Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών (Εταιρία) ανακοινώνει, σύμφωνα με το Ν.3556/2007, την απόφαση 1/434/3.7.2007 και την Εγκύκλιο 33 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι η MARFIN INVESTMENT GROUP ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, νομικό πρόσωπο που έχει στενό δεσμό με τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Ανδρέα Βγενόπουλο, προέβη στις 06/03/2008 σε αγορά 16.760 κοινών ανωνύμων μετοχών της Εταιρίας, συνολικής αξίας Ευρώ 92.305,45.

Απο το site του ΧΑΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

εχει ανακοινωσει (ή σκοπευει να ανακοινωσει) η MIG καποιο Business Plan για τον ομιλο; Μετα τη συγχωνευση (αναδιαρθωση θα το ελεγα) των εταιρειων του ομιλου ποια θα ειναι τα επομενα βηματα;

απο φημες χορτασαμε;)

νεες ναυπηγησεις (ποτε στην ελευσινα, ποτε στη σιγκαπουρη);

νεες αγορες (ποτε τον πρωην Προμηθεα, ποτε πλοια απο την Κορεα);

πωλησεις πλοιων; (ηδη εχουμε κανει καποιες σκεψεις, ενω πουληθηκαν και τα ro ro).

αυτα θα γινουν καθαρα με λογιστικο κριτηριο (εικονα ισολογισμου, πορεια μετοχης) ή θα επιδιωχθει και η ενισχυση σε καποιες χρυσοφορες γραμμες (πειραιας συρος τηνος μυκονος, δωδεκανησα, bari);

επι εποχης παναγοπουλου, παρολο που ειχαμε πολλες εκπληξεις και αιφνιδιασμους (πωλησεις, εγκαταλειψεις γραμμων, αλλαγες δρομολογιων κλπ), υπηρχε μια πιο συχνη επικοινωνια και με τους επενδυτες και με τον τυπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Εγω που ειμαι πονηρος θα πω οτι μετα και απο αυτο αυξανω στο μυαλο μου τις πιθανοτητες να μπει στις Μινωικες ο Βγενοπουλος και τα MIGs του.

Εγώ πάλι μετά τις αμοιβαίες διαψεύσεις, καθώς και την επικοινωνιακή πολιτική της MIG σχετικά με το σπάσιμο των μονοπωλίων και των καρτέλ (δηλώσεις με υπονοούμενο και για την ακτοπλοΐα και για το γάλα), νομίζω πως το ενδεχόμενο αυτό απομακρύνεται.

Το σημερινό σχόλιο του χαμαιλέοντα κινείται προς την ίδια κατεύθυνση:

MIG: Καμία κίνηση δεν προτίθεται να κάνει άμεσα στην Ακτοπλοία η MIG εξ ου και τα σενάρια που κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και τουλάχιστον 15 ημέρες για συζητήσεις με τον όμιλο Naples για εξαγορά από την MIG ή την Attica, των... Μινωικών Γραμμών είναι εντελώς ανυπόστατα.

Η Attica συζητά την αγορά πλοίων στην περίπτωση που ταιριάζουν με τις ανάγκες των γραμμών που θέλει να τα δρομολογήσει, κι εφόσον βέβαια το τίμημα συμφέρει περισσότερο από την ναυπήγησή τους ( συμπεριλαμβανομένου του κόστους αναμονής). Σε αυτό το επίπεδο ( και μόνον) βλέπει όλες τις προτεινόμενες περιπτώσεις.

Oι όμιλοι των Άλντο και Εμμανουέλε Γκριμάλντι λόγω και των μεγάλων προγραμμάτων ναυπήγησης, έχουν πλοία προς πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το shippax.se η εταιρεία αγόρασε τελικά τα δύο πλοία του Grimaldi που είχαμε από καιρό αναφέρει.

As already published on the newsdeck yesterday as a rumour, Attica has acquired the FORZA and her sister vessel with yard number 1242 from Grimaldi Holding. The price paid for the two vessels is EUR 155 mill enbloc. FORZA is the fourth vessel in a series of ropax vessels built for Grimaldi Holding at NC Apuania. Yard number 1242 is the sixth. The yard number 1241 has already been sold to DFDS Tor Line at a price reported to be EUR 80 mill.

