Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Α ρε polman μας εβαλες φωτιες :P

Το ξέρω :D

Βασικά όμως κάπου στην πορεία νομίζω πως χάθηκε το νόημα της συζήτησης και καταλήξαμε σε χιλιοειπωμένα πράγματα. Ίσως γιατί δεν εξέφρασα καλά αυτό που ήθελα να πω και άναψα το φυτίλι για την γνωστή κουβέντα στο forum που κάνουμε κάθε λίγο και λιγάκι έτσι για το καλό.

Αυτό που ήθελα να πω με τους 300 επιβάτες δεν ήταν ότι έχασε το πλοίο κόσμο σε σχέση με πέρσυ, ίδια εποχή. Επιβατική κίνηση δεν έχει χάσει το Χίος, άντε να είναι στο -5% με -10%. Το ολο point αυτού που ήθελα να πω είναι ότι δεν παίρνει φορτηγά. Δηλαδή δεν μπορεί να πηγαίνει ολόκληρο καράβι σε νησί 100.000 κατοίκων χωρίς μια νταλίκα!! Και σε συνδυασμό με την μειωμένη κίνηση της εποχής πραγματικά αναρωτιέμαι πως βγαίνει το δρομολόγιο! Δηλαδή και αν προσθέσουμε και τους επιβάτες που μετέφερε το Μυτιλήνη (π.χ. για χτες) και πάλι δεν βγαίνει το καράβι με τίποτα. Όλοι γνωρίζουμε ότι αιμοδότες των πλοίων το χειμώνα είναι τα φορτηγά... Και για να συγκρίνω με παλαιότερα, επί Στριντζή το 15αρι το έπαιρνε το Ν. Χίος.

Ιδιαίτερα οικονομικά στοιχεία δεν ξέρω, αλλά όταν άκουγα παλαιότερα (πριν το 2005) από ανθρώπους του καραβιού ότι με 500 άτομα και μισό γκαράζ, ίσα ίσα βγάζει το δρομολόγιο το Μυτιλήνη, δεν θέλω να ξέρω για το Ν. Χιος που καίει 2,5 φορές παραπάνω τι γίνεται.

Συνολικά και στο θέμα των φορτηγών η πολιτική της ΑΝΕΚ με τις αλλαγές δρομολογίων έβλαψε το Ν. Χιος καθώς το πλοίο έφευγε όποτε να'ναι. Οι άνθρωποι των μεταφορικών θέλουν μια σταθερότητα και να προγραμματίζουν, καθώς υπάρχουν γραμμές παραγωγής αλλά κυρίως φόρτωσης* και δεν μπορεί να αλλάζει όλως ο προγραμματισμός της εταιρείας για να βολεύει το Ν. Χίος. Επίσης δεν κάνουν καμία έκπτωση. Αυτά τα λένε άνθρωποι του χώρου οι οποίοι είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένη με την HSW εδώ και δύο χρόνια.

Τέλος για να προλάβω τους κακεντρεχείς :D , φυσικά και δεν με ενδιαφέρει αν χάνει λεφτά η ΑΝΕΚ. Αλλά με ενδιαφέρει να μην φύγει το Ν. Χίος από την γραμμή για όλους τους λόγους που έχουμε συζητήσει. Δηλαδή ακόμα και εγώ, φανατικός Θεοφιλάκιας των 14μιλίων, πάω με Ν. Χίος πλέον!

*γιατί στην Ελλάδα δεν παράγουμε και τίποτα :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυριο 12/11 το Ν.ΧΙΟΣ εχει πουλημενες ολες τις αριθμημενες θεσεις (600),με διαθεσιμοτητα μονο σε καμπινες κ καταστρωμα.Την Κυριακη 14/11,στο δρομολογιο προς Πειραια,εχει ηδη πουλημενες ολες τις καμπινες και τις λοιπες θεσεις διαθεσιμες(πιστευω θα εξαφανιστουν κι αυτες μεσα στο ΣΚ και λογω εκλογων).

