Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΑΜΚ 24,3 εκατ. ευρώ

Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προχωρά η εταιρεία σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Δ.Σ.

Οι κακές οικονομικές συνθήκες της Ελλάδος που έχουν άμεση επίπτωση και στην επιβατηγό ναυτιλία όπου οι μη ανταποδοτικές επιβαρύνσεις υπέρ τρίτων, η πιστωτική δυσπραγία και οι ανεξέλεγκτες αυξήσεις των τιμών του πετρελαίου σε συνδυασμό με τη μείωση του μεταφορικού έργου, έχουν φέρει τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας σε δυσμενή θέση.

Προκειμένου να θωρακίσει περισσότερο την κεφαλαιακή επάρκεια του Ομίλου, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας προτίθεται να προτείνει προς έγκριση στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 29ης Νοεμβρίου 2010 την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρίας υπέρ παλαιών μετόχων, με σκοπό την άντληση € 24,3 εκατομμυρίων με έκδοση νέων μετοχών υπέρ των παλαιών μετόχων με αναλογία 9 νέες μετοχές για κάθε 50 παλαιές με τιμή διάθεσης €0,83 ανά μετοχή.

Πίσω από τις γραμμές: Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη και ο βασικός μέτοχος αναγκάζεται να ξαναβάλει το χέρι στην τσέπη για να προσφέρει κεφάλαια κίνησης (δυσεύρετα στις μέρες μας), καθώς τα διαθέσιμα κεφάλαια εξαερώθηκαν από τις δύο συνεχόμενες ζημιογόνες χρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η Αttica (που ηδη δινει στα πληρωματα της του εσωτερικου, την αυξηση της ΣΕΕΝ, που εχει συμφωνηθει απο το καλοκαιρι για τις γραμμες τις αδριατικης) καλεσε την ΠΝΟ, να συναντηθουν και να υπογραψουν συμβαση (attica ΠΝΟ) που να καλυπτει ολα τα πληρωματα της Attica. Μαλλιστα σε ανακοινωση της η attica εκφραζει της διαφωνια της με την πολιτικη της ΕΕΝ και την ενταση που υπαρχει (κοινως κραζει τον Αποστολο Βεντουρη), ο οποιος κατηγορησε τον Βγενοπουλο οτι κανει κοινωνικη πολιτκη σε βαρος των μετοχων και τον καταθετων της MIG.

η ειδηση ειναι στη Ναυτεμπορικη για την ωρα. απλα να πω οτι σε αναλογη κοντρα της Ενωσης Τραπεζων με την ΟΤΟΕ, για την υπογραφη συλλογικης συμβασης προ διετιας, η MIG εσπασε το μετωπο των τραπεζιτων και υπεγραψε συμβαση με το προσωπικο της.

Η ανακοίνωση της Attica

Με την ανακοίνωσή της, η Attica εκφράζει «την κατηγορηματική της αντίθεση στο κλίμα εργασιακής έντασης που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες στην ελληνική ακτοπλοΐα».

«Είναι πάγια θέση μας ότι η διατήρηση αδιέξοδων καταστάσεων πλήττει το σύνολο του κλάδου, εταιρείες, ναυτικούς και νησιώτες», σημειώνει και προσθέτει ότι «άποψή μας είναι πως η υπογραφή ΣΣΕ στην ακτοπλοΐα είναι εύλογη απαίτηση των Ελλήνων ναυτικών και είναι απαραίτητη η όσο το δυνατόν συντομότερη ολοκλήρωσή της».

Για την ισότιμη μεταχείριση των πληρωμάτων του Ομίλου και την αποφυγή διακριτικής μεταχείρισης ανάμεσά τους, χορηγήσαμε ήδη και στα πληρώματα των ακτοπλοϊκών μας πλοίων την ίδια αύξηση που συμφωνήθηκε με τη ΣΣΕ για τα πληρώματα της Αδριατικής, ύψους 2%, την οποία θεωρήσαμε δίκαιη και εύλογη, αναφέρει η Attica.

