Jump to content
Shipfriends

Πυρκαγιά στο Euroferry Olympia Βόρεια της Κέρκυρας || 18.02.22


Recommended Posts

Επειδη το σκορ είναι 5-1 το πρόβλημα είναι μόνο στην Αδριατικη ;;; Γενικότερο είναι το θέμα . Απλα στην Αδριατικη διακινούνται περισσότερα φορτηγά καθημερινά απο πτι στο Αιγαίο οπότε αυξάνονται οι πιθανότητες . 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στην Πάτρα έχεις και λαθρεπιβάτες βέβαια , ωστόσο θεωρώ έγκλημα να δουλεύει ψυγείο στο πετρέλαιο ή να κοιμούνται οδηγοί στα γκαράζ. Στο Αιγαίο δεν νομίζω ότι υπάρχει βαπορι στο οποίο θα κατέβει οδηγός στο γκαράζ 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nikos_Chania said:

Αρχικά, θα ήταν σώφρον να μην εκφράζονται με βεβαιότητα βολές στο Π.Σ., ειδικά όταν όπως είπες παραπάνω γίνεται μεγάλη προσπάθεια.

Παραπάνω οχήματα δεν θα είχε νόημα μιας και θα ρίχνανε στο ίδι σημείο.

 

Αν υπήρχαν τέσσερα πυροσβεστικά οχήματα πάνω στη παντόφλα θα έριχναν τη διπλή ποσότητα νερού την ίδια χρονική στιγμή.Να σε ενημερώσω πως η παντόφλα κινείται μέσα στη θάλασσα οπότε θα άλλαζαν σημείο ρίψης συνέχεια.Δεν εκφράζω βολές στο ΠΣ,σημειώσεις κάνω ως απάντηση στις δικές σου που έκανες πρώτος..

Να ξαναρωτήσω προς όποιον γνωρίζει.Το πυροσβεστικό σκάφος της Ηγουμενίτσας που γνωρίζω πολύ καλά πως έδρευε παλαιότερα στη περιοχή, που επιχειρεί ή που βρίσκεται;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, togias_k said:

Γι'αυτό το λέω. Στο Αιγαίο είναι 1 έναντι 5 στην Αδριατική. Άρα κάτι δεν παει καλά. 

 

Μάλλον είναι 2 στο Αιγαίο. Γιατί να ξεχνάμε το ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, πλοίο νεότερο των 3 ετών το 2003 που κινδύνευσε να λαμπαδιάσει βόρεια της Κρήτης, πάλι από φωτιά στο γκαράζ;

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Αν υπήρχαν τέσσερα πυροσβεστικά οχήματα πάνω στη παντόφλα θα έριχναν τη διπλή ποσότητα νερού την ίδια χρονική στιγμή

Να έχουμε υπόψιν πως παραπάνω ποσότητα νερού σημαίνει παραπάνω βάρος που με την σειρά του σημαίνει παραπάνω πιθανότητες να μπατάρει προς την μία ή την άλλη πλευρά. Πιο λογικό να ανέβαινε καμιά ομάδα της Πυροσβεστικής με μάνικες να έριχναν στοχευμένα το νερό παρά αυτό το αβέρτα από τα φορτηγά οχήματα της ΠΥ στην παντόφλα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Να σε ενημερώσω πως η παντόφλα κινείται μέσα στη θάλασσα οπότε θα άλλαζαν σημείο ρίψης συνέχεια.

Δηλαδή μια παντόφλα θα άλλαζε σημείο ριψης καθε τρεις και λίγο ενω ολο το βαπορι καίγεται; Με τι σκεπτικό; 

Τα βασικά στοιχεία της φωτιάς είναι 3 πραγματάκια. Καύσιμο, οξυγόνο, θερμότητα. Και με τα τρία έχεις φωτιά. Με 2 δεν έχεις φωτιά. 

Εάν πιστεύεις οτι μια παντόφλα με 10 οχήματα θα έκανε γυρω γυρω το βαπορι ελπίζοντας να εξαφανίσει κατι απο τα τρία, κάνεις λάθος. 

22 minutes ago, Strofalos said:

Να έχουμε υπόψιν πως παραπάνω ποσότητα νερού σημαίνει παραπάνω βάρος που με την σειρά του σημαίνει παραπάνω πιθανότητες να μπατάρει προς την μία ή την άλλη πλευρά. Πιο λογικό να ανέβαινε καμιά ομάδα της Πυροσβεστικής με μάνικες να έριχναν στοχευμένα το νερό παρά αυτό το αβέρτα από τα φορτηγά οχήματα της ΠΥ στην παντόφλα. 

