Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υπάρχει περίπτωση να δούμε σημαντικό μέρος της κερδοφορίας του Περικλή να επενδυθεί μαζί με την Marfin για κάποια μεγάλη αγορά άλλης εταιρείας εσωτερικού ή κυρίως εξωτερικού?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mπορω να πω οτι αυτο που με εντυπωσιασε ηταν η τιμη που πουλησε!Μου φαινονται λιγα τα 280εκ. που πουλησε την μιση εταιρια γιατι απο τα λιγα που ειχαν διαρευση στον τυπο δεν πουλιοταν η εταιρια κατω απο 600εκ.!Τι αλλο μπορει να σχεδιαζει εφοσον εχει στα χερια του την καλυτερη εταιρια στην μεσογειο κ απο τις καλυτερες στην Ευρωπη κ το πουλαει?Αν φτιαξει κατι αλλο ποσο ψηλα μπορει να φτασει κ ποσο γρηγορα!!!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα με αυτή την κίνηση δημιουργούνται πολλά ερωτήματα.

Ένας προβληματισμός μου είναι ότι στην marfin είναι μέτοχος κι ο Γ.Σ.Βαρδινογιάννης της ΑΝΕΚ.

Μήπως ο προσωρινός σχεδιασμός της ΑΝΕΚ έχει σχέση με αυτή την αναμενόμενη συμφωνία αγοραπωλησίας?

Μήπως το ότι δεν ξεκινά η μετασκευή του ΕΛΥΡΟΣ και τα σενάρια που ολοένα αναπτύσονται περί πώλησης του έχουν σχέση με αυτή την κίνηση?

Μήπως είμαστε εν αναμονή αναδιάταξης του κόκκινου στόλου και της ΑΝΕΚ σε αδριατική και Κρήτη?

Πάντως ο Περικλής δεν πιστεύω να μείνει έτσι είναι ανήσυχο πνεύμα και η ιστορία του λέει ότι με το που τελείωνει κάτι αρχίζε άλλο.Ηδη έδειξε με την τελευταία του κίνηση ένα ενδιαφέρον παραπάνω στα ro/ro.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέος διευθύνων σύμβουλος στην Attica Group

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007 16:05

Ο κ. Πέτρος Βέτας, πολύπειρο ναυτιλιακό στέλεχος του Ομίλου Marfin, αναμένεται να αναλάβει τις επόμενες ημέρες νέος διευθύνων σύμβουλος στην Attica Group, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν».

Link to comment
Share on other sites

Υποχρεωτική δημόσια πρόταση αγοράς προς τους μετόχους της Attica Συμμετοχών στα 5,5 ευρώ ανά μετοχή και προς τους μετόχους της Blue Star στα 3,83 ευρώ ανά μετοχή υπέβαλε η MIG Shipping, θυγατρική της Marfin Investment Group.

Στην περίπτωση της Attica Συμμετοχών, η προσφορά ισχύει για την απόκτηση όλων των προσφερόμενων μετοχών που δεν κατέχει, είτε η ίδια είτε η MIG, κατά την ημερομηνία δημοσιοποίησης της δημόσιας πρότασης, δηλαδή έως 49.729.822 μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 47,74% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας.

Για την Blue Star, η προσφορά ισχύει για την απόκτηση όλων των προσφερόμενων μετοχών που δεν κατέχει, είτε η ίδια, είτε η MIG, είτε η Attica Group κατά την ημερομηνία δημοσιοποίησης της δημόσιας πρότασης, δηλαδή έως 53.705.790 μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 51,15% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας.

Επισημαίνεται ότι, όπως αναφέρεται στις δημόσιες προτάσεις, η MIG προτίθεται να διατηρήσει και τις δύο εταιρίες εισηγμένες στο Χ.Α.

euro2day

Και από τη σαφή δήλωση προθέσεων και από την τιμή της δημόσιας προσφοράς, προκύπτει πως σκοπός της Marfin είναι να παραμείνουν οι δύο εταιρείες εισηγμένες.

Το πλήρες κείμενο της δημόσιας πρότασης βρίσκεται εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από το κείμενο της ναυτεμπορικής:

Ένας από τους μελοντικούς στόχους

- Η απόκτηση συμμετοχών με επενδυτικό ενδιαφέρον κατά βάση σε εταιρείες με παρεμφερές αντικείμενο εργασιών.

Έχουν κάτι στο μυαλό τους ή το συμπληρώσαν για να γεμίσουν τη σελίδα.

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτηση είναι μπλέ ή κόκκινα?? ;)
η Ναυτεμπορικη αναφερει για συγχωνευση της Αttica με την Blue Star που ειναι εισηγμενες. Υπηρχε νομιζω (καποιος το ειχε ξαναπει εδω παλιοτερα) και προταση απο θεσμικους (επι παναγοπουλου) να γινει εξαγορα των μειοψηφιων και αρση της διαπραγματευσης (delisting) της Blue Star. Αυτο θεωρητικα δεν αποκλειει να υπαρχουν και τα 2 Brand Names σαν εταιρειες operation 100% θυγατρικες της MIG Shipping. Σκεφτειτε την Carnival. Aπειρες εταιρειες operation, αλλα τα βαπορια επι το πλειστον ανηκουν σε απευθειας μονοβαπορες θυγατρικες της μαμμας.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Μετά τη λήξη της Δημόσιας Πρότασης το ποσοστά της MIG στην Attica έφτασε το 90,62% και στη Blue Star το 84,45%. Επειδή η MIG σκοπεύει να διατηρήσει τις εταιρείες στο χρηματιστήριο, είναι πιθανό να προχωρήσει σε ιδιωτική τοποθέτηση, μεταβιβάζοντας μέρος των μετοχών σε άλλους επενδυτές.

