Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όντως proud_ionian είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες, μέχρι να φάει τσ μούτρα του και να εγκαταλείψει την Μινοαν φύλλο και

φτερό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω διαβαζω το εξης : 

 

Την γραμμη του Zeus Palace θα αναλαβει τελικα ωστε να ερθει σε μας ο Zeus!

 

ομως μαζι με αυτο ...??

 

Μπερδευεσαι η δεν μπερδευεσαι?

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Ε αφου μπερδευεσε να τα κανουνε λιανα ολα:

Το Finnarrow μετα την μετασκευη που κανει τωρα στην Τουρκια και που καθυστερει λογω των γεγονοτων της γειτονου χωρας, θα παει στο δρομολογιο που κανει τωρα το Zeus Palace, δηλαδη Trapani-Civitavecchia-Salerno-Palermo ωστε να αποδεσμευσει το Zeus Palace!!!

Το Zeus Palace οταν αποδεσμευτει απο το Finnarrow θα αναλαβει το Πατρα-Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Ανκονα-Τεργεστη ως 4ο πλοιο της γραμμης των Μινωικων...

Το Florencia σε express δρομολογιο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Brindisi ως 3ο πλοιο της γραμμης του Grimaldi!!!

Link to comment
Share on other sites

Το Florencia σε express δρομολογιο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Brindisi ως 3ο πλοιο της γραμμης του Grimaldi!!!

 

Και με την έναρξη, ξεκινούν και οι υπερπροσφορές για τα ζεμένα φορτηγά που έχουν τελικό προορισμό Barcelona-Valencia και χρησιμοποιούν ενδιάμεσο λιμένα το Brindisi!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στην Ευρωπαικη Τραπεζα Επενδυσεων εχει στραφει ο ομιλος η οποια το προσεχες διαστημα θα τον χρηματοδοτησει προκειμενου να ναυπηγησει 7 νεα Ro/Ro.Tα νεα πλοια θα δρομολογηθουν στις γραμμες της Μεσογειου και της Αμερικης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από αυτό το άρθρο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ απομονώνω αυτά τα γραφόμενα από την ομιλία του κ. Grimaldi στο 17ο Euro-Med Convention «From Land to Sea»

 

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε μετά το συνέδριο, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, αναρωτήθηκε γιατί να μην είναι παρούσα στη γραμμή των Χανίων η Minoan Lines, μία εταιρεία με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, η οποία θα δρομολογήσει ελληνικά πλοία με Ελληνες ναυτικούς.

 

Ξαφνικα τον επιασε η συμπονοια για τους Ελληνες ναυτικους!! Γιατι τοτε δεν βαζει και σε αλλα πλοια της MINOAN ή του ομιλου του Ελληνες ναυτικους??

Ο κ. Grimaldi στις δηλώσεις του αναφέρθηκε και στην κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοΐας, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι εξαρτάται πλήρως από τις τράπεζες.

Ξεχώρισε δύο εταιρείες, τη Μinoan Lines και την Attica Group, οι οποίες έχουν σύγχρονα πλοία, ενώ έκανε ειδική αναφορά στη ΝΕΛ σημειώνοντας ότι με πλοία ηλικίας κοντά στα 40 χρόνια καρπώνεται επιδοτήσεις 20 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο.

 

Γιατι δεν μας λεει ποσα λεφτα επιδοτησεις παιρνουν τα πλοια του που ναυπηγει (για τη στηριξη των ναυπηγειων) ή που ταξιδεουν στα πλαισια της αποσυμφορησης των δρομων της Ευρωπαικης ενωσης??

 

Ο κ. Grimaldi ζήτησε να αποσυρθούν πλοία για σκραπ και αναφέρθηκε ονομαστικά στα «Κriti I», «Κriti II» και «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ΑΝΕΚ.

 

Φαινεται οτι του χαλαει τα σχεδια η ΑΝΕΚ και θελει να στειλει τα πλοια της ΑΝΕΚ για scrap!!!

Link to comment
Share on other sites

Π100 αφου δεν παιρνει καμια επιδοτηση στην Ελλαδα καλα κανει και παιρνει και αυτος απ οπου μπορει οπως κανουν οι ομοιοι του εδω! Οσο για τους ελληνες ναυτικους, ας τον αφηναν εξ αρχης να σηκωσει ελληνικη σημαια στα κρουιζ, μη λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια λες και δεν καταλαβαινουμε!!! 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν μας λεει ποσα λεφτα επιδοτησεις παιρνουν τα πλοια του που ναυπηγει (για τη στηριξη των ναυπηγειων) ή που ταξιδεουν στα πλαισια της αποσυμφορησης των δρομων της Ευρωπαικης ενωσης??

