Jump to content
Shipfriends

Φιορ Ντι Λεβάντε (ΙΜΟ 9143491)


Recommended Posts

Γνωριζει κανεις τη συνολικη ισχυ των κυριων μηχανων του;

 

Παντως αν μπορει να πηγαινει σταθερα 17.5-18 κομβους, θα ηταν εξαιρετικο για το Πατρα-Σαμη-Ιθακη. Οι μπολικοι, ανετοι και ομορφοι χωροι του θα αναδεικνυονταν ακομα πιο πολυ στις περιπου 3 ωρες του ταξιδιου γιατι στις γραμμες απο Κυλληνη και ειδικα στης Ζακυνθου μεχρι να μπεις εχεις βγει...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 455
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το βίντεο που κυκλοφορεί, αυτή τη φορά είχαμε λείψανο (από το 16:00) και όχι παντόφλες.

 

 

Από όλο το βίντεο απλά Θεός (και shipfriend) ο Δέσποτας Ζακ... (Δωδώνης ήθελα να γράψω). Ξεκίνησε με ιστορική αναδρομή της συγκοινωνίας του '60, συνέχισε ότι χαιρόμαστε για το πλοίο όπως χαιρόμασταν κάθε φορά που έμπαινε ένα καινούργιο πλοίο ή μια νέα εταιρεία, και ανέφερε ότι χρειάζεται συνεργασία, αγάπη και συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών, και όχι ανταγωνισμός.

Κλείνοντας είπε ότι ευχόμαστε και άλλοι να έρθουν να προσφέρουν ανταγωνισμό στο καλύτερο καράβι και στο καλύτερο δρομολόγιο και είπε ότι οι παπάδες δεν θα διαλέγουν καράβι, αλλά αυτό δρομολόγιο που τους εξυπηρετεί. Στο τέλος έριξε και ένα "το μόνο που θυμάμαι".

 

ΥΓ. Ο δήμαρχος Ζακύνθου λέει απουσίαζε στην Αθήνα για θέματα του δήμου. :)

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα χθες με το Fior di Levante το οποίο σαφώς μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, όχι μόνο επειδή φέρει το κίτρινο χρώμα που σα παιδί πάντα ονειρευόμουν για τα δικά μου πλοία! (χρώμα του μίσους λένε :wub:  )

Σιγά-σιγά θα ανεβάσω εικόνες από το εσωτερικό γιατί υπάρχουν αρκετά σημεία που αξίζει να δούμε, πέραν αυτών που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Levante. Είναι αναμφίβολα, μαζί με Πάτμος, Δήλος, SFXI, ΧΙΙ και Έλυρος ότι πιο cool πλέει στα νερά μας όσον αφορά το εσωτερικό. Χωρίς να σημαίνει ότι και τα Σολωμός και Ionian Star δεν εξυπηρετούν αξιοπρεπέστατα τη γραμμή, το συγκεκριμένο πλοίο όσον αφορά το accommodation ανεβάζει τον πήχη στο Θεό. Accommodation που θα συμφωνήσω κι εγώ πως θα αξιοποιούνταν πληρέστερα στο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη των τριών ωρών (3 σνακ/μπαρ/καφέ και κατάστημα, προστατευόμενοι και μη εξωτερικοί χώροι και στα 2 deck των επιβατών).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μου εκανε καμια εντυπωση.Το ποσο αυτο που γραφει το capital πρεπει να ηταν μονο το κοστος αγορας του πλοιου αν καταλαβα καλα.Θυμηθειτε και το Ελυρος ποσο αγοραστηκε και ποσο στοιχισε η δουλεια της μετασκευης(αλλο τοσο)στο ιδιο μαλιστα γραφειο.

Link to comment
Share on other sites

Τα 18εκ ήταν η αξία του πλοίου κατα την αγορά (αποτίμηση προ της μετασκευής). Έτσι τουλάχιστον αναφέρει πριν ένα χρόνο το ενημερωτικό φυλλάδιο της news phone. Επιπρόσθετα αυτού θυγατρική της newsphone κατέβαλε επιπλέον το ποσο των 3εκ μετρητοίς. Άρα χωρίς να λαμβάνουμε υπόψην τα οποία επιπλέον δάνεια, μιλάμε για τουλάχιστον 21 εκ. Το 30 ακούγετε πολυ αλλά αν αναλογιστούμε την έκταση της μετασκευής, δεν ειναι και τόσο εξοπραγματικο.

Στη Κίνα έγιναν μόνο ελασματουργικες εργασίες και τα υπόλοιπα εδώ;

Link to comment
Share on other sites

Με μικρή επιφύλαξη 30 εκ. ποσό εξωπραγματικό για πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή.

Και το Κοραής τοσο ακριβώς στοίχισε η μετασκευή του.....

Link to comment
Share on other sites

απλά Θεός (και shipfriend) ο Δέσποτας Ζακ... (Δωδώνης ήθελα να γράψω).

