Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια των φίλων από την Χίο γενικά για τα πλοία της ΝΕΛ,όχι σήμερα αλλά χρόνια τώρα.Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να ασχολούμαι με τα πλοία,οι φίλοι Χιώτες πάντα κάτι είχανε να πούν.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ήταν ΘΕΟΤΥΦΛΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ήταν ένα μάτσο αλουμίνιο,ο ΑΓ.ΡΑΦΑΗΛ ήταν ανεμότρατα και πολλά άλλα.Το ξέρω πολύ καλά αυτό γιατί έχω πολλούς χιώτες φίλους.

Εμπάθεια δεν μπορείς να την πείς. Μια δικαιολογημένη ίσως αγανάκτηση για όλα όσα έχουν περάσει. Δεν είναι απαραίτητα προσανατολισμένη στη ΝΕΛ, αλλά την περίοδο που ήταν μονοπώλιο στη γραμμή, κάθε παράπονο για πλοίο στη γραμμή μοιραία θα ήταν και παράπονο για την συγκεκριμένη εταιρεία. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις ουρές στο μοναδικό πρακτορείο του νησιού, ποιος μπορεί να παραβλέψει την έλλειψη καμπινών τις περιόδους αιχμής (μόνο με ενδιάμεσο τον Θόδωρο έβρισκες). Ξεχνιούνται τα τελευταία χρόνια του ΣΑΠΦΩ που το είχαμε αποκλειστικότητα στο λιμάνι μας, ενώ η Λέσβος απολάμβανε τα εξπρές του ΜΥΤΙΛΗΝΗ για Πειραιά;

Οι χαρακτηρισμόί για τα πλοία δεν στερούνται βάσης. Το ΘΕΟΦΙΛΟΣ το απέδειξε δυο φορές, ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ μας δικαιώνει από την γραμμή που βρίσκεται τώρα (άσε που δεν είχε αφήσει κόκκο άμμου στις ανατολικές παραλίες μας), ο δε ΡΑΦΑΗΛΟΣ (καλή του ώρα) δεν σου ενέπνεε και πολλή εμπιστοσύνη μόνο από την όψη. Για τον ΑΛΚΑΙΟ μια αναζήτηση στις βλάβες του ΥΕΝ θα γέμιζε σελίδες στο φόρουμ.

Κ.ΝΗΣΣΟΣ ΧΙΟΣ άναψε καμμιά λαμπάδα στο μπόι του Αθηναίου,του Αντω νίου και τον άλλων πρωτοπόρων της ΝΕΛ γιατί αν δεν ήταν αυτοί τώρα θα είχατε την τύχη της Λήμνου.

Φυσικά η γραμμή υπήρχε και πριν τον Αθηναίο και τα άλλα παιδιά (βλ ΑΙΟΛΙΣ, ΑΔΩΝΙΣ κλπ), και υπάρχει και μετά από αυτούς (ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ + ΧΙΟΣ, ΛΙΣΣΟΣ :D κλπ) Δεν αμφισβητεί κανείς την συνεισφορά της ΝΕΛ στην ανάπτυξη των νησιων μας (Το ΣΑΠΦΩ ήταν φανταστικό πλοίο μέχρι τέλους), αλλά δεν μπορούμε (και δεν πρέπει) να είμαστε αιώνια ευγνώμονες. Οι καιροί αλλάζουν, οι ανάγκες του κόσμου αλλάζουν, οι συνθήκες ταξιδιού δεν μπορεί να παραμένουν οι ίδιες.

Και κάτι τελευταίο:το ότι το δικό σας πλοίο δεν πήγε καλά,δεν φταίνε οι Μυτιληνιοί.Δεν μπορείς να πείς στον επιβάτη φύγε από το ΣΑΠΦΩ και πήγαινε με την ψαρόβαρκα.Ξεκολάτε λοιπόν με το θέμα των πλοίων της ΝΕΛ και αν δεν σας αρέσουν,έχετε πλοίο με το όνομα του νησιού σας για να ταξιδέψετε.Ίσα-ίσα να μην περνάει το πλοίο μέσα από την Χίο,να γλυτώνουμε και κανένα τρίωρο στο ταξίδι.