«Η τρέχουσα διαπραγματευτική γραμμή της ΕΕΝ, στην οποία δεν μετέχουμε και δεν μας εκπροσωπεί, μας βρίσκει αντίθετους, καθώς θεωρούμε ότι οδηγεί σε αδιέξοδα. Θεωρώντας την εργασιακή ειρήνη προτεραιότητα, καλούμε την ΠΝΟ στην άμεση υπογραφή συλλογικής σύμβασης με την εταιρεία μας και για τα πληρώματα ακτοπλοΐας που απασχολεί ο Ομιλός μας», καταλήγει στην ανακοίνωσή της.

Link to comment
Share on other sites

Έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον να ρίξουμε ένα βλέφαρο στα αποτελέσματα της MIG σαν ομίλου, προσφορά της Ναυτεμπορικής. Τα αποτελέσματα είναι στο όριο μεταξύ μαύρου και κόκκινου, ανάλογα πως τα διαβάζει κανείς. Το γεγονός είναι πως ένα τέτοιο group με τέτοια δέσμευση κεφαλαίου για να τρέχουν τόσες εταιρείες, τέτοιου μεγέθους να έχει κέρδος μηδέν ή σχεδόν μηδέν, δείχνει ότι ο Βγενόπουλος δεν έχει κανένα μαγικό ραβδί. Και φυσικά υπάρχει μεγάλη φιλολογία σχετικά με την ΑΝΕΚ αλλά και οι άλλοι δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Nick,

αν το σχόλιό σου αναφέρεται μόνο στο τρέχον τρίμηνο καλώς. Αν αναφέρεσαι όμως στο 9μηνο ξαναδές το άρθρο.

Βέβαια οι τεράστιες ζημιές οφείλονται σε μεγάλο μέρος σε αναπροσαρμογές αξιών των περιουσιακών στοιχείων της MIG.

Αφού σχολιάζουμε την MIG και τα αποτελέσματά της ας διαβάσουνε -όσοι ενδιαφέρονται- και τι λέει ο ...κέρβερος (που φυλάει τους ...μικρομετόχους)

sofokleous10

(σκέψου λέει αύριο να αρχίσει να κυνηγάει και τον Αβραντίνη ας πούμε) :P

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

για τον κερβερο τα εχουμε αναφερει και εδω ;)

θα συμφωνησω με το πνευμα του nick, παντως οτι οσο καλυτερη ρευστοτητα να εχει η MIG, ενας επενδυτικος ομιλος, που εχει τοποθετησεις σε τοσες πολλες και διαφορετικες εταιρειες, σε μια περιοδο υφεσης, σιγουρα δεν θα μπορει διαρκως να καλυπτει χασουρες

Link to comment
Share on other sites

η MIG, μητρικη της Attica, εχει κανει μια σειρα αγωγων σε "περιθωριακους μιντιαρχες και ατομα που δρουν με πρακτικες υποκοσμου", για "να προστατευσει την εταιρεια και να λογοδοτησουν οι αθλιοι εκβιαστες και συκοφαντες στη δικαιοσυνη". το βρηκα στο Reporter, αλλα δεν καταφερα να βρω την πρωτοτυπη ανακοινωση της MIG

post-1817-0-32419500-1291307553_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο Πέτρος Βέττας παρουσιάζοντας τις θέσεις του Ομίλου σχετικά με τις πρόσφατες απεργίες, ρίχνοντας ευθείες βολές στον Απ. Βεντούρη και καλώντας το Γ. Βαρδινογιάννη να πάρει θέση.
Link to comment
Share on other sites

ας δουμε πως αιτιολογησε ο Π.Βεττας καποιες κινησεις της attica. (απο τη ναυτεμπορικη οι λεπτομερειες).

δεν θεωρούμε τους ναυτικούς αντιπάλους που θα μας πάρουν τα χρήματα από την τσέπη. Πιστεύουμε ότι οι Ελληνες ναυτικοί έχουν προστιθέμενη αξία. - δεν πιστεύουμε στη μείωση των συνθέσεων. Μία μικρή μείωση το χειμώνα ίσως είναι αναγκαία. Θεωρούμε δίκαιο το αίτημα για κατάργηση της δεκάμηνης υποχρεωτικής απασχόλησης στα ταχύπλοα.

