Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Σημαντικότατη τελικά η παρουσία του ΠΕΛΑΓΙΤΗ στη γραμμή. Σκέψου τι πρόβλημα θα υπήρχε στα νησία αν δεν υπήρχε(εστω και δυο φορές τη βδομάδα) να σκουπίζει οτι μένει απ'εξω απο τα επιβατικά και λόγω της χωρητικότητας του να μεταφέρει και μεγάλο όγκο φορτηγών. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άν και μαθαίνω οτι πάει καλά ΚΑΙ στα Χανιά το βαποράκι καλό θα ήταν να κάνει και κανα εξτραδάκι τις δύσκολες μέρες,Το έχουν μελετήσει άραγε οι υπεύθυνοι της εταιρείας?? ;)  :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή υποφέρει αυτή τη στιγμή, όπως και όλα τα χρόνια προ της έλευσης της Hellenic, ιδιαίτερα στις καμπίνες. Τώρα φταίνε τα πρακτορεία με τις προκρατήσεις, όντως υπάρχει τόση ζήτηση, πραγματικά δε ξέρω.

 

Τώρα θα έπρεπε να μείνει το Αριάδνη. Δε θα έλυνε το πρόβλημα των καμπινών, αλλά σίγουρα θα σκούπιζε τα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή στον πρωθυπουργό από δημοσιογράφο της Μυτιλήνης, επειδή δεν βρίσκει ακτοπλοϊκό εισιτήριο (εισιτήριο σε εσωτερικούς χώρους θα εννοεί) να πάει στον Πειραιά μετά τις 16 Αυγούστου, για να δει τον αγώνα Καλλονή - Ολυμπιακός. Αντιγράφω από το peiratiko.

 

 

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ της χώρας μας,
Στη Λέσβο έχετε έρθει πάρα πολλές φορές και την έχετε τιμήσει κατ” επανάληψη με την παρουσία σας.
Γνωρίζω τα τεράστια προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζετε, για να μπορέσετε να βγάλετε τη χώρα μας από το οικονομικό κυρίως αδιέξοδο.
Ζητάω όμως την προσοχή σας για ελάχιστα λεπτά, για ένα τεράστιο πρόβλημα, που αντιμετωπίζουμε εμείς οι ακρίτες του Βορειοανατολικού Αιγαίου και όχι μόνο.
Εδώ και λίγες ημέρες αποφάσισα να έρθω στην Αθήνα στις 19 Αυγούστου –  ευτυχώς όχι για λόγους υγείας ή για κάποιο άλλο σοβαρό πρόβλημα, το τονίζω αυτό – αλλά για να δω έναν ιστορικό αγώνα ποδοσφαίρου, μεταξύ της ΑΕΛ Καλλονής και του Ολυμπιακού Πειριαώς στο Ολυμπιακό Στάδιο.
Δυστυχώς το κράτος μέχρι τώρα, δεν αξιώθηκε να φτιάξει ένα γήπεδο στη Λέσβο, με τις προϋποθέσεις για να αγωνίζονται εδώ, ομάδες της Super League.
Ψάχνω λοιπόν εδώ και ημέρες μήπως καταφέρω και βρω ένα εισιτήριο, με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, για να έρθω στην Αθήνα.
Η απάντηση που εισπράττω από όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία, είναι ότι η μοναδική λύση που έχω για να ταξιδέψω από Μυτιλήνη προς  Αθήνα, είναι μέσω Τουρκίας !!!
Ναι…   καλά το διαβάσατε…
Είναι ο μοναδικός τρόπος για να έρθω από τη Μυτιλήνη, στην Αθήνα.
Διότι τα προβλήματα που υπάρχουν στην Ελληνική ακτοπλοϊα, σε συνάρτηση με τα λίγα αεροπορικά δρομολόγια  και τα πανάκριβα εισιτήρια, μας έχουν εγκλωβίσει στη Λέσβο, χωρίς να έχουμε το δικαίωμα να μπορέσουμε να ταξιδέψουμε όποτε και όταν  εμείς θέλουμε.
Δυστυχώς απ” ότι λένε τα ταξιδιωτικά γραφεία, δεν μπορώ να ταξιδέψω από Μυτιλήνη προς Αθήνα μετά τις 16 Αυγούστου και μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου !!!
ΠΙΟ ΑΠΛΑ… ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…
Και αναρωτιέμαι κύριε Πρωθυπουργέ της χώρας μας…
Εμείς εδώ στο ακριτικό Αιγαίο… ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ;
Αποφάσισα να σας γράψω αυτές τις λίγες γραμμές, πιστεύοντας ότι θα πιάσουν τόπο και με την ευαισθησία που σας διακρίνει, θα αντιμετωπίσετε τους Αιγαιοπελαγίτες, σαν όλους τους Έλληνες.»
Με απεριόριστη εκτίμηση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΝΑΝΗΣ
Δημοσιογράφος
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σας παραθέτω χαρτογράφημα με το δρομολόγιο που έκαναν και  κάνουν πολλοί συμπολίτες μας, οι οποίοι μπήκαν σε αυτή τη διαδικασία, λόγω ανάγκης...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή στον πρωθυπουργό από δημοσιογράφο της Μυτιλήνης, επειδή δεν βρίσκει ακτοπλοϊκό εισιτήριο (εισιτήριο σε εσωτερικούς χώρους θα εννοεί) να πάει στον Πειραιά μετά τις 16 Αυγούστου, για να δει τον αγώνα Καλλονή - Ολυμπιακός. Αντιγράφω από το peiratiko.

