georgios express Posted August 15, 2017 Posted August 15, 2017 23 hours ago, giorgos_249 said: Οχι βεβαια οτι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ (οσο προβληματικο ειναι) βρίσκεται σε χειροτερη κατασταση απο κάποια που ταξιδεύουν σήμερα..... Παρακολουθώ όλην την ιστορία με τον ανταγωνισμό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ραφήνα/Α-Τ-Μ εκ του μακρόθεν, μη έχοντας ίδιον συμφέρον ή προσωπική εμπειρία-χώρια που η αισθητική των δύο από τις τρεις εταιρείες με απωθεί. Δεν αντιλέγω ότι για τον καταναλωτή είναι μια χαρά το εισιτήριο των €15 για Τήνο και επιπλέον αδιαφορώ για το ποια εταιρεία θα τα καταφέρει να παρουσιάσει κερδοφορία, να κάνει break even ή να εγγράψει ζημιές. Δικό τους είναι το πορτοφόλι, ας το κάνουν ότι θέλουν-με μόνη επιφύλαξη να μην υπάρχουν δάνεια από Τράπεζες που θα κοκκινίσουν και στο τέλος τα εξοφλήσουμε όσοι πληρώνουμε φόρους. Όμως η επαναδραστηριοποίηση του "Πηνελόπη Α.", μόνο προβληματισμό μπορεί να προκαλέσει, αν αληθεύει. Σε μία γραμμή που υπάρχουν έξοχα πλοία όπως το "Superferry", το "Θεολόγος Π." ή καράβια λίαν αξιοπρεπή όπως το "Superferry II" και το "FF Άνδρος", αξίζει να γεννήσει ερωτηματικά η επαναφορά ενός παροπλισμένου καραβιού άριστου μεν προ 20ετίας, αλλά όχι πια σήμερα και οι τακτικοί επιβάτες της γραμμής (όχι οι ευκαιριακοί του θερινού διμήνου), να συγκρίνουν και να επιλέξουν τι τους αξίζει. Δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια....
pie Posted September 6, 2017 Posted September 6, 2017 Στο μόνο που υπερτερεί το Νάξος είναι στα 2-3 μίλια παραπάνω, όσο έχει σημασία αυτό. Κατα τ'άλλα πολύ πιο άνετο το SF στη γραμμή Σ-Τ-Μ.
Neptune Posted September 9, 2017 Posted September 9, 2017 11 hours ago, proud_ionian said: τα superferry (σκετο και ΙΙ), ειναι κλασεις κατωτερα, για διαφορετικους λογους το καθενα. Αλλο υπερτερει σε χωρους αλλο σε πολυτελεια αλλο σε ταχυτητα. Το καλο ειναι να εχουμε επιλογες και να διαλεγουμε οσο ακομα μπορουμε να το κανουμε Αν τα Σουπερφερυ ειναι κλασεις κατωτερα, το Κεφαλονια τι ειναι
proud_ionian Posted September 9, 2017 Posted September 9, 2017 4 hours ago, proud_ionian said: για το νεο Superferry, αναφερομουν μονο στο γκαραζ. νομιζω συντροφε οτι διευκρινησα σε τι αναφερομουν. 1 hour ago, Neptune said: Αν τα Σουπερφερυ ειναι κλασεις κατωτερα, το Κεφαλονια τι ειναι βασικα το κεφαλονια ειναι μια ιδεα. χωρια που ξερουν μεχρι που το παιρνει να παει
Blue Star Delos Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Γνωρίζει κάποιος τις καταναλώσεις των Blue Star Delos/Patmos, Νήσος Μύκονος/Χίος, Blue Star 1/2 και Superfast XI/XII; Ευχαριστω
ithermos Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 (edited) Εδώ είχαμε αναφέρει κάτι νούμερα. Edited February 5, 2018 by proud_ionian τεχ βοηθεια
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 (edited) 2 hours ago, Sf_X said: Ειδικά για την άνεση του στον καιρό... Αμίμητο κούνημα η ντουλάπα! Γιατί τόση απαξίωση; βεβαια σαν το blue star 1 κανένα! Edited March 17, 2018 by proud_ionian
MILTIADIS Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 (edited) 1 hour ago, blue star patmos said: Γιατί τόση απαξίωση; Ε για τι αλλο..επειδη δεν ειναι της Αττικα Ή εστω των αδερφων Στεφανου Edited March 17, 2018 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 καλμαρετε λιγο οι ultras και οι contras μεταξυ μας, τα παλατια ειναι καλυτερα στον καιρο απο τα bs1 & bs2.
