Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο Νηρεας εχει αποδειξει απο ιδρυσεως του Shipfriends ποσο μαμουνι και ποσο εξοικειωμενος με το ιντερνετ ειναι.

Επισης εχει και κριση και ξερει που να ψαχνει τι να ψαχνει και τι αξιζει να βαλει εδω και τι οχι

Νομιζω οτι ηταν φυσικο επομενο η ανακοινωση της Αττικα. Και επισης κατι λεει αυτο. Γιατι διαψευση δεν ειδα ουτε οταν εδω μεσα απο περυσι τον Οκτωβρη ειπαμε οτι το 12 θα δρομολογηθει στο Ηρακλειο ουτε οταν οργιαζαν οι φημες για την πωληση του 5. Δηλαδη δεν ειναι διαψευση μπλοφα κατα τη γνωμη μου

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλως η κακως τα φορουμ και τα λοιπα σαιτ υπαρχουν και καλα κανουν.

Και δεν εμπαιναν μονο απο την Αττικα απ ολη την ακτοπλοια μπαινουν ασχετα αν μετα κοιτανε ψηλα και σφυριζουν αδιαφορα.

Εγω το ξαναλεω παντως οτι η Αττικα δεν εχει σχεση με τον Κοκκαλη. Και οτι εχει πει ειναι σπαθι. Τουλαχιστον με τα δεδομενα τη στιγμη της ανακοινωσης.

Αν ισχυαν οι φημες πιστευω οτι απλα δε θα υπηρχε διαψευση. Οπως στις αλλες περιπτωσεις που ανεφερα

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως προσωπικα θα το συνεχισω λιγο παραπανω,γιατι δεν ειναι λιγες οι φορες που υπαρχουν διαψευσεις δημοσιευματων και μετα βλεπουμε να υλοποιουνται οι διαψευσεις αυτες.ειναι αυτο που λεμε ριχνω σταχτυ στα ματια.η attica δεν εχει δειξει ποτε κατι τετοιο αλλα ποτε δεν ξερεις.....ο χρονος θα δειξει.........

Link to comment
Share on other sites

συμφωνουμε απολυτα οτι ο ομιλος αττικα ειναι πολυ σοβαρος και με συνεπεια σε οτι ανακοινωνει και κανει δεν διαφωνω, εχει αν οχι τα καλυτερα πλοια, καποια απο τα καλυτερα που εχει να δειξει η ακτοπλοια μας και ευχομαι να συνεχισει και τωρα να κανει το ιδιο αλλα το αφεντικο που εχει τωρα ειναι επιχειρηματιας και πριν μερικες μερες ειχε βγαλει τα μαχαιρια με το θεμα ολυμπιακη/aegean και τελικα την εκαναν μια την εταιρεια και το δημοσιευμα-υποθεση που διαβασαμε και λεει μετα την ολυμπιακη σειρα εχει η θαλασσα κτλ μιλαει και για συνεργασιες και για επενδυτες...για να δουμε εδω θα ειμαστε και θα συζηταμε οι καιροι ειναι δυσκολοι ολα πουλιουνται και ολα αγοραζονται...

Link to comment
Share on other sites

....σίγουρο είναι πάντως ότι ο Βγενόπουλος θα μείνει μόνο με ότι του φέρνει έσοδα...

Ουδέν ορθότερον και αληθέστερον. Την Olympic Air την έδωσε στεγνά εντός 6μήνου (και μάλιστα σε αναλογία 75/25), το "Ράδιο-Κορασίδης" ούτε που το σκέφτηκε δεύτερη φορά και τον (υπό απόσχιση) κλάδο γαλακτοκομικών της Vivartia τον ετοιμάζει για σούτ a la Cisse. Εν τω μεταξύ κάνει μεγάλες (αλλά πολύ φθηνές, λόγω συγκυριών) κινήσεις στο real estate. Πιστεύω ότι θα μείνω μόνο με το εξαιρετικά κερδοφόρο και αναγνωρίσιμο brand της Blue Star, άνευ Superfast. Ποιά καράβια και ποιές γραμμές, μικρή σημασία έχουν. Όσο για την κίνηση Blue Horizon στα Χανιά, μοχλός πιέσεως και επιχείρημα στις διαπραγματεύσεις-που δεν φοβάται να κάνει-είναι.

