Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στέφανε ωραία αυτά που περιγράφεις και τα τρία υπάρχουν στο Αριάδνη, οπότε για να είχαν υλοποιηθεί στο Χίος θα χρειαζόταν αρκετός χώρος ακόμα, οπότε θα μιλούσαμε για άλλο πλοίο! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στέφανε ωραία αυτά που περιγράφεις και τα τρία υπάρχουν στο Αριάδνη, οπότε για να είχαν υλοποιηθεί στο Χίος θα χρειαζόταν αρκετός χώρος ακόμα, οπότε θα μιλούσαμε για άλλο πλοίο! :D

σίγουρα αλλα λιγο περισσότερες καμπίνες ήθελε,πιστεύω πως με μια μικρή μείωση του upper car deck θα βγαίνανε

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τα σχέδια του πλοίου έχουμε 114 στο καμπος 275 στο venetico και 258 στο vip

προσωπικά αν ήμουν σχεδιαστής του θα έφτιαχνα ένα ξεχωριστό σαλόνι με vip αεροπορικά(λιγότερα όμως) άλλο ξεχωριστό σαλόνι-bar Α θέσης,και περισσότερες καμπίνες

Stefanos 2μιση deck εχει το πλοιο για επιβατες,1 με σαλονοκαθισματα και 1μιση με καμπινες.Οποτε για να βαλεις αυτα που θες μαλλον

οπότε θα μιλούσαμε για άλλο πλοίο! :D

Ασε που το σαλονι-bar A θεσης(ΙΟΝΙΑ),για μενα,''τα σπαει'' οπως ειναι...Top class!

Το Golden Lounge ανοίγει ποτέ που είναι στο deck7?

Να φανταστω πως εννοεις κατι σαν σαλονοτραπεζαρια λιγο πιο πισω απ την γεφυρα?Αμε,ανοιγει...,για το πληρωμα και τους VIP ταξιδιωτες;)(δεν εννοω αυτους που εχουν διακεκριμενη).

Link to comment
Share on other sites

Stefanos 2μιση deck εχει το πλοιο για επιβατες,1 με σαλονοκαθισματα και 1μιση με καμπινες.Οποτε για να βαλεις αυτα που θες μαλλον

Ασε που το σαλονι-bar A θεσης(ΙΟΝΙΑ),για μενα,''τα σπαει'' οπως ειναι...Top class!

δεν μίλησα για επιπλέον εμβαδό αλλά για μείωση του χώρου των vip αεροπορικών,ίσος στο μισό και παραπάνω,ταυτόχρονα χωρισμός σαλονιών και μια μικρή προσαύξηση καμπινών που βέβαια θα μείωνε λίγο το προτόκολλο και θα έπαιρνε λιγο car deck το ότι γίνεται είναι βέβαιο το θέμα είναι τι απαιτήσεις έχει ο κάθενας και τι συμβιβασμούς κάνει

πάντως το πλωριό σαλόνι θα τα έσπαγε πολύ περίσσοτερο αν ήταν τα καθίσματα του σαλονιού μπροστά με θέα τη πλώρη και τα αεροπορικά πίσω,τώρα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι το ΧΙΟΣ είναι ένα πολύ ισορροπημένο βαπόρι κι ένα day+night ferry μεγάλων αποστάσεων.

Και τις καμπινούλες του έχει και τα σαλονάκια του και τα αεροπορικά του κι όλα καλογουστα.

Φίλε στέφανε πως δεν θα πάρει επιπλέον εμβαδόν όταν παρακάτω λες ότι θα πάρει και λίγο χώρο από το car deck?:confused:

Εν πάση περιπτώση εγώ το προτιμώ διότι έχει όπως είπα ισορροπία σε αντίθεση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποίο έχει κακή διαρύθμιση , υπερβολικά κρεβάτια για το μεγεθος του με αποτέλεσμα οι επιβάτες της οικονομικής να την βγαζουν σε ενα σαλονάκι με αεροπορικά καθίσματα.Μια φορά ταξίδεψα πριν χρόνια κι αν δεν ήταν φίλος ο καπετανιος να την βγαλω στην γεφυρα θα είχα τρελαθεί.

