Jump to content
Shipfriends

Φιορ Ντι Λεβάντε (ΙΜΟ 9143491)


Recommended Posts

  • Replies 455
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τα τελευταια exit polls λενε 06/12 εγκαινια και 07/12 πρωτο δρομολογιο

 

δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα σαββατιατικου δρομολογιου.

το σαββατο μονο εγκαινια θα κανει

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο εμπορικό δρομολόγιο την Κυριακή το πρωί στις 7:30 από την Ζάκυνθο για την Κυλλήνη.

 

edit

τα δρομολόγια ξεκινάνε 5:45 από Ζάκυνθο από Δευτέρα έως Σάββατο. Στις 7:30 την Κυριακή. 3 δρομολόγια την ημέρα εκτός από Δευτέρα και Παρασκευή που θα κάνει 4.

 

 

Από Ζάκυνθο: 5:45(Κυ στις 7:30), 10:30(μόνο Δε και Πα), 14:15, 18:45

Από Κυλλήνη: 7:30(Κυ στις 9:30), 12:30(μόνο Δε και Πα), 16:00, 20:45

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα μου αρεσει απο οσα εχω δει μεχρι τωρα. Διαφωνω βεβαια με τη λογικη copy paste οπως πχ τα φωτα σε σχημα γλαρου,κ.α. Τα εχουμε δει πολλες φορες. Ωραιο μεν οχι το κατι διαφορετικο ομως

Link to comment
Share on other sites

Απο τις φωτο βλεπω ενα ιδιαιτερα προσεγμενο πλοιο, μοντερνο, φωτεινο και βεβαια οντως φερνει στα δυο τελευταια νεοτευκτα τη BS, ειδικα στο Δηλος. Μαλιστα οι καρεκλες στους εξωτερικους χωρους νομιζω πρεπει να ειναι ιδιες ή σχεδον ιδιες.

 

Μια ερωτηση μονο. Σε περιπτωση εντονης θαλασσοταραχης δεν θα υπαρξει προβλημα με το VW Transporter; Εκτος βεβαια αν το εχουν στηριξει σε ειδικη βαση.

Link to comment
Share on other sites

Να το δούμε και αυτό, να σε πατήσει αυτοκίνητο στο σαλόνι πλοίου  :eek:  :P:D 

 

Σίγουρα "φλου" αποκλείεται να το αφήσανε -αν παραμείνει- και μάλιστα στους κοινόχρηστους χώρους (για τελείως ελεύθερο βέβαια ούτε συζήτηση), ενώ πιστεύω ότι θα υπάρχει και κάποιος φορέας που να ελέγχει / εγκρίνει τις τοποθετήσεις τέτοιων αντικειμένων. Τώρα για το τι μπορει να γίνει σ' ένα πλοίο σε περίπτωση πολύ έντονης θαλασσοταραχής, τα χουμε ξαναδει...

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικη δουλεια στο εσωτερικο του! Δεν περιμενα κατι λιγοτερο αλλωστε καθως εμπιστευτηκαν τον καλυτερο του είδους. Απλά ειναι σε πολλά σήμεια ειναι φωτοτυπία του 'Ελυρος, BS Δήλος/Πάτμος. Πολύ ομορφο μεν αλλα οχι κατι το διαφορετικο. Ακόμα και τα φωτιστικα, οι καρέκλες, οι ταπετσαρίες στους τοιχους ειναι ακριβως ιδια με τα ανωτερω πλοια! Οπως και να εχει να ειναι καλοταξιδο και να το χαρούν οι Ζακυνθινοί!

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση μονο. Σε περιπτωση εντονης θαλασσοταραχης δεν θα υπαρξει προβλημα με το VW Transporter; Εκτος βεβαια αν το εχουν στηριξει σε ειδικη βαση.

Αν δεις προσεκτικα στις φωτογραφιες κατω απο το οχημα και ακριβως στο κεντρο του υπαρχει μια βαση στην οποια και ειναι''καρφωμενο''.

Βεβαια δεν αποκλειω το γεγονος να ειναι μια μικρου βαρους πλαστικοποιημενη απομιμηση 

Link to comment
Share on other sites

Πήγε και ο υπουργός "μας"...

 

Επίσκεψη Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο (F/B) Fior di Levante

 

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και ΑιγαίουΜιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, επισκέφτηκε σήμερα το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο (F/BFior di Levante της εταιρίας LevanteFerries, που έχει προσδέσει στον Πειραιά και από την Κυριακή θα αρχίσει να εκτελεί το Ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό του έργο στα πορθμειακά δρομολόγια Ζακύνθου – Κυλλήνης.