Η αποθεωση της ανοητης αερολογιας και η αναδειξη του ελαχιστου σε μειζον. "Δημοσιογραφια" μεταξυ ασυναρτησιας, αγραμματοσυνης και εμπρησμου (ενω απο πισω, διαφορα ποντικια σκαβουν ανενοχλητα).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νομίζω οι 9 ώρες ταξίδι (20:00-05:00) που δίνει η bsf στο δρομολόγιο από Πειραιά προς Χίο μετά τις 02/09 παραείναι πολλές για οικονομία καυσίμων. Μέχρι και ο Τεό στα καλά του έκανε 8:45, και το Σαπφώ στα τελευταία του 8:30. Τουλάχιστον αφού φτιάχνουν τα δρομολόγια σαν κοινοπραξία, θα έπρεπε να έχουν και κοινή ώρα αναχώρησης από Πειραιά, κατά τις 21:00 που φεύγει και το Χίος, για να μην μπερδεύεται ο κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πλεον ξανα η γραμμη μενει χωρις βαπορι καθε Σαββατο, επειδη γυρισαν στα Φθινοπωρινα-Χειμερινα δρομολογια και τις 11 ωρες το Νησος Χιος και 12 ωρες το Blue Star Patmos αρχισαν λιγο γκρινιες απο τα νησια, αλλα μην δουμε και αραιοτερα δρομολογια απο αυτα, οπως ακουγεται στο λιμανι!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω και η hellenic έχει βαπόρι(α) για αντικαταστάτη στην ετήσια του Χίος, και η bsf έχει όλο το στόλο που μπορεί να κάνει δρομολόγια στη γραμμή, συνεπώς αν καποια από τις δυο πει ότι φεύγω για 1 μήνα για ετήσια και βγάλτε τα πέρα μόνοι σας, το μόνο που θα καταφέρει είναι να σπάσει τα μούτρα της. Καταλαβαίνετε τα πρωτοσέλιδα του τοπικού τύπου με μια τέτοια ανακοίνωση, καθώς και την αγάπη που θα εισπράξει η όποια εταιρεία από τους συμπαθείς φορτηγατζήδες.

 

Τελικά το Πάτμος τα δυο τελευταία δρομολόγια κάνει το Πειραιάς - Χίος σε 8.5 ώρες. Έστω και μισή ώρα λιγότερη στο κάθισμα κέρδος για τον επιβάτη είναι.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μου κάνει εντύπωση - από οικονομικής σκοπιάς - είναι που η εταιρεία προτιμά να το έχει δεμένο 9 μήνες το χειμώνα παρά να αποπειραθεί να αντικαταστήσει κάποιο μεγαλύτερο (και σπάταλο) σε μια άλλη γραμμή (λχ δωδεκάνησα ή χίο/λέσβο με μετάθεση του πάτμος νοτιότερα).

