Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

συμφωνω σειριε απολυτα μαζι σου!κυκλοφορει οτι θα πουληθει και τι VI!

ετσι στην ανδριατικη θα μειναι με το 1&2(μπαρι) και το 11 θα ερθει για 12νησα(σαντορινη, κω, ροδο) ωστε το blue star 1 να ανεβει χιο λεσβο!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όσο και αν μου αρέσει η ιδέα να δω ένα πλοίο σαν το μεγάλο αστέρι στο Βόρειο Αιγαίο, πραγματικά το βλέπω δύσκολο να μπορεί να σταθεί τέτοιο μέγεθος στη γραμμή.

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής δε γνωρίζω την κίνηση που έχει στα Δωδεκάνησα. Και φυσικά δε μιλώ για το καλοκαίρι, εννοώ τη δύσκολη εποχή.

Γιατί όμως τρία πλοία (συν το Διαγόρα) για τα Δωδεκάνησα. Έχει τόση κίνηση? Γεμίζουν ή πάνε και έρχονται ψιλοάδεια?

Βέβαια αυτή τη στιγμή όλοι κάνουμε εικασίες. Σε μια τέτοια βάση λοιπόν βλέπω δύσκολο να φύγει αμαχητί από την Κρήτη. Και μάλιστα χωρίς ανταλλάγματα.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι η εταιρία περιμένει και τα δύο νεοτευκτο από την Κορέα που προφανώς προρίζονται για το Αιγαίο.Είναι βέβαιο πως οι εξελίξεις θα είναι εντυπωσιακές σχετικά με την αναδιάταξη του στόλου της Attica.Πάντως πιστεύω πως η εταιρία δεν θα εγκαταλείψει εύκολα την γραμμή της Ανκόνα μιας και έχει ένα ισχυρό brand name στην συγκεκριμένη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εγκρίθηκε η αύξηση του κεφαλαίου της Attica Group

Προσπαθόντας λοιπον να ερμηνεύσω την πώληση του V, ίσως η αιτία να κρύβεται στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που είχαν εξαγγήλει...

Όπως μπορεί κανείς να διαβάσει στη σχετική ανακοίνωση που είχε βγει τότε η εταίρία έχει ξεκινήσει ένα σημαντικο επενδυτικο πρόγραμμα, πρόγραμμα που το περασμένο εξάμηνο απαιτούσε πληρωμες από διαθέσιμα ποσού €56 εκ. και απαιτεί εντός του νεου εξαμήνου επιπλέον ποσού €26 εκ... Λόγω αυτών των αναγκών είχε αποφασιστεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στη τιμή των €2 ανα μετοχή με στοχο να συγκεντρώσουν €45 εκ περίπου. Όμως αυτή η απόφαση πάρθηκε σε εποχή που το χρηματιστήριο ανέβαινε πολύ γρήγορα, ήταν αισίως στις 2700 μονάδες περίπου και γενικότερα το περιβάλλον στο ΧΑ ήταν θετικο. Αυτην την εποχη το ΧΑ είναι κάτω των 2200, η ίδια η μετοχή στο €1,80 (κάτω δηλαδή από τη τιμή διάθεσης) και με προοπτικές αρνητικές για το βραχθπρόθεσμο μέλλον. Αρα το λογικο σενάριο οτι η μετοχη θα παραμείνει κατω των €2 θα οδηγούσε σε αποτυχία την ΑΜΚ. Επομένως η εταιρία ή θα επαναδιαπραγματευόταν το συμβόλαιο με τους Κορεατες για τις πληρωμες (αλλά πόσο πισω να τις πάει), είτε θα πήγαινε σε δανεισμο (πόσο εύκολο είναι άραγε αυτη την εποχη και με τι κόστος) είτε να πωλήσει πλοίο τα έσοδα από το οποιο (αφαιρούμενου του δανεισμού) θα μπορούσαν να καλύψουν τις άμεσες αναγκες. Τωρα, αν αυτή η υπόθεση ευσταθεί το ζητούμενο είναι όπως ρώτησε ο Νηρεας, αν η επιδραση στα διαθεσιμα είναι αρκετη ώστε να καλύψει τις άμεσες αναγκες, ή αν θα πρέπει να σκοτώσει και δευτερο πλοιο (βλ VI)...

