστα?:o

ΝΗΡΕΑ συμφωνω σχετικα με την ΝΕΛ...η μαλλον η ΑΝΕΚ(ας μην μασαμε τα λογια μας),δειχνει να θελει να διπλαρωσει την γραμμη και να γινει κυριαρχος,τωρα που αντιπαλος ακομα ψαχνεται.Γιατι για να λεμε κ τα πραγματα με το ονομα τους,αμα ηθελαν,αυριο κιολας,εβαζαν το ΧΙΟΣ Παροναξια και οπου αλλου ηθελαν.

Οσο για τα υποτιθεμενα δρομολογια μεχρι τις 18/6,ναι μεν μπορει να μην ικανοποιουν ολους αλλα ας βλεπουμε το δασος(οτι επιστρεφει ενα απο τα καλυτερα πλοια του Αιγαιου στην γραμμη κ με τα καλοκαιρινα δρομολογια ισως μας φερει αρκετο τουρισμο)και οχι το δεντρο;)

ΥΓ:ΑΝΕΚΑΡΑ ολε:D:D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ παιδιά δεν πιαστεύω ότι συμφέρει κανέναν (μιλάω γαι τις εταιρίες) το καλοκαίρι να υπάρχουν 4 πλοία στη γραμμή. Μιλάω για τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, ΛΙΣΣΟΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ και EUROPEAN EXPRESS αν εν τέλει έρθει. Θα ματώσουν και οι δύο και ειδικά η ΝΕΛ με τα ανοίγματα που κάνει με προφανή σκοπό το χρηματιστήριο δεν ξέρω αν θα μπορέσει να αντέξει κάτι τέτοιο. Και επίσης θα υπάρχουν μέρες που θα φεύγουν δύο πλοία, την ίδια ώρα για τον ίδιο προορισμό. Διότι το ΛΙΣΣΟΣ έχει ακριβώς τις ώρες του ΘΕΟΦΙΛΟΥ άρα τις κλασικές ώρες της ΝΕΛ.

Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παρασκήνιο και ότι θα υπάρξουν αλλαγές έστω και την τελευταία στιγμή. Η ΝΕΛ λίγο αργά θυμήθηκε να φέρει βαπόρι και αυτό που φέρνει δεν αποτελεί και την αφρόκρεμα. Η Χίος έχει αποδείξει περίτρανα ότι στηρίζει το ομόνυμο ειδικά με τα επι Στρίτζη δρομολόγια. Τώρα δεν έχω ιδέα πως θα κινηθούν.

Link to comment
Share on other sites

η ΝΕΛ παντος δειχνει αποφασισμενη να ξαναπαρει την γραμμη στα χερια της το European Express εκτος απροοπτου το πρωτο 15νθημερο του Ιουνιου θα ξεκινησει και ηδη του προσθετουν και αεροπορικα καθισματα "φρεσκα":D

Link to comment
Share on other sites

Παντως το πιο λογικο θα ηταν να του βαλουν 'φρεσκα' κρεβατια παρα αεροπορικα:D Μακαρι να μπορουσαμε να δουμε σε τι κατασταση ειναι το εσωτερικο του...

Πάντως εγώ παιδιά δεν πιαστεύω ότι συμφέρει κανέναν (μιλάω γαι τις εταιρίες) το καλοκαίρι να υπάρχουν 4 πλοία στη γραμμή. Μιλάω για τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, ΛΙΣΣΟΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ και EUROPEAN EXPRESS αν εν τέλει έρθει. Θα ματώσουν και οι δύο και ειδικά η ΝΕΛ... Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παρασκήνιο και ότι θα υπάρξουν αλλαγές έστω και την τελευταία στιγμή.

Συμφωνω απολυτα George.Εμενα το ολο σκηνικο μου θυμιζει την περιπτωση του Ηρακλειου η των Χανιων,που ολοι ξερουν οτι θα ματωσουν αλλα παρατασουν τα οπλα τους ωστε καποιος να αναγκαστει να 'σηκωσει λευκη σημαια'.Για το παρασκηνιο που λες δεν ξερω αλλα αυτες οι μετοχες που κινηθηκαν χτες στην ΝΕΛ ειναι ολιγον υποπτες...

