Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Την εχει θυμηθει και τη βασιλισσα περυσι το καλοκαιρι οταν ειχε βγαλει παλι μια ανακοινωση που ελεγε οτι ειναι 37 ετων.Βεβαια ουτε και ο Μπενυ μπαινει στην Αδριατικη για να ειμαστε ακριβεις.Παντως δεν καταλαβαινω γιατι ανεδειχθει αυτο(η πραγματικη και προχωρημενη ηλικια 2-3 πλοιων δηλαδη)ως το μειζον θεμα απο τα οσα δηλωσε.

 

Υ.Γ Ευτυχως που δεν επιασε στο στομα του το Ιεραπετρα. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οσο για τις παρατηρησεις των πλοιων στην Ιταλια πψς ειναι δυνατον τα ελληνικα να τα ξεσκιζουν και ολα τα ιταλικα να ειναι οκ;Οποτε καποιοι εχουν την ευνοια τψν επιθεωρητων.Αυτο πιστευω αυτο αφησε να ενβοειθει εμμεσως ο Grimaldi στη συνεντευξη οπως μαςχειπε ο πραουντ

 

Ρε συ Νομικέ θα τρελλαθώ τελείως με αυτά που γράφεις!! Πώς είναι δυνατόν να πιστεύεις κάτι τέτοιο? Οκ, εξωτερικά τα πλοία του ομίλου Grimaldi δεν συντηρούντε όταν είναι εν πλώ και σουλουπώνονται όταν πάνε για επισκευή. Εξωτερικά όμως και μόνο και αυτή είναι η πολιτική των Ιταλών.

Περί επιθεωρήσεων/επιθεωρητών που λες, να σε ενημερώσω ότι όταν το Zeus Palace επιθεωρήθηκε στην Barcelona είχε 1 παρατήρηση, όταν επιθεωρήθηκε στη Valletta είχε 0 και το ίδιο διάστημα όταν ο Βενιζέλος επιθεωρήθηκε Marseille είχε 8 και 10 παρατηρήσεις! Και στα μή Ιταλικά λιμάνια πάλι έβαζε το χέρι του ο Ιταλός?

Ένας μεγαλοεπιχειρηματίας είναι ο Grimaldi που όταν αγόραζε κανείς δεν μιλούσε, τώρα που είναι εκεί που είναι κι εμείς σαν Ελληνική ακτοπλοία μετράμε τα χάλια μας, μας πειράζει!! Μακάρι να μπεί και στα Χανιά και να μην μείνει μόνο στα λόγια και στις απειλές, ώστε να βγούν κερδισμένοι οι Χανιώτες και μή. Ο ανταγωνισμός είναι υγεία και ο φανατισμός αρρώστια ;)

Link to comment
Share on other sites

Πιο αναλυτικες δηλωσεις του G στο newmoney και τον ναυτιλιακο συντακτη Μηνα Τσαμοπουλο.Εδω ολο το αρθρο και μια περιληψη παρακατω.

 

Νεα γραμμη για επιβατες και φορτηγα Πατρα-Ηγουμενιτσα-Ραβενα μεσα στο Νοεμβρη με μπλε πλοιο.

 

Το χτύπημα από τον κ. Γκριμάλντι γίνεται σε δύο μέτωπα: στην Αδριατική ετοιμάζεται να εγκαινιάσει εντός του Νοεμβρίου τη γραμμή Ραβένα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα, με σκοπό να ασκήσει πίεση στην ΑΝΕΚ, που έχει δύο πλοία στη Βενετία. Η απόσταση μεταξύ Ραβένας και Βενετίας είναι 130 χιλιόμετρα. Το πλοίο θα το μεταδρομολογήσει από το Μπρίντεζι. Στην περιοχή ο κ. Γκριμάλντι έχει μόνο ένα εσωτερικό δρομολόγιο, το Ραβένα - Μπρίντεζι - Κατάνια. Ο ιταλικός όμιλος έχει αποχωρήσει πια από τη Βενετία. Κατάφερε, μάλιστα, με την καθιέρωση τόσο του δρομολογίου Πάτρα - Τεργέστη όσο και του εσωτερικού Τεργέστη - Ανκόνα να εξοικονομήσει για τις Μινωικές Γραμμές 15 εκατ. ευρώ.

Περι..σκραπ!