Μόνο τρείς ώρες να γλυτώνετε; Βάλε πέντε να είσαι μέσα. Εγώ το έχω ξαναπεί ότι η γραμμή έπρεπε να είναι Πειραιάς - Χίος - Βαθύ αλλά δεν με ακούει κανείς. B)

Αυτό που δεν νομίζω ότι μπορεί να αμφισβητήσει κανείς είναι ότι με το καινούργιο νήσος έχουμε περισσότερες επιλογές και σίγουρα πιο ανθρώπινες συνθήκες ταξιδιού (με όποια εταιρεία και να ταξιδέψουμε)

Η αποτυχία του Ν.ΧΙΟΣ (1967), είναι μεγάλο θεμα συζήτησης. Μόνο και μόνο το προσωπικό που έβρισκε δουλειά σε αυτό το πλοίο ήταν o,τι καλύτερο :D είχε ο Πειραιάς και το νησί εκείνη την περίοδο λέει πολλά. Βάλε και οτι δεν στέριωσε σε καμμία γραμμή, βάλε και τις πολιτικές σκοπιμότητες, η τελευταία που θα είχε λόγο να αποτύχει το ΧΙΟΣ ήταν η ΝΕΛ, η οποία όμως ωφελήθηκε από την αποτυχία αυτή.

Καλή χρονιά

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στα θεματα εκτος ημερησιας διαταξης για αυριο,το ΛΙΣΣΟΣ εξω για 2μηνες για την εκτελεση εργασιων συντηρησης :P

Το Νήσος Ρόδος δένει στις 12 Ιανουάριου για την ετήσια επιθεώρηση του. Θα παίξει αντικατάσταση του πλοίου άραγε??

Στο openseas δίνει δρομολόγια μέχρι 30/1/11.

Το ΛΙΣΣΟΣ ηταν να επιστρεψει 13/1.Προλαβαινει μεχρι τις 30 που βγανει το ΧΙΟΣ να ανεβει δεξαμενη κ να μπει στην θεση του? Εκτος αν το βαλουν στην θεση του Ν.ΡΟΔΟΣ :lol:

Link to comment
Share on other sites

στη θεση του ΧΙΟΣ και μεχρι να βγει απο την ακινησια του,μια καλη λυση θα ηταν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ με το γνωστο καπετανιο που αναλαμβανει αυτου του ειδους τα βαπορια του Βορειοανατολικου Αιγαιου.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως το Ν.ΧΙΟΣ θα λείψει περίπου 2 μήνες από τη γραμμή αφού έχει να πάει και Ικαροσαμία για την ετήσια του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ. Δεδομένου πως ξεκινάνε και οι ακινησίες της ΝΕΛ, να δούμε ποιό θα έρθει να καλύψει το προσωρινό κενό. Καμιά ΑΡΙΑΔΝΗ μάλλον που αποδεσμεύεται από Αδριατική 1η Φεβρουαρίου?

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου της πίεσης που ασκεί η ΝΕΛ προς τον ομιλο ΑΝΕΚ/ΕΛΛΕΝΙΚ πιο λογικό θα μου φαινόταν το Μύκονος να ανέβει Χίο Μυτιλήνη που υπάρχει ανταγωνισμός και στην θέση του να μπεί ένα εκ των ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ/ΠΗΓΑΣΟΣ οπου παίζει μπάλα μονη της......Ετσι ο όμιλος ΑΝΕΚ κρατάει αμυντική σταση μεσω της ΕΛΛΕΝΙΚ ,γιατί νομίζω οποτε έβγαινε για ετησια το Χίος υπήρχε το Λισσός..Αν και απο οτι διαβασα στο θέμα του Πήγασου λόγω μη υπαρξης καμπινών και χαμηλής ταχύτητας δεν το κοβω............

Edited by Giorgis
Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται καπως να πηγαίνεις στο πρακτορείο της ΗSW και να σου κόβουν εισιτήριο με πλοίο της ΑΝΕΚ. Όλο και καποιο δελφινόμορφο θα περισσέψει και για τους καραβολάτρες της Χίου.

