Nikos_Chania Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Δεν μπορεί να τα πιάσει τόσο εύκολα δυστυχώς. Πρέπει να υπολογιστεί και παρέμβαση για επέκταση του ξενοδοχειακου, κάτι που σίγουρα θα επηρεάσει και ταχύτητα.
Annivas Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 (edited) Κι εγω δεν ξέρω τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει στη γραμμή πέραν απο το γκαράζ που είναι το μόνο στοιχείο του που μπορεί να συναγωνιστεί το Θεολόγος Π. Απο ταχύτητα υστερεί σε σύγκριση και με τα τρία κόκκινα , όπως επίσης και απο πλευράς ξενοδοχειακού . Επιπλέον δεν έχει stabilizers και για να μπορεί να δέσει στα λιμάνια θα πρεπει να γίνει επιμήκυνση καταπελτών . Με αλλα λόγια δεν φέρνεις ένα πλοίο έστω και λίγο υποδεέστερο απο τον ανταγωνισμό και να τον διευρύνεις στον τομέα των μεταφορικών . Edited November 17, 2021 by proud_ionian quote
margaritis24 Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Μηπως ομως το παρει κ το αφησει στη γραμμη του αλλα μπλε;να βαλει ποδι σε αλλη γραμμη πριν πανε αλλοι!!!
Takisg Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 (edited) Κι αυτό είναι σωστό μένει στην υπάρχουσα του γραμμή ή κάνει τις ίδιες εργασίες που έκανε και το Κατινάκι και βγαίνει ανώτερο από πολλά στη Ραφήνα!!! Θα έχει και ταχύτητα και μεγάλο γκαράζ και ρεμέτζο!!! Edited November 17, 2021 by Takisg
Shippihs Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Το οποίο προϋποθέτει και αρκετά μεγάλη σπαταλη και δεν γίνεται ευκολα. Ουτε για το Αικατερίνη το χαν προγραμματίσει ,μετά προεκυψε
Takisg Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Συμφωνώ αλλά και για το Superferry ξόδεψε πάρα πολλά χρήματα η Golden Star και έχει και ζεστό χρήμα από την πώληση 4 πλοίων και όποιο να φέρει από την Ιαπωνία δεν θέλει και λιγότερα!!! Ο μόνος για μένα ανασταλτικός παράγοντας είναι ότι το πλοίο είναι ήδη 31 ετών!!!
Koursaros Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Δεν έχω καταλάβει. Η ZANTE FERRIES πουλάει το καράβι?
Takisg Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Θεωρητικά ΟΧΙ, άλλα εάν στριμωχτεί και χάσει την άγονη των Δυτικών Κυκλάδων θα υπάρχει πρόβλημα κι επειδή κάποιες φορές πιέζουν και οι τράπεζες με τα δάνεια(όπως με τον Α. Κάλβο) ίσως ζητήσουν μέτοχοι και τράπεζες την πώληση κάποιου πλοίου.
Annivas Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Όντως σε περίπτωση που χαθεί η άγονη των Δυτικών Κυκλάδων θα είναι ένα σοβαρό θέμα. Καλώς η κακώς το πλοίο τα πηγαίνει πολύ καλά στη γραμμή αλλά είναι απαραίτητη η άγονη για να βγεί σε ετήσια βάση. Αν λοιπόν την χάσει σε θεωρητικό πλαίσιο στις Δυτικές Κυκλάδες σαν δεύτερο συμβατικό για 3-4 μήνες θα την κουτσοβγάλει. Μετά όμως?? Στο Ιόνιο να γυρίσει επίσης είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Υπάρχει μία εταιρεία εκεί με πολύ πιο βαρύ πορτοφόλι που μπορεί να εξοστρακίσει οποιαδήποτε απειλή. Επίσης η αγοραπωλησία του ΚΑΛΒΟΣ ίσως κρύβει από πίσω μια άτυπη συμφωνία για να μην έλθει εκ νέου η Zante. Nα ανέβει Ραφήνα, θα έχει να αντιμετωπίσει μια καλά εδραιωμένη εταιρεία στις μεταφορικές με τρία πλοία και με πολύ καλά δομημένη εμπορική πολιτική. Από την άλλη θα έχει να αντιμετωπίσει το Superferry που ως προς τον επιβάτη και το Ι.Χ είναι ένα εξαιρετικό πλοίο. Άρα και από εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα. Οπότε θα είναι εξαιρετικά δύσκολα τα πράγματα.
Koursaros Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Ναι, θα είναι δύσκολα τα πράγματα για τη ZANTE αν χάσει την επιδοτούμενη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Νομίζω θα έχει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης.
