Τρύφωνας Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΣ 8.20-8.30 ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ 3 ΩΡΕΣ
polman Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε μια βδομάδα δεν θα το θυμάτε κανείς... Θα μεταφέρω αυτά που άκουγα στο λιμάνι αλλά και σε άλλες κουβέντες Τα δρομολογειά του δεν βόλεψαν κανέναν. Κάτι και η μικρή διαφήμιση. Από Μυτιλήνη προς Πειραιά, ήταν ψιλοαναμενόνενο να παίρνει ελάχιστο κοσμό, καθώς όλοι σκέφτονταν γιατί να μην φύγουν στις 18:00 με την ΝΕΛ. Από την Χίο το 20:45 ήταν επίσης ψιλοχάλια καθώς αρκετός κόσμος δεν είχε προλάβει να πάρει βραδυνό σπίτι (οπότε θα πλήρωνε έξτρα κάπου για να φάει) και δεύτερον αρκετοί δεν το προλάβαιναν ή δεν τους βόλευε λόγω δουλειάς. Άκουσα επίσης τι να κάνω 5 το πρωί Πειραιά, είναι πολύ νωρίς. Για το Πειραιάς - Χίος είναι ψιλοερωτηματικό γιατί υπήρχε μεταστροφή του κόσμου προς ΝΕΛ. Οι εξηγήσεις που έχω είναι δεν το ήξερα (!) και τι κάνω 8,5 ώρες σε μια καρέκλα. Για το Πειραιάς - Μυτιλήνη, ουδέν σχόλιον Τέλος κάτι που δεν άρεσε στον κόσμο είναι το σχετικά μικρό του μέγεθος και ότι θα κουνάει και θα πνιγούμε (!) κλπ Υ.Γ. Το Θεσσαλονίκη τι ώρα φεύγει ρε παιδιά?
georgios express Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Όπως είχα πεί κάποτε τα πλοία της ΝΕΛ περνούν πία απο το στενό Δύσβατο ο καιρός δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα απλά νομίζω ότι όταν περνάνε απο το στενό ο αξιωματικος που είναι στη βάρδια προσέχει πάρα πόλυ και διορθώνει συνεχώς τη πορεία του πλοίου. Ιδού το Δύσβατο, αεροφωτογραφημένο (αριστερά Άνδρος, δεξιά Τήνος).
Stefanos Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Το καλοκαίρι που πέρασα το στενο με πανσέληνο ήταν απίστευτη εμπειρία Κάποιος μου είχε πεί για το περιθώριο που έχει το πλοίο δεξιά-αριστερά όταν περνάει απο κεί αλλα δυστυχώς δεν το θυμάμαι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Όπως έχει ήδη γράψει ο Orestis αύριο ξεκινάει πάλι το δρομολόγια του Νήσος Μύκονος και η εταιρεία ανακοίνωσε τα δρομολόγια του (τα ίδιο που έκανε πριν δέσει).
gpap2006 Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Το ΜΥΚΟΝΟΣ παει απο Δυσβατο ή απο Καβο Ντορο?Ποσα μιλια γλιτωνουν αυτοι που πανε απο Δυσβατο?Παντως το στενο μεταξυ Ανδρου-Τηνου πρεπει να ειναι..πολυ στενο.Παλιοι Ανδριωτες μου ελεγαν πως ειχαν επιχειρησει να το περασουν...κολυμπωντας!!(επικυνδινο πραγμα βεβαια αφου τα ρευματα ειναι πολυ ισχυρα- το ανοιγμα ειναι περιπου 1 μιλι)
Earl Granville Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Η διαφορά στα μίλια είναι απειροελάχιστη.Από εκεί και πέρα με δυνατό βοριά πιθανότατα να είναι καλύτερα από το δύσβατο μιας και απαγγιάζει την θάλασσα η Άνδρος και έχει λιγότερες πλεύσσιμες ώρες στο ανοιχτό πέλαγος. Το ΜΥΚΟΝΟΣ έχει περάσει κι από το δύσβατο κάποιες φορές αλλά κανονικά πηγαίνει από την Φάσα.
