Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν και μεχρι τοτε δεν ξερουμε τι μπορει να εχει γινει(με τις εταιριες),δεν αποκλειεται να ξαναλλαξει σε 'συμβατικες' καταστασεις:rolleyes:

Γενικα εχω την εντυπωση οτι η ΑΝΕΚ σχεδιαζει μετα τον Σεπτεβριο να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ με το ΧΙΟΣ στα ωραρια που βλεπουμε τωρα και το καλοκαιρι μονο(και τις περιοδους με υψηλη κινηση)να 'εκμεταλευεται' τις υψηλες ταχυτητες του ΝΗΣΟΣ.Αλλα μεχρι τοτε,βλεπουμε,πολλα μπορει να εχουν αλλαξει αλλα ισως και τιποτα.

Με το EUROPEAN τι γινεται απο κινηση?Σημερα θα ειναι ενα ωραιο τεστ στην Μυτιληνη με το ΛΙΣΣΟΣ να φευγει μιαμιση ωρα πριν...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο στα πρώτα του δρομολόγια ήταν σχεδόν άδειο, λίγοι επιβάτες, λίγα φορτηγά. Σε κανένα ταξίδι δν πρέπει να ξεπέρασε τους 100 επιβάτες. Κατα τη γνώμη μου, το πλοίο θα έχει μικρή κίνηση όλο το καλοκαίρι, γιατί άργησε να ξεκινήσει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο πρώτο του δρομολόγιο από Πειραιά, το είδα να φορτώνει 31 φορτηγά μέχρι τις 20:30 που έφυγα. Από έξω περίμεναν ακόμα 6. Δεν θα το έλεγα και λίγα τα 31.

Από επιβάτες δεν παίρνει όντως. Αρκετά λογικό άλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Όμως στο εξπρές του Σαββάτου και το χτεσινό δρομολόγιο, το γκαραζ ήταν σχεδόν άδειο. Τζάμπα ταξίδι με άλλα λόγια......

Link to comment
Share on other sites

Είναι στραβό το κλίμα, το τρώει και το γαϊδούρι...έχουν που έχουν την κρίση, άργησε να ξεκινήσει και το βαπόρι, και τώρα που ξεκίνησε δεν νομίζω ότι έχει ακόμα γίνει ευρέως γνωστό. Μια πιο επιθετική διαφημιστική πολιτική δν βλάπτει...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή είναι υπερ-κορεσμένη αυτό το καλοκαίρι. Ήταν που ήταν πεσμένη από το χειμώνα (30% κάτω σύμφωνα με ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ σε σχέση με χειμώνα 2008-2009) ήρθε και η υπερπληθώρα πλοίων για μία γραμμή που μπορεί να έχει σταθερό κόσμο χειμώνα καλοκαίρι αλλά δεν είναι Κρήτη σε καμία περίπτωση. Μάλλον αυτά βλέπει η ΑΤΤΙΚΑ και δεν τολμά να ανοιχτεί στη Χίο Μυτιλήνη μέχρι σήμερα..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε gpap2006 θα διαφωνίσω μαζί σου. Δε νομίζω ότι τα φετινά χάλια βλέπει η Blue Star και δε μπαίνει στο Βόρειο Αιγαίο.

Καταρχήν η "επιτυχία" του European Express είναι μάλλον προδιαγεγραμμένη από πριν. Χωρίς καμμιά πρότερη επικοινωνιακή επίθεση, χωρίς κάποια ειδική τιμολόγηση, χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο, γιατί να το προτιμήσει κανείς? Επειδή έχει την τρίηρη? Φτάνει μόνο αυτό?

Μπορεί η γραμμή του Βορείου Αιγαίου να μην είναι Κρήτη ή και Ρόδος αλλά μήπως τελικά έχει σημασία ότι έχει από τα πιο ακριβά εισιτήρια και για τη Χίο άθλια ωράρια?

Αν βγάλεις το Νήσος Χίος τα υπόλοιπα της γραμμής μπορούν να συγκριθούν με τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα τιμολόγια που απολαμβάνουν οι επισκέπτες, και όχι μόνο, της Κρήτης?

