Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα κ τσαμπα να τα βαλουν τα φορτηγα,δεν υπαρχει τετοιος αριθμος που να ικανοποιει την διαθεσιμοτητα σε γκαραζ που υπαρχει αυτη την εποχη(4 ΕΓ/ΟΓ - 1 RORO).Εχω την γνωμη παντως πως η ΑΝΕΚ κανει οτι μπορει για να κρατηθει(προσφορες,μειωση τιμων)γιατι μαλλον το EUROPEAN εφερε τα πανω κατω στα μεγαλεπηβολα σχεδια τους :D

Link to comment
Share on other sites

Από την ΕΜΠΡΟΣ ΝΕΤ

Η από καιρό αναμενόμενη απάντηση του ομίλου Sea Star στη δρομολόγηση του «European Express» ήρθε από το «Νήσος Χίος». Το πλοίο τής Hellenic Seaways, αν και βρισκόμαστε στη χειμερινή περίοδο, προσφέρει μειωμένες τιμές στα εισιτήριά του, από 19 ευρώ. Στόχος της κίνησης αυτής, σημειώνει ο γενικός εντεταλμένος της ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, είναι να χτυπηθεί το «European Express», το οποίο έχει πάρει πολύ μεγάλο μέρος της κίνησης της γραμμής. Κατά την άποψη του κορυφαίου στελέχους της ΝΕΛ, η τιμή αυτή είναι χαμηλότερη του κόστους και συνιστά πολιτική «ντάμπινγκ» (έτσι ονομάζεται η εμπορική πολιτική με την οποία ένα προϊόν ή μια υπηρεσία πωλείται κάτω από το κόστος του. Στόχος είναι να βγουν εκτός αγοράς οι ανταγωνίστριες εταιρείες και στη συνέχεια οι τιμές αυξάνονται).

Σε μια γραμμή που υπάρχει ανταγωνισμός από διαφορετικές εταιρείες, ο καθένας προσπαθεί να διατηρήσει ή να αυξήσει τα μερίδια του με δελεαστικές τιμές!! Στη Κρήτη αλλά και στα Δωδεκάνησα οι ανταγωνίστριες εταιρείες ακολουθουσαν τις μειώσεις των τιμών της εκάστοτε εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Απο Δευτερα αλλαζει δρομολογια εν μερη,κοβει την Τριτη και τις Κυριακες γινεται(επιτελους ;) )βραδυνο το δρομολογιο του μεχρι 31/10.Μακαρι να πανε ολα καλα και να στεριωσει το πλοιο στην γραμμη του χωρις αλλους πειραματισμους και extreme ιδεες...

Τελικα απ οτι φαινεται δεν υπαρχουν πειραματισμοι...τουλαχιστον μεχρι τα Χριστουγεννα.Τα παραπανω δρομολογια ισχυουν μεχρι 31/12 συμφωνα με το online booking της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Στόχος της κίνησης αυτής, σημειώνει ο γενικός εντεταλμένος της ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, είναι να χτυπηθεί το «European Express», το οποίο έχει πάρει πολύ μεγάλο μέρος της κίνησης της γραμμής

Δεν ξερω αν απο το openseas μπορουμε να παρουμε μια αντικειμενικη γευση αλλα παλιοτερα που το ΛΙΣΣΟΣ ηταν τις Κυριακες μονο του απο Πειραια χτυπαγε κοκκινο σε ολες τις κατηγοριες...Τωρα :D ΠΑΣΟΚιζει σε χρωμα,οπως φαινεται τουλαχιστον στις σημερινες κρατησεις για το δρομολογιο Πειραιας-Χιος.

post-2049-093455700 1287326365_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ετήσια θα είναι τελικά με αντικαταστάτη ή χωρίς; Και αν δεν είναι εύκαιρη η Αριάδνη ας μας στείλουν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ να μην κάθεται μέχρι να πάρει πάλι καμμιά γραμμή.

Γιατι χρειαζεται αντικαταστατη το ΛΙΣΣΟΣ?Απο την μια ο ομιλος ΑΝΕΚ εχει και το Ν.ΧΙΟΣ στην γραμμη κι απο την αλλη η ΝΕΛ εχει 2πλοια πια.Οσο καιρο θα λειψει το κοσμαγαπητο μπορει απλα το ΧΙΟΣ να συμπληρωσει και τις Τριτες(που τις εχουν κοψει για να μην πεφτει το πλοιο πανω σε ολες τις μερες του ΛΙΣΣΟΣ :rolleyes: )και δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την εξυπηρετηση των επιβατων και των οχηματων.

