Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αλήθεια; Αυτό το "αρχικά" τι ρόλο έχει; Προοικονομίας; Τραγικής ειρωνίας; Ειρωνίας σκέτης;

Χαίρομαι πάντως που παραδέχεστε την γκρίνια σας.

 

Η εταιρεία οφείλει να συντηρήσει το Ν. Μύκονος. Οφείλει να εξυπηρετήσει όλα τα νησιά. Γίνεται για 2 δρομολόγια αυτή η αναμπουμπούλα, και έχει ξεσηκωθεί η Λέσβος! Γιατί σαν λαός πρέπει κάθε τι που συμβαίνει αμέσως να το αρπάζουμε, να το γιγαντώνουμε και εγωιστικά να το χρησιμοποιούμε όπως μας συμφέρει;

 

Η περιβόητη ΝΕΛ αθέτησε όρους, συμβάσεις κλπ ! Η Hellenic καλύπτει με κάθε διαθέσιμο μέσον τις ανάγκες και για 2 (ΔΥΟ!!!) δρομολόγια, από 9 ώρες κάνει 14 για την Μυτιλήνη και έχουμε σηκώσει μπαιράκι! Το ίδιο και με το ΛΙΣΣΟΣ θυμάμαι κάποτε!!!

 

Ο εγωισμός λοιπόν στις μέρες μας, πρέπει να εκλείψει.

 

Οι χρυσές εποχές του 4 βαπόρια την ημέρα για 12νησα, 5 για ΒΑ και 6 για Κρήτη τελειώσανε. Όχι να αποδεχόμαστε βεβαια και ότι του γουστάρει του καθενός στην κάθε εταιρεία, αλλά όχι και με το παραμικρό να γκρινιάζουμε.

 

φιλικά και με σεβασμό στις ανάγκες ΟΛΟΥ του νησιωτικού πληθυσμού.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Λογικές" και αναμενόμενες οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της γραμμής Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη φίλε mytilene. Εξάλλου είναι γνωστό ότι όταν λιγοστεύουν οι επιλογές και μειώνεται ο ανταγωνισμός, ο "χαμένος" είναι πάντα ο χρήστης των υπηρεσιών.

 

Το ίδιο συνέβη και με τα αεροπορικά ταξίδια στη χώρα μας, με τα ταξίδια και τις μετακινήσεις με τα ΚΤΕΛ, όπως και με τη χρήση-λειτουργία κάθε μονοπωλιακής κατάστασης.

 

Όταν ανακοινώθηκε-μαθεύτηκε η πρόθεση της Hellenic να δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη το Αριάδνη όλοι χαρήκαμε που:

 

α. Τα νησιά μας θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν με ένα τέτοιο πλοίο.

β. Που επιτέλους βρήκε ρόλο στο Αιγαίο και δε θα ταξίδευε μόνο περιστασιακά σε ναυλώσεις.

 

Αλλά.. Υπήρχε και αυτό το ρημάδι το αλλά. Ήταν προφανές ότι η ζήτηση για μεταφορικό έργο στη γραμμή ήταν σε αναντιστοιχία με τα μεγέθη του Αριάδνη. Και αν για 20 ημέρες το καλοκαίρι γεμίζει, τον υπόλοιπο χρόνο? Όλοι όσοι είμαστε τακτικοί χρήστες της γραμμής το βλέπουμε.

 

Πρώτοι έκαναν νύξη για "ένωση". σύμπτυξη", "κοινή εκμετάλλευση" ή όπως αλλιώς θέλει να το ονοματίσει κάποιος, της γραμμής Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος με αυτή της Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, οι ίδιοι οι Σαμιώτες. Παρέα βέβαια με αυτή την ένωση, μπήκε εκ των υστέρων και η γραμμή που ενώνει τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου με τη βόρεια Ελλάδα. 

 

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι υπερβολικές οι απαιτήσεις για καθημερινή απευθείας σύνδεση των νησιών του ανατολικού Αιγαίου με τον Πειραιά, σίγουρα όμως οι κινήσεις των εταιρειών, με τη μετάθεση των δρομολογίων τη νύχτα, την επιμήκυνση του χρόνου και την κατάργηση της καθημερινής σύνδεσης έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα καταρχήν στους επαγγελματίες των νησιών, αφού δεν είναι πλέον ελκυστικός προορισμός για τους επισκέπτες-τρίτους. Τα ίδια και σοβαρότερα προβλήματα δημιούργησε η συμπεριφορά της ΝΕΛ την τελευταία περίοδο αφού ουσιαστικά ακύρωσε τη σύνδεση με τη βόρεια Ελλάδα.