Link to comment
Share on other sites

Guest cpt theologos p

Καλησπερα φιλοι η εξης απορια μου ειναι:

Εδω στην Μυκονο εχουμε πολους ανθρωπους απο Χιο-Μυτιληνη που εγαζοντε στο νιση μας ως εκπαιδευτικοι υπαλιλοι του δημου ιδιοτικοι υπαλιλοι

καθως και φοιτητες που φοιτουν σε σχολες της Χιου και της Μυτιληνης οπως στο πανεπηστιμιο Αιγαιου.

Γιατι ενα απο τα 4 πλοια που εκτελουν δρομολογια στην γραμμη δεν πιανει Μυκονο( NEL LINES ΕΓ/ΟΓ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,ΕΓ/ΟΓ ΘΕΟΦΙΛΟΣ,ΕΓ/ΟΓ EUROPEAN EXPRESS)

(HELLENIC SEAWAYS ΕΓ/ΟΓ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ) που ΑΣΚΟΠΟΣ περιφεροντε στο Αιγαιο κανοντας το ιδιο δρομολογιο 4 επιβατηικα πλοια??? :(

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου,

Καταρχήν το Θεόφιλος δεν είναι στην γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη αλλά στην άγονη Θεσσαλονίκη ή Καβάλα - Λήμνος - Λέσβος - Χίος - Σάμο.

Πάντως σωστά ανέφερες 4 πλοία καθώς μέχρι και πριν από λίγες μέρες ήταν το Λισσός στην γραμμή αλλά βγήκε για ετήσια για 2 μήνες. Άγνωστο αν θα επιστρέψεις.

Ο λόγος (όπως καταλαβαίνουμε) είναι ότι χειμερινούς μήνες είναι πολλά τόσα πλοία στην γραμμή. Για παραπάνω μπορείς να δεις και στο topic του Λισσός. Από εκεί και πέρα δεν θα έλεγα ότι ανεβοκατεβαίνουν άχρηστα τα πλοία στην γραμμή. Μπορεί να μην έχουν πολύ τουρισμό αλλά είναι 2 νησιά με 150.000 μόνιμους κατοίκους. Υπάρχει αρκετή κίνηση ως προς επιβάτες αλλά και φορτηγών. Τους δύσκολους μήνες του έτους δεν έχουν ιδιαίτερα κέρδη οι εταιρείες αλλά στα υπόλοιπους δεν νομίζω να τους χαλάει.

Ως προς το θέμα που έθεσες, προσωπικά θα έβρισκα λογικά να πιάνει 1 φορά την βδομάδα ένα πλοίο Σύρο - Μύκονο. Λογικά το Ν. Χίος καθώς με τα άλλα δυο αν γινόταν αυτό θα έκανες 16 ώρες να πας Μυτιλήνη (ιδιαίτερα με Μυτιλήνη). Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να γίνεται αυτό διότι:

1. Αν το πλοίο πιάνει σε κάθε δρομολόγιο Σύρο - Μύκονο η πράξη έχει δείξει ότι δεν μπορεί να πάρει κόσμο από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο. Δύσκολα αλλάζουν οι συνήθειες. Το δοκίμασε η ΑΝΕΚ για 2 χρόνια με το Ν. Χίος και δεν λειτούργησε.

2. Αν το κάνει αποκλειστικά για ενδοεπικοινωνία των νησιών δύσκολα να παίρνει δύσκολα να πάρει πάνω από 10 άτομα το δρομολόγιο.. Μόνο με επιδότηση γίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ την αγωνία και ενόχληση του φίλου cpt theologos p, αλλά δε νομίζω ότι είναι κάτι που ενοχλεί ανάλογα τη πλειοψηφία των κατοίκων και των επισκεπτών του Βορείου Αιγαίου. Πιο πολύ θα τους ενδιέφερε μια πιο αξιοπρεπής (και ταχύτερη) σύνδεση με τη Βόρειο Ελλάδα παρά με τις Κυκλάδες.

Οι μέχρι σήμερα προσπάθειες να συνδεθούν οι Κυκλάδες με το Βόρειο Αιγαίο ήταν αποτυχημένες, αυτή δε της HSW πιο πολύ γιατί ήταν προσανατολισμένη στους επιβάτες από Πειραιά προς Κυκλάδες και όχι στην ενδοειπικοινωνία, ασχέτως των επισήμων δηλώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Ύπο σταθερή και τακτική δρομολόγηση ενός πλοίου με ενδοιάμεσους σταθμούς στις κυκλάδες θα είναι αποτυχία.Αποδείχτηκε περίτρανα με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ παρόλο που το συγκεκριμένο πλοίο είχε την ταχύτητα να βγάλει το δρομολόγιο σε λογική ώρα παρά την χρονοκαθυστέρηση στις κυκλάδες.