Link to comment
Share on other sites

Οι λογοι πωλησης της Ολυμπιακης(αν και εγινε συνχωνευση κ διατηρει το μεγαλητερο μεριδιο στην νεα εταιρια) δεν εχει καμια ομοιοτητα με αυτο που συζηταμε εδω,η Αττικα σαν ομοιλος δεν θα συνεχισει υπαρχει μαζι με την Superfast,και δεν θα συνεχισει να υπαρχει πολυ στις γραμμες εξωτερικου(για αυτο πουλει το ενα μετα το αλλο τα SuperFast)!Θελει να γινει το απολυτο αφεντικο στις εσωτερικες γραμμες με το brant name της Blue Star!

Απο την αλλη για να καθαρισει την γραμμη της Κρητης θελει να τα βρει με την Μινοαν οπου ανοικει σε Ιταλο,και η μονη γραμμη που διατηρει ειναι η γραμμη Πειραιας-Ηρακλειο.Δεν βρισκω λοιπον λαθος κ καθολου παραλογη την κινηση να φυγει η Αττικα απο τις γραμμες της Ιταλιας και να κανει το ιδιο η Μινοαν στην Κρητη.Ετσι θα παψουν να χτυπιουντε μεταξυ τους κ θα κανει ο καθεις κουμαντο στα λιμερια του.Οσο για την Ανεκ-HSW νομιζω ειναι πολυ πισω απο θεμα "συνχρονου στολου".

Link to comment
Share on other sites

Σύντομα θα ξερουμε και για την διάψευση του δημοσιεύματος και της συνέχειας της εταιρείας.

Στο θέμα "Η Μάχη του Χάνδακα" λέγαμε και ότι μπορεί όλοι να γίνουν μια οικογενεια μελλοντικά!

Το ότι συζητάει την πώληση πλοίων είναι γνωστό σε πολλούς κύκλους. Τώρα αν κάνουν πως δεν ξέρουν τίποτα οι υπάλληλοι, και της Ολυμπιακής υπαλλήλους αν ρωτούσαμε πριν μια βδομάδα τα ίδια θα μας έλεγαν! Από την πορεία του Βγενόπουλου μέχρι τώρα όλοι ξέρουμε ότι αν κάτι δεν του φέρνει έσοδα το δίνει και δεν τον ενδιαφέρει και ιδιαίτερα! Ο χρόνος θα δείξει! Μπορεί η ΑTTICA να διέψευσε το δημοσίευμα για να μην έχουμε αύριο απώλειες στο χρηματηστήριο αλλά οι συζητήσεις δεν διαψευδονται!!!

Link to comment
Share on other sites

καποτε ο ΜΕΓΑΣ παναγοπουλος ειχε πει κ το ειχε αποδειξει κιολας οτι ολα πουλουνται κ ολα αγοραζονται εφοσον υπαρχει η σωστη τιμη!!!απο την σιγμη που υπαρχει η ΤΙΜΗ δεν βλεπω τον λογο να μην το κανει...η εταιρεια αυτη ετσι μας εχει μαθει!αδειαζει ταμεια των ανταγωνιστων της κ τους χτυπαει στο ψαχνω μετα..κ επειδη διαβασα κ για 1εκατ. ζημια το μηνα στο ηρακλειο δηλ. αν ηταν δρομολογημενο στην αδριατικη θα ηταν λιγοτερα μεσα???

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω μία "διαπίστωση" η οποία έχει επαναληφθεί και αρκετές φορές σε παραπάνω μηνύματα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο...

...Από την πορεία του Βγενόπουλου μέχρι τώρα όλοι ξέρουμε ότι αν κάτι δεν του φέρνει έσοδα το δίνει και δεν τον ενδιαφέρει και ιδιαίτερα!

