El Greco Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 se ayto to link fenonte ta plia tis Corsica stin Savona, Porto vado, gia 5 deyterolepta fenete kai to Vera me ta nea Siniala Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIDO Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Προσωπικα πιστευω οτι το σαρντινια ειναι μια χαρα καραβι και ειναι και ομορφο!Ας ερθει με το καλο και οι κακοπροαιρετοι μπορουν να περιμενουν να δουνε τι θα γινει.Η ακτοπλοια ειναι ρουλετα,το αριαδνη επενδυση πολλων εκ ευρο και παει αδριατικη χωρις πισινες καζινο και με τον κοσμο να κοβει βολτες μεσα απο τα πουλμαν.Για να δουμε αν οι λογικες κινησεις αποδιδουν καλυτερα απο τις ολιγον μπαροκ! Ο καθένας βλέπει τα πράγματα όμορφα ή άσχημα ανάλογα με την προσωπική του αισθητική, κι αυτό είναι θεμιτό. Επίσης, η έλλειψη της πισίνας από το Αριάδνη για τα ταξίδια της Ιτάλίας το Γενάρη και το Φλεβάρη, ενδεχομένως είναι ένα πρόβλημα, όπως πρόβλημα αποτελεί και η έλλειψη ρουλέτας και μπλακ τζακ. Αυτό όμως που είναι πραγματικά ανυπόφορο, είναι το στριμωξίδι στο Αριάδνη. Βλέπετε, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Το καράβι καλώς θα κάνει να έλθει. Όμορφο-άσχημο, αυτό είναι. Οι προτιμήσεις των επιβατών θα επικεντρωθούν σε άλλα χαρακτηριστικά, που μάλλον δεν έχει να κάνει με την προσωπική μας αισθητική και δεν μπορούμε να τους κατηγορήσουμε γι΄ αυτό. Εκείνο που με κάνει να αισθάνομαι άβολα (αν υποτεθεί ότι ενδιαφέρει η άπαψή μου), είναι ο μεσσιανισμός που έχει καλλιεργηθεί εν σχέσει με την Kallisti Ferries και τα καράβια της. Δεν είναι δα και η πρώτη Εταιρεία που έρχεται στην ακτοπλοϊα μας, ούτε έρχονται οι κλώνοι των Minoan Palaces στην Σάμο. Επειδή στο παρελθόν ήμουν επιφυλακτικός έως επικριτικός για πλοία και Εταιρείες που δραστηριοποιούνται ήδη στη γραμμή, δικαιούμαι νομίζω να πιστεύω, ότι η Kallisti και τα πλοία της πρέπει να δοκιμασθούν, να αποδείξουν ότι δεν είναι κομήτες, να προσφέρουν στα νησιά αυτά που οι ανταγωνιστές της πρόσφεραν επί δεκαετίες, και μετά αν όλα είναι ΟΚ, όλοι VERA... ΥΓ. CEIII όχι, καθότι της παλαιάς σχολής Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Ενσταση φίλε orestis. Απο την συνημμένη airphoto και τα απόνερα που βγάζει,δεν είναι καθόλου αργό.Οταν βέβαια το δείς και απο μέσα,τότε θα αλλάξεις γνώμη. Σίγουρα θα αλλάξει τα δεδομένα στην γραμμή μας.Και βέβαια ξεχνάς ότι απο τις αρχές του έτους,θα το αλλάξει με το SARDINIA REGINA με τα 500 κρεβάτια,το cinema,μπορεί και live music.Δεν κατηγόρησα ποτέ τον ΠΗΓΑΣΟ. Αλλά εσωτερικά φίλε χάνει.Δεν φταίει ο μονοτίμονος βάπορας,η εταιρεία που τον παράτησε φταίει.Κι αν είναι αλήθεια τα σενάρια για πώληση,θα γίνει της αγίας και ενδόξου Αθηνάς,για λέω ψέμματα. Υπομονή το 8 θα είναι και μεγαλύτερο και καλύτερο του 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cpt_hcp Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Εσυ απο τα απονερα καταλαβες οτι τρεχειμαλλον εχει σουελ και σκαει και πεταει πολλα απο δαυτα για αυτο μπερδευεσε Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 Απο την συνημμένη airphoto και τα απόνερα που βγάζει,δεν είναι καθόλου αργό. Απο τα trials στην Ιταλία,αποδείχθηκε απο τους 2 πλοιάρχους που πήγαν ότι το πλοίο δεν βγάζει παραπάνω απο 17,5 μίλια. Τελικά, φίλε μου ΜΥΚΗΝΑΙ, τι από τα δύο ισχύει? Εκτός και εάν θεωρείς τα max 17,5 μίλια καλή ταχύτητα. Εάν τα συγκρίνεις με τα πλοία της GA, ίσως έχεις δίκαιο. Με απόλυτα μεγέθη -και εν έτει 2007- δεν νομίζω ότι έχεις δίκαιο. ΥΓ. Συμφωνώ απολύτως με τον georgios express ότι στην όλη υπόθεση εκείνο που ενοχλεί αφόρητα είναι "ο μεσσιανισμός που έχει καλλιεργηθεί". Και αυτός ο -προκλητικός- "μεσσιανισμός" είναι που δημιουργεί τις έντονες αντιδράσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Πριν απο κανενα 20 λεπτο ξεκινησε το πλοιο απο τη Σαβονα με προορισμο τον Πειραια. Αντε με το καλο να ερθει καλο ταξιδι να χει και να κανει χαρουμενους τους επιβατες της γραμμης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Πιθανοτερη ημερομηνια εναρξης δρομολογιων η 4η Δεκεμβριου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Τι γίνεται τελικά? Το πλοίο φαίνεται να είναι ακόμα και σήμερα το πρωί στη Savona. Αναβλήθηκε ο απόπλους ή οι