Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στις 7/4 μετά από ένα απαγορευτικό στον Πειραιά είχαμε άφιξη ταυτόχρονα του Ν. Χίος και του European Express. Ενδιαφέρον παρουσίαζε η κίνηση των δυο πλοίων. Στη μάχη του γκαράζ είχαμε τα γνωστά, τουλάχιστον 41 φορτηγά το European (είχε και άλλα αλλά έπρεπε να φύγω) ενάντια του 1 (ενός !!) του Ν. Χίος. Μεγαλύτερη έκπληξη προκάλεσε όμως ότι το European είχε και παραπάνω επιβάτες (οκ με το μάτι το είδα αυτό αλλά φαινόταν) και επιβεβαιώθηκα ότι το European είχε 22 αυτοκίνητα και το Ν. Χίος 8. Το θεώρησα τυχαίο το όλο γεγονός. Αν και η κατάσταση δεν είναι έτσι συνήθως στους επιβάτες, αμφισβητώ αν πλέον έχει η hsw ακόμα έστω το 50% της γραμμής. Για φορτηγά δεν νομίζω χρειάζεται να το συζητήσουμε καν. Έχω παρακολουθήσει από την αρχή της δρομολόγησης του πλοίου στην γραμμή (του Ν. Μύκονος τέλος πάντων) την κίνηση και αυτή την χαμηλή κίνηση δεν την έχω ξανασυναντήσει. Με το μάτι βέβαια, αλλά πιστεύω πως καταλαβαίνω πια τι γίνεται.

Θα έγραφα διάφορα τώρα αλλά θα με μαλώσει ο περήφανος Ίονας... Αλλά πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί το καράβι εμφανίζεται να ταξιδεύει μόνο του χωρίς καμία υποστήριξη. Ναι όλη ξέρουμε την μη στήριξη (γενικώς) του πλοίου από τους Μυτιληνιούς, αλλά αυτό ήταν κάτι που ίσχυε και το 2005 κλπ αλλά η hsw είχε ένα 60-70% της γραμμής. Μην αρχίσουμε να λέμε τα ίδια πάλι. Τώρα τι άλλαξε; Δηλαδή ήρθε το «φοβερό» 35 ετών πλοίο European και άλλαξε τα δεδομένα της γραμμής; Το Ν. Χίος λάμπει και μπράβο στο πλήρωμα του που το διατηρεί έτσι, αλλά αν και οι τιμές είναι πρακτικά οι ίδιες πλέον με ΝΕΛ πάει άδειο.

Και αν για τους επιβάτες μπορούμε να πούμε και να υποθέσουμε πολλά και μάλλον δεν θα καταλήξουμε σε ασφαλή συμπέρασμα, η εξήγηση για τα φορτηγά δεν είναι τόσο περίπλοκη. Δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι μάλλον δεν τους ενδιαφέρει και ιδιαίτερα το γκαράζ. Γιατί εκεί όλα είναι θέμα συμφωνιών και τιμής στο μέτρο. Οκ, το Πάσχα θα χτυπήσει πρωτόκολλο σε κάποια δρομολόγια, τα Χριστούγεννα – καλοκαίρι τα ίδια. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν φτάνουν αυτά. Με κάθε κυκλικό να στοιχίζει 50000 ευρώ όπως είχε αναφερθεί, μάλλον δεν είναι και ότι καλύτερο για τις ταμειακές ροές της εταιρείας. Δεν ξέρω που θα βγει αυτή η κατάσταση αλλά το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο κατά την γνώμη μου.