Εχουμε πει τοσο καιρο οτι ειναι πολλα πλοια στην γραμμη τα 4συμβατικα,ιδιαιτερα την εποχη που διανυουμε.Κατα τ αλλα οι ακτοπλοοι θελουν να δεσουν τα πλοια τους τον Δεκεμβριο για τους φταιει η οικονομικη κριση :rolleyes:

Κι οπως επιβεβαιωνει το online booking της ΑΝΕΚ,τελευταιο δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ για Χιο-Μυτιληνη,στις 14/11 και για Θεσσαλονικη στις 11/11(ενω ειχαμε δει οτι υπηρχαν τα δρομολογια)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Τροποποίηση των δρομολογίων της ΝΕΛ στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης λόγω του απαγορευτικού (θα χάσουν τη Σαββατιάτικη ξεκούραση τα δυο πλοία)

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, τα πλοία της εταιρείας μας Ε/Γ Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS και Ε/Γ Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ παραμένουν σήμερα Πέμπτη 28/10/2010 στο λιμένα Πειραιά και Μυτιλήνη αντίστοιχα με απαγορευση απόπλου λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις περιοχές πλόων τους.

Τα σημερινά δρομολόγια των πλοίων θα παραμείνουν ανεκτέλεστα και τα δρομολόγια τους τροποποιούνται ως εξής:

EUROPEAN EXPRESS

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/10/2010: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αν 19:00) - ΧΙΟΣ (αφ 02:45 αν 03:25) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 06:15 αν 19:30) – ΧΙΟΣ (αφ 22:20 αν 23:00) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 07:00)

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/10/2010: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αν 19:30) – ΧΙΟΣ (αφ 22:30 αν 23:30) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 07:45 αν 19:00) – ΧΙΟΣ (αφ 03:30 αν 04:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 07:00)

Τα πλοία θα επανέλθουν στα τακτικά τους δρομολόγια την Κυριακή 31/10/2010.

Link to comment
Share on other sites

Οσο καιρο θα λειψει το κοσμαγαπητο μπορει απλα το ΧΙΟΣ να συμπληρωσει και τις Τριτες(που τις εχουν κοψει για να μην πεφτει το πλοιο πανω σε ολες τις μερες του ΛΙΣΣΟΣ)

Αν και η HSW εχει εδω και καιρο τα δρομολογια του Ν.ΧΙΟΣ στο online booking(για μεχρι τις 31/12),σημερα εβγαλε και τον αναλυτικο πινακα για τα ωραρια/τις μερες μεχρι τις 16/6/2011.Καθε Τριτη φαινεται να παραμενει 'κενη',κι απο την στιγμη που θα λειψει το ΛΙΣΣΟΣ για 2μηνες(απο 14/11),εκεινη την μερα θα αναχωρει μονο η ΝΕΛ,απο κ προς τον Πειραια.Απο την αλλη στο προσφατο ΣΑΣ ειχε ζητησει τροποποιηση δρομολογιων του ΧΙΟΣ απο 31/10 εως 16/6 επομενως δεν αποκλειεται να μπουν κ καποια στιγμη οι Τριτες(ετσι υποψιαζομαι τουλαχιστον).

Για το ΛΙΣΣΟΣ τωρα κ τον 'παροπλισμο' των 2μηνων :P

Αν αποκλεισουμε οτι εχει θεματα εναρμονισμου,η μονη λογικη εξηγηση που μου ερχεται ειναι οτι το EUROPEAN του πηρε (τα σωβ.. :D)ολη την κινηση :D Αντε αν οχι ολη,αυτη που του περισσεψε ειναι απαγορευτικη για να βγαζει τα εξοδα του το πλοιο.Βαλτε οτι του εκοψαν κ την επιδοτηση μεχρι Θεσσαλονικη,ε ολα αυτα συμπληρωνουν μαζι το παζλ.

Οποτε βγαινει τωρα εξω κ υποτιθεται γυρναει οταν αρχισουν ετησιες τα ΝΕΛοπλοια(η εστω το EUROPEAN μονο)ωστε να δουλεψει οπως παντα...δηλαδη να μην εχει πλοιο 'πανω' του :rolleyes: Το θεμα ειναι ομως μεχρι τοτε,θα λειψει σε κανενα η εστω θα το θυμαται κανεις αυτο το πλοιο...

Link to comment
Share on other sites

σημερα εβγαλε και τον αναλυτικο πινακα για τα ωραρια/τις μερες μεχρι τις 16/6/2011. Απο την αλλη στο προσφατο ΣΑΣ ειχε ζητησει τροποποιηση δρομολογιων του ΧΙΟΣ απο 31/10 εως 16/6 επομενως δεν αποκλειεται να μπουν κ καποια στιγμη οι Τριτες(ετσι υποψιαζομαι τουλαχιστον).

