Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ' οτι εχω παρατηρησει, αυτην τη χρονικη στιγμη τα ρο-ρο

που δραστηριοποιουνται στη συγκεκριμμενη γραμμη ειναι τα

Ιον, Aegean Star και Tonia V.

Γνωριζει κανεις αν και που υπαρχει στο διαδικτυο προγραμμα

αφιξεων/αναχωρησεων, ωραριων κλπ?

Τουλαχιστον τα Ιον και Aegean Star πρεπει να χρησιμοποιουνται

απο τη Σαλαμις. Το Tonia V ειναι επισης στη Σαλαμις, η

δουλευει για τον ιδιοκτητη του(Βουρακης)?

Μεσα στο χειμωνα, αυτα τα δρομολογια εκανε και το Trader I,

αλλα τωρα τελευταια δεν το εχω δει. Υπαρχει κανενα αλλο

πλοιο αυτην τη στιγμη στη γραμμη εκτος απο τα προαναφερθεντα?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.

Αγαπητέ Nick, κοίταξε τα παρακάτω. Ίσως βρείς αυτό που ψάχνεις.

ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΜΕΣΣΟΥ

http://www.cpa.gov.cy/

Έχει αναζήτηση (ARRIVALS) για ποιά πλοία φθάνουν την επόμενη μέρα ή ποια έφθασαν τις προηγούμενες 30 ημέρες

Ενδεικτικά για αύριο

P3EQ7 ION RO-RO 18/03/2005 08:00:00 Salamis Shipping Services Ltd Expected

ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΧΑΪΦΑΣ

http://www.haifaport.org.il/

Έχει αναζήτηση (SHIPPING SCHEDULE ) για ποιά πλοία αναχώρησαν η αναμένονται

Ενδεικτικά το ΑEGEAN STAR αναχώρησε:

Haifa AEGEAN STAR GREECE 15/03/05 02:40

Ελπίζω να σε βοήθησα, καλή επιτυχία.

.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ. Επιβεβαιωνονται τα ονοματα των

τεσσαρων προαναφερομενων πλοιων, δεν διευκρινιζεται

βεβαια σε ποια γραμμη ανηκει το καθενα.

Το ζουμι ειναι πως υπαρχουν τεσσερα πλοια στη συγκεκριμενη

γραμμη και προφανως υπαρχει φορτος εργασιας προκειμενου

να επιβιωνουν(δουλευουν πολυ τα ψυγεια με φρουτα κλπ).

Αναρωτιεμαι μηπως θα επρεπε καποια απο τις μεγαλυτερες

εταιρειες να καταδεχτει να ριξει μια ματια σε αυτην τη γραμμη?

Link to comment
Share on other sites

Εχτές που γυρνούσα άκουσα στο VHF το AEGEAN SEA να πηγαίνει κι αυτό Λεμεσσό Χάιφα και μάλιστα σε συνομιλία του με το ΛΙΣΣΟΣ (εχτές η Τατιάνα του VHF ήμουν :P )έλεγε ότι ήταν ναυλωμένο από την SALAMIS.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ζουμι ειναι πως υπαρχουν τεσσερα πλοια στη συγκεκριμενη

γραμμη και προφανως υπαρχει φορτος εργασιας προκειμενου

να επιβιωνουν(δουλευουν πολυ τα ψυγεια με φρουτα κλπ).

Αναρωτιεμαι μηπως θα επρεπε καποια απο τις μεγαλυτερες

εταιρειες να καταδεχτει να ριξει μια ματια σε αυτην τη γραμμη?

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ / Κυριακή 27-3-2005

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ: συνέντευξη στην ΚΑΤΙΑ ΜΑΚΡΗ

Μεταξύ πολλών άλλων, για Ειρηναίο – Βαβύλη:

« Γιατί τα σπάσανε, σας είπε;

- Αυτό που ξέρω είναι ότι του ζητούσε χρήματα. Οτι τον εκβίαζε να αγοράσουν με χρήματα του Πατριαρχείου ένα καράβι και να το δρομολογήσουν στη γραμμή Χάιφα-Πειραιάς.»

http://www.enet.gr/online/online_text?c=110&id=32267360,10314080,24508128,38053344,54463328,60264672

Αυτό έγινε (αν έγινε) το 2001. Και ναυτιλιακός γάτος ο Βαβύλης! :)

.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ τα σχέδια για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και συγκεκριμένα την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδος-Κύπρου μέσω της γραμμής Πειραιάς-Ηράκλειο-Κυπρος με πιθανότερο κυπριακό λιμάνι τη Λεμεσό.

Οπως είπε χθες ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης, ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη γραμμή δύο εταιρείες η ΑΝΕΚ και ο όμιλος Λούη από την Κύπρο.

