Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ώχ..

Καταρχήν το Ν. Χίος κάθεται κανονικά (δλδ αν δεν έχει κίνηση) 20 λεπτά στη Χίο, είτε στο κατέβα είτε στο ανέβα. European και Μυτιλήνη κάθονται 45 λεπτά και 1 ώρα αντίστοιχα.

Επίσης ξέχασες ότι το Ν. Χίος δένει σε 5 λεπτά μέγιστο ενώ τα άλλα 10 λεπτά τουλάχιστον (αν έχει καλό καιρό) για να ρίξουν καταπέλτη.

Είπαμε, ο καθένας πάει με ότι θέλει, αλλά μην κάνουμε το άσπρο μαυρο....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κάθεται 30 λεπτά στο ανέβασμα και 1 ώρα στο κατέβασμα. Το EUROPEAN κάθεται 40 λεπτά και στις δύο περιπτώσεις. Το Νήσος Χίος κάθεται 30 λεπτά στο ανέβα και 20 λεπτά στο κατέβα (έχει και λιγότερα φορτηγά να ξεφορτώσει).

Αυτά λένε οι πίνακες δρομολόγησης των 2 εταιρειών δηλαδή. Oι 14 ώρες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ δηλαδή είναι από 12 έως 12,5 και του ΕUROPEAN 11. Εκτός αν αργεί 1,5 ώρα ο εργάτης να μαζέψει τον κάβο.

Link to comment
Share on other sites

Οι πινακες μπορει να λενε οτι θελουν.Εγω λεω οτι 14 ωρες κανανε δικοι μου ανθρωποι πριν ενα μηνα και 13 εγω το καλοκαιρι που μας περασε

Απο κει και περα οσο και να συζηταμε ακρη δεν θα βγαλουμε και ουτε θα συμφωνησουμε ποτε ακριβως γιατι ο καθενας εχει τα δικα του κριτιρια επιλογης.Αλλος ειναι τοπικιστης,αλλος για τα σαντουιτς ,αλλος για την ταχυτητα κλπ οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ

Link to comment
Share on other sites

Εν τέλει και για να τελειώνουμε με αυτή την συζήτηση. Είναι κοινή παραδοχή όλων πλην των ντόπιων της Μυτιλήνης ότι υπάρχει τοπικισμός. Οι ίδιοι δεν το παραδέχονται προβάλοντας δικαιολογίες οι οποίες μόνο γέλιο προκαλούν. Εγώ δεν αντιλέγω κάποιος συναισθηματικά να αισθάνεται πιο δεμένος με μια εταιρεία ή με ένα βαπόρι...αρκεί όμως να το παραδέχεται..Να πει εγώ γουσταρώ να πάω με αυτό γιατί το έχω στην καρδιά μου... κι όχι να λέει ότι τα σάντουιτς εχουν μεγαλύτερο μέγεθος στο ένα ή φτάνει το άλλο 10μμ την μαύρη νύχτα!!!

Δε νομίζω ότι θε τελειώσουμε ποτέ με αυτή τη συζήτηση.... :D

Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ φίλε Earl θα δεις ότι είναι κοινή παραδοχή ακόμα και των ντόπιων της Μυτιλήνης ότι υπάρχει τοπικισμός και αυτός είναι ένας από τους λόγους που ταξιδεύουν με τα ΝΕΛΟβάπορα. Το θέμα είναι ότι εσύ θεωρείς ότι αυτός είναι ο μοναδικός λόγος. Αρκετοί από μας έχουμε επιχειρηματολογήσει κατά καιρούς για τους λόγους που μπορεί να κάνουν έναν επιβάτη να παραβλέψει το γεγονός ότι ένα πλοίο είναι νεώτερο, ταχύτερο, πολυτελέστερο και να μπει σε ένα άλλο, και δεν νομίζω ότι όλα τα επιχειρήματα είναι επιπέδου "τυρόπιτας". Δεν τα δέχεσαι? Τα θεωρείς "δικαιολογίες που προκαλούν γέλιο". Με γειά σου με χαρά σου.