Stefanos Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Το Μυκονος παει κανονικα απο Ανδρο.Τωρα η ΝΕΛ παει παντα απο το στενο με οποιδηποτε καιρο απο οτι μου ειχαν πει η διαφορα ειναι ενα πενταλεπτο που γλυτωνουν τιποτα παραπανω βεβαια για το Μυτιληνη αυτο το πενταλεπτο εχει σημασια για το θεοφιλο απο την αλλη πλευρα ουτε συζητηση
proud_ionian Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 25 θα φυγει και θα παει στη Συρο για αμμοβολη επειδη τα ναυπηγεια της Χαλκιδας θα ειναι πιασμενα απο το γιγαντα Speedrunner. το θεοφιλο θα τον αντικαταστησει ο ταξιαρχης ή θα μεινει η ΝΕΛ με 3 δρομολογια την εβδομαδα;
gpap2006 Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Πραγματι την Πεμπτη δενει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και θα μεινει κενο στη γραμμη (προς μεγαλη χαρα του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ).
proud_ionian Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 μα καλα στη Hellenic δεν εχουν καθολου χιουμορ. τωρα επρεπε να στειλουν το Σαντορινη, να γινει εκει πανω του κουτρουλη ο γαμος . ουρες τα φορτηγα να περιμενουν, τσαμπια ο κοσμος στο μυτιληνη και νααα (με το συμπαθειο) οι δηλωσεις διαμαρτυριας για την εταιρεια που κανει την επισκευη του Μυκονος μαζι με την αμμοβολη της Θεοφιλαρας. αληθεια κανενα σχολιο στα ΜΜΕ του ΒΑ Αιγαιου δεν εχει γινει για το θεμα (οτι η ΝΕΛ μενει με ενα πλοιο για 2 εβδομαδες); τπτ ψιθυροι στο λιμανι εστω; sorry που ρωταω κιολας, αλλα σε αλλα μερη τα πλοια αντικαθιστανται.
polman Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Έλα μωρέ τώρα... Ποιον θα τον νοιάξει? Από την στιγμή που δεν υπάρχει πρόβλημα μεταφορικό πρόβλημα δεν πειράζει κανένας. Καμια γιορτή δεν υπάρχει, καταχείμωνο ειναι... Τόσα χρόνια έτσι έχουμε μάθει κιολας. Ως για τα φορτηγά ευκαιρία να πάρει και το Μύκονος τπτ... Η κίνηση του στα φορτηγά είναι από μηδαμινή εως ελάχιστη. Ως για την ΝΕΛ, που να βάζει το Ταξιάρχης τώρα... Είναι για να το πάρει και κανένας?
Nick the Greek Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Εισαι σιγουρος polman? Απο τη μια τα πλοια της ΝΕΛ καθε βραδι φευγουν με 70% γεματο γκαραζ στην χειροτερη των περιπτωσεων, χωραει ολη τους η κινηση στο Νησος Μυκονος συν τη δικη του? Βαλε επισης την ελλειψη σε καμπινες που θα εχει αυτον τον καιρο, δεν ειναι προβληματα ολα αυτα? Νομιζω πως ακομη κι αν δεν υπηρχε προβλημα, ειναι πολυ χοντρο απο πλευρας ΝΕΛ που την στηριζει ακομα το νησι σας να φευγει εστω και για λιγο χωρις αντικατασταση.
