Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα καινουργια πανελ με την μονωση μεσα που μοιαζουν σαν τσιγκος!κ στο κιοσκυ στα εισητηρια θα μπουν ηλεκτρονικοι πινακες για να φιανονται απο μακρια

Link to comment
Share on other sites

ακόμη πιό προσεγμένο το πλοίο εφέτος (ήταν και πέρισυ άλλωστε) αλλά (πλέον) πολύ κόκκινο μέσα για τα γούστα μου. Ειχα λίγο την αίσθηση ότι βρίσκομαι σε night club.

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε λοιπον το πλοιο δεμενο στα Αιγινιτικα με τα νεα χρωματα του αλλα και εν πλω εξω απο τον Πειραια

Απο κοσμο φαινοταν να εχει ελαχιστο στα καταστρωματα ενω στην τσιμινιερα φαινονται ακομα τα σημαδια απο τα παλια σινιαλα 

Link to comment
Share on other sites

Απο κοσμο φαινοταν να εχει ελαχιστο στα καταστρωματα

Είναι πολύ νωρίς βέβαια για το νέο ξεκίνημα του πλοίου στην γραμμή, αλλά έχω την αίσθηση ότι το πρώτο του Σ/Κ δεν θα εξέπληξε ευχάριστα τους ενδιαφερομένους.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, δε θέλω να κακοκαρδίσω κανέναν από τους φίλους, αλλά γνωρίζοντας το Ιονίς από την ημέρα που γεννήθηκε/ναυπηγήθηκε, τώρα μοιαζεί εσωτερικά σα φτηνό νυχτερινό κέντρο. Πολύ κόκκινο έχει πέσει ...

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζοντας το Ιονίς από την ημέρα που γεννήθηκε/ναυπηγήθηκε, .

 

λάλα τα αγορι μου. :D:P

αυτο το ιονις αγαπησαμε.

 

το ιονις που ηταν πιο γρηγορο και πιο καλοταξιδο, απο ολα τα αλλα της εποχης ;)

 

μαθαν το ιονις στον πειραια το 2016 και κανουν σαν... (ας μην το πω).

 

το θυμομαστε οταν εκανε πατρα - ιονια νησια - brindisi τελη 70s και αρχες 80s και εφευγε τελευταιο και εφτανε μαζι με τα υπολοιπα.

τοτε το ζητουσαν γιατι ηταν το πιο γρηγορο και το πιο καλοταξιδο

 

σημερα κατι τα χρονια, κατι τα sponsons, ουτε γρηγορο ειναι, ουτε τοσο καλοταξιδο πια.

 

οσες ταπετσαριες και αν αλλαξουν, οι "ενδοξες" εποχες του ηταν αλλες

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πες τα χρυσόστομε :lol:

 

Σίγουρα οι ένδοξες εποχές του περάσανε, αλλά εάν εξαιρέσουμε τα γνωστά μικροπροβλήματα όπως π.χ. το γκαράζ, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα πλοία των νησιών μας, δεν παύει να αποτελεί μια αξιόλογη μονάδα. Εδώ ταξιδεύει το Ζάκυνθος Ι :P

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει σχέση ότι πήρε τους επιβάτες του Flying Dolphin Athina και πιθανόν να οδηγήσε σεωκάποια μικρό καθυστέρηση το δρομολόγιο του??