- Το εργατικό κόστος στην εταιρεία μας είναι στο 15% περίπου, ενώ το κόστος καυσίμων στο 45%.

- Η αγορά των καυσίμων είναι μονοπωλιακή. Τα Ελληνικά Πετρέλαια είναι τα μόνα που παράγουν καύσιμα χαμηλού θείου και αυξάνουν τα premia χωρίς εξηγήσεις.

- H Attica αποδέχθηκε την αύξηση μισθών 2% στους ναυτικούς, και την κατέβαλε αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου.

- Το 2010 είχαμε 20 ημέρες απεργίες εκ των οποίων 15 από την ΠΝΟ και πέντε από την ΠΕΜΕΝ. Μία ημέρα απεργίας μέσα στο καλοκαίρι ισοδυναμεί για τον όμιλο με απώλεια 1,7 εκατ. ευρώ. Η αύξηση του 2% που δώσαμε ήταν κόστους 1,1 εκατ. ευρώ. Από την απεργία της ΠΝΟ τις τελευταίες ημέρες χάσαμε ήδη 900.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

η δικη μου γνωμη ειναι, οτι σταδιακα και μεχρι να ερθουν και τα δυο καινουργια, η εταιρια πρεπει να ξεφορτωθει superferry II, blue horizon και διαγορα.

και απο οτι φαινεται αυτο γινεται. δημοσιευμα του capital, αναφερει οτι παραλληλα με την παραλαβη των δυο καινουργιων ( BS DELOS & BS PATMOS) θα πουληθουν τρια απο τα παλαιοτερα πλοια, με αποτελεσμα το 2012 ο Μ.Ο. ηλικιας των πλοιων του ομιλου να ειναι 9 ετη, απο 11,7 που ειναι σημερα.

Το επόμενο βήμα που σχεδιάζει η διοίκηση της Attica Group είναι η πώληση μέχρι και 3 παλαιών πλοίων, αρχής γενομένης από το Super Fast II, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.

προφανως το μπερδεψε με το superferry II

Link to comment
Share on other sites

τις αγονες, μπορει να τις χτυπησει και με το Patmos.

σε 13 μηνες θα ξερουμε το line up.

πιστευω οτι μια εταιρεια που θα εχει ξεφορτωθει τα παλια της πλοια και ειναι εδραιωμενη στις γραμμες της με νεα πλοια και πιθανον με 2-3 καλα συμβολαια για αγονες (Falklands, νισυρος, τηλος, συμη, καστελοριζο κλπ), θα ειναι πολυ ελκυστικη για πουλημα. αν δε εχει ξεκαθαρισει και τις εκκρεμοτητες με την αδριατικη (πχ μεινει μονο Bari) ακομη καλυτερα.

εκεινο που εχει αποδειξει η Attica και επι παναγοπουλου και τωρα, ειναι οτι προσεχει και ζυγιζει πολυ τις κινησεις της και δεν αλλαζει στρατηγικη αναλογα με τις κινησεις του ανταγωνισμου, ουτε προβλεπει στη μακροπροθεσμη αρπαχτη. (φανταζεστε μολις ερθει το BS DELOS, να ταξιδεψει 2-3 μηνες και μετα να ναυλωθει Γαλλια Τυνησια ή Γαλλια Μαροκο; )

Link to comment
Share on other sites

Πώληση του Superferry II έναντι 4,65 εκατ. ευρώ

Σε συμφωνία με την ελληνική εταιρεία Golden Star Ferries Shipping CO για την πώληση του πλοίου Superferry II, ναυπήγησης 1974, έναντι συνολικού τιμήματος 4,65 εκατομμυρίων ευρώ, τοις μετρητοίς, προέβη η Attica Group. H συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου 2011 με την παράδοση του πλοίου.

Από την πώληση αυτή το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος για την Attica θα ανέλθει σε 3,9 εκατ. ευρώ περίπου και θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του 2010. Μετά την αποπληρωμή του τραπεζικού δανεισμού το εναπομείναν ποσόν εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 2,5 εκατ. ευρώ περίπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Η "Attica A.E. Συμμετοχών" γνωστοποιεί προς τους κ.κ. μετόχους και το επενδυτικό κοινό την πλήρη κάλυψη της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους Ευρώ 24.266.145,60, η οποία αποφασίστηκε από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 29.11.2010.