Η τροποποίηση δρομολογίων δε σημαίνει απαραίτητα αλλαγή στις ήμερες των δρομολογίων!!! Μπορεί να αφορούσε κάποια αλλαγή στα ωράρια!! Για παράδειγμα στην επιστροφή από τη Μυτιλήνη, η ώρα αναχώρησης από τη Χίο έχει πάει 10 λεπτά νωρίτερα στα νέα δρομολόγια

Αλλαγή δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ ΛΙΣΣΟΣ

Η ΑΝΕΚ ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι λόγω της απαγόρευσης απόπλου από τον λιμένα Πειραιά εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ», θα εκτελέσει το δρομολόγιο Πειραιά – Θεσσαλονίκη – Πειραιά ως κάτωθι:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/10/2010: ΧΙΟΣ (ΑΦ. 16:30 - ΑΝΑΧ. 17:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 20:30 – ΑΝΑΧ. 21:30) - ΣΑΒΒΑΤΟ 30/10/2010 ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 03:30 – ΑΝΑΧ. 04:00) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΦ. 12:00 – ΑΝΑΧ. 13:00) – ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ. 21:00 – ΑΝΑΧ. 21:30) – ΚΥΡΙΑΚΗ 31/10/2010 ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ. 03:00 – ΑΝΑΧ. 04:00) – ΧΙΟΣ

(ΑΦ. 07:00 – ΑΝΑΧ. 07:30) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (Άφιξη 16:00)

Link to comment
Share on other sites

Με την εισοδο του ΠΕΛΑΓΙΤΗ στην γραμμη εχω την εντυπωση οτι η ΝΕΛ προσπαθει να παρει οτι φορτηγα περισσευουν στα ΝΕΛοπλοια ωστε να μην τα παρει η ΑΝΕΚ(ειτε με ΛΙΣΣΟΣ μεχρι οσο κατσει,ειτε με Ν.ΧΙΟΣ,ειτε AEGEAN STAR)και να της δημιουργησει ακομα περισσοτερη πιεση.Για την καλη σχεση της ΝΕΛ με τις μεταφορικες αρκει να σκεφτει κανεις οτι στο πρωτο εμπορικο δρομολογιο του EUROPEAN,το γκαραζ του ηταν φισκα.Θελω να πω,δεν εχει καμια σχεση τι παιρνει το roro του Αγαπητου/ΑΝΕΚ με αυτα που μπορει να παιρνει ενα roro της ΝΕΛ.Τωρα αν οντως υπαρχουν '200' φορτηγα την μερα η αν οι μεταφορικες θα στραφουν οντως στον ΠΕΛΑΓΙΤΗ,θα φανει...

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο φίλε Ν. Χίος το Λισσος...

Καταρχήν φαίνονταν από την πρώτη στιγμή που μπήκε το european στη γραμμή ότι το Λισσός θα την κάνει αργά ή γρήγορα. Το είχα σημείωση σε ένα post μου τότε αλλά δεν το βρίσκω τώρα. Το μόνο που με έκανε να αμφισβητώ αυτή την άποψη είναι αν το θα ήταν αξιόπιστο το πλοίο και διατηρούσε την ταχύτητα του.

Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι ότι η μισοπεθαμένη ΝΕΛ επιτίθεται παντού. Με έβαλε σε ιδιαίτερες σκέψεις όταν βρέθηκε σήμερα για μέρα στη Χίο και (φυσικά :D ) παρακολούθησα την κίνηση του Ν. Χίος. Το πλοίο έβγαλε 1 νταλίκα στη Χίο (!), δεν είχε καμία για Μυτιλήνη (!!)και πήρε 3 από Χίο για Μυτιλήνη. Από επιβάτες / αυτοκίνητα τα φυσιολογικά για την εποχή. 150 - 200 άτομα max. Δηλαδή πως βγαίνει τώρα αυτό το πλοίο? Όταν πχ σήμερα από Πειραιά έρχεται το Μυτιλήνη με πολύ χαμηλότερο λειτουργικό κόστος με ένα ασφυκτικά γεμάτο γκάραζ? Δηλαδή και 100 ευρω να πάει η νταλίκα που λέει ο λόγος, ε πιο πολλά βγάζει για την εταιρία του.

Επίσης από επιβάτες δεν τα πάνε άσχημα τα ΝΕΛόπλοια, δεδομένου ότι η πλειοψηφία της Μυτιλήνης πάει με ΝΕΛ. Επίσης ένα κάστρο της HSW, οι φοιτητές στο βόρειο Αιγαίου, έχει λίγο καταρρεύσει. Δηλαδή εκεί που δεν έβλεπες φοιτητή εκτός Ν. Χίου με τίποτα τώρα βλέπεις σιγά σιγά...