There are as yet no indications whether Attica will place the ships in any of the Superfast Ferries or Blue Star Ferries stables, or operating them elsewhere.

FORZA, to be renamed, will be delivered later this month whereas her sister will arrive next year. Their capacity is 600 passengers and 2,600 lanemetres.

www.shippax.se

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα βλέπω όλη η κινητικότητα της Attica να κινείται γύρω από την Blue Star, ακόμα και τα RoPax από την Ιταλία για την BS τα αποδίδουν.

Εκεί στην Attica πάνε σιγά σιγά για καταργηση του brand Superfast ή κάνω λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα λοιπόν με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το φθινόπωρο και όχι τον Ιούνιο του 2008, ενώ θα έχουν πρωτόκολλο 950 επιβατών.

Υ.Γ. Σε όσους πανηγυρίζουν για την αποκλειστικότητα, απλά να τους υπενθυμίσουμε πως το shipfriends η είδηση για την αγορά των πλοίων ανέβηκε στις 5 Απριλίου, 40 ημέρες νωρίτερα από την δική τους “αποκλειστικότητα” ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχω μπερδευτεί λίγο και θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Για να παραδοθεί το πλοίο φθινόπωρο του 2008 σημαίνει ότι η ναυπήγησή του είναι σε προχωρημένο στάδιο. Το μόνο πλοίο που ήταν να παραδωθεί τότε ήταν το FORZA. Οπότε θα υποθέσουμε ότι η Attica αγόρασε αυτό;:confused:

Επίσης μέσα στο 2009 ήταν να παραδωθεί το άλλο αδερφό το οποίο όμως τον Ιανουάριο αγοράστηκε από την DFDS.

Μπορεί κάποιος να δώσει λίγο φως στο τούνελ;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όσους αναγνωρίζουν την έγκαιρη καταχώρηση και ας πανυγηρίζουν κάποιοι άλλοι.

Τα πλοία θα μπούνε στη γραμμή του Bari και θα συνεχίσουν το έργο των BLUE HORIZON & SUPERFAST V,VI,XI,XII.

Η ταχύτητά τους άλλωστε και τα χαρακτηριστικά τους δεν επιτρέπει τη δρομολόγησή τους κάπου αλλού.

Το ζευγάρι των νέων πλοίων θα θυμίζει εποχές των SUPERFAST I & II.

Link to comment
Share on other sites

Απολυτα λογικο για καποιον που ξερει τις γραμμες της Αδριατικης.

Και η ταχυτητα τους και η χωρητικοτητα τους και τα χαρακτηριστηκα τους ειναι οτι πρεπει για τη γραμμη. Λετε να πουληθει πλεον το Horizon το οποιο να θυμισω μας "αφηνει" απο το 2002 :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

η μισθοδοσια των πληρωματων (και οχι μονο) της Attica (Superfast Blue Star), θα γινεται πλεον απο την Marfin Egnatia Bank. Τι διαολο, εχει το αφεντικο δικο του μαγαζι και θα δινουμε τις μισθοδοσιες αλλου;;) Προσφατα εγιναν και on board παρουσιασεις των προνομιων των προγραμματων μισθοδοσιας της Marfin (καρτες, overdraft κλπ που μονο η Marfin εχει στον κοσμο:D), απο στελεχη του κεντρικου καταστηματος της Μarfin Egnatia στην πατρα.

Link to comment
Share on other sites

ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Γνωστοποίηση απόφασεων για συμμετοχή σε διαδικασίες συγχώνευσης

Πηγη: www.ase.gr

Συγχώνευση με απορρόφηση των εταιριών BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. και SUPERFAST FERRIES ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. από την ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3340/2005 και του άρθρου 2 της υπ' αριθμ. 3/347/12.7.2005 απόφασης της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ότι, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. και SUPERFAST FERRIES ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. αποφάσισαν στις από 27.06.2008 συνεδριάσεις τους να προτείνουν προς τις Γενικές Συνελεύσεις των μετόχων τη συγχώνευσή τους, με απορρόφηση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής εταιρίας SUPERFAST FERRIES ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. από την ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 69-78 του Κ.Ν. 2190/1920, των άρθρων 1 έως 5 του Ν. 2166/1993 και εν γένει της εμπορικής νομοθεσίας ως ισχύουν.