παρα πολλα ;)  το κρατος πολλοι εμισησαν το κρατικο χρημα ουδεις. ;)

 

ομως η νελ ειναι κραυγαλεα περιπτωση εταιρειας που παραμενει ζωντανη μονο απο το κρατικο χρημα, χωρις να κανει τις υπηρεσιες για τις υποιες πληρωνεται. δεν μπορουμε να τους βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι

 

 ας τον αφηναν εξ αρχης να σηκωσει ελληνικη σημαια στα κρουιζ,

 

δεν μπορουσε να το κανει γιατι τα κονδυλια που επεσαν προεβλεπαν ιταλικη σημαια και ιταλικα πληρωματα ;)  οι συνθεσεις ηταν μια ωραια δικαιολογια, που φανηκε τωρα που μειωθηκαν οι συνθεσεις στην αδριατικη

Link to comment
Share on other sites

Από αυτό το άρθρο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ απομονώνω αυτά τα γραφόμενα από την ομιλία του κ. Grimaldi στο 17ο Euro-Med Convention «From Land to Sea»

 

 

Φαινεται οτι του χαλαει τα σχεδια η ΑΝΕΚ και θελει να στειλει τα πλοια της ΑΝΕΚ για scrap!!!

 

Προσπάθησα να βρώ τον λόγο (σε ιταλικά αγγλικά, speech) του Ε. Grimaldi στο διαδίκτυο για να επιβεβαιώσω την αποστροφή περί scrap, αλλά απέτυχα.

Μου κάνει όμως τεράστια εντύπωση πως ο ίδιος, ένας ανταγωνιστής της ΑΝΕΚ, αποφαίνεται ότι τρία συγκεκριμένα καράβια πρέπει να πάνε για scrap.

  • Έχει πληροφορίες ότι είναι προβληματικά ως προς την αξιοπλοϊα τους; Υπάρχουν θεσμικά Όργανα να καταφύγει.
  • Θυμώνει επειδή του χαλάνε τίποτα πλάνα; Όξος εκ σταφυλής, παλαιόν.
  • Συμβαίνει κάτι άλλο που δεν το αντιλαμβανόμαστε; Μπορεί, αλλά τρέχα-γύρευε

Εκτός πιά και αν οι επιχειρήσεις αυτής της χώρας έχουν τόσο απαξιωθεί, που μικροί-μεγάλοι τις νοιώθουν του χεριού τους.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι αν κατι ενοχλει τον φιλο μανωλη ^_^ , ειναι η παρουσια της ΑΝΕΚ στη Βενετια, που του κοβει ψωμι απο την Τεργεστη.

 

να περιορισει ή να εξαλειψει την παρουσια της εκει τον ενδιαφερει και εκει αποβλεπουν ολες οι πιεσεις. γι'αυτο ακουμε καθε τρεις και λιγο για δρομολογηση πλοιου της Minoan στα Χανια, γι'αυτο και οι κατα καιρους φραστικες επιθεσεις.

μη μασατε στα χανια. με το ονειρο θα μεινετε :P

 

τωρα ειπε ή δεν ειπε οτι πρεπει να πανε για σκραπ, τα κρητη και ο μπενυ δεν ειναι οτι καλυτερο εχει η ΑΝΕΚ. το οτι τα πιανει ο μανωλης στο στομα του, περισσοτερο ως εμμεση απειλη το εκλαμβανω (μην τυχον και τα στειλετε πανω γιατι... θα εφαρμοσθουν νομοι και κανονισμοι). υποθεση δικη μου ειναι οτι ενας απο τους λογους που εστειλε η ΑΝΕΚ ναυλωμενα ιταλικα πλοια στη βενετια, ηταν για να αντιμετωπισει αυτες τις πιεσεις.