Ναι μεν θα υπάρχει σύνδεση με Κυκλάδες αλλά θα δυσαρεστήσει πολύ τους επιβάτες της Χίου0Μυτιλήνης που εκεί ποντάρουν όλα τα πλοία.

Παρόλα αυτά είναι χρήσιμη μια σύνδεση της Χίου και της Μυτιλήνης με τις Κυκλάδες ιδιαίτερα δε με την Σύρο κυρίως λόγω Εφετείου.Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ.Στο δρομολόγιο του από Ψαρρά και Μεστά θα μπορούσε να μπει προσθήκη η Σύρος και το Σίγρι ώστε η εξυπηρέτηση να είναι καθολική.

Ούτως ή άλλως οι επιδοτήσεις αποτελούν κοινωνικό αγαθό οπότε γιατί να μην το έκαναν έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή φέτος το καλοκαίρι με απασχόλησε προσωπικά αυτό το ζήτημα, μπορώ να πω ότι όσο υπερβολική και ασύμφορη ήταν η καθημερινή σύνδεση με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, άλλο τόσο παράλογη είναι και η σημερινή απουσία σύνδεσης Κυκλάδων-Χίου, έστω και μια φορά την εβδομάδα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μετα και την νεα 48ωρη απεργια της ΠΝΟ η ΝΕΛ εβγαλε ανακοινωση για το πως θα διαμορφωθουν τα δρομολογια των πλοιων της

23/11/2010

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ & Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, λόγω της νέας ανακοίνωσης για παράταση της απεργίας της Π.Ν.Ο. έως την Παρασκευή 26/11/2010 06:00', τα δρομολόγια της Τρίτης 23/11 και της Τετάρτη 24/11 των πλοίων της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ EUROREAN EXPRESS και Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Τα δρομολόγια της Πέμπτης 25/11/2010 θα εκτελεστούν τη Παρασκευή 26/11/2010 με ώρα αναχώρησης 06:00', μετά τη λήξη της απεργίας. Αντίστοιχα, τα δρομολόγια της Παρασκευής 26/11/2010 θα εκτελεστούν την ίδια μέρα με ώρα αναχώρησης 21:00'.

Τα δρομολόγια διαμορφώνονται ως εξής:

Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/11: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αν 06:00) – ΧΙΟΣ (αφ 09:00 αν 10:00) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 18:15 αν 21:00)

ΣΑΒΒΑΤΟ 27/11: ΧΙΟΣ (αφ 05:30 αν 06:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 09:00)

Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/11: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αν 06:00) - ΧΙΟΣ (αφ 14:00 αν 14:30) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 17:15 αν 21:00) – ΧΙΟΣ (αφ 23:59)

ΣΑΒΒΑΤΟ 27/11: ΧΙΟΣ (αν 01:00) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αφ 09:15)

Link to comment
Share on other sites

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε πως το Μυτιλήνη φορτώνει για να πάει Πειραιά και το Θεόφιλος μένει στο λιμάνι λόγω απαγορευτικού (προς Θεσσαλονική).

Επιβεβαιώθηκαν τελικά, ενώ το πλοίο δεν θα πιάσει Χίο (!)

28/11/2010

Αναχώρηση Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, λόγω μεγάλης ανάγκης εξυπηρέτησης επιβατών που πρέπει να μεταβούν άμεσα στη Αθήνα, φορτηγών οχημάτων με ευπαθή προϊόντα από Μυτιλήνη προς Πειραιά και λόγω των συνεχιζόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων της ΠΝΟ, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα αναχωρήσει σήμερα από Μυτιλήνη για Πειραιά στις 20:00. Το πλοίο δεν θα προσεγγίσει τη Χίο.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ

www.nel.gr

Edited by polman
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να πάρει επιβάτες. Δεν υπάρχει εισιτήριο για αεροπλάνα ούτε για δείγμα. Σίγουρα θα εξυπηρετούνταν κάποιοι και θα μπορούσαν να αφήσουν λίγες θέσεις για φορτηγά. Αλλά μάλλον για να μην πλακώσουν στο λιμάνι έκτατες "ενισχύσεις" αν και η αναχώρηση του πλοίου από Μυτιλήνη έγινε ομαλά. Πάντως όπως έγινε και χτες στα 2 Κρητικά που έφυγαν από Ηράκλειο και το πλοίο έκλεισε το ais και πάει χωρίς αυτό στον Πειραιά...

