Villandry Posted December 15, 2023 Posted December 15, 2023 (edited) Γιατί είναι περίεργο? Edited December 15, 2023 by Nick the Greek Quote
Diagoras Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Κοντεύουν σχεδόν 3 χρόνια από τη συγκεκριμένη συνέντευξη του κυρίου Δημήτρη Στεφάνου. Όταν την είχα δει, τα περιέγραφε όλα τόσο αποκαρδιωτικά σχετικά με την ακτοπλοΐα που πίστευα πως οι άνθρωποι έχουν απηυδήσει και θέλουν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Από τότε έχουν αγοράσει τρία πλοία και μάλιστα σε πολύ δύσκολες εποχές (ειδικά λόγω πετρελαίου). Πολύ ενθαρρυντικό επίσης ότι τόσο η Golden όσο και η Fast όχι απλά δεν κλείνονται στο καβούκι τους αλλά επικεντρώνονται τελευταία σε αγορές συμβατικών αφήνοντας το...ράλι ταχυπλόων των τελευταίων ετών. Νοικοκυρεμένα μαγαζιά, χωρίς χρέη και δανεισμούς, εγγύηση για επιβάτες και ναυτικούς. Και γω θα ήθελα όχι απλά προσαρμογή στη νέα εποχή αλλά και ένα βήμα παραπέρα, δηλαδή πρωτοπορία στις εξελίξεις αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει όραμα, σχέδιο και χρηματοδότηση καλύτερα νοικοκυρεμένα μπακάλικα παρά καταχρεωμένα super markets.
Z.Gk. Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Αξίζουν πολλά μπράβο στους Στεφάνου! Οι κινήσεις τους δείχνουν ότι μετά από διάφορες παλινδρομήσεις έχουν κατασταλάξει στο επιχειρηματικό τους μοντέλο και μετά το Άνδρος Queen, η αγορά του Volcan De Taburiente είναι εντυπωσιακή! Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα θα ξαναδώσουν δουλειά στο Πέραμα, ή όπου αλλού και, βέβαια, νέες και καλές θέσεις εργασίας για τους ναυτικούς μας. Προφανώς δεν είμαι μέσα στα λογιστικά τους, αλλά, κατά τη γνώμη μου, κάποια από τα κέρδη τους στην ποντοπόρο φαίνεται ότι τα επενδύουν εδώ στην ακτοπλοΐα μας. Είμαι περίεργος να δω το αποτέλεσμα της μετασκευής του πλοίου και, βέβαια, αν οι Στεφάνου έχουν στο μυαλό τους τη δραστηριοποίηση και σε άλλες γραμμές. Πάντως είναι πολύ θετική εξέλιξη ότι οι δύο νοικοκυρεμένες και αξιόπιστες "παραδοσιακές" εταιρείες της Ραφήνας εξελίσσονται δυναμικά, αλλά και προσεκτικά.
Neptune Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Δε νομιζω οτι θελει τιποτα σοβαρο απο δουλειες οπως τα γιαπωνεζικα. Μια ανακαινιση η αλλαγη στη διαμορφωση και ειναι ετοιμο. Να δουμε που θα καταληξει το Σουπερφερρυ τωρα.
cyclades_shipping Posted July 22, 2024 Posted July 22, 2024 Αν το Superferry μπορούσε να εξυπηρετήσει έναν μεγαλύτερο αριθμό φορτηγών θα ήταν ιδανικό ακόμη και για Παροναξία πολύ καλο εσωτερικό και μεγάλο πρωτόκολλο επιβατών (1700 επιβάτες)
jimmyN Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Θα μπορουσε το νεο αποκτημα της golden star (εφ οσον προστεθούν καμπίνες) να διεκδικήσει την άγονη των μικρών Κυκλάδων αφηνωντας στην απ έξω το Ναξος ως παλαιότερο? Σαν διαστασεις δεν διαφερει και πολυ για τα μικρα δυσκολα λιμανια, και το παροναξιά + επιδότηση δείχνει αρκετά ελκυστικό αν είναι διεκδικήσιμο.