Link to comment
Share on other sites

Ο παραπάνω συλλογισμός σου έχει μια λογική η οποία όμως αναιρείται από τη μετοχική σύνθεση της εταιρείας. Με το 90% περίπου να ανήκει σε ένα μέτοχο, η τιμή της μετοχής στο ταμπλό δεν έχει καμία σημασία, και δεν αποτελεί καμία ένδειξη για την αποτίμηση της εταιρείας. Η μετοχή δεν έχει καμία εμπορευσιμότητα, τους τελευταίους μήνες αλλάζουν χέρια ημερησίως μόλις 5.000 μετοχές, συνεπώς η ενδεικτική τιμή των 1,8 που αυτή τη στιγμή βρίσκεται η μετοχή, δεν αποτελεί ένδειξη για το εάν θα ολοκληρωθεί με επιτυχία η ΑΜΚ. Αφού το αποφάσισε ο βασικός μέτοχος, σημαίνει πως μάλλον είναι διατεθειμένος να εισφέρει αυτά τα χρήματα.

Ένα άλλο επιχείρημα που νομίζω πως συνηγορεί προς αυτή την κατεύθυνση είναι πως δεν μπορεί στις 2 Νοεμβρίου να προτείνει την ΑΜΚ, στις 25 Νοεμβρίου να την εγκρίνει και στις 17 Δεκεμβρίου να έχει προλάβει όχι μόνο να αλλάξει στρατηγική εξεύρεσης κεφαλαίων, αλλά να την έχει κι όλας υλοποιήσει με την πώληση του SF V.

Τίποτα βέβαια δεν αποκλείεται, καθώς μπορεί τα δύο σενάρια χρηματοδότησης να “έτρεχαν” παράλληλα (άλλωστε μια πώληση δεν είναι ποτέ βέβαιο πότε θα ολοκληρωθεί). Όπως και να έχει, θα το μάθουμε σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Όσο και αν μου αρέσει η ιδέα να δω ένα πλοίο σαν το μεγάλο αστέρι στο Βόρειο Αιγαίο, πραγματικά το βλέπω δύσκολο να μπορεί να σταθεί τέτοιο μέγεθος στη γραμμή.

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής δε γνωρίζω την κίνηση που έχει στα Δωδεκάνησα. Και φυσικά δε μιλώ για το καλοκαίρι, εννοώ τη δύσκολη εποχή.

Γιατί όμως τρία πλοία (συν το Διαγόρα) για τα Δωδεκάνησα. Έχει τόση κίνηση? Γεμίζουν ή πάνε και έρχονται ψιλοάδεια?

Βέβαια αυτή τη στιγμή όλοι κάνουμε εικασίες. Σε μια τέτοια βάση λοιπόν βλέπω δύσκολο να φύγει αμαχητί από την Κρήτη. Και μάλιστα χωρίς ανταλλάγματα.

Η κίνηση στα δωδεκάνησα ειναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική γι'αυτο και έβαλαν το B.S 1&2 σταυροτά στην ίδια γραμμή. Έχουν πολύ αυξημένη κίνηση φορτηγών αυτά τα δύο καράβια. Άλοστε μην ξεχνάμε οτι η Blue star έχει τα δωδεκάνησα μονοπόλειο.

Link to comment
Share on other sites

Πάνε σιγά σιγά τα SUPER (ΝΟΥΠΕΡ) FAST...Από 12 μείνανε 3 και σε λίγο καιρό μάλλον 2, αφού το VI πάει για PO μάλλον, είτε ναύλωση είτε πώληση αν πιστέψουμε τις φήμες...