polman Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Κοίτα να δεις. Για τα φορτηγά, έχεις δίκιο ότι παίρνει πολύ πράγμα η ΝΕΛ. Όμως δεν πιστεύω να μην φτάνει η μεταφορική ικανότητα του Μυτιλήνη, Ν. Μύκονος και Θεσσαλονίκη. Όμως ένα κακό είναι ότι Μυτιλήνη και Θεσσαλονίκη κάνουν την ίδια μερα δρομολόγια, οπότε τις μισές μέρες θα είναι μοναχό το Ν. Μύκονος. Ξέρω εγώ... Τώρα για το image της εταιρείας είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Από ότι μπορώ να υποθέσω είναι ότι θεώρησαν περιττό και ίσως δύσκολο/αδύνατο να βρουν πλήρωμα για μισό μήνα για το Ταξιάρχης το οποίο είναι δεμένο αυτή τη στιγμή. Το πως ακριβώς πάνε οι προσλήψεις δεν γνωρίζω και ίσως κάνω λάθος. Μπορούν να βάλουν το πλήρωμα του Θεόφιλος στον Ταξιάρχη? Ιδέα δεν έχω... Λογικά θα τα έβαλαν κάτω και θα είδαν ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά... Και παλιότερα που θυμάμε κατά την διάρκεια του χειμώνα υπήρχαν παρόμιες περιπτώσεις που η γραμμή ήταν με ένα βαπόρι. Από την άλλη άμα το σκεφτείς και με την HSW που έλειψε το Ν. Μύκονος και αυτή δεν είχε δρομολογείο καθημερινά και σε αυτήν μπορούσε να χαλάσει το image. Ίδια περίπτωση είναι άμα το σκεφτείς... Τεσπα, προσωπική μου άποψη είναι κανένας δεν θα στεναχωρηθεί (εκτός από μένα ) και ούτε θα το πάρουν είδηση ότι έλειψε το Θεόφιλος για 15 μέρες καταχείμωνο... Ας κάνουν καλή δουλειά να βγάλει καλά το Πάσχα και το καλοκαίρι να μην γινόμαστε ρεζίλι και βλέπουμε. Υ.Γ. Το Θεσσαλονίκη έκανε Καθαρά Δευτέρα στη Μυτιλήνη καθώς δεν πραγματοποίησε δρομολόγιο την Κυριακή.
Earl Granville Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Η HSW μπορεί να μην έκανε καθημερινά δρομολόγιο αλλά τουλάχιστον έβγαλε το βαπόρι της και το αντικατέστησε με ένα αλλο.Οικονομικά ούτε κι αυτή δεν πρέπει να την συνέφερε παρόλα αυτά το έκανε όμως και αν και είναι μια εταιρία χωρίς ιστορία στο Βόρειο Αιγαίο εντούτοις έδειξε σεβασμό προς τον επιβάτη και δεν τους παράτησε καταχείμωνο. Εδώ μιλάμε η ΝΕΛ που παρόλο ότι στηρίζεται ακόμα από πολύ κόσμο βγάζει το βαπόρι της κι αντί να έχει φροντίσει να βάλει τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ (το θέμα με το πλήρωμα είναι υπόθεση μιας ημέρας) τους παρατάει σύξηλους. Επίσης λίγη αντικειμενικότητα δεν θα έβλαπτε. Η HSW έβαλε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ για ένα μήνα σκάρτο που έλειπε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ κι όλοι φαγωθηκατε ότι είναι μικρό,'οτι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει,ότι κουνάει ότι το ένα ότι το άλλο ενώ τώρα που η ΝΕΛ βγάζει βαπόρι χωρίς να το αντικαταστήσει και μένει με ενα πλοίο και γράφει τους επιβάτες χειμωνιάτικα στα παλιά της τα παπούτσια λέτε δεν πειράζει δεν την συμφέρει,δεν έχει καμια γιορτή το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα... Καλό είναι το συναίσθημα να μπαίνει στην άκρη λίγο και να βλέπει κανείς τα πράγματα καθαρά.
Stratos Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Φανταστείτε Χανιά μέρα παρά μέρα..?! Η ΝΕΛ παλιότερα έιχε επιστρατεύσει και Κεντέρη για να μην αφήσει κενό στην γραμμή. Γενικά πάντως το θεωρώ απαράδεκτο ότι ο Ταξιάρχης έχει παροπλιστεί..
Neptune Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Για cool ligo ρε παιδια. Η ΝΕΛ δεν εχει βαπορι αυτη τη στιγμη για να αντικαταστησει το Θεοφιλο. Ο Ταξιαρχης δεν ειναι παροπλισμενος. Ειναι με ανοιγμενες μηχανες για επισκευη και με μια ηλεκτρομηχανη εκτος για να βαλει καινουρια. Πως θα κανει ταξιδι ετσι? Με ρυμουλκα? Η θελετε να φυγει ο Θεοφιλος και να ερθει το Παναγια Θαλασσινη πανω? Η μηπως το Παναγια Χοζοβιωτισσα. Κακος προγραμματισμος εχει γινει. Θα επρεπε ο Θεοφιλος να παει δεξαμενη αφοτου εχει ετοιμαστει ο Ταξιαρχης. Και γω το θεωρω απαραδεκτο να αφηνει για μια βδομαδα μονο με το Μυτιληνη τη γραμμη. Ο Θεοφιλος ηταν προγραμματισμενος τελη Μαρτιου με αρχες Απριλιου για δεξαμενη και ξαφνικα τους εσκασε να το βγαλουν τωρα. Δε φταει ο καημενος ο Ταξιαρχης .