Από την ΝΕΛ έχουμε μάθει αν θα αντικατασταθούν τα πλοία στις ετήσιες; Αν δεν κάνω λάθος ξεκινάει πρώτα το European αρχές Φλεβάρη;

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι έτσι όπως τα λες τότε το Νήσος Χίος θα πρέπει είχε σταματήσει προ πολλού τα δρομολόγια από τη Χίο Μυτιλήνη, μιας και η κίνηση του είναι στα ίδια επίπεδα με το Νήσος Ρόδος, εκτός από τους επιβάτες που είναι ελαφρώς καλύτερες, αλλά με μεγαλύτερα έξοδα!!! ;)

Να το σταματησουν Π100 αλλα πρωτα πρεπει να χτυπησουν το ξερο-κεφαλι τους στον τοιχο,αυτοι που:

1.Το εστειλαν στο δρομολογιο Β.Αιγαιο-Κυκλαδες ενω το πλοιο ειχε εδραιωθει στην γραμμη του.

2.Το πηγαιναν με ταχυτητες συμβατικου και του αλλαξαν τα δρομολογια τουλαχιστον 3 φορες

3.Ειχαν το ΛΙΣΣΟΣ να το ανταγωνιζεται

4.Εχουν ακομα τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ να του κοβει φορτηγα.

Ε ναι ετσι το πλοιο σιγουρα δεν βγαινει...αφου οι ιδιοι του σκαβουν τον λακκο εδω και καιρο B)

Link to comment
Share on other sites

Τα 4 βαπόρια όλον τον χρόνο είναι υπερβολή για τη γραμμή. Με εξαίρεση το καλοκαιρινό τρίμηνο, όλον τον υπόλοιπο χρόνο η γραμμή βολεύεται άνετα με τα 2 κλασικά ΝΕΛοβάπορα και το Ν.ΧΙΟΣ..Η ΑΝΕΚ θεωρώ πως δεν θα επιστρέψει στη γραμμή (δεδομένων και των κακών οικονομικών αποτελεσμάτων των τελευταίων μηνών). Ειδικά για το καλοκαίρι το κενό μπορεί να καλυφθεί με περισσότερα δρομολόγια του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ για φορτηγά και επικύνδινα φορτία ώστε να μένει χώρος για ΙΧ στα επιβατηγά.

Link to comment
Share on other sites

Απο την ΕΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ τα νεα :blink:

Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011 12:24

Στη γραμμή Μυτιλήνης - Χίου - Πειραιά, θα ξαναμπεί από την 1 Φεβρουαρίου, η ΑΝΕΚ με την δρομολόγηση σύμφωνα με πληροφορίες του πλοίου «Αριάδνη». Σε δηλώσεις του στο σταθμό μας ο ταξιδιωτικός πράκτορας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η εταιρεία να δρομολογήσει στη γραμμή και δεύτερο πλοίο το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το «Πρέβελη». Πάντως τα σχέδια της εταιρείας θα ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο δεκαήμερο.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο δυο πλοία; εγώ προτείνω να βάλουν και το ένδοξο Λισσός, η γραμμή εξάλλου σηκώνει τόσα βαπόρια και δη το καταχείμωνο!!!!! :lol::angry::P Εκτός κι αν μετά την ετησία του το Ν.Χίος αργήσει πολύ να μας έρθει, ή δε μας έρθει κιόλας, και μείνει το Αριαδνη με το Πρέβελης;Τέλος πάντων οι επιλογές είναι πολλές και τα σενάρια ακόμα περισσότερα. Είμαι περίεργος για το τι άλλο θ ακούσουμε και-ακόμα χειρότερα- τι άλλο θα δούμε... :blink:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

... θα είχε ενδιαφέρον η ενδεχόμενη δρομολογησή του στο ΒΑ Αιγαίο.

τι παραπανω μπορει να προσφερει στη γραμμη σε συγκριση με το Arabean και το Μυτιληνη; τπτ το ουσιωδες.

