Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Πρώτη φορά απόψε που βλέπω το πλοίο να περνάει βόρεια από τις βραχονησίδες Καλόγεροι, συνήθως όταν ψηλώνει φτάνει κοντά στους βράχους και κόβει νότια από αυτούς. Απ'όσο φαίνεται ο χειμώνας φέτος θα έχει θάλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απ αυτην την αιτια της σημερινης καθυστερησης,το βαπορι ειναι 2-3 μερες τωρα που παει 'κομμενο',δηλαδη δεν ξεπερναει τους 24 κομβους.Χαρακτηριστικο ειναι,οτι οπως λεει και ο φιλος Χιωτης,ξεκινησε 14.20 απο Πειραια αλλα στην Χιο εφτασε 21.10(7 ωρες παρα κατι).Απο την ημερα που εληξε το απογορευτικο,η ταχυτητα του κυμαινεται στα 23-24 μιλια το πολυ.Δεν ξερω αν ηταν φουλ φορτωμενο η ο καιρος ηταν αρκετα δυνατος,αλλα τις ιδιες ωρες το αδελφακι του πηγαινε με 25-26 μιλια.Οποτε σαν να μου φαινεται πως εχει ΄αρρωστησει' λιγακι:o

Σημερα παλι τα ιδιο,κατω απο τα 24 μιλια η το πολυ 24 και κατι...και το αδερφο του κανονικα...Μακαρι να ειναι λογω αργιας...:P(ας θυμηθουμε και αυτο ομως)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Σημερα παλι τα ιδιο,κατω απο τα 24 μιλια η το πολυ 24 και κατι...και το αδερφο του κανονικα...Μακαρι να ειναι λογω αργιας...:P(ας θυμηθουμε και αυτο ομως)

Καλησπέρα

Την Πέμπτη ταξίδεψα από Πειραιά για Χίο χωρίς καμμιά καθυστέρηση ή κάτι άλλο που να υποδηλώνει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Επιστρέφοντας στον Πειραιά σήμερα το πρωί το ίδιο. Αναχώρηση από Χίο στις 12.35, άφιξη Πειραιά 06.40.

Μεγάλη ανησυχία και προβληματισμός στην τοπική κοινωνία για τα νέα δρομολόγια και την πιθανή εγκατάλειψη της γραμμής. Ανάλογη ανησυχία και σε μέλη του πληρώματος.

Από την άλλη βέβαια πολύ φτωχή η κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ. Για μια ακόμη φορά ολόκληρο το Venetico κλειστό μιας και βολεύτηκαν όλοι στα σαλονάκια και το Campos.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gtogias,οντως μεχρι και σημερα το πρωι,το ΝΗΣΟΣ πηγαινε κανονικα,στο ξεκινημα του ομως απο Πειραια μεχρι και τωρα,συνεχιζει να πηγαινει με 23-24,γιαυτο και Χιο εφτασε 19.05...

Μα καλα,το Venetiko ακομα κλειστο το εχουν:confused: Ενταξει μπορει η κινηση να εχει πεσει αλλα οχι τοσο ωστε να μην χρειαζεται το συγκεκριμενο σαλονι(που εχει και τα περισσοτερα αεροπορικα).Μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μειωθει το πληρωμα και δεν επαρκει για να καθαρισει-εξυπηρετησει το συγκεκριμενο σαλονι?Διοτι εαν γινονταν εργασιες στο συγκεκριμενο χωρο,ολο και καποιος θα το ειχε παρατηρησει.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gtogias,οντως μεχρι και σημερα το πρωι,το ΝΗΣΟΣ πηγαινε κανονικα,στο ξεκινημα του ομως απο Πειραια μεχρι και τωρα,συνεχιζει να πηγαινει με 23-24,γιαυτο και Χιο εφτασε 19.05...

Μα καλα,το Venetiko ακομα κλειστο το εχουν:confused: Ενταξει μπορει η κινηση να εχει πεσει αλλα οχι τοσο ωστε να μην χρειαζεται το συγκεκριμενο σαλονι(που εχει και τα περισσοτερα αεροπορικα).Μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μειωθει το πληρωμα και δεν επαρκει για να καθαρισει-εξυπηρετησει το συγκεκριμενο σαλονι?Διοτι εαν γινονταν εργασιες στο συγκεκριμενο χωρο,ολο και καποιος θα το ειχε παρατηρησει.

Την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου στη διαδρομή Πειραιάς-Χίος το Βενέτικο ήταν ανοικτό παρόλο που και πάλι δεν είχε πολύ κόσμο. Και από τους επιβάτες η πλειοψηφία ήταν μισά. Αν δεν ήταν και οι νταλίκες τα πράγματα θα ήταν πολύ άσχημα. Τα ΙΧ ήταν συνολικά 12 για Χίο και Μυτιλήνη.