 

Ερώτηση: Το γκαράζ και τα 122 κρεβάτια είναι λίγα για το μεγαλύτερο διάστημα του χειμώνα στις σημερινές οικονομικές συνθήκες); (εννοείται πως σε 3ήμερα και τις διακοπές χριστουγέννων - όπου η κίνηση αυξάνεται κατακόρυφα - θα μπορούσε να γινόταν σκάντζα με μεγαλύτερο - με προσεγμένο rotation των ακινησιών).  

 

 

φρονω B) , που λενε και στην καθαρευουσα :) , οτι και σε χιο μυτιληνη και σε δωδεκανησα, οι μερες της χειμερινης περιοδου που θα χρειαστει να πουλησει πανω απο 127 κρεββατια, ειναι αρκετες για να μην παει το πλοιο για μεγαλο διαστημα (θυμηθειτε τι γκρινιες υπαρχουν, οταν πηγαινει ΒΑ αιγιαιο το μυκονος σε νυχτερινο ταξιδι στις ακινησιες του χιος). το γκαραζ του πιστευω οτι για 12νησα ειναι λιγο μικρο. (παιρνει δεν παιρνει 50 νταλικες οταν το μεγαλο bs παιρνει τα διπλα).

 

 

Proud, το Μύκονος έχει (νομίζω) 40 κρεβάτια λιγότερα από το Δήλος. Αν θεωρείς πως τα 114 (ή 127;) είναι λίγα για το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα (υπό τις σημερινές συνθήκες), τότε  υποθέτω πως από τη στιγμή που η εταιρεία είναι ζορισμένη, θα ανεχόταν τη γκρίνια.

Η μόνη λογικοφανής εξήγηση είναι το ότι το Πάτμος δεν μπορεί να σηκώσει το χαμηλό κομμάτι του χειμώνα στα Δωδεκάνησα (αν και πρέπει να παρακολουθήσουμε την κίνηση για να πειστούμε).

 

Επειδή αναφέρθηκε η γραμμή Χ-Μ, και η δυνατότητα να μπεί το Δήλος στη θέση του Πάτμος, έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Το Πάτμος (αν δεν κάνω λάθος) έχει 327 κρεβάτια, και συζητάμε να αντικατασταθεί από το Δήλος των 127. Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο σύστημα της blue star ferries, το πρώτο διαθέσιμο κρεβάτι από Χίο για Πειραιά είναι στις 02/10, δηλαδή το πλοίο τα έχει πουλήσει όλα στα δρομολόγια 23-25-27-30/09, ενώ δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και για το αυριανό δρομολόγιο από Πειραιά.

Καλώς ή κακώς,στις 8 ή 9 ώρες νυχτερινό δρομολόγιο δεν είναι εύκολο για όλο τον κόσμο να περάσει τη νύχτα στην καρέκλα, και τα 60 ευρώ για κρεβάτι (που για πολλούς είναι λιγότερα λόγω εκπτώσεων) συμφέρουν, αν συγκριθούν με τα 100-120 που ζητά η Ολυμπιακή για Αθήνα. Ειδικά στο κομμάτι προς Πειραιά, που ο κόσμος έχει την άλλη μέρα δουλειές, σχολές, γιατρούς, η καμπίνα θεωρείται must ακόμα και στην εποχή μας.