Αυτό όμως δεν είναι "κοινή παραδοχή" φίλε μου. Είναι η δική σου παραδοχή. Είναι αναφαίρετο δικαιωμά σου να πιστεύεις ότι αν ένα πλοίο είναι ένα χρόνο νεώτερο ή έχει μισό μίλι δρόμο παραπάνω τότε πρέπει όλοι να παίζουν ξύλο στον καταπέλτη για το ποιος θα πρωτομπεί σε αυτό και μόνο οι δυστυχείς (και δαρμένοι...) που θα μείνουν απέξω πρέπει με βαριά καρδιά να ταξιδέψουν με τα υπόλοιπα. ( ναι υπερβάλλω, η διαφορά δεν είναι ούτε ένας χρόνος ούτε μισό μίλι στη συγκεκριμένη γραμμή... ;) )

Το λάθος που κάνεις είναι που τη δική σου (σεβαστή) άποψη την προβάλλεις σαν κοινά αποδεκτή, σαν εξ ορισμού σωστή και λογική και παράλληλα ο,τι αντίθετο σε αυτή το χλευάζεις σαν "αστείο που προκαλεί το γέλιο" και "επιπέδου καφενείου", απλά και μόνο επειδή διαφωνείς με αυτό. Στην τελική ακόμα και επιπέδου καφενείου να είναι, το παρόν φόρουμ (όπως και κάθε φόρουμ στο δίκτυο) έχει κάποια κοινά με ένα παραδοσιακό καφενείο. Στο καφενείο π.χ. ο καθένας μπορεί να λέει τη μ@@@κία του (ακόμα και θεωρώντας ότι είναι "κοινή παραδοχή" ;) ) παίζοντας ταβλάκι. Ε εδώ απλά τη γραφει τη μ@@@κία του, έχοντας το τάβλι ανοιχτό στο διπλανό tab. Οπότε και τα επιχειρήματα καφενείου μια χαρά ταιριάζουν εδώ μέσα....

Εν πάσει περιπτώσει, για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα, και προς επίρρωση της ύπαρξης τοπικισμού σας μεταφέρω μια πραγματική συζήτηση μεταξύ δυο γνωστών μου στη Μυτιλήνη τον περσινό Αύγουστο.

- Άσε έχω μεγάλο πρόβλημα, δεν έχει πλοίο να φύγω.

- Σοβαρά? Το έψαξες καλά ρε?

- Ναι σου λέω. Από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα δεν έχει τίποτα!

- Τι λες ρε! Και τι θα κάνεις τώρα?

- Ε, τι να κάνω? Θα φύγω με το "Χίος".

... Ντονγκκκκκ!!! :blink:

Σχετικά με τις ώρες των δρομολογίων που συζητάτε τα 2 τελευταία χρόνια στα δικά μου ταξίδια (Aύγουστο μήνα) το "Χίος" πάντα κάνει το Πειραιάς - Μυτιλήνη 12:30-22:00 και το "Μυτιλήνη" το Μυτιλήνη-Πειραιάς" 18:00-7:00.

Edited by Alcaeos
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η δικιά μου άποψη έρχεται να συναντήσει πολλές απόψεις εδώ μέσα που έχουν εκφραστεί και δεν είναι από την Μυτιλήνη. Γι αυτό λέω για κοινή παραδοχή.

Παρόμοιες απόψεις έχουν εκφράσει κατά καιρούς πολλά μέλη όπως ο proud ionian, o NHSOS XIOS, o SUPERFAST VI ,...

Εγώ θα έβρισκα πιο έντιμο να έλεγε κανείς ότι ταξιδεύω για λόγους συναισθηματισμού με το τάδε πλοίο παρά να ακούω δικαιολογίες του τύπου είναι ακριβές οι τυρόπιτες του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ , ή φτάνει στις 10 την μαύρη νύχτα , ή που η διαφορά τους στις πλεύσιμες ώρες είναι μόνο 2 ώρες, ή...που στερούνται λογικής και προκαλούν γέλιο.