Link to comment
Share on other sites

Κακια ΝΕΛ :P που μας αφηνεις εξω απο το δρομολογιο:lol:

Πάντως την Κυριακή η Ναυτιλιακή εταιρεία Λέσβου εξασφάλισε άδεια για την εκτέλεση ειδικού δρομολογίου μεταφοράς ευπαθών προϊόντων από τη Λέσβο προς τον Πειραιά με το πλοίο «Μυτιλήνη», αφήνοντας όμως έξω από το δρομολόγιο το λιμάνι της Χίου. Το γεγονός αυτό προκάλεσε την αντίδραση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο τύπου της Νομαρχίας σημειώνεται ότι η ΝΕΛ αποδεικνύει ότι «δεν ενδιαφέρεται για την ισότιμη εξυπηρέτηση των νησιών, αγνοώντας τη Χίο». Πάντως την κατάσταση έσωσε, εν μέρει, το δρομολόγιο της άγονης γραμμής με το πλοίο Θεόφιλος, που εκτελέστηκε κανονικά και το οποίο μετέφερε το μεσημέρι της Κυριακής, από τη Χίο στη Μυτιλήνη, ευπαθή προϊόντα τα οποία τελικά έφτασαν στο Πειραιά με το ειδικό αυτό δρομολόγιο της ΝΕΛ.

Σύμφωνα με τον πράκτορα της εταιρείας το "Μυτιλήνη" δεν προέγγισε το λιμάνι της Χίου με το φόβο πιθανών επεισοδίων που θα κρατούσαν το πλοίο στη Χίο.

www.tvpatrida.gr

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πήρε και πολύ καλά η εφημερίδα Αλήθεια το ότι δεν έπιασε Χίο το πλοίο.

Η ΝΕΛ… ξέχασε να σταματήσει!

Μπορεί να μετέφερε νταλίκες το Θεόφιλος προς Μυτιλήνη αλλά όπως είχα πει υπάρχουν και οι επιβάτες.

Επίσης αρκετές φορές έχουμε αναρωτηθεί για τα δρομολόγια που ανακοινώνει η ΝΕΛ για το Θεόφιλος, όπου όλοι ξέρουμε ότι δεν μπορεί να τα βγάλει τα πλοία, αξίζει επίσης να αναρωτηθούμε και για τα έκτατα δρομολόγια του european express. Να το δεκτούμε ότι θέλουν να φύγει 18:00 αλλά μάλλον δεν γνωρίζουν ότι δεν κάνει 3 ώρες για Χίο και 8 ώρες και ένα τέταρτο για Χίο... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι προηγουμενες μερες ειχε ακουστει οτι θα μεταφερθουν στην Συρο καποιες σημαντικες υπηρεσιες της περιφερειας Β.Αιγαιου(τι σχεση εχει Συρος με το Β.Αιγαιο :confused: )γιαυτο και η γενικη γραμματεας εστειλε επιστολη στην HSW για συνδεση με το Ν.ΧΙΟΣ τουλαχιστον μια φορα την βδομαδα B) (αλλο πλοιο δεν της εκανε?).Ευτυχως επηλθε η ταξη και ο υπουργος εσωτερικων διαβεβαιωσε οτι η εδρα της περιφερειας θα ειναι στον Πειραια(που παλι δεν εχει σχεση με το Β.Αιγαιο αλλα υπαρχει καθημερινη συνδεση).Απο την εφημεριδα www.politis-chios.gr

Σε λάθος που πρόκειται άμεσα να αποκατασταθεί απέδωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Γ. Ραγκούσης, την τοποθέτηση δυο Γενικών Διευθύνσεων της «Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου» στην Ερμούπολη της Σύρου. Αυτό διευκρίνισε χθες σε συνάντηση του με την Ελ. Τσουρή, με αντικείμενο ζητήματα νησιωτικής πολιτικής, όταν η υφυπουργός του έθεσε το θέμα, ξεκαθαρίζοντας ότι έδρα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης θα είναι ο Πειραιάς, όπως εξ’ αρχής είχαν απαιτήσει οι νησιωτικοί φορείς της Αυτοδιοίκησης.

