superfastship Posted July 5, 2020 Posted July 5, 2020 Συγχωρέστε με αν έχει αναφερθεί κάπου αλλού αλλά συνειδητοποίησα ότι φέτος θα είναι το μόνο καλοκαίρι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που ρόδος και σάμος θα κάνουν από 3 μόνο δρομολόγια την εβδομάδα το καθένα στη γραμμή. Έτσι το χίος τα σάββατα είναι η μοναδική αναχώρηση από πειραιά για χίο μυτιλήνη, άρα πιστεύω θα έχει πολύ καλή κίνηση. Ήδη οι 350 επιβάτες και τα 107 ιχ για Μεστά στο πρώτο δρομολόγιο (το οποίο δεν διαφημίζεται και καθόλου) δεν είναι καθόλου άσχημα.
Agaios Posted July 5, 2020 Posted July 5, 2020 Έχουν προγραμματιστεί κάποια δρομολόγια κάθε Σάββατο από Πειραιά 11:00 το πρωί από το Ροδος και αντίστοιχα την ίδια μέρα στις 00:00 από Μυτιλήνη και 3:20 από Χίο για
gtogias Posted July 5, 2020 Posted July 5, 2020 Μόνο τα έξτρα (ημερήσια) δρομολόγια Παρασκευής και Κυριακής δεν θα γίνουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2020 Posted July 11, 2020 Αυτά τα ημερήσια δρομολόγια το Νήσος Ρόδος από Πειραιά το Σάββατο στις 11:00 είναι για τις 1/8 και 8/8 με επιστροφή από τη Μυτιλήνη στις 24:00 για Χίο Πειραιά. Επίσης το Σάββατο 22/8, το Νήσος Ρόδος θα κάνει δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο Μυτιλήνη στις 19:00, έτσι ώστε τη Κυριακή 23 Αυγούστου το Νήσος Ρόδος να κάνει ημερήσιο δρομολόγιο από τη Μυτιλήνη για Χίο Πειραιά στις 8:00 για τις επιστροφές Τέλος το Νήσος Σάμος θα κάνει μια προέκταση του δρομολογίου από τη Μυτιλήνη κατευθείαν για τη Καβάλα την 1η Αυγούστου και 8 Αυγούστου και θα αναχωρήσει από τη Καβάλα το βράδυ του Σαββάτου για Λήμνο Μυτιλήνη.
enas chiotis Posted July 17, 2020 Author Posted July 17, 2020 5 hours ago, pilot said: https://cyclades24.gr/2020/07/nisos-rodos-ektaktos-gia-syro-paro-naxo-to-savvato-18-7/ Εκτακτο δρομολόγιο για Σύρο-Πάρο-Νάξο αυτό το Σάββατο στις 11.30 με άμεση επιστροφή από Νάξο για Πειραιά Έχω την εντύπωση ότι εξαφανίζονται όλα τα έκτακτα ημερήσια του Ρόδος στη γραμμή και θα παίζει μπάλα αφού γεμίσουμε πρώτα όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια.
Nikos_Chania Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 3 hours ago, togias_k said: Υπάρχει και ο Διαγόρας Το θέμα δεν είναι να αυξηθεί η χωρητικότητα από την ίδια εταιρεία, διότι αυτό είναι το πρόβλημα, ότι δηλαδή η Αττικα δεν βάζει επιπλέον πλοίο/δρομολόγια. Ο ερχομός μιας δεύτερης εταιρείας θα ήταν η λύση. Και τουλάχιστον νομικά, έχει κάθε προσον να λαβει έγκριση για καλυψη αυξημένων συγκοινωνιακών αναγκών.