Link to comment
Share on other sites

Στο 89,38% η συμμετοχή της ΜΙG

Κατόπιν σχετικού αιτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ενημερώνουμε το επενδυτικό κοινό ότι κατά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας, από το σύνολο των 2.030.162 μετοχών που παρέμειναν αδιάθετες μετά τη λήξη της προθεσμίας άσκησης των δικαιωμάτων προτίμησης, 1.090.000 μετοχές καλύφθηκαν από το βασικό μέτοχο Marfin Investment Group και 299.752 μετοχές καλύφθηκαν από την Sivet Holding Inc, εταιρία συμφερόντων του Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Πέτρου Βέττα.

Μετά την ως άνω απόκτηση των μετοχών, το συνολικό ποσοστό συμμετοχής της MIG (άμεσο και έμμεσο) στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας μετά την Α.Μ.Κ., ανέρχεται σε 89,38% έναντι 88,81% πριν την A.M.K. και το συνολικό ποσοστό συμμετοχής της Sivet Holding Inc. ανέρχεται σε 4,32% έναντι 4,16% πριν την Α.Μ.Κ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Και να ρισκαρει παλι δεν θα καταφερει τιποτα περισσοτερο...Επισης μην ξεχναμε και τις νεοναυπηγησεις που κανει η αττικα και πρεπει να δωσει κι εκει αρκετα εκατομυριακια,εδω εκανε ΑΜΚ για να δωσει τα πρωτα 45 εκατ. για ποια ρισκα να μιλαμε απο κει κ περα...

Ο φίλος μας MILTIADIS λέει την μεγάλη αλήθεια που όλο ψιθυρίζεται και ανοικτά δεν εκστομίζεται: Ο Α. Βγενόπουλος/MIG πήρε πολλά επιχειρηματικά ρίσκα, από το γάλα του €1 μέχρι τα ειστήρια των €19, αλλά βρίσκεται σε δυσχερή θέση σε αυτήν την δύσκολη επιχειρηματική συγκυρία. Η ανατροπή της συμφωνίας Aegean-OA από την Κομισσιόν ήταν πολύ αρνητική εξέλιξη που επηρεάζει όλον τον Όμιλο που τέλος πάντων είχε και πριν προβλήματα και "πούλαγε" (Κορασίδης, Chipita, Παναθηναϊκός κλπ). Δεν ξέρω αν το Blue Horizon θα φύγει μέρα ή νύχτα από τα Χανιά, αλλά η λογική αυτήν τη στιγμή υπαγορεύει να μαζεύονται κι΄ οι ρώγες.

(PS: NHSOS HIOS πονηρούλη, τη γλύτωσες πάλι. As a side effect, το Λισσός δεν θα ξανανεβεί στο Β. Αιγαίο στον αιώνα τον άπαντα. Απούσης της Blue Star, ετοιμάζεται για νέα καριέρα στα Χανιά :P ).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

ο χαμε λεων του γιουροτουνταιη, ειχε σημερα αφιερωμα στην πορεια της MIG απο την γιγαντιαια ΑΜΚ του 2007 μεχρι σημερα. Ο Χαμαιλεων, κανοντας μια συνοπτικη συγκριση της πορειας της MIG με την γενικοτερη πορεια της οικονομιας και των εισηγμενων και συμπεραινει οτι μπορει το επενδεδυμενο κεφαλαιο του 2007, να εχει χασει το 52% της αξιας του, αλλα η εικονα αυτη ειναι πολυ καλυτερη απο τη γενικοτερη πορεια αλλων αντιστοιχων εταιρειων του εξωτερικου. ενδιαφερον εχουν και τα σχολια των αναγνωστων. αλλοι συντασονται με τον χαμ. και συμφωνουν οτι η MIG ελεγχει Brands που ειναι Leaders στην ελληνικη αγορα, ενω αλλοι ασκουν κριτικη στο μοντελο εταιρικης διοικησης που ακολουθηθηκε. γινεται αναφορα και στα ακτοπλοϊκα και συγκριση με τις αλλες εταιρειες του κλαδου.