Με την δρομολόγηση του Πελαγίτη επίσης, δεν θεωρώ το πλοίο και τόσο σίγουρο στο βόρειο Αιγαίο. Θα είναι τεράστιο πισωγύρισμα για τη γραμμή ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μακάρι να μην γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Polman αν είναι έτσι, όχι μόνο το ΛΙΣΣΟΣ αλλά και το Ν.ΧΙΟΣ θα αφήσει τη γραμμή. Θα πρόκειται για τρομερό πισωγύρισμα για Χίο Μυτιλήνη το να γυρίσει σε εποχές μονοπωλείου. Το ΛΙΣΣΟΣ τα χει φάει τα ψωμιά του και έτσι κι αλλιώς υστερεί του ανταγωνισμού. Τυχόν αποχώριση του Ν.ΧΙΟΣ όμως θα είναι οπισθοδρόμιση με κακές συνέπειες στον τουρισμό 2 νομών της χώρας.

ΥΓ.Γνωρίζουμε ποιά ημερομηνία αποδρομολογείται το ΛΙΣΣΟΣ? Νοέμβρης με 4 πλοία στη γραμμή και ένα ro-ro είναι σκέτη παράνοια.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

απο 15/11 σταματαει, την επομενη του Β'Γυρου.

κατι οι τοπικιστικες εμμονες της μυτιληνης κατι η περσυνη απαξιωση του δρομολογιου του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, αρχικα με συρο μυκονο και μετα με τα νυχτερινα δρομολογια εναλλαξ με το ΛΙΣΣΟΣ, επομενο ηταν να πονεσουν μολις εβαλε ενα στοιχειωδως αξιοπρεπες δευτερο πλοιο η ΝΕΛ.

προσωπικα πιστευω οτι η HSW/SEA STAR, αν θελει να παραμεινει στη γραμμη επικερδως, πρεπει να μεινει μονο με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (ρο ρο μονο αν υπαρχουν τοοσα πολλα οχληρα φορτια το χειμωνα) και να στηριξη το πλοιο με σωστη επικοινωνιακη, αλλα και τιμολογιακη πολιτικη.

(ΥΓ βεβαια με τα μυαλα που κουμανταρουν, ειναι ικανοι να το αφησουν εκει, αλλα να το ξαναβαλουν συρο μυκονο και να πηγαινουν και λημνο :D)

Link to comment
Share on other sites

Νοέμβρης με 4 πλοία στη γραμμή και ένα ro-ro είναι σκέτη παράνοια.

Τα Ro-Ro είναι δύο, πέρσι τέτοια εποχή υπήρχαν 2 πλοία και ένα Ro-Ro και φέτος (σε μια περίοδο κρίσης), διπλασιάστηκαν...

Link to comment
Share on other sites

Όντως 4 πλοία και 2 ro/ro και μάλιστα της χωρητικότητας αυτών των πλοίων είναι σκέτη καταστροφή μέσα στον χειμώνα.

Το ΛΙΣΣΟΣ από την στιγμή που μπήκε ένα πλοίο της ΝΕΛ και μάλιστα με περισσότερη ταχύτητα ήταν επόμενο να φύγει.Γιατί ουσιαστικά τα μόνα συν που έχει παραπάνω το EUROPEAN είναι η ταχύτητα.και φυσικά η τριήρη στην τσιμινιέρα που είναι δυνατόν να εξασφαλίσει πρωτόκολλο ακόμη κι αν επέστρεφε το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ..

Από ηλικία τα ίδια χρόνια σχεδόν βαραίνουν και τα δύο πλοία.

Όμως με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ βλέπουμε το γνωστό θέμα από την δρομολόγηση ακόμη του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ. Μόνο η Χίος το στηρίζει. Η Μυτιλήνη αρνείται πεισματικά να υποστηρίξει το βαπόρι λόγο τριήρης.Θα είναι τρελό πισογύρισμα να φτάσει στο σημείο να αποχωρήσει από την γραμμή και να μείνει η γραμμή με μόνο υπερήλικα πλοία και σε ένα νέο καθεστώς ανταγωνισμού.Ότι

η HSW έκανε τα λάθη της τα έκανε κυρίως με το περυσινό μείγμα του Βορειοανατολικού Αιγαίου με τις κυκλάδες.Αλλά δεν περίμεναν να βρουν αφορμή οι επιβάτες της Μυτιλήνης για να μην ταξιδέψουν με το πλοίο. Περισσότερο ήταν ένα δρομολόγιο που αγνοούσε την στήριξη της Χίου που προέκυπτε από την δρομολόγηση του πλοίου.