αν η HSW διοικειτο απο ανθρωπους που ειχαν τον ελεγχο της εταιρειας και ηξεραν τι θελουν απο αυτη, το Νησος ΧΙος θα αντικαθιστατο απο το Αριαδνη ή το Νησος Ροδος στη χειροτερη.

ολες οι αλλες λυσεις, ειναι νερο στο μυλο της ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε σχέση με το ΛΙΣΣΟΣ έχει πιο ανταγωνιστική ταχύτητα η οποία φτάνει τα επίπεδα του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Κατά την γνώμη μου έχει και απείρως καλύτερο ξενοδοχειακό από αυτό του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, το οποίο πιστεύω σε δομή και σε κατανομή χώρου (καμπίνες/σαλόνια) είναι το χειρότερο που έχω δει.

Απλά το βαπόρι δεν είναι κάτι καινούριο και μια πιθανή εισοδός του δεν θα αποτελέσει καινοτομία. Άλλωστε και τα ΝΗΣΟΣ που δρομολογήθηκαν και ήταν καινοτομία μόνο οι Χιώτες το είδαν αντικειμενικά έτσι. Οι Μυτιληνιοί το είδαν σαν εισβολή στα ημέτερα χωράφια!!!

Οπότε κι υπό αυτές τις συνθήκες θα ήταν όντως νερό στο μύλο της ΝΕΛ.

Πάντως η εταιρεία θα έπρεπε να είχε ήδη μεριμνήσει για την παρουσία της στην γραμμή. Το ΑΡΙΑΔΝΗ ΄κάνει τις ετήσιες στην Αγκώνα χώρια που έχει πολύ αυξημένα λειτουργικά έξοδα΄κυρίως σε πετρέλαια αλλά το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ το οποίο ξεκουράζεται στο Πέραμα θα μπορούσε να κάνει την σκάντζα.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Στο δρόμο για Χίο-Μυτιλήνη το βαπόρι !!!!!!!!!! :blink: Κάποιο έκτακτο??

Μιας και χθες δεν είχε κανονικά δρομολόγιο το Ippotis για τα Δωδεκάνησα είπαν να το στείλουν μέχρι τη Χίο για να βοηθήσει λίγο μετά φορτηγά το European Express, μιας και έλειπε και το Αρχάγγελος (τη Παρασκευή ειχε κανει δρομολογιο προς τα Χανιά και είχε μείνει εκεί με το απαγορευτικό).

Link to comment
Share on other sites

Αν διάβασα καλά στη σημερινή Αλήθεια, το Ν.Χίος παραμένει μέχρι τις 20/02 και θα αντικατασταθεί από το Ν. Μύκονος.

Το βρισκω λογικο παντως απο πλευρας ανταγωνισμου στην γραμμη,να αντικατασταθει το ΧΙΟΣ απο το ΜΥΚΟΝΟΣ και οχι το αναποδο,αφου στην Ικαροσαμια η εταιρια παιζει μπαλα μονη της και οποιο πλοιο κ να βαλει με αυτο θα ταξιδεψουν αναγκαστικα.

Την ετήσια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα την κάνει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και στην Ικαρία Σάμο θα κάτσει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ κανα μήνα περίπου.

Τι να αλλαξε αραγε και το Ν.ΧΙΟΣ πρωτη φορα(επι διαχειριση ΑΝΕΚ της HSW)θα αντικατασταθει απο το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ? Η κινηση ειναι αρκετα μειωμενη αυτο τον καιρο κ παρολαυτα θελουν να εχουν καλο πλοιο στην γραμμη :huh: Μηπως θελουν να εκμεταλευτουν τις ετησιες των ΝΕΛοπλοιων?

Θυμιζω επι διαχειρισης ΑΝΕΚ,τον Φεβρουαριο του 2009 το Ν.ΧΙΟΣ δεν αντικατασταθηκε και τον Φεβρουαριο του 2010 εφεραν την ΑΡΙΑΔΝΗ που ομως αντικαθιστουσε το ΛΙΣΣΟΣ οχι το ΝΗΣΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πέρυσι στην ετήσια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ υπήρχε η παρουσία του ομίλου με το ΛΙΣΣΟΣ σε αντίθεση με φέτος που αν δεν υπήρχε αντικατάσταση δεν θα υπήρχε παρουσία.