παρολο που δεν διαφωνω σε πολλα, εν τουτοις πιστευω οτι το σχολιο του χαμ. ειναι και μια αβαντα εν'οψει της νεας ΑΜΚ

Attica Group: Αποτελέσματα 2010

Αρνητικό EBITDA -2,5 εκ. ευρώ (για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας) και συνολικές ζημιές 49,3 εκ. ανακοίνωσε σήμερα ο όμιλος για το 2010.

φημες λενε οτι οι συνολικες ζημιες θα φτασουν τα 70εκ στο τελος του 2011.

κατα την ταπεινη μου γνωμη, η attica πρεπει να στηριξει την παρουσια της στις κυκλαδες και τα δωδεκανησα, οπου με το brand της Blue Star, κυριαρχει για μια 10ετια. για να το κανει αυτο πρεπει να κλεισει την τρυπα του ισολογισμου και να μειωσει τον δανεισμο της. για να γινει αυτο πρεπει να εγκαταλειψει την Ancona (σε συνενοηση πιθανον και με τους υπολοιπους) και την Κρητη και να κρατησει μονο το Bari στην Αδριατικη. ακουγεται αρκετο καιρο αυτο, αλλα τα πραγματα πλεον ειναι οριακα (για ολους).

σε σχεση με τους περισσοτερους ανταγωνιστες της η attica εχει το πλεονεκτημα να εχει πλοια νεα που αξιζουν. πρεπει, κατα τη γνωμη μου παντα, εκτος απο το Διαγορα και το Horizon να επιδιωξει την πωληση και των 3 original κοκκινων (VI, XI & XII). ξερω οτι εινα δυσκολο να πουληθουν ακριβα πλοια σε τετοιο καιρο και οτι ειναι ακομη δυσκολοτερο να ληφθει η αποφαση εγκαταλειψης γραμμων, αλλα δεν χωρανε πολλα καρπουζια στην ιδια μασχαλη. θα μου πειτε οτι ολα πωλουνται αν βρεθει αγοραστης και οτι για ολα κυκλοφορουν φημες πωλησης. πιστευω ομως οτι αν ειναι να φυγουν καποια πρωτα, αυτα θα πρεπει να ειναι τα 3 κοκκινα (που απο αποψη μεγεθους κανουν μονο για αδριατικη και κρητη και απο αποψη λειτουργικου κερδους μπαινουν παντου μεσα) και ο διαγορας και το horizon που περισσευουν.

Link to comment
Share on other sites

φημες λενε οτι οι συνολικες ζημιες θα φτασουν τα 70εκ στο τελος του 2011.

σε σχεση με τους περισσοτερους ανταγωνιστες της η attica εχει το πλεονεκτημα να εχει πλοια νεα που αξιζουν. πρεπει, κατα τη γνωμη μου παντα, εκτος απο το Διαγορα και το Horizon να επιδιωξει την πωληση και των 3 original κοκκινων (VI, XI & XII). ξερω οτι εινα δυσκολο να πουληθουν ακριβα πλοια σε τετοιο καιρo

Σωστος παντα στα γραφομενα ο proud,απλα δεν νομιζω οτι ειναι δυσκολο σημερα πλεον το να πουληθουν τα πλοια στο εξωτερικο..Αυτοι εχουν παρει τα πανω τους!Αλλωστε μην ξεχναμε οτι για το VI υπαρχει εδω και καιρο option αγορας απο την εταιρεια που πηρε και το αδερφο του.Τωρα αν πουλας φυκια(blue horizon)για μεταξωτες κορδελες(σε τιμες φευγα)τοτε ειναι λογικο να μενουν απουλητα τα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ - Η ATTICA GROUP ΓΙΑ 5η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΟΝΙΜΗ 2011»

Για 5η συνεχή χρονιά ο Όμιλος Attica Group (Blue Star Ferries & Superfast Ferries), στηρίζει ως χορηγός την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση» μέσω του προγράμματος «Άγονη Γραμμή Γόνιμη».