Επίσης γενικότερα αυτό με τον ύπνο και τις καμπίνες δεν μπορώ να το καταλάβω στην Μυτιλήνη. Μα τι γίνεται παραγγελία έχουν τον ύπνο για την ώρα που μπαίνουν στο βαπόρι ή έχουν ρελέ και τον κατεβάζουν μολίς μπουν και τον ανεβάζουν μολίς φτάνουν?:D

Εγώ στο βαπόρι από την άλλη και εύκολα δεν με πιάνει ο ύπνος, και κοιτάζω να το απολαύσω οπότε αμα κοιμηθώ δεν θα απολαύσω τιποτα, κι αποφευγω τις καμπίνες γιατί δεν μου έρχεται καλά να κοιμηθώ παρέα με άλλους 3 ασχετους.

Link to comment
Share on other sites

Thimame prin apo kapia xronia (8 gia tin akrivia) ixa kanonisi na petakso gia proti mu fora me aeroplano. Thimame episis xaraktiristika tin anypomonisia ke tin megali mou periergia na do apo konta ke na ziso apo mesa tin empiria tou aeroplanou. To provlima vevea s'aftes tis periptosis ine oti i fanatsia, voithoumeni apo tin teleftea tenia aeroporikou periexomenou, de voithai idietera kathos sinithizi na se kani na perimenis kati poli entiposiako ke megalo. Etsi lipon otan eftase i ora irthe kai i proti apogoitefsi otan ida oti to aeroplano mas itan pio mikro apo tin kantina pu pulai vromiko stin Plateia Mavili. To de esoteriko den ixe na zilepsi tipota perisotero apo to KTEL Attikis. Isos i apogeiosi itan kati telos panton alla oso gia to ypolipo taksidi kalitera na mi sas po afu ixa na varetho etsi apo to telefteo match tou ellinikou protathlimatos.

Sto thema mas tora, kati analogo synevi ke me ena prosfato taksidi mu me to Nissos Chios apo Peiraia gia Tino. Ime veveos oti to ploio ine apo ta kalytera tis Elladas afti ti stigmi, me artia texnologia, aristi taxytita, ekseretiki eveliksia kai dynamiko sxediasmo. Opos akrivos diladi ke to B737 pu sas periegrapsa. Omos o enthusiasmos mu teliose me to pu patisa ton katapelti tu. Esoterika ine toso klistofoviko pu to HMS Belfast ine san to gipedo Karaiskaki brosta tu. Gia katastroma oute logos afu, logo tis taxytitas, o aeras metriete me tin klimama ton tyfonon. Etsi lipon voleftika sto aeroporiko mu kathisma ke perimena na perasun oi 3ores pu ekane mexri tin Tino. Apla otan katevika sto nisi epsaxna na vro ta leoforia tou OASA afu nomiza pos eftasa ston Kifiso...

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το πλοίο, στο ionia lounge διεπίστωσα κάτι λευκούς λεκέδες στη μοκέτα, οι οποίοι είχαν κρυσταλλώδη όψη (δεν προέρχονταν από καποιο ρόφημα ή αφέψημα). Σε κάποιο σημείο της μοκέτας ήταν πρόδηλο ότι είχε συγκεντρωθεί αρκετό νερό και είχε αφήσει σημάδι.

Η απορία μου ήταν πως γίνεται σε ένα στεγανό σημείο του πλοίου να υπάρχουν ίχνη θάλασσας. Μελετώντας πιο προσεκτικά τα κοντινά παράθυρα, ένα φαίνονταν διαφορετικό από τα άλλα, αφού η μάρκα/χώρα κατασκευής (swiss-κάτι) ήταν τοποθετημένη ανάποδα, στην πάνω πλευρά. Όλα τα υπολοιπα τζάμια στην ευθεία ήταν από την Δανία, με την στάμπα της εταιρείας στο κάτω μέρος του τζαμιού.

Είχαμε κανένα συμβάν αλλά fc3 και δεν το μάθαμε;

post-24-128326977154_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μηπως επιτελους πρεπει να σταματησετε να κανετε τετοιου ειδους ''παρατηρησεις'' και να ασχοληθειτε με κατι πιο σοβαρο! Μονο κακό κανετε στα πλοια και στα πληρωματα τους με ολη αυτη την περιεργεια και τιποτα παραπανω! Το site αυτο λεγεται ''shipfriends'' και ελπιζω να καταλαβαινετε τι σημαινει στα ελληνικα φιλε chioti!!

Link to comment
Share on other sites

Εσύ ikaria γιατί θεωρείς παράξενο το σχόλιο του chioti; Από πού και ως πού; Εγώ μάλιστα το θεωρώ το συμβάν άξιο για έρευνα.

Shipfriends δεν σημαίνει μόνο συλλογή φωτογραφιών. Ξέρουμε εμείς τι σημαίνει και καλό θα είναι να μην προσβάλεις κανένα για το αν ξέρει μετάφραση.

