Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι άλλη παράταση μεχρι 19/10 στα Δωδεκάνησα.

 

 

Παρατήρησα στο πρόγραμμα δρομολογίων να βγαίνει τo  BS PATMOS από την γραμμή 21/10/2013 και να επανέρχεται 02/04/2014

 

 

Λέτε να δέσαμε στη γραμμή τον Ορίζοντα;

Link to comment
Share on other sites

Λιγακι δυσκολο γιατι ο Cruise Europa ειπε οτι θα παει στη γραμμη του Ηρακλειου το Blue Horizon μετα τα Δωδεκανησα

To Βlue Horizon θα αντικαταστήσει το Blue Star 1 στην γραμμή του Ηρακλείου, καθώς το Blue Star 1 θα αντικαταστήσει 21/10 το Blue Star 2 στην γραμμή της Ρόδου.

Link to comment
Share on other sites

μην δουμε και αραιοτερα δρομολογια απο αυτα, οπως ακουγεται στο λιμανι!!

 

Αραιότερα δρομολόγια δεν γίνονται ρε Π100, βαπόρι κάθε δυο μέρες θα έχουμε;

  

Για την περιοδο των ακινησιων των δυο πλοιων εχει ακουστει αυτο το τρελο σεναριο!!!

 

Παρατήρησα στο πρόγραμμα δρομολογίων να βγαίνει τo  BS PATMOS από την γραμμή 21/10/2013 και να επανέρχεται 02/04/2014 :eek:  :eek: !!!!Ταυτόχρονα ακούγεται οτι θα μείνει ΜΟΝΟ το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή παραμέρα!!!!

  

Λέτε να δέσαμε στη γραμμή τον Ορίζοντα;

enas chiotis μη μεινετε μονο με το αριαδνη. μεγαλο γκαραζ εχει, με 4-5 δρομολογια την εβδομαδα, μια χαρα βγαζει την κινηση το χειμωνα. ειδικα τωρα που ολες οι εταιρειες αναφερονται και παιρνουν το ΟΚ απο την ιδια τραπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το σχεδιο προς το παρον. 2,5 μηνες το Αριαδνη και 2,5 καποιο της BSF. Μετα παλι και οι δυο. Μεχρι τοτε 4 δρομολογια τη βδομαδα. Εκτος αν.... πουληθει το Αριαδνη...

Link to comment
Share on other sites

Φήμες για δρομολόγηση του ionian sky στην γραμμή Π-Χ-Μ στην περίπτωση που τελικά το ΠΑΤΜΟΣ φύγει από την γραμμή μέχρι το Μάρτιο όπως ακούγεται..

Γινονται συζητησεις τοσο σε ομαδες, αλλα και ναυτιλιακοι κυκλοι και στην Χιο δεν το αποκλειουν το ενδεχομενο αυτο...

Edited by proud_ionian
2 σε1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το σχεδιο προς το παρον. 2,5 μηνες το Αριαδνη και 2,5 καποιο της BSF. Μετα παλι και οι δυο. Μεχρι τοτε 4 δρομολογια τη βδομαδα. Εκτος αν.... πουληθει το Αριαδνη...

Tα 4 δρομολόγια θα τα βγάζουν με κάποιο πρωινό λογικά?Κοίτα που θα ελπίζουμε να βάλει η ΝΕΛ βαπόρι για να έχουμε καθημερινή σύνδεση :eek:  :eek: !!!!ΜΕΓΑΛΕΙΟ

Link to comment
Share on other sites

Πάντως προς το παρον ούτε ΑΡΙΑΔΝΗ έχει μπει στο σύστημα κρατήσεων, ούτε τέταρτο δρομολόγιο για την επόμενη εβδομάδα..Η γραμμή ξεμένει με το ΧΙΟΣ 3 φορες/εβδομάδα!! Κάποιοι άθελά τους δουλεύουν υπέρ ΠΕΛΑΓΙΤΗ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως προς το παρον ούτε ΑΡΙΑΔΝΗ έχει μπει στο σύστημα κρατήσεων, ούτε τέταρτο δρομολόγιο για την επόμενη εβδομάδα..Η γραμμή ξεμένει με το ΧΙΟΣ 3 φορες/εβδομάδα!! Κάποιοι άθελά τους δουλεύουν υπέρ ΠΕΛΑΓΙΤΗ...