Προσωπικά ως επιβάτη και κάτοικου των νησιών αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ταξιδεύει αυτό το στολίδι στο βόρειο Αιγαίο. Μπορεί ας καραβολάτρη να μου αρέσουν τα παλιά πλοία, αλλά το μέλλον είναι σε πλοία τύπου Ν. Χίος, όχι στο European. Και μεταξύ σοβαρού και αστείου, μιας και είναι και της μόδας, ας το ναυλώσει στην ΝΕΛ. Γιατί με τις υπάρχουσες συνθήκες δεν βλέπω να συνεχίζει να ταξιδεύει στα νερά μας. Αν είναι συνεχίσει να ταξιδεύει ας έχει ότι σινιάλα θέλει, μιας και η τριήρη φαίνεται να είναι ο μοναδικός τρόπος να το προτιμήσουν οι 100.000 Λέσβιοι.

υ.γ. Σήμερα το βράδυ στην αναχώρηση από Χϊο, μπορούσες να δεις την πλώρη μέσα από το γκαράζ. Καλό βράδυ…

Edited by polman
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στους επιβάτες θα ήταν τυχαίο το γεγονός γιατί εγώ όσες φορές το έχω δει πέρνει πολύ χύμα κόσμο, Χιώτες βεβαίως βεβαίως αλλά και πάλι έχει την μερίδα του λέοντος.

Στα φορτηγά όντως έχει γίνει μια καθίζηση αλλά εκεί δεν είναι μόνο το EUROPEAN.Είναι και τα δύο RO/RO ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ κι ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ που πέρνουν πλέον μεγάλο ποσοστό από την πίτα.

Link to comment
Share on other sites

Για τα φορτηγα τα εχουμε ξαναπει,απο 5 που λεει ο λογος να παιρνει το καθε roro,δεν περισσευει τιποτα για το ΧΙΟΣ.Και ναι το γκαραζ ειναι κριτηριο για την βιωσιμοτητα ενος ΕΓ/ΟΓ αλλα το ΝΗΣΟΣ δεν φτιαχτηκε για να διαφημιζει οτι παιρνει 45φορτηγα.

Επειδη το παρακολουθω αρκετα συχνα απο το AIS,αρκει να καταλαβει κανεις ποσο εχει πεσει η κινηση του,απο τις παραμονες που εχει στην Χιο-που ειναι πια 10λεπτες(πανε τα μιασωρα και τα 45λεπτα).

Αυτη η πτωση δεν εχει να κανει ουτε με τους Μυτιληνιους,ουτε με τα φορτηγα της ΝΕΛ αλλα και ουτε με τα λαθη της ΑΝΕΚ/HSW.Δεν υπαρχει πλεον 'κινηση' λογω της κρισης,ουτε σε επιβατες ουτε σε οχηματα και ισχυει σε ολες τις γραμμες.Η OlympicAegean πριν 10μερες εκοψαν δρομολογια κι απο τα 2 νησια στα πλαισια τους μοιρασματος που κανουν σε ολη την Ελλαδα :rolleyes:

Ολοι διαμαρτυρονται η τους κακοφαινεται αλλα δεν καταλαβαινουν οτι ο κοσμος πλεον σκεφτεται πολυ σοβαρα αν θα ταξιδεψει κ εχει περιορισει στο ελαχιστο τις μετακινησεις του.Το ιδιο πιστευω συμβαινει και με τις μεταφορικες αφου εχει μειωθει το αγοραστικο ενδιαφερον και αρα τα προιοντα και οι πρωτες υλες που πρεπει να μεταφερουν.

Αν εχει την δυνατοτητα η ANEK/HSW να κρατησει το πλοιο στην γραμμη(οσο κι αν μπαινει μεσα)καλως,αν οχι,τοτε προσωπικα το βρισκω λογικο να εγκαταλειψει την γραμμη στις εποχες που ζουμε.Οπως και να το κανουμε,με τετοιες τιμες στο πετρελαιο,πλοια τυπου ΝΗΣΟΣ χρειαζεται να ειναι γεματα για να ειναι κερδοφορα.Εδω η ΝΕΛ προσφατα,αυξησε τις ωρες δρομολογιων του EUROPEAN γιατι προφανως ηθελαν ξοδευουν 1 κουβα πετρελαιο και οχι 1,5.