Επίσης ο υπουργός αναφέρθηκε και στη συμφωνία για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και των θαλασσίων λεωφόρων, λέγοντας ότι υπεβλήθη πρόταση για την εκπόνηση μελέτης που αφορά στη σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Ιταλίας, Κύπρου και Μάλτας. Οι συγκεκριμένες μελέτες χρηματοδοτούνται κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Ενωση, ενώ ήδη υπεγράφη με τη Μάλτα η σχετική συμφωνία.

η ναυτεμπορικη

αμαν πια με τις μελετες. ο πιο ευκολος τροπος να ξοδεψεις δημοσιο χρημα ειναι να κανεις μελετες σκοπιμοτητας για κατι πο εχεις αποφασισει ετσι και αλλιως να κανεις

οσο για τη γραμμη της κυπρου τι να πω, ας κοιταξουν τα του οικου τους πρωτα στην ΑΝΕΚ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στα πλαίσια της πολιτικής του ΥΕΝ, Μανώλη Κ.Κεφαλογιάννη, για την ανάπτυξη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και των θαλάσσιων λεωφόρων και της συνεχούς ενημέρωσης των εμπλεκομένων φορέων από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου για τις σχετικές εξελίξεις, απεστάλη επιστολή προς τις ναυτιλιακές ενώσεις, προκειμένου να διαπιστώσει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον αναφορικά με την ενεργοποίηση της γραμμής για τη διασύνδεση Ελλάδος και Κύπρου.

Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις καλούνται να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στα πλαίσια της επικείμενης υποβολής κοινής πρότασης έργων από την Ελλάδα και την Κύπρο, σε ανταπόκριση στην πρόσκληση που δημοσιεύθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και την ανάπτυξη των θαλάσσιων λεωφόρων.

Συγκεκριμένα, μετά την υπογραφή σχετικού Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου, συμφωνήθηκε από πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες των δύο χωρών η υποβολή κοινής πρότασης έργου συνολικής δαπάνης 15 εκ. Ευρώ για τη μεταφορική σύνδεση και την ανάπτυξη υποδομής της θαλάσσιας λεωφόρου Ελλάδος – Κύπρου, και συγκεκριμένα τη θαλάσσια σύνδεση των λιμένων Πειραιά, Ηρακλείου και Λεμεσού και τη δημιουργία βασικών υποδομών, για το οποίο προβλέπεται Κοινοτική συμμετοχή μέχρι 20%.

Με το προτεινόμενο έργο διανοίγονται ουσιαστικές δυνατότητες για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των Ελληνικών και Κυπριακών λιμένων μέσω της πραγματοποίησης μεγάλων έργων υποδομών, αλλά και για την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου στα πλαίσια της προώθησης της Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και των συνδυασμένων μεταφορών στην περιοχή της Μεσογείου.

Ενδιαφέρον για τη γραμμή Ελλάδος – Κύπρου έχουν εκδηλώσει μέχρι σήμερα η Ναυτιλιακή εταιρεία Α.Ν.Ε.Κ. και ο Κυπριακός Όμιλος Λούη. Εφόσον η πρόταση εγκριθεί, θα ακολουθηθούν επακριβώς οι κοινοτικές διαδικασίες που προβλέπονται για την επιλογή του μεταφορέα και τη διάθεση των Κοινοτικών κονδυλίων για αρχικά έξοδα ενεργοποίησης (start up aid) διάρκειας δύο χρόνων.

Από την ιστοσελίδα του ΥΕΝ.

Επιβεβαίωση λοιπόν του άρθρου της Ναυτεμπορικής από το ΥΕΝ.

Εγώ ξέρω ότι η συγκεκριμένη ακτοπλοική σύνδεση έχει πραγματοποιηθεί από διάφορες εταιρίες με πλοία χαμηλού κόστους αλλά πήγαν κατα διαόλου.

Μόνο το ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ παρέμεινε για κάμποσα χρόνια αλλά κι αυτό δεν αντικαταστα΄θηκε μετά την πώληση του για σκραπ.

Αυτά συνηγορούν ότι αυτή η γραμμή δεν ήταν και κανένα φιλέτο.

Βέβαια δεν ξέρουμε τι μπορεί να γίνει αν την γραμμή εκμεταλευετεί ένας μεγαλός όμιλος.

Πάντως η ΑΝΕΚ καλύτερα να κοιτάξει τα του οίκου της που δεν πηγαίνουν καλά όπως λέει κι ο proud ionian ενώ ο Λούης δεν έχει εμπειρία από ακτοπλοία χωρίς όμως αυτό να προεξοφλά δυσμενή κατάληξη του εγχειρηματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερα το Αegean Star δεμενο στη Μερζαριο(εκει που δενουν τα ρο-ρο της Grimaldi για οσους δεν τους λεει κατι το ονομα του ντοκου), και υποθετω πως θα εχουμε ειτε αποψε το βραδι, ειτε αυριο το βραδι αναχωρηση για Κυπρο μια και δεν φευγουν γραμμες εσωτερικου απο κει. Το ενδιαφερον ειναι πως λιγο παραπερα ειναι δεμενο το Ιον της Salamis που σιγουρα εχει αναχωρηση σημερα. Αν τελικα τα πλοια αναχωρησουν μαζι σημερα, θα εχει ενδιαφερον να μαθουμε την κινηση τους. Με το ματι παντως, εξω απο το Ιον ειχε δεκαδες ψυγεια "Ολυμπιας" που διακινουν φρουτα και λαχανικα απο την Κυπρο. Η ΑΝΕΚ θα εχει σιγουρα σκληρο ανταγωνισμο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά συνηγορούν ότι αυτή η γραμμή δεν ήταν και κανένα φιλέτο.