ΥΓ.Πριν σας εγκρινουν τα δρομολογια του ΧΙΟΣ απο το υπουργειο,σας εχω μια αντιπροταση:P:αναχωρηση Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη 16.00 απο Πειραια και Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη 22.00 απο Μυτιληνη...με την κανονικη του ταχυτητα εννοειται:D

Link to comment
Share on other sites

Μπηκαν 5 δρομολογια(τα καινουργια)του ΧΙΟΣ στο online booking:

Παρασκευη 30/4,Σαββατο 1/5,Δευτερα 3/5

Πειραιας 18.30 - Χιος 02.05 - Μυτιληνη 05.20

Σαββατο 1/5 (δρομολογιο με κανονικη ταχυτητα)

Μυτιληνη 07.30 - Χιος 09.30 - Πειραιας 16.00

Κυριακη 2/5 (με συμβατικη ταχυτητα)

Μυτιληνη 18.30 - Χιος 21.15 - Πειραιας 05.20

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μέχρι τα μέσα Ιουνίου που θα ξεκινήσει τα θερινά δρομολόγια (επτά την εβδομάδα) θα ανεβαίνει με μέση ταχύτητα 20,5- 21,0 το πολύ και θα κατεβαίνει με τη γνωστη 25-26.

Link to comment
Share on other sites

Το θετικο ειναι οτι πλεον το δρομολογιο θα εξυπηρετει μονο κοσμο για Χιο-Μυτηλινη.Τωρα οι ωρες η αληεθεια ειναι οτι δεν αλλαξε κατι τελικα για τους επιβατες αλλα αλλαξε για την εταιρια!Απο 5 τονους την ωρα καυσιμα θα καιει 3.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα δρομολογια βολευουν παρα πολυ τη Μυτιληνη και λιγοτερο τη Χιο.

Ουσιαστικα τα ωραρια στο δρομολογιο προς τα νησια μας ξαναφερνουν στην κατασταση πριν τον ερχομο του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Σιγουρα υπαρχει μια μικρη διαφορα λογω της ταχυτητας αλλα το βασικο πλανο ειναι το ιδιο.Τελειως αβολη αφιξη στη Χιο(τι 2.10, τι 3 που φτανει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ) και καλη ωρα αφιξης στη Μυτιληνη.

Συμφωνω με τον George οτι το πιο πιθανο ειναι να ματωσει η ΝΕΛ με αυτα τα δρομολογια.Εκτος πια και αν ριξει τις τιμες αλλα και σε τετοια περιπτωση παλι θα ματωσει γιατι θα εχει λιγοτερα εσοδα

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη οι Χιωτες θα λενε ' καλυτερα να παρουμε κρεβατι στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ και να φτασουμε 3.30-3.45' και οι Μυτιληνιοι 'καλυτερα να παμε με το Χιος που φτανει 5.20 το πρωι και οχι πιο μετα''....μπααα,μαλλον το αναποδο(κλασικα πραγματα),οι Χιωτες με το ΧΙΟΣ και οι Μυτιληνιοι με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Το ερωτηματικο ειναι τι θα γινει με το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ,θα φευγει κι αυτο μαζι με τα αλλα 2:confused:

@gpap2006 μονο το δρομολογιο του Σαββατου δινει προς το παρον με 26μιλια,τα αλλα,με την συμβατικη ταχυτητα.