Τα πραγματα δεν πανε καλα σε κανενα τομεα της οικονομιας μας και η υφεση συνεχιζεται...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα ότι η κρίση συμπαρασύρει όλους κι όλα και το μεταφορικό έργο έχει μειωθεί σημαντικά τόσο σε φορτηγά όσο και σε επιβάτες σε όλες ανεξαιρέτως τις γραμμές.

Σε εκεί που διαφωνώ είναι ότι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν φτιάχτηκε για να διαφημίζει ότι πέρνει 45 φορτηγά.

Αποδεδειγμένα τα τελευταία 30 χρόνια η κίνηση στα ακτοπλοικά είναι συνολικά 3 μήνες συνυπολογίζοντας τριήμερα,Πάσχα, Χριστούγεννα...αν κι εδώ και δύο χρόνια το τρίμηνο μειώνεται κι αυτό.

Τους υπόλοιπους 9 μήνες η παρουσία των βαποριών στηρίζεται σε μεγάλο ποσοστό στα φορτηγά.Αυτά είναι οι αιμοδότες τους χειμερινούς μήνες , αυτά συμμάζευαν λίγο την ζημιά τον χειμώνα.Αν περίμεναν να την συμμαζέψουν από τους 150 επιβάτες και τους 200 τότε όχι ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν θα είχαμε δει αλλά θα βασίλευαν ακόμη το ΑΛΚΑΙΟΣ και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ.

Έτσι λοιπόν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ παρόλο που είναι που είναι ένα καινούριο βαπόρι με έμφαση στην ταχύτητα, την άνεση και την εξυπηρέτηση τοπυ επιβάτη έχει ανάγκη και τα φορτηγά.

Και για να θυμίσω κάτι που αποδεικνύει την αξία των φορτηγών. Στην Αδριατική ήρθαν πλοία κοσμήματα όταν ο πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας γενικεύτηκε κι έκλεισε η οδική διέξοδος μέσω αυτής στην Ευρώπη. Έτσι τα φορτηγά πήγαιναν κατά κύριο λόγο μετα βαπόρια στην Ιταλία, το μεταφορικό έργο εκτινάχθηκε κι ήρθαν ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, Παλάτια και λοιπά.Κι αυτά παρόλο που είχαν ξενοδοχειακό όμοιου με τα κρουαζιερόπλοια στηρίχθηκαν κατά βάση στα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον δεν εκφραστηκα καλα Earl.Με την διαφημιση των 45 φορτηγων :D εννοουσα οτι οι μεταφορικες και τα φορτηγα δεν εκτιμουν τα δερματινα καθισματα η τα ωραια σαλονια ενος πλοιου αλλα τι εισητηριο πληρωνουν στο γκαραζ του.Το πλοιο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ μπορει να σημαινει πολλα για τους επιβατες αλλα για τις μεταφορικες ισως τιποτα.Το ιδιο γινονταν και στα Χανια στην πρωτη μεφανιση της Blue Star που ΛΙΣΣΟΣ και ΛΑΤΩ ειχαν βαλει κατω το BS1.

Το οτι δεν γεμιζει απο φορτηγα το ΝΗΣΟΣ,αφενος οφειλεται στην εταιρια του(που παιζει τις κουμπαρες με τα roro του Αγαπητου-αληθεια που πηγαν τα 800 φορτηγα που φορτωνε το ΛΙΣΣΟΣ :rolleyes:)και αφετερου στην κριση.