Διότι στην Μυτιλήνη και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ να επέστρεφαν θα κατέβαινε πλήθος κόσμου να το υποδεχτεί, με τάματα από το ομόνυμο μοναστήρι, θα σφάζονταν στο πρακτορείο για ένα μαγικό χαρτάκι, και στα εγκαίνιά του θα ξεπουλούσε όλο το στοκ ο Πιτσιλαδής.

Ειλικρινά αν δεν ήταν η Χίος πολύ θα ήθελα να έπεφταν σε ένα τέτοιο πισωγύρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Η Χίος το αγάπησε, και το Νήσος Χίος και το Νήσος Μύκονος. Απόδειξη ότι σε σχετικά λίγο χρόνο απο την έλευση της HSW είχε καταφέρει να μαζέψει το 50% της επιβατικής κίνησης.

Η αλλαγή σκυτάλης όμως στην HSW και η αλλαγή της πολιτικής της όσον αφορά το Βόρειο Αιγαίο δημιούργησε και απίστευτες αντιπάθειες μιας και πολλοί Χιώτες ένιωσαν προδομένοι.

Θα πρέπει να παλέψει ξανά η HSW να κερδίσει τον κόσμο του νησιού, μιλώ για τη Χίο. Όσον αφορά τη Λέσβο συμφωνώ με τη γενικότερη άποψη που ισχυρίζεται ότι το ζητούμενο είναι να έχει το πλεούμενο την τρίηρη και ας είναι ότι θέλει. Αν αύριο, που λέει ο λόγος, η ΝΕΛ ναυλώσει το Λισσός, όλοι με αυτό θα πηγαίνουν. θα ξεχάσουν και τα ζόρια του στον καιρό και τη μικρή του ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

To εχω ξαναπει.Αν το προβλημα ειναι η Μυτιληνη ας την κοψουν τελειως και να πηγαινει το βαπορι μονο Χιο.Οπως προσθεσαν σε μια νυχτα Συρο και Μυκονο ας κοψουν τη Μυτιληνη.Κατα τα λεγομενα το πλοιο ανεβαινει πανω για ελαχιστο κοσμο και ετσι θα γλιτψσει και πετρελαια.Εχω βαρεθει ομως και αυτη η καραμελα για τη στηριξη του βαποριου απο τους Μυτιλινιους.Αληθεια η Χιος το στηριζει και τωρα το βαπορι οπως το στηριξε στις αρχες ή εχει χασει και απο εκει κοσμο?Ας κοιταξουμε και λιγο τα λαθη της εταιρειας και ας μην υπαρχει η ευκολη δικαιολογια οτι "φταιει η Μυτιληνη για ολα"

Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απο τη πρωτη στιγμη και μεχρι και τωρα εξακολουθει να περνει το μεγαλυτερο μεριδιο της γραμμης.Δεν γινεται να υποχρεωσουμε ομως ολο το κοσμο να πηγαινει με αυτο επειδη πρεπει να περνει αλλους τοσους για να βγει.

Ειλικρινα δεν θελω να φυγει το ΧΙΟΣ για διαφορους λογους(καινουριο βαπορι,επιλεον επιλογες,δεν υπαρχει μονοπωλειο κλπ).Προσωπικα οποτε με βολευε ταξιδεψα και φυσικα θα ξαναταξιδεψω αν με βολευει.Συμπαθεια προς την ΝΕΛ θα εχω αλλα αυτο δεν παει να πει οτι δεν κοιταω το τι με βολευει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Φίλε polmyt έχει χάσει πολύ κόσμο από τη Χίο. Οι πρακτικές της εταιρείας του τα τελευταία δύο χρόνια δημιούργησαν αντιπάθειες. Μη ξεχνάμε ότι οι μεγάλοι έρωτες γίνονται πολύ εύκολα μεγάλα μίση.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

Α ρε polman μας εβαλες φωτιες :P Δεν αμφισβητω αυτα που ειδες σχετικα με την κινηση αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι το ΧΙΟΣ φορτωνει σε καθε δρομολογιο μια νταλικα και εχει χασει οπωσδηποτε τους περισσοτερους επιβατες.

Καταρχην την δεδομενη χρονικη στιγμη εχουμε ενα στολο απο πλοια στην γραμμη=4 ΕΓ/ΟΓ κ 2 roro,ειναι φυσιολογικο το ΝΗΣΟΣ να εχει χασει καποια κινηση,ειτε σε οχηματα,ειτε σε επιβατες.