Είναι πιο καθαρό και πειστικό επιχείρημα για να πεις ότι ταξιδεύεις με το παλιό από το να προσπαθείς να κάνεις το μαύρο άσπρο.Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει την επιλογή του αλλά από την άλλη είναι κι ορισμένα πράγματα τα οποία είναι ξεκάθαρα και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για την γραμμή είναι το νεότερο καλύτερο ταχύτερο πλοίο το οποίο αναβαθμίζει την γραμμή προσθέτει 6 επιπλέον δρομολόγια κι είναι το καλύτερο προιόν για τον τουρισμό.Εδώ όμως έχουμε ακούσει τα μύρια όσα τα οποία στερούνται λογικής που αναρρωτιόμαστε όλοι αν τελικά είναι παρίσακτο για τους Μυτιληνιούς κι αν τελικά θέλουν την φυγή του. Γιατί όλες οι υπόλοιπες γραμμές θα πέταγαν την σκούφια τους αν έμπαινε τέτοιο πλοίο στα νησιά τους.

Έχω ξαναπει ότι το καινούριο και γρήγορο σε όλες τις γραμμές έφαγε το παλιό ως μια λογική εξέλιξη της εποχής. Στα δωδεκάνησα μόλις ήρθε το ΜΑΡΙΝΑ και το ΡΟΔΑΝΘΗ πήραν δρόμο τα ΙΑΛΥΣΣΟΣ και ΚΑΜΙΡΟΣ κι όταν ήρθαν τα μεγάλα μπλου σταρ εξαφανίστηκε ο Αγούδημος. Στην Παροναξία, μόλις ήρθαν τα 3 Κορεάτικά έφυγαν βαπόρια με ιστορία όπως ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Αναφαίρετο δικαίωμα μου δεν είναι να πιστεύω ότι ένα πλοίο είναι νεώτερο και ταχύτερο κατά μισό μίλι... είναι κάτι αποδεδειγμένο με βάση μιας απλής σύγκρισης των specifications των πλοίων.

Όσο για το ξύλο που λες να πέφτει στον καταπέλτη των νεώτερων πλοίων...έχεις δει τι γίνεται στα χάισπιντ της παροναξίας το καλοκαίρι ή στα μπλου σταρ? που μόνο τον ΥΘΕΝΑΛ δεν βάζουν μέσο για ένα μαγικό χαρτάκι? Είδες κάτι αντίστοιχο να κάνουν για τον ΚΟΡΝΑΡΟ στο δρομολόγιο της Σαντορίνης? Φυσικό επακόλουθο της διαφοράς ποιότητας και ταχύτητας είναι.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει το γεγονός ότι το πλοίο φτάνει στις 21:30 το βράδυ δεν είναι κάτι που μπορείς να το συγκρίνεις με τις τυρόπιτες :blink:

Το έχουμε ξαναπεί ότι για το δρομολόγιο για Μυτιλήνη μόνο ένα δρομολόγιο είναι ανταγωνιστικό του βραδινού που κάνει η ΝΕΛ με άφιξη στις 7 το πρωί. Ένα βραδινό δρομολόγιο.... Το ΙΔΙΟ δηλαδή. Δεν φταίει το πλοίο γιαυτό, μοναχοβάπορο είναι δεν γίνεται αλλιώς. Να πουμε πάλι γιατί δεν είναι βολικό το ημερήσιο για Μυτιλήνη? Να το πούμε πάλι.

Τρως ολη την μέρα στο πλοίο. Λόγω Αθήνας εκτός και αν μένεις πάνω από τον ηλεκτρικό στον Πειραιά, θα φύγει 10 η ωρα από το σπίτι σου. Αν δεν μένεις Μυτιλήνη, είσαι στις 11 το βραδυ σπίτι σου. Έχεις χάσει μια εργάσιμη μέρα ή μέρα διακοπών. Αλλιώς είναι να φτάνεις 7 η ώρα για να κάνεις ότι είναι να κάνεις ξεκούραστος. Το αντίθετο με την Χίο. Δεν βολεύει η ΝΕΛ προς Χιο, δεν γίνεται κάτι άλλο με αυτά τα πλοία εκτός και αν φτάνεις 9-10 η ωρα Μυτιλήνη. Αντιθέτως οι έξη ώρες για Χίο δεν μπορείς να τις συγκρίνεις με τίποτα, ούτε λόγος βέβαια για το βραδινό της ΝΕΛ προς Χίο. Με άλλα λόγια βαριέται κάποιος στο πλοίο τόσες ώρες, δεν ξέρει τι να κάνει. Μην κοιτάτε εμάς...