Orestis Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Και γω το θεωρω απαραδεκτο να αφηνει για μια βδομαδα μονο με το Μυτιληνη τη γραμμη. Μία εβδομάδα έχουν προγραμματίσει να διαρκέσουν οι εργασίες; Γιατί στα πλάνα το Θεόφιλος είναι εκτός από 22/2 – 9 /3.
polman Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Εγώ το είπα με την λογική ότι το Μύκονος έχει καθημερινά(εκτός από μια μέρα) δρομολόγειο είτε για τα νησιά είτε για Πειραιά. Αν υποθέσουμε ότι δεν υπήρχε η ΝΕΛ, δεν θα άφηνε σύξηλους τους επιβάτες με ένα δρομολόγειο άνα δυο μέρες? Γιατί δεν έβαλε ένα highspeed ώστε να είναι εντάξει με τους επιβάτες της? Δεν θεωρώ αντικατάσταση του Μύκονος με το Σαντορινή γιατί απλά δεν έχουν καμιά σχέση. Και όπως δεν το θέωρω εγώ δεν το θεωρεί και ο κόσμος που κάθε φορά έπαρινε 20 άτομα. Δεν το λέω για να κατηγορήσω την HSW, ούτε το Σαντορίνι ούτε να υποστηριξώ την ΝΕΛ. Λες και θα κερδίσω τπτ... Απλά είπα την γνώμη γιατί δεν βάζει πλοίο η ΝΕΛ. Δεν είπα ότι αυτό είναι και το σωστό. Όπως και για το Σαντορίνη ποιος φαγώθηκε ότι είναι μικρό και ότι κουνάει?? Αυτά τα είχα πει αναμεταδίδωντας αυτά που έχω ακούσει από τον κόσμο και στο λιμάνι, γιατί δεν το προτίμησε ο κόσμος. Δεν ήταν προσωπικές απόψεις! Ως για τον κόσμο που λες ότι υποστηρίζει την ΝΕΛ πιστεψέ με δεν το κάνουν γιατί είναι η "ναυτιλιακή μας" πλέον. Ο κόσμος ξέρει τι του τι γίνετε. Και το ξέρουν και στην Μυτιλήνη, πάω συχνά. Από την στιγμή που κόπηκαν τα πολλά τζαμπέ κόπηκαν και τα υπόλοιπα. Ο επιβάτης που το προτιμάει το κάνει γιατί τον βολεύει είτε οικονομικά, είτε για τις καμπίνες είτε για τα δρομολόγια. Συνολικά για να μην το χτίζουμε, κατακριτέα και από μένα η κίνηση της ΝΕΛ να μην το αντικαταστήσει. φιλικα πάντα
Stefanos Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Ως για τον κόσμο που λες ότι υποστηρίζει την ΝΕΛ πιστεψέ με δεν το κάνουν γιατί είναι η "ναυτιλιακή μας" πλέον. Ο κόσμος ξέρει τι του τι γίνετε. Και το ξέρουν και στην Μυτιλήνη, πάω συχνά. Από την στιγμή που κόπηκαν τα πολλά τζαμπέ κόπηκαν και τα υπόλοιπα. Δηλάδη μόνο όταν ήταν τσαμπέ μπορούσε να είναι η ναυτιλιακή μας?.Τότε που ήταν οι μισές καμπίνες εντολή Αθηναίου επειδη ταξίδευε ο τάδε γνώστος του κουμπάρου του υπαλλήλου στο γραφείο και να οι λογαριασμοί στα εστιατόρια και να τα ψιλοπράγματα απο τα bar των σαλονιών συν στο free ταξίδι Αυτοί λοιπόν ήταν οι πρώτοι που προτήμησαν το Μυκονος όταν μπήκε στη ΝΕΛ ο Βεντουρης και τα έκοψε όλα αυτά Αλλά αν έχει μείνει έστω και λίγο συναίσθημα δεν είναι απο αυτούς είναι απο εκείνους που πίστευαν στο όραμα της Ναυτιλιακής το οποίο κάποιοι τόσο έλαφρα τη καρδία απαξίωσαν για το προσωπικό τους ώφελος.