 

Σίγουρα η ύπαρξη τριών δρομολογίων την ημέρα ήταν παραλογισμός, που δεν αντέχεται πια σήμερα. Από αυτό όμως και μέχρι το σημείο να έχουμε πλοίο τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα, με περιήγηση σε όλο το Αιγαίο και με χρόνους χειρότερους της δεκαετίας του 1970 δεν είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να πανηγυρίζουμε. Εκτός αν είμαστε μέλη-στελέχη εταιρειών που οι περιληπτικές μας ανεβαίνουν με αυτό τον τρόπο. 

 

Επίσης μη ξεχνάμε ότι η ίδια η Hellenic είχε ξανα-πειραματιστεί με ενδιάμεσους προορισμούς την εποχή που έστελνε το Νήσος Χίος να κάνει τουρ των Κυκλάδων πριν ανηφορίσει προς τα μέρη μας. Το έκανε βέβαια για να στηρίξει και το Λισσός, που αλλιώς δε θα έμπαινε κανείς.

 

Στο δια ταύτα. Πεδίο δόξης λαμπρόν για όποιον επιχειρηματία θέλει, πιστεύει ότι μπορεί να τα καταφέρει αλλιώς. Μπορεί κάλλιστα να δρομολογήσει απευθείας πλοίο από τα λιμάνια της ανατολικής Αττικής, Ραφήνα ή Λαύριο, ανάλογα με τις εκτιμήσεις του καθενός, είτε για Μυτιλήνη μόνο, είτε παρέα με τη Χίο, και με τα πολύ μικρότερα λειτουργικά κόστη να προσφέρει καλύτερα, φθηνότερα και πιο γρήγορα ταξίδια στα νησιά μας. Η ΝΕΛ είχε τέτοια γραμμή και τη σκότωσε. Άλλος υπάρχει? Η όχι και σε αυτό βασίζονται οι σημερινές εταιρείες για τις αλλαγές που ζούμε και που έρχονται?

Link to comment
Share on other sites

Κάπως ετσι έχει (δυστυχώς) η κατάσταση, οπως γράφει ο φίλος gtogias. Επειδή τυχαίνει τα τελευταία 5 χρόνια να ταξιδεύω σχετικά τακτικά στη γραμμή, ενω το 2010/1 η κίνηση ηταν αρκετά θα έλεγα ικανοποιητική, λόγω της οικονομικής κατάστασης έχουν ηδη περιοριστεί οι μετακινήσεις επιβατών και κατα συνέπεια και η κίνηση φορτηγών αφου τα πάντα είναι αλυσίδα. Δεν έχω λεφτά, δεν αγοράζω, αρα δεν καταναλώνω. Πρόσφατα έκανα ταξίδι με την Αριάδνη (ευτυχώς με το εισιτήριο των 19€, που ειχα αγοράσει περιπου 1 1/2 μήνα πριν), διαπίστωσα οτι το πλοίο ηταν σχεδον άδειο οχι μόνο απο επιβάτες, αλλά και στο γκαραζ. Και όλα αυτά σε νησιά που υπάρχει και Πανεπιστήμιο - η δε Λέσβος ας μη ξεχνάμε ειναι το 3ο μεγαλύτερό μας νησί.  Αρα εκτος απο τη λογική που φυσικά όλοι πρέπει να ασπαζόμαστε οτι δηλαδή να υπάρχουν καθημερινά δρομολόγια και τη χειμερινή περίοδο, πρεπει παράλληλα να αναρωτηθούμε πως θα βγαίνουν αυτά τα πλοία με τέτοια χαμηλή κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως η κίνηση της γραμμής σχετίζεται και με την πολιτική των εταιρειών και όχι μόνο με την κρίση. Πέρα από το γεγονός ότι η κατανάλωση και τα ταξίδια λιγόστεψαν, υπάρχει και η πραγματικότητα της κατακόρυφης ανόδου στο κόστος του ταξιδιού.

