Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

δεν απεχει ομως και πολυ απο την πραγματικοτητα αυτο που λεει.

 

και το οραμα του σφηνια υλοποιηθηκε σε μεγαλο βαθμο, αλλα και τωρα ο ενας πολος ειναι ηδη διαμορφωμενος (ΑΝΕΚ/Attica) και παει παντου και ο αλλος (grimaldi) παει ιταλια και κρητη και του μενει το αιγαιο ;).

 

οι μικρες εταιρειες που βαστανε οικονομικα σημερα, δεν ξεπερνουν τα δαχτυλα του ενος χεριου (οι μικρες του 2000 δεν υπαρχουν πια).

 

πιστευω παντως οτι η εντονη παρουσια των μελων της οικογενειας (συνεντευξεις, συμμετοχη σε διαφορες εκδηλωσεις κλπ), δεν εχουν να κανουν μονο με τη διεκδικηση της HSW, αλλα πιθανον να υπαρχουν και αλλες επενδυτικες βλεψεις που θα φανουν στην πορεια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οταν αναφερεται σε''μικρες εταιρεις''βεβαια δεν νομιζω οτι αναφερεται σε τοπικου χαρακτηρα εταιρειες(Levante,Fast Ferries κλπ)αλλα γενικοτερα σε εταιρειες-φαντασματα στυλ Αρκουμανης,Νελ(μεχρι προσφατα)κλπ..

Link to comment
Share on other sites

πιστευω παντως οτι η εντονη παρουσια των μελων της οικογενειας (συνεντευξεις, συμμετοχη σε διαφορες εκδηλωσεις κλπ), δεν εχουν να κανουν μονο με τη διεκδικηση της HSW, αλλα πιθανον να υπαρχουν και αλλες επενδυτικες βλεψεις που θα φανουν στην πορεια.

 

Νομίζω ότι αναφέρει ξεκάθαρα μία από τις άλλες βλέψεις του, πέραν της HSW.

 

– Πώς βλέπετε την εξαγορά του ΟΛΠ από την Cosco; Θα ενδιαφερόσασταν για τον υπό παραχώρηση car terminal;

– Ο όμιλός μας εξυπηρετεί τον Πειραιά εδώ και δεκαετίες μέσω των υπηρεσιών μεταφοράς οχημάτων και έχει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο δίκτυό μας στην Ανατολική Μεσόγειο. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση και προφανώς μας ενδιαφέρει, σε συνεργασία με εγχώριους εταίρους, να αναλάβουμε τον σταθμό αυτοκινήτων. Διαθέτουμε μακρά εμπειρία, με τη διαχείριση περίπου 20 λιμενικών σταθμών στη Δυτική Μεσόγειο, τη Βόρειο Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική. Μένει να δούμε τις προθέσεις των νέων ιδιοκτητών.

 

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται για να πάρουν διπλές αυξήσεις στους μισθούς τους οι υπάλληλοι και οι ναυτικοί της Minoan Lines, πρέπει ο μισθός στην Grimaldi Lines για τα μη Ιταλικά πληρώματα να είναι λιγότερο από το παλιό βασικό μισθό της Ελλάδας στην στεριά!! Στο Bimini Superfast ήταν πολύ Έλληνες αξιωματικοί στη γέφυρα και στο μηχανοστάσιο. Τώρα που το παρέλαβε ο Mr. Grimaldi ζήτησε από κάποιους Έλληνες να μείνουν μέσα για να φέρουν το Cruise Olbia στην Τουρκία. Αλλά ο μισθός που τους πρότεινε ήταν μόλις 700€!!! Όποτε οι Έλληνες έφυγαν και ήρθαν αλλοδαποί που λέει πάνε με 700€ μισθό το μήνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ας παμε στην ουσια καλυτερα.