Αυτοί λοιπόν οι ανώνυμοι επιβάτες είναι που στηρίζουν ακόμα τη ΝΕΛ,και μη ξεχνάμε ότι μπορεί αυτό το ΝΕΛ να μην είναι πλέον αληθινό υπάρχουν όμως ακόμα και πολλές οικογένειες της Μυτιλήνης και της Χίου που ζουν απο τη ΝΕΛ Τέλος στη παρένθεση θα συμφωνήσω με τοn polman ότι απο τη στιγμή που υπάρχει στη γραμμή το Μύκονος με καθημερινό δρομολόγιο δεν έχει και τόσο σημασία που η Νελ μένει με ένα πλοίο στη γραμμή εξάλλου δεν αφήνει το ΤΑΞΙΑΡΧΗ μοναχοβάπορο αφήνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει διαφόρά έτσι κι αλλίώς οι περισσότεροι επιβάτες όταν ακούν ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ πάθαίνουν κάτι σα τρέλα ένα πράγμα.Αν δεν υπήρχε το Μύκονος πιστεύω ότι αυτό δε θα συνέβαινε Υ/Γ όλα προσωπική άποψη δε έχω ούτε εγώ να κερδίσω κάτι
Nick the Greek Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Φιλοι μου, οταν την κοπελα η την γυναικα σου δεν πας να την παρεις οταν σχολαει απο τη δουλεια της και την γυρναει αλλος σπιτι της η οταν την αφηνεις να βγαινει με καποιον αλλον επειδη εσυ ασχολεισαι με αλλα πραγματα, τοτε ευκολα μπορει να προτιμησει τον αλλον που ειναι παντα εκει γι' αυτην. Αλληγορικο αυτο, αλλα φανταζομαι να το πιασατε το υπονοουμενο.
Earl Granville Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Εσύ μπορεί να μη το θεωρείς αντικατασταση αλλά η εταιρία ένα πλοίο έβγαλε και ένα έβαλε.Αυτό που είχε διαθέσιμο.Ανάλογο πλοίο με το ΜΥΚΟΝΟΣ εκ των προτέρων δεν μπορούσε να βάλει μιας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο στόλο της αυτή την στιγμή.Ούτως ή άλλως η εταιρία έχει φροντίσει το καλύτερο πλοίο της να το βάλει σε αυτή την γραμμή κάτι που δεν έχει εκτιμηθεί ανάλογα.Κι αν εθεωρείτο από τον κόσμο μικρό το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ τότε πως να βάλει η εταιρία ταχύπλοο?Θα έμπαινε κανείς μέσα σε αυτό να περάσει Βόρειο Αιγαίο χειμωνιάτικα? Μην λησμονούμε ότι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είναι αρκετά μεγαλύτερο από τον ΑΛΚΑΙΟ και ΑΓΙΟ ΡΑΦΑΗΛ τα οποία εξυπηρετούσαν την γραμμή μέχρι πρόσφατα. Και δύο χρόνια τώρα χειμώνα το συγκεκριμένο βαπόρι εξυπηρετεί την γραμμή Ικαρίας Σάμου(ανάλογης μιλιομετρικής απόστασης και κυρίως πλεύσιμων ωρών) χειμωνιάτικα χωρίς να ακουστεί παραπάνω ,το αντίθετο μάλιστα απέσπασε πολύ θετικά σχόλια. Απλά πιστεύω ότι ο κόσμος είναι προκατηλημένος με την ΝΕΛ και δεν το αξίζει. Είναι μία εταιρία που διέθεσε πολλά κεφάλαια (Αίολος1 και 2) για την εξυπηρέτηση άλλων νησιών αντί να πάει να φτιάξει δύο βαπόρια να εξυπηρετήσει και να εξασφαλίσει την γραμμή,είναι μία εταιρία που τόσα χρόνια μονοπωλούσε την γραμμή εις βάρος του επιβάτη(ποιός ξεχναει ότι για να κλείσεις ΙΧ τον αύγουστο έπρεπε να μεριμνήσεις από τον Μάιο)και που εσχάτως αποδεικνύει ότι δεν έχει κοινωνικό πρόσωπο(όπως θέλουν να προβάλουν οι εταιρίες με τοπικό χαρακτήρα) πέραν από το επιχειρηματικό στους ανθρώπους που την στηρίζαν και την στηρίζουν. Η μη αντικατάσταση του ΘΕΟΦΙΛΟΣ οφείλεται πιθανότατα στον κακό προγραμματισμό όπως λέει ο Neptune μόνο που θα έπρεπε να είχε γίνει σωστότερος ο προγραμματισμός από σεβασμό και μόνο στον επιβάτη..
