Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Via Adriatico ταξιδευει απο την αλλη πλευρα της Ιταλιας.Μαλλον για τα Esspressακια η΄/και το Puglia λενε αλλα θα δειξει.

Επισης εχει αποφασιστει να ναυλωθουν δυο πλοια για το δρομολογιο Ravenna-Brindisi-Catania στη θεση των υπαρχοντων τα οποια και θα πωληθουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ετησιο διεθνες συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι(ΧVIII Euromed Convention''from land to sea'')θα πραγματοποιηθει φετος στην Κρητη απο 2 εως 5 Οκτωβριου και συγκεκριμενα στο ξενοδοχειο Elounda Bay Palace στην Ελουντα Λασηθιου.Λεπτομερειες και προγραμμα εδω.

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο το συνεδριο καθε χρονο τετοια εποχη γινεται και η καθιερωμενη επιθεση''φιλιας''απο τον Μανουελ προς το ελληνικο ακτοπλοικοτραπεζικο κατεστημενο.

 

Οι Μινωικες Γραμμες εχουν καλες επιδοσεις στην Ελληνικη αγορα η οποια κατακλυζεται απο χρεη και μεγαλες απωλειες.Ειναι μακραν η εταιρεια με την καλυτερη αποδοση φετος.Αυτο κατεστη δυνατον σε μια αγορα στην οποια μερικες φορες συμβαινουν παραλογα πραγματα.Υπαρχουν εταιρειες που ασκουν αθεμιττο ανταγωνισμο και αυτο προκαλει ανησυχια στις Μινωικες Γραμμες.

 

Ενας συγκεκριμενος ανταγωνιστης εξακολουθει να λειτουργει παρα το γεγονος οτι εχει αρνητικα ιδια κεφαλαια υψους 10.000.000 απο τον περασμενο Μαρτιο.Ο εν λογω ανταγωνιστης εχει γραψει ζημιες υψους 120.000.000 ευρω τα τελευταια τρια χρονια ενω τα περιουσιακα του στοιχεια αποτιμωνται στα 100 εκατ. ευρω.

 

Και αυτο δεν ειναι το μονο κακο.Σε γραμμες του Αιγαιου δραστηριοποιουνται πλοια ηλικιας μεταξυ 30 και 40 ετων πραγμα οχι και τοσο θετικο για την εικονα της τουριστικης βιομηχανιας των νησιων που εξυπηρετουνται.

 

Τι εγγυησεις υπαρχουν οτι εταιρειες σαν αυτη θα ειναι σε θεση να λειτουργουν σωστα και να εκπληρωνουν τις υποχρεωσεις τους?Πως μπορουν να προστατευθουν τα δικαιωματα των εργαζομενων,των προμηθευτων και των πελατων(επιβατων και μεταφορικων εταιρειων)?Οι εργαζομενοι πως να ειναι σιγουροι οτι θα πληρωθουν?Ειναι ενημεροι οι επιβατες οτι ενδεχεται να μην ειναι σε θεση να ταξιδεψουν?Οτι ενδεχομενως να μην αποζημιωθουν ποτε για ακυρωσεις και καθυστερησεις?

Και πως ειναι δυνατον οι αρμοδιες ελληνικες αρχες να επιτρεπουν σε μια τετοια εταιρεια εισηγμενη στη Χρηματιστηριο Αθηνων να συνεχιζει να λειτουργει?Σε αλλες χωρες οι εταιρειες που εχουν απωλεσει ανω του 50% των ιδιων κεφαλαιων ειναι υποχρεωμενες να το αναπληρωσουν αμεσα.Αυτο λεει και η απλη κοινη λογικη,

 

Ολοι γνωριζουμε οτι το μελλον αυτων των''τεχνικα πτωχευμενων''εταιρειων βρισκεται στα χερια των ελληνικων τραπεζων που τις χρηματοδοτουν για χρονια.Παρολαυτα επειδη αυτες οι εταιρειες γραφουν ζημιες για πολλα χρονια ο κινδυνος πτωχευσης μεταφερεται τωρα στις ιδιες τις τραπεζες.Κι αυτο θα πρεπει να ανησυχει ιδιαιτερα τους μετοχους τους και την οικονομια γενικοτερα.