 


 

Εχω την αισθηση οτι ο Π100 στην προσπαθεια του να δημιουργησει εντυπωσεις μπερδεψε καποια πραγματα φτιχνοντας μια ωραια σαλατα. ;)

 

Και μιας και μας διαβαζει ας μας απαντησει ο ιδιος για να λυθει το θεμα

 

1)Τι σχεση εχει η συλλογικη συμβαση εργασιας που υπογραφτηκε προσφατα στις Μινωικες και η οποια κινειται βαση του ελληνικου δικαιου με την Grimaldi Lines 

 

2)Aπο που κι ως που οι αξιωματικοι που ηταν πριν στο πλοιο θεωρει οτι επρεπε να προσληφθουν στην Grimaldi Lines για να κανουν ενα και μονο ταξιδι(αν δεχτουμε οτι ισχυει)για να παραπονιεται για τη μισθοδοσια τους?Και ειναι δυνατον να τους εδινε μηνιατικο ολοκληρο για ενα και μονο ταξιδι στο οποιο θα ειχαν συμπληρωματικο μαλιστα ρολο?

 

3)Λετε να μην ειχε πληρωματα να στειλει για να φερουν το πλοιο στην τελικη?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φρεσκα νεα αναφερουν οτι ο Γκριμαλντι αγορασε ενα ακομα ro/pax για να διπλωσει το Livorno-Olbia το οποιο θα ξεκινησει τον ερχομενο Ιουνιο με το ονομα Cruise Smeralda.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη μη ανανεωση της ναυλωσης των πρωην Ολυμπια και Ευρωπη Παλας στην Tirrenia ανακοινωσε χθες ο Guido Grimaldi επισημαινοντας οτι απο του χρονου θα δουλευουν και παλι για τον ομιλο του σε γραμμες απο Genova/Savona προς το Καλιαρι της Σαρδηνιας.

The Grimaldi Group will not renew the rental agreement in Tirrenia signed in 2012 for the two ships "Amsicora", "Bonaria" (about 1,900 passengers and 730 vehicles) and then at the end of 18 months will fall in the company's fleet to operate good chance "from the ports of Savona and Genoa," explains Guido Grimaldi, Short Sea director of the group, at the presentation of the new line Civitavecchia - Olbia, for which the company acquired at the value of 70 million Euros the "Cruise Olbia" , former "Bimini Superfast" of Hong Kong Genting group, but even before the ship was in the fleet to Attica Ferries, that she ordered in 2001, the same age of the two units currently in the fleet in Tirrenia. "These ships are young, unlike other companies that continue to operate older units 25, 30 or 40 years," says Grimaldi.With the return of the two (almost) ex Tirrenia vessels, the scenario could change. In Sardinia, Cagliari could enter in the list of destination ports of the two ships.
themeditelegraph

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την 1η Νοεμβριου του τρεχοντος ετους θα επιστραφουν τελικα τα παλατια της Ιταλιας στον Γκριμαλντι και τις Μινωικες καθως η Tirrenia ξεκινησε την προηγουμενη βδομαδα διαδικασια προωρης λυσης των ναυλοσυμφωνων των 2 πλοιων τα οποια και θα αφαιρεσει απο το επιχειρησιακο της πλανο στο τελος της σεζον.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
On 28/4/2016 at 2:35 AM, MILTIADIS said:

Την 1η Νοεμβριου του τρεχοντος ετους θα επιστραφουν τελικα τα παλατια της Ιταλιας στον Γκριμαλντι και τις Μινωικες καθως η Tirrenia ξεκινησε την προηγουμενη βδομαδα διαδικασια προωρης λυσης των ναυλοσυμφωνων των 2 πλοιων τα οποια και θα αφαιρεσει απο το επιχειρησιακο της πλανο στο τελος της σεζον.

Έχει ακουστεί καμια γραμμή που θα μπούν τώρα που πλησιάζει ο καιρός? 

Στο Navi που ειχα ρωτήσει λέγανε πως μάλλον θα τα κάνουν μπλέ και αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Η μετακίνηση του Cruise Smeralda δίνει την απάντηση. Στο περίπου έστω, γιατί πιστεύω πως μπορεί να γίνει αναδάταξη των πλοίων της Grimaldi στη Σαρδηνία, αλλά και κάποιο να έρθει πιο 'δω.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Αληθευει οτι η Τραπεζα της Σιενας που αντιμετωπιζει σοβαρο προβλημα στη γειτονα χωρα ειναι ο μεγαλυτερος δανειστης του Ομιλου? Και πως μπορει να επιρρεασει αυτο τον Γκριμαλντι? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
45 minutes ago, .voyager said:

Πλέον, όμως, το 50% της TTT Line έχει περιέλθει στον όμιλο Grimaldi. O όμιλος, μάλιστα, σύμφωνα με φήμες, είναι κοντά να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο αρκετά μεγαλύτερου operator της Ιταλίας.