Ακούω από από πολλούς γνωστούς μου Αιγινιτες πολύ καλά λόγια για τη συμπεριφορά του πληρώματος του πλοίου!! Ξεκινώντας από το γκαράζ που σου λένε εάν θέλουν να τους παρκαρουν το αυτοκίνητο για αυτούς. Οι οδηγίες είναι με ευγενικό τρόπο στη στιβαξη των οχημάτων στο γκαράζ!! Στην είσοδο μέχρι να ανέβουν στο σαλόνι τους καλοσοριζουν δύο τρία άτομα (ειδικά για μια κοπέλα που είναι επί της υποδοχής). Στο σαλόνι έρχονται από το μπαρ και σε ρωτάνε εάν θέλετε κάτι να πιείτε ή να φάτε και πολλές φορές στο σερβίρουν στο τραπέζι σου!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ειναι πολύ θετικό η κοπέλα της υποδοχής να εξυπηρετεί όσο μπορεί (σε ρόλο πλοιοσυνοδού). Όταν βέβαια το πλοίο είναι τίγκα όπως την Καθαρά Δευτέρα (πρώτη φορά στο συγκεκριμένο πλοίο είχε κόσμο καθισμένο στο πάτωμα) τι να προλάβει? Η εταιρεία όμως προσέφερε επίσης σε όσους ήθελαν δωρεάν καφέ ή τσάι.

Ακόμη πρώτη φορά είδα να χρησιμοποιείται το Tank Top. Αν ξέρει κάποιος με ενημερώνει αν η Watertight Door του Tank Top μπορεί να παραμένει ανοικτή (λόγω της μικρής απόστασης?) ή θα έπρεπε να ήταν κλειστή -όπως προβλέπεται- κατά την διάρκεια του πλού.

Link to comment
Share on other sites

έτσι λένε συνήθως κάτω γκαράζ (το "κατάμπαρο" ας πούμε) ενός Ferry επειδή από κάτω είναι είναι οι δεξαμενές. Εννίοτε μπορεί να το δεις και σαν "lower hold η lower deck"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Νομιζω οτι η σημαια εχει παραμεινει στον καθρεφτη.

 

Υπεθεσα οτι την εβαλαν λογω 25ης Μαρτιου αλλα μαλλον το πανε για μονιμο.

 

Γουστα ειναι αυτα βεβαια, αλλα πιστευω πως δεν του ταιριαζει ιδιαιτερα σε αυτο το σημειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Ιονις είχε χάσει την μια άγκυρα του τη Κυριακή που μας πέρασε και έβαλε την αμοιβή άγκυρα του. Αλλά ο δύτης που είχε πέσει στο λιμάνι δεν την κατάφερε να την βρει. Ότι δεν κατάφερε ο δυτηςμ κατάφερε να το κάνει ο Αχαιός!!! Έτσι χθες το απόγευμα όταν αναχώρησε από το λιμάνι έπιασε η αριστερή του άγκυρα την χαμένη άγκυρα του Ιονις. Έτσι το Αχαιός έκανε περιστροφή μέσα στη κεντρική λεκάνη και έδεσε στη προβλήτα του Νήσος Μύκονος. Με ενέργειες του πληρώματος Αχαιός έγινε απεμπλοκή της ξένης άγκυρας, που έπεσε ξανά στο βυθό αλλά σε συγκεκριμένο σημείο. Οπότε η εταιρεία του Ιονις έφερε δύτη και γερανό και την έβγαλε.

Η φωτογραφία είναι από το προφίλ του υιού του κ. Λεβενατάκη στο facebook.

post-1850-0-12467300-1465464968_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το Ιονις θα συνεχίσει δρομολόγια μέχρι τις 20 Νοέμβριου όπου αναμένεται να δέσει για την ετήσια ακινησία του, αρχικά ήταν να σταματήσει στις 13 Νοεμβρίου αλλά πηρέ μια παράταση μια εβδομάδα γιατί θα πάει για δεξαμενισμό το Άγιο Νεκτάριος Αίγινας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εάν και την προηγούμενη εβδομάδα είχε κάνει αίτημα για παράταση στα δρομολόγια του μέχρι τις 8/12/16 αλλά μετά επανήλθε με νέο αίτημα και ζήταγε να μην ισχύσει το αίτημα της παράτασης. Το Ιονις θα παραμείνει δεμένο για περίπου 2,5 μήνες, μιας και υπολογίζεται ότι θα επιστρέψει στα δρομολόγια ξανά στις 06/02/17. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...