Jump to content
Shipfriends

Φιορ Ντι Λεβάντε (ΙΜΟ 9143491)


Recommended Posts

  • Replies 455
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με μία γρήγορη ματιά που του έριξα σήμερα, δεν πρέπει να είναι 100% μάχιμο. Εσωτερικά πρέπει να θέλει δουλειά ακόμα. Αν καταλαβαίνω καλά ήρθε μεν από τα ξένα, με προοπτική όμως να ολοκληρωθεί το ξενοδοχειακό εδώ. Η αλήθεια είναι πάντως ότι δουλεύουν κάργα στο βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε θα το λεγα... :confused:  Είναι πιο φαρδιά ενώ τα ντεκ δε φτάνουν ως το τέλος (βέβαια η οπτική είναι υποκειμενική ;)). Πάντως, στα δικά μου μάτια φαντάζει βαπόραρος που σίγουρα θα τον αδικήσει η γραμμή του* (βέβαια όπως ειπώθηκε και παραπάνω, περιμένουμε να μάθουμε και τα χαρακτηριστικά του και να το γνωρίσουμε καλύτερα ώστε να δουμε και τις δυνατότητές του).  

 

*λέτε να ξαναζήσουμε εποχές Ιονίου - B/S Ithaki; :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Μια διασταυρωση μπλουσταρακιου με Ελυρος. ^_^

Εμένα μου θυμίζει η πλώρη το Νήσος Κάλυμνος, η πρύμη τον Κάλβο και η τσιμινιέρα αυτές που βάζουν στη Βαλτική. Για Πάτρα - Σάμη κουφέτο είναι.

Η πρύμνη όντως φέρνει στον Καλβο.

και καθφρεφτη που θυμιζει aqua jewel εχει.

  

Προς Αδαμαντιο φερνει.

 

περισσοτερο διαγορα θα ελεγα. εχουν παρομοια μασκα

 

Η πρύμνη του μοιάζει με τού ΦΑΙΔΡΑ (τής NOVA FERRIES) ή κάνω λάθος;

αλλος για την κουλουρη; για βαλτε ολα τα ferries που ταξιδευουν στην ελλαδα ή που εχουν ταξιδεψει απο το 1821 και μετα, για να δουμε σε ποιο μοιαζει B)^_^

 

@ enas chiotis οντως για πατρα σαμη κουφετο ειναι, αλλα και κυλληνη ζακυνθο/κυλληνη κεφαλονια να κανει εξαιρετικα θα ειναι.

 

δεν καταλαβαινω γιατι οποτε ερχεται καραβι της προκοπης στο ιονιο πρεπει να παει στο αιγαιο; κουληδες ειναι απο εδω οι νησιωτες; εκτος απο το ιονιον και το bs ithaki που μετακομισαν λογω αλλαγης στρατηγικης των εταιρειων τους και για το κεφαλονια και για τον σολωμο (και δευτερευοντως για το ionian star) εχουμε ακουσει απειρες τρολιες για επικειμενη δρομολογηση τους στο αιγαιο, ειτε τα πρωτα χρονια τους στην ελλαδα, ειτε πολυ προσφατα. ελεος!!

 

εγω απλα θα επαναλαβω οτι ειπα παραπανω: καλοριζικο, καλοτυχο και καλοταξιδο να ειναι, μακαρι να το βλεπουμε συνεχεια στην ελλαδα και ακομη καλυτερα να εξυπηρετει γραμμες στο ιονιο, ειτε απο κυλληνη, ειτε απο πατρα.

μπορει να ειναι ενα "επιπλεον" πλοιο, αλλα δεν παυει να ειναι μολις 16 ετων (δυο χρονια μονο μεγαλυτερο, απο bs ithaki, bs1 & 2, θεολογος π, hs4), πληρως ανακατασκευασμενο, που καποιοι απο τους μελλοντικους ανταγωνιστες του ηρθαν για πρωτη φορα σε επαφη με το νερο τουλαχιστον 4 δεκαετιες πισω

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το καράβι είναι πραγματικά υπέροχο. Μπράβο στον ιδιοκτήτη, το πλοίο υπερέχει απ'όλα του είδους του. Φαίνεται ότι έχει πέσει δουλειά στο πλοίο καθώς και το ότι ειναι πραγματικά καλοφτιαγμένο

Link to comment
Share on other sites

 το πλοίο υπερέχει απ'όλα του είδους του.