 Το πολυτελές πορθμειακό πλοίο Fior di Levante , συνολικού μήκους 118,80 μ., πλάτους 20 μ. και βύθισμα 4,75 μέτρα έχει σχεδιαστεί από Έλληνες μηχανικούς, σύμφωνα με τις υψηλότερες προδιαγραφές. Έχει μεταφορική ικανότητα 1.140 επιβατών, ενώ τα γκαράζ του πλοίου εξυπηρετούν 310 ΙΧ αυτοκίνητα ή 32 φορτηγά και 120 ΙΧ αυτοκίνητα. Το tonnage του είναι 3.200 tons και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 19,8 knots και υπηρεσιακή ταχύτητα 18 knots.Θεωρείται ένα τα καλύτερα πλοία του είδους του, σύμφωνα με αρμόδιους ναυτιλιακούς κύκλους, και λαμβάνει μέρος σε διεθνή διαγωνισμό διεκδικώντας παγκόσμιο τίτλο του πρώτου και ομορφότερου πορθμειακού πλοίου.

Ο κ. Βαρβιτσιώτης , μετά την ξενάγησή του στους χώρους του πλοίου από τον Πρόεδρο της εταιρείας Levante FerriesΓεώργιο Θεοδόση, το Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ευστράτιο Απέργη και τον πλοίαρχο, Κυριάκο Μουζάκη, δήλωσε: 

«Σήμερα, είμαστε σε ένα υπέροχο καράβι που αναβαθμίζει την Ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ζακύνθου, υπερσύγχρονο, πολύ φιλικό στον ταξιδιώτη, μεγάλο και ασφαλές. Ένα πλοίο το οποίο νομίζω θα δώσει στη Ζάκυνθο ακριβώς αυτήν την ώθηση που χρειάζεται για τον τουρισμό της. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρία για την ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελληνική Ακτοπλοϊα και στις ελληνικές θάλασσες, στην προοπτική της τουριστικής ανάπτυξης, στην προοπτική του κλάδου που μας ενδιαφέρει. Έχουμε πάρα πολύ καιρό να δούμε μια καινούρια επένδυση, ένα τόσο σύγχρονο και όμορφο σκάφος να μπαίνει στην Ελληνική Ακτοπλοϊα. Για εμάς είναι μεγάλη η χαρά σε δύσκολες εποχές να μπαίνουν τέτοια καράβια σαν κι αυτό. Αυτό δείχνει ότι ξεπερνάμε σιγά - σιγά τις φοβίες της επένδυσης, ξεπερνάμε σιγά - σιγά τη συρρίκνωση του Ακτοπλοϊκού έργου και ξαναπάμε στη μεγέθυνσή του.

Και, βέβαια, ξεκινάμε από μια πρωταθλήτρια στον τουρισμό όπως είναι η Ζάκυνθος. Εύχομαι για αυτό κάθε χρόνο και ψηλότερα. Βέβαια, ευχόμαστε στον καπετάνιο και το πλήρωμα “Καλές Θάλασσες” και ο Άη Νικόλας να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους. Και να εξυπηρετήσουν με ωραία Ζακυνθινή φιλοξενία όλους τους επιβάτες».

πηγή

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και τα φωτιστικα, οι καρέκλες, οι ταπετσαρίες στους τοιχους ειναι ακριβως ιδια με τα ανωτερω πλοια! 

 

Φωτιστικά Artemide σε πολλά σημεία, μάλιστα...

 

Μπαίνει Κυλλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Τι αλλαγές έκαναν για να "πετύχουν" το μήκος να είναι 118,80 άραγε(ς) ;;
Γιατί 108 m νομίζω ήταν το μήκος του πριν

 

Όντως πολύ καλή δουλειά φαίνεται να έχει γίνει. Καλοτάξιδο λοιπόν!

και σύντομα εκεί που πρέπει να πάει :-P

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως εντυπωσιακό το εσωτερικό του,όπως και το εξωτερικό άλλωστε.Και δέν είναι καθόλου "πολλή πολυτέλεια γιά την γραμμή",μιά χαρά είναι.Αν αναλογιστούμε μάλιστα πως αυτήν την γραμμή την έκανε κάποτε το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ (ώς ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ)........

 

Ελπίζω κι'εγώ να πάη καλά το εγχείρημα,αρκεί βεβαίως να το στηρίξουν οι Ζακύνθιοι και όσοι ταξιδεύουν συχνά στην γραμμή αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...