Edited by tegea
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ ikaria,

Πρώτα απ’όλα το μήνυμα μου δεν είχε σε καμμία περίπτωση αποδέκτες το πλήρωμα, αλλά ήταν μια απλή διαπίστωση για κάτι που σίγουρα έχει συμβεί, είναι γεγονός. Δεν έγραψα για παράδειγμα ότι στις τουαλέτες δεν είχε σαπούνι ή ότι καποιος καμαρότος δεν έκανε καλά την δουλειά του που δεν καθάρισε το λεκέ, αφού πιθανότατα η μοκέτα έχει στύψει/ξεβάψει από το θαλασσινό νερό. Κατέγραψα κάτι πασιφανές, αφού ο λεκές ξεκινούσε από το παράθυρο και κατέληγε 2-3 τραπέζια παρακάτω, κάτι που οποιοσδήποτε κάθονταν σε αυτή την περιοχή το έβλεπε. Από την άλλη το παράθυρο έχει σίγουρα αλλαχτεί, όπως ξεχωρίζει και στην φωτό παρακάτω, οπότε υπήρξε συμβάν, για το οποίο δεν μάθαμε τίποτα, όταν για ψύλλου πήδημα βγαίνει ανακοίνωση από το ΥΕΝ.

Από την άλλη, η περιέργεια όταν αναδεικνύει τις αδυναμίες του συστήματος και τα κακώς κείμενα σαφώς πειράζει. Για παράδειγμα, το να φεύγει πλοίο από τον Πειραιά για άκρως Ανατολικό νησί του Αιγαίου, σπάζοντας το απαγορευτικό, με πατημένη μπάλα, εμένα με πειράζει, και το φωνάζω μέσα από το βήμα που μου δίνει το shipfriends, γιατί κανείς στην αλυσίδα δεν δίνει σημασία και αν συμβεί κάτι, μετά θα ψάχνουμε τους κώδικες και τα βιβλία τι δεν έγινε σωστά, ενώ τόσον καιρό που συνέβαινε κατ’εξακολούθηση μπροστά μας κάναμε τα στραβά μάτια.

Τέλος, για να είσαι shipfriend, δεν αρκεί να κάθεσαι στον κόκκινο και να βλέπεις με ανοιχτό το στόμα τα πλοία να περνάνε…

post-24-128326977176_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως πιο σωστή απάντηση (και τεκμηριωμένη) δεν θα μπορούσες να δώσεις φίλε enas chiotis.Συγχαρητήρια γιατί με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο από την αρχή μέχρι το τέλος του μηνύματός σου...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον φίλο chioti σε όσα στο μήνυμα του -πολύ σωστά- αναφέρει.

Αλίμονο αν αναπέμπαμε μόνο διθυράμβους για τα πλοία που αγαπάμε, κλείνοντας τα μάτια στα κατά καιρούς "κακώς κείμενα" που πέφτουν στην αντίληψη μας, χάριν του ότι είμαστε ή θέλουμε να λεγόμαστε shipfriends.

Ελπίζω όμως να μου επιτραπεί μία μικρή διαφωνία στο σημείο :

Από την άλλη το παράθυρο έχει σίγουρα αλλαχτεί, όπως ξεχωρίζει και στην φωτό παρακάτω, οπότε υπήρξε συμβάν, για το οποίο δεν μάθαμε τίποτα, όταν για ψύλλου πήδημα βγαίνει ανακοίνωση από το ΥΕΝ.

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να έχει υπάρξει κάποιο ιδιαίτερο συμβάν -χωρίς βέβαια να αποκλείεται- ώστε να πρέπει να υπάρξει κάποια ενημέρωση. Μία αλλαγή παραθύρου -καλύτερα τζαμιού- μπορεί να γίνει για αρκετούς απλούστατους λόγους που δεν θα ήθελα να κουράσω παραθέτοντας τους. Το αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής ναι, από την στιγμή που όπως φαίνεται υπάρχει κάποια διαρροή, πολύ καλά κάνει ο φίλος chiotis και το αναφέρει. Αλλά αν φτάσουμε στο σημείο να βγάζουν ανακοινώσεις οι εταιρείες για οποιαδήποτε αντικατάσταση οποιουδήποτε υλικού, τότε νομίζω πως το πράγμα θα καταντήσει τραγελαφικό.