Τι το περίεργο ή μη αυτονόητο υπάρχει σε αυτήν την επιλογή του κ. Βγενόπουλου ώστε να πρέπει να το αναφέρουμε ως "ιδιαιτερότητα" του, η οποία αναδεικνύεται μέσα από "την πορεία του" ??? :confused:

Γνωρίζει άραγε κανείς από εμάς κάποιον επιχειρηματία είτε ασχολούμενο με την ναυτιλία είτε με οτιδήποτε άλλο, και ο οποίος όταν κάτι δεν του αποφέρει έσοδα να μην "το δίνει" και να συνεχίζει να τον ενδιαφέρει ??? Προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω κανέναν.....

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έκρινα κάτι πάνω στις αποφάσεις του! Απλά λέω ότι οποιαδήποτε στιγμή θέλει το πουλάει. Ακόμα και αν είναι η SUPERFAST. Το ότι απλά διέψευσαν την δημοσίευση δεν λέει κάτι!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω προς τι τοση εκπληξη για ενα δημοσιευμα μια μικρης εφημεριδας και προς τι τοση ενταση μεταξυ μας. αν παμε 3-4 σελιδες πισω σε αυτο το thread, θα δουμε οτι οταν πουληθηκε το sfV, λεγαμε οτι απο τοτε εχουν ληφθει οι αποφασεις και για ancona (ηδη κοπηκε το βραδυνο) και για το ηρακλειο. λεγαμε παλι οτι η attica δεν κανει βιαστικες κινησεις και δεν ανατρεπει γρηγορα το σχεδιασμο της (και επι παναγοπουλου και επι βγενοπουλου), αλλα αν καποιες επιλογες αποδειχτουν στην πραξη ζημιογονες, αναθεωρουν το σχεδιασμο τους. τοτε παλι (το δεκεμβριο) λεγαμε οτι και οι πωλησεις των κοκκινων και οι παραγγελιες νεων (των κορεατικων μπλε newbuildings), εντασσονται σε ενα σχεδιασμο αναδιαρθρωσης του ομιλου, ωστε να ενισχυθει η παρουσια των κερδοφορων μπλε και να ξεφορτωθουν τα ζημιογονα κοκκινα και να ειναι ετοιμη και καθαρη η νυφη, για οποιονδηποτε γαμπρο σκασει τα δεοντα.

ΥΓ1:τωρα που εγινε το deal στην ολυμπιακη (καποιοι, οχι εδω μεσα, φωναζαν απο περσυ οτι η προβλεψη για τη μεταπωληση εντος ετους, φωτογραφιζε συγχωνευση), βλεπουν ολοι παντου συγχωνευσεις

ΥΓ2: νομιζω οτι το ξαναεχω πει στη γωνια του κουτσομπολη εδω και μηνες, ολα τα brands τροφιμων της vivartia δουλευουν πλεον με χωριστο ΑΦΜ

Link to comment
Share on other sites

....Γνωρίζει άραγε κανείς από εμάς κάποιον επιχειρηματία ....ο οποίος όταν κάτι δεν του αποφέρει έσοδα να μην "το δίνει" και να συνεχίζει να τον ενδιαφέρει ??? Προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω κανέναν.....

Αθώε μου και καλόπιστε ΣΕΙΡΙΕ :o. Ουκ ολίγοι επιχειρηματίες, managers ή έστω απλοί ιδιοκτήτες boutiques ρούχων συνεχίζουν ακάθεκτοι τις δραστηριότητές τους, έστω κι' αν αυτές είναι αυτοκτονικά ζημιογόνες. Prestige uber alles B)

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Κ ΣΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ,Η ΠΟΥΛΑΣ Η ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΝΕΤΑΙ....αυτην την φραση την ειχε πει οταν πουλησε τα σουπερφαστ της βαλτικης στους εσθονους!!!(ξεσκονισα το αρχειο μου κ το ανακαλυψα)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Η φημολογούμενη πώληση μεγάλου πακέτου της Vivartia από τη MIG καθώς και τα σχόλια του οικονομικού τύπου πως η εταιρεία προσανατολίζεται στην αποχώρηση από τις επενδύσεις που δεν έχουν σχέση με το χρηματοπιστωτικό σύστημα, με βάζουν σε σκέψεις για το μέλλον της εταιρείας. Λέτε οι εκπλήξεις να μη σταματήσουν ούτε σε αυτό τον όμιλο? :confused:

H μαμά MIG προχώρησε τελικά σε μία πολύ σημαντική αποεπένδυση, πουλώντας στους αρχικούς ιδιοκτήτες, την Chipita.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Τη 2η χρονιά του ολοκλήρωσε στις 5 Οκτωβρίου το πρόγραμμα εθελοντικής αιμοδοσίας των εργαζομένων του Ομίλου Attica Group, με τον τίτλο «Δεσμοί Αίματος».