Nick the Greek Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Νομίζω πως με τις 2 τελευταίες προσθήκες η εταιρεία έχει έναν αξιολογότατο στόλο, του οποίου τα επιμέρους κομμάτια θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα σε διάφορες γραμμές. Δεν έχει πολύ νοήμα να απαριθμήσουμε τους πιθανούς συνδυασμούς/επιλογές, νομίζω τους ξέρουν και οι ίδιοι καλύτερα από εμάς. Όμως μην ξεχνάμε πως τα αφεντικά έχουν κάψει τα δάχτυλά τους με τα Superspeed και Supercat και τον totalen krieg(ολοκληρωτικό πόλεμο που έλεγε και ο Γκέμπελς) που υπέστησαν από τον Ηλιόπουλο, τελευταία φορά που πήγαν να βγούν από το καβούκι τους. Οπότε -και δικαιολογημένα ως ένα βαθμό- διαισθάνομαι πως θα το σκεφτούν πολλές φορές και από διαφορετικές οπτικές γωνίες προτού πάνε σε οποιαδήποτε γραμμή που δεν θα έχει μέσα της την Άνδρο, την Τήνο και τη Μύκονο ή το σημερινό, πετυχημένο δρομολόγιο του Superexpress. Βλέπουμε πως τοις πράγμασι δίστασαν φέτος ακόμη και να διπλώσουν το Superexpress με το καινούριο τους ταχύπλοο που είναι επίσης καλή αγορά. Την ίδια στιγμή, η επιτυχημένη επέκταση του Ηλιόπουλου στις Σποράδες και η διαφαινόμενη εξαγορά της Zante Ferries από τον Παναγιωτάκη, δείχνει πως υπάρχουν ευκαιρίες εκεί έξω σε μονοπωλιακές ή/και υπό-εξυπηρετούμενες γραμμές. Υποθέτω δε, πως βλέπουν και εκείνοι πως έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το τοπίο δεν γίνεται να μεγαλώσεις χωρίς να ανταγωνιστείς σκληρά και να δυσαρεστήσεις κάποιον. Αλλά φυσικά και χωρίς να ρισκάρεις να χάσεις κάποια χρήματα σε μια καινούρια δρομολόγηση/γραμμή. Το μόνο σίγουρο είναι πως το προσεχές χρονικό διάστημα θα κληθούν οι Αφοί να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για το πως θα κινηθεί η εταιρεία. Αν δηλαδή θα επεκταθεί δυναμικά δρομολογώντας το τοννάζ που δεν χρειάζεται σε γραμμή διαφορετική από τις υφιστάμενες, ή θα μείνει στα κεκτημένα, πουλώντας ένα από τα δυό ταχύπλοα αλλά και το Superferry.
margaritis24 Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 ενω ριξανε πολλα λεφτα στο superferry δεν εχει γκαραζ κ δυστυχως δεν φερνει εσοδα!παντως κ η ιδεα της πωλησεις του δεν ειναι ευκολη γιατι με τοσο χρημα που εφαγε δεν θα ειναι φθηνο!
Nick the Greek Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Έσοδα φέρνει απλά με μεγαλύτερο γκαράζ θα έφερνε περισσότερα. Αλλά συμφωνώ, τα λεφτά που έχουν ρίξει δεν έρχονται πίσω εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
marioskef Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 Νομίζω ειδικά φέτος με την συνεργασία με την fast και τις τιμές που έχουν ανέβει υπερβολικά, η σεζόν θα είναι πολύ κερδοφόρα...