Δεν είναι ακριβώς φήμες ή μυστικό υπό την έννοια ότι έχει γραφτεί εκτενώς στον ιταλικό τύπο πως ο όμιλος Grimaldi έχει καταθέσει προσφορά 200 εκατομμυρίων ευρώ αν δεν κάνουν λάθος, για το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Grandi Navi Veloci(GNV). Και ένας από τους λόγους για τους οποίους γράφτηκε, είναι πως και η Moby/Tirrenia ενδιαφέρεται για τη GNV. Η αρχική απάντηση της GNV ήταν αρνητική, από κεί και πέρα βέβαια οι αντιρρήσεις κάμπτονται όταν οι προσφορές ανεβαίνουν. Το θέμα περιπλέκεται γιατί λόγο για την πώληση της GNV  έχει και η οικογένεια Aponte με βάση τη Γενεύη. Για όσους δεν λέει κάτι το επίθετο, είναι οι ιδιοκτήτες της MSC(containers & cruises), στους οποίους να είστε σίγουροι δεν λείπουν τα 200 εκατομμύρια που δίνει ο Grimaldi για την GNV και μάλιστα εικάζεται πως ίσως να έχουν κάποιου είδους συμμετοχή στην Moby Lines. Μύλος δηλαδή, το μόνο σίγουρο είναι 1) ο Grimaldi είναι εκεί έξω ψάχνοντας ευκαιρίες για να μεγαλώσει και 2) η Ιταλική ακτοπλοία θα δεί κύμα αλλαγών τα επόμενα 1-2 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Μόνο η Ιταλική? Και η Ελληνική ... αν πάρει την Hellenic Seaways (την πλειοψηφια εννοω)... θα αλλάξουν πολλοι κολιέδες ;)

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
11 hours ago, Nick the Greek said:

Και κοίτα σύμπτωση, όπως αναφέρει η Καθημερινή στο τέλος του άρθρου, σήμερα επισκέπτεται την Αθήνα ο Grimaldi. Λέτε να έχουμε τίποτα δηλώσεις ή επαφές με την κυβέρνηση? 

 

για το ναυτιλιακο συνδριο της Ναυτεμπορικης Ηρθε

Link to comment
Share on other sites

Όποιος έχει ποτέ προσπαθήσει να βγάλει άκρη με τα δρομολόγια των ρορο της Grimaldi Lines, σίγουρα σε κάποιο σημείο θα σήκωσε τα χέρια ψηλά, προσπαθώντας να βγάλει άκρη με τον δαίδαλο δρομολογίων και ανταποκρίσεων. Εμπνευσμένος λοιπόν από τον εξαιρετικό ηθοποιό Δημήτρη Νικολαίδη, ο οποίος στην ταινία "Βοήθεια ο Βέγγος - Φανερός Πράκτωρ 000", υποδύεται τον Αρχιπράκτωρα 627.000, Υφηγητή της Μαχαιρολογίας:P, σήμερα θα προσπαθήσω να το παίξω Υφηγητής της Grimaldολογίας:D και να δώσω μια γενική εικόνα, με τη συνοδεία φωτογραφικού υλικού. Σημειωτέον πως οι ώρες αναχωρήσεων που αναφέρονται στο site της Grimaldi Lines, δεν τηρούνται πιο συχνά απ΄ ότι τηρούνται, οπότε θα περιοριστώ στο να αναφέρω συχνότητα αναχωρήσεων στις περισσότερες περιπτώσεις.

 

Αδριατική

Brindisi - Ηγουμενίτσα - Πάτρα: Εξυπηρετείται από το πρώην Φινλανδέζικο δίδυμο Euroferry Egnazia(Finnhansa) και Euroferry Olympia(Transeuropa). Καθημερινές αναχωρήσεις από και πρός Ηγουμενίτσα και Brindisi με προέκταση πρός Πάτρα 3 φορές την εβδομάδα, συνήθως απογευματινές αναχωρήσεις από το Brindisi.