Για τις 'ζεμπεκιες' της ΑΝΕΚ/HSW τα εχουμε χιλιοπει,ειναι αστειο μαλιστα το γεγονος οτι το τελευταιο εξαμηνο(απο τοτε που γυρισε το ΧΙΟΣ στα παλια δρομολογια)ανταγωνιζονται τα δυο πλοια του ομιλου μεταξυ τους(ΛΙΣΣΟΣ,ΧΙΟΣ).Ας φερνουν χρηματα στην ιδια τσεπη το θεμα ειναι οτι με ενα πλοιο απο τα δυο(εννοειται το ΝΗΣΟΣ)ο ομιλος θα μετεφερε ακριβως την ιδια κινηση ;) Σκεφτειτε ας πουμε οτι συμβολαια ειχε κανει η ΑΝΕΚ με μεταφορικες να τα συνεχιζε μονο με το ΝΗΣΟΣ,σιγουρα θα μιλαγαμε για αλλο γκαραζ.

Για την ΝΕΛ,τα εχουμε ματαξαναπει,καλα γκαραζ ειχαν παντα τα πλοια της,δεν ειναι κατι το καινουργιο.Επισης η σχεση με την Μυτιληνη ειναι ακομα ισχυρη(στο μυαλο μονο των κατοικων της ;) γιατι στην ουσια η σημερινη ΝΕΛ δεν εχει καμια σχεση με την Λεσβο)κ αυτο εχει ως αποτελεσμα καποιο μερος των επιβατων να επιλεγει τα πλοια της.

Οσο για το κοψιμο της Μυτιληνης που λεει ο polmyt,θα ηταν η πιο δικαιη λυση αλλα απο την αλλη αυτο δεν μπορει να γινει γιατι μονο με Χιο,την δεδομενη χρονικη στιγμη(χειμωνας),δεν μπορει να βγαλει τα εξοδα του.

Για να κλεισω,εγω ειδα το ΧΙΟΣ το καλοκαιρι να βαζει κατω ολα τα υπολοιπα πλοια,η προτιμηση των επιβατων ηταν ξεκαθαρη.Ακομα και τωρα πιστευω οτι δεν εχει χασει τοσους πολλους οσο νομιζουμε.Ειναι μια χρονικη περιοδος που τα πραγματα ειναι ρευστα στην γραμμη.

Ας περιμενουμε να δουμε που θα φυγει το ΛΙΣΣΟΣ αλλα ας περιμενουμε να δουμε τι θα γινει και με την ΝΕΛ ;) Η εταιρια εχει κανει αρκετα ανοιγματα και ταυτοχρονα δεν βλεπω την millenium να 'εξαφανιζει' με καποιο 'μαγικο' τροπο τα χρεη της-που φανταζομαι πρεπει να εχουν φτασει σε αστρονομικα ποσα με ολες τις 'επιτυχημενες' ναυλωσεις...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

polmyt μην επιμένεις. Είμαστε τοπικιστές! ΤΕΛΟΣ! Έπρεπε τα ΚΤΕΛ Λέσβου να βάλουν δρομολόγια στις 22:30 τη νύχτα, τα οποία να φτάνουν Ερεσσό και Μόλυβο περασμένα μεσάνυχτα, για "να στηριχθεί" το βαπόρι. Έπρεπε ο ταξιτζής που κατεβαίνει από τα χωριά το απόγευμα, να αγνοήσει τις 2-3 πτήσεις από το αεροδρόμιο που φτάνουν στο ενδιάμεσο και να κάθεται να πίνει καφέ στην προκυμαία μέχρι να έρθει το καμάρι της HSW. Η τέλοσπάντων να πάει αεροδρόμιο να πάρει τον κόσμο, αλλά μετά να κατέβει πάλι άδειος απ' το χωριό και να περιμένει στο λιμάνι υπομονετικά για να εκδηλώσει τη στηριξή του. Επίσης όποιος κατεβαίνει από Μυτιλήνη για δουλειές έπρεπε να παίζει μπουνιές στις δημόσιες υπηρεσίες για να εξυπηρετηθεί πριν τις 12, για να προλάβει να στηρίξει το πλοίο. Και εάν τελοσπάντων δεν προλάβαινε αυθημερόν τη στήριξη, έπρεπε να διανυκτερεύσει Αθήνα και να περιμένει το άλλο πρωί για να στηρίξει......