Το άξιο απορίας είναι τι θα τα κάνουν τόσα κρεβάτια στις Κυκλάδες, μιας και τη Μυτιλήνη δε βλέπω να την κάνει για πολύ καιρό ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρια επιβατη που δημοσιευει η σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ στη στηλη Αληθινα.

Δεν γράφουμε τίποτε εμείς.

Την αθλιότητα των ασύδοτων που περιγράφει ο Γιάννης Αμπαζής τη ζήσαμε κι εμείς.

Διαβάστε την επιστολή του με τίτλο «Μας γδέρνουν οι εφοπλιστές».

«Κ. Διευθυντά

Θα ήθελα να καταγγείλω τις επιπτώσεις της εφοπλιστικής ασυδοσίας όπως την έζησα στο λιμάνι του Πειραιά στις 24/10 μαζί με αρκετούς συνεπιβάτες.

Κατά την άφιξη μας στο λιμάνι του Πειραιά στις 4 μ.μ. μισή ώρα πριν φύγει μαζί μ’ αρκετές δεκάδες συνεπιβατών, πλησιάζοντας στο γκισέ να βγάλουμε εισιτήριο, διαπιστώσαμε ότι διέθεταν μόνο των 57 € εισιτήριο για καμπίνα, ανακοινώνοντας ότι τελείωσαν της τρίτης θέσης των 34 € ή 31 € του πλοίου «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» της Hellenic Seaways.

Αρκετοί δεν το πίστεψαν· αγανάκτησαν, φώναξαν, ένας κύριος μπροστά μου αποχώρησε, φωνάζοντας ότι είναι απαράδεκτο να του ζητούν εισιτήριο (το μισό) για το μωρό του 3,5 χρόνων επιβάλλοντάς του να πληρώσει 150 € μαζί με τη γυναίκα του συνολικά για καμπίνα.

Αρκετοί, φοιτητές κυρίως, έφυγαν πηγαίνοντας προς το «Μυτιλήνη» της ΝΕΛ που έφευγε στις 7 μ.μ., θεωρώντας υπερβολή κι εκβιασμό τα 57 € ως μοναδικό εισιτήριο ταξιδιού.

Έκοψα εισιτήριο των 57 € αναγκαστικά επισημαίνοντας στον υπάλληλο ότι αν διαπιστώσω ότι στο πλοίο υπάρχουν θέσεις στην τρίτη θέση, θα απαιτήσω την επιστροφή των χρημάτων μου.

Ανεβαίνοντας στο πλοίο διαπίστωσα στο πάνω κατάστρωμα των 31 € εισιτηρίων, δεκάδες καρέκλες δεμένες που προφανώς την καλοκαιρινή περίοδο τις χρησιμοποιούσαν!!!

Στην τρίτη θέση ομολογουμένως ήταν γεμάτες οι θέσεις με ελάχιστες άδειες, ενώ στην πρώτη θέση έβρισκες άνετα καρέκλα να καθίσεις. Απευθύνθηκα στη reception, με παρέπεμψαν στο λογιστήριο, όπου ευγενέστατα μου είπαν ότι αυτά δεν γίνονται, αφού τα κομπιούτερ έδειχναν ότι όλες οι θέσεις εκτός καμπίνας είχαν καλυφθεί.

Την ίδια ώρα κάποιος κύριος μπροστά μου εκλιπαρούσε για καμπίνα, αφού τα πρακτορεία δεν του έβγαζαν γιατί δεν είχαν, και έβγαλε τρίτη θέση ενώ είχε ανάπηρη γυναίκα!!! Μια κυρία ζητούσε από το λογιστή να της επιστραφούν τα χρήματα γιατί πλήρωσε εκβιαστικά καμπίνα, με αποτέλεσμα να της στοιχίσει ο ερχομός στη Χίο μαζί με την κόρη της και το ταξί στον Πειραιά 150 €.

Η εξήγηση είναι απλή. Οι κύριοι της εταιρείας Hellenic Seaways προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη του δρομολογίου παραμονές της 28ης Οκτωβρίου, επέβαλαν εκβιαστικά στους επιβάτες που θα έκοβαν εισιτήριο λίγο πριν τον απόπλου, να πληρώσουν καμπίνα, δηλαδή 20 € περισσότερο από την τρίτη θέση που το 80% των επιβατών χρησιμοποιεί λόγω της υπερβολικής αύξησης των εισιτηρίων