Κατά τις ως άνω συνεδριάσεις αποφασίστηκε η έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης με ημερομηνία κατάρτισης Ισολογισμού Μετασχηματισμού την 30/06/2008 και ορίστηκε ο Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής κ. Βασίλειος Καζάς, μέλος της ελεγκτικής εταιρίας Grant Thornton A.E., για τη διαπίστωση της λογιστικής αξίας των περιουσιακών στοιχείων των συγχωνευόμενων δια απορροφήσεως εταιριών.

Τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ και BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. αποφάσισαν επίσης σύμφωνα με το άρθρο 289 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, να ορίσουν τους ανεξάρτητους από τις συγχωνευόμενες εταιρίες, ελεγκτικούς οίκους B.D.O. Πρότυπος Ελληνική Ελεγκτική Α.Ε., και PKF Ευρωελεγκτική Α.Ε. αντίστοιχα, οι οποίοι θα αποτιμήσουν τις δύο συγχωνευόμενες εταιρίες και θα γνωμοδοτήσουν επί του εύλογου και λογικού της σχέσης ανταλλαγής των μετοχών που θα προταθεί σε προσεχή Διοικητικά Συμβούλια των συγχωνευόμενων εταιριών.

Link to comment
Share on other sites

Από το: http://www.naviearmatori.net/forum/viewtopic.php?t=2177

Il gruppo greco Attica ha di recente acquistato dalla GNV, ancora in costruzione, gli ultimi due traghetti della classe AUDACIA per destinarli alla BLUE STAR FERRIES sulla rotta Italia/Grecia. Intanto sembra che SUPERFAST FERRIES abbia messo in vendita gli ultimi due traghetti Superfast XI e Superfast XII e spostando le unità rimanenti Superfast V e VI su Bari. Se la notizia della vendita delle SF XI e SF XII fosse confermata allora si sta assistendo allo smembramento di quella flotta, più veloce e più moderna dell'Adriatico nel giro di pochi anni.

I due traghetti acquistati subiranno dei lavori di riadattamento e portando la capacità pax dagli attuali 500 previsti a 950. La loro entrata in servizio è prevista per novembre 2008.

Intanto Blue Star Ferries dal 18 settembre chiuderà la linea Scozia/Belgio sulla quale veniva utilizzato il Blue Star 1

Μετάφραση μέσω Google :

The greek Attica group has recently purchased by GNV, still under construction, the last two ferries class AUDACIA to target it to BLUE STAR FERRIES on the route Italy / Greece. Meanwhile, it seems that SUPERFAST FERRIES has put on sale the last two Superfast ferry Superfast XI and XII and moving the remaining units Superfast V and VI on Bari. If the news of the sale of SF SF XI and XII were confirmed then you are witnessing the dissolution of that fleet, faster and more modern dell'Adriatico within a few years.

The two ferries purchased will work on rehabilitation and carrying capacity from the current 500 people expected at 950. Their entry into service is scheduled for November 2008.

Meanwhile, Blue Star Ferries from September 18 will close the line Scotland v Belgium which was used on the Blue Star 1

Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό; Είναι αλήθεια προς πώληση τα δύο πλοία;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, εάν είναι αυτή η κατάλληλη θέση ή το θέμα για την Blue Star. Εάν είναι σκόπιμο, σας παρακαλώ να το μετακινήσετε.

================================================== ====

Στο Ιταλικό φόρουμ, συζητάνε το ακόλουθο σενάριο:

Οι Ε.Α. θα εγκαταλείψουν το brandname Superfast και όλα τα πλοία θα επιχειρούν ως Blue Star.

Τα 2 νέα, εκ Ιταλίας, θα πηγαίνουν Αγκώνα και τα V & VI στο Μπάρι.

Για το Horizon, δε γίνεται λόγος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

τι λεει το αρθρο 3 του καταστατικου της Attica? τα αφεντικα καλουν σε εκτακτη Γ.Σ. στις 07/10/08 με θεματα την (επισημη) αλλαγη της εδρας απο Δημο Βουλας σε Δημο Αθηναιων και την αλλαγη του Αρθρου 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...