 

Το 2010 μπορούσαμε να πάμε στη Χίο, με ημερήσιο ταξίδι 6 ωρών, που είχε ως κόστος μόνο το εισιτήριο, άντε και κάτι από το μπαρ. Μετά έγινε ταξίδι 8 ωρών (9 με την Άττικα), βραδυνό, όπου η καμπίνα άρχισε να γίνεται απαραίτητη και ίσως και ένα δείπνο. Αυτό αύξησε το κόστος ταξιδιού, άρα περιόρισε και τις μετακινήσεις. Αντί να ταξιδέψεις πχ 4 φορές, το κατέβασες στις 3 ή και στις 2.

 

Το ίδιο σήμαινε για τους πιθανούς επισκέπτες. Αντί να προτιμήσουν τη Χίο, πάνε κάπου πιο κοντά με μικρότερο κόστος.

 

Ανάλογα επηρέασε και τις προτιμήσεις-επιλογές των ταξιδιωτών προς τη Λέσβο. Αυτοί μπορεί να είχαν παραπάνω ώρες, είχαν όμως και ένα κυριακάτικο απευθείας για Πειραιά με σημαντικά λιγότερες ώρες.

 

Η μόνη λύση, πέρα από την κρουαζιέρα μέσω πολλών ενδιάμεσων προορισμών, μπας και γεμίσει το πλοίο, είναι η δρομολόγηση από Λαύριο η Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει η 'κρουαζιέρα' γίνεται 2 φορές όλες κι'όλες, δεν χάθηκε και ο κόσμος πια ! Τώρα όσον αφορά να φεύγει το πλοίο απο Ραφήνα η' Λαύριο δεν νομίζω σε καμμία περίπτωση οτι συμφέρει τον επιβάτη η' το φορτηγό, άσχετα αν βολεύει πχ. εμένα η' τον άλλον ανάλογα τον τόπο της κατοικίας του.

Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω και εγώ - ως νέος Κάλχας - την πρόβλεψη μου που βασίζεται και σε Χιώτικα πηγαδάκια που άκουσα τελευταία...

 

Η 'κρουαζιέρα' είναι πρόβα της HSW για το 2015-16. (Μέτρηση αντιδράσεων? Να δουν αν γίνεται? Κόστη?)

 

Ένα Αριάδνη που θα κάνει το 'μακρύ' (με Ικαροσαμία) αργά, σταθερά και ίσως ψιλοφτηνά και ένα γρηγοράκι (Βλέπε Ν.Χίος και σχετική δήλωση δρομολόγησης) που θα κάνει Ραφήνα - Μεστά - Μυτιλήνη? (με καμιά 'στάση' τη βδομάδα Ψαρά) στα ~ διπλάσια λεφτά για τους βιαστικούς. (Ίσως μόνο στις hot season , Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι ή και όλη τη χρονιά αν τσιμπίσει επιδότηση).

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια; Αυτό το "αρχικά" τι ρόλο έχει; Προοικονομίας; Τραγικής ειρωνίας; Ειρωνίας σκέτης;

Χαίρομαι πάντως που παραδέχεστε την γκρίνια σας.

 

Η εταιρεία οφείλει να συντηρήσει το Ν. Μύκονος. Οφείλει να εξυπηρετήσει όλα τα νησιά. Γίνεται για 2 δρομολόγια αυτή η αναμπουμπούλα, και έχει ξεσηκωθεί η Λέσβος! Γιατί σαν λαός πρέπει κάθε τι που συμβαίνει αμέσως να το αρπάζουμε, να το γιγαντώνουμε και εγωιστικά να το χρησιμοποιούμε όπως μας συμφέρει;

 

Η περιβόητη ΝΕΛ αθέτησε όρους, συμβάσεις κλπ ! Η Hellenic καλύπτει με κάθε διαθέσιμο μέσον τις ανάγκες και για 2 (ΔΥΟ!!!) δρομολόγια, από 9 ώρες κάνει 14 για την Μυτιλήνη και έχουμε σηκώσει μπαιράκι! Το ίδιο και με το ΛΙΣΣΟΣ θυμάμαι κάποτε!!!

 

Ο εγωισμός λοιπόν στις μέρες μας, πρέπει να εκλείψει.

 

Οι χρυσές εποχές του 4 βαπόρια την ημέρα για 12νησα, 5 για ΒΑ και 6 για Κρήτη τελειώσανε. Όχι να αποδεχόμαστε βεβαια και ότι του γουστάρει του καθενός στην κάθε εταιρεία, αλλά όχι και με το παραμικρό να γκρινιάζουμε.

 

φιλικά και με σεβασμό στις ανάγκες ΟΛΟΥ του νησιωτικού πληθυσμού.

