proud_ionian Posted May 17, 2015 Posted May 17, 2015 τα κρυβουν ολες τις ανακοινωσεις για τα νεα δρομολογια κλπ, σε ολα τα κεφαλονιτικα sites, τις συνοδευουν με φωτογραφιες απο την προηγουμενη εμφανιση του. ακομη και στο site της εταιρειας. μονο στο ithacanews υπαρχει φωτο με το ανοσιουργημα
Superspeed 1 Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Μια ομορφιά. Καλά δεν έχουν καθόλου γούστο. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να "σβήσουν" με μια κλίση προς τα κάτω τη γραμμή από φουγάρο μέχρι τη πλώρη για να μη φαίνεται σαν lego.
proud_ionian Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 πολλα θα μπορουσαν να κανουν εκτος απο αυτο που εκαναν. εκ των πραγματων εχουν δικιο οσοι εξ αρχης θεωρησαν οτι η αλλαγη στο χρωματισμο εγινε απλα και μονο για να μην φαινονται τα τρεξιματα
proud_ionian Posted May 31, 2015 Posted May 31, 2015 τα καλυτερα πραγματα, τα βρισκεις εκει που δεν το περιμενεις. αρχες της προηγουμενης δεκαετιας, μεσημεριανη αφιξη στο βαθυ, για αμεση αναχωρηση (κλαψ)
proud_ionian Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 σαν σημερα πριν 17χρονια πρωτοδρομολογηθηκε και σαν μεθαυριο πριν ενα χρονο αφησε τη γραμμη του για την ξενιτεια στον πορο. τη συνεχεια την ξερετε ο ιουλιος παντα ηταν πυκνος (α ρε βαγγελη ) σε γεγονοτα. εκλεισαν 20 χρονια απο την πρωτη δρομολογηση του πλοιου στην ελλαδα, στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη και τεσσερα χρονια απο την πρωτη μετακινηση του στη γραμμη κυλληνη πορος
proud_ionian Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 λογω απεργιας αποψε δεν πηγε σαμη μετα τον πισαετο, αλλα γυρνα στον πορο για να μεινει εκει το διημερο
proud_ionian Posted November 21, 2015 Posted November 21, 2015 Ariadne παρόλα αυτά το αγαπημένο Κεφαλονιά μπορεί και να έχει . καλύτερο τέλος από ότι θα είχε αν έμενε στο "Σ" τελικά Κερκίνη, το ελπίζω. Οπωσδήποτε, η αγορά από την Κεφαλόνιαν του έδωσε παράταση ζωής. Συμφωνώ. Αλλά μιλάμε και για βαπόρι 40 ετών που αρχείζει και παραμελείται ... Θα δούμε. αν ειχε μεινει στη strintzis ferries ή σε καποιους απο τους μετοχους της, θα ειχε παει για scrap απο το 2013. το οτι ακομη ταξιδευει οφειλεται κυριως στην αγορα του απο την kefalonian, αλλα και στο special με RINA το 2011, που του εδωσε μια πενταετια. οσοι γνωρισαν το βαπορι σε καλες εποχες και το εχουν (ξανα) ταξιδεψει τελευταια, βλεπουν οτι πλεον δειχνει τα χρονια του, αλλα και οτι η φροντιδα που εχει περιοριζεται στα ελαχιστα και απολυτως απαραιτητα. οι τοπικοι συσχετισμοι ειναι τετοιοι ομως, ωστε ολα να ειναι εξ'ισου πιθανα για το μελλον του. απο παραταση ζωης με αλλο χρωμα, μεχρι κοψιμο ή, ακομη χειροτερα, αργος θανατος τυπου αλκυων και αρσινοη
Captain_Nionios Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Αλλαγη χρωματων στη μπεμπεκα; Πιο σκουρο μπλε και (επιτελους) επαναφορα του ασπρου πιο χαμηλα;
proud_ionian Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 επιτελους. μεχρι τα παραπετα το πανε, αλλα και ετσι καλο θα ειναι. προφανως και δεν θα ανεβει πειραια φετος, αλλα θα το παει σερι
.voyager Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Ωραίο μπλε (το DFDSίστικο!) και στο σωστό ύψος.