Takisg Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Δεν υπάρχει περίπτωση η Zante να γυρίσει στο Ιόνιο ήταν συμφωνία της αγορά του Κάλβου, όπως και στην αγορά του Κεφαλονιά η φυγή τη Kefalonian.
KARAVI Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Το πλοίο εξυπηρετεί άψογα της μεταφορικές των Δυτικών αλλά υστερεί και στην ταχύτητα και στο ξενοδοχειακό, εάν είχε ένα ποιο αξιοπρεπές ξενοδοχειακό και η ταχύτητα του ήταν στα 19 θα ήταν ένα πλήρες καράβι για πολλές γραμμές και φυσικά για της Δυτικές που οι κάτοικοι αρχίζουν και δυσανασχετούν με την ταχύτητα του.
gtogias Posted November 19, 2021 Posted November 19, 2021 Επειδή δεν το έχω ταξιδέψει, να ρωτήσω για το ξενοδοχειακό του: Δεν έγιναν αλλαγές όταν ήρθε στο Αιγαίο, που το αναβάθμισαν; Που υστερεί; Για την ταχύτητα, δεν πάει παραπάνω, ή δεν το ανοίγουν;
giorgos_249 Posted November 25, 2021 Posted November 25, 2021 Φυσικά! Αν για να φτιάξεις νέα σαλόνια χτίσεις όλη την πρύμνη αυτό Α) προσθέτει σημαντικό βάρος και Β) αλλάζει τη διαγωγή του πλοίου. Προφανώς επέμβαση στο ξενοδοχείο δεν εννοούμε να αλλάξει ταπετσαρίες στους καναπέδες αλλά βαριές κατασκευές/μετασκευή.....
KARAVI Posted December 28, 2021 Posted December 28, 2021 Στο λιμάνι του Πειραιά από σήμερα αφού ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του και την Παρασκευή ξεκινάει τα δρομολόγια του στης Δυτικές.
KARAVI Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Mε πολύ καλές ταχύτητες το πλοίο μετά την ακινησία του, και με πολύ καλή συντήρηση σε μηχανολογικό και ξενοδοχειακό από τα σχόλια των επιβατών. Καλά ταξίδια!!
Nikos_Chania Posted January 19, 2022 Posted January 19, 2022 Ανάποδα για την θέση του, μετά την ολοκλήρωση της ακινησίας του.
proud_ionian Posted January 19, 2022 Author Posted January 19, 2022 Μόνο ανάποδα; Και φούντο την αριστερή μαζι
KARAVI Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Δεν γνωρίζω το λόγο αλλά το πλοίο μετά τη Σέριφο "τράβηξε¨ για Πειραιά χώρις να προσεγγίσει την Κύθνο σύμφωνα με το Ais.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στην Κύθνο Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π.10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θήρα για Ίο -Σίκινο -Φολέγανδρο -Μήλο – Κίμωλο- Σίφνο-Σέριφο-Κύθνο-Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στον λιμένα Κύθνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και θα συνεχίσει για λιμένα Πειραιά. Στο πλοίο δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό την Κύθνο, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν 15 επιβάτες, 04 Ι.Χ.Ε. οχήματα και 03 Φ/Γ προς επιβίβαση.
KARAVI Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Σήμερα το πλοίο δεν προσέγγισε το λιμάνι της Σίφνου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2022 Posted February 8, 2022 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ - Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στους λιμένες Σίφνου και Μήλου Quote Ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές Σίφνου και Μήλου, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, ότι εκτελώντας το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου από λιμένα Πειραiά για Κύθνο -Σέριφο -Σίφνο – Μήλο - Κίμωλο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο - Θήρα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στους λιμένες Σίφνου και Μήλου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή. Το ανωτέρω πλοίο αγκυροβόλησε με ασφάλεια εντός του όρμου ν. Μήλου, μέχρι την βελτίωση των καιρικών συνθηκών, ενώ επί του πλοίου παραμένουν εκατόν εξήντα (160) επιβάτες, σαράντα πέντε (45) Φ/Γ οχήματα, πενήντα εννέα (59) Ι.Χ. οχήματα και εννέα (09) δίκυκλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στο Πειραιά. Quote Ενημερώθηκε το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά μεσημβρινές ώρες χθες, από τον Υποπλοίαρχο του ΕΓ-ΟΓ “ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ” Ν.Π. 10636, το οποίο ελλιμενίζεται στον Πειραιά, για τραυματισμό μέλους πληρώματος, με ειδικότητα ναύτη. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
nomikos Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Φέτος είναι από τα λίγα βαπόρια που εξυπηρετεί και με χοντρές θάλασσες ενώ σπάνια βγάζει ανεκτέλεστα λόγω καιρού.Μόνο το απαγορευτικό το σταματάει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now