Φίλε Nikos καλησπέρα,δεν είπα οτι ξεσηκώθηκε ΟΛΗ Η ΛΕΣΒΟΣ αρχικά,η εταιρεία καλά κάνει και συντηρεί τα πλοία της .Απλά τόνισα την κατακόρυφη πτώση της γραμμής όσον αφορά την διάρκεια του ταξιδιού αλλά και την συχνότητα των δρομολογίων....με καινούργια και καλοτάξιδα πλοία που άλλαξαν το ταξίδι βέβαια(δεν ειρωνευομαι) .Απλά πιστεύω όπως είπε και ο φίλος παραπάνω οτι κάνουν τις δοκιμές τους στις εταιρείες για συνδυασμό δρομολογίων για περισσότερη οικονομία μη σκεφτόμενοι όλοι αυτοί οι .....τραπεζικοί υπάλληλοι το συμφέρον ΚΑΝΕΝΟΣ ΜΑΣ.

ΥΓ:Να ξέρεις οτι ήμουν ΝΕΛΙΤΗΣ μέχρι αηδίας,είμαι ο πρώτος όμως που λέει οτι για το χάλι μας σαν νησί-α και για το χάλι των δρομολογίων φταίνε αυτοί όλοι που το παίζανε εφοπλισταραδες και γαμπροί ;) άλλος χτίζοντας ξενοδοχειάρες,άλλος αγοράζοντας πανάκριβα αυτοκίνητα,άλλος σπουδάζοντας τα παιδάκια του στο εξωτερικό κλπ κλπ κλπ!!!

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν χρειάζεται να γραφτεί. Βλέπουμε τα δημοσιεύματα.

 

Ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Φυσικά μία οπτική είναι και η δοκιμή. Αλλά δε νομίζω οτι με δύο δρομολόγια σε τέτοια περίοδο θα μπορέσουν να έχουν ικανοποιητικό δείγμα.

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινό ΠΜΧ και σήμερινό ΜΧΠ δρομολόγιο είχε και Ψαρά μέσα.Στο τέλος ο καπτα Διαμαντής όπου βλέπει λιμάνι θα ρίχνει καταπέλτη :P  :P

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

το ότι το αριαδνη είναι πολύ μεγάλο πλοίο για τη γραμμή δεν σημαίνει ότι το λειτουργικό κόστος του είναι πολύ μεγαλύτερο απο το μυκονος/χίος ούτε ακόμα και απο το θεόφιλο στις καλές εποχές άρα η υπερχωρητικότητα είναι σχετική, εξάλλου έχουμε δεί αρκετές φορές και άδεια γκαράζ στη γραμμή του ηρακλείου.Για τη μειωμένη κίνηση τα πράγματα είναι απλά φταίνε οι πολύ υψηλές τιμές των εισητηρίων που έχουν κάνει το καράβι μη ανταγωνιστικό σε σχέση με σε σχέση με τα αεροπορικά εισητήρια,αυτό γινόταν άκομα και στις εποχές τις ακμαίας ΝΕΛ εγώ θυμάμαι όλους του ντοπιους να κατεβαίνουν αθήνα αεροπορικώς,πόσο μάλλον ας φανταστούμε τι γίνεται τώρα

Επίσης παρατηρήσα το καλοκαίρι οτι το καράβι σε peak μέρα της season να φεύγει απο πειραιά πρωτόκολλο και να αδειάζει σχεδόν στη Χίο,αρα κάτι σημαίνει αυτό που αντιλαμβάνεται και η hsw για να παγιώσει ενδεχομένως δρομολόγια μέσω σάμου. Ετσι οπως διαμορφώνεται το σκηνικό η χίος έχει τη κίνηση και καθορίζει τις κινήσεις των εταιριών

Επίσης το γεγονός ότι κανένας χιώτης εφοπλιστής δεν ενδιαφ'ερθηκε εδώ και δεκαετίες για τη γραμμή αυτή μας δείχνει τι εστί ακτοπλοία όποτε όλα τα άλλα είναι νομίζω περιττά,και για να κλείσω όλοι οι πρώην Νελίτες ξέρουν τι χρειαζόταν οι γραμμή αλλά δυστυχώς ο χρόνος μας προσπέρασε πλέον

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έκτακτα δρομολογια:

Αριαδνη:

ΣΑΒΒΑΤΟ 04/04/15 : ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 09:00-ΧΙΟ 11:40/12:10-ΠΕΙΡΑΙΑ 19:25/21:00-ΧΙΟ 05:00/05:30-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 07:55

Blue Star Patmos:

ΣΑΒΒΑΤΟ 04/04/15-έκτακτο δρομολόγιο: από ΠΕΙΡΑΙΑ 09:00 για ΧΙΟ (15:15-15:45), ΜΥΤΙΛΗΝΗ 18:00

ΚΥΡΙΑΚΗ 05/04/15-έκτακτο δρομολόγιο: από ΜΥΤΙΛΗΝΗ 09:00 για ΧΙΟ (11:15-11:45), ΠΕΙΡΑΙΑ 18:00

Link to comment
Share on other sites

Για τον λόγο αυτό η Αριάδνη έχει σχεδόν πιάσει πρωτόκολο σήμερα !

Η Αριάδνη είχε έτσι κι αλλιώς σχεδον πιάσει πρωτόκολλο (το Πάτμος εντελώς και πληρως) εδώ και μέρες από τοτε που εβγαλα εισιτήρια. Εντωμεταξύ επειδή ταξιδεύω σήμερα, έλαβα μηνυμα απο την εταιρεία και η αναχώρηση πήγε απο τις 21:00 στις 23:30 :mellow: Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και ομως το Πάτμος πουλάει αρκετές θέσεις για αυριο βέβαια που έχει (υποτίθεται) δρομολόγιο. Η καθυστέρηση της Αριάδνης αναμενόμενη λόγω φάρσας, καιρού αλλά και του μεγάλου δρομολογίου που έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Τι να σε πω, όταν αγόρασα τα εισιτηρια ο πράκτορας μου ειπε για το Πάτμος οτι ουτε οικονομική δεν είχε. Βέβαια δεν ειναι θέσφατο αλλά οκ.

Link to comment
Share on other sites

Το σημερινό δρομολόγιο του BS PATMOS, από Πειραιά 20:00 για Ψαρά-Χίο-Μυτιλήνη και επιστροφή, ακυρώνεται.
Το πλοίο θα αναχωρήσει την Μ. Παρασκευή 10/04/15, από Πειραιά 22:00 για Ψαρά (04:20-04:40 επομένης), Χίο (07:00-07:30), Μυτιλήνη 09:55.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων, το BS1 κάθε Τρίτη από τις 16/6 (από την ημέρα δηλαδή που ξεκινάει η σύμβαση του στην γραμμή Καρλόβασι-Καβάλα), θα ξεκινάει στη 13.00 και θα κάνει 9 ώρες για να πιάσει Χίο, ενώ τις υπόλοιπες ημέρες κάνει 7. Μήπως εκείνη την ημέρα θα κάνει στάση πρώτα στο Καρλόβασι και μετά θα ανεβαίνει για Λήμνο-Καβάλα ?

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Στο site της εταιρίας έχει μια σημείωση στα δρομολόγια ως 21/6 πως το δρομολόγιο της Τρίτης θα ισχύει μέχρι 15/6 .

Στα δρομολόγια 22/6 ως 19/7 έχει απο Πειραιά πλοίο μόνο Πεμ-Σαβ-Κυρ , με κάτι μυστήριες παύλες πανω πανω (?) 

 

Ίδωμεν. Ή λάθος στο σύστημα , ή λάθος στο πρόγραμμα της BS. Σαν να μην έχουν προσθέσει ακόμα την γραμμή...

(Μάλλον το δεύτερο αφού τα τελευταία δειχνουν και επιστροφή τις Τετάρτες... Και αν δοκιμάσεις να κάνεις κράτηση Τρίτες "χτυπάει" το site) 

Edited by redhellgr
Link to comment
Share on other sites

Βγήκαν τα ανανεωμένα δρομολόγια μέχρι 31.10.15. Μέσα έχουν και τα Ψαρά και υπάρχει ξεχωριστή καρτέλα για το διαστημα 15.6.15-6.9.15, το διάστημα δηλαδή που πήρε η εταιρία την γραμμή Καρλόβασι-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα. Ακόμη δεν έχουν βγει οι μέρες που το πλοίο θα πάνει Καρλόβασι πριν τη Χϊο και μετά θα προεκτείνει, αλλά καταλαβαίνουμε ότι τις Τρίτες θα ξεκινάει από Πειραιά και τις Τετάρτες από Καβάλα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...