Οι ημέρες εθελοντικής αιμοδοσίας που πραγματοποιούνται δύο φορές το χρόνο, έλαβαν χώρα τον Μάρτιο και τον Οκτώβριο 2010 στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Γ. Γεννηματάς”. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εθελοντική αιμοδοσία της 5ης Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο πλοίο BLUE STAR 2, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο λιμάνι του Πειραιά.

Έτσι, εργαζόμενοι σε ξηρά και θάλασσα μέσα από την μεγάλη σε αριθμό συμμετοχή τους, συγκέντρωσαν 119 μονάδες αίματος, δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ευαισθητοποίησης και ανθρωπιάς, επιβεβαιώνοντας ότι ανάμεσα σε γραφεία, πλοία και νησιά μπορούν πραγματικά να αναπτυχθούν ισχυροί «Δεσμοί Αίματος» αρκεί να υπάρχει θέληση και ανθρωπιά.

Το πρόγραμμα «Δεσμοί Αίματος» έχει σκοπό:

• Να προσφέρει αίμα σε περίπτωση ανάγκης στους κατοίκους των απομακρυσμένων νησιών που εξυπηρετεί η εταιρεία στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.

• Να προσφέρει αίμα σε περίπτωση ανάγκης στους εργαζόμενους του Ομίλου και των οικογενειών τους.

• Να προάγει τις έννοιες και τις αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας και να ενισχύσει το πνεύμα αλληλεγγύης των εργαζομένων στα γραφεία, στα πλοία, στα πρακτορεία και στα νησιά.

Κάθε μέρα εκατοντάδες συνάνθρωποί μας χρειάζονται αίμα. Ο Όμιλος ATTICA GROUP, που με τα πλοία BLUE STAR FERRIES και SUPERFAST FERRIES ταξιδεύει καθημερινά στο Αιγαίο και την Αδριατική θάλασσα και έρχεται σε επαφή με τους ανθρώπους κάθε τόπου, αντιλαμβάνεται την αιμοδοσία ως πράξη υπευθυνότητας, προσφοράς και πάνω απ’ όλα, αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μετα απο αυτο, θα πρεπει να νιωθουν δικαιωμενοι οσοι υποστηριζαν οτι attica και asl δεν λειτουργουν ανταγωνιστικα στις κυκλαδες, αλλα συμπληρωματικα. (ειχε γινει και παλιοτερα κουβεντα στη γωνια του κουτσομπολη)

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο!να εχουν γινει αναγνωριστικες συζητησεις μπορει...το 2003 χειμωνα ειχε αφησει το ιθακη παλι την γραμμη της Σ Τ Μ κ ειχε παει ραφηνα να σκατζαρει την κοτα με τα χρυσα αυγα :D τοτε το κενο το ειχε καλυψει το αιολος εξπρες αλλα με ανεπυτηχει αποτελεσμα γιατι ειχε ακριβο εισητηριο κ οι περισσοτεροι πηγαιναν απο ραφηνα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

ειχε ακουστει και με αφορμη οτι ο Π.Βεττας ειναι στο ΔΣ και των δυο εταιριων, αλλα και με κατι κουβεντες περσυ τετοια εποχη για συνεργασια, που τελικα δεν πηραν επισημη μορφη.

Link to comment
Share on other sites

μετα απο αυτο, θα πρεπει να νιωθουν δικαιωμενοι οσοι υποστηριζαν οτι attica και asl δεν λειτουργουν ανταγωνιστικα στις κυκλαδες, αλλα συμπληρωματικα. (ειχε γινει και παλιοτερα κουβεντα στη γωνια του κουτσομπολη)

Η κάλυψη του κενού του Blue Star Ithaki στη γραμμή της Σύρου Τήνου Μυκόνου από το Speedrunner III, έγινε μετά από συνεννόηση των δυο εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...