 

Emanuele Grimaldi

 

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο το συνεδριο καθε χρονο τετοια εποχη γινεται και η καθιερωμενη επιθεση''φιλιας''απο τον Μανουελ προς το ελληνικο ακτοπλοικοτραπεζικο κατεστημενο.

 

Ε, επίθεση δεν το λες, μάλλον περιγραφή του τι συμβαίνει είναι. Βέβαια, όπως και η υπόλοιπη οικονομία έτσι και η ακτοπλοΐα λειτουργεί στο κόκκινο. Αυτό το ξέρουμε και οι πιο πολλοί το ζούμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Στην CO.I.FI. εισήλθε ο Όμιλος Grimaldi

 

Η εταιρεία - μέλος του Ομίλου Grimaldi, η Atlantica SpA di Navigazione, εισήλθε πρόσφατα στην CO.I.FI. srl., μια εταιρεία του Ομίλου Fremura, μέσω αύξησης κεφαλαίου. Η εταιρεία CO.I.FI. Srl εκτός των διαφόρων επενδύσεων της κατέχει το 33% του μετοχικού κεφαλαίου της Sintermar SpA., ενός τερματικού σταθμού στον λιμένα του Λιβόρνου.

 

Η επένδυση αυτή έγινε με στόχο την ενίσχυση των λιμενικών εγκαταστάσεων στο λιμάνι του Λιβόρνο. Χάρη στην πρωτοβουλία αυτή, ο Όμιλος Grimaldi επενδύει περαιτέρω στο λιμάνι του Λιβόρνο, σε συμμαχία με την οικογένεια Fremura, η οποία έχει μακρά εμπειρία σε τερματικούς σταθμούς και σε δραστηριότητες ναυτικού πρακτορείου.

 

«Η συμμαχία μας με μια κορυφαία εταιρεία, όπως αυτή του Ομίλου Grimaldi, είναι τιμή για εμάς και επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της οικογένειάς μας για την ανάπτυξη του λιμανιού του Λιβόρνο» , δήλωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Fremura, Marcello Fremura.

 

«Το λιμάνι του Λιβόρνο είναι στρατηγικός κόμβος για την ομάδα μας, τόσο για τις κυκλοφοριακές ροές μας από τα νέα οχήματα όσο και για το δίκτυο των θαλάσσιων αρτηριών που έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια», δηλώνει ο Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, μαζί με τον αδελφό του Gianluca.

 

«Μέσα από αυτή τη νέα επένδυση, που επιβεβαιώνεται τη βούλησή μας να ριζώσουμε στο λιμάνι του Λιβόρνο, έτσι ώστε να αναπτυχθεί περισσότερο η ροή της κυκλοφορίας και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας» καταλήγει ο Emanuele Grimaldi.

 

Ο Όμιλος Grimaldi βρίσκεται στο λιμάνι του Λιβόρνο από το 1968 και εκπροσωπείται από τον οργανισμό αποστολής LV Ghianda srl, της οποίας είναι ο κύριος μέτοχος.

 

Επί του παρόντος, ο Όμιλος Grimaldi εξυπηρετεί Λιβόρνο με ro / ro πλοία και τα παραδοσιακά οχηματαγωγά πλοία.

Link to comment
Share on other sites


Το ετησιο διεθνες συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι(ΧVIII Euromed Convention''from land to sea'')θα πραγματοποιηθει φετος στην Κρητη απο 2 εως 5 Οκτωβριου και συγκεκριμενα στο ξενοδοχειο Elounda Bay Palace στην Ελουντα Λασηθιου.