 

Venezia - Bari - Πάτρα - Bari - Ravenna - Venezia: Στη γραμμή τα γνώριμά μας πια Eurocargo Trieste(πρώην Super-Fast Andalucia) και Eurocargo Patrasso(πρώην Superfast Canarias). Βαπόρια σχεδόν 20ετίας που μετά από παροπλισμό στην Almeria με τα χρώματα της Trasmediterranea αρέσουν πολύ στην Grimaldi Lines με τα 2,600 lane metres τους. Σε γενικές γραμμές το ροτέσιο των πλοίων είναι ως άνω, πολλές φορές όμως έχουμε διαφοροποιήσεις όσον αφορά το κομμάτι της Ravenna. Στα χαρτιά υπάρχουν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Ravenna, στην πράξη είναι 2 γιατί κομμάτι της κίνησης μεταφέρεται μέσω Brindisi με τα πλοία της γραμμής Ravenna - Brindisi - Catania. Τηρούνται όμως οι 3 εβδομαδιαίες προσεγγίσεις στη Venezia, με highlight την αναχώρηση του Σαββάτου, σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την ΑΝΕΚ. Με την υποσημείωση πως συνήθως η ΑΝΕΚ αναχωρεί στην ώρα της(1200) ενώ η Grimaldi με πολύωρη καθυστέρηση. Άλλες 3 εβδομαδιαίες προσεγγίσεις στο Bari, στην πράξη όμως μάλλον είναι περισσότερες οι αναχωρήσεις.

Το Eurocargo Patrasso εδώ στα νυχτερινά του, παραμονή Πρωτοχρονιάς του 2015, και μια πιο κοντινή όψη του κυρίως γκαράζ του.

Το Eurocargo Trieste το βλέπουμε σε μια όμορφη καλοκαιριάτικη άφιξη στην Πάτρα, ενώ λίγο μετά το βλέπουμε και από πρύμα. Bonus coverage μια φωτογραφία του όταν ήταν παροπλισμένο στην Almeria, σαν Super-Fast Andalucia, στα χρώματα της Trasmediterranea.

 

Ravenna - Brindisi - Catania: Την αναφέρω στην Αδριατική μια και εδώ βρίσκονται τα 2 από τα 3 λιμάνια προορισμού. Πρόκειται για την παραδοσιακή γραμμή της Tirrenia, μεταξύ Ravenna και Catania που μέχρι πρίν 4 χρόνια εξυπηρετούνταν με τα ρορό της τελευταίας. Τώρα η γραμμή είναι σε κοινοπραξία αν δεν κάνω λάθος και προσφέρονται 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία πρός κάθε κατεύθυνση. Η καινοτομία που έφερε η χρησιμοποίηση μεγαλύτερου και γρηγορότερου τοννάζ από την Grimaldi, είναι η προσθήκη του Brindisi, περισσότερο σαν λιμένα μεταφόρτωσης. Έτσι επιτυγχάνεται η σύνδεση της Σικελίας με την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων μέσω του Brindisi - Ηγουμενίτσα, σε συντομότερο χρόνο και μικρότερο κόστος απ' ότι αν τα φορτηγά θα έπρεπε να ταξιδέψουν οδικώς μέχρι το Salerno ή τη Napoli, ή ακόμα και τη Messina. Σταθερά στη γραμμή τα Eurocargo Catania και Eurocargo Sicilia. Το τελευταίο το βλέπουμε σε μια εκπληκτικά ζεστή μέρα να μπαίνει στη Ravenna, και λίγες στιγμές αργότερα να μας δείχνει και την πρύμη του.

