Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ασχετα με το τι αφηναν να διαρευσει δεν νομιζω οτι ειχε κανει απαιτηση για κατι περισσοτερο.Χωρια που στη γραμμη που παει οι ταχυτητες πανω κατω αυτες ειναι και απο τα υπολοιπα βαπορια

Link to comment
Share on other sites

  Στα χαρακτηριστικά του πλοίου πριν έρθει στην Ελλάδα είχαμε δει ότι η μέγιστη ταχύτητα του είναι 14,3 κόμβους.

On 4/23/2021 at 11:54 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Midsland (ΙΜΟ Νο: 7393066) έχει ναυπηγηθεί το 1974 στο ναυπηγείο Cassens Werft στο Emden της Γερμανίας (Yard No: 112). Το πλοίο έχει μήκος 77,88 μέτρα, πλάτος 12,02, βύθισμα 2,43 μέτρα, με χωρητικότητα 1600 άτομα (τα σαλόνια φαίνεται ότι είναι κάτω από το γκαράζ του πλοίου) και 65 ΙΧ στο γκαράζ. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές 8M282AK, που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους. Προηγούμενο το όνομα είναι Rheiland.

  Και στο πρώτο δοκιμαστικό στην Ελλάδα

On 10/13/2021 at 12:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο δοκιμαστικό έπιασε μέχρι 12,5 κόμβους, οπότε δεν περιμένω να ταξιδεύει με μεγαλύτερη των 13 κόμβων, όταν έχει μέγιστη ταχύτητα 14,3 κόμβους.

Οι ταχύτητες των πλοίων στη γραμμής Κέρκυρα Ηγουμενίτσα και Παξούς είναι στα ίδια περίπου επίπεδα, εάν εξαιρέσουμε τα τρία κλειστά Ε/Γ-Ο/Γ της γραμμής (Αγία Θεοδώρα, Ερμής και Κέρκυρα Εξπρές)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
7 hours ago, proud_ionian said:

εχουν δεσει και μεγαλυτερα στους παξους. μηπως πηγε απατο;

Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το Νήσος Αίγινα διανυκτερεύει στους Παξούς και δεν κάνει μια προσέγγιση για εκφόρτωση και φόρτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα κι ετσι παντως ,δεν καταλαβαινω το προβλημα.

Το βαπορι δενει,οι Παξοι ειναι σχετικα ησυχο λιμανι ,χωρις ιδιαιτερο αερα ,ωστε να καθισταται ανασφαλης η διανυχτερευση εκει.

Επισης δεν εχω καταλαβει σε ποιους στελνει το μαιλ ο κ.Αντιοχος και ζηταει να επιστρεψει το βαπορι στο Πειραιας - Αιγινα ,οπου μαλιστα δεν εχει δραστηριοποιηθει και απο οτι θυμαμαι δεν εχουν εγκριθει δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Αν το πρόβλημα είναι μονο η διανυκτέρευση θα μπορούσε να "κοιμάται" Ηγουμενίτσα. Θεωρώ ότι είναι πρόφαση. Ειδικά το καλοκαίρι δεν υπάρχει θέμα. 

Αν όντως υπάρχει αίτημα μεταδρομολόγησης, είτε πήγε άπατο από κίνηση, είτε η όλη ιστορία ήταν εξ αρχής μεθόδευση για να δρομολογηθεί Σαρωνικό.

Link to comment
Share on other sites

Είχαν κάνει αίτημα για τη διανυκτέρευση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας αλλά δεν εγκρίθηκε. Σίγουρα η κίνηση δεν θα ήταν προσδοκώμενη,  μιας και τα δρομολόγια στη γραμμή διπλασιαστήκαν με την είσοδο του Νήσος Αίγινα και τα δρομολόγια του Νήσος Αίγινα δεν εμφανίζονται σε κάποια πλατφόρμα κράτησης για δρομολόγια  πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, polmyt said:

 

Επισης δεν εχω καταλαβει σε ποιους στελνει το μαιλ ο κ.Αντιοχος και ζηταει να επιστρεψει το βαπορι στο Πειραιας - Αιγινα ,οπου μαλιστα δεν εχει δραστηριοποιηθει και απο οτι θυμαμαι δεν εχουν εγκριθει δρομολογια

Ούτε εγώ που το έστειλα γιατί το βρήκα έτσι όπως το έστειλα πεταμένο στα σοσιαλ

Link to comment
Share on other sites

Tο δημοσίευμα λεει οτι αδυνατεί να προσορμίσει με ασφάλεια στον Λιμένα των Παξων ... και θετω τα εξης ερωτήματα:

1ον δεν έγινε δοκιμαστικός πλούς για την καταλληλότητα του πλοίου; 

2ον ας υποθέσουμε οτι πραγματοποιήθηκε δοκιμαστικός πλούς.. τι πρόβλημα έχει το πλοίο που δεν μπορεί σε ενα τόσο εύκολο και χωρις θέματα λιμάνι και θέλει να μπεί στην Αίγινα που η Αίγινα αν μη τι άλλο έχει τα γνωστά σε όλους θέματα όπως αρχαία κλπ 

και σε 2η φάση της σκέψης μου λέω .. μήπως το πλοίο σαν γραμμή εκει δεν ευόδωσε και θέλουν να το βάλουν κάπου αλλού που να μπορεί να παράγει κέρδος; ( κάτι το οποίο θα ειναι λογικό καθ'οτι το πλοίο είναι και πρέπει να ειναι μια κερδοφόρα επιχείρηση ) 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον τσαμπα κουβεντα καναμε.