Να δούμε και τα ωράρια? Τα περισσότερα δρομολόγια είναι προσανατολισμένα στους επιβάτες από και προς Μυτιλήνη. Οι με προορισμό την Χίο είναι επιεικώς ριγμένοι. Το ότι το Νήσος Χίος επέστρεψε στα στρωτά δρομολόγια είναι μάλλον ψιλοάγωστο. Χώρια που αλλάζει κάθε τρεις και λίγο. Στα χρόνια του Στρίντζη το πλοίο χτύπαγε πρωτόκολλο και όχι μόνο την ψηλή περίοδο. Σήμερα τι κάνει?

Γιατί να προτιμήσει κάποιος να πάει στο Βόρειο Αιγαίο? Οι εποχές είναι δύσκολες και τα χρήματα πλέον τα μετρούν οι πιο πολλοί δύο και τρεις φορές. Όταν αυτό γίνει αντιληπτό θα είναι πολύ αργά για τις ακτοπλοϊκες εταιρείες. Σήμερα κυνηγούν όλοι την χαμηλή τιμή και προσφορά. Δεν την έχεις, ανεβοκατεβαίνεις άδειος.

Εκτός και αν είσαι ΝΕΛ και εκεί που έχεις προσφορά (Λαύριο-Μεστά 16 Ευρώ και 41 το ΙΧ) το κρατάς επτασφράγιστο μυστικό για τους δικούς σου λόγους.

Να μην κλαίγονται όμως. Ο ενδιαφερόμενος επιβάτης ψάχνεται, ακούει, τσεκάρει. Και καταλήγει όπου τον συμφέρει.

Στο Βόρειο Αιγαίο τελικά πάμε μόνο όσοι ειμαστε απο εκεί συν βέβαια όσοι δεν μπορούν και αλλιώς, στρατευμένα νιάτα, φοιτητές. Οι άλλοι όπου βρουν πιο φθηνά.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνο σε οσα λετε απλως λεω οτι το European εφυγε σημερα αδειο και την Κυριακη που κατεβηκα απο Θεσσαλονικη με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πηρε επτα φορτηγα γυρω στα 35-40 Ι.Χ και οι επιβατες δεν ηταν πανω απο 150 ατομα και πολλα λεω.

Link to comment
Share on other sites

Για την κινηση του ισχυουν τα ιδια που ειχα μπει και για το HIGHSPEED 6.Το βαπορι οχι μονο μπηκε αργα αλλα και δεν ειχαν ανοιξει καθολου τα πλανα με αποτελεσμα ο περισσοτερος κοσμος να εχει ηδη κλεισει εισητηρια.Πιστευω ομως οτι μεσα στον Αυγουστο θα δουλεψει πολυ καλυτερα.Το πρωινο δρομολογιο απο Μυτιληνη το θεωρω εξαιρετικο.Οσα χρονια υπηρχε ηταν παντα γεματο, τον Αυγουστο τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