PLOKAMIS Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Από το κακό στο χειρότερο το πάνε το καράβι. Αφού δεν ρίχνουν λεφτά για να το συντηρήσουν να μην φαίνεται που στάζει σκουριά προσπαθούν να το καλύψουν με το βάψιμο.
Global_Creta Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Μα το βάψιμο εν μέρει σε αυτό αποσκοπεί, στο να μετριάζει τη φθορά. Μην ξεχνάμε ότι γενικά τα πλοία δουλεύουν σε διαβρωτικό περιβάλλον. Ακόμα και νεότευκτο να είναι το πλοίο κάτι θα βγάλει, ειδικά το χειμώνα που η υγρασία είναι σε υψηλά επίπεδα. Το παν πλέον είναι η ασφάλεια και το μηχανολογικό.
PLOKAMIS Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 (edited) Το βάψιμο δεν μετριάζει την φθορά γιατί ουσιαστικά το κάνεις για να μην φαίνεται η σκουριά. Δεν είναι λύση αυτό γιατί από μέσα δουλεύει η σκουριά. Πασαλείμματα είναι αυτά για το μάτι. Τέλος πάντων. Αυτοί το έχουν αυτοί ξέρουν. Η ασφάλεια είναι πάνω απ'όλα όπως είπες. Edited January 29, 2016 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 οπως εχουμε πει πολλες φορες σε παρομοιες περιπτωσεις, το μυστικο παντα ειναι τι γινεται απο το γκαραζ και κατω και οχι τα τρεξιματα και το βαψιμο. αυτα σε καθε πλοιο μονο οι μεσα τα ξερουν, οι απ'εξω απλως εικαζουμε απο τη γενικοτερη εικονα καθε πλοιου (σταθεροτητα ταχυτητας, συχνοτητα βλαβων, εικονα σωστικων και συρματοσχοινων κλπ).
Harry Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Οποιος εχει ανεβει προσφατα στο πλοιο το τελευταιο που θα σχολιαζε ειναι το χρωμα. Στα ανοιχτα καταστρωματα σε μερικα σημεια η διαβρωση κοντευει να γινει παραθυρο στην οροφη του κλειστου ντεκ και η εικονα των συρματοσχοινων των σωστικων μιας και αναφερθηκε δινει την εντυπωση οτι δεν εχουν κατεβει ποτε, συσσωρευμενα γρασσα με βρωμια, ανομοιομορφα κατανεμημενα κλπ κλπ. Η αληθεια ειναι οτι που και που γινονται εργασιες τουλαχιστον αρκετες φορες εχω δει εγω αλλα ειτε ειναι επιφανιακες ειτε δε γονονται τοσο συχνα οσο πρεπει.
proud_ionian Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 (edited) ετοιμο απο βαψιμο. (απο τους κεφαλονιτες καραβολατρες η φωτο) Edited February 2, 2016 by proud_ionian
Petros P Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 (edited) Ωραίο το καραβάκι,ελπίζω να κρατήσουν στο μπλέ που έχει τη τσιμινέρα,είναι ωραία η αντίθεση . Να πάρει σειρά και το Ζάκυνθος. Edited February 1, 2016 by Petros P
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Οι τσιμινιέρες θα μείνουν με το ανοικτό μπλε χρώμα?
proud_ionian Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 ετοιμες και οι τσιμινιερες. ΥΓ: ας βαφτει ενα χερι και το υπολοιπο κομοδεσιο γιατι ειναι σα να εχει διχρωμια το λευκο
polmyt Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Ειναι παντως σαφως καλυτερο,οπως ειναι τωρα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now