Orestis Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Πληροφοριακά,υπάρχει και κάποια επιδότηση απο την Ε.Ε. ο λόγος που δεν προχωρούν είναι η αναμενόμενη επιδότηση από την ΕΕ . Έχω κάποιες επιφυλάξεις για το θέμα της επιδότησης. Τα προγράμματα της σειράς Marco Polo (στα οποία φαντάζομαι πως αναφερόμαστε) επιδοτούν τις θαλάσσιες μεταφορές βάσει των οδικών χιλιομέτρων που εξοικονομούνται επί ευρωπαϊκού εδάφους (και του όγκου/βάρους των φορτίων που μεταφέρονται), λόγω της θαλάσσιας μεταφοράς. Η σύνδεση όμως της Ελλάδας με την Κύπρο δεν έχει ως αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση οδικών δικτύων, συνεπώς δεν γνωρίζω αν πράγματι ισχύει τέτοια επιδότηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Τα προγράμματα της σειράς Marco Polo (στα οποία φαντάζομαι πως αναφερόμαστε) Εκτός από το Marco Polo, υπάρχει και το EastMed-MoS . Παρόμοια προγράμματα είναι μεν, αλλά ίσως το EastMed-MoS να έχει τοπικές ιδιαίτερότητες. Πάντως, σε αυτό το "γήπεδο" βλέπω να παίζει μεγάλη μπάλα ο Grimaldi...με καμιά Βενετία (Γένοβα)-Ηράκλειο-Λεμεσσό. Τόσα λεφτά έδωσε δα για τις Μινωικές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Εάν θυμάμαι καλά η κυβέρνηση της Κύπρου ήθελε να επιδοτήσει την ένωση της Ελλάδος με τη Κύπρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Το Αρχάγγελος έκανε ένα δρομολόγιο για Λεμεσό Χάιφα τη παραμονή Χριστουγέννων αντί για το Aegean Sky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Από τη Παρασκευή το Αρχάγγελος και το Aegean Sky στη της Κύπρου Χάιφα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Από τη Παρασκευή ξανά δίδυμο για τη Sea Star, το Aegean Star και Aegean Sky στη γραμμή της Κύπρου Χάιφα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ierapetra Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Συνεχώς και λόγω της δουλειάς μου ακούω κόσμο να παραπονιέται λόγω της έλλειψης σύνδεσης του Πειραιά με την Κύπρο μέσω και Ρόδου.Έχει συζητηθεί επανειλλημένα το θέμα αλλά ελπίζω κάποιοι να ευαισθητοποιηθούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Το Aegean Pearl αντικατάστησε το Aegean Sky στη γραμμή Λεμεσού Χάιφας Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 συμφωνα με την ναυτεμπορικη, η θεια Λουκα και η υπουργος Συγκοινωνιων και Εργων της Κυπρου, Ερατω Κοζακου - Μαρκουλλη συμφωνησαν να υπαρκει απ'ευθειας ακτοπλοϊκη συνδεση με Ro-Ro, μεταξυ Λεμεσου και Λαυριου Όπως δήλωσε η κ. Κατσέλη, «δρομολογήθηκαν όλες τις διαδικασίες, ώστε επιτέλους να υπάρξει σύνδεση μεταξύ Λεμεσού και Λαυρίου για RO/RO πλοία». «Θέλουμε τη διασύνδεση και τη στενή συνεργασία για την ασφάλεια, την τόνωση του εμπορίου, αλλά και τη στενή καθημερινή συνεργασία μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας. Μία συνεργασία, στην οποία όλοι προσβλέπουμε και στην οποία πραγματικά έχουμε πολύ να δουλέψουμε και μπορούμε να κάνουμε ακόμα πιο θαρραλέα και τολμηρά βήματα, προκειμένου να υπάρξουν πιο μόνιμες λύσεις, τις οποίες εξετάζουμε. Σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις προς αυτή την κατεύθυνση», πρόσθεσε η υπουργός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Ποια θα είναι διαφορά ή καλύτερα τι θα προσφέρει παραπάνω με τη σύνδεση που ήδη υπάρχει με Ro-Ro μεταξύ Πειραιά Λεμεσού?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Αποκλείεις να μην της το είπανε ότι υπάρχει ήδη αυτή η γραμμή; Έχουν γίνει και χειρότερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Και καλά οι Υπουργοί συναντούνται μεταξύ τους και τα συζητάνε. Καμιά εταιρεία δεν φωνάζουν έστω να ακούσει τι είπανε έστω πληροφοριακά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Μιας και έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για έρευνα γραμμών εξωτερικού, γνωστή εταιρεία που δεν έχει αφήσει Ro-Ro για Ro-Ro αναυλωτο αυτή την περίοδο μήπως να το εξετάσει το θέμα;;;;;αυτο να δω πια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Pax Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Πάντως κάποιος θα πρέπει να βάλει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κύπρο, θα ανεβάσει και την τουριστική κίνηση του νησιού.Γνωρίζω πολύ κόσμο που θέλει, αλλά δεν επιθυμεί να πάει με το αεροπλάνο.Θα φέρει και το νησί πιο κοντά στην Ευρώπη.Είναι απαράδεκτο να ζητάνε 600 ευρώ να μεταφέρουν μιά μοτοσυκλέτα στο νησί και να χρειστεί να δώσεις άλλα 200 ευρώ με το αεροπλάνο.Μακάρι να συνδεθεί η Κύπρος γρήγορα με φέρρυ. Ευκαιρία και με την υπόδειξη του συντονιστή τον οποίο και ευχαριστώ να διαβάσω όλο το νήμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Θα ήθελα να ρωτήσω πότε περίπου (1993-94??) έκανε το ΡΟΔΟΣ της δανε το δρομολόγιο Ρόδο- Λεμεσσό και σε πόσες ώρες το έκανε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 μεχρι και το 96 σιγουρα πηγαινε κυπρο. (τα καλοκαιρια). πηγαινε μια φορα την εβδομαδα. κανα 15ρι ωρες απο ροδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Πλέον το Pontos είναι δεμένο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας Κάποτε η γραμμή είχε φτάσει να έχει 4 Ro-Ro πλοία που την εξυπηρετούσαν ταυτόχρονα!! Τώρα που έδεσε το Pontos η γραμμή πρέπει να έχει μείνει χωρίς πλοίο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Kαποιες προσεγγίσεις στη Λεμεσσό φαίνεται να κάνει τo AL HURREYA 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bellas Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Σε επικοινωνία με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που είχα με την Salamis Lines σχετικά με την δυνατότητα ταξιδιού επιβάτη με τα Ro/Ro της εταιρίας μου απάντησαν ως εξής: Σας ευχαριστούμε για το e-mail ημερομηνίας 18/09/2012. Οι αναχωρήσεις μας είναι από το Λαύριο, κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ με RO/RO πλοία ( RO/RO ATHLOS ή RO/RO ALIOS ). Για να ταξιδέψετε με πλοίο μας, δεν μπορούμε να κάνουμε κράτηση εκ των προτέρων. Μόνο την ίδια ημέρα της αναχώρησης (αργά το μεσημέρι ) εάν υπάρχει θέση σε καμπίνα από οδηγό. Πάντα η προτεραιότητα είναι για τους οδηγούς των φορτηγών . Εάν θα υπάρξει διαθεσιμότητα σε καμπίνα, τότε το κόστος με φαγητό θα είναι € 210 (+ ΦΠΑ ). Σε αυτή την περίπτωση, θα σας στείλω εισιτήριο στο γραφείο μας στο ΛΑΥΡΙΟ και θα το πληρώσετε την ίδια ημέρα της αναχώρησης. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 36 ώρες , αναχωρεί Δευτέρα βράδυ και φτάνει Τετάρτη το μεσημέρι. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, στην διάθεσή σας, Με εκτίμηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
panthiras1 Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Τα 210 Ευρώ + ΦΠΑ είναι για ένα άτομο (μόνο) ή για ένα ΙΧ αυτοκίνητο με τον οδηγό του; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global_Creta Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Και για να συμπληρώσω από την πλευρά μου το ερώτημα του Πάνθηρα, τα ρο ρο αυτής της γραμμής παίρνουν και ΙΧ ή μόνο επαγγελματικά φορτηγά; Και αν ναι μόνο με τον οδηγό ή και με άλλα άτομα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 (edited) Eτσι κ αλλιώς δίνουν προτεραιότητα στους φορτηγατζήδες κ αν δεν κάνω λάθος τα κρεβάτια είναι 12. Δεν μπορεί να πάρει παραπάνω επιβάτες ή οδηγούς διότι χαρακτηρίζεται πλέον ΕΓ/ΟΓ κ αλλάζουν πολλά πράγματα από θέμα κανονισμών. Νομίζω το ερώτημα είναι μάλλον θεωρητικό αφού σχεδόν την τελευταία στιγμή γνωρίζουν αν υπάρχει διαθέσιμη θέση. Εάν πραγματικά η εταιρεία ήθελε να παίρνει απλούς επιβάτες, θα το διαφήμιζε. Edited October 25, 2012 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Οπως ειπε και ο ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ το πλοιο εχει πρωτοκολο 12 επιβατων.Προτεραιοτητα δινεται στους οδηγους φορτηγων και αν περισσεψουν ελευθερες θεσεις τοτε αυτες τις δινουν σε οδηγους ΙΧ ή σε οποιον θελει να ταξιδεψει χωρις αμαξι(φανταζομαι οτι δεν θα εχουν και πολλες τετοιες περιπτωσεις).Προφανως και μπορεις να στειλεις ΙΧ ασυνοδευτο ή να ταξιδεψεις μαζι αν υπαρχει θεση. Η τιμη που δινει η εταιρια λογικα ειναι χωρις το αυτοκινητο.Ετσι τουλαχιστον καταλαβαινω απο τη διατυπωση του e-mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 (edited) Οι Κρητικοί ζητάνε το πλοίο της Salamis από Λαύριο να πιάνει και Ηράκλειο, ώστε να έχουν άμεση σύνδεση με Κύπρο και Ισραήλ. Edited March 21, 2014 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Να μην πω καμμια κουβεντα για τους "συγχωριανους" μου που για αλλη μια φορα δεν ξερουν τι θελουν. Το εμπορικο λιμανι στι Τυμπακι θα χαλουσε την οπτικη του θερετρου ... Με πολλες προοπτικες οχι μονο για το Ισραηλ ή την Κυπρο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now