Jump to content
Shipfriends

Koursaros

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Απ' ότι ξέρω δεν έγινε παράλληλα με τις μηχανές. Η αλλαγή των αξόνων έγινε από άλλη εταιρεία ένα χρόνο αργότερα. Νομίζω αρχικά το πλάνο ήταν να κρατήσει τις fixed προπέλες με τις καινούριες μηχανές.
  2. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π, πριν 1-2 χρόνια, αλλά όντως είναι μεγάλη και ακριβή δουλειά.
  3. Δίχρονες μηχανές με μεταβλητό βήμα. Μένει να δούμε πως θα αποδώσει αυτό το σχήμα στα μικρά Ελληνικά λιμάνια.
  4. Το βλέπω σήμερα με χαμηλές ταχύτητες μετά τη Νάξο.
  5. Το παρακάτω άρθρο είναι από την ιστοσελίδα της WARTSILA που απ' ότι φαίνεται έκανε τη μετασκευή των αξονικών από FPP σε CPP. Σίγουρα μια πολύ πετυχημένη και δύσκολη μετασκευή αν αναλογιστούμε ότι έγινε στο Πέραμα και όχι σε κάποιο οργανωμένο ναυπηγείο. Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι να έχει γίνει τέτοια μετασκευή παλαιότερα. https://www.wartsila.com/insights/article/a-faster-more-manoeuvrable-ride-for-fast-ferries
  6. Πολύ ωραία κίνηση από τους Αδερφούς Στεφάνου. https://www.enandro.gr/koinonia/8383-ανδροα-πασχα-2022-στο-superferry.html
  7. Έχεις δίκιο, κυρίως λόγω του περιορισμού στη δυνατότητα χειρισμών αλλά και της διαλειτουργικότητας με τις μηχανές.
  8. Δεν έχει να κάνει με την ηλικία του πλοίου. Υπάρχουν Γιαπωνέζικα πολύ νεότερα με Fixed προπέλες. Έχει να κάνει με το κόστος κατασκευής, την απαίτηση για ευέλικτους χειρισμούς στα λιμάνια και την απόδοση της προπέλας. Κατά κανόνα, μια έλικα σταθερού βήματος έχει καλύτερη απόδοση από μια αντίστοιχη μεταβλητού βήματος.
  9. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να το καταλάβεις. Ένα καράβι αυτής της ηλικίας, χρόνια παροπλισμένο στα ΗΑΕ, δεν είχε καμιά πιθανότητα να ξαναλειτουργήσει εκτός και αν μιλάγαμε για ολική ανακατασκευή με τεράστιο κόστος. Εγώ προσωπικά έχω να πω συγχαρητήρια στο πλήρωμα και το τεχνικό team της seajet που κατάφεραν να πάει το πλοίο αυτοδύναμο (εννοώ χωρίς ρυμουλκά) στο διαλυτήριο.
  10. Αυτό που δεν είπαμε, είναι αν η Fast Ferries θα δεχόταν να πουλήσει το πλοίο. Με 3 πλοία αυτή τη στιγμή στη Ραφήνα και χωρίς δυνατό ανταγωνισμό είναι ο game ruler. Το πλοίο με καινούριες μηχανές και με pitch είναι καλύτερο απ' όταν ήτανε καινούριο. Γιατί να το πουλήσει?
  11. Δεν είδα να ανεβάζει ταχύτητα. Θα ξαναβγεί άραγε για δοκιμαστικό?
  12. Τι χρειάζεται δηλαδή για να δοθεί απαγορευτικό ή να πει ο καπετάνιος ότι δεν προσεγγίζω? Πρέπει δηλαδή να σκοτωθεί κάποιος άνθρωπος για να βάλουνε μυαλό???
  13. Ναι, θα είναι δύσκολα τα πράγματα για τη ZANTE αν χάσει την επιδοτούμενη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Νομίζω θα έχει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης.
×
×
  • Create New...