Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Kαι αν τελικά κλείσει και η συμφωνία της εταιρείας του, για σύνδεση με γειτονική μας χώρα, τότε αναμένεται να γνωρίσει ακόμα περισσότερους -πραγματικά- νέους ντόκους.....!B)

Προς ανατολή ή προς δύση;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 431
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προς ανατολή ή προς δύση;

Προς Ανατολικά που μπορούμε και καταλαβαίνουμε τη γλώσσα.....!!

Και στη δεξίωση εγκαινίων, προβλέπω πολλές σεφταλιές και χαλούμια!!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Γίνονται προσπάθεις για να πάει και πιο ανατολικά ή θα αρκεστούμε στο χαλούμι;

Για την ώρα, ακόμα στις συζητήσεις βρίσκοντε! Μόλις κλείσει η οριστική συμφωνία, θα ενημερωθείς άμεσα φίλε samos:)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και για ακτοπλοική σύνδεση, αυτό το όνομα είναι επικρατέστερο (Κυπριακές Θαλάσσιες Γραμμές ή -πιθανόν στα Αγγλικά- Cyprus Sea Lines)

Kαι είναι 99,9% σίγουρο;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Περιηγητη, καταλαβαινω απο τα λεγομενα σου οτι θα υπαρχει και μεταφορα επιβατων εκτος απο φορτηγα, ετσι? Αναρωτιεμαι λοιπον εν πρωτοις κατα ποσον το Λισσος μπορει να ειναι ανταγωνιστικο ως προς τα ρο-ρο της γραμμης οσον αφορα τη μεταφορα των φορτηγων.

Οσο για τη μεταφορα επιβατων, ας δουμε ποσο εχει το εισιτηριο με το αεροπλανο: διαλεγοντας 2 Τριτες του Φλεβαρη(ετσι ενδεικτικα) το εισιτηριο με πρωινες πτησεις προς και απο Λαρνακα, κανει συμπεριλαμβανομενων ολων των φορων, EUR 207 Καταλαβαινει κανεις λοιπον ποσο ανταγωνιστικο τιμολογιο θα πρεπει να εχει οχι μονο το Λισσος αλλα και το οποιοδηποτε πλοιο απο την στιγμη που ο επιβατης θα πρεπει να περασει 2 νυχτες στο πλοιο και να καταναλωσει τουλαχιστον 3 γευματα που δε νομιζω να κοστιζουν λιγοτερο απο EUR 15-20 το καθενα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nick the Greek, όταν έφτασε η είδηση αρχικά ότι πολύ γνωστή ναυτιλιακή εταιρεία που έχει και θυγατρικές,με έδρα νησί, σκέφτεται να δρομολογήσει πλοίο για να συνδέσει την Κύπρο με την Ελλάδα, απόρησα και δεν έδωσα βάση.

Όταν όμως, είδα ότι γίνεται έρευνα για τις ιδανικές συνθήκες πλοίου-εσόδων-συνέπειας-κίνησης, τότε άρχισα να το κοιτάω σοβαρά το θέμα.

Και πραγματικά απορώ κι εγώ με τα όσα διαδραματίζονται (αν και στα χαρτιά προς το παρών) και αναμένω τις εξελίξεις με αγωνία!!

Ίδωμεν! Ας μην ξεχνάμε ότι οι κινήσεις της ΑΝΕΚ, είναι μελετημένες και για του λόγου το αληθές θα φέρω ως παράδειγμα τη δρομολόγηση των Τ/Χ Highspeed 2 & 3 της θυγατρικής HSW, το καλοκαίρι στο κυκλικό Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα και επιστροφή, που σχεδόν όλοι ήταν αντίθετοι στη δρομολόγηση των πλοίων και τελικά η γραμμή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Ίδωμεν! Ας μην ξεχνάμε ότι οι κινήσεις της ΑΝΕΚ, είναι μελετημένες και για του λόγου το αληθές θα φέρω ως παράδειγμα τη δρομολόγηση των Τ/Χ Highspeed 2 & 3 της θυγατρικής HSW, το καλοκαίρι στο κυκλικό Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα και επιστροφή, που σχεδόν όλοι ήταν αντίθετοι στη δρομολόγηση των πλοίων και τελικά η γραμμή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!

Μάλλον το παράδειγμα σου είναι ατυχές καθώς το δρομολόγιο αυτό γίνεται εδώ και χρόνια και δεν ήταν από τις αποφάσεις της νέας διοίκησης.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το παράδειγμα σου είναι ατυχές καθώς το δρομολόγιο αυτό γίνεται εδώ και χρόνια και δεν ήταν από τις αποφάσεις της νέας διοίκησης.

Έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο κυκλικό δρομολόγιο, γίνεται για πρώτη φορά, βασιζόμενος στα λεγόμενα του πληρώματος, καθώς κατέβαινα πολύ συχνά με αυτά Πάρο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Link to comment
Share on other sites

Θα έπεσες σε στραβόγιαννο… Αλλά γι αυτό υπάρχει το forum! ;)

Όπως φαίνεται και από παλιότερο μήνυμα, φέτος ήταν η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που γίνονται αυτά τα χιαστί δρομολόγια των highspeed.

Link to comment
Share on other sites

Θα έπεσες σε στραβόγιαννο… Αλλά γι αυτό υπάρχει το forum! ;)

Όπως φαίνεται και από παλιότερο μήνυμα, φέτος ήταν η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που γίνονται αυτά τα χιαστί δρομολόγια των highspeed.

Έxεις απόλυτο δίκιο:) Παραπληροφορήθηκα εντός πλοίου!!!

Οπότε στο αρχικό μου μήνυμα, τελειώνω στο Ιδωμεν:D:D

Link to comment
Share on other sites

To συγκεκριμένο κυκλικό δρομολόγιο γίνεται τουλάχιστον από το 2001 κάθε χρόνο και έχει ιδιαίτερη επιτυχία. Η μοναδική χρονιά που δεν γινότανε το κυκλικό ήταν το 2005, την χρονιά που ήρθε το HS5, και γινότανε το Ραφήνα-Σύρος-Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθουμε στα του θέματος, νομίζω ότι υπάρχει και κάποια επιδότηση από Ε.Ε. για μια τέτοια γραμμή.

Φυσικά όμως τα ναύλα θα είναι που θα κρίνουν την επιβατική κίνηση, εκτός και αν πωλείται και ως κρουαζιέρα, όπως νομίζω γινόταν και από παλαιότερες εταιρίες στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε μονο για Πειραια-Λεμεσσο ή και επέκταση Χαϊφα; Παιζει ενδιάμεσα Ρόδος ή Ηράκλειο όπως τη δούλευε ο Κοσμάς και ο Τροχίδης;

Και αν ολα αυτά ειναι ετσι μιλάμε συγκεκριμένα για το ΛΙΣΣΟΣ ή γενικώς για πλοίο της ΑΝΕΚ;

Και εν τελει Χιο Μυτιληνη ποιός θα πηγαίνει;

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τη μεταφορα επιβατων, ας δουμε ποσο εχει το εισιτηριο με το αεροπλανο: διαλεγοντας 2 Τριτες του Φλεβαρη(ετσι ενδεικτικα) το εισιτηριο με πρωινες πτησεις προς και απο Λαρνακα, κανει συμπεριλαμβανομενων ολων των φορων, EUR 207 Καταλαβαινει κανεις λοιπον ποσο ανταγωνιστικο τιμολογιο θα πρεπει να εχει οχι μονο το Λισσος αλλα και το οποιοδηποτε πλοιο απο την στιγμη που ο επιβατης θα πρεπει να περασει 2 νυχτες στο πλοιο και να καταναλωσει τουλαχιστον 3 γευματα που δε νομιζω να κοστιζουν λιγοτερο απο EUR 15-20 το καθενα.

Nick 100% σύμφωνος για το ότι δε γίνεται να ανταγωνιστεί το αεροπλάνο, αλλά υπάρχει μεγάλη μερίδα κόσμου που είτε θέλει να πάρει και το αμάξι του είτε δε θέλει το αεροπλάνο.

Μακάρι και να ξεκινήσει γιατί είναι μια γραμμή που μας έχει λείψει ...

Link to comment
Share on other sites

Και τι εμποδίζει τον επιβάτη να βάλει το αυτοκίνητο σε κάποιο από τα Ro-Ro και να ταξιδέψει με το αεροπλάνο. Επειδή κάποιος γνωστός που είχε πάει για δουλειά στη Κύπρο, είχε στείλει το αυτοκίνητο με το Aegean Pearl και αυτός πήγε με το αεροπλάνο.

Καλά πόσοι επιβάτες φοβούνται να πετάξουν με το αεροπλάνο και να θέλουν να πάνε διακοπές ή για δουλειές στη Κύπρο??

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 10 χρόνια υπηρέτησα και εγώ ως Ελληνας πολίτης στην ΕΛΔΥΚ.. όπου πολλές φορές όταν παίρναμε άδεια προτιμούσαμε το πλοίο παρά το αεροπλάνο. Χαρακτηριστικά θυμάμαι ένα ταξίδι απο Πειραιά για Λεμεσσό με το Sea symphony όπου είχε και πάρα πολλούς επιβάτες για τα δεδομένα του, το Sea Harmony ανεβοκατέβαινε συνέχεια με κόσμο όπως και το Nissos Kypros. Ειδικά το τελευταίο αν δεν κάνω λάθος δούλευε πολύ και με ξένα πρακτορεία.