Τώρα για το ταξίδι για Πειραιά, όποιος παίρνει, την παίρνει για δικούς της λόγους, τοπικιστικούς κλπ. Δεν υπάρχει άλλος λόγος καθώς το Ν. Χίος υπερτερεί σημαντικά.

Επίσης για ενα κομμάτι του κόσμου τα 3-4 ευρώ ίσως να του είναι πολύ σημαντικά και να τα μετράει ακόμα και αυτά.

Δεν σκέφτεται όλος ο κόσμος της Λέσβου νελιστικα. Υπάρχουν λόγοι πραγματικοί για να προτιμήσει κάποιος την ΝΕΛ..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τοπικισμοσ να θελει κανεισ το καλυτερο για Την πολη του..ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η ΕΝΑ ΙΣΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΤΕ ... ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΝΕΛ ΑΝΤΙ ΤΟ ΧΙΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΙΟΥ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗΣ ΒΗΜΑ ΤΗΝ ΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΣΤΥΡΙΖΟΥΜΕ...ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΤΟ ΧΙΟΣ ΚΑΝΕΙ 10 ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 12 ..ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΓΕ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΣΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΡΑΙΑ..ΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ 15 ΩΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙΡΟ ΑΣΧΗΜΟ..

Καταλαβαίνω την άποψή σου γιατί είμαι Μυτιληνιός και αγαπάω την Νελ όπως εσύ φίλε sotiris.Πρέπει όμως η Χίος και η Λέσβος να στηρίξει κάπως και το νήσος χίος γιατί σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν καλό να φύγει η Χελλένικ από την γραμμή,θα υπάρξει μονοπώλιο και ξέρουμε πολύ καλά τι θα πεί αυτό.Τότε όχι πλοίο μόνο δεν θα φέρει η Νελ αλλά θα ταξιδεύουμε και ακριβότερα με τα υπάρχοντα πλοία για πολλά χρόνια ακόμη.Υπάρχει δυνατότητα να δουλεύουν και οι δύο εταιρείες πολύ καλά στην συγκεκριμένη γραμμή αρκεί η Χελλένικ να εκμεταλευτεί το πλοίο της πιο έξυπνα.

Edited by gnikles
Link to comment
Share on other sites

πιστευω πωσ το στυριζουν το πλοιο φιλε μου..αν δεν το στυριζαν δεν νομιζω πωσ θα ηταν ακομη εκει η χελλενικ..οχι να φυγει..αλλα λεω σε περιπτωση που η νελ βαλει ενα τοτε τι θα κανει..για παραδειγμα σου λεω την ανεκ.επιδη το european ειναι πιο γρηγορο εγκατελειψε την γραμμη..αν οντωσ την εβλεπε σοβαρα θα επρεπε να ειχε βαλει ενα καλυτερο πλοιο αλλα δεν το κανε..και ξερουμε πωσ η ανεκ εχει πλοια.πιστευω πωσ φαινετε αν μια εταιρια θελει να μεινει καπου μενει..

Link to comment
Share on other sites

Καλος ο τοπικισμος φιλοι του βορειου αιγαιου αλλα σαν νησιωτης και εγω πιστευω οτι περα των τοπικων εταιρειων καλο θα ειναι να δραστηριοποιουνται περισσοτερες απο μια εταιρεια ωστε να αποφευγονται φαινομενα κερδοσκοπιας και εκμεταλευσης του επιβατη γιατι ολοι εκει ανηκουμε η ΝΕΛ σιγουρα με βαση τις δηλωσεις των στελεχων της εταιρειας παει για καινουριους σχεδιασμους και ναυπηγησεις πλοιων (το αν ισχυει ή οχι θα το δουμε εν καιρο) πραγμα που συνεβαλε ο ανταγωνισμος απο την HSW η οποια εχει δρομολογησει ενα πλοιο καινουριο και γρηγορο.