Link to comment
Share on other sites

Αντε να δουμε τι θα γινει με τα roro B),το Ν.ΧΙΟΣ στο τελος,βλεπω να φευγει με ελαφρα πηδηματακια απο την γραμμη(και μου φαινεται λογικο)και θα καταληξουμε τα φορτηγα να ταξιδευουν σε καλυτερες συνθηκες απο τους επιβατες <_<

Αναχωρηση του ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ με 41 φορτηγα,1 ΙΧ και 8 επιβατες

Αναχωρηση του ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ με 8 επιβατες, 13 ΙΧ και 38 φορτηγα

Κατακαημενη Ρουμελη τι σου μελλε να παθεις :D Μετα ψαχνουμε γιατι δεν παιρνει φορτηγα το ΧΙΟΣ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 03/05 δεν εμφανίζεται το european στα δρομολόγια (ακινησία; ), και αντ'αυτού το Μυτιλήνη φαίνεται να κάνει ημερήσια δρομολόγια από τα νησιά προς τον Πειραιά. Επειδή δεν βγαίνει το κυκλικό σε μια ημέρα, οι αναχωρήσεις από Πειραιά γίνονται σε διάφορες ώρες (19:00-23:59-16:00-20:00) και αντίστοιχα από τα νησιά προς Πειραιά (πχ Χίο Πειραιά 13:00! - 09:30) Τόσο πολύ κίνηση έχει αυτή την περίοδο και θα ξεπατωθεί το βαπόρι να πηγαινοέρχεται;

Link to comment
Share on other sites

Και η επίσημη ανακοίνωση της ΝΕΛ για το θέμα.

Σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS δεν θα εκτελέσει δρομολόγια από 02/05/2011 έως 31/05/2011, λόγω ετήσιας ακινησίας.

Για το ίδιο διάστημα, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εκτελεί τροποποιημένα δρομολόγια ως κάτωθι:

ΔΕΥΤΕΡΑ: ΧΙΟΣ (αφ 00:30 αν 01:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 04:00 αν 06:00) - ΧΙΟΣ (αφ 09:00 αν 09:30) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 17:45 αν 20:00)

ΤΡΙΤΗ: ΧΙΟΣ (αφ 04:30 αν 05:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 08:00 αν 09:30) - ΧΙΟΣ (αφ 12:30 αν 13:00) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 21:15 αν 23:59)

ΤΕΤΑΡΤΗ: ΧΙΟΣ (αφ 08:30 αν 09:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 12:00 αν 18:00) - ΧΙΟΣ (αφ 21:00 αν 22:00)

ΠΕΜΠΤΗ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 06:15 αν 19:00)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΧΙΟΣ (αφ 03:30 αν 04:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 07:00 αν 09:00) - ΧΙΟΣ (αφ 12:00 αν 13:00) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 21:15 αν 23:59)

ΣΑΒΒΑΤΟ: ΧΙΟΣ (αφ 08:30 αν 09:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 12:00 αν 18:00) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 21:00 αν 22:00)

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 06:15 αν 16:00)

nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τη μειωμένη κίνηση σε φορτηγά του Χίος πιστεύω ότι παίζει ρόλο και η απογευματινή / βραδινή ώρα άφιξης στα νησιά. Τους επιβάτες μπορεί να τους εξυπηρετεί (σίγουρα τους Χιώτες αλλά και αρκετούς Μυτιληνιούς) αλλά για μια μεταφορική η μια εμπορική επιχείρηση γενικά, δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι να έχει τα φορτηγά της να φτάνουν στις 6μιση το απόγευμα η στις 9 το βράδυ. Η εντύπωσή μου είναι ότι τέτοιες ώρες άφιξης προκαλούν αυξημένο λειτουργικό κόστος σε μια επιχείρηση π.χ. έξτρα βάρδια στην αποθήκη εκείνη την ώρα για να υποδεχθεί το φορτηγό.