 

Λογικά απο τη στιγμή που το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν εχει πάρει έγκριση απο το ΣΑΣ δεν μπορει η εταιρεία να κάνει καμια αλλαγή ακόμα και στο σύστημα κρατήσεων. Οσο για το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ νομιζω οτι δε χρειαζεται να δουλεψει κανενας για αυτόν, το πλοίο με την σταθεροτητα του και την συνεπεια του στα δρομολόγια της γραμμής εδω και ενα χρονο εχει καταφερει να δημιουργήσει μια σταθερη πελατεία, τετοια ωστε να του εξασφαλίζει 75-85 φορτηγα στο χαλαρο του. Απλα τωρα θα πηγαινει απο 90-100 σε κάθε αναχωρηση του. Ωστοσο τα φορτηγα θα εχουν δυο εταιρειες για να επιλέξουν, οι επιβάτες δε θα έχουν τετοια δυνατότητα επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

αν εχουμε κατα νου και οσα εχουμε διαβασει εδω και καιρο, μαλλον καποια συνεννοηση θα υπαρχει ωστε το 5μηνο του χειμωνα να λειψουν εκ περιτροπης οι δυο μνηστηρες της γραμμης και απο ανοιξη βλεπουμε ποια πλοια θα στειλουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ως ανέκδοτο ακούγονταν πριν από 1 μήνα τα σχόλια του Π100 λίγες γραμμές παραπάνω, ότι θα μείνει η γραμμή με ένα ποστάλι το χειμώνα, και τώρα έρχεται η πραγματικότητα να μας προσγειώσει στα 4 δρομολόγια του Αριάδνη/blue star για ένα πεντάμηνο. 

Ο εμπορικός διευθυντής της blue star, μιλώντας το πρωί στο ράδιο Αλήθεια, επιβεβαίωσε ότι το Πάτμος φεύγει από τις 22/10 έως τις 07/01, για να κάνει την ετήσια του, και η εταιρεία δεν έχει βαπόρι να το αντικαταστήσει, αφού τα κυκλαδίτικα είναι μικρά, και το horizon δεν χωράει στο λιμάνι μας :) . Τον Διαγόρα βέβαια που είχαν δηλώσει για αντικαταστάτη του Πάτμος τον ξέχασε.

 

Καταλαβαίνω ότι είναι δικαίωμα της εταιρείας να προγραμματίζει τα δρομολόγια όπως θεωρεί ότι την συμφέρουν, αλλά και ο επιβάτης έχει δικαίωμα να βρίσκει δρομολόγια που τον εξυπηρετούν, και εξυπηρετούν τις βασικές ανάγκες μετακίνησης. Και με το να σταματά για 3 μήνες μόνο ασέβεια δείχνει στο επιβάτη (και μάλιστα στους μόνιμους κατοικους). Παλαιότερα έχουμε δει την hellenic που δεν είχε βαπόρι, να βάζει στη θέση του νήσος το Εξπρές Σαντορίνη, με την ακινησία να διαρκεί όσο το δυνατόν πιο λίγο ώστε να είναι το πλοίο σύντομα πάλι στα δρομολόγιά του.

 

Πάμε τώρα στο μόρφωμα (άτυπη κοινοπραξία) που εκμεταλλεύεται τη γραμμή. Το καλοκαίρι έχουμε βαπόρια που ταξιδεύουν με 25 μίλια. Είναι κατανοητό το χειμώνα να κάνουν το δρομολόγιο σε 9 ώρες για οικονομία καυσίμων. Θα ήταν λογικό να βλέπαμε αντικατάσταση των μεγάλων πλοίων με καποιο πιο οικονομικό για το χειμώνα. Αντ'αυτού έρχεται με το χρυσό χάπι (Αριάδνη για αρχή) να μας πει αν θέλετε ταξίδι Τρίτη; Περιμένετε ως την Τετάρτη. Δηλαδή αν τώρα την Τρίτη ταξιδεύουν 500 άτομα και την Τετάρτη άλλα 500, ελπίζει ότι θα έχει 1000 στο βαπόρι της; Προσωπικά δεν βλέπω να μαζεύει πάνω από 800, αφού μια μερίδα του κόσμου θα αποφεύγει να ταξιδέψει αφού δεν θα μπορεί να προγραμματίσει το ταξίδι τις ημέρες που θέλει.

Γενικά μιλώντας, δεν έχω καταλάβει αν τα κέρδη που βγάζουμε το καλοκαίρι οφείλουν να καλύπτουν τις τρύπες του χειμώνα, ή πρέπει ΚΑΙ το χειμώνα να έχουμε μόνιμα δρομολόγια που παράγουν κέρδος, γιατί έτσι είναι εύκολο να βάλουμε το Αριάδνη να περνάει και από τη Σύρο για καλύτερη πληρότητα.

 

Concluding, δεν θα χαθούμε, αλλά ελπίζω το σχέδιο να αποτύχει (όπως το Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη), και να επιστρέψουμε σύντομα σε normal καταστάσεις. 