Ισχύει για το παραπάνω βάρος, ωστοσο τα οχήματα στο ανοιχτο ντεκ δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να τα σβήσεις. Καίγονται, δεν έχει τιποτα αλλο να καψει, τα αφήνεις, δε ρίχνεις νερο προσπαθώντας κατι μάταιο. Περισσότερο νόημα έχει η περιμετρική ψύξη, που δεν επηρεάζει την ευστάθεια, αλλά και παλι, όπως είπαμε, με την ψυξη σε ένα σημείο μια χρονική στιγμή, δεν είναι αποτελεσματικό.

Ειλικρινά, οταν η φωτιά έχει φτάσει από άκρη σε άκρη, δεν έχει νόημα να επέμβεις για κατασβεση ούτε μπορείς με τις θερμοκρασίες που έχουν αναπτυχθεί. 

Υπάρχει εικόνα σημερινή από το πλοίο; Μεχρι χθες το απόγευμα, η φωτιά δεν είχε επηρεάσει το κομοδεσιο,τουλάχιστον έτσι φαινόταν. 

Επίσης το πλοίο συνεχίζει να εκπεμπει οπότε είτε δουλεύει ακομα η emergency είτε οι μπαταρίες κρατήσανε παραπάνω απο τις 24 ώρες, άρα σίγουρα η φωτιά δεν έχει επηρεάσει ανώτερα καταστρωματα. 

ΥΓ το IEVOLY WHITE απο το Μπάρι φτάνει στο σημείο για αντιρρυπανση. 

Link to comment
Share on other sites

Στο πρωτο θεμα εχει ενα βιντεο το οποιο ειναι σημερινο.Φαινεται οτι τουλαχιστον εξωτερικα εχει αρπαξει και η γεφυρα αλλα προφανως δεν ξερουμε μεσα τι γινεται  και κατα ποσο εχει επηρεαστει

 

Link to comment
Share on other sites

Μήπως προσπάθησαν  να την καλουμαρουν για να μην παρασύρεται πολύ το βαπόρι προς τις ακτές και τελικά πήρε εντελώς δρόμο και τους έφυγε ;;

Για τα πυροσβεστικά οπως τα είπατε δεν έχει νόημα να του πετάξουν τόνους νερού και να παίξουν με την ευστάθεια του πλοίου . 
 

Το να ρίχνουν νερό με τις οκάδες , ήδη τα αποκαΐδια θα έχουν βουλώσει τα μπουνια , τα νερά δεν απο στραγγίζονται στη θάλασσα θα πλημμυρίσουν οι χώροι ψηλά , θα δημιουργηθούν ελεύθερες επιφάνειες και θα αρχίσουν να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα με την ευστάθεια όπως αν θυμάστε καλά συνεβει με το Βενιζέλος , στο οποίο έκαναν ανοίγματα στις πλευρές να φεύγει το νερό . 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το βίντεο του Θέματος, έχει ήδη πάρει μια ελαφρά κλίση προς τα αριστερά ή η ιδέα μου..? Επίσης, βλέπω να καπνιζει η καμπίνα του δεύτερου ντεκ στη δεξιά γωνία άρα να υποθέσουμε πως το κάτω ντεκ και μέρος του αποπάνω (πέρα από το ίδιο το "δεύτερο" ντεκ) έχει καεί..? 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Στο βίντεο δεν φαίνεται παραμόρφωση χρωματισμού ή λαμαρίνας περιμετρικα του κυρίως γκαραζ, κάτι που πιστεύω πως ενδεχομένως να μην έχει καεί το κυρίως γκαραζ. 

Η γέφυρα και ο καθρέφτης ειναι μαυροι κυριως λογω των φορτηγών που κάηκαν στο ανοιχτο ντεκ αλλά όπως παρατήρησε ο @Strofalos υπάρχουν και μέρη στο κομοδεσιο που μαλλον σιγοκαινε. 

Ο Ant1 μιλάει για 12 αγνοούμενους, δεν ισχύει προφανως ο εντοπισμός 5 αγνοουμενων που είπε το πρώτο θέμα, ενω έγινε αναφορά για θερμοκρασίες 600 βαθμών στη λαμαρίνα (προφανως σε συγκεκριμένα σημεία κι οχι παντού). 

Αυτή η θερμοκρασία δεν επιτρέπει καμία ανθρώπινη παρέμβαση, συνεπώς όπως και με το Norman Atlantic θα περάσουν μέρες/εβδομάδες μέχρι να ανοίξουν καταπέλτες και να μπει κόσμος μέσα. Αυτό κυρίως γιατί εχθες διάβαζα πολλά σχόλια τυπου "γιατί δεν ανοίγουν καταπέλτες να μπουν να σβήσουν".