Αν η ΑΝΕΚ αφησε την γραμμη αυτο εγεινε γιατι ισως δεν ηθελε να μπλεχτει και να επενδυσει σε μια γραμμη απο την οποια εχει μερισμα κινησης με την HSW οποτε και δεδομενων την αρνητικη οικονομικη κατασταση των εταιρειων με βαση τα αποτελεσματα που ολοι εχουμε δει ισως φαινομενικα και μονο ειναι εκτος παιχνιδιου και περιμενει να κανει κινηση αργοτερα (προσωπικα εγω δεν το πιστευω) διπλωνοντας σε δρομολογια το νησος της HSW

Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες εκτιμησεις και τιποτα παραπανω

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεία που είναι πίσω από αυτή δήλωση για τη δρομολόγηση είναι εταιρεία του κ. Καλιμμασια (ΑΙΝΑΥΤΗΣ). Εάν πάρει την έγκριση από το ΣΑΣ θα προχωρήσει η συμφωνία για την αγορά του πλοίου.

Εγω απορω...εχει πιασει τετοια μεριδια ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ ας πουμε,που θελει και δευτερο πλοιο? :huh: Γιατι απ οσα εχω ακουσει απο γνωστους στην Χιο,το πλοιο δεν παιρνει σημαντικο αριθμο φορτηγων ακομα.

Αντε να δουμε τι θα γινει με τα roro B),το Ν.ΧΙΟΣ στο τελος,βλεπω να φευγει με ελαφρα πηδηματακια απο την γραμμη(και μου φαινεται λογικο)και θα καταληξουμε τα φορτηγα να ταξιδευουν σε καλυτερες συνθηκες απο τους επιβατες <_<

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Χίος έχει συνήθως μονοψήφιο αριθμό φορτηγών σχεδόν σε όλα τα δρομολόγια του :( . Οντως ο Πελαγιτης δεν έχει αποκτήσει ικανοποιητικό μερίδιο στη γραμμή (15-20 Φ/Γ είναι η συνηθισμένη κίνηση του). Προφανώς η Αειναυτης θέλει να το διπλώσει έτσι ώστε να έχει καθημερινές αναχωρήσεις, πιστεύοντας ότι θα την εμπιστευτούν οι μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 3/ΗΜΕΡΟΥ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

Ε/Γ, Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

ΠΡΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ :

05/03/11 ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΡΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 17:30

07/03/11 ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 21:30

λινκ δεν έχω

από το προφιλ στο facebook του Δημακη Χαρίλαου (κεντρικόύ πράκτορα HSW στη Μυτιλήνη)

Link to comment
Share on other sites

Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας θα τροποποιηθούν λίγο τα δρομλόγια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Παρασκευή: 17:30 Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη

Σάββατο: 07:00 Μυτιλήνη-Χίος-Πειραιάς και στις 17:30 αναχώρηση από Πειραιά.

Κυριακή: ανεκτέλεστο από Μυτιλήνη

Κ. Δευτέρα: 21:30 Μυτιλήνη-Χίος-Πειραιάς.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι έμαθα σήμερα, εγκρίθηκε η τροποποίηση των δρομολογίων του Ευρωπαίου, που τώρα θα φεύγει στις 6 από Μυτιλήνη και στις 7 από Πειραιά, δηλαδή τις ίδιες ώρες με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ :(:angry:

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη. Μένει να δούμε με τι ταχύτητα θα πηγαίνει το πλοίο. Αν συνεχίσει με την ίδια ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ ότι το έκανε η ΝΕΛ είναι για να μην δημιουργείται σύγχυση στους επιβάτες. Η δύναμη της συνήθειας.. Από Πειραιά μάλιστα προς Χίο θα βολεύει παραπάνω καθώς το πλοίο θα φτάνει νωρίτερα.