Το ΑΡΙΑΔΝΗ υπήρχε η σκέψη το φθινόπωρο να έκανε την σκάντζα να αλλά έχει μεγάλο λειτουργικό κόστος, οπότε σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, την πληθώρα των βαποριών που υπάρχουν και με την εποχή ππου παραδοσιακά είναι η χειρότερη για την επιβατική κίνηση των γραμμών του Αιγαίου δεν προχώρησε.

Οπότε καταλήξαμε στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην Ικαρία- Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γιατί ταξίδι 10 ωρών σε καρέκλα δεν γίνεται. Ενώ 12 σε κρεββάτι ευχαρίστως.

Γιατι,παιρνει κανεις καμπινα στην ΝΕΛ? :rolleyes:

Κατεβαστε και το rar-ακι για να παρετε μια γευση απο το εσωτερικο του πλοιου;)
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει περα απο το χαβαλε που γινεται ,κρεβατι δεν βρισκεις ουτε για δειγμα ειδικα το καλοκαιρι.

800 κρεβατια ειχε ο ΤΕΟ και παλι ηθελες μεσο για να βρεις

Link to comment
Share on other sites

ειπε καποιοσ για τοπικισμο..δεν ειναι ετσι..δεν βρησκω την διαφορα φιλοι μου .το χιοσ κανει 10 ωρεσ το μυτιληνη κανει 12 και το european κανει κι αυτο 11 με 12...γιατι να επιλεξω το χιοσ??εγω ειμαι 28 ετων μεγαλωσα με αυτη την εταιρια και με κανει χαρουμενο να την βλεπω να κανει καποια βηματα..δεν λεω πωσ ολα ειναι σωστα...οχι..αλλα αυτοι ξερουν...καποια ομωσ ειναι καλα..μια φορα πηγα με το χιοσ απο μυτιληνη για πειραια και με πηγε μυκονο συρο γιατι??βαρεθηκα να κανω βολτεσ στισ κυκλαδεσ για να φτασω εκει που ηθελα...οσο για το αν θα βαλει καλυτερο πλοιο απο το χιοσ η νελ δε νομιζω..αλλα καποιο που να μπορει να το ανταγονιστει το πιστευω

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην το ΜΥΤΙΛΗΝΗ καποτε εκανε 12 ωρες,τωρα κανει 13-14.

Απο και και περα νομιζω οτι ο καθενας εχει τα δικα του κριτιρια για το ποιο βαπορι θα επιλεξει για να ταξιδεψει.Αλλοι το κοιτανε συναισθηματικα, αλλοι οικονομικα, αλλοι τοπικιστικα,αλλοι παλι θα παρουν αυτο που κανει εστω και 10 λεπτα λιγοτερο κλπ κλπ κλπ.Πριν 6-7 χρονια ελεγα οτι δεν υπαρχει περιπτωση να παρω αλλη εταιρεια γιατι αυτη θεωρουσα την εταιρεια του νησιου μου.Τωρα πλέον θα παρω οποιο βαπορι βολευει ακριβως γιατι η ΝΕΛ το μονο κοινο που εχει με τη Μυτιληνη ειναι το ονομα και τιποτα αλλο.

Οπως και να χει ειναι καλο να υπαρχει και η ΝΕΛ και το ΧΙΟΣ και οτι αλλο χωραει ετσι ωστε να υπαρχει η επιλογη στους επιβατες να διαλεξουν οτι θελουν συμφωνα με τα δικα τους κρητιρια

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν το ΧΙΟΣ κάνει 9:30 ώρες και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ 13-14 όπως λέει κι ο polmyt . Μία διαφορά 4-4,5 ώρες η οποία είναι απολύτως φυσιολογική όταν και τα δυο βαπόρια κάνουν το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο και το ένα έχει 7,5 μίλια παραπάνω ταχύτητα ΤΗΝ ΩΡΑ. Η δίωρη διαφορά δεν προκύπτει από πουθενά εκτός κι αν επαναλαμβάνω έχουν βρει μαχαίρι στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ και κόβουν δρόμο.