Ο ιερεύς μάλλον τα'χει μπλεγμένα λιγάκι,αφού πρώτα λέει ότι "χρειάζεται συνεργασία, αγάπη και συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών, και όχι ανταγωνισμός" και παρακάτω λέει "ευχόμαστε και άλλοι να έρθουν να προσφέρουν ανταγωνισμό στο καλύτερο καράβι και στο καλύτερο δρομολόγιο"....

 

Εντάξει,κατανοώ την χαρά του που ήρθε επιτέλους κι'ένα (ημι)νεότευκτο βαπόρι στο νησί του,αλλά να θυμώμαστε και τί είπαμε πέντε λεπτά νωρίτερα....

 

Και εν πάσει περιπτώσει,ο (έντιμος και υγιής) ανταγωνισμός είναι που κινεί την ελεύθερη οικονομία.Αλλά άς μήν έχουμε πολλές απαιτήσεις-θεολογία σπούδασε ο σεβασμιώτατος,όχι οικονομικά....

 

ΥΓ.Πολύ "διαστημική" η γέφυρα τού πλοίου,όπως φαίνεται εκ τού βίντεο,ούτε στο Enterprise (τής NASA) τέτοια μεγαλεία.....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ήταν κλειστό (δε νομίζω να άνοιξε και να μην το πήρα χαμπάρι). Είχα την ίδια απορία, αλλά δεν πρόσεξα κάτι κοιτώντας στη βιτρίνα. Θα μάθουμε σύντομα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

το πλοιο ειναι πραγματικα εκπληκτικο. θυμιζει αρκετα το δηλος σαν φιλοσοφια και σιγουρα ειναι απο τα ομορφοτερα ημεροπλοια.

 

η ποιοτητα της ανακαινισης του (υλικα, φινιρισμα, χρωματα κλπ) ειναι αψογη μεσα εξω. το πλοιο πραγματικα ειναι σαν νεοτευκτο και κλασεις ανωτερο ποιοτικα απο αλλα νεοτευκτα δυο μηνες μετα τη δρομολογηση τους.

 

μεσα ειναι παρα πολυ φωτεινο και λογω του οτι εχει παντου "παραθυρα" και λογω των χρωματων.

 

ας το παρουμε απ'έξω. υπαρχει ενας χωρος επιβατων και μπαρ, μπροστατευμενα με ανεμοθωρακες (θυμιζει πολυ... attica) αναμεσα σε τσιμινιερα και γεφυρα.

 

στο χωρο αυτο φτανεις ειτε εξωτερικα, ειτε απο τις δυο ημικυκλικες σκαλες με τα φωτιστικα χελωνες, που ξεκινουν απο το κυριως deck επιβατων (μια απο το van και μια απο το κεντρικο bar).

 

πρυμ και πλαγια απο την τσιμινερα (που εχει προστατευτικα "καγκελα") γυρω γυρω ειναι ενα μεγαλο ανοιχτο deck.

 

στο deck των χωρων επιβατων, πρυμα ξεκιναμε απο ενα "ημικλειστο" εξωτερικο χωρο με καναπεδες, πανω απο το πρυμνιο ρεμετζο.

 

μπαινοντας μεσα ειναι το πρυμνιο bar με το σαλονακι του. πλατη με το πρυμνιο bar ειναι το web corner και συνεχιζοντας πλωρα απο αριστερα ειναι ενα σαλονι και πιο μπροστα οι αεροπορικες και απο δεξια η reception και οι κυλιομενες.

 

προχωραμε και βλεπουμε το καταστημα, το van, (και το... βιομηχανικο ντεκορ) τη μια σκαλα για πανω, μετα το κεντρικο σαλονι (oπου και η αλλη σκαλα) και το δευτερο bar και πηγαινοντας πλωρα δυο πλευρικα σαλονακια, στη μεση ο παιδοτοπος με το διαδραστικο χαρτη της ζακυνθου και καταπλωρα ενα ακομη ωραιο σαλονι με θεα την πλωρη.

 

παντου τηλεορασεις, παντου ωραια χρωματα (ακομη και το γκαραζ εχει εντονο το κιτρινο) και παντου... καρετες και ζαντε (βοτσαλα, ποπολαροι, ποιηματα, κλπ)

 

το πλοιο αξιζει καποιος να το ταξιδεψει μονο και μονο για να το δει. πιστευω παντως οτι αδικειται σε μια γραμμη 70 λεπτων.

 

fior di levante interior 14022015 q

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

οσο και αν θα το θελαμε πολλοι αυτο ;) , δεν νομιζω οτι εχουν οι πλοιοκτητες του τετοια προθεση. σκοπος ειναι να εδραιωθει το πλοιο στη ζακυνθο.

χωρια που, οπως ειδαμε, η εσωτερικη διακοσμηση του πλοιου, εχει σαν κεντρικη ιδεα τη ζακυνθο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

τα δρομολογια της κοινοπραξιας στη γραμμη του πορου, θα τα κανει απο αυριο το fior di levante

 

το οποιο και θα ειναι ανοιχτο στο κοινο για επισκεψη για μια περιπου ωρα αυριο το μεσημερι. (θα φτασει κατα τις δυο και θα φυγει 3μμ

τα αντιλυκοδικα sites το διατυμπανιζουν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...