 

εχει αναφερθει και παλιοτερα παντως στα υπερηλικα πλοια γενικως και αν θυμαμαι καλα απο παλια εκανε lobbying στην ΕΕ για καθιερωση πανευρωπαικου οριου ηλικιας (τα 30 ετη) για τα ΕΓ/ΟΓ.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι αν κατι ενοχλει τον φιλο μανωλη ^_^ , ειναι η παρουσια της ΑΝΕΚ στη Βενετια, που του κοβει ψωμι απο την Τεργεστη.

να περιορισει ή να εξαλειψει την παρουσια της εκει τον ενδιαφερει και εκει αποβλεπουν ολες οι πιεσεις. γι'αυτο ακουμε καθε τρεις και λιγο για δρομολογηση πλοιου της Minoan στα Χανια, γι'αυτο και οι κατα καιρους φραστικες επιθεσεις......

 

Proud νομίζω ότι είσαι απο τους λίγους που κατάλαβε απολύτως τα λεγόμενα του Μr G. ;)  και δεν νομίζω να χρειάζεται να καταναλωνόμαστε στα ίδια και στα ίδια!

Link to comment
Share on other sites

Εσυ καλα τα λες proud,αλλα βλεπεις κανεναν διατεθειμενο να αποχωρησει απο τη Βενετια η' απο την Αγκωνα?Αρα το να περασουμε απο τις απειλες στην υλοποιηση ας μην αποτελεσει εκπληξη.

ετησια δρομολογηση του επτανησος απο 01/11, με ασκηση της δυνατοτητας διμηνης ακινησιας προκαταβολικα. πιθανοτατα θα ξεκινησει λιγο πριν τα χριστουγεννα.
Χμμμ..φανταζομαι οτι δεν θα ειχες αντιρρηση να γινει κατι τετοιο και καπου αλλου..Εκτος κι αν εισαι της θεωριας''δυο μετρα και δυο σταθμα''. :P  :D
Link to comment
Share on other sites

α) δεν υπογραφω εγω ;)  β) δεν θεωρω και οτι καλυτερο τον τροπο που επανερχονται οι Σ. ;)

 

απο εκει και περα ας ειχε υποβαλλει εγκαιρως αιτημα στο ΣΑΣ και ας ξεκιναγε και 01.02. δεν θα τα χαλαγε κανεις εκει.

 

δεν μπορει να μην ηξερε οτι παιζει ΣΑΣ. και μονο λοιπον το γεγονος οτι ερχεται μετα το ΣΑΣ να υποβαλλει αιτημα, παρακαμπτοντας τη διαδικασια, σημαινει (για μενα) οτι θελει να γινει τζερτζελο.

 

επιμενω ομως σε οσα ειπα στα προηγουμενα ποστ. αλλου τα κακαρισματα και αλλου γεννουν οι κοτες

Link to comment
Share on other sites

Για τις σαβουρες του ομιλου που κυκλοφορουν στην Αδριατικη δεν αναφερθηκε ο Μανωλακης στη συνεντευξη.Κατανιες Ζευς κτλ βαπορια 10ετιας προσφερουν αραγε καλυτερες υπηρεσιες στον επιβατη απο τα βασιλοβαπορα Κρητη και Βενιζελο;Αμφιβαλλω παιδια.Ο καθενας ας κοιταει τη καμπουρα τοτ.Δε περιμενα να φοβουνται Βενιζελο και Κρητη.Και μη ξεχναμε ερχονται τα πλωρατα βασιλοβαπορα Λευκα Ορη και Σοφ Βενιζελος.Η Ανεκ δε τα φερνει τυχαια τωρα.Να δουμε τι θα ειπωθει και για αυτα τωρα που θα προσπαθησουν να αντιπαραταχθουν εναντια στην επεκτατικη πολιτικη του ομιλου Ναπολης.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 15 χρονια που ταξιδεψα με τον Βενιζελο, το ταξιδι ηταν ΑΙΣΧΡΟ! Δεν ξερω τι αλλαξε προς το καλυτερο μετα απο τοσα χρονια! Για το Ζευς και τα λοιπα δεν εχω αποψη γιατι δεν τα εχω ταξιδεψει υπο του Mr.G! Το τι ακουγεται στο ιντερνετ για τον Βενιζελο και τα Κρητη δεν ειναι μακρυα απο τα υπολοιπα αλλα οσο δεν κανεις μονος να το δεις, τα συμπερασματα ειναι του αερα! Καλα για τα "βασιλοβαπορα" εχεις μεγαλη ιδεα τελικα!