Και μένα με κάνει χαρούμενο να κάνει κάποια βήματα μπροστά η ΝΕΛ αλλά κι όλες οι εταιρείες διότι αυτό είναι προς το συμφέρον του επιβάτη. Μια μονοδιάστατη θέση όπως συμβαίνει με τον τοπικισμό της Μυτιλήνης παύει να είναι αντικειμενική και είναι εκ των ουκ άνευ μιας και κανείς μας δεν είναι δικά του τα βαπόρια.

Πήρες λες μια φορά το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κι έκανες βόλτα στις Κυκλάδες. Παρόλα αυτά όμως έκανες λιγότερες ώρες και πάλι από τα πλοία της ΝΕΛ. Αυτό συνέβαινε 1,5 χρόνο περίπου. 4,5 χρόνια επιπλέον που έχει παρουσία η εταιρεία στην γραμμή και το κάνει κανονικά το δρομολόγιο δεν μπήκες καν στον κόπο να πάρεις το ΝΗΣΟΣ.

Όσο για το αν θα βάλει ανταγωνιστικό πλοίο η ΝΕΛ απέναντι στο ΧΙΟΣ...Μα και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ να ξαναφέρει μόνο που θα έχει την τριήρη ανταγωνιστικό θα είναι ...τι να λέμε τώρα

Εν τέλει και για να τελειώνουμε με αυτή την συζήτηση. Είναι κοινή παραδοχή όλων πλην των ντόπιων της Μυτιλήνης ότι υπάρχει τοπικισμός. Οι ίδιοι δεν το παραδέχονται προβάλοντας δικαιολογίες οι οποίες μόνο γέλιο προκαλούν. Εγώ δεν αντιλέγω κάποιος συναισθηματικά να αισθάνεται πιο δεμένος με μια εταιρεία ή με ένα βαπόρι...αρκεί όμως να το παραδέχεται..Να πει εγώ γουσταρώ να πάω με αυτό γιατί το έχω στην καρδιά μου... κι όχι να λέει ότι τα σάντουιτς εχουν μεγαλύτερο μέγεθος στο ένα ή φτάνει το άλλο 10μμ την μαύρη νύχτα!!!

Κι εγώ στην Ικαρία Σάμο αν ήταν ακόμη το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ θα πήγαινα με αυτό για λόγους καθάρα συναισθηματικούς. Από εκεί και πέρα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ είναι ότι καλύτερο έχουμε δει στην γραμμή, είναι σύγχρονο, άνετο,πολυτελές και κυρίως γρήγορο το οποίο από μόνο του αποτελεί διαφήμιση για τα νησιά μας κι επίσης από μόνο του είναι ικανό να φέρει επιπλέον τουρισμό.

Link to comment
Share on other sites

Προς αποκατάσταση της αλήθειας:

Η μιλιομετρική απόσταση του Πειραιά με την Χίο είναι 155 μίλια και της Χίου με την Μυτιλήνη είναι 53 μίλια.

Η απόσταση των 155 μιλίων με ταχύτητα 25 μιλίων (N.ΧΙΟΣ) ανα ώρα καλύπτεται σε 6.2 ώρες ενώ με 20.5 (EUROPEAN EXPRESS) σε 7.56 και με 18 (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) σε 8.6 ώρες.

Όμοια, η απόσταση Χίος-Μυτιλήνη καλύπτεται σε 2,12 - 2,58 - 3 ωρες.

Συνυπολίζοντας 0.5 ώρες παραμονή στη Χίο έχουμε ότι το Ν.ΧΙΟΣ καλύπτει την απόσταση σε 8.82 ώρες το ΕUROPEAN EXPRESS σε 10,64 και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε 12,1 ώρες.

Και έχει και καλύτερες τυρόπιτες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...