@Π100 κατσε να δουμε με τι ταχυτητες θα κανει τα δρομολογια και μετα βλεπουμε τις διαφορες(αν κ εγω πιστευω οτι ειναι σχεδιασμενα λαθος τα δρομολογια και σιγουρα μετρανε αυτο π λεει ο TASOSNAXOS).Το καλοκαιρι παντως φαινεται οτι θα κανει τα κανονικα δρομολογια και αυτο ειναι που μετραει;)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη οι Χιωτες θα λενε ' καλυτερα να παρουμε κρεβατι στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ και να φτασουμε 3.30-3.45' και οι Μυτιληνιοι 'καλυτερα να παμε με το Χιος που φτανει 5.20 το πρωι και οχι πιο μετα''....μπααα,μαλλον το αναποδο(κλασικα πραγματα),οι Χιωτες με το ΧΙΟΣ και οι Μυτιληνιοι με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Δεν νομιζω οτι ειπα κατι τετοιο.Αυτο που λεω ειναι οτι με τετοια δρομολογια γυριζουμε στις εποχες που ολοι οι Χιωτες θελουν να ξεχασουν.Αλλωστε τα ωραρια ηταν και ο λογος που φωναζαν οι Χιωτες επι μονοπωλειου της ΝΕΛ.

Απο κει και περα ο καθενας εχει ξεχωριστο κριτηριο για το πιο πλοιο θα επιλεξει.Εξακολουθω να διαφωνω παντως οτι η Μυτιληνη δεν στηριξε τα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ.Τι επρεπε να γινει δηλαδη για να πουμε οτι τα στηριξε?Να μην μπει κανεις στα υπολοιπα.Τα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ απο την πρωτη μερα δρομολογιων πηραν το μεγαλυτερο μεριδιο της γραμμης και σιγουρα δεν γεμιζε μονο με Χιωτες.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαιρι παντως φαινεται οτι θα κανει τα κανονικα δρομολογια και αυτο ειναι που μετραει

Να μου πείτε ποιος ζεί και ποιος πεθαίνει μετά το καλοκαίρι, αλλά το να καταφέρουμε οι ιθαγενείς να διπλώσουμε το ΛΙΣΣΟΣ με το ΧΙΟΣ σε καθημερινά δρομολόγια από φθινόπωρο θα είναι μεγάλο κατόρθωμα.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα αξίζει περισσότερο το

Μυτιληνη 07.30 - Χιος 09.30 - Πειραιας 16.00

Πειραιας 18.30 - Χιος 02.05 - Μυτιληνη 05.20 και τούμπαλιν είναι λιγουλάκι βάρβαρο, και καμπίνα να πάρεις (αν βρεις εύκολα στο Χιος) πρέπει να σηκωθείς από τις 5 παρά...Για Χιο πάλι, ανθρώπινο είναι το

Μυτιληνη 18.30 - Χιος 21.15 - Πειραιας 05.20

Πάντως στις συμβατικές...βερσιον θεωρώ ότι 11 ώρες Χίο-Λέσβο ή τούμπα είναι πολλές για ένα Ν Χίος. Καταννοώ βέβαια ότι ενδεχομένως αυτός ήταν ο καλύτερος τροπος για να βγουν τα δρομολόγια, και προς Θεού δε λέω ότι το δρομολόγιο θα αποτύχει ή ότι το βαπόρι δε θα είναι γεμάτο...τέλος πάντων, τουλάχιστον μπήκε ακόμα ενα βαπόρι (και τι βαπόρι) στη γραμμή, κάτι είναι κι αυτο...;)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σημερα ειδα οτι το Ν.Μυκονος το εχουν κανονικα να περναει για Ικαρια-Σαμο απο ΠαροΝαξια μεχρι τις 03/05!!!:D

Τα ιδια και για το ΧΙΟΣ,μεχρι Δευτερα Συρο-Μυκονο και πανω(δεν πειραζει,να επιστρεψουν οι εκδρομεις του ΣΚ:D).Χτες παντως που ειχα δει ηταν αλλα τα δρομολογια(στην απο πισω σελιδα τα εχω γραψει)και το ΜΥΚΟΝΟΣ ηταν στην θεση του...

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δρομολογιο για το ΧΙΟΣ σημερα,απο αυριο δεν υπαρχει σε καμια γραμμη και σε κανενα πλανο:rolleyes: Να δουμε ποτε θα βγαλουν τα δρομολογια του και ποια θα ειναι αυτα...