Βγηκε και το προγραμμα των ομιλητων.Ξεχωριζει σε αυτο η παρουσια του Γιαννη Αβραντινη της ΝΕΛ. :blink:

 

Συγκεκριμενα θα μιλησουν οι 

 

Emanuele Grimaldi(ονομα και μη χωριο)

Γιαννης Μπρας(Προεδρος Οργανισμου Λιμενα Ηρακλειου)

Αντωνης Μανιαδακης(Μινωικες Γραμμες)

George Ανωμεριτης(ο συντροφος του ΟΛΠ)

Ηρακλης Χαραλαμπιδης(προεδρος του λιμανιου του Μπριντιζι)

Γιαννης Αβραντινης(NEL Lines)

και μερικοι ακομα ξενοι εκπροσωποι λιμανιων,του RINA,της Lloyds κλπ,κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γκριμαλντι:Μπορω οποτε θελω να ανοιξω τη γραμμη για τα Χανια.

http://www.cretalive.gr/crete/view/sunechizetai-sthn-elounta-to-sunedrio-tou-omilou-grimaldi/195388'>

 

Αυτή την ώρα, συνέντευξη τυπου παραχωρεί ο ίδιος ο ισχυρός άνδρας των Μινωικών κ. Γκριμάλντι.

Σχετικά με το θέμα της πιθανής καθιέρωσης ακτοπλοϊκής γραμμής από Πειραια για Χανιά, ο ίδιος επισήμανε οτι η ελλαδα ειναι η μονη χωρα στην Ευρωπη που αποφασίζει με επιτροπες που - όπως είπε - απαρτιζονται απο "φίλους φίλων"!

"Εκκρεμεί δικαστήριο στις Βρυξέλλες και θα δούμε πώς θα κινηθούμε. Εχω ελευθερία να δρομολογήσω τη γραμμή όποτε θέλω. Γιατί να ζητήσω άδεια;", αναρωτήθηκε ο κ. Γκριμάλντι.

Σε ερώτηση για το αν μετάνιωσε για τις επενδύσεις στην Ελλάδα, απάντησε ότι δε μετανιωνει και δήλωσε ευχαριστημένος.

"Ειδικά τώρα που τα πράγματα βελτιώνονται, θέλουμε να κάνουμε κι άλλα", τόνισε

Link to comment
Share on other sites

ανεξαρτητα απο το ποιος κανει πραξη τι, το πλοιο εχει δηλωθει εμπροθεσμα και αν θελει η εταιρεια του μπορει να ξεκινησει.

 

πιστευω παντως οτι το θεμα των χανιων, τουλαχιστον ως τωρα που αυτα ηταν εκτος μετωπου ΑΝΕΚ ΑΤΤΙCA, το χρησιμοποιουσε ο ομιλος γκριμαλντι σαν απειλη κατα της ΑΝΕΚ κυριως, για να εκβιασει καταστασεις.

 

γενικοτερα να θυμησω και κατι που εχουμε ξανασυζητησει. η γραμμη στην πολιτικη ηγεσια, αλλα και στους επικεφαλης των τραπεζων ειναι να παραμεινει τουλαχιστον μια εταιρεια σε καθε κλαδο με ελληνικη διοικηση.

 

αυτο πιστευω οτι ειναι γνωστο στον Mr G και κοιτα να πονεσει τους ανταγωνιστες του στην αδριατικη, οπου παιζει εντος εδρας και ηδη εχει παρει το πανω χερι, ενω ταυτοχρονα απειλει με εντονοτερη παρουσια εντος ελλαδας, για να σφιγγουν οι... πολοι

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη-ως συνηθως-τα ελληνικα ΜουΜουΕ πιανουν τα θεματα σε επιφανειακο επιπεδο εψαξα και βρηκα τις shipfriends γαργαλιστικες :P λεπτομερειες απο την πρωτη μερα του συνεδριου.Επειδη τα αρθρα ειναι κλειδωμενα θα σας αναφερω επιγραμματικα αυτα που μας αφορουν.