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που πιστεύουν ότι το πλοίο δρομολογήθηκε εξαρχής προσανατολισμένο στις ανάγκες των επιβατών της Χίου (και καλά έκαναν αφού εκεί υπήρχαν οι περισσότερες ελλείψεις στην εξυπηρέτηση της γραμμής ώς τότε). Κυρίως οι ώρες άφιξης/αναχώρησης είναι ιδανικές για τη Χίο και "ό,τι κάτσει" για τη Μυτιλήνη (ακριβώς το ανάποδο για τα ΝΕΛοπλοια). Οπότε είναι απολύτως λογικό και η κίνηση (και η στήριξη.... :D )να είναι ιδανική για τη Χίο και "ο,τι κάτσει" για τη Λέσβο. Αλλά αυτοί που τα πιστεύουν αυτά είναι τοπικιστές και δεν πρέπει να τους παίρνουμε στα σοβαρά, άσε που έχουν κατεβάσει και ένα σωρό καραφάκια Σαμαρά μπλε ( άντε και Πιτσιλαδή αν προτιμάτε... ) και δεν ξέρουν τι λένε..... :D

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όμως λέμε όλοι τα ίδια. Η ΝΕΛ είναι προσανατολισμένη στην εξυπηρέτηση της Λέσβου και η HSW (με τα σημερινά δρομολόγια) στην εξυπηρέτηση της Χίου. Μπορούν όμως αμφότερες να σταθούνε οικονομικά μόνο με τη κίνηση του κάθε νησιού?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει η συνέχεια θα είναι ενδιαφέρουσα σίγουρα...όσον αφορά στο ΝΗΣΟΣ σαφώς παίζουν χίλιοι δυο παράγοντες ρόλο, σαφως και κάποιοι...Λέσβιοι θα προτιμήσουν την Τριήρη, αλλά δεν πιστεύω ότι ο αριθμός τους είναι καθοριστικός. Νομίζω πια έχουμε φτάσει σε μια εποχή που ο κόσμος παίρνει ότι τον βολεύει (από άποψη ωραρίων-καμπινών-χρόνου ταξιδιού-τιμών κλπ) Έπειτα αν το ΝΗΣΟΣ ήταν πλήρως ξεγραμμένο από τη Μυτιλήνη δεν νομίζω ότι θα συνέχιζε τα άσκοπα πάνω κάτω. Εγώ όσες φορές το είδα στο νησί εβγαινε/έμπαινε κόσμος και ντουνιάς. Τώρα αν αυξήθηκε ο αναταγωνισμός, ήρθε ένα πλοίο με τη στόφα του "καινούριου" είναι λογικό ότι θα πέσει η κίνηση των υπολοίπων! ΤΟ ΝΗΣΟΣ μια χαρά ερείσματα είχε στη Λέσβο (ιδιαίτερα μετά τα πρώτα σημάδια αποσύνθεσης της ΝΕΛ)μόνοι τους όμως έβγαλαν τα ίδια τους τα μάτια και το έβαλαν να κάνει Π-Χ-Μ μέσω Τρικάλων. Τέλος πάντων...

Όσον αφορά στις αντοχές της ΝΕΛ είναι όντως αξιοθαύμαστο πως στέκεται ακομα, πάντως είναι ενθαρυντικό το γεγονός ότι φαίνεται ότι τα ρο-ρο της βρήκαν επιτέλους ρόλο (άρα θα αποφέρουν και έσοδα) και δεν κάθονται άδικα. Κάλλιο αργά παρά ποτέ! ;)

Ο φετεινός χειμώνας θα είναι καθοριστικός για όλους νομίζω. Χώρια που -δυστυχώς- δεν είναι μόνο η ΝΕΛ πλέον που αντιμετωπίζει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα... :(

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο λεω και εγω στην ουσια.Οτι η καθε εταιρεια εξυπηρετει καλυτερα το καθενα απο τα δυο νησια και οτι ο καθενας περνει οτι τον βολευει περισσοτερο.Γιαυτο αλλωστε και πολλοι Χιωτες οταν το ΧΙΟΣ εκανε μπαχαλο τα δρομολογια προτιμουσαν το ΛΙΣΣΟΣ ή τη ΝΕΛ.Εκει δεν ειδα κανενα να λεει οτι κακως δεν πανε με το ΧΙΟΣ και ας ειναι αβολο

Αυτο που δεν δεχομαι ειναι οτι πρεπει να παρω με το ζορι το ΧΙΟΣ μονο και μονο επειδη ειναι καινουριο,καιει πολλα και πρεπει να βγει.

Οσο για το κοψιμο της Μυτιληνης που λεει ο polmyt,θα ηταν η πιο δικαιη λυση αλλα απο την αλλη αυτο δεν μπορει να γινει γιατι μονο με Χιο,την δεδομενη χρονικη στιγμη(χειμωνας),δεν μπορει να βγαλει τα εξοδα του.