Τα Ro/Ro αλήθεια τι ώρες άφιξης έχουν? Νομίζω ότι στα τακτικά τους δρομολόγια τουλάχστον επιλέγουν και αυτά να φτάνουν στον προορισμό νωρίς το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

παρατηρωντας τον πινακα δρομολογιων λογω της ακινησιας του european express, αναρωτιεμαι η εταιρεια δεν εχει καποιο επιπλεον πλοιο να βαλει στην θεση του, και μενει η γραμμη με ενα μονο? αλλες εταιρειες (μινωικες, αττικα, ανεκ)τα αντικαθιστουν με αλλα...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τη μειωμένη κίνηση σε φορτηγά του Χίος πιστεύω ότι παίζει ρόλο και η απογευματινή / βραδινή ώρα άφιξης στα νησιά. Τους επιβάτες μπορεί να τους εξυπηρετεί (σίγουρα τους Χιώτες αλλά και αρκετούς Μυτιληνιούς) αλλά για μια μεταφορική η μια εμπορική επιχείρηση γενικά, δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι να έχει τα φορτηγά της να φτάνουν στις 6μιση το απόγευμα η στις 9 το βράδυ. Η εντύπωσή μου είναι ότι τέτοιες ώρες άφιξης προκαλούν αυξημένο λειτουργικό κόστος σε μια επιχείρηση π.χ. έξτρα βάρδια στην αποθήκη εκείνη την ώρα για να υποδεχθεί το φορτηγό.

Τα Ro/Ro αλήθεια τι ώρες άφιξης έχουν? Νομίζω ότι στα τακτικά τους δρομολόγια τουλάχστον επιλέγουν και αυτά να φτάνουν στον προορισμό νωρίς το πρωί.

Τα ρορο στην Χιο φτανουν 4-5 το πρωι που δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο τις 6 το απογευμα.Επισης δεν υπαρχει προβλημα σχετικα με τις αποθηκες αφου τα φορτηγα μενουν στους ντοκους και κατα την διαρκεια της μερας(και της νυχτας)οι τρακτορες τα πηγαινοφερνουν στις εδρες των μεταφορικων.(ασε που ενα φορτηγο μπορει να κανει και 3μερες για να το ξεφορτωσουν οποτε δεν υπαρχει ουτε προβλημα χρονου.

Το οτι δεν παιρνει φορτηγα το Ν.ΧΙΟΣ εχει σχεση με την φοβερη οργανωση της μαμας εταιριας του :rolleyes: αλλα και με την υπαρξη 4φτηνων γκαραζ στην γραμμη(εκ των οποιων το ενα(αγαπητος)εχει αμεση σχεση με τη μαμα του)

Link to comment
Share on other sites

Ναι μόνο που όταν φτάνει το Ro-Ro στις 04:00-05:00 το πρωί, οι τράκτορες ξεκινάνε από το λιμάνι ίσως λιγάκι νωρίτερα από ότι ανοίξουν οι αποθήκες των μεταφορικών, και φτάνουν οι πρώτες καρότσες μόλις ανοίξουν οι αποθήκες για να τις ξεφορτώσουν και να ξεκινήσουν το φόρτωμα τους, έτσι ώστε να τις κατεβάσουν στο λιμάνι πάλι. Ενώ το απόγευμα μέχρι να πάνε στην αποθήκη να ξεφορτωθούν και να φορτωθούν οι καρότσες πιθανότατα, δε προλαβαίνουν το πλοίο για το Πειραιά. Επιπλέον οι μεταφορικές θα πρέπει να κάνουν και διανομές με μικρότερα φορτηγάκια σε διάφορα μέρη της Χίου (στη συγκεκριμένη περίπτωση)

Ενώ κάτι άλλο είναι ότι το Νήσος Χίος (επειδή έχει ωράριο πιεσμένο) δε θα κάτσει να περιμένει πότε θα έρθει ο τρακτορας μιας μεταφορικής για να ξεφορτώσει τη καρότσα του όποτε θέλει εκείνος, γιατί θα καθυστερήσει στα ωράρια του

Τέλος τα τιμολόγια της HSW είναι σχεδόν πάντα ακριβότερα στα φορτηγά από τις άλλες εταιρείες (εκτός ίσως στο ξεκίνημα της στη γραμμή). Ενώ τέλος το καλοκαίρι ο χώρος που αφήνουν στο γκαράζ του για φορτηγά είναι απειροελάχιστος, όποτε οι μεταφορικές εταιρείες δε θέλουν να τους ξεγράφουν το καλοκαίρι!!