Και μη μου πέιτε για τα καινούγια,γιατί ούτε SUPER είναι ούτε και FAST αρκετά...

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση στα δωδεκάνησα ειναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική γι'αυτο και έβαλαν το B.S 1&2 σταυροτά στην ίδια γραμμή. Έχουν πολύ αυξημένη κίνηση φορτηγών αυτά τα δύο καράβια. Άλοστε μην ξεχνάμε οτι η Blue star έχει τα δωδεκάνησα μονοπόλειο.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε PLOKAMIS. Η απορία μου δεν είναι για τα δύο αστέρια. Αναφερόμουν στο σύνολο των πλοίων για Δωδεκάνησα, δηλαδή τα δύο αστέρια, τον Ορίζοντα και τον Διαγόρα. Μου φαίνονται πολλά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Νομίζω πως η πώληση του SF V έγινε ακριβώς βάσει αυτής της λογικής: καλά τα μερίδια αγοράς και η ισχυρή εμπορική παρουσία, αλλά δεν γίνεται μια εταιρεία να διατηρεί σε μακροχρόνια βάση πλοία που είναι ζημιογόνα
Τίποτα βέβαια δεν αποκλείεται, καθώς μπορεί τα δύο σενάρια χρηματοδότησης να “έτρεχαν” παράλληλα (άλλωστε μια πώληση δεν είναι ποτέ βέβαιο πότε θα ολοκληρωθεί). Όπως και να έχει, θα το μάθουμε σύντομα.
θα συμφωνησω με τον ορεστη. η attica εχει σοβαρη παρουσια και σοβαρη διοικηση και εχει αποδειξει (και με την τωρινη και με την προηγουμενη ιδιοκτησια) οτι δεν λειτουργει παρορμητικα, αλλα βασει σχεδιου. αυτο ανεξαρτητα αν καποιες επιλογες της βγηκαν ή οχι. πιστευω οτι μετα το τελος της σαιζον 2009 οταν φανηκε οτι στο ηρακλειο δεν επιασε και οτι στην ancona το βραδυνο δρομολογιο εξακολουθει να ροκανιζει τα οποια κερδη του πρωινου, ληφθηκαν οι αποφασεις για τα sfV/sfVI και για το ηρακλειο (πιστευω εγω).

δε νομιζω οτι οταν εγινε η παραγγελια για τα δυο νεα μπλε στην κορεα, να μην ειχαν ολοκληρωμενο πλανο χρηματοδοτησης (και να ετρεξαν την τελευταια στιγμη να πουλησουν το sfV), ουτε θεωρω παραλογο (το ακουσαμε και αυτο), να παραγγελνει πλοια ενω ταυτοχρονα να πουλαει αλλα. πουλα δυο πλοια που πλεοναζουν σε γραμμη ηδη ζημιογονο και ειναι καταλληλα μονο για εκει και φερνει 2 που ενισχυουν την παρουσια της (κυριαρχια θα ελεγα) στο αιγαιο και μπορουν να πανε παντου. ανεξαρτητα απο το αν θα μας λειψουν τα κοκκινα που φευγουν και κατα ποσο προκαλει απαισιοδοξια η κατασταση στην αδριατικη, οι αποφασεις ειναι σωστες και αναμενομενες.

η MIG εδιαφερεται να ξεκαθαρισει την Attica απο τις ζημιογονες δραστηριοτητες και να την ενισχυσει εκει που κυριαρχει, ειτε για αυξηση της κερδοφοριας, ειτε (το πιθανοτερο) για ενα καλο premium μεταπωλησης οταν αρχισει η ανακαμψη. να μην ξεχναμε και κατι αλλο (περα απο το κατα ποσο μας στενοχωρουν ή οχι απο καραβολατρικης αποψεως καποια πραγματα), μιλαμε για επενδυσεις εκατονταδων εκατομμυριων ευρω και οι μετοχοι περιμενουν αναλογες αποδοσεις. "κερδη" της ταξεως 3-4 εκατομμυριων ευρω υπολειπονται ακομη και των αποδοσεων που θα εδινε μια προθεσμιακη καταθεση.