The Ship Enthousiast Posted September 14, 2024 Posted September 14, 2024 (edited) Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλαιότερα αλλά άμα είναι κανείς παρατηριτικός θα καταλάβει πως μετά την μετασκευή του Andros Queen το 2023 η GSF άλλαξε την διαρρύθμιση του logo της . Αυτή η αλλαγή έγινε παντού από τις τσιμινιέρες των πλοίων μέχρι τα περιοδικά και τα social της εταιρίας . Αν και σε καποια σημεία πχ.στα αεροπορικά καθίσματα και στην ρεσεψιόν του Superferry έχουν παραμείνει τα παλαιά ( για το Superexpress δεν ξερω ) . Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν ξέρει κάποιος γιατί μπορεί να έγινε αυτή η αλλαγή , για νομικούς λόγους ή για κάτι άσχετο όπως να κάνουν ένα φρεσκάρισμα . Παρακάτω παραθέτω τις φωτογραφίες που δείχνουν την αλλαγή : Edited September 14, 2024 by The Ship Enthousiast
Superferry 2 Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 το παρατηρουσα την παρασκευη που ταξιδευα με το superferry αλλά επιβεβαιωθηκα οταν γραφτηκε και εδω
George...f Posted November 19, 2024 Posted November 19, 2024 Γνωρίζουμε αν η εταιρία έχει καταθέσει ενδιαφέρον για κάποια γραμμή για την νέα σεζόν; Με το King και το Princess σε μετασκευή θεωρητικά θα πρέπει να κάνει κίνηση ανοίγματος σε κάποια νέα γραμμή, γιατί τα πλοία της πλέον είναι πάρα πολλά για να ακολουθούν το κλασσικο πεπατημενο της Ραφηνας.
Nikos_Chania Posted November 19, 2024 Posted November 19, 2024 Θα δούμε σε κάποιο από τα επόμενα ΣΑΣ αν θα δηλώσει κάτι για το 2025, και στη συνέχεια στις τακτικές που θα δηλωθούν τον Γενάρη για την επόμενη περίοδο από 31.10.25
George...f Posted November 19, 2024 Posted November 19, 2024 Αρα για το καλοκαίρι εφόσον δεν έχει καταθέσει ήδη γραμμή παραμένει μόνο στα ήδη εγκεκριμένα δρομολόγια της;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2024 Posted November 19, 2024 Σε γραμμή από τον Πειραιά σίγουρα δεν προκειται να δούμε πλοίο της Golden Star Ferries αυτή τη χρονιά. Το Golden Princess είναι δηλωμένο στις ετήσιες δηλώσεις (1/11/24-31/10/25) στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Πάρο με διανυκτέρευση στην Πάρο.
aggelos_lask Posted May 8 Posted May 8 (edited) Η απάντηση της Χριστίνας Στεφάνου για την μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία Edited May 8 by aggelos_lask
Cpt Smith Posted May 8 Posted May 8 Χρυσάνθη Στεφάνου λέγεται. Διάβασα με ενδιαφέρον αυτά που είπε, ένα μικρό δίκιο το έχει όσον αφορά το ποιο καύσιμο θα χρησιμοποιείται και δεν τους το λέει κανείς. Ομως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν τους έβαλε κανείς με το ζόρι στην ακτοπλοϊα, αν θέλουν μένουν αν δεν θέλουν φεύγουν, και συνεχίζουν την δράση τους στα ποντοπόρα, οι φορολογούμενοι πολίτες και κατ' επέκταση τα κράτη, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να χρηματοδοτούμε τις επενδύσεις τους, και επίσης αν δεν έχει κάνει οικογένεια και βλέπει τα πλοία σαν παιδιά της, είναι δικό της θέμα, τους υπόλοιπους ποσώς μας ενδιαφέρει. Απλά και όμορφα...