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αμαρτία μου :rolleyes: , το όνομα ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ μου θύμισε "αρχαίες" ιστορίες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει απαραίτητα κάποια σχέση.

Το VERA μάλλον δεν γίνεται ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ.Αυτά λέει το...φιδάκι ...ο Διαμαντής και ξεσηκώνει τον κόσμο.
Link to comment
Share on other sites

δεν θελουμε αλλα ρορο B)

Αν το ΣΑΣ δωσει το ΟΚ για το χρεπι-ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ,θα ειμαστε η μονη γραμμη στο Αιγαιο που θα εχει 3 ρορο και 3 ferries...ουτε το Ηρακλειο δεν εχει τετοια κινηση πια <_< Μετα θα μεινουμε μονο με την ΝΕΛ και θα ψαχνουν ολοι και θα γκρινιαζουν,γιατι το Ν.ΧΙΟΣ εφυγε :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ο χρόνος της διαδρομής Χίου Πειραιά μειώθηκε κατά 10 λεπτά σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα της HSW. Πριν έφτανε στο Πειραιά στις 06:45 ενώ τώρα δίνουν άφιξη στις 06:35. Και απορώ πως θα τα κερδίσει τα 10 λεπτά όταν τώρα στην επιστροφή υπάρχει και ο περιορισμός της ταχύτητας κατά την άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά. Στα καλοκαιρινά δρομολόγια το έχει πάλι άφιξη στο Πειραιά στις 06:45.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν βρισκα καποιο προβλημα στα ωραρια.Τι ακριβως σε παραξενευει;Το πλοιο περιπου στις 6.30 ειναι στα φαναρια οποτε το καλοκαιρι λογικα θα ειναι κανα τεταρτο αργοτερα.Οποτε μεσα στα ωραρια που δινει ειναι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μεσα σε 3χρονια λοιπον οχι μονο δεν καταφερε να κανει 'δικη' της την γραμμη αλλα κοντευει να αποχωρησει τελειως αφου ξερουμε ολοι οτι πλοιο χωρις φορτηγα(Ν.ΧΙΟΣ)δεν μπορει να στεριωσει σε κανενα δρομολογιο.

Μάλλον δεν ήθελαν να βγάλουν από τη μέση τη ΝΕΛ ενώ θα μπορούσαν!! Ίσως να υπήρχε συμφωνία για τη γραμμή, διότι η ΑΝΕΚ πήγε για να αναπληρώσει το κενό που άφησε η ΝΕΛ με το Θεόφιλο.

Στα πλαίσια «καλής» συνεργασίας τότε άλλαξαν και ημέρες δρομολογίων το Λισσος και το Μυτιλήνη το πρώτο χειμώνα της παρουσία της ΑΝΕΚ στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

μα αυτο ακριβως πιστευουμε ολοι. οτι η ΑΝΕΚ πηγε μονο και μονο για να αναπληρωσει τη ΝΕΛ και εφυγε. οχι οτι καραφερε να τους παρει φαλαγγι το european ή οτι απαξιωσε τελειως την παρουσια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

αλλωστε γι'αυτο ειχε βαλει δικους της πρακτορες στην αρχη και δεν χρησιμοποιησε της ΝΕΛ. για να της συμπαρασταθει

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν ήθελαν να βγάλουν από τη μέση τη ΝΕΛ ενώ θα μπορούσαν!! Ίσως να υπήρχε συμφωνία για τη γραμμή, διότι η ΑΝΕΚ πήγε για να αναπληρώσει το κενό που άφησε η ΝΕΛ με το Θεόφιλο.