Επίσης αναμένονται εξελίξεις τόσο στα διοικητικά (η Ναυτεμπορική αναφέρει σε χθεσινό άρθρο της πως μπορεί να αποχωρήσει από τη θέση του Προέδρου ο Π. Παναγόπουλος ενώ παράλληλα εξετάζεται το σενάριο της συγχώνευσης), όσο και στις επιχειρηματικές κινήσεις του ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν γίνει 2-3 αποχωρήσεις στελεχών από τον όμιλο. Στην αυριανή έκτακτη Γενική Συνέλευση αναμένεται να εκλεγεί νέο Δ.Σ. και ίσως από τα πρόσωπα που θα αναλάβουν να φανεί το πρώτο δείγμα γραφής του νέου μετόχου.

Link to comment
Share on other sites

Με την αποχώρηση λοιπόν του κ Περικλή Παναγόπουλου κλείνει ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο και για την εταιρία και για την ελληνική ακτοπλοία γενικά. Ας περιμένουμε όμως το επόμενο του βήμα. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποφασίστηκε η συγχώνευση της Blue Star Ferries από την Attica

Πηγη: www.ase.gr

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Α.Ε. Συμμετοχών επιθυμεί να ανακοινώσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3340/2005, του άρθρου 2 της υπ' αριθμ. 3/347/12.7.2005 αποφάσεως της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και του άρθρου 281 του Κανονισμού του Χ.Α., ότι κατά τη συνεδρίαση της 26.02.2008, αποφάσισε την συγχώνευση δια απορροφήσεως της εισηγμένης στο Χ.Α. Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 69-77α του Κ.Ν.2190/1920, των άρθρων 1 έως 5 του Ν.2166/1993 και εν γένει της εμπορικής νομοθεσίας ως ισχύουν.

Η ημερομηνία μετασχηματισμού θα είναι το αργότερο η 30η Ιουνίου, 2008. Με νεώτερη ανακοίνωση θα κοινοποιηθεί η οριστική ημερομηνία ισολογισμού Μετασχηματισμού και η προτεινόμενη σχέση ανταλλαγής των μετοχών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. με νέες μετοχές της Attica Group.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω τουλάχιστον να παραμείνει το "BLUE STAR" και να μην γίνει "SUPERFAST".

Γιατί τότε άστα να πάνε...σκεφτείτε μόνο την ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΑΚΛΑ...κόκκινη...:D ... μπρρρρ...Θεός φυλάξοι :rolleyes:

Και βεβαίως μετά...ένας MOBY θα μας λείπει για να μας αποτελειώσει...:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω...λογικό είναι να διατηρήσεις δυο επιτυχημένα σήματα, αλλά κάπως δεν μου κολλάει πρακτικά. Χωρίς να κατέχω και πολλά από αυτά, θα θεωρούσα πιό λογικό η εταιρεία να επιλέξει ένα από τα δύο...αυτό που ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα που θα έχει η ενοποιημένη εταιρεία. Ή ακόμα (όχι και τόσο λογικό) ένα εντελώς νέο σήμα.

ΥΓ Ας κάνουν ότι τους φωτίσει ο Θεός...εκτός από κόκκινο τον Βάπορα.:D

Link to comment
Share on other sites

ma etsi eitane kai prin, an den kano lathos ektos apo ta plia tis blue star, ta diafora superfast pou pane italia anikane se monovapores eteries kai mallista eksoterikou.

Siggekrimame thimame na divasa oti to Superfast VI me niologio patra anike stin Liveriani eteria SUPERFAST EXI pou vevea eitane sinferonta epixirisis attikis.

To pio logiko pou mpori na gini einai na gini mia sinxonefsi kai mazi me tin Superfast Ferries kai na iparxi mono i Attica Group i akomi na paramini mono me mia deyteri sinxonfsi i Marfin Shipping i opia tha diaxirizi ta diafora Brand.

Blue Star Ferries, Superfast Ferries kai ta diafora cargo pou exi.

Paradigma se alo tomea einai i Fiat Auto S.p.A. pou palia agorase tis dio eteries Lancia kai Alfa romeo, tis aporofise kai ayti ti stigmi se ena ergostasio tis mpori na vgali ena aytokinito me to brand Fiat, Lancia i Alfa Romeo, xoris pleon na iparchoune i eteries Alfa kai Lancia. I opos pio kontamas i Dixon pou exi ta dio Brand, Kotsovolos i Elektroworld stin idia elliniki agora. An kai nomizo oti iparchoune akoma i eteries kotsovolos kai elektroworld.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...