Θεωρώ πως έχει παραγίνει το πράγμα με τις αστείες ανακοινώσεις του ΥΕΝ "δι' ασήμαντον αφορμήν", και πολύ χαρακτηριστικό αυτού που λέω είναι και το παράδειγμα που μας επισυνάπτει ο φίλος chiotis με το περιστατικό του NHΣΟΣ ΘΗΡΑ. Και για να το πάω και ακόμα μακρύτερα, θεωρώ γελοίο το να "ακουμπάει" η πρύμη του Superferry στο ντόκο της Σύρου και εντός ολίγων λεπτών να έχουμε ανακοινώσεις περί απαγόρευσης απόπλου του πλοίου, επιθεωρήσεως κλιμακίων και νηογνωμόνων, κλπ. κλπ. κλπ. Δεν θυμάμαι ποτέ να έχω διαβάσει κάποια παρόμοια ανακοίνωση από κάποιο αρμόδιο υπουργείο για οποιοδήποτε άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς, είτε αυτό είναι αεροπλάνο, είτε τρένο, είτε λεωφορείο. Εκτός πια και αν αυτά τα μέσα δεν παθαίνουν ....αβαρίες. :(

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Νήσος Χίος πρέπει να αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημα του δεξιού καταπέλτη των επιβατών. Γιατί ο καταπέλτης των επιβατών ανέβαινε απελπιστικά αργά (έκανε γύρω στα 3-4 λεπτά)

Link to comment
Share on other sites

Δύο φορές την εβδομάδα το «Νήσος Χίος», κατά την αναχώρησή του από Μυτιλήνη, δε θα προσεγγίζει τη Μύκονο. Επίσης δε θα προσεγγίζει τη Μύκονο μία φορά την εβδομάδα κατά την αναχώρησή του από τον Πειραιά. Αυτό προβλέπει η απόφαση που έλαβε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών την Τρίτη, όπως μας είπε ο νομάρχης Λέσβου, Παύλος Βογιατζής.

Στην ίδια συνεδρίαση το Συμβούλιο αποφάσισε να τροποποιήσει τα δρομολόγια των άγονων γραμμών από Θεσσαλονίκη. Η αλλαγή που έγινε προβλέπει ότι μια φορά την εβδομάδα το πλοίο θα προσεγγίζει το λιμάνι του Αγίου Κηρύκου της Ικαρίας και μια φορά το λιμάνι του Ευδήλου.

Εν τω μεταξύ, σήμερα Πέμπτη, οι νομάρχες Λέσβου Παύλος Βογιατζής και Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης πρόκειται να συναντηθούν με το Γιάννη Βαρδινογιάννη της Sea Star που ελέγχει τις εταιρείες ΑΝΕΚ και Hellenic Seaways. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι κινήσεις των νομαρχών και η μεγάλη μείωση των εσόδων του «Νήσος Χίος» κάνουν την Hellenic Seaways να επανεξετάζει το σχεδιασμό της για τα δρομολόγια του πλοίου.

πηγή:empros net

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρούσα την μανούβρα του Νήσος Χίος στην αναχώρηση τη Πέμπτη από το Πειραιά (ήταν δεμένο με τη πλώρη να κοιτάζει το παλάτι), όπως και τη μανούβρα στην άφιξη της Παρασκευής (έδεσε με τη πλώρη στα φανάρια), και θα τις χαρακτήριζα απελπιστικά αργές για τις δυνατότητες των πλοίων

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα εχει μιλησει κανενας 'γλαρος' του λιμανιου η καμια 'μπιντα' να πει πως πανε τα δρομολογια απο κινηση η το κρατουν ολοι επτασφραγιστο μυστικο....Στην Χιο παντως συνεχιζει να χτυπαει τον μεγαλυτερο χρονο φορτοεκφορτωσης απο ολα τα λιμανια(κι απο της Μυτιληνης φανταζομαι για τους γνωστους λογους)και συμφωνα με το ΑΙΠΕ

Η Ομοσπονδία Χιακών Σωματείων Αττικής εκπροσωπώντας 5000 οικογένειες Χιωτών του λεκανοπεδίου διαμαρτύρεται έντονα στην HSW επειδή μετέτρεψε το «Ν. ΧΙΟΣ» σε πλοίο άγονης γραμμής.

Ιδου και η επιστολη των Χιωτων,που δημοσιευει η σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ

Η επόμενη εταιρεία, που θα δρομολογήσει ταχύπλοο στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης, μπορεί να ορίσει...

Τη χαιρετούν 5.000 οικογένειες Χιωτών της Αττικής, όπως λένε καληνύχτα στο άγονο δρομολόγιο της HSW.