enas chiotis Posted July 28, 2020 Author Posted July 28, 2020 (edited) Βασικά αν υπήρχε οποιοδήποτε ενδιαφέρον (προ covid), αυτός θα έχει την ευκαιρία πριν παρέλθει η 5ετία της επιτροπής ανταγωνισμού, μπαίνοντας στη γραμμή, να μειώσει αυτόματα τα δρομολόγια της attica. Αλλά προφανώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Για τα καλοκαιρινά δρομολόγια, απλά θα έκανε ένα παραπάνω έκτακτο το Ρόδος το Σάββατο, ίσως ένα έκτακτο το Σάμος στις επιστροφές και πολύ μας είναι. Έτσι κι αλλιώς φέτος πρώτα γεμίζουμε τα πλοία και μετά βγάζουμε πρόγραμμα, και με το νόμο. Edited July 28, 2020 by enas chiotis
Strofalos Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) 1 hour ago, hsw giorgos said: Το BS Chios ή αλλιώς Νήσος Χίος για εμάς που έτσι το αγαπήσαμε σήμερα πραγματοποίησε το τελευταίο του δρομολόγιο απο Πειραία για Μύκονο, Μεστά Χίου, Σίγρι και επιστροφή. Γενικά, πως πήγε αυτή η γραμμή, είχε κίνηση (τηρουμένων των αναλογιών του φετινού καλοκαιριού) ή πεταμένα λεφτά κι εδώ σαν του Πήγασου? Edited September 6, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) Η συγκεκριμένη γραμμή του Blue Star Chios δεν είναι επιδοτούμενη Edited September 6, 2020 by proud_ionian
mytilene Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 Mήπως είχε καμια επιδοτήσουλα ρε Π100??!!??Τηρουμένων των αναλογιών του φετινού καλοκαιριού -που λέει και ο φίλος STROFALOS - πήγε καλά πάντως και εξυπηρέτησε.
Strofalos Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) 22 hours ago, Neptune said: Εχουμε ξαναπει, εντυπωσιακο πλατος σε αναλογια μηκους (27 μετρα!!!) Το Αρετούσα, για την εποχή εκείνη που γινόταν η αναδιοργάνωση γραμμών και πλοίων (αρχές του 2000) πιστεύω πως θα ήταν μια πάρα πολύ καλή επιλογή να ακολουθούσε τα Blue Star 1&2 στην ακτοπλοΐα και να έμπαινε Πειραιά-Χίο-Μυτηλίνη. Το μέγεθός του, το γκαράζ του, οι καμπίνες του, και γενικά το σύνολο Αρετούσα, πιστεύω πως θα "έσπαγε ταμεία" την εποχή εκείνη σε αυτή την γραμμή. Αν αναλογιστούμε πως λίγο αργότερα το Λισσός έγινε το "next big thing" της γραμμής όταν αντικατέστησε τον Θεόφιλο, τότε το Αρετούσα θα έφερνε επανάσταση!!! Edited September 7, 2020 by proud_ionian
gtogias Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Όλα καλά για το Αρετούσα, αλλά όχι και το Λισσός το "next big thing" στη γραμμή. Τα παράπονα άπειρα, η προτίμηση μηδέν.
Neptune Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Ε ναι βρε παληκαρι. Τοτε ηδη ειχαν μπει και τα Νησος Μυκονος/Χιος..
Annivas Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 (edited) Το Λισσός ήταν η λύση ανάγκης όταν μέσα στον Ιούνιο βγήκε off το Θεόφιλος λόγω του ατυχήματος που είχε. Να θυμήσουμε ότι τότε το Λισσός αν και προς τα τέλη Ιουνίου παρέμενε ανενεργό χωρίς ρόλο στο Πέραμα. Μπορεί να βόλεψε με τις πολυάριθμες καμπίνες του και το μεγάλο γκαράζ του αλλά οπωσδήποτε δεν χαρακτηρίζεται ως το next big thing της εποχής εκείνης για την γραμμή Χίου - Μυτιλήνης, όταν έπαιζε μπάλα ήδη το Νήσος Χίος. Edited September 7, 2020 by Annivas
hsw giorgos Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 21 hours ago, Strofalos said: Γενικά, πως πήγε αυτή η γραμμή, είχε κίνηση (τηρουμένων των αναλογιών του φετινού καλοκαιριού) ή πεταμένα λεφτά κι εδώ σαν του Πήγασου? Καλημέρα! Είχε αρκετά καλές πληρότητες και σε επιβάτες αλλά και σε γκαράζ.