Παντως ΑΛΚΥΟΝΗ κ ΠΑΝΑΓΙΕΣ της ΝΕΛ πηγαινοερχονται ασκοπα λιγο βορειοτερα-και τις πληρωνουμε 20000+ το κυκλικο δρομολογιο,ας βαλουν αμα θελουν 1 δρομολογιο/βδομαδα να ησυχασουν οποιοι θελουν επικοινωνια Κυκλαδων κ Β.Αιγαιου.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ΑΛΚΥΟΝΗ κ ΠΑΝΑΓΙΕΣ της ΝΕΛ πηγαινοερχονται ασκοπα λιγο βορειοτερα-και τις πληρωνουμε 20000+ το κυκλικο δρομολογιο,ας βαλουν αμα θελουν 1 δρομολογιο/βδομαδα να ησυχασουν οποιοι θελουν επικοινωνια Κυκλαδων κ Β.Αιγαιου.

Εκτός αν το "αίτημα" είναι μαϊμού σαν το αντίστοιχο που προηγήθηκε της δρομολόγησης του Άρτεμις στα ενδοκυκλαδικά. Με όλα αυτά που έχουν δει τα μάτια μας τίποτε δε μου κάνει εντύπωση πλέον.

Η ουσία είναι ότι οι κάτοικοι/επισκέπτες/επιχειρηματίες/φορείς κλπ των νησιών του Βορείου Αιγαίου, και ειδικότερα δε της Χίου, δε θέλουν τέτοιο δρομολόγιο. Απόδειξη η οικονομική αποτυχία του πειράματος της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄αρχήν να πω οτι το αίτημα αυτό είναι παλλαϊκό :D Και βεβαίως η κα Θεολογίτου, ως πολιτευτής Κυκλάδων, έχει κάθε λόγο να προωθήσει αυτό το αίτημα που είναι και αίτημα των Κυκλαδιτών. Όσον αφορά το "μπέρδεμα", αυτό οφείλεται στην νέα δομή του Καλλικράτη που εισάγει την βαθμίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Έτσι λοιπόν δημιουργείται Διοίκηση Αιγαίου με έδρα τον Πειραιά και η οποία περιλαμβάνει και τις 2 Περιφέρειες Β & Ν Αιγαίου. Και μέχρι να τα μάθουμε, είναι λογικό να μπερδεύουμε τις παλιές Περιφέρειες με τις νέες.

Link to comment
Share on other sites

προερχόμενο από Χίο με 21 άτομα πλήρωμα, 06 επιβάτες και 45 Φ/Γ οχήματα

Εχω μια απορια :P Αφου Αγαπητος και Βαρδινογιαννης συμμετεχουν απο κοινου στην HSW κ γενικα υπαρχει μια καλη σχεση μεταξυ ΑΝΕΚ κ Aegean Cargo,για ποιο λογο υπαρχει το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ/AEGEAN STAR στην γραμμη και δεν εξασφαλιζουν τα παραπανω φορτηγα στο Ν.ΧΙΟΣ :confused: Στην ουσια τα roro συμφεροντων ΑΝΕΚ ανταγωνιζονται το γκαραζ του ΝΗΣΟΣ αφου η ΝΕΛ εχει χρονια την σταθερη πελατεια της κ δεν νομιζω οτι πληττεται απο οποιοδηποτε roro.