Πειράματα δεν ήθελε με το «Ν. ΧΙΟΣ»; Ας εισπράξει το αντίτιμο, εκτός του άδειου πλοίου της, με την παρακάτω ανακοίνωση της ΟΧΣΑ:

«Κύριοι,

Ο Χιακός Λαός, στον οποίον συγκαταλέγονται και οι πέντε χιλιάδες (5.000) και πλέον οικογένειες της Αττικής που είναι οργανωμένες σε Συλλόγους – Μέλη της Ομοσπονδίας Χιακών Σωματείων Αττικής (ΟΧΣΑ), αγκάλιασε με αγάπη το πλοίο σας, «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ», όχι μόνο γιατί έφερε το όνομα του νησιού μας, αλλά γιατί πίστεψε ότι θα λύσει το πρόβλημα της σύνδεσης με το λιμάνι του Πειραιά.

Δυστυχώς, μας διαψεύσατε όλους! Εμείς, ως Ομοσπονδία, αισθανόμεθα συνυπεύθυνοι των αποφάσεων που πήρατε, γιατί με μοναδικό συμφέρον την εξυπηρέτηση του χιακού λαού, προβάλλαμε κατά κόρον την δρομολόγηση του πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» από την εφημερίδα, που εκδίδει η Ομοσπονδία και αποστέλλεται δωρεάν στις πέντε χιλιάδες (5.000) οικογένειες της Αττικής.

Στο γεγονός αυτό οφείλεται και ότι οι Χιώτες γύρισαν την πλάτη στο νεότευκτο πλοίο σας, κάτι που πρέπει, ασφαλώς, να έχετε αντιληφθεί από τη μείωση της επιβατικής κίνησης, σε μεγάλο ποσοστό.

Κύριοι, στο βωμό του αλόγιστου κέρδους, δε πρέπει να περιφρονείτε αυτούς που πίστεψαν στην εταιρεία σας και στήριξαν το «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ». Να είστε βέβαιοι ότι οι αντιδράσεις θα γενικευθούν, θα είναι στο μέλλον πιο οργανωμένες, γιατί ο Χιακός Λαός είναι βέβαιος ότι την αγάπη και τη στήριξή του την ανταποδώσατε με περιφρόνηση.

Είμεθα αποφασισμένοι να αντιδράσουμε δυναμικά, εφόσον δε βρεθεί άμεση λύση.

Αναμένουμε, εφόσον το κρίνετε σκόπιμο, να έχουμε το συντομότερο δυνατό απάντησή σας, την οποία θα δημοσιεύσουμε και στην εφημερίδα «Η ΧΙΟΣ ΜΑΣ», όπως άλλωστε θα γίνει και με την παρούσα επιστολή».

Που να ξεραν πως το Ν.ΧΙΟΣ ακομα χτυπαει 45λεπτα παραμονης στο λιμανι της Χιου...και δεν καθεται για να απολαυσει ενα 'υποβρυχιο':p

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανεκτελεστο(?) το σημερινο δρομολογιο...Επρεπε να ειχε φυγει απο Μυτιληνη το πρωι και στο ais φαινεται ακομα εκει.Πιθανον να ειχε απαγορευτικο,το οποιο εληξε ομως αφου το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ξεκινησε κανονικα πριν απο λιγο,οποτε το ΧΙΟΣ θα περασει την νυχτα εκει για να κανει το αυριανο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το απαγορευτικό έληξε αλλά αφού η κίνηση ήταν μειωμένη και αύριο υπάρχει πρωινό δρομολόγιο από Μυτιλήνη αποφασίστηκε η μη εκτέλεση του σημερινού δρομολογίου.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Για τον ίδιο λόγο που τόσα χρόνια όλα τα μεγάλα πλοία (ανεξαρτήτως ελικτικών δυνατοτήτων) πάνε στο έξω. Γιατί το μέσα είναι γεμάτο παγίδες (από βράχια στην άκρη του μεγάλου μόλου και αβαθή στις άλλες θέσεις) συν ότι είναι σαν σφιγγοφωλιά και με τον καιρό μπορεί να τα βρεις μπαστούνια. Δεν λέω ότι το έξω λιμάνι είναι ασφαλές.

Επίσης αν δεν κάνω λάθος επειδή ακριβώς υπάρχουν δύο λιμάνια είναι δηλωμένο από την αρχή για το κάθε πλοίο που θα πηγαίνει έτσι ώστε να το ξέρει ο κόσμος και να μη μπλέκουν τα μπούτια τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...