ΥΓ.Ελπιζω να ξανασκεφτηκαν τα ωραρια και τις ταχυτητες μεχρι τις 18/6:o

Link to comment
Share on other sites

Θες να πεις για Χιο-Μυτιληνη και αξεσουαρ καποια για Συρο-Μυκονο,γιατι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα περνα ηδη απο κει.Βασικα,οπως εχουν σημειωσει κι αλλα παιδια παραπανω,με τα νεα ωραρια που του ειχαν βγαλει,δεν ειχε διαφορα με το να περναει κ απο Κυκλαδες με 26μιλια,οποτε ισως το ξανασκεφτηκαν(?)

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω στην ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ότι οι Μυκονιάτες διαμαρτύρονται για το κόψιμο της Σύρου-Μυκόνου από τα δρομολόγια του Ν.ΧΙΟΣ....και ζητάνε να περνάει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Και η αιτιολογία είναι ότι δημιουργείται πρόβλημα στην μετακίνηση των "στρατευμένων νιάτων"...και ότι θα πληγεί ο "προσκυνηματικός τουρισμός".:eek: Τι να εννοούν άραγε...ότι πηγαίνουν οι ευλαβείς Χιώτες για προσκύνημα στη Ιερά Νήσο της Μυκόνου?:D

Link to comment
Share on other sites

Θες να πεις για Χιο-Μυτιληνη και αξεσουαρ καποια για Συρο-Μυκονο,γιατι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα περνα ηδη απο κει.Βασικα,οπως εχουν σημειωσει κι αλλα παιδια παραπανω,με τα νεα ωραρια που του ειχαν βγαλει,δεν ειχε διαφορα με το να περναει κ απο Κυκλαδες με 26μιλια,οποτε ισως το ξανασκεφτηκαν(?)

Και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ μεχρι 10/5 παραμενη στα δρομολογια του για ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ.

Link to comment
Share on other sites

μέχρι την Κυριακή 16/5 στα ίδια δρομολόγια το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (με ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ) αλλά οι επιστροφές από Πειραιά 1830 απευθείας Χίο-Μυτιλήνη με συμβατική ταχύτητα

Link to comment
Share on other sites

Αφού τόσα χρόνια δεν μας άκουγε η HSW να μας βάλει ταχύπλοο να πηγαίνουμε Χίο σε 6 ώρες, θα μας βάλει η ΝΕΛ.:D

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το εν λόγω πλοίο, μήκους 159 μέτρων και πλάτους 36 μέτρων, αν και ηλικιακά φτάνει τα 35 έτη, είναι πολυτελέστατο, διαθέτει πολλές καμπίνες και μπορεί να μεταφέρει αρκετά ΙΧ, σε αντίθεση με τα Φ/Γ που έχουν μικρή χωρητικότητα. Το σημαντικό πλεονέκτημά του – έλεγαν – είναι η ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει, που φτάνει στους 23 κόμβους την ώρα, η οποία συνεπάγεται μείωση του χρόνου του δρομολογίου στις 6 με 6,5 ώρες.:D
Link to comment
Share on other sites

ετσι κ βγαλει το millenium 23 μιλια προτεινω να μαζευτουμε στον πειραια να μαζεψουμε τα χιτωνια κ τα εμβολα που θα πεταγονται απο το μηχανοστασιο:D

Link to comment
Share on other sites

Στο δοκιμαστικό πάντως δεν φάνηκε να έχει πρόβλημα, αφού θυμάμαι 22 και κάτι ψιλά έπιασε...Τώρα βέβαια, άλλο ένα δοκιμαστικό και άλλο πράγμα ένα σκληρό καλοκαίρι με ακατάπαυστα πάνω κάτω. Πάντως και 6 ώρες να μην είναι, και να είναι κάτι παραπάνω πάλι κέρδος θα υπάρχει.

Έτσι όμως όπως διαμορφώνεται η κατάσταση και μετά το (τελευταίο ίσως) χαρτί που παίζει η ΝΕΛ το ερώτημα είναι αν η γραμμή σηκώνει όλα τα βαπόρια...Η απάντηση προσεχώς...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...