Στον καταπελτη του European που κουβεντιασα με γνωστες τον πραγματων θεωρουν αποτυχια το δρομολογιο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο Θεσσαλονικη και του European το πρωινο και εγω συμφωνο μαζι σου για το πρωινο και μακαρι να πανε ολα καλα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή φέτος θέλησα να συνδυάσω Κυκλάδες με Χίο και διαπίστωσα το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει μετά την διακοπή των προσεγγίσεων του Ν. Χίος σε Σύρο-Μύκονο. Για να μετακινηθείς πλέον πχ από Σύρο για Χίο και αντίστροφα, θα πρέπει να πας είτε μέσω Πειραιά είτε Χίο-Βαθύ/Καρλόβασι με τον Θεόφιλο ή τον Διαγόρα και από εκεί με το Ν. Μύκονος. Εάν δείτε όμως τα δρομολόγια δεν υπάρχει καμία λογική ανταπόκρισης, εκτός και εάν μου ξέφυγε κανένα δρομολόγιο με ανταπόκριση. Το αποτέλεσμα είναι ότι είτε να πρέπει να διανυκτερεύσεις στη Σάμο είτε να κάνεις το ταξίδι των 3-4 ωρών σε 12 ώρες το λιγότερο. Και γι΄αυτό πιστεύω ότι θα έπρεπε είτε να υπάρχει τουλάχιστον 1 δρομολόγιο εβδομαδιαίως (από την HSW ή την ΝΕΛ) μέσω Σύρου που είναι η πρωτεύουσα και έχει τακτική σύνδεση με όλα τα κυκλαδονήσια...είτε να υπάρχει αναταπόκριση μεταξύ των δρομολογίων του Ν. Μύκονος και του Θεόφιλου.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν ειδα το γκαραζ του EUROPEAN 10 φορες απο τοτε που δρομολογηθηκε,τις 11 :P ηταν γεματο.Πιθανον να εχει κανει αρκετη ζημια στο ΛΙΣΣΟΣ αλλα μαλλον περισσοτερη στον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ/AEGEAN STAR,του οποιου ειδα το γκαραζ πριν μια βδομαδα και ηταν γεματο αερα κοπανιστο...Η λογικη λεει οτι καποιο απο τα παραπανω θα μας κουνησει μαντιλι στο τελος :rolleyes: (απορω τι θα κανουν στην γραμμη τα ΙΠΠΟΤΗΣ κ ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ :o - αν ερθουν ποτε)

Link to comment
Share on other sites

Αυριο το τελευταιο express δρομολογιο απο Μυτιληνη για Πειραια.Απο αυτη την βδομαδα θα φευγει κανονικα Παρασκευη απο Λεσβο,θα μενει ολο το Σαββατο Πειραια και θα αναχωρει την Κυριακη μιση ωρα μετα το ΛΙΣΣΟΣ,19.30 δηλαδη αντι 21.30 που ηταν μεχρι τωρα.

Κι επειδη τελειωσαν τα express του EUROPEAN,καθε Σαββατο μονο ο ομιλος ΑΝΕΚ θα κανει τα δρομολογια της γραμμης.Απο Λεσβο,Ν.ΧΙΟΣ κ ΛΙΣΣΟΣ και απο Πειραια μονο το ΝΗΣΟΣ,τα πλοια της ΝΕΛ στα λιμανια για φωτογραφιες :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με μια ωρα καθυστερηση εφτασε το ΛΙΣΣΟΣ στην Μυτιληνη(08.39).Να φταιει ο καιρος....το EUROPEAN παντως αφιχθει στην ωρα του(06.47) ;)

Αληθεια υπαρχουν πολλοι Μυτιληνιοι ακομα που θελουν να κανουν ταξιδι 14ωρων μεχρι το νησι τους και να πληρωνουν πιο ακριβα το κρεβατι σε σχεση με το 11ωρο του EUROPEAN :blink: Κατα την γνωμη μου πρεπει να μετριουνται στα δαχτυλα...τους ενος χεριου :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι Μυτιληνιοι, αφού έκανε η ΝΕΛ κίνηση με τη δρομολόγηση του EUROPEAN, περιμένουν να δώσει η ΑΝΕΚ την απάντηση της. Αν δεν είναι άλλο πλοίο ας είναι μειωση τιμών τουλάχιστον στα επίπεδα αυτών της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

5 χρόνια παρουσίας στη γραμμή συμπλήρωσε την προηγούμενη Παρασκευή η HSW. Γενικά το φετινό καλοκαίρι ήταν πολύ καλό για τους δύο προορισμούς, τόσο από πλευράς διαθεσιμότητας και επιλογής ωραρίων, όσο και από πλευράς τιμών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι Μυτιληνιοι, αφού έκανε η ΝΕΛ κίνηση με τη δρομολόγηση του EUROPEAN, περιμένουν να δώσει η ΑΝΕΚ την απάντηση της. Αν δεν είναι άλλο πλοίο ας είναι μειωση τιμών τουλάχιστον στα επίπεδα αυτών της ΝΕΛ.

Πραγματι απαντησε η ΑΝΕΚ με πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε σχεση με τα 2 συμβατικα της ΝΕΛ.