gpap2006 Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Για τις 2 εβδομαδες που θα λειπει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ η ΝΕΛ μπορουσε να αυξησει τα δρομολογια του ΜΥΤΙΛΗΝΗ και αντι για 3 να κανει 4 την εβδομαδα (να προστεθει δρομολογιο την Κυριακη νωρις το απογευμα π.χ. 18.00 για να προλαβαινει κ το δρομολογιο της Δευτερας στις 19.00). Ετσι, με 4 εβδομαδιαια της ΝΕΛ, 6 του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (που χωνεύει απίστευτο αριθμό φορτηγών) δε νομιζω να δημιουργηθει προβλημα χειμωνιατικα. Απλα θα αυξηθουν οι πληροτητες των υπαρχοντων πλοιων. Πάντως η ΝΕΛ για μια ακομη φορα θα δωσει την ευκαιρια σε πολλους που μεχρι τωρα αντιστεκονταν στον πειρασμο,να...δοκιμασουν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ!!
Stefanos Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Kαλά για να είμαστε και αντικειμένικοί δε πιστεύω πως υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως η hellenic πηγε στη γραμμή το Μύκονος το καλύτερο πλοίο της με στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και τη προσφορά στους κατοίκους των νησιών για αλλους λογους το πηγε είδε ότι η ΝΕΛ ήταν κάπως αδύναμη και πήγε να παρει μερίδιο απο τη γραμμή βέβαια η δρομολόγηση δεν είναι κάτι αρνητικό καλό είναι σε μια γραμμή να υπάρχει ανταγωνισμός. Αλλά εγώ σκέφτομαι το άλλο αν περσυ είχε γίνει το μπαμ και η ΝΕΛ δεν άντεχε και εκλεινε τότε θα ήθελα να δώ αν το Μύκονος θα έμενε εκεί η θα πήγαινε κάπου αλλού και θα το αντικαθιστούσε το Σαντορίνη μόνιμα τό ότι η γραμμή Ικαρίας-Σαμου είναι μια γραμμή που κατα τη γνώμη μου έχει πλοία που δεν της αξίζουν δεν σημαίνει το Σαντορίνη είναι ιδανικό πλοίο και για Χίο-Μυτιλήνη για μένα ούτε για Ικαρία-Σάμο δεν είναι ιδανικό Τα λάθη που έκανε η ΝΕΛ δε τα αμφισβητεί κανείς εξάλλου σα γνώστης της γραμμής επιβεβαιώνω όσα γραφτηκαν για τη δυσκολία εύρεσης εισητηρίου τις ημέρες αιχμής.Τα λάθη της ΝΕΛ ήταν άλλα και όχι ότι επεκτάθηκε σε άλλες γραμμές.
Nick the Greek Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 αν περσυ είχε γίνει το μπαμ και η ΝΕΛ δεν άντεχε Κι αν ειχε σφυριξει ο Δουρος το πεναλτι, δε θα ειχε δει χαρα στα σκελια του ο βαζελος ουτε για ενα χρονο. Σημασια εχουν τα γεγονοτα. Και τα γεγονοτα ειναι πως το Νησος Μυκονος/Χιος ειναι εκει και αποτελει σοβαροτατο ανταγωνισμο τον οποιο η ΝΕΛ προσπαθει να αποκρουσει με χαπια για τον πονοκεφαλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now