proud_ionian Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 τα κρυβουν ολες τις ανακοινωσεις για τα νεα δρομολογια κλπ, σε ολα τα κεφαλονιτικα sites, τις συνοδευουν με φωτογραφιες απο την προηγουμενη εμφανιση του. ακομη και στο site της εταιρειας. μονο στο ithacanews υπαρχει φωτο με το ανοσιουργημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Να δούμε το concept ολοκληρωμένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superspeed 1 Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Μια ομορφιά. Καλά δεν έχουν καθόλου γούστο. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να "σβήσουν" με μια κλίση προς τα κάτω τη γραμμή από φουγάρο μέχρι τη πλώρη για να μη φαίνεται σαν lego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Ακριβώς, θα είχε και λίγο ενδιαφέρον έτσι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 πολλα θα μπορουσαν να κανουν εκτος απο αυτο που εκαναν. εκ των πραγματων εχουν δικιο οσοι εξ αρχης θεωρησαν οτι η αλλαγη στο χρωματισμο εγινε απλα και μονο για να μην φαινονται τα τρεξιματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 τα καλυτερα πραγματα, τα βρισκεις εκει που δεν το περιμενεις. αρχες της προηγουμενης δεκαετιας, μεσημεριανη αφιξη στο βαθυ, για αμεση αναχωρηση (κλαψ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Zoo Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 ωραίος...... Όσο ζούμε, ΕΛΠΊΖΟΥΜΕ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Μας τρολάρει, δεν εξηγείται αλλιώς Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 9, 2015 Author Share Posted July 9, 2015 σαν σημερα πριν 17χρονια πρωτοδρομολογηθηκε και σαν μεθαυριο πριν ενα χρονο αφησε τη γραμμη του για την ξενιτεια στον πορο. τη συνεχεια την ξερετε ο ιουλιος παντα ηταν πυκνος (α ρε βαγγελη ) σε γεγονοτα. εκλεισαν 20 χρονια απο την πρωτη δρομολογηση του πλοιου στην ελλαδα, στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη και τεσσερα χρονια απο την πρωτη μετακινηση του στη γραμμη κυλληνη πορος Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 1, 2015 Author Share Posted November 1, 2015 λογω απεργιας αποψε δεν πηγε σαμη μετα τον πισαετο, αλλα γυρνα στον πορο για να μεινει εκει το διημερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 21, 2015 Author Share Posted November 21, 2015 Ariadne παρόλα αυτά το αγαπημένο Κεφαλονιά μπορεί και να έχει . καλύτερο τέλος από ότι θα είχε αν έμενε στο "Σ" τελικά Κερκίνη, το ελπίζω. Οπωσδήποτε, η αγορά από την Κεφαλόνιαν του έδωσε παράταση ζωής. Συμφωνώ. Αλλά μιλάμε και για βαπόρι 40 ετών που αρχείζει και παραμελείται ... Θα δούμε. αν ειχε μεινει στη strintzis ferries ή σε καποιους απο τους μετοχους της, θα ειχε παει για scrap απο το 2013. το οτι ακομη ταξιδευει οφειλεται κυριως στην αγορα του απο την kefalonian, αλλα και στο special με RINA το 2011, που του εδωσε μια πενταετια. οσοι γνωρισαν το βαπορι σε καλες εποχες και το εχουν (ξανα) ταξιδεψει τελευταια, βλεπουν οτι πλεον δειχνει τα χρονια του, αλλα και οτι η φροντιδα που εχει περιοριζεται στα ελαχιστα και απολυτως απαραιτητα. οι τοπικοι συσχετισμοι ειναι τετοιοι ομως, ωστε ολα να ειναι εξ'ισου πιθανα για το μελλον του. απο παραταση ζωης με αλλο χρωμα, μεχρι κοψιμο ή, ακομη χειροτερα, αργος θανατος τυπου αλκυων και αρσινοη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Αλλαγη χρωματων στη μπεμπεκα; Πιο σκουρο μπλε και (επιτελους) επαναφορα του ασπρου πιο χαμηλα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 επιτελους. μεχρι τα παραπετα το πανε, αλλα και ετσι καλο θα ειναι. προφανως και δεν θα ανεβει πειραια φετος, αλλα θα το παει σερι Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ωραίο μπλε (το DFDSίστικο!) και στο σωστό ύψος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Πολυ ωραίο όντως! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLOKAMIS Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Από το κακό στο χειρότερο το πάνε το καράβι. Αφού δεν ρίχνουν λεφτά για να το συντηρήσουν να μην φαίνεται που στάζει σκουριά προσπαθούν να το καλύψουν με το βάψιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Μα το βάψιμο εν μέρει σε αυτό αποσκοπεί, στο να μετριάζει τη φθορά. Μην ξεχνάμε ότι γενικά τα πλοία δουλεύουν σε διαβρωτικό περιβάλλον. Ακόμα και νεότευκτο να είναι το πλοίο κάτι θα βγάλει, ειδικά το χειμώνα που η υγρασία είναι σε υψηλά επίπεδα. Το παν πλέον είναι η ασφάλεια και το μηχανολογικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLOKAMIS Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 (edited) Το βάψιμο δεν μετριάζει την φθορά γιατί ουσιαστικά το κάνεις για να μην φαίνεται η σκουριά. Δεν είναι λύση αυτό γιατί από μέσα δουλεύει η σκουριά. Πασαλείμματα είναι αυτά για το μάτι. Τέλος πάντων. Αυτοί το έχουν αυτοί ξέρουν. Η ασφάλεια είναι πάνω απ'όλα όπως είπες. Edited January 29, 2016 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 29, 2016 Author Share Posted January 29, 2016 οπως εχουμε πει πολλες φορες σε παρομοιες περιπτωσεις, το μυστικο παντα ειναι τι γινεται απο το γκαραζ και κατω και οχι τα τρεξιματα και το βαψιμο. αυτα σε καθε πλοιο μονο οι μεσα τα ξερουν, οι απ'εξω απλως εικαζουμε απο τη γενικοτερη εικονα καθε πλοιου (σταθεροτητα ταχυτητας, συχνοτητα βλαβων, εικονα σωστικων και συρματοσχοινων κλπ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Οποιος εχει ανεβει προσφατα στο πλοιο το τελευταιο που θα σχολιαζε ειναι το χρωμα. Στα ανοιχτα καταστρωματα σε μερικα σημεια η διαβρωση κοντευει να γινει παραθυρο στην οροφη του κλειστου ντεκ και η εικονα των συρματοσχοινων των σωστικων μιας και αναφερθηκε δινει την εντυπωση οτι δεν εχουν κατεβει ποτε, συσσωρευμενα γρασσα με βρωμια, ανομοιομορφα κατανεμημενα κλπ κλπ. Η αληθεια ειναι οτι που και που γινονται εργασιες τουλαχιστον αρκετες φορες εχω δει εγω αλλα ειτε ειναι επιφανιακες ειτε δε γονονται τοσο συχνα οσο πρεπει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 (edited) ετοιμο απο βαψιμο. (απο τους κεφαλονιτες καραβολατρες η φωτο) Edited February 2, 2016 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 (edited) Ωραίο το καραβάκι,ελπίζω να κρατήσουν στο μπλέ που έχει τη τσιμινέρα,είναι ωραία η αντίθεση . Να πάρει σειρά και το Ζάκυνθος. Edited February 1, 2016 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Οι τσιμινιέρες θα μείνουν με το ανοικτό μπλε χρώμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 2, 2016 Author Share Posted February 2, 2016 ετοιμες και οι τσιμινιερες. ΥΓ: ας βαφτει ενα χερι και το υπολοιπο κομοδεσιο γιατι ειναι σα να εχει διχρωμια το λευκο Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Ειναι παντως σαφως καλυτερο,οπως ειναι τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now