 

Νομίζω ότι είναι κάπως νωρίς να πούμε εάν είναι το καλύτερο της κατηγορίας του. Ας περιμένουμε πρώτα να ολοκληρωθεί και να το δούμε σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς. Και τότε, μακάρι να επιβεβαιωθεί η εκτίμησή σου.

 

Με μία γρήγορη ματιά που του έριξα σήμερα, δεν πρέπει να είναι 100% μάχιμο. Εσωτερικά πρέπει να θέλει δουλειά ακόμα. Αν καταλαβαίνω καλά ήρθε μεν από τα ξένα, με προοπτική όμως να ολοκληρωθεί το ξενοδοχειακό εδώ. Η αλήθεια είναι πάντως ότι δουλεύουν κάργα στο βαπόρι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο πραγματικα ειναι πολυ ομορφο απο κοντα.

Απο οτι φαινεται ολοι οι κοινοχρηστοι χωροι ειναι σε ενα deck,και ενα deck πιο πανω φαινεται να ειναι οι εξωτερικοι χωροι του πλοιου,οι οποιοι απ'εξω μου φανηκε οτι ειναι αρκετοι.Οπως ειπε και ο George το βαπορι πρεπει να θελει δουλιτσα ακομα και υπαρχει αρκετος κοσμος που δουλευει επανω.Προσωπικα κραταω μια πισινη για  το 1/11

 

gallery_1819_1369_420671.jpg

 

Καλοταξιδο να ειναι :)

Link to comment
Share on other sites

1η του μηνα σημερα - σημερα δε θα ξεκίναγε ;; :P  Δεν πειραζει , ας ξεκινησει και την άνοιξη ! Αρκει να μεινει για χρόνια στα ελληνικα νερά.  Ειναι ενα υπεροχο πλοίο , που νομιζω οτι μπορει να σταθει ανετα σε ακρως ανταγωνιστικες γραμμες του Αιγαίου , στο οποιο και εικάζω με τα τωρινα δεδομενα ότι είναι θεμα χρονου να μετακομίσει......

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε... Και το QM2 να αγοραζόταν, και αυτο για το Αιγαίο θα το προοριζαν....Βλέπεις για τους Αιγαιοπελαγιτες, το Ιόνιο δεν υπαρχει....

Link to comment
Share on other sites

μην το ψαχνεις Mr_Zoo, δεν θα βγαλεις ακρη ;)

 

για να επανελθουμε στο πλοιο :P   βλεπω σε πολλες απο τις φωτογραφιες που εχουν κυκλοφορησει, να γινονται εργασιες στα φινιστρινια.

αυτο αφορα φρεσκαρισμα της μαυρης ριγας ή επιπλεον στεγανωση;

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει παιδιά! Εμείς ξέρουμε από που ξεκίνησε η αφύπνιση του ελληνικού έθνους μετά την επανάσταση. Για αυτό, αφήστε τους άλλους να λένε ...

 

Σχετικά με το πλοίο, πιο πολύ για στεγανοποίηση μου φαίνεται. Η ρίγα εντάξει είναι.

 

Α, και καλό μήνα συντοπίτες :)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις 16:41 επιστρέφοντας στο ΝΜΔ από το πολύωρο δοκιμαστικό που πραγματοποίησε στον Σαρωνικό. Πολύ όμορφο εξωτερικά, μένει να δούμε και τους εσωτερικούς του χώρους. πιστεύω ότι είναι μια αναβάθμιση για τη γραμμή Κυλλήνη - Ζάκυνθος.

 

post-8248-0-42853200-1415392034_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...