Σιγουρα το πλοιο δεν βγαινει μονο με τη Χιο και ισως και η ΝΕΛ να μην βγαινει μονο με τη Μυτιληνη αλλα και τωρα το ΧΙΟΣ μεσα μπαινει.Ας την κοψει τουλαχιστον να σταματησει η γκρινια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Έρχονται και Χριστούγεννα και το Ω έλατο ΄γίνεται πιο επίκαιρο από ποτέ.

Τέλος πάντων η αλήθεια είναι ότι 22:30 είναι μαύρη νύχτα.Για να μην πω λίγο πριν ξημερώσει. Η αλήθεια είναι ότι τέτοια ώρα όλοι βρίσκονται στα κρεβάτια τους και πέριμένουν τον αξιωματικό φυλακής να κάνει εφοδεία κι όποιος είναι ξύπνιος να πέσει καμπάνα.Άλλωστε μέχρι και στα μοναστήρια έχει σημάνει σιωπητήριο τέτοια ώρα

Η αλήθεια επίσης είναι ότι είναι προτιμότερο και απείρως πιο συμφέρον για ένα ταξιτζή να πάει να πάρει από το αεροδρόμιο κόσμο όπου ένα αεροπλάνο θα φέρει το πολύ 100 ατομα παρά από το πλοίο που θα φέρει το λιγότερο 300 άτομα για να μην πω το καλοκαίρι...

Η πρέπει ο ταξιτζής να διπλώνει κούρσες ακόμη κι όταν πηγαίνει για κοτσομούρες στην Παναγιούδα λες και δουλεύει στον Αθήνα.

Η αλήθεια είναι ότι ολόκληρα τάγματα πάνε αυθημερόν για δουλειές σε δημόσιες υπηρεσίες της Αθήνας και ειδικά πάνε αυθημερόν με βαπόρι λες και είναι Πέραμα-Παλούκια.

Όταν ξεκίνησε τα δρομολόγια η εταιρεία η διαφορά με την ΝΕΛ ήταν ότι πρόσεξε τα ωράριά της ΚΑΙ στην Χίο. Δεν προσανατολίστηκε μόνο στην Χίο αλλά ΚΑΙ στα 2 νησιά.Το ότι έκανε λάθη η εταιρεία με συνεχείς αλλαγές ωραρίων ή με προσθήκες προσεγγίσεων που αποσταθεροποίησαν το στάτους του πλοίου ή που κλόνισαν την εμπιστοσύνη της Χίου ουδείς το αμφισβητεί.

Από εκεί και πέρα όμως είναι ξεκάθαρη ή άποψη σε όλους που δεν κατάγονται από την Μυτιλήνη ότι και την παντόφλα ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ να έφερναν με την τριήρη θα πανηγύριζαν με δικαιολογίες του τύπου ότι θα είχαν άπλετο χώρο να απλώσουν τους υπνόσακους, ή δεν θα μύριζε το γκαράζ γιατί θα ήταν ανοιχτό,ή θα είχαν πληθώρα χαρτιών υγείας στις τουαλέτες...

Αυτό είναι το μόνο ξεκάθαρο κι όποιος δεν θέλει να το παραδεχτεί απλά εθελοτυφλεί.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα το πλοιο δεν βγαινει μονο με τη Χιο και ισως και η ΝΕΛ να μην βγαινει μονο με τη Μυτιληνη αλλα και τωρα το ΧΙΟΣ μεσα μπαινει.Ας την κοψει τουλαχιστον να σταματησει η γκρινια

Νομιζω οτι οταν εισαι σοβαρη εταιρια(βλεπε ΑΤΤΙΚΑ στην Κρητη)πρεπει να δειχνεις πρωτα απ ολα συνεπεια οσο κι αν δεν μπαινουν λεφτα στην τσεπη.Οπως επι Στριντζη η αρχη ηταν δυσκολη με τα ΝΗΣΟΣ ετσι και τωρα θα πρεπει η εταιρια να 'κρατησει' και στα δυο νησια ωστε να στοχευει σε βαθος χρονου.

Ας μην ξεχναμε οτι τωρα καθομαστε και συζηταμε για μια 'ειδικη' κατασταση που εχει διαμορφωθει στην γραμμη(με τοσα πλοια που εχουν μαζευτει).Επισης μην λησμονουμε οτι το ΛΙΣΣΟΣ εφερε την αναστατωση στα δρομολογια του ΧΙΟΣ(με τις Κυκλαδες)και σε λιγες μερες μας κουναει επιτελους μαντηλι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...