 

Ο Ιταλός πλοιοκτήτης, μιλώντας για τον ανταγωνισμό στην Αδριατική, υπογράμμισε ότι η αγορά δεν σηκώνει περισσότερα από 10 πλοία, καθώς η κίνηση έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια από τα 3 εκατομμύρια στο 1,5 εκατομμύριο επιβάτες. «Πρέπει να μειωθούν τα πλοία για να δυναμώσουν τα έσοδα. Θα πρέπει να αποχωρήσουν τα μεγαλύτερης ηλικίας και να πωληθούν για παλιοσίδερα», επισημαίνει, αναφέροντας ονομαστικά στα «Κρήτη I», «Κρήτη II» και «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ΑΝΕΚ, και συμπληρώνει: «Μόνο μικρής ηλικίας πλοία θα μπορέσουν να αντέξουν τον ανταγωνισμό».

Ο ίδιος ξεχώρισε τις εταιρείες Blue Star και Minoan και πρόσθεσε: «Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι τι έγινε και να επαναπροσδιορίσουμε τη θέση μας ώστε να δούμε ποια είναι η πραγματική ζήτηση». Στη συνέχεια τόνισε ότι η Αδριατική πλήττεται από τις αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές στα εισιτήρια και μεταφέρουν τους τουρίστες κατευθείαν στον προορισμό τους και όχι μέσω των αεροδρομίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης: «Μόνο 10 ολοκαίνουρια πλοία θα μπορέσουν να αντέξουν στην Αδριατική και στον ανταγωνισμό καλύπτοντας τις ανάγκες της αγοράς. Κάποιοι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται ότι οι τουρίστες μπορούν να ταξιδέψουν αεροπορικώς, με φθηνό εισιτήριο, κατευθείαν στο νησί της επιλογής τους. Εμαθα ότι ταξιδεύουν αεροπορικώς από την Ιταλία για τα ελληνικά νησιά τουρίστες από πόλεις όπως το Ρίμινι, το Ριτσιόνε και άλλες μικρότερες, για τις οποίες δεν ήξερα καν ότι έχουν αεροδρόμιο. Αυτούς τους πελάτες δεν πρόκειται να τους ξαναπάρουμε πίσω για να ταξιδέψουν ακτοπλοϊκώς μέσω της Αδριατικής».

Περι Χανιων

 

Διακαής πόθος

Η δρομολόγηση πλοίου της Minoan Lines στα Χανιά, μπαίνοντας σφήνα στην ΑΝΕΚ, είναι ο διακαής πόθος του Ιταλού πλοιοκτήτη. Η ηρακλειώτικη εταιρεία θα κάνει για τρίτη φορά την προσπάθεια να μπει στα Χανιά και φέρεται αποφασισμένη να μη χάσει. «Αργά ή γρήγορα θα μπούμε στα Χανιά», δήλωσε ο κ. Γκριμάλντι. Η αίτηση θα κατατεθεί μέσα στον Νοέμβριο, με τη Minoan Lines να μη ζητάει έκτακτη δρομολόγηση πλοίου αλλά τακτική και γι’ αυτό υπάρχει σιγουριά στην εταιρεία ότι θα γίνει δεκτή. Ο όμιλος Γκριμάλντι είχε επιχειρήσει άλλες δύο φορές ανεπιτυχώς να δρομολογήσει πλοίο στα Χανιά με έκτατη δρομολόγηση, καθώς τα αιτήματα απορρίφθηκαν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας.

«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε όλη την Ευρώπη μπορείς να δρομολογήσεις πλοίο σε όποια γραμμή θέλεις και στα Χανιά θα πρέπει να πάρεις την έγκριση του εκάστοτε υπουργού Ναυτιλίας», δήλωσε ο κ. Γκριμάλντι, ενώ στη συνέχεια ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός: «Είναι περίεργο το γεγονός ότι πρέπει να πάρεις άδεια από τον υπουργό Ναυτιλίας. Λες και κάποιοι του λένε τι να κάνει. Δεν ξέρω για ποιον λόγο δεν εγκρίνουν το αίτημά μας. Εχουμε προσφύγει, μάλιστα, στην Ε.Ε.». Το αίτημα των Ιταλών της Minoan έγινε μόλις μία φορά δεκτό - και μάλιστα επτά μήνες μετά την κατάθεσή του.

Ωστόσο ο όμιλος Γκριμάλντι είχε ήδη ναυλώσει το πλοίο στο εξωτερικό και έτσι το δρομολόγιο δεν έγινε ποτέ.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αφου ειπε οτι δε χωραει αλλο πλοιο στην Αδριατικη αυτος γιατι θα δρομολογησει στη Ραβενα;Ολα για τα Χανια στοχος η καταστροφη της Ανεκ.

Link to comment
Share on other sites

Nomike δεν τα διαβαζεις ολα

Το πλοίο θα το μεταδρομολογήσει από το Μπρίντεζι


...δε θα βαλει κ αλλο... θα μετακινησει καποιο...
 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

«Πρέπει να μειωθούν τα πλοία για να δυναμώσουν τα έσοδα. Θα πρέπει να αποχωρήσουν τα μεγαλύτερης ηλικίας και να πωληθούν για παλιοσίδερα», επισημαίνει, αναφέροντας ονομαστικά στα «Κρήτη I», «Κρήτη II» και «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ΑΝΕΚ, και συμπληρώνει: «Μόνο μικρής ηλικίας πλοία θα μπορέσουν να αντέξουν τον ανταγωνισμό».

 

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω, είναι η εμμονή του να πάνε για σκραπ τα παλιά πλοία των ανταγωνιστών του. Καλά δεν χαίρεται που οι ανταγωνιστές του έχουν πλοία που "δεν θα αντέξουν στον ανταγωνισμό"? Εάν τα στείλει για σκραπ η ΑΝΕΚ και τα αντικαταστήσει (λέμε τώρα...) με νεώτερα θα είναι πιό ευχαριστημένος? Εκτός και εάν δεν ενοχλεί η ύπαρξη παλαιών πλοίων, αλλά η ύπαρξη ανταγωνισμού.  Αλλά όπως και να το κάνεις ακούγεται "κάπως" το "να αποσύρουν πλοία οι ανταγωνιστές μου...για να δυναμώσουν τα έσοδά μου".

 

Link to comment
Share on other sites

Μα εβεβαια Νηρεα απο τη θεση του ισχυρου ο G τα βλεπει αλλιως τα πραγματα.Στειλτε αυτα τα βαπορια για διαλυση για να μην εκβιαζω με τα Χανια.Τα Κρητη τον ενοχλουν φοβουμενος την ενδεχομενη επιστροφη τους στη Βενετια(τωρα που το .Coraggio αποχωρει) η αυτο που ειπε ο Πραουντ οτι αφησε να εννοειθει.Μην τα φερετε Βενετια γιατι εχουμε καλες επιθεωρησεις.Τον Βενιζελο τον φοβαται στα Χανια.Λογικο.Ισως οι δηλωσεις αυτες να δειχνουν πανικο αφου τα θηρια απο Ιαπωνια επιστρεφουν.Παντως 11 βαπορια μετραω οχι 10 που λεει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο ανθρωπος ηταν ανεκαθεν σκραπακιας.Αλλα απο αυτα που λεει μεχρι το τι θα αποφασισει να κανει τα συγκεκριμενα πλοια η Ανεκ ειναι αλλο θεμα.Μπορει αυριο να βγει και ο Βγενοπουλος* και να πει οτι το Βενιζελος πρεπει να γινει πλωτο νοσοκομειο στη Τζακαρτα :D δεν σημαινει οτι η Ανεκ ειναι υποχρεωμενη να το κανει κιολας.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι δεν καταλαβα αλλο πραγμα, απο τις δηλωσεις στον τσαμοπουλο. εδωσε (οχι μονο απο την τσεπη του) ενα σκασμο λεφτα, για να φτιαξει τα 2 cruise και να τα βαλει στην ancona, που εχουν κρεββατια για να κοιμησουν μαζι, οσους ταξιδευουν στη γραμμη ολο το χειμωνα, εφερε και αλλα 4 πλοια περα απο τα cruise (zeus, europalink, sorrento, catania) και μετα ακουμε

 

 

Εμαθα ότι ταξιδεύουν αεροπορικώς από την Ιταλία για τα ελληνικά νησιά τουρίστες από πόλεις όπως το Ρίμινι, το Ριτσιόνε και άλλες μικρότερες, για τις οποίες δεν ήξερα καν ότι έχουν αεροδρόμιο. Αυτούς τους πελάτες δεν πρόκειται να τους ξαναπάρουμε πίσω για να ταξιδέψουν ακτοπλοϊκώς μέσω της Αδριατικής».

 

πριν ξεκινησει ολη αυτη η επελαση στην αδριατικη, δεν ειχε γινει ερευνα αγορας;

οπως τα λεει ειναι σαν να εφτιαξε cruise ferries για μιλιουνια επιβατες, χωρις να ληφθει υπ'οψιν ο ανταγωνισμος του αεροπλανου και τωρα που το πηρε χαμπαρι, ζητα να διωξουν τα πλοια τους οι υπολοιποι

δεν τον εχω για τοσο αφελη και αδαη.


ΥΓ: με την ΑΝΕΚ περα απο τον ανταγωνισμο μεταξυ τους και την πιεση που τις ασκει θεωρωντας την (δικαιως οφειλω να πω) αδυναμο κρικο, υπαρχουν και εκκρεμοτητες απο την ιστορια με την HSW (τα εχουμε πει εκτενως στα σχετικα τοπικ).

Link to comment
Share on other sites

Tα Cruise όμως δεν τα έφτιαξε με γενναία επιδότηση του Ιταλικού κράτους; Δεν πιστεύω να χάλασε τόσα λεφτά για αυτά. Τώρα που τα έχει, προσπαθεί να τα γεμίσει φοβίζοντας τους άλλους.

Πάντως, μεταξύ μας, η γραμμή της Ραβέννας ως εναλλακτική λύση στο λίμανι της Αγκώνας με τις καθυστερήσεις του, μια χαρά ακούγεται. Εάν βολεύουν και οι ώρες ... Μειονέκτημα βεβαίως, που για σχετικά μεγάλης διάρκειας διαδρομής θα βάλει ένα από τα ρο-ρο του Μπρίντιζι.

Link to comment
Share on other sites

. εδωσε (οχι μονο απο την τσεπη του) ενα σκασμο λεφτα, για να φτιαξει τα 2 cruise και να τα βαλει στην ancona, που εχουν κρεββατια για να κοιμησουν μαζι, οσους ταξιδευουν στη γραμμη ολο το χειμωνα, εφερε και αλλα 4 πλοια περα απο τα cruise (zeus, europalink, sorrento, catania) και μετα ακουμε

Το καλυτερο που εχει να κανει αν θελει να κανει μια γερη ενεση στις Μινωικες και να χτυπησει και τους ανταγωνιστες θα ηταν να κανουν τη ναυλωση των Cruise απο time charter σε bareboat αλλαζοντας τους σημαια σε Ελληνικη και βαζοντας μονο Ελληνες μεσα και να τα βαλει Ηρακλειο να ειναι γεματα χειμωνα-καλοκαιρι.Και για τα παλατια να βρουν κανενα ναυλο εξω για μερικα χρονια οπως εγινε με αυτα της Ancona.

 

Τα αλλα που αναφερεις συν το Euroferry Brindisi αρκουν για την Αδριατικη και αριθμητικα αλλα και σε χωρητικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

ο ομιλος εχει πλεονασμα τοναζ και δεν ξερει τι να το κανει. για την ακριβεια περισσευουν πλοια λογω μειωσης της κινησης στις γραμμες για τις οποιες προοριζονταν.

ετσι σιγα σιγα πιεζει για να μπει σε αλλες γραμμες για να τα βολεψει και το πιο ευκολο ειναι να χωθει σε γραμμες οπου ειτε υπαρχουν υπερηλικα πλοια, ειτε οι υπαρχοντες παικτες ειναι ζομπι.

στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας αφθονουν τα παραπανω.

 

απο εκει και περα συμφωνα με οσα λεχθηκαν απο αλλους φιλους που επιγραμματικα θα τα συνοψιζα ως "φυγετε εσεις που χρωστατε ή εχετε γηραιοτερα πλοια, μπας και σωθω εγω".

θελω να δω αν καταφερει και βγαλει εκτος ολους τους αλλους παικτες τι θα γινει. θα παραμεινουν τα πολλα και υπερμεγεθη πλοια του στην αδριατικη;

 

ΥΓ: τι παραπανω θα προσφερουν τα cruise απο τα παλατια στο ηρακλειο, αφου ετσι και αλλιως τους επιβατες τους παιρνει.

χωρια που δεν νομιζω οτι μπορει ακομη να αλλαξει σημαια στα cruise (λογω επιχορηγησεων κλπ που εχουμε ματαξαναπει.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ: τι παραπανω θα προσφερουν τα cruise απο τα παλατια στο ηρακλειο, αφου ετσι και αλλιως τους επιβατες τους παιρνει.

χωρια που δεν νομιζω οτι μπορει ακομη να αλλαξει σημαια στα cruise (λογω επιχορηγησεων κλπ που εχουμε ματαξαναπει.

Μα τοση ωρα δε λεμε οτι πρεπει να μειωθει το τοναζ στην Αδριατικη? ;) Αυτη θα ηταν μια λυση,μιας και τα συγκεκριμενα πλοια δε νομιζω οτι θα ηταν αποδοτικα σε καποια αλλη γραμμη απο οσες εχει ο ομιλος σε Τυνησια,Μαροκο,Ισπανια κλπ..

 

Ασχετα απο αυτο,σημαια γιατι να μην μπορουν να αλλαξουν?Οι οροι της επιχορηγησης αναφερονταν στη ναυπηγηση του πλοιου,δεν νομιζω οτι τους κουβαλαει εφ ορου ζωης..

 

Εγω βεβαια,για τα Κρουζ αυτο που ηξερα και μου ειχαν πει ειναι οτι δεν εβαλαν ελληνικη σημαια επειδη οι δανειστριες τραπεζες δεν εδωσαν το οκ στις Μινωικες για να τα αγορασουν,τα υπολοιπα περι ορων της Ε.Ε και επανδρωσης τα ακουσα εδω πρωτη φορα..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησε και το ταξιδι του για τη Μεσογειο.Μαλιστα στην καθοδο του βρηκε και ναυλο κι ετσι εφυγε απο το λιμανι της Αμβέρσας φορτωμενο με..αγαθα B) τα οποια θα ξεφορτωσει στη Λιβυη την ερχομενη βδομαδα και εν συνεχεια θα δουμε σε ποια γραμμη θα μπει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο πλαίσιο των βραβείων Ποιότητας Προμηθευτών, ο Όμιλος Grimaldi την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου παρέλαβε από τη Fiat - Chrysler το βραβείο Ποιότητας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα /κατηγορία Προμηθευτή Logistics.

 

Πηγη: Portnet

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Sorrento θα αντικαταστήσει το Ikarus Palace στο Livorno-Barcelona-Tánger, όσο αυτό θα είναι εκτός για εργασίες συντήρησης.

Την Τριτη το πρωτο δρομολογιο του E.Olympia απο Πατρα για Μπριντιζι συμφωνα με το''συστημα''.

Δεν θα πρέπει να ξεκινήσει από την Μάλτα αν είναι να κάνει δρομολόγιο την Τρίτη;  :unsure:

Για καποιο ανεξηγητο :rolleyes: λογο τα δρομολογια στο συστημα κρατησεων της Grimaldi αλλαξαν.Ετσι δειχνει το Sorrento να συνεχιζει στο Μπριντιζι και την αλλη βδομαδα,τον Ικαρο επισης στη γραμμη του στο Λιβορνο και οχι στη δεξαμενη και το Olympia αφαντο.Αυτα για την ωρα,αυριο μπορει να δειχνει αλλα. :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στις φλογες τυλιχθηκε προχθες το πλοιο Repubblica di Roma στη ραδα του Lome στο Τογκό.Η φωτια ξεκινησε απο φορτηγο που βρισκοταν στο γκαραζ του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συστηματα μειωσης της εκπομπης ρυπων σε 6 μοναδες της Finnlines μετα απο αποφαση της Ε.Ε για τα πλοια που πλεουν στη Βορεια θαλασσα.Συντομα(?)θα λεμε''κα στα δικα μας''αραγε εδω στο Νοτο?

 

6 Finnlines Vessels to get Wärtsilä Scrubbers for ECA Compliance
 
 
Finnlines will install the systems on six ships
Finnlines Plc. (Finnlines) will use Wärtsilä Exhaust Gas Cleaning Systems on six vessels operating in the Baltic and North Sea, Wärtsilä Corp. (Wärtsilä) announced.
 
The order brings Wärtsilä to 100 scrubber units either installed or on order for 51 vessels.
 
The scrubbers will allow the Finnlines vessels to comply with the stricter new sulfur dioxide (SOx) emission rules that go into place in European Emissions Control Areas (ECAs) next year while still operating on heavy fuel oil (HFO).
 
Finnlines will have one Wärtsilä scrubber system installed for each vessel, with both main engines on each ship attached to a single cleaning system.
 
Wärtsilä will deliver the equipment in November and December of this year and support Finnlines with technical advice during installation.
 
 
"Environmental compliance and cost efficient operations are key factors in the success of Finnlines," said Finnlines President and CEO Emanuele Grimaldi.
 
"The installation of Wärtsilä scrubber systems on our recent series of six modern Ro-Ro vessels is a major step in the implementation of our strategy"
 
The scrubbers are open loop systems that use seawater to remove SOX from the exhaust, using the alkalinity of seawater to neutralise acid rather than adding other chemicals.
 
Finnlines, which joins DFDS as one of the few ship operators using scrubbers rather than switching fuels to comply with the ECA regulations, has said the systems will cost effectively reduce SOx as well as particulate matter (PM) and nitrogen oxides (NOx) pollution.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εχουμε μερικα νεα που εχουν να κανουν με επερχομενες νεες ανακαταταξεις στο στολο του ομιλου και συγκεκριμενα αφορουν στη ναυλωση των Catania και Sorrento στην Tirrenia και τη δρομολογηση του Finnhansa μεταξυ Ελλαδας και Ιταλιας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...