Link to comment
Share on other sites

και αυτός είναι ο λόγος που οι καμπίνες που διαθέτουν τα δύο πλοία είναι λίγες, και το χίος που έχει και λιγότερες είναι σε ανάλογη κατάσταση μάλιστα σε πρόσφατο ταξίδι που έκανα ο κόσμος παρακαλούσε για καμπίνες στη ρεσεπτιον και στο τέλος υπήρξε και ανακοίνωση ότι τα κρεβάτια έχουν εξάντληθεί,απο γκαράζ επίσης πάνε πολύ καλά αν δεν ήταν ο πελάγιτης θα μιλάγαμε για χρυσές δουλειές, να μην ξαναπώ ότι είναι για κλαματα το γεγονός ότι η ΝΕΛ τα πέταξε όλα αυτά για χατίρι των αίολων και με πουν γραφικό...γιατί φανταστείται τι γίνοταν και στα χρόνια που δεν υπηρχε κρίση...

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παντως Χίο-Μυτιλήνη για χειμώνα δεν ειναι και ευκολο να σταθει ενα πλοιο σαν το Αριαδνη. Ουτε το τρομερο κόσμο εχει η γραμμή τους χειμερινους μήνες, αλλα ούτε μπορείς να τα βάλεις ευκολα με ενα ρο/ρο διπλα σου στο θεμα τον φορτηγών. Η μόνη μέρα που θα έχει να αξιοποιεί το μεγαλύτερο γκαραζ θα είναι η Δευτερα που δεν έχει διπλα του το Πελαγίτης, αλλα και πάλι αξίζει για μια μέρα την εβδομάδα που θα παίρνει 10-15 φορτηγά παραπάνω, να βάλει η εταιρεία ένα βαρύτερο και δαπανηροτερο πλοιο απο το Νησος Χιος. Μου μοιαζει αστοχη αυτη η κίνηση.

 

Δεν υπαρχουν πολλες γραμμες που εχει σταθερα απο 400-500 ατομα το χειμωνα και σε καποια δρομολογια φτανεις 800-1000 ατομα!! Οταν εχεις ενα μεγαλο γκαραζ παιζεις διαφορετικα με τις μεταφορικες γιατι μπορεις να κανεις καλυτερες τιμες και να τραβηξεις εξτρα φορτηγα εφοσον διαθετεις πολυ χωρο στο γκαραζ, σε αντιθεση που με το Χιος ειναι μετρημενες οι θεσεις και θα τα παρεις αυτα τα φορτηγα! Επιπλεον με τα παραπανω κρεβατια που εχει το Αριαδνη (εχει κοντα στα 400 κρεβατια σε αντιθεση με τα 140 περιπου του Χιος), μπορει να πουλαει περισσοτερα κρεβατια (και ας μην τα εχει ανοικτα ολα στο πλανο, να χρησιμοποιει 200-250 κρεβατια), γιατι ο κοσμος της γραμμης εχει συνηθισει να ταξιδευει με κρεβατι και το ζηταει!! Σκεψου οτι αυτη τη περιοδο και δεν βρισκεις ευκολα κρεβατι στο Χιος!! Τα 10-15 παραπανω θα τα εχει σιγουρα τη Δευτερα και ισως και παραπανω, αλλα μπορει να τσιμπαει και αλλες ημερες φορτηγα απο το Πελαγιτη και πιθανο και απο το Πατμος

Link to comment
Share on other sites

...ακτοπλοϊκοί πράκτορες στην Χίο αφηνουν ανοιχτο το ενδεχομενο για αντικατασταση του Blue Star Patmos..

 

αυτο, αν οντως γινει και δεν ειναι moufanet, σημαινει οτι υπαρχουν σκεψεις να ερθει το horizon πανω

Link to comment
Share on other sites

Αν γινει κατι τετοιο η Μπλου Σταρ θα αναιρεσει τον εαυτο της γιατι παλαιοτερα ελεγε οτι δε μπορουσαν να μπουν στη Χιο τα δυο μεγαλα Μπλου Σταρ τα οποια και λιγοτερο μηκος απο τον Οριζοντα εχουν και σαφως ανωτερες ελικτικες ικανοτητες. Εκτος αν εχουν γινει εργα στο λιμανι της Χιου και η κατασταση ειναι πλεον διαφορετικη...

Link to comment
Share on other sites

Άμα είναι έτσι τί τα θέλουμε τα επιβατηγά?Να μπουν 2-3 roro σε κάθε γραμμή να τελειώνουμε..