Σιγα σιγα αρχισαν οι πωλησεις απο τον ομιλο. Η πιτα ολο και μικραινε και τα βαπορια ολο ακριβαιναν.

Το εγχειρημα των Σουπερφαστ ηταν καταδικασμενο σε αυτο που ζουμε σημερα απο τη γεννηση του για οσους ηταν στο χωρο και γνωριζαν με αριθμους την Αδριατικη.

καταδικασμενο ηταν (και για τους ανταγωνιστες που μπηκαν στο χορο) απο τη στιγμη που αρχισε μια κουρσα παραγγελιων και ναυπηγησεων χωρις λογικη. αν μεναμε σε 2 κοκκινα (πχ το ΙΙΙ & IV) και σε 4 fossen (2+2) στην ancona τοτε μια χαρα θα ηταν τα πραγματα. θα ειχαμε αυτη τη στιγμη 6 πλοια κοσμηματα 12-10 ετων που θα ειχαν αλλα 10 χρονια μπροστα τους και θα ειχαν πολυ λιγοτερα φεσια οι εταιρειες τους.

ενταξει δε λεω, εγιναν λαθη και αφροσυνες (οχι μονο απο την attica, αλλα κυριως απο τις,προ ιταλων, μινωικες) αλλα και να λεμε οτι πρεπει να γυρισουμε στο european spirit, το begonia και το caribia viva παει πολυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Με το 90% περίπου να ανήκει σε ένα μέτοχο, η τιμή της μετοχής στο ταμπλό δεν έχει καμία σημασία, και δεν αποτελεί καμία ένδειξη για την αποτίμηση της εταιρείας. Η μετοχή δεν έχει καμία εμπορευσιμότητα, τους τελευταίους μήνες αλλάζουν χέρια ημερησίως μόλις 5.000 μετοχές, συνεπώς η ενδεικτική τιμή των 1,8 που αυτή τη στιγμή βρίσκεται η μετοχή, δεν αποτελεί ένδειξη για το εάν θα ολοκληρωθεί με επιτυχία η ΑΜΚ. Αφού το αποφάσισε ο βασικός μέτοχος, σημαίνει πως μάλλον είναι διατεθειμένος να εισφέρει αυτά τα χρήματα.

Και πράγματι η ΑΜΚ καλύφθηκε κατά 92%, όσο δηλαδή περίπου και το ποσοστό του βασικού μετόχου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με τη προσωρινή αποδρομολογηση του Blue Horizon, νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε πλοίο του ομίλου Attica, να μην έχει κάποια γραμμή να δραστηριοποιηθεί. Εκτός από το ξεκίνημα του ομίλου που είχε αρκετά παλιά πλοία που τα είχε για πούλημα και είχαν αρκετά διαστήματα ακινησίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σημειώνεται ότι η πώληση του Superfast V βελτιώνει την Αγορά της Ανκώνας και εκτιμάται ότι θα ωφελήσει τον Όμιλο, στη χρήση 2010, κατά Ευρώ 8 εκατ. περίπου.

Αν αυτο δεν ειναι εκτιμηση του marinews αλλα εκτιμηση της Αττικα τοτε καλυτερα να τα μαζευουμε και μεις σιγα σιγα να το κλεισουμε το shipfriends. Σε λιγο δε θα εχουμε βαπορια να ασχολουμαστε. Οταν για μια εταιρια ειναι καλυτερο να ξεφορτωνεται βαπορια το πιασατε το υπονοουμενο ε:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η εκτίμηση προέρχεται από το δελτίο τύπου της εταιρείας και είναι ενδεικτική του τι γίνεται αυτή τη στιγμή στην Αδριατική. Που να δεις πόσο θα βελτιωθούν τα αποτελέσματα του Ομίλου, αν διακόψει το Ηράκλειο….