ΥΓ1.Ελπιζω να μην εχω μπερδεψει κανεναν Αγαπητο :D

ΥΓ2.Φανταζομαι τα ρορο δεν μεταφερουν μονο φορτηγα που ειναι επικινδυνα για τα ΕΓ/ΟΓ.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα ο Αγαπητός της Aegean Cargo δεν συμμετάσχει στη HSW (ο ξάδελφος του είναι στην εταιρεία), δεν πρέπει να έχει καμιά μετοχή της πλέον. Δεύτερον το Ro-Ro δουλεύει για λογαριασμό της ΑΝΕΚ, οπότε έλλειψη του Λισσος παίρνει το μερίδιο που είχε το Λισσος. Τρίτο το Ro-Ro έχει χαμηλότερο ναύλο από τα συμβατικά πλοία της ANEK και HSW. Και τέταρτο τα ωράρια του Νήσος Χίος δε βολεύουν τα φορτηγά, που θέλουν να φτάσουν πρωί, να ξεφορτώσουν, να φορτώσουν και να φύγουν το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερον το Ro-Ro δουλεύει για λογαριασμό της ΑΝΕΚ, οπότε έλλειψη του Λισσος παίρνει το μερίδιο που είχε το Λισσος.

Γιατι αλλη εταιρια ειναι η ΑΝΕΚ απο την HSW?Ο ιδοκτητης που ειναι κοινος,θελει να γεμιζει το γκαραζ του roro δηλαδη και οχι του συμβατικου :confused:

Τρίτο το Ro-Ro έχει χαμηλότερο ναύλο από τα συμβατικά πλοία της ANEK και HSW.

Αν εβαζαν δηλαδη τα φορτηγα στο Ν.ΧΙΟΣ,με ναυλο ιδιο με του roro,θα τους ενοχλουσε να ταξιδευει γεματο το πλοιο εστω κ με λιγοτερα εσοδα?(παρα να μην εχει καθολου?)

Και τέταρτο τα ωράρια του Νήσος Χίος δε βολεύουν τα φορτηγά, που θέλουν να φτάσουν πρωί, να ξεφορτώσουν, να φορτώσουν και να φύγουν το απόγευμα.

Ε καλα δεν κανουν ολα τα φορτηγα 12ωρες για να ξεφορτωσουν και να φορτωσουν.Πιστευω μπορει να γινει μια συνεννοηση πχ να φευγουν μερικα την επομενη μερα(οσα δεν προλαβαινουν).

Τα παραπανω τα λεω για να μην πουν καποια στιγμη οτι 'δεν εχουμε φορτηγα κλπ' ενω στην πραγματικοτητα θα μπορουσαν να βοηθησουν το ΧΙΟΣ με τον τροπο τους ;)

Link to comment
Share on other sites

off topic

o κωστας αγαπητος, μπορει να μην εχει επισημη σχεση (εκτος και αν μου ξεφευγει κατι), με την Seastar ή καποια απο τις εταιρειες της, αλλα εχει στενη προσωπικη σχεση με τον ΙΣΒ και ο τελευταιος τον εμπιστευεται και τον συμβουλευεται. πιθανον η ναυλωση των roro απο την ΑΝΕΚ, να ειναι και μια εμμεση στηριξη στον ΚΑ. κατα καιρους εχουν γραφει πολλα και στο τοπικ της sea star και στης ΑΝΕΚ και στης HSW. θυμιζω οτι παλιοτερα προσπαθεια εξαγορας της Aegean Cargo, απο τη Sea Star, ναυαγησε λογω αντιδρασεων του μικρομετοχου της Sea Star... Αποστολου Βεντουρη.

τελος του off topic.

ασφαλεστατα και μια λογικη εταιρεια, θα εστελνε μια φορα την εβδομαδα το πολυ το roro για τα οχληρα (τον χειμωνα) και καμια ακομη ιουλιο και αυγουστο.

σοβαρα τωρα, κοιμουνται και ξυπνανε με το πως θα παει το νησος χιος; ειναι ικανοι να κρατησουν το ro-ro της aegean και να στειλουν το νησος για ναυλωση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά.Εγώ αν και καινούργιος,θα συμφωνήσω με αυτά που λέει ο opelmanos αλλά όχι απόλυτα.Τέλος πάντων όσο δεμένοι κι αν ήμαστε με τα πλοία της ΝΕΛ δεν νομίζω ότι καμμιά εταιρία θα δώσει χρήματα για την ανακατασκευή πλοίου σε τέτοια προχωρημένη ηλικία και μάλιστα σε οικονομικές εποχές που οι ακτοπλοικές δεν έχουν και τα τρελά ταμεία,πόσο μάλλον η ΝΕΛ.