Στα πλαίσια «καλής» συνεργασίας τότε άλλαξαν και ημέρες δρομολογίων το Λισσος και το Μυτιλήνη το πρώτο χειμώνα της παρουσία της ΑΝΕΚ στη γραμμή.

Η συνεργασια ισχυε οσο ηταν ο Βεντουρης στην ΝΕΛ(τοτε που ξαποστειλαν και το Ν.ΧΙΟΣ Συρο/Μυκονο για να δουλευει το ΛΙΣΣΟΣ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με φουλ κινηση :rolleyes:)

Απο τον Σεπτεβρη του 2009 ομως που περασε η ΝΕΛ στην τωρινη διοικηση,δεν υπηρχε καμια συνεργασια και ταυτοχρονα η ΑΝΕΚ δεν εκανε απολυτως τιποτα για να διασφαλισει την παραμονη της στην γραμμη.

Θα μου πεις οτι γυρισε το Ν.ΧΙΟΣ στα παλια δρομολογια αλλα τι να το κανεις οταν ειχε το ΛΙΣΣΟΣ και το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ μαζι ακομα και οταν περσι το καλοκαιρι μπηκε και το EUROPEAN.

Και τελικα τα 2000φορτηγα που επαιρνε το ΛΙΣΣΟΣ και το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ που πηγαν? Μαλλον στην εταιρια του ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ και στην ΝΕΛ B) γιαυτο κ λεμε οτι η ΑΝΕΚ δεν εκανε ποτε ενα σοβαρο σχεδιασμο για να μεινει στην γραμμη.

Εδω κατεστρεψε/εξαφανισε την κινηση του ΧΙΟΣ μεσα σε 2χρονια,τι καθομαστε και συζηταμε :wacko:

Link to comment
Share on other sites

τελικα το κανε το θαυμα της παλι η Nel..οπως παντα απροβλεπτη.πραγματι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ γυρναει στην γραμμη Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη και ο θεος βοηθος.... :P

Αν δεχτούμε τα παραπάνω που λέει ο Nils Holgerson ως αληθή καταλαβαίνουμε ότι το EUROPEAN μας τελείωσε. Εκτός αν βάζει και τον ΘΕΟΦΙΛΟ σαν τρίτο βαπόρι για να χτυπήσει ακόμα πιο στα ίσα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ B)

Εγώ βλέπω πως με τη φανταστική ΝΕΛ πιο πιθανό φέτος το καλοκαίρι είναι να κάνει παρέα στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το HORIZON και κανα ΚΡΗΤΗ ΙΙ παρά το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το EUROPEAN/ΘΕΟΦΙΛΟΣ. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και το EUROPEAN που θα παει?Μηπως τα 'εσπασαν' με τους ιδιοκτητες του?

τελικα το κανε το θαυμα της παλι η Nel..οπως παντα απροβλεπτη.πραγματι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ γυρναει στην γραμμη Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη και ο θεος βοηθος....

Απ'ότι έμαθα, δεν πρόκειται να φύγει ο Ευρωπαίος από τη γραμμή, αλλά το ταλαίπωρο Μυτιλήνη, το οποίο μάλλον θα καταλήξει σε κάποια άγονη. :huh: Απλά για σενάρια μιλάμε τώρα, καθώς τίποτα δεν είναι οριστικό ακόμα, σύμφωνα πάντα με όσα έμαθα. Πάντως η ΝΕΛ ποτέ δεν σταματά να μας εκλήσει... :P

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε με τα καλά μας μου φαίνεται :angry: . Θα βγάλουν το καλύτερο βαπόρι που έχει η ΝΕΛ στη γραμμή και που ταξιδεύει με 19 κόμβους για να βάλουν πάλι το ΘΕΟΦΙΛΟ στη θέση του? Να δω αν θα αντιδράσει κανείς από Μυτιλήνη..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...