 

-Για τις Μινωικες.Και για το κομματι του στολου που μας αφορα σαν shipfriends δηλωσε αυτο που μεταξυ μας απο χρονια λεμε οτι αρχικος του στοχος δηλαδη για την εταιρεια ηταν να κρατησει 5 συγχρονα πλοια(3 στην Αδριατικη και 2 στο Ηρακλειο)τα οποια αναλογα με τη γραμμη στην οποια ειναι δρομολογημενα θα εχουν πλεονεκτηματα σε σχεση με αυτα των ανταγωνιστων οσoν αφορα την χωρητικοτητα και τις παρεχομενες υπηρεσιες.Ενω ευελπιστουσε να πουλησει τα Ευρωπη,Ολυμπια και Ικαρος Παλας(στην Tirrenia τα 2 πρωτα και στον..εαυτο του το τριτο)χωρις αυτο να το εχει καταφερει ακομα.Αρνηθηκε παντως να απαντησει σε οποιαδηποτε ερωτηση σχετικα με το μελλον της Tirrenia(αυτο για τον Πετρο που εχει αγωνια ^_^ )

 

-Για τη Hellenic.Εβαλε για πρωτη φορα θεμα αγορας ολοκληρης της εταιρειας απο τον ιδιο(τωρα που ολα δινονται τζαμπα σ αυτη τη χωρα B) )καθως οπως ειπε ειναι απογοητευμενος απο το γεγονος οτι η τραπεζα Πειραιως τον εχει αποκλεισει απο καθε αποφαση της.

 

'' We are not used and do not want to make the minority shareholder (let alone a bank): Εither buy or sell. "

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Tι θα γινει πια?Θα πηξουμε στα Euroferry?Δεν μας εφταναν τα Europalink,EF Brindisi,EF Olympia και αισιως το Finnhansa σε λιγο παιρνει ποδι και το Finnsailor.Βεβαια να πουμε οτι τα παραπανω πλοια(πλην του Europalink)κριθηκε ασυμφορο να προσαρμοστουν στους νεους αντιρυπαντικους κανονισμους που θεσπισε η Ε.Ε για τη Βορεια θαλασσα και ετσι η αποχωρηση τους απο τη Βαλτικη ηταν αναποφευκτη.

 

Finnlines Plc started employee co-operation negotiations concerning the crew of MS Finnsailor

 

Finnlines Plc has today started employer-employee co-operation negotiations concerning MS Finnsailor.

 

Finnlines Plc has chartered (bare boat) MS Finnsailor from its owner Finnlines Belgium N.V., Finnlines Plc’s Belgian subsidiary. The vessel is registered in Finland’s Register of Ships and it is operated by the Finnlines Group in its liner traffic.

 

Finnlines Group has made initial plans for the existing tonnage’s requirements and use in 2015. These initial plans have indicated that the operative use of MS Finnsailor in Finnlines liner traffic will be clearly unprofitable, taking into account the predominant overcapacity and also the changes in environmental legislation, especially the so-called sulphur directive entering into force on 1 January 2015. According to these initial plans the charter of MS Finnsailor would be ended during January 2015, which would lead to changes in the Register of Ships and the operational area of the vessel.

 

The realisation of these plans may result in lay-offs or in the termination of employment contracts of the Company’s sea personnel; at most this is estimated to affect 52 persons.

 

If the plans are realised, then they do not affect the provision of maritime liner services or the service level offered to the customers.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μήπως να δημιουργήσουμε ενα θέμα με τα πλοια που θα έχουν θέμα με τα emissions? και το Silja Europa κυρίως για αυτο το λογο δε ναυλωθηκε κάτω για fl. Hotel?

