Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδή κι εγώ είδα αρκετές φωτογραφίες στο Facebbok του ναυπηγείου, φαίνεται ότι το πλοίο θα ψηλώσει αρκετά και στην πλώρη και στην πρύμνη και μάλλον όπως θα δημιουργηθεί ολόκληρο deck για τους επιβάτες πάνω από το γκαράζ. Αυτό που είναι ένιγμα είναι τι θα γίνει με το deck επιβατών κάτω από το γκαράζ και τι συμπεριφορά θα έχει το πλοίο με τόσες υπερκατασκευές σε σχέση με το τόσο μικρό βύθισμά του!!! 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά χωρίς λογική αυτή η κίνηση. Από τη στιγμή που η πλώρη δεν διαμορφώνεται σαν κλασσικο φερυ, η κατάργηση του καταπέλτη είναι λάθος, καθώς στην Αίγινα θα ήταν αρκετά χρήσιμος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εάν η συγκεκριμένη πλώρη δεν φτιάχτηκε με προοπτική να αλλάξει στο μέλλον, τότε ναι, είναι πραγματικά άσχημη. 

Βέβαια μπρος στο σκραμπεροΜυκονος τίποτα 😁

Εν τέλει κάποια σίγουρη πληροφόρηση για την δραστηριοποίηση του υπάρχει; 

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2021 at 11:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές 8M282AK, που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους. 

Στο δοκιμαστικό έπιασε μέχρι 12,5 κόμβους, οπότε δεν περιμένω να ταξιδεύει με μεγαλύτερη των 13 κόμβων, όταν έχει μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους.

Να δούμε δυο φωτογραφίες από το Νήσος Αίγινα την ώρα που επέστρεφε από το δοκιμαστικό του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...