 

Livorno - Catania - Taranto - Bar - Πάτρα - Catania -  Livorno: Τη βάζω και αυτή τη γραμμή στην Αδριατική μια και ένα καλό κομμάτι της είναι στην περιοχή. Όπως βλέπετε μιλάμε για γραμμή-γαλατάδικο η οποία παρουσιάζει συχνά διαφοροποιήσεις. Για παράδειγμα το Δεκέμβρη, οπότε και παρακολουθούσα καθημερινά τη γραμμή, στο rotation υπήρχε η Civitavecchia, ενώ έγιναν και έκτακτες προσεγγίσεις σε Savona και Brindisi. Αντίθετα δεν υπήρξε προσέγγιση στην Πάτρα όσο θυμάμαι, Τη δεδομένη χρονική στιγμή, στο πρόγραμμα δεν υπάρχει η Civitavecchia. Η γραμμή είναι εβδομαδιαία και συνήθως χρησιμοποιείται σε αυτήν το Eurocargo Livorno με αφετηρία το ομώνυμό του λιμάνι, κάθε Σάββατο πρωί.

 

Ισπανία

Valencia - Cagliari - Salerno: Περιφερειακή γραμμή προφανώς, αλλά όχι λιγότερο σημαντική από τις mainstream γραμμές. Αφορμή για την ύπαρξή της, η παρουσία μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο στην ευρύτερη περιοχή της Valencia, όσο και στην ευρύτερη περιοχή του Salerno. Στη μέση το Cagliari με τη μεγάλη αγροτική παραγωγή της Σαρδηνίας, όσο και την παραγωγή διάφορων βιομηχανικών χημικών προιόντων. Στη γραμμή σταθερά τα αδέρφια Eurocargo Bari και Eurocargo Roma, που πραγματοποιούν 3 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με όλα τα δρομολόγια να σταματάνε στο Cagliari. Το Eurocargo Bari το πέτυχα για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2016 στο Cagliari, δυστυχώς μόνο δεμένο. Δεμένο και το Eurocargo Roma στο Salerno, να και μια κατάπρυμη φωτογραφία για να δείτε για τι όγκο κίνησης μιλάμε.

 

Barcelona - Valencia - Barcelona - Livorno - Savona - Barcelona: Σίγουρα η πιο σημαντική διεθνής γραμμή της Grimaldi Lines, με δεδομένο πως 4 πλοία χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτησή της. Η παρουσία αυτών των 4 πλοίων δίνουν τη δυνατότητα στην εταιρεία να κάνει διάφορες παραλλαγές στο κυρίως δρομολόγιο και να πηγαίνει απ' ευθείας Valencia - Livorno ή Valencia - Savona, που είναι κάτι που βλέπουμε συχνά. Σημειωτέον πως έχει αφαιρεθεί η Genova από τη γραμμή. Κάπως έτσι έχουμε 6 αναχωρήσεις εβδομαδιαία τόσο από το Livorno, όσο και από τη Savona για τη Valencia, ενώ 4 προσεγγίσεις έχει η Barcelona από το Livorno κι άλλες 4 από τη Savona(+2 με ro-pax). Στην γραμμή αυτήν τη στιγμή τα Eurocargo Salerno, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova και Eurocargo Palermo.

Το Eurocargo Cagliari δεμένο στη Barcelona το 2014, και ξανά το καλοκαίρι του 2016.

Πέραν του παραπάνω link για το Eurocargo Genova, εδώ έχουμε μια πρυμνιά όψη, ενώ bonus coverage είναι και η νυχτερινή του όψη στη Valencia. Μη βαράτε για την ποιότητα της τελευταίας, είναι στο χέρι και εν κινήσει.

To Eurocargo Palermo από πλώρα στη Barcelona το 2016 και από πρύμα καθώς μπαίνει στο Livorno το 2013

 

Barcelona - Porto Torres: Αυτή η γραμμή προφανώς εξυπηρετείται από τα τα μεγάλα Cruise που σταματάνε καθ' οδόν από και πρός Barcelona και Civitavecchia. Παρ' όλ' αυτά, στα πλάνα της Grimaldi υπάρχει και μια αναχώρηση απ ευθείας με roro κάθε Παρασκευή στις 1200. Εικάζω πως το πλοίο που φτάνει από Savona την Παρασκευή το πρωί, θα κάνει αυτή την εβδομαδιαία αναχώρηση, αντί να κάθεται 3 μέρες μέχρι την αναχώρηση της Κυριακής το βράδυ για Savona. Άφιξη στις 0600 το πρωί του Σαββάτου στη Barcelona(18 ώρες ταξίδι δηλαδή) και αναχώρηση από Barcelona στις 1400 πίσω για Porto Torres, με άφιξη 0700 την Κυριακή.