Link to comment
Share on other sites

Το ετησιο διεθνες συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι

 

Ας μας τα πει κι ο ιδιος που τα ξερει καλυτερα

 

Και επειδη-ως συνηθως-τα ελληνικα ΜουΜουΕ πιανουν τα θεματα σε επιφανειακο επιπεδο

το πρωτο θεμα εχει αυριο αναφορα στο συνεδριο της Ελουντας με φωτο του Μανωλη να δεσποζει. Υπερτιτλος, οτι δεν ανοιξε τα χαρτια του για τις συγχωνευσεις και περιοριστηκε στο να επιτεθει στους εν Ελλαδι ανταγωνιστες του (ΑΝΕΚ-Attica)

Link to comment
Share on other sites

το πρωτο θεμα εχει αυριο αναφορα στο συνεδριο της Ελουντας με φωτο του Μανωλη να δεσποζει. Υπερτιτλος, οτι δεν ανοιξε τα χαρτια του για τις συγχωνευσεις και περιοριστηκε στο να επιτεθει στους εν Ελλαδι ανταγωνιστες του (ΑΝΕΚ-Attica)

 Αντιθετως θα ελεγα οτι φετος ηταν λιγοτερο επικριτικος σε σχεση με αλλες χρονιες ενω ηταν θετικος στις συγχωνευσεις(των αλλων).Για να μη γυρναμε παλι πισω,ξαναθυμιζω οτι στα λινκ που εχω βαλει εδω ειναι ολο το ζουμι και σιγουρα οχι στο πρωτο θεμα στο οποιο

Ο κομιστης ταξιδεύει με ΑΝΕΚ μαλλον και με bsf :P

αν οχι ο κομιστης σιγουρα ο Βικτωρ Ρεστης και οι φιλοι του

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στην(νυν κρατικη και μελλουσα ιδιωτικη)Polferries θα καταληξει το πλοιο.Ας δουμε-μεταφρασμενα-τι γραφει σχετικα το ship2shore

 

Όταν μία εταιρία που βρίσκεται πριν το κανόνι, βρίσκει τόοοοοσα λεφτά να αγοράσει ένα χρέ.... ένα βαπόρι ήθελα να πω, από αυτόν που τη ληγουρεύεται

 

Ενδιαφερον για την εξαγορα της κρατικης Πολωνικης Polferries δειχνει ο Γκριμαλντι.

 

τότε καταλαβαίνουμε και που πάει το παραμύθι!

Link to comment
Share on other sites

αν δεις το μεταφρασμενο κειμενο στο ποστ του μιλτιΑΔΗ :P  στο Finnbrindisi, λεει ξεκαθαρα οτι η μεταβιβαση του Finnbrindisi ειναι μερος του τιμηματος μεταβιβασης της pollferries.
 

και η μεταφορά αυτού του περιουσιακού στοιχείου θα είναι μέρος της τιμής αγοράς της εταιρείας, εάν, όπως φαίνεται πιθανό, ο Όμιλος Grimaldi της Νάπολης θα είναι ο πλειοδότης.

 

και προφανως το book value του πλοιου ειναι τα 32,5 εκ που ειδαμε (μη γραψει και ζημια η αλλη θυγατρικη) ;)

 

ειπα και εγω 32,5 το ef brindisi. τι διαολο καθε μερα τ'αγιαννιου ειναι ^_^

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω μπερδευτεί, μια βοήθεια ζητώ παρακαλώ :rolleyes:. Αν κατάλαβα καλά, ενώ δεν έχει λήξει η προθεσμία για τις προσφορές, η προς πώληση εταιρεία αγοράζει πλοίο ενός από τους πιθανούς αγοραστές και το τίμημα θα συμψηφισθεί. Εάν πχ ξαφνικά συμμετέχει και μια άλλη εταιρεία με καλύτερη προσφορά, τι θα γίνει με το Brindisi? Θα ακυρωθεί η αγορά ή ο άλλος θα φορτωθεί το πλοίο του ανταγωνιστή του?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...