Villandry Posted May 8 Posted May 8 (edited) Συμφωνώ. Μια λεπτομέρεια, το "παμπάλαιο καραβάκι" (και η προίκα του) τους εισήγαγε και τους εδραίωσε στη γραμμή και γενικότερα στην ακτοπλοια. Εκατοντάδες εκατομμύρια επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αυτό, καλό θα ήταν να αναφερθούν και τα έσοδα πάντως. Ότι έχουν ρίξει αρκετά χρήματα πάντως είναι αλήθεια, το ότι τα έχουν ρίξει λόγω λανθασμένων υπολογισμών τσάμπα αρκετές φορές, είναι επίσης αλήθεια. Edited May 8 by polmyt quote
aggelos_lask Posted May 8 Posted May 8 (edited) Λάθος,ήταν που πήραν τα δύο μικρά ταχυπλοάκια,ακόμα και το Superrunner δεν τους έκανε όση καλή δουλειά πίστευαν,όσο για το Superferry πιστεύω ότι εκεί δεν υπήρχε κάτι λάθος εκτός του γκαράζ. Edited May 8 by polmyt quote
Andros Posted May 8 Posted May 8 Απαράδεκτο να λες ένα καράβι για θρύλο παμπάλαιο αν είχαν κάνει αγορά από κάποιο άλλο καράβι δεν νομίζω να πήγαιναν και τόσο καλά πήραν ένα καράβι αγαπημένο και στα 3 νησιά με αρκετούς από το πλήρωμα είναι γνωστοί και ευγενικοί όπως οι αξιωματικοί του λογιστηρίου ( γιατί τα καράβια τα κάνουν ο κόσμος ) και από εκεί και πέρα και ταχύτητα είχε και μεγάλο γκαράζ και μια χαρά ταξίδι έκανε άρα δεν τα λες αυτά .... Το ότι δεν το κράτησαν και το έδωσαν στον Ηλιόπουλο είναι άλλο θέμα μια χαρά κρατιωταν στην γραμμή και πάλι θα είχε τους πελάτες τους
Ferry Himuka Posted May 8 Posted May 8 15 minutes ago, Andros said: Απαράδεκτο να λες ένα καράβι για θρύλο παμπάλαιο Δεν είναι όλοι shipfriends... Δεν το βλέπουν όπως εμείς προφανώς
aggelos_lask Posted May 8 Posted May 8 15 minutes ago, Andros said: Απαράδεκτο να λες ένα καράβι για θρύλο παμπάλαιο αν είχαν κάνει αγορά από κάποιο άλλο καράβι δεν νομίζω να πήγαιναν και τόσο καλά πήραν ένα καράβι αγαπημένο και στα 3 νησιά με αρκετούς από το πλήρωμα είναι γνωστοί και ευγενικοί όπως οι αξιωματικοί του λογιστηρίου ( γιατί τα καράβια τα κάνουν ο κόσμος ) και από εκεί και πέρα και ταχύτητα είχε και μεγάλο γκαράζ και μια χαρά ταξίδι έκανε άρα δεν τα λες αυτά .... Το ότι δεν το κράτησαν και το έδωσαν στον Ηλιόπουλο είναι άλλο θέμα μια χαρά κρατιωταν στην γραμμή και πάλι θα είχε τους πελάτες τους Το Superferry Il ( νυν.Superstar ) δεν ήθελαν να καταντήσει ένα ακόμη Πηνελόπη Α,πιστεύω καλά έκαναν και το πούλησαν ήθελαν κάτι καλύτερο και φυσικά νεότερο
MILTIADIS Posted May 8 Posted May 8 6 hours ago, aggelos_lask said: Η απάντηση της Χριστίνας Στεφάνου για την μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία. Πραγματικα τραγικες δηλωσεις,καταλαβαινει κανεις γιατι εκλεισε το κεφαλαιο των παραδοσιακων ακτοπλοων στην χωρα μας.Κινουνται βεβαια στο ιδιο μηκος κυματος με παλαιοτερες του πατερα και του θειου της πλην ομως απο εναν νεο ανθρωπο/επιχειρηματια θα περιμενες να ακουσεις και τιποτα καινοτομο και οχι μονο μιρλα και"δεν μας παιζουνε".
gioannis Posted May 8 Posted May 8 Συγγνώμη αλλά δεν κρατιέμαι από αυτά που διάβασα στην συνέντευξη ! Χρυσάνθη..... στο καλό αγάπη μου και στην ποντοπόρο ! Άντε γειά. Αηδίες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now