Ο λόγος όμως που γράφω είναι άλλος.Δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια των φίλων από την Χίο γενικά για τα πλοία της ΝΕΛ,όχι σήμερα αλλά χρόνια τώρα.Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να ασχολούμαι με τα πλοία,οι φίλοι Χιώτες πάντα κάτι είχανε να πούν.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ήταν ΘΕΟΤΥΦΛΟΣ,ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ήταν ένα μάτσο αλουμίνιο,ο ΑΓ.ΡΑΦΑΗΛ ήταν ανεμότρατα και πολλά άλλα.Το ξέρω πολύ καλά αυτό γιατί έχω πολλούς χιώτες φίλους.

Κ.ΝΗΣΣΟΣ ΧΙΟΣ άναψε καμμιά λαμπάδα στο μπόι του Αθηναίου,του Αντω νίου και τον άλλων πρωτοπόρων της ΝΕΛ γιατί αν δεν ήταν αυτοί τώρα θα είχατε την τύχη της Λήμνου.

Και κάτι τελευταίο:το ότι το δικό σας πλοίο δεν πήγε καλά,δεν φταίνε οι Μυτιληνιοί.Δεν μπορείς να πείς στον επιβάτη φύγε από το ΣΑΠΦΩ και πήγαινε με την ψαρόβαρκα.Ξεκολάτε λοιπόν με το θέμα των πλοίων της ΝΕΛ και αν δεν σας αρέσουν,έχετε πλοίο με το όνομα του νησιού σας για να ταξιδέψετε.Ίσα-ίσα να μην περνάει το πλοίο μέσα από την Χίο,να γλυτώνουμε και κανένα τρίωρο στο ταξίδι.

Αντε και καλή χρονία να έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήλθες φίλε bat και Καλή Χρονιά.

Δε ξέρω για τους φίλους Χίωτες που αναφέρεις και την εμπάθεια που βγάζουν (βγάζουμε) για τα πλοία της ΝΕΛ αλλά έχω την εντύπωση ότι λες μισές αλήθειες.

Οι φίλου Χιώτες ταξιδεύουν και αυτοί με τα πλοία της ΝΕΛ όπως και οι φίλοι από τη Λέσβο, οι δε κάτοικοι του νησιού εξαρτώνται από αυτά όπως και οι κάτοικοι της Λέσβου.

Αυτό αυτομάτως τους δίνει το δικαίωμα να σχολιάζουν αυτά τα οποία δεν τους είναι αρεστά, είτε αναφέρονται σε πλοία της ΝΕΛ είτε αναφέρονται σε πλοία άλλων εταιρειών.

Ναι τον Θεόφιλο τον έβγαλαν Θεότυφλο, αλλά ας είναι καλά η στούκα στη Χίο τον πρώτο μήνα της δρομολόγησης του. Ναι τον Άγιο τον έλεγαν ανεμότρατα γιατί δεν έγινε διάσημος για το καλό του ταξίδι. Για τα ταχύπλοα τα έχουμε ξαναπεί και όχι μόνο οι Χίωτες. Καλά, χρυσά αλλά όχι τα πλεόν κατάλληλα για τό ρόλο που τους επέλεξε η ΝΕΛ, αν ξέρει κανείς το ρόλο αυτό γιατί κάθε τόσο άλλαζε.

Φυσικά δεν αναφέρεις σχόλια για το Σαπφώ, τον Όμηρο, το Μυτιλήνη, τον Αρίωνα και άλλα γιατί τη δουλειά τους την έκαναν/κάνουν μια χαρά.

Όσο για το παλιό Νήσος Χίος σίγουρα δεν του έφταιξε ο "ανταγωνισμός" με το Σαπφώ, αλλά οι πρακτικές της δεκαετίας του 80 και των αρχών του 90.

Εν κατακλείδι, το πρόβλημα δεν είναι το σινιάλο με την τρίηρη. Ίσα ίσα. Οι λάθος πρακτικές, ανακολουθίες και πιθανόν κακοδιαχείρηση που μαστίζουν τη ΝΕΛ φταίνε για τα χάλια της και όχι οι Χιώτες που την κριτικάρουν.

Και πάλι Καλή Χρονιά και Καλά Ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...