το θέμα είναι τα ρο-ρο παίζουν με άλλες τιμές και στις νταλίκες και στα ασυνόδευτα ιχ,απο τη στιγμη που οι εταιρείες δεν βάζουν νερό στο κρασί τους όσο αφορα τις τιμές ειδικά στις μέρες αιχμής πάντα θα υπάρχει χώρος για τα ρο-ρο,εξάλλου φήμες λένε ότι ο πελαγίτης σάρωσε φέτος στα ιχ με τη πανέξυπνη ιδέα των 50 ευρώ

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Επισης το θεμα ειναι οτι το Χιος οταν γεμιζει απο κοσμο και ΙΧ δε μπορει να παρει και ολα τα φορτηγα της γραμμης ενω ενα γκαραζ σαν του Αριαδνη μπορει. Νησσος Χιος και Αριαδνη εχουν χοντρικα τα ιδια εξοδα.. Αρα με τα ιδια εξοδα αν κουβαλησεις επιπλεον και μερικα Φορτηγα εισαι κερδισμενος η χαμενος?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το πλεονεκτημα της μεγαλυτερης χωρητικοτητας με τα ιδια (σχεδον) εξοδα. Μπορεις να παιξεις με τις τιμες σου ευκολοτερα. (οπως εκανε ο Γκριμαλντης στην Αδριατικη με τα τεραστια γκαραζ που εβαλε σχεδον στο μισο τις τιμες και μαζεψε ολα τα φορτηγα)

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να βλέπαμε το horizon στα λημέρια μας, αλλά αν το έχουν τάξει στην Αδριατική, έστω και ο Διαγόρας μας κάνει για λίγο καιρό.

Υπενθυμίζω μόνο ότι στη γραμμή έχουν δηλωθεί από τη ΝΕΛ το sky και το european από 01/11, και βλέπουμε από το ΣΑΣ ότι ζητούν καποια τροποποίηση, χωρίς να γνωρίζουμε αν αφορά αλλαγή γραμμής ή αλλαγή ωραρίων.

 

ΘΕΜΑ 22:  ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» , «IONIAN ΣΚΑΪ» ΚΑΙ «ΓΙΟΥΡΟΠΙΑΝ ΕΞΠΡΕΣ» ΑΠΟ 01-11-13 ΕΩΣ 31-10-14

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μωρε μπραβο σουξε το horizon..Εκει που το χαν παραπετάξει στο Νεώρειο επι 2 χρόνια, ξαφνικά γραμμές σφάζονται στα...ύφαλά του! προσωπικά δεν χαίρομαι ιδιαίτερα που θα παροπλιστεί το Ν.ΧΙΟΣ για πεντεμιση μήνες και ελπίζω να μη φυγει και το patmos..Αυτη η ξαφνική πρεμούρα χειμωνιάτικα με τους δεινόσαυρους των 200 μέτρων στη γραμμή με προβληματίζει και με βάζει σε σκέψεις για το μέλλον των πλοίων μεγέθους Ν.ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ που τα θεωρώ τα ιδανικότερα για όλο το Αιγαίο (πλην Κρήτης).

Link to comment
Share on other sites

 

 

Υπενθυμίζω μόνο ότι στη γραμμή έχουν δηλωθεί από τη ΝΕΛ το sky και το european από 01/11, και βλέπουμε από το ΣΑΣ ότι ζητούν καποια τροποποίηση, χωρίς να γνωρίζουμε αν αφορά αλλαγή γραμμής ή αλλαγή ωραρίων.

Ασχολίαστο....

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα στο πρόγραμμα δρομολογίων να βγαίνει τo  BS PATMOS από την γραμμή 21/10/2013 και να επανέρχεται 02/04/2014 :eek:  :eek: !!!!Ταυτόχρονα ακούγεται οτι θα μείνει ΜΟΝΟ το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή παραμέρα!!!!!Άν γίνει αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσουμε ΘΕΡΜΑ τους υπεύθυνους της εταιρείας: ''ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ''!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...