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 στο καιρο ναι. blue star 1,2 η superfast xi xii εγω το 1 και το 2 γιατι ειναι περισσοτερο μανιζεβελα.
Nikos_Chania Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Κανείς δεν είναι τέλειος Τώρα αν λες οτι δεν σου αρέσουν τα ιαπωνικά και απαντάς για τα Fossen που είπε ο φίλος @Ariadne τότε πρέπει να επέμβει η Εφέσεων και να παίξουμε 3ο ημίχρονο #Japanlovers Μια ζωή η Λατάρα θα είναι ακλόνητη από το καιρό!
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Το λατο τι απέγινε; Δεν ξέρω φίλε επειδή έιμαι Χιώτης θα πω οτι το blue star 1 το προτιμούν περισσότεροι επιβάτες.
Petros P Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Σαν τις καμπυλες γεματες φινετσα γραμμες του Πηγασου κανενα ομως
gtogias Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Κρατώ μια επιφύλαξη για την προτίμηση των "Χιωτών" προς το BS1 σε σχέση με τα γιαπωνέζικα Αριάδνη, Νήσος Σάμος και για λίγο το Νήσος Ρόδος. Πιο πολύ επιλέγουν βάσει ημέρας. Τώρα για σύγκριση των μεγάλων αστεριών με τα παλάτια, δεν έχω λόγια. Τα παλάτια είναι άλλη κατηγορία, μη συγκρίσιμη. Και αυτά χωρίς να παραγνωρίζω τα ποιοτικά στοιχεία των μεγάλων αστεριών, τυχερό το νησί μου που έχει εδώ και χρόνια το BS1
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Και εσύ χιωτης ε; οι Χιώτες προτιμούν το bs1
blue star patmos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Από φίλο μου που έχει πρακτορείο εισητηριων μου λέει ότι η αναλογία bleu star hsw στην γραμμή είναι 55-45%.
Stratos Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Στην Χιο )μεχρι τωρα) αποφασιζουν βασει δρομολογιου και οχι βασει πλοιου.. Εκτος απτην περιοδο που ειχε μπει και το Λισσος..
BlueStarLeros Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 (edited) Θα διαφωνήσω blue star patmos , έχω καταλάβει ότι ... 3 hours ago, gtogias said: Πιο πολύ επιλέγουν βάσει ημέρας. Αλλά πέρα από αυτό οι Χιώτες βλέπουν και το πως 'δε θα σπρώχνονται για να ανέβουν πρώτοι στο πλοίο' ,δηλ τι εννοώ... εννοώ ότι θέλουν την αριθμημένη τους θέση, θέλουν την άνετη καμπίνα, κάτι τα οποία το blue star 1 δε τα διαθέτει σε ικανοποιητικό βαθμό σε σχέση με το νήσος ροδος ή Σάμος ή Αριάδνη. Συγκεκριμένα το χειμώνα προσπαθούν να τα φέρουν πέρα με βάση την εξυπηρέτηση τους (σε ώρες ταξιδιού και σε ημέρες πραγματοποίηση τους) . Ενω το καλοκαίρι λόγο αυξημένης επιβατικής κίνησης και λόγο ξεκούρασης (των Χιωτών της διασποράς ) επιλέγουν ' την άνεση'... Edited March 17, 2018 by BlueStarLeros
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now