Και που πήγα με το SILVER PALOMA και που γύρισα με το IONIAN FANTASY του Στρίντζη, τα καράβια ηταν ''πίτα''!

Ακόμα και φίλοι Κύπριοι, αναρωτιώνται, γιατι κόπηκε η γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

2 η 3 χρονια η ΔΑΝΕ το ειχε καθε παρ/υη πρωι απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - ΛΕΜΕΣΟ .....

Θυμαμαι πηγαινα απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ διακοπες και το πλοιο ηταν σχεδον γεματο , στο ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ κατεβηκαμε καμια 60 ατομα (με το ζορι)

Και απορησα οταν το εκοψε το δρομολογιο.......

Link to comment
Share on other sites

Παλαιοτερα επι Silver Paloma, Ionian Fantasy αλλα ακομα και μεχρι τα Νησος Κυπρος/Βεργινα η γραμμη ηταν ΡΟΔΟΣ-Λεμεσσος-ΧΑΙΦΑ. Τωρα πια απ' οσο γνωριζω υπαρχει μονο η Λεμεσσος. Και αν για τη Ροδο δεν μπορουσαν να παρουν επιβατες απο Πειραια λογω καμποταζ, επαιρναν στο ανεβασμα απο Κυπρο και Ισραηλ. Μην ξεχναμε αλλωστε και το θρησκευτικο τουρισμο του προς Ισραηλ. Τελικα σημερα αναχωρησαν και τα δυο πλοια με διαφορα μισης ωρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Αποψε, οπως και καθε Δευτερα ειχαμε αναχωρησεις τοσο του Aegean Pearl, οσο και του Maria G για Κυπρο και Ισραηλ. Απ' οτι μπορεσα να διακρινω, υπηρχε πολυ μεγαλη κινηση και στα δυο πλοια, κυριως απο ψυγεια αλλα και γενικο φορτιο.

Link to comment
Share on other sites

2 η 3 χρονια η ΔΑΝΕ το ειχε καθε παρ/υη πρωι απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ - ΛΕΜΕΣΟ .....

Θυμαμαι πηγαινα απο ΡΟΔΟ - ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ διακοπες και το πλοιο ηταν σχεδον γεματο , στο ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ κατεβηκαμε καμια 60 ατομα (με το ζορι)

Και απορησα οταν το εκοψε το δρομολογιο.......

Για την ιστορια υπηρχε και προσεγγιση στη Αστυπαλαια στα συγγεκριμενα δρομολογια που αναφερεις..Τωρα το γιατι τα κοψανε...μακαρι να μας το ελεγε καποιος...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ποιός συμπάσχων θα μας πεί άν πράγματι υπάρχουν δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ για Κύπρο ή αν τυχόν θα ξεκινήσει κάποιο καράβι για το καλοκαίρι; Σε κάποιο μήνυμα πήρε προ ημερών κάτι το μάτι μου, αλλά δεν ήταν στο παρόν topic.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον georgios express αναφέρεσαι σε ένα μήνυμά μου που έλεγε για το Princessa Marissa έτσι?

Μου το είπε κάποιος από την εταιρία, αλλά δεν έχω βρει τίποτα σχετικό... Τώρα ή δεν έχει ακόμα ξεκινήσει και θα ξεκινήσει μέχρι το καλοκαίρι ή είναι "μούφα".

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα.

Και ενώ στο site www.louiscruises.com δεν αναφέρεται τίποτα, στο www.louisgroup.com υπάρχει ανακοίνωση της εταιρίας ότι από τις 23/6 μέχρι και την 1/9 θα αναχωρεί από Κύπρο κάθε Παρασκευή για Ρόδο και κάθε Δευτέρα για Πειραιά το Princessa Marissa το οποίο θα μεταφέρει και Ι.Χ.

Να δούμε από κίνηση τι θα γίνεται, αν και απ' ότι λέγαμε πιο παλιά είχε πολλή δουλειά....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Υπάρχει κανένα δικό μας πλοίο κατά Χάϊφα μεριά? Γιατί εκεί κάτω υπάρχει ναυτικός αποκλεισμός του Λιβάνου και στη ΧάΙφα έπεσαν 2 πύραυλοι από την Χετζμπολάχ, η οποία όμως το αρνείται. Περισσότερα εδώ

_41884216_lebanon2_map416.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...