Στα της κατάσβεσης, σωστά τα ειπε και ο @Annivas

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η βλακεία με το να ανοίξουν οι καταπέλτες είτε να σωθούν οι οδηγοί είτε να σβήσουν τη φωτιά πάει και έρχεται και να τους εξηγείς πως δεν γίνεται και αυτοί εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Ακούω πως ήδη αρχίσει να στήνεται το party με τις ασφαλιστικές. Με τα ανοιχτό και το απάνω ντεκ καμένα, σημαίνει πως γύρω στις 100 με 120 καρότσες πρέπει να έχουν καταστραφεί (το κυρίως ντεκ το αφήνω στην απέξω) όπερ σημαίνει 3000 τόνοι αγαθά περίπου έγιναν στάχτη που με την σειρά του οδηγεί σε αγωγές για αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ. Τους επιβάτες τους αφήνω εκτός γιατί οι δικηγόροι τους μπροστά στα τζιβάνια των μεταφορικών εταιρείων είναι γατάκια και οι οικονομικές απαιτήσεις τους θα θεωρούνται πενταροδεκάρες. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Η Άγκυρα που πήγε;

 

23 hours ago, Petros P said:

 

απο οτι βλεπω στο video του @Petros P μαλλον η δεξια αγκυρα ειχε off σε αυτο το ταξιδι.

δεν μπορω να φανταστω οτι καταφερε να παει ανθρωπος στην πλωρη, με αυτη τη φωτια, ουτε oτι προλαβαν να φουνταρουν απο τη γεφυρα, με τα στοπερ στην καδενα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Ακούω πως ήδη αρχίσει να στήνεται το party με τις ασφαλιστικές. Με τα ανοιχτό και το απάνω ντεκ καμένα, σημαίνει πως γύρω στις 100 με 120 καρότσες πρέπει να έχουν καταστραφεί (το κυρίως ντεκ το αφήνω στην απέξω) όπερ σημαίνει 3000 τόνοι αγαθά περίπου έγιναν στάχτη που με την σειρά του οδηγεί σε αγωγές για αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ. Τους επιβάτες τους αφήνω εκτός γιατί οι δικηγόροι τους μπροστά στα τζιβάνια των μεταφορικών εταιρείων είναι γατάκια και οι οικονομικές απαιτήσεις τους θα θεωρούνται πενταροδεκάρες. 

Δεν βλέπω πρόβλημα. Το P&I Club θα αποζημιώσει όπως και τα cargo policies. Η φωτιά σαν ασφαλιζόμενος κίνδυνος για το βαπόρι καλύπτεται. Διαφωνώ για τους επιβάτες γιατί οι ποινικές ευθύνες σε περίπτωση θανάτων, αγνοούμενων είναι αυτές που θα τραβήξουν πολύ. 

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρει το euro2day, βασιζόμενο σε τηλεγράφημα του ΑΠΕ, πλοίαρχος και δύο μηχανικοί (πρώτος και βάρδια φαντάζομαι), έδωσαν κατάθεση. Δεν συνελήφθησαν. Ομάδα των megatugs και smidt είναι έτοιμη να ανέβει όταν σβήσει η φωτιά, για να απαντληθουν καύσιμα κλπ.

Το πλοίο θα ρυμουλκηθεί σε λιμανι που θα υποδείξει η εταιρεία σε συνεννόηση με τις ελληνικές αρχές.

ΥΓ κλιμάκιο της ΕΛΥΔΝΑ και της ομολόγης ιταλικής υπηρεσίας είναι ήδη στην Κέρκυρα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οι προαναφερόμενοι ναυτικοί του πλοίου συνελήφθησαν στα πλαίσια του αυτοφώρου αλλά αφέθησαν ελεύθεροι . 
 

Για την άγκυρα προφανώς και ειναι αδύνατον να έφθασε κάποιος στον εργάτη αλλά μπορεί να εχει χειρισμό απο την γέφυρα όπως έχουν κάποια πλοία . 
 

κι εγω για της αποζημιώσεις δεν βλέπω κανένα θέμα . Το πλοίο προφανώς και είναι ασφαλισμένο για αστική ευθύνη σε κάποιο first class club . Οπωσδήποτε η εταιρεία του θα το έχει ήδη ενεργοποιήσει . 
 

Το πλέον σημαντικό και δυσάρεστο της υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν αγνοούμενοι μέχρι στιγμής και πλέον οι ελπίδες για την επιβίωση τους εξανεμίζονται ώρα με την ώρα . 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν τα στόπερ στις καδένες; Τεσπα. Μικρή σημασία έχει το αν και πως φουνταρε.

Η φωτιά 🔥 καίει ακόμη. Ανέβηκαν φωτό στο γκρουπ πλοία Ηγουμενίτσας και στο γκρουπ του π Φύσσα. Σε μια οι φλογες καίνε μέσα στη γέφυρα. Το ais του πλοιου δεν εκπέμπει πια.

Δυστυχώς είναι απίθανο να βρεθουν ζωντανοί οι αγνοούμενοι.

Link to comment
Share on other sites

Η παραπληροφορηση σε ολο της το μεγαλειο της με το Μανεση στο Αλφα να λεει εχει πληροφοριες σοβαρες πως το πλοιο ηταν Ro ro κ απαγορευεται να περνει επιβατες μονο οδηγους!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...