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβάζοντας το περί ου ο λόγος άρθρο της Hellenic Business, που είναι αναδημοσίευση άρθρου της Deal News, δεν βλέπω πουθενά καμία απολύτως είδηση. Εκτιμήσες και υποθέσεις μόνο...που όλοι μας λογικά κάνουμε και γράφουμε. Και βεβαίως, οι μεγάλες αποφάσεις του Ομίλου δεν θα γίνουν από τον κ. Σακέλλη πάνω σε κάποιο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το άρθρο, ολόκληρη η attica group. Αυτή συμπεριλαμβάνει και τις 2 εταιρείες.

Λέτε να αγοράσει και αυτή την εταιρεία ο Grimaldάκης:confused::confused::confused:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το περί ου ο λόγος άρθρο της Hellenic Business, που είναι αναδημοσίευση άρθρου της Deal News, δεν βλέπω πουθενά καμία απολύτως είδηση. Εκτιμήσες και υποθέσεις μόνο...που όλοι μας λογικά κάνουμε και γράφουμε. Και βεβαίως, οι μεγάλες αποφάσεις του Ομίλου δεν θα γίνουν από τον κ. Σακέλλη πάνω σε κάποιο πλοίο.

το οτι η εφημεριδα αποκαλυπτει οτι εγιναν επαφες για το SUPERFAST XII δε ειναι υποθεση ουτε εκτιμηση ....εκτος κι αν το γεγονος ειναι πλανη και θελει να κοροιδεψει τους αναγνωστες της.τωρα απο κει και περα για την ATTIKA αυτα πραγματι ειναι υποθεσεις ,που αν υλοποιηθουν θα ειναι επιτυχια της εφημεριδας.

Link to comment
Share on other sites

Όταν διάβαζα ότι τα Παλάτια θα γίνουν μπλε ή κόκκινα έλεγα ότι σύντομα θα αλλάξουν γνώμη όποιοι τα γράφουν.

Δεν ξέρω αν ο Grimaldάκης θα αποκτήσει και την attica σίγουρο είναι πάντως ότι ο Βγενόπουλος θα μείνει μόνο με ότι του φέρνει έσοδα. Και αυτά είναι μόνο τα μπλε και όχι τα κόκκινα.

@sg3 έτσι ακριβώς είναι φίλε sg3! Συζητάει να δώσει ότι του βγάζει χρήματα από την τσέπη και όχι ότι του προσθέτει!

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

σωστος φιλε mavrios δεν νομιζω να αφησει την blue star που κυκλαδες και δωδεκανησα 'κανει κουμαντο' και εχει κερδη!!!

υπαρχει κι αλλο ενα σεναριο κατα τη γνωμη μου: μηπως ο γκριμαλντι παρει την σουπερφαστ και ο βγενοπουλος παρει κνωσσος φαιστος για κρητη γιαυτο διωχνει και το σφ12? και δουμε μια νεα συνεργασια αντι blue star-superfast , blue star-minoan ?

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

Και για να μην μένουν κενά στην ενημέρωση των shipfriends...η Attica διέψευσε το δημοσίευμα:

26/02/2010

ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Διάψευση Δημοσιεύματος

Προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ θα ήθελε να διαψεύσει κατηγορηματικά σημερινό δημοσίευμα της εβδομαδιαίας εφημερίδας DEAL News σχετικά με την ATTICA GROUP.

Link to comment
Share on other sites

λαθος η απαντηση ειναι για αλλο ποστ.... παντως σωστα εκανε η εταιρεια και διεψευσε το δημοσιευμα

αλλα και ο κοκκαλης στον ολυμπιακο πριν διωξει εναν προπονητη βγαινει και τον στηριζει...

Edited by Jimmys
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...