Αν καταλαβα καλα,ο επιβατης ζητουσε καταστρωμα και στο γκισε του εδιναν μονο εισητηριο για καμπινα.Συμφωνα με τα λεγομενα του υπηρχαν κενες θεσεις στην VIP οποτε,με αυτα τα δεδομενα,εχει δικιο να διαμαρτυρεται.Σαφως και δεν μπορουμε να ξερουμε τι ακριβως εγινε αλλα αν συνυπολογισουμε το συχνο 'κλεισιμο' του Venetiko κατι σαν μην πηγαινει καλα ως προς την αντιμετωπιση των επιβατων...:(

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ίσχυε το θερινό πρωτόκολλο την 28η οκτωβρίου αν και δεν παίρνω και όρκο. Πάντως το Blue Star που ταξίδεψα για Πάρο χρησιμοποιούσε το θερινό κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν θα σκοτωθούμε κι όλας!:P Έχουμε συνηθίσει ότι καινούριο να περνάει και από κει:D:D Άλλωστε τι ΧΙΟΣ τι ΜΥΚΟΝΟΣ; Για μερικά αεροπορικά διαφορά κάνεις έτσι;:P

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα και εγώ μαζί του στο σημερινό δρομολόγιο από Μύκονο για Πειραιά. Το πλοίο ήρθε και έδεσε στις 19:05 στη Μύκονο και αναχώρησε ακριβώς στην ώρα του, δηλαδή 19:15. Φτάσαμε στον Πειραιά κατά τις 23:40! Πάρα πολύ καλά στις ώρες του,,,αλλά αυτό συμβαίνει τώρα που από κόσμο ήταν μέτρια τα πράγματα..το καλοκαίρι???? Το Venetico ήταν κλειστό και οι υπόλοιποι χώροι είχανε διασκορπισμένο τον κόσμο. Πρώτη φορά ταξίδεψα μαζί του, πολύ όμορφο πλοίο αλλά αυτά τα κιτς φωτάκια στη Reception τι τα θέλανε??:D

Σε κατάσταση πρωτοκωλου δε ξέρω τι θα συμβαίνει αφού έχει εμφανώς λιγότερα αριθμημένα καθίσματα. Επίσης η VIP του Μύκονος την θεωρώ πολύ πιο εντυπωσιακή. Η καμπίνες άψογες και πεντακάθαρες...αλλά χωρίς κάτι το εντυπωσιακό οι ακριβές. Γενικά εντυπωσιασμένος έμεινα και θεωρώ ότι το πλοίο θα προτιμηθεί από πολύ κόσμο για Σϋρο-Μύκονο δε ξέρω όμως τι θα συμβεί και για Χίο-Μυτιλήνη....

Πάντως οι 4:30 ώρες περίπου για Μύκονο είναι πάρα πολύ καλός χρόνος. Τώρα στις μέρες με μεγάλη κίνηση δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να βγαίνουν τα ωράρια.

Στα δρομολόγια της εταιρείας έτσι όπως δίνει τους χρόνους, μαλλον θα πρέπει να διορθωθεί αφού για Μύκονο λέει 4:05 Που είναι πρακτικά αδύνατον κάτι τέτοιο. B)

Link to comment
Share on other sites

. Πρώτη φορά ταξίδεψα μαζί του, πολύ όμορφο πλοίο αλλά αυτά τα κιτς φωτάκια στη Reception τι τα θέλανε??:DΕπίσης η VIP του Μύκονος την θεωρώ πολύ πιο εντυπωσιακή.

Διαφωνω καθετα...και οριζοντια:P αλλα γουστα ειναι αυτα!

Το Venetico ήταν κλειστό και οι υπόλοιποι χώροι είχανε διασκορπισμένο τον κόσμο.

Εχεις να μας πεις απο κινηση πως ηταν το πλοιο?Δηλαδη τι ειχε στο περιπου απο επιβατες και οχηματα προερχομενο απο τα λημερια μας? Αυτο παλι με το Venetico ειναι μαλλον φρουτο της καινουργιας 'διαχειρισης':rolleyes: της εταιριας...

Link to comment
Share on other sites

Αρκετούτσικο κόσμο είχε μέσα...δε ξέρω πια είναι τα στανταρτς της γραμμής. Εκτός του Venetico Που ήταν κλειστό, Στα υπόλοιπα σαλόνια ήταν μισογεμμάτα, και είχε δώσει και πολλές καμπίνες(τουλάχιστον στο πλώριο τμήμα του Deck7) αφού στην άφιξη στο Πειραιά φτιαχνόντουσαν όλες. Πολλά φορτηγά και λίγα αυτοκίνητα στο γκαράζ. Από Μύκονο δεν πήρε σχεδόν τπτ(6-7 αυτοκίνητα και καμιά 30αρια άτομα:mad:). Το κατα πόσο η Μύκονος χρειάζετε να είναι μέσα στα δρομολόγια μέσα στο χειμώνα σε καθημερινή βάση τα αποτελέσματα θα το δείξουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γίνεται με τις αριθμημένες θέσεις του πλοίου είναι άνω ποταμών. Με μια ματιά στο σύστημα της HSW, για τις αναχωρήσεις αυτή τη βδομάδα από Πειραιά, δεν εμφανίζεται πουθενά το venetiko lounge.