27 Ιουλιου και το πλοιο συνεχιζει δρομολογια κανονικα στους Παξους.Δεν βλεπω γιατι να αλλαξει κατι τον Αυγουστο ,οποτε μαλλον εκει θα μεινει ολο το καλοκαιρι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 7/20/2022 at 9:03 AM, proud_ionian said:

Είτε πήγε άπατο από κίνηση, είτε η όλη ιστορία ήταν εξ αρχής μεθόδευση για να δρομολογηθεί Σαρωνικό.

 

13 minutes ago, cyclades_shipping said:

Από ότι γραφτηκε στην σελίδα του Παντελή Φύσσα στο Facebook δεν άντεξε τον ανταγωνισμό.

 Λέγαν και ότι θα μείνει πέντε χρόνια ναυλωμένο με option αγοράς.

Δεν είναι εύκολο ένα παλιό πλοίο, που δεν προδιαθέτει το σουλουπι του, να πετάξει έξω τις κοινοπραξίες της γραμμής, οι οποίες έχουν ισχυρά ερείσματα και στους Παξούς.

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, κάθε μέρα εκπλήσσομαι εκ νέου με το επιχειρηματικό καθεστώς στην πατρίδα μας ...

Δεν υπάρχει κανένας, μα κανένας προγραμματισμός;

Φέρανε το πλοίο, το μετασκευάσανε, δώσανε ορισμένα χρήματα, δεν είχαν ένα πλάνο που θα το βάλουν; Όλα στον αέρα ήταν; 

Και ο επόμενους, στους Παξούς; Το ίδιο μοτίβο;

Για αυτό και η επιβατηγός ναυτιλία μας προοδεύει και μας ζηλεύουν όλοι ... Τρομάρα μας 🙄

Link to comment
Share on other sites

Επιχειρηματικότητα ελλινικώ τώ τρόπω.

Στα κέρδη μόνοι, στις ζημιές μαζί. Βοηθά κράτος μη σου μοιάσω.

Να προκηρυχθεί άμεσα άγονη για το Νήσος Αίγινα. 

Θα πρότεινα Σούδα Κίσσαμος, για να αποφεύγεται ο ΒΟΑΚ:P

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι όταν από νερουλάς, το γυρίζεις σε εφοπλιστής επιβατηγού ναυτιλίας. Είναι η δεύτερη φορά που ο συγκεκριμένος σπάει τα μούτρα του. Την πρώτη φορά με το ΙΟΝΙΣ δεν έβαλε μυαλό. Εκτός και αν τώρα του είχαν τάξει κάτι, όταν έχασε την μεταφορά νερού στην Αίγινα και πήγε επιτέλους νερό με αγωγό της ΕΥΔΑΠ εν έτει 2022.

Link to comment
Share on other sites

Όταν επιχειρείς το οτιδήποτε υπάρχει και ο παράγοντας Ρίσκο.Οκ δε βγήκε η κίνηση να κάτσουμε να καταδικάσουμε την εταιρεία τους ανθρώπους της και το βαπόρι;

Πιστεύω πως θα βρει ρόλο κάπου το συγκεκριμένο.Εδώ κυκλοφορούν ακόμα πολύ χειρότερα από αυτό.

Και όπως έχω ξαναγράψει ταιριάζει λόγω χαρακτηριστικών του σε ενδονησιωτικές συνδέσεις.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νομικέ θα συμφωνούσα μαζί σου, αν στην πράξη δεν αποδεικνυόταν στημένες δρομολογήσεις, επιλεκτικές επιδοτήσεις και ασυλία σε κακές πρακτικές κλπ και εξηγούμαι: 

1. Η δρομολόγηση του ταχύπλοου μέσα στο κατακαλόκαιρο με επιδότηση Θεσσαλονικη - Μυτιλήνη σου φαίνεται αθώα?

2. Η επιδοτούμενη προσέγγιση του ΣΜΥΡΝΑ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ στην Μυτιλήνη επίσης και μάλιστα σε διεθνές δρομολόγιο τι είναι?

3. Η επιδότηση πάλι του ταχύπλοου Θεσσαλονικη - Σποράδες μέσα στο κατακαλόκαιρο με πρωτόκολλο όλο το καλοκαίρι?

4. Η εξωφρενική ασυλία της ΑΤΤΙΚΑ σε βλάβες, ατυχήματα δεν λέει κάτι? 

5. Ομοίως η υπόθεση ΟΛΥΜΠΟΥΣ κλπ.

Τέλος, θα σου θυμισω οτι τα συμφέροντα του Λ....@κη υπερασπίζονταν, όσοι καθυστερούσαν την υδροδότηση της Αίγινας από τον αγωγό της ΕΥΔΑΠ. Και κάτι καταγγελίες για σαμποτάζ με εκρηκτικά στον αγωγό κάπου στην Σαλαμίνα κάτι φωνάζουν! Γιαυτό πρέπει να είμαστε περισσότερο υποψιασμένοι σε επιχειρηματικές κινήσεις, ειδικά στην ακτοπλοϊα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...