Εφέτος το πρόγραμμα επισκέπτεται την Ηρακλειά, την Αντίπαρο, τη Χάλκη, τη Θηρασιά, το Καστελλόριζο, την Κάλυμνο, την Αμοργό και την Τήνο. Κατά τις επισκέψεις στα νησιά παρουσιάζεται ένα τρίπτυχο δράσεων, το οποίο περιλαμβάνει τις Λέσχες Ανάγνωσης, Διαγωνισμό Ανάγνωσης Παιδικού Βιβλίου και τις κύριες δράσεις του Φεστιβάλ της «Διάδρασης», όπου μικροί και μεγάλοι έχουν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε μια πλούσια σειρά εκπαιδευτικών εργαστηρίων και πολιτιστικών δράσεων.

Στους μαθητές δίνεται η ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικά εργαστήρια, ψηφιδωτό, kung fu, δημιουργία διαδικτυακής εφημερίδας και comics, θεατρικό παιχνίδι, yoga, μαθήματα παραδοσιακών ελληνικών χορών, μουσικά εργαστήρια, καθώς και παιχνίδια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

Επίσης, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, οι νησιώτες έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κινηματογραφικές προβολές, ανοιχτή συζήτηση για τρόπους ενεργειακής αυτονομίας στα ελληνικά νησιά, συναυλίες με την Καμεράτα και την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, καθώς και θεατρική παράσταση.

Η συγκεκριμένη δράση έχει στόχο την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό για όλους, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους και εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Attica Group που τιτλοφορείται «Με Προορισμό εσάς» και απευθύνεται στα νησιά που εξυπηρετεί ο Όμιλος με τα πλοία Blue Star Ferries & Superfast Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Attica για το 2010 σε ένα σημείο αναφέρει τους ανταγωνιστές σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιείται:

Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε γραμμές όπου υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.

Παρατίθεται πίνακας στον οποίο περιέχονται οι γραμμές με έντονο ανταγωνισμό στις οποίες δραστηριοποιήθηκε ο Όμιλος το 2010 καθώς και οι σπουδαιότεροι ανταγωνιστές.

ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

Πάτρα - Μπάρι Agoudimos Lines / Endeavor Lines / Ventouris Ferries

Πειραιάς - Κυκλάδες Hellenic Seaways / NEL Lines / Anek Lines

Ραφήνα - Κυκλάδες Hellenic Seaways / Agoudimos Lines / Fast Ferries

Πειραιάς - Δωδεκάνησα Anek Lines

Ας πάρουμε για αρχή τη γραμμή Πάτρα – Μπάρι: Η Endeavor Lines από πού και ως που ανταγωνίζεται την Attica στη γραμμή του Μπάρι, αφού η εταιρεία δεν δραστηριοποιείται εκεί!!!

Στη συνέχεια στη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες: Η Attica θεώρει ως σημαντικότερο αντίπαλο την NEL Lines, που στη συγκεκριμένη γραμμή δραστηριοποιείται με ένα Ro-Ro και τα δυο ενδυκυκλαδικα πλοία και δεν θεώρει ως σημαντική ανταγωνίστρια την Aegean Speed Lines, που την ανταγωνίζεται σε δυο γραμμές της!!! Εκτός εάν θεωρούν την Aegean Speed Lines φιλικά προσκείμενη εταιρεία!!!

Στη συνέχεια στη γραμμή Ραφήνα – Κυκλάδες δεν έχει την Sea Jets, που διόλου άσχημο μερίδιο έχει στη γραμμή!!

Και τέλος στη γραμμή Πειραιάς – Δωδεκάνησα έχει μόνο την ANEK LINES, που απασχολούσε δυο πλοία στην άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου (ουσιαστικά δυο δρομολόγια έπεφταν στα λημέρια της) και όχι την HSW με τη παρουσία του Νήσος Ρόδος. Για την ΝΕΛ ίσως δικαιολογημένα δεν την έχουν γιατί ήταν για πολύ μικρό διάστημα στο τέλος του 2010

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...