MILTIADIS Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Το Σαββατο στις 18.00 αναμενεται τελικα να φτασει Ζακυνθο για πρωτη φορα το φιορδ.
proud_ionian Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 ετσι λεει και ο ερμης που κανει εξ αρχης το pr της λεβαντε
Nikos_Chania Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Απ, η πρόσκληση γράφει για Ζάντε, δεν μας λέει αν θα κάτσει και Κυλλήνη
MILTIADIS Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Εγω νομιζω οτι θα παει κατευθειαν Ζαντε και δεν θα κανει δρομολογιο το Σαββατο.
proud_ionian Posted December 4, 2014 Author Posted December 4, 2014 τα τελευταια exit polls λενε 06/12 εγκαινια και 07/12 πρωτο δρομολογιο δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα σαββατιατικου δρομολογιου. το σαββατο μονο εγκαινια θα κανει
Nikos_Chania Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 (edited) Πρώτο εμπορικό δρομολόγιο την Κυριακή το πρωί στις 7:30 από την Ζάκυνθο για την Κυλλήνη. edit τα δρομολόγια ξεκινάνε 5:45 από Ζάκυνθο από Δευτέρα έως Σάββατο. Στις 7:30 την Κυριακή. 3 δρομολόγια την ημέρα εκτός από Δευτέρα και Παρασκευή που θα κάνει 4. Από Ζάκυνθο: 5:45(Κυ στις 7:30), 10:30(μόνο Δε και Πα), 14:15, 18:45 Από Κυλλήνη: 7:30(Κυ στις 9:30), 12:30(μόνο Δε και Πα), 16:00, 20:45 Edited December 4, 2014 by Nikos_Chania
Ariadne Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 (edited) Και οι πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του: Πολύ πολυτέλεια για τη γραμμή Edited December 5, 2014 by proud_ionian link
Petros P Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Και εδώ η εισοδός του στο λιμάνι... https://www.youtube.com/watch?v=NkLQAyXkAlw
oceanus Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Πανεμορφο.. Εχει κατι χαρακτηριστικα στο εσωτερικο απο δηλος και πατμος... Καραβαρα μεσα και εξω...
.voyager Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Είναι από το ίδιο γραφείο το interior, γι' αυτό, Apostolos Molindris & Associates Architects & Designers.
gtogias Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Πολύ εντυπωσιακό, χωρίς ιδιαίτερες υπερβολές, το εσωτερικό του. Βάζει κάτω ουκ ολίγα ανταγωνιστικά πλοία.
Superspeed 1 Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Και εμενα μου αρεσει απο οσα εχω δει μεχρι τωρα. Διαφωνω βεβαια με τη λογικη copy paste οπως πχ τα φωτα σε σχημα γλαρου,κ.α. Τα εχουμε δει πολλες φορες. Ωραιο μεν οχι το κατι διαφορετικο ομως
Captain_Nionios Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Απο τις φωτο βλεπω ενα ιδιαιτερα προσεγμενο πλοιο, μοντερνο, φωτεινο και βεβαια οντως φερνει στα δυο τελευταια νεοτευκτα τη BS, ειδικα στο Δηλος. Μαλιστα οι καρεκλες στους εξωτερικους χωρους νομιζω πρεπει να ειναι ιδιες ή σχεδον ιδιες. Μια ερωτηση μονο. Σε περιπτωση εντονης θαλασσοταραχης δεν θα υπαρξει προβλημα με το VW Transporter; Εκτος βεβαια αν το εχουν στηριξει σε ειδικη βαση.
Global_Creta Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Να το δούμε και αυτό, να σε πατήσει αυτοκίνητο στο σαλόνι πλοίου Σίγουρα "φλου" αποκλείεται να το αφήσανε -αν παραμείνει- και μάλιστα στους κοινόχρηστους χώρους (για τελείως ελεύθερο βέβαια ούτε συζήτηση), ενώ πιστεύω ότι θα υπάρχει και κάποιος φορέας που να ελέγχει / εγκρίνει τις τοποθετήσεις τέτοιων αντικειμένων. Τώρα για το τι μπορει να γίνει σ' ένα πλοίο σε περίπτωση πολύ έντονης θαλασσοταραχής, τα χουμε ξαναδει...
Neptune Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Πολυ ακριβο ρε παιδια.. Ποτε θα κανει αποσβεση εκει που παει... Μακαρι να παει καλα ο ανθρωπος βεβαια και να φερει κι αλλα πλοια.
.voyager Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ. Μακάρι όμως, το ευχόμαστε ολόψυχα σίγουρα.
proud_ionian Posted December 5, 2014 Author Posted December 5, 2014 (edited) εφυγε απο πειραια. το κοβω να πηγαινει απο κατω ΥΓ:destination kyllini Edited December 5, 2014 by proud_ionian υγ
George...f Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Εξαιρετικη δουλεια στο εσωτερικο του! Δεν περιμενα κατι λιγοτερο αλλωστε καθως εμπιστευτηκαν τον καλυτερο του είδους. Απλά ειναι σε πολλά σήμεια ειναι φωτοτυπία του 'Ελυρος, BS Δήλος/Πάτμος. Πολύ ομορφο μεν αλλα οχι κατι το διαφορετικο. Ακόμα και τα φωτιστικα, οι καρέκλες, οι ταπετσαρίες στους τοιχους ειναι ακριβως ιδια με τα ανωτερω πλοια! Οπως και να εχει να ειναι καλοταξιδο και να το χαρούν οι Ζακυνθινοί!