Κι επειδη μειωθηκαν και οι τιμες στο Ν.ΧΙΟΣ θα ελεγα οτι ο ομιλος ΑΝΕΚ δειχνει τις διαθεσεις του για την γραμμη.Βεβαια με τοσα δρομολογια αυτη την εποχη κ με τετοιες τιμες ολοι πρεπει να μπαινουν μεσα...αλλα αφου κερδιζουν οι επιβατες τι μας νοιαζει :lol:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν χειμωνιάτικα κιόλας 4 βαπόρια με το μέγεθος του ΛΙΣΣΟΣ και του EUROPEAN EXPRESS ή με την χωρητικότητα και τα καθημερινά δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι πολλά για την κίνηση της γραμμής.Η πίτα μοιράζεται πλέον στα 4 κι όχι στα 3 ή στα 2 που ίσχυε άλλες εποχές οπότε κι ο ανταγωνισμός στις τιμές θα είναι μοιραίος.Στενάχωρος για την τσέπη των εταιρειών κι ευτυχής για την τσέπη των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι είναι πολλά τα 4 πλοία στη γραμμή για τέτοια εποχή, όμως αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα όταν αρχίσουν οι ετήσιες επισκευές. Το Ν.ΧΙΟΣ θα λείψει 2 μήνες από τη γραμμή (δένει κάπου μέσα Γενάρη) για ετήσια δική του και αδερφού του. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα δέσει για 40 μέρες τουλάχιστον. Το EUROPEAN ίσως και παραπάνω. Το ΛΙΣΣΟΣ είναι το μόνο που όταν δέσει θα αντικατασταθεί από άλλο ΑΝΕΚοβάπορο(είτε το ΑΡΙΑΔΝΗ, είτε κάποιο ΚΡΗΤΗ).

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μέσα στο Νοέμβρη μάλλον θα πραγματοποιηθεί κρουαζιέρα από το EUROPEAN, πιθανόν Μικρασιατικά παράλια και Βόσπορος, οπότε μετά την επισκευή δεν θα επιστρέψει αμέσως στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εάν επαληθευθούν αυτές οι πληροφορίες, τα ζευγάρι Αριάδνη-Νήσος Χίος (έστω και με διαφορετικά σινιάλα) θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο του. Η παραπάνω κίνηση έρχεται να επαληθεύσει πως τα πράγματα στη γραμμή έχουν χοντρύνει. Ας το απολαύσουμε λοιπόν!!

Link to comment
Share on other sites

:blink: Εγω παντως καταλαβα απο το post του Earl οτι θα τα αντικαθιστουσε εναλλαξ κ οχι οτι θα εκανε διδυμο με το ΝΗΣΟΣ...Βεβαια ωραιο ειναι το σκηνικο αλλα απ την αλλη σιγουρα θα γυρισουν το ΧΙΟΣ σε συμβατικα ωραρια :rolleyes: (παλι πειραματα δηλαδη...)για να κανει μερα παρα μερα δρομολογια με την ΑΡΙΑΔΝΗ.

ΥΓ.Περα απο ολα αυτα,ποσο χαιρομαι που το ΛΙΣΣΟΣ δεν υπαρχει μεσα σε ολα αυτα τα σεναρια :P

Link to comment
Share on other sites

Μην χαίρεσαι τόσο nhsos xios!!! Το Λισσος θα το απολαμβάνεις ακόμα στη γραμμή. Όπως αναφέρει ο Earl Granville το Αριάδνη θα κάνει τις ετήσιες των δυο πλοίων (Λισσος & Νήσος Χίος) του ομίλου. Το Λισσος φέτος φαίνεται να έχει δέσιμο μια φορα μόνο την άνοιξη και όχι όπως πέρυσι που είχε δυο φορές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτή την περίοδο τα πλοία είναι 4 σε σχέση με 2 που ήταν πέρσι (τον Οκτώβριο του 2009 το Νήσος Χίος ήταν εκτός), ενώ από ότι μαθαίνω από κάποιους πανευτυχείς φορτηγατζήδες, ο πόλεμος τιμών επεκτάθηκε και στις μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...