 

ΥΓ: Καλό θα ήταν να έμπαινε ένα logo blue star - hellenic στις πάντες των βαποριών τους ή καλύτερα τα 3 δελφίνια να κοιτάζουν ένα κίτρινο αστέρι.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ Δ... ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ και να μας αφήσουν ήσυχους οι τυποι που μας το παίζουν και κάποιοι.Ας έρθουν άλλες εταιρείες έστω και από το εξωτερικό να μας εξυπηρετήσουν,και δε με νοιάζει αν  θα έχουν ή όχι δουλειά Έλληνες ναυτικοί ,εγώ θέλω να υπάρχει εξυπηρέτηση για τα νησιά μας για να έχουμε δουλεία ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι,γιατί δε πιστεύω να κλαίνε για μας τους κατοίκους των νησιών οι ναυτικοί,ούτε να δένουν τα βαπόρια.Όσο για τους ''ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ'' να τη χαίρονται την σοβαρή εταιρεία τους και τη τυπικούρα τους, όπου πατάνε δε φυτρώνει χορτάρι που λένε και στο χωρίο μου.Ευχαριστώ και πάλι για τη κατανόηση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πολυ απλα..η ΝΕΛ που είναι??Μονο στις αγονες... οκ..δε λεω οτι οι HSW και BSF πραττουν σωστα...αλλα η ΝΕΛιτσα ειναι εξαφανισμενη καιρο τωρα...απο τη ΠΧΜ...

Link to comment
Share on other sites

Ο ανταγωνισμός, αγαπητοί μου, ο ανταγωνισμός! Αυτός που λύνει όλα τα προβλήματα της αγοράς, όπως λένε και οι "σοφοί". Όσο υπήρχε η ΝΕΛ, και πόλεμος τιμών υπήρχε και το Σαντορίνη ανέβαινε και οι ετησίες διαρκούσαν λίγες μέρες και ο Διαγόρας θα ανέβαινε και το Horizon θα χώραγε. Τώρα που ξωπετάχθηκε η ΝΕΛ, ή μάλλον αυτο-ξωπετάχθηκε, γευόμαστε, ή μάλλον γεύεστε, τα αγαθά του "ανταγωνισμού".

 

ΥΓ Με ένα πλοίο στη γραμμή, είμαι περίεργος να δω τι θα γίνεται όταν χάνονται κάποια δρομολόγια λόγω καιρού...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ απλα..η ΝΕΛ που είναι??Μονο στις αγονες... οκ..δε λεω οτι οι HSW και BSF πραττουν σωστα...αλλα η ΝΕΛιτσα ειναι εξαφανισμενη καιρο τωρα...απο τη ΠΧΜ...

 

Δινει το "αγώνα" της μη τυχον και μπει κανεις στη Ικαρια-Σαμο...δυστυχως ειναι για λυπηση. Αφησαν τη γραμμη αμαχητι οπως κανουν πάντα, αλλα για Ικαρια και Σαμο καιγεται μη μπει το Νησος Μυκονος. Η κίνηση που είχε το ενα πλοίο της ΝΕΛ στη γραμμη Χιου-Μυτιληνης ανα δρομολόγιο χρειαζεται 2 δρομολογια στην Ικαρια Σαμο για να την πίασει.... Κριμα για τα νησιά και εμας τους κατοικους τους. Προφανως οι αποφασεις λαμβανονται πλεόν με τις υποδειξεις της Τραπεζας Πειραιως και στη λογικη του κοψτε δρομολογια, μειωστε τις ζημειες και τα εξοδα σας γιατι τα δανεια τελος....Κατα τ'αλλα περιμένουμε αναπτυξη απο το 2014...απομονωνοντας τα νησια του Αιγαίου και τον πλούτο τους δεν υπαρχει αναπτυξη...

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη ήταν αρχικά να ξεκινήσει μεθαύριο αλλά τελικά θα ξεκινήσει την Δευτέρα 21/10. Τώρα που θα είναι μόνο στη γραμμή θα έχει τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα. Από Πειραιά θα έχει Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη & Παρασκευή το βράδυ. Από τη Μυτιλήνη θα έχει Κυριακή, Τρίτη το βραδυ και την Πέμπτη, Παρασκευή το πρωί! Δυστυχώς ήρθαν τα χειρότερα και για αυτή τη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Για την ατυπη συμφωνια δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας φανταζομαι! Αλλα ο barbieδεν εχει λογο για αυτο

?μετα δρομολογια εχω μια αντιρρηση παντως γιατι τα πρωινα της πεμπτης κ της παρασκευης μου φαινονται ακυρα! Καλυτερα να υπηρχε οπως παλια το πρωινο του σαββατου απο πανω κ το απογευμα απο πειραια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...