MILTIADIS Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Μια ερωτηση μονο. Σε περιπτωση εντονης θαλασσοταραχης δεν θα υπαρξει προβλημα με το VW Transporter; Εκτος βεβαια αν το εχουν στηριξει σε ειδικη βαση. Αν δεις προσεκτικα στις φωτογραφιες κατω απο το οχημα και ακριβως στο κεντρο του υπαρχει μια βαση στην οποια και ειναι''καρφωμενο''. Βεβαια δεν αποκλειω το γεγονος να ειναι μια μικρου βαρους πλαστικοποιημενη απομιμηση
Blue Star Delos Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Πήγε και ο υπουργός "μας"... Επίσκεψη Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο (F/B) Fior di Levante Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, επισκέφτηκε σήμερα το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο (F/B) Fior di Levante της εταιρίας LevanteFerries, που έχει προσδέσει στον Πειραιά και από την Κυριακή θα αρχίσει να εκτελεί το Ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό του έργο στα πορθμειακά δρομολόγια Ζακύνθου – Κυλλήνης. Το πολυτελές πορθμειακό πλοίο Fior di Levante , συνολικού μήκους 118,80 μ., πλάτους 20 μ. και βύθισμα 4,75 μέτρα έχει σχεδιαστεί από Έλληνες μηχανικούς, σύμφωνα με τις υψηλότερες προδιαγραφές. Έχει μεταφορική ικανότητα 1.140 επιβατών, ενώ τα γκαράζ του πλοίου εξυπηρετούν 310 ΙΧ αυτοκίνητα ή 32 φορτηγά και 120 ΙΧ αυτοκίνητα. Το tonnage του είναι 3.200 tons και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 19,8 knots και υπηρεσιακή ταχύτητα 18 knots.Θεωρείται ένα τα καλύτερα πλοία του είδους του, σύμφωνα με αρμόδιους ναυτιλιακούς κύκλους, και λαμβάνει μέρος σε διεθνή διαγωνισμό διεκδικώντας παγκόσμιο τίτλο του πρώτου και ομορφότερου πορθμειακού πλοίου. Ο κ. Βαρβιτσιώτης , μετά την ξενάγησή του στους χώρους του πλοίου από τον Πρόεδρο της εταιρείας Levante Ferries, Γεώργιο Θεοδόση, το Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ευστράτιο Απέργη και τον πλοίαρχο, Κυριάκο Μουζάκη, δήλωσε: «Σήμερα, είμαστε σε ένα υπέροχο καράβι που αναβαθμίζει την Ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ζακύνθου, υπερσύγχρονο, πολύ φιλικό στον ταξιδιώτη, μεγάλο και ασφαλές. Ένα πλοίο το οποίο νομίζω θα δώσει στη Ζάκυνθο ακριβώς αυτήν την ώθηση που χρειάζεται για τον τουρισμό της. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρία για την ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελληνική Ακτοπλοϊα και στις ελληνικές θάλασσες, στην προοπτική της τουριστικής ανάπτυξης, στην προοπτική του κλάδου που μας ενδιαφέρει. Έχουμε πάρα πολύ καιρό να δούμε μια καινούρια επένδυση, ένα τόσο σύγχρονο και όμορφο σκάφος να μπαίνει στην Ελληνική Ακτοπλοϊα. Για εμάς είναι μεγάλη η χαρά σε δύσκολες εποχές να μπαίνουν τέτοια καράβια σαν κι αυτό. Αυτό δείχνει ότι ξεπερνάμε σιγά - σιγά τις φοβίες της επένδυσης, ξεπερνάμε σιγά - σιγά τη συρρίκνωση του Ακτοπλοϊκού έργου και ξαναπάμε στη μεγέθυνσή του. Και, βέβαια, ξεκινάμε από μια πρωταθλήτρια στον τουρισμό όπως είναι η Ζάκυνθος. Εύχομαι για αυτό κάθε χρόνο και ψηλότερα. Βέβαια, ευχόμαστε στον καπετάνιο και το πλήρωμα “Καλές Θάλασσες” και ο Άη Νικόλας να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους. Και να εξυπηρετήσουν με ωραία Ζακυνθινή φιλοξενία όλους τους επιβάτες». πηγή
.voyager Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Ακόμα και τα φωτιστικα, οι καρέκλες, οι ταπετσαρίες στους τοιχους ειναι ακριβως ιδια με τα ανωτερω πλοια! Φωτιστικά Artemide σε πολλά σημεία, μάλιστα... Μπαίνει Κυλλήνη.
kerkini Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 (edited) Τι αλλαγές έκαναν για να "πετύχουν" το μήκος να είναι 118,80 άραγε(ς) ;;Γιατί 108 m νομίζω ήταν το μήκος του πριν Όντως πολύ καλή δουλειά φαίνεται να έχει γίνει. Καλοτάξιδο λοιπόν! και σύντομα εκεί που πρέπει να πάει :-P Edited December 6, 2014 by kerkini
proud_ionian Posted December 6, 2014 Author Posted December 6, 2014 δεν εχει αλλαξει το μηκος. εκει στα 118 ηταν παντα. τα 108 αν δεν ειναι λαθος, ειναι μηκος μεταξυ καθετων.
Ariadne Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 και σύντομα εκεί που πρέπει να πάει :-P Συμφωνώ και επαυξάνω
Hastaroth Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Είναι όντως εντυπωσιακό το εσωτερικό του,όπως και το εξωτερικό άλλωστε.Και δέν είναι καθόλου "πολλή πολυτέλεια γιά την γραμμή",μιά χαρά είναι.Αν αναλογιστούμε μάλιστα πως αυτήν την γραμμή την έκανε κάποτε το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ (ώς ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ)........ Ελπίζω κι'εγώ να πάη καλά το εγχείρημα,αρκεί βεβαίως να το στηρίξουν οι Ζακύνθιοι και όσοι ταξιδεύουν συχνά στην γραμμή αυτή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now