Γιατί όμως ενώ υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις εγώ να πρέπει να πληρώσω παραπάνω για να πάω στην διακεκριμένη ή να πληρώνω πιο λίγα για να περάσω όλο το Αιγαίο στο κατάστρωμα; Άντε να το καταλάβω όταν δεν έχει κόσμο και η εταιρεία δεν θέλει όσοι πληρώνουν ντεκ να μπαίνουν και να βολεύονται στο venetiko, όμως γιατί κάτι τέτοιο να γίνεται αυτή την περίοδο που έχουμε χειμερινό πρωτόκολλο και οι τιμές είναι ΙΔΙΕΣ για το ντεκ και την οικονομική θέση; Από την άλλη, όσο λίγο κόσμο και να έχει, το kampos γεμίζει, και ο κόσμος καταλήγει να ταξιδεύει ‘στριμωγμένος’ με όλες τις διαθέσιμες θέσεις γύρω του πιασμένες.

Για να είμαστε μέσα στο κλίμα, μπορεί να είναι νόμιμη αυτή η τακτική (είναι; ), αλλά σίγουρα δεν είναι ηθική. ;)

ps. H απορία για τις χωρητικότητες των σαλονιών ισχύει, για να μάθουμε τους ακριβείς αριθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γίνεται με τις αριθμημένες θέσεις του πλοίου είναι άνω ποταμών. Με μια ματιά στο σύστημα της HSW, για τις αναχωρήσεις αυτή τη βδομάδα από Πειραιά, δεν εμφανίζεται πουθενά το venetiko lounge.Για να είμαστε μέσα στο κλίμα, μπορεί να είναι νόμιμη αυτή η τακτική (είναι; ), αλλά σίγουρα δεν είναι ηθική. ;)

Αυτο γινεται πρωτη φορα στα χρονικα των 2 ΝΗΣΟΣ και για μενα δεν υπαρχει καμια δικαιολογια.Εκτος αν θελουν να κλεισουν τον χωρο με γυαλι και να τον κανουν εκθεμα...B)Ισως η πιο πιθανη εξηγηση ειναι αυτη...

μηπως επειδη εχουμε χειμερινο πρωτοκολο εχουμε κ χειμερινη συνθεση πληρωματος.αρα που να στελνουμε 4 επικουρια να καθαριζουν το σαλονακι

την οποια εχω αναφερει και εγω

Μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μειωθει το πληρωμα και δεν επαρκει για να καθαρισει-εξυπηρετησει το συγκεκριμενο σαλονι?Διοτι εαν γινονταν εργασιες στο συγκεκριμενο χωρο,ολο και καποιος θα το ειχε παρατηρησει.

και ξαναλεω πως πρεπει να ειναι εντολας της ΝΕΑΣ HSW...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σιγουρα 3 προς 1.Υπολογιζοντας χοντρικα τα 600 καθισματα του πλοιου,πρεπει η κατανομη να εχει ως εξης:Venetiko 300 - Kampos 100 - Ionia(vip) 200 .

Ούτε μετρημένα ένα ένα να τα είχες φίλε Ν.ΧΙΟΣ!

Από έγκυρη πηγή έχουμε: Venetiko 277 - Kampos 108 - Ionia 206.

Απορία Μυκονιάτη: Γιατί να δηλώσω ότι πηγαίνω Μύκονο και να πληρώσω 33 ευρώ, ενώ αν κόψω εισιτήριο για Χίο θα πληρώσω 31 ευρώ, για την ίδια θέση;:D

Διαπίστωση Χιώτη: Μάλλον φτηνά τα πληρώνουμε τα εισιτήρια.:)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σιγουρα 3 προς 1.Υπολογιζοντας χοντρικα τα 600 καθισματα του πλοιου,πρεπει η κατανομη να εχει ως εξης:Venetiko 300 - Kampos 100 - Ionia(vip) 200 .

Συμφωνα με τα σχέδια του πλοίου έχουμε 114 στο καμπος 275 στο venetico και 258 στο vip

προσωπικά αν ήμουν σχεδιαστής του θα έφτιαχνα ένα ξεχωριστό σαλόνι με vip αεροπορικά(λιγότερα όμως) άλλο ξεχωριστό σαλόνι-bar Α θέσης,και περισσότερες καμπίνες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...