Αρχές της Savona άρχισαν να μιμούνται τις Αρχές της Safaga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Μάλλον μιμούνται τις αρχές τις Σαφάγκα διότι το βαπόρι ΄σίγουρα έχει ξεκινήσει κι αύριο πρωί με βάση ότι περίπου χρειαζεται 65 ώρες αναμένεται στα μέρη μας και πιθανότατα να δέσει στον νέο μόλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Τελικά θα δέσει στην πύλη Ε1 αύριο πρωί θα κάνει ένα δοκιμαστικό μέσα στις επόμενες ημέρες και κατόπιν θα πάει στον νέο μώλο για ολοκλήρωση κάποιων εργασιών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KARAVI Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Πρέπει να καταλάβουμε οτι στο κατω-κατω είναι ενα πλοίο που θα εξυπυρετησει την γραμμή ωραίο-άσχημο και αυτά που γίνονται με τα πλοία που έρχονται απο εξωτερικό σε τελική ανάλυση βοηθάνε τα νησιά ας πούμε τον νησιώτη οτι ερχεται καράβι και θα δούμε την χαρά του, βέβαια το ξαναλέω βαπορίσιες γραμμές θα βλέπουμε 1 στις 10 και αυτό ειναι σημείο των καιρών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
captmimis Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Στο Ais παραπλεει στον Αργολικο κολπο και ανεβαινει με 18,2 κν service speed θα μεινει στην ραδα μεχρι το πρωι και θα δεσει στην Ε9 ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Εσυ απο τα απονερα καταλαβες οτι τρεχειμαλλον εχει σουελ και σκαει και πεταει πολλα απο δαυτα για αυτο μπερδευεσε Μάλλον το ais..... μπερδεύτηκε απο το σουέλ που έχει ο αργολικός και τώρα δείχνει 18,5 μίλια.Τί να πώ,ευτυχώς που υπάρχουν και οι μάρτυρες.Ούτε στα νιάτα του δεν έβγαζε τόσα μίλια.Αλλο Ιταλός και άλλο Ελληναράς capt.Εκεί ειναι η διαφορά.The Samos and Ikaria Island's WELCOMES Capt.NICOS and you crew. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meganisi Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Μάλλον το ais..... μπερδεύτηκε απο το σουέλ που έχει ο αργολικός και τώρα δείχνει 18,5 μίλια.Τί να πώ,ευτυχώς που υπάρχουν και οι μάρτυρες.Ούτε στα νιάτα του δεν έβγαζε τόσα μίλια.Αλλο Ιταλός και άλλο Ελληναράς capt.Εκεί ειναι η διαφορά.The Samos and Ikaria Island's WELCOMES Capt.NICOS and you crew. Name SARDINIA VERA Callsign: IBWV MMSI: 247392000 IMO: 7360617 Status: Underway Dest: PIRAEUS ETA: Nov13 06:00 Type: Passenger Speed/Dir: 17.5 kts / 24 Size: 120m x 23m x 5.3m Received: 2007-11-12 20:57:04UTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 ...Αλλο Ιταλός και άλλο Ελληναράς capt.... Φίλε Μυκήναι ''για όνομα....'', που θα έλεγε και ο Λαζόπουλος. Φαντάζομαι θα αστειεύεσαι... Δηλαδή τι κάνει ο Ελληναράς κάπτεν και πάει πιο γρήγορα το πλοίο ? Πετάλι..... ??? :D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Πάντως τώρα το δίνει 17.7 knots. Κάπου εκεί νομίζω θα πηγαίνει Φίλοι μου μην βιάζεστε για το πόσο θα πηγαίνει το βαπόρι.Συνήθως τα πλοία που έρχονται από παραλαβή στην Ελλάδα για λόγους οικονομίας πλέουν με συντηρητική κατανάλωση. Από την άλλη βέβαια είναι τελείως ξεφόρτωτα. Και φυσικά πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι το βαπόρι δεν σκοτείζεται να φτάσει για να προλάβει κάποιο προγραμματισμένο δρομολόγιο απλά θα φτάσει ότι ώρα θέλουν εκείνοι και για να μπει στο λιμάνι ούτως ή αλλως νομίζω ότι θα χρειαστεί πλοηγό λόγω ξένης σημαίας και μη πιστοποίησης και επιθεώρησης ακόμα από τις Ελληνικές αρχές που αυτό θα γίνει το πρωί. Άρα η ταχύτητα αυτή είναι τελείως στο περίπου και δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Μπορεί και να πηγαίνει τόσο μπορεί και περισσότερο μπορεί και λιγότερο.Όταν με το καλό ξεκινήσει δρομολόγια θα έχουμε σαφή εικόνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Παιδια για ηρεμηστε λιγο και μην εχετε σαν ευαγγελιο το aisgreece. Οι ταχυτητες και τα στοιχεια του αν τα συγκρινω με το Aislive χανουν. Ελεος πια με το βαπορι. Αφηστε το με το καλο να ερθει να ξεκινησει και εχουμε ενα χειμωνα να λεμε αν μπαινει αν δε μπαινει αν παιρνει κοσμο αν δεν παιρνει αν τρεχει η αν ειναι αργο. Εγω δεν το εχω δει ακομα το βαπορι και με τοσα και τοσα που εχω διαβασει εδω μεσα αλλα σωστα και αλλα τελειως ακυρα το εχω σιχαθει ειλικρινα. Πως ενα βαπορι που το βλεπω απο τη μερα που εφυγε απο τη Σαβονα να πηγαινει απο 17,2 μεχρι 17,9 που στα δοκιμαστικα