 

Valencia - Porto Torres: Καινούρια γραμμή αυτή εδώ. Μία εβδομαδιαία αναχώρηση από Porto Torres κάθε Τρίτη στις 1200 με άφιξη στη Valencia στις 1400 της Παρασκεύης, προφανώς μέσω Barcelona. Φαίνεται να είναι μια αναχώρηση των 0300 κάθε Τρίτη από Livorno, μάλλον με κάποιο roro εκ των 4-5 της βασικής γραμμής Barcelona - Valencia - Savona - Livorno. Πάντως αυτή την εβδομάδα δε νομίζω πως έγινε τέτοια προσέγγιση. Το ρεζουμέ πάντως είναι πως το Porto Torres για την Grimaldi Lines αποκτά φέτος 2 καινούριες απ' ευθείας συνδέσεις(Savona, Valencia) και επιπλέον χωρητικότητα σε μια υπάρχουσα(Barcelona).

 

Τυρρηνική

Savona - Porto Torres: Τα έχουμε πεί και εδώ και μάλιστα πρόσφατα, αναχωρήσεις 4 φορές την εβδομάδα με το Vikingland και το Eurocargo Istanbul ή κάποιο άλλο πλοίο. Πρέπει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η γραμμή.

 

Salerno - Catania - Malta: Ξεκάθαρα εδώ τα πράγματα, 6 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση την εβδομάδα με 2 φορές την εβδομάδα προέκταση πρός τη Malta. Οι αναχωρήσεις ειναι βραδυνές και η αφίξεις την άλλη μέρα το πρωί στον προορισμό. Το πλοίο που φτάνει το πρωί στην Catania, συνεχίζει πρός Malta και γυρνάει το βράδυ για να προλάβει την επόμενη αναχώρηση πρός Salerno. Στη γραμμή το Euroferry Malta και το Eurocargo Valencia, μετά την μακρόχρονη παραμονή του στη Σύρο. Το Euroferry Malta το βλέπουμε σε μια βροχερή μέρα στο Salerno, και εις την αυτήν θέσιν σε νυχτερινή φορεσιά.

 

Genova - Livorno - Salerno - Catania - (Malta - Catania) - Genova: Κι εδώ κομματάκι γαλατάδικο δρομολόγιο το οποίο περιλαμβάνει την Catania και τη Malta, όπως και η γραμμή από το Salerno. Εδώ όμως πρόκειται για την απ΄ευθείας σύνδεση της Βορείου Ιταλίας με την Catania και τη Malta και με καλές πληρότητες απ' όσο έχω παρατηρήσει. Έχουμε 3 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα από Genova κι άλλες τόσες από Livorno με την προέκταση πρός τη Malta να λαμβάνει χώρα 2 φορές την εβδομάδα. Συνολικά λοιπόν, μέσω της Catania, η Grimaldi Lines έχει 4 προσεγγίσεις την εβδομάδα πρός τη Malta. Στην γραμμή αυτή δεσμεύονται τα Eurocargo Venezia και Eurocargo Malta. Από το Eurocargo Malta μπορούμε να πάρουμε μια γεύση στη Γένοβα το 2014, τόσο δεμένο, όσο και εν πλώ όπως αναχωρεί.

 

Genova - Salerno - Palermo - Cagliari - Genova: Κυκλική γραμμή που συνδέει βόρεια με νότια Ιταλία και Σικελία, αλλά και Σικελία/Σαρδηνία με βόρεια Ιταλία. Συνολικά 3 φορές την εβδομάδα οι αναχωρήσεις από Genova με ανάλογες προσεγγίσεις στα προαναφερόμενα λιμάνια και 3 πλοία στην υπηρεσία της γραμμής. Προφανώς λόγω της παρουσίας 3 πλοίων, έχουμε αρκετές αλλαγές στο rotation με ορισμένα δρομολόγια να γίνονται και με την αντίθετη φορά του ρολογιού, είτε από το Palermo, είτε από το Salerno. Η Grimaldi Lines χρησιμοποιεί εδώ τα Eurocargo Alexandria, Eurocargo Savona και Eurocargo Ravenna.

Το Eurocargo Alexandria το έχουμε εδώ να εισέρχεται στο Livorno, να και μια όψη από πιο πρύμα 

Το Eurocargo Savona το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το Livorno το 2015, όπως βλέπετε δεν έχει ακόμα τα σινιάλα της Grimaldi Lines. Εδώ όμως ρεμετζάρει στο Cagliari με full σινιάλα Grimaldi.

 

Livorno - Cagliari: Μια γραμμή στην οποία εισήλθε πέρυσι η Grimaldi Lines και προσφέρει 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία σε κάθε κατεύθυνση. Αναχωρήσεις από Livorno κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο σε βραδυνές ώρες με το Eurocargo Napoli να εκτελεί τα δρομολόγια αυτήν την εποχή. Να σημειώσουμε πως το περασμένο καλοκαίρι η γραμμή είχε 2 πλοία με καθημερινές αναχωρήσεις και 2-3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στην κάθοδο από Livorno, στο λιμάνι της Olbia, σαν επιπλέον χωρητικότητα στη ro-pax γραμμή της Grimaldi Lines μεταξύ Livorno και Olbia.

 

Σημειώσεις:

Eurocargo Istanbul: Το πλοίο πέρυσι δίπλωσε τη γραμμή Livorno - (Olbia) - Cagliari ενώ την εβδομάδα που μας πέρασε έκανε δρομολόγια στη γραμμή Savona - Porto Torres. Αυτή την εβδομάδα το βλέπουμε να έχει κάνει δρομολόγιο μεταξύ Savona και Valencia, όντας το 5ο πλοίο της γραμμής που είδαμε παραπάνω. Στη θεωρία όμως τουλάχιστον, πρέπει να είναι το 2ο πλοίο της γραμμής Savona - Porto Torres, μαζί με το Vikingland. Εδώ το βλέπουμε να αναχωρεί από το Cagliari πέρυσι το καλοκαίρι, κι εδώ το βλέπουμε λουσμένο στον Πειραικό ήλιο, στη Δραπετσώνα.

 

Salerno - Palermo - Tunis: Στα πλάνα της Grimaldi Lines υπάρχει και αυτή εδώ η γραμμή. Εξυπηρετείται από το ro-pax Catania με 3 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Salerno για το Palermo, 2 εκ των οποίων προεκτείνονται μέχρι την La Goulette και πίσω. Το συγκεκριμένο πλοίο είναι βέβαια ro-pax οπότε δεν είναι αμιγώς ro-ro, το αναφέρω όμως επεξηγηματικά και για την πληρότητα της εικόνας. Εδώ το βλέπουμε να φτάνει στο Salerno τον περασμένο Μάιο προερχόμενο από το Palermo, ενώ λίγη ώρα αργότερα έχει σχεδόν τελειώσει την εκφόρτωσή του και ετοιμάζεται σιγά-σιγά για το επόμενό του ταξίδι.

 

Libya Lines: Μέχρι πρίν λίγους μήνες, έβρισκε κανείς στα πλάνα της εταιρείας και δρομολόγια για Λιβύη, όχι με δικά τους πλοία. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται πλέον, μάλλον έχουν σταματήσει να δέχονται φορτίο για το συγκεκριμένο προορισμό.

 

Από φωτογραφικό υλικό για να έχουμε ποικιλία τοπίων αλλά και για να αναλογιστούμε πόσο μακριά είναι τα πλοκάμια της Grimaldi Lines, έβαλα από Πειραιά, Κόρινθο, Πάτρα, Ravenna, Cagliari, Salerno, Livorno, Genova, Barcelona, Valencia, Almeria.

 

Το έβγαλα το θηρίο ε? Όσοι την παλέψατε και διαβάσατε ως εδώ κάτω, τι να πω, respect and many thanks! :rolleyes:

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...