Αν κόψει ταχύτητα, που είναι και το πιθανότερο αν κρίνουμε από τα δρομολόγεια στο openseas, είναι σοβαρό πισωγύρισμα. Μπορεί από Πειραιά η μισή ώρα διαφορά να μην είναι και τόσο σημαντική για τους επιβάτες προς Μυτιλήνη, αλλά οι 8,5 ώρες για Χιο επιστρέφουν καθημερινά. Προς Πειραιά πάλι είναι σίγουρο αρνητικό για όλους το 18:00.

Ακούγαμε για αντικατάσταση του Μυτιλήνη με πλοίο ταχύτητας του european αλλά μάλλον είδαμε το ακριβώς αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι στην ΝΕΛ ειδαν οτι κ ετσι που ειναι το πλοιο μια χαρα γεμιζει οποτε δεν χρειαζεται να ξοδεψουν παραπανω ευρω για να το βελτιωσουν.Εξαλλου δεν υπαρχει πλεον κι ο ανταγωνισμος=ΛΙΣΣΟΣ ;)

Βαλτε αυτα,βαλτε τα παραπανω πετρελαια που καιει το EUROPEAN και την μειωμενη κινηση λογω της κρισης,και φυσιολογικα ερχονται τα καινουργια ωραρια.Και το Ν.ΧΙΟΣ αν εχετε παρατηρησει παει σχεδον ενα μιλι λιγοτερο απο παλιοτερα με μικροκαθυστερησεις(στο πηγαινε στα νησια).Παρακαλατε να μεινουμε με επιβατηγα γιατι στο τελος μας βλεπω με roro. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και το Ν.ΧΙΟΣ αν εχετε παρατηρησει παει σχεδον ενα μιλι λιγοτερο απο παλιοτερα με μικροκαθυστερησεις(στο πηγαινε στα νησια

αυτο δεν ισχύει, το πλοίο συνεχίζει με την ταχύτητα που ήρθε 25+ Edited by TRF
Link to comment
Share on other sites

Στην φούλ σεζόν εγώ πιστέυω ότι πρέπει οπωσδήποτε να μπέι ο Κεντέρης για την γράμμή και με προέκταση Λήμνο -Θεσσαλονίκη διότι η κίνηση από επιβάτες θα είναι στο φούλ και δεν θα επαρκούν τα συμβατικά και για την ταχύτερη φυσικά εξυπηρέτιση των επιβατών !

Link to comment
Share on other sites

1. Η ταχύτητα του Ν. Χίος είναι 26+, έχει ένα μίλι παραπάνω από Ν. Μυκονος. Απλά φωνάζει ότι θέλει service

2. Το καλοκαίρι έβρισκες εισητήριο τελευταία στιγμή 15 και 16 Αυγούστου για Πειραιά από Χίο - Μυτιλήνη. Γκαράζ δεν έβρισκες με τίποτα. Δεν βγαίνει το Κεντέρης βόρειο Αιγαίο με τίποτα. Πουθενά δεν βγαίνει δηλαδή αλλά τεσπα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αμά δούμε κανά επιδοτούμενο Πειραιά - Συρο - Μυκονο - Χιο - Μυτιληνη, 3 φορες την βδομαδα, μην μας παραξενεύσει. Πριν το μνημόνιο θα ηταν και στανταρακι θα έλεγα :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο 19/4 το Ν.ΧΙΟΣ εμφανιζεται να κανει και τις Τριτες δρομολογια.Βεβαια στον πινακα για το Β.Αιγαιο υποτιθεται οτι μεχρι 16/6 τα δρομολογια θα ηταν οπως σημερα(κενη η Τριτη).

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη Πεμπτη 21/4 εχει εκτακτο δρομολογιο η ΝΕΛ(με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ)απο Μυτιληνη για Πειραια direct και αναχωρηση απο το μεγαλο λιμανι στις 22.00 το βραδυ.(ενω στο συστημα φαινεται κανονικα και το EUROPEAN με αναχωρηση κανονικα στις 19.00).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...