Strofalos Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Είχα ακουσει αρκετούς για τον θαυμασμό τους όσον αφορά το μέγεθος του πλοίου και την πολυτέλειά του για τα δεδομένα της γραμμής. Δεν ήξερα όμως πως οι περισσότεροι είχαν τόσο αρνητική εντύπωση για τον Ιάπωνα... Όπως και να έχει, το Αρετούσα στη Χίο-Μυτιληνη πιστεύω θα έφερνε ότι και τα Blue Star 1&2 στα Δωδεκάνησα.
polmyt Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Στη Μυτιληνη παντως λενε οτι η κινηση ηταν αρκετα μειωμενη https://www.stonisi.gr/post/11190/sigri-katw-twn-prosdokiwn-h-epivatikh-kinhsh
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2020 Posted September 7, 2020 Φέτος τα δρομολόγια ήταν μειωμένα κατά 30% σε σχέση με πέρυσι. Πέρυσι υπήρχαν 10 δρομολόγια την εβδομάδα με φουλ πρωτόκολλο, ενώ φέτος υπήρχαν 7 δρομολόγια την εβδομάδα και για τρεις εβδομάδες τον Αύγουστο υπήρχαν 8 δρομολόγια με πληρότητα από 65% έως 85%. Νομίζω όμως ότι η γραμμή είχε τη μικρότερη μείωση σε ποσοστό από τις υπόλοιπες γραμμές στο Αιγαίο, γιατί συνήθως στηρίζεται στον εγχώριο τουρισμό.
enas chiotis Posted November 1, 2020 Author Posted November 1, 2020 (edited) Λόγω της αρπαχτής με το προσφυγικό, το αποψινό δρομολόγιο του Νήσος Σάμος έχει πάει 2,5 ώρες πίσω. Αναχώρηση 21:30 από Μυτιλήνη και 01:00 από Χίο, άφιξη 09:00 στον Πειραιά. Edited November 1, 2020 by proud_ionian link
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Από τις 05/01/21 έως τις 18/01/21, το Διαγόρας μένει εκτός δρομολογίων από τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας και μένουν τα τρία δρομολόγια του Νήσος Σάμος.
mytilene Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας😄!!! ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ -που θα ελεγε και ο NICK😄- αθώο μου παιδί!!!!Άλλος λόγος σταμάτησε το πλοίο...σταμάτησε να πέφτει το ζεστό ρευστό
Stella Artois Posted January 9, 2021 Posted January 9, 2021 (edited) Αντίθετο το Εργατικό Κέντρο Χίου με τη μείωση δρομολογίων https://www.alithia.gr/tv/eidiseis/antitheto-ergatiko-kentro-hioy-me-ti-meiosi-dromologion Edited January 9, 2021 by Stella Artois
pilot Posted January 11, 2021 Posted January 11, 2021 Και το ερχόμενο καλοκαίρι φαίνεται να υπάρχει το σαββατιατικο δρομολόγιο για Μυκονο- Μεστά- Σιγρι
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Μετά από 35 ημέρες, τα δρομολόγια της γραμμής θα εκτελούνται πάλι από δυο πλοία (από τη Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου) και θα υπάρχουν καθημερινά δρομολόγια εκτός του Σαββάτου
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2021 Posted February 25, 2021 Από τις 02/03/21, το Διαγόρας μένει εκτός δρομολογίων από τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης λόγω της λήξης της επιδότησης και μένουν τα τρία δρομολόγια του Νήσος Ρόδος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now