Link to comment
Share on other sites

Κατανιες Ζευς κτλ βαπορια 10ετιας προσφερουν αραγε καλυτερες υπηρεσιες στον επιβατη απο τα βασιλοβαπορα Κρητη και Βενιζελο;Αμφιβαλλω παιδια.Ο καθενας ας κοιταει τη καμπουρα τοτ.

 

Bρε Νομικέ, για πες μου κάτι? Τα έχεις ταξιδέψει και τα 2 καράβια που αναφέρεις (Ζευς και Βενιζέλο)?? Γιατί εγώ που τα έχω ταξιδέψει απο επίπεδο υπηρεσιών πάνω κάτω τα ίδια είναι, με τη διαφορά ότι ξέροντας ότι σε όλες τις επιθεωρήσεις του Paris Mou που έχουν περάσει τα πλοία, το Ζευς του Grimaldi δεν έχει ξεπεράσει τις 5-6 παρατηρήσεις ενώ αντίθετα ο Βενιζέλος ξεκινάει απο 5-6 και φτάνει διψήφιο νούμερο με ότι επακόλουθα, νοιώθω μεγαλύτερη σιγουριά με τον Ιταλό και ας είναι και ξένος που ενοχλεί!

Οπότε ας μην πορωνόμαστε με μια εταιρεία δεν είναι καλό. Πιάσαμε το σχόλιο ότι τα Κρήτη και ο Βενιζέλος καλύτερα θα ήταν να πάνε για scrap (που στην τελική για τα Κρήτη συμφωνώ απολύτως καθώς είναι πλέον χρέπια) και χάσαμε την ουσία!! Το ότι δήλωσε ότι η Ελληνική ακτοπλοία στηρίζεται στον ίδιο και στην τράπεζα Πειραιώς, έγινε γαργάρα όμως...!! Ας ήταν άξιοι οι δικοί μας και να μην άφηναν κανέναν να εισέλθει πουθενά. 

Link to comment
Share on other sites

Πες τα χρυσοστομε!!! συμφωνω... ειπαμε καλη η ΑΝΕΚ καποτε...δυστυχως τωρα σε πολλα πρεπει να διδασκομαστε απο το signiore Μανωλιο Γκριμαλντακη...(εκει παει το στατουσιον) ...Εγω το μονο παραπονο που εχω ..ειναι πως αφου εχει τα λεφτα και τη δυναμη ...γιατι δε βαζει εστω Ελληνικη σημαια σε καποιο απο τα Ζευς/Κρουζ η τα Βισεντινι...τωρα που επεσαν  και οι συνθεσεις...για τα κρουζ ισως δεν μπορει μαλλον..αλλα για τα αλλα΄...

Link to comment
Share on other sites

Μα και εγω συμφωνω μαζι σας δε λεω το αντιθετο.Ειμαστε αξιοι της μοιρας μας για τη σημερινη κατασταση στην ακτοπλοια και μαλλιν ισχυει οτι κρεμομαστε απο μια τραπεζα Πειραιως.Οσο για τη συγκριση Κατανιας και Κρητη αναφερομουν στο ξενοδοχειο τους και κατεπεκτασιν στις παρεχομενες υπηρεσιες στον επιβατη.Αλλο ξενοδοχειο εχει ο ενας αλλο ο αλλος.Βαπορι 10αετιας ο Ζευς και εδω μεσα ακουσαμε ασχημα λογια για τις υπηρεσιες του.Εβω για το Κρητη στα Χανια και ακομα παλαιοτερα με τον Βενιζελοα ακουστηκε κατι;Οσο για τις παρατηρησεις των πλοιων στην Ιταλια πψς ειναι δυνατον τα ελληνικα να τα ξεσκιζουν και ολα τα ιταλικα να ειναι οκ;Οποτε καποιοι εχουν την ευνοια τψν επιθεωρητων.Αυτο πιστευω αυτο αφησε να ενβοειθει εμμεσως ο Grimaldi στη συνεντευξη οπως μαςχειπε ο πραουντ

Link to comment
Share on other sites

Moυ κανει εντυπωση που ο Μανολο βιαζεται να φυγουν τα ΚΡΗΤΗ και ξεχναει την κατα 4 χρονια μεγαλυτερη ΛΑΤΩ..Μαλλον επειδη η βασιλισσα δεν μπαινει στα ρουθουνια του στην Αδριατικη!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...