Link to comment
Share on other sites

Και τι εμποδίζει τον επιβάτη να βάλει το αυτοκίνητο σε κάποιο από τα Ro-Ro και να ταξιδέψει με το αεροπλάνο. Επειδή κάποιος γνωστός που είχε πάει για δουλειά στη Κύπρο, είχε στείλει το αυτοκίνητο με το Aegean Pearl και αυτός πήγε με το αεροπλάνο.

Υπάρχουν πολλοί τουρίστες που έρχονται από την Ευρώπη και θέλουν να φτάσουν εκεί. Ερχόμενοι στον Πειραιά ανακαλύπτουν ότι η μόνη λύση που έχουν είναι αυτή που αναφέρεις ... μία λεπτομέρεια, τα αεροπορικά εισιτήρια της τελευταίας στιγμής δεν είναι και τόσο οικονομικά ....

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε μονο για Πειραια-Λεμεσσο ή και επέκταση Χαϊφα; Παιζει ενδιάμεσα Ρόδος ή Ηράκλειο όπως τη δούλευε ο Κοσμάς και ο Τροχίδης;

Και αν ολα αυτά ειναι ετσι μιλάμε συγκεκριμένα για το ΛΙΣΣΟΣ ή γενικώς για πλοίο της ΑΝΕΚ;

Και εν τελει Χιο Μυτιληνη ποιός θα πηγαίνει;

Η βάση συζητήσεως, είναι η κάλυψη της γραμμής Πειραιάς-Λεμεσσός με ενδιάμεσο λιμένα της Κρήτης, χωρίς να έχει προσδιοριστεί ποιό λιμάνι.

Αρχικά ακούστηκε το όνομα του ΛΙΣΣΟΣ,αλλά αυτή τη στιγμή επικρατεί σιγή ιχθύος ως προς το πλοίο που θα επιλεχθεί για την κάλυψη της γραμμής.

Πληροφοριακά,υπάρχει και κάποια επιδότηση απο την Ε.Ε.

Ίσως οι τελευταίες εξελίξεις με τη Saos, να κάνει τους υπεύθυνους να επανεξετάσουν το όλο εγχείρημα, σχετικά με το αν θα είναι πλοίο της μητρικής ή κάποιας θυγατρικής και ποιό πλοίο θα είναι κατάλληλο για τη συγκεκριμένη σύνδεση (μιλώντας πάντα για πλοίο μεταφοράς επιβατών και οχημάτων)!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω ότι δεν υπάρχει κίνηση αλλά όσοι δούλεψαν στην γραμμή Ποθητός,Κοσμάς,Τροχίδης,Salamis είτε φαλήρισαν είτε έφυγαν από την γραμμή χωρίς να ξανασχοληθούν σε μια εποχή που δεν υπήρχαν ρο/ρο και τα φορτηγά έμπαιναν στα ΕΓ/ΟΓ.

Αν λοιπόν αυτοί για τον Α ή Β λόγο έχοντας τα φορτηγά και οικονομικά πλοία δεν βγήκαν μου φαντάζει δύσκολο να βγει σήμερα κάποιο πλοίο.

Επιβατική κίνηση το καλοκαίρι ιδίαιτερα μεταξύ Ρόδου και Κύπρου έχει αλλά δεν ξέρω μήπως ο χειμώνας είναι πολύ κούφιος.

Για το ΛΙΣΣΟΣ πάντως το αποκλείω.Έχει βρει τον ρόλο του εκεί στην Χίο - Μυτιλήνη το γκαράζ φουλάρει συνεχώς και πέφτει καυγάς ποιός θα μείνει απέξω.

Πέρυσι υπήρξαν ανάλογες φήμες για την ΑΤΤΙΚΑ ότι διερευνούσε το έδαφος να στείλει στην γραμμή 2 σουπερφαστ αλλά τελικά δεν προχώρησε η σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στη Σαντορίνη έχουν μαζευτεί οι πράκτορες της ΑΝΕΚ για "μυστικό δείπνο" και απ' ότι πείρε το αυτί μου το ΛΙΣΣΟΣ δεν παίζει να φύγει από κει που είναι τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Σε κουβέντα που είχα πριν 2 μέρες με άτομο από την ανεκ μου είπε ότι υπάρχει πρόθεση δρομολόγησης πλοίου εδώ και 3 χρόνια με πιθανότερο το Λατώ . αλλά ο λόγος που δεν προχωρούν είναι η αναμενόμενη επιδότηση από την ΕΕ . το δρομολογιο που εχουν σκεφτει είναι πειραια Κω- Ρόδο- Λεμεσός.

Έχει κάνει η εταιρία μελέτες και απλά περιμένουν την επιδότηση .

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος στη γραμμη αυτη πριν πολλα χρονια ηταν και τα ΡΟΔΟΣ-ΠΑΤΜΟΣ της ΔΑΝΕ για ενα διαστημα. Η αποσταση Ροδος-Λεμεσσος ειναι γυρω στα 270 μίλια κατι που σημαινει πως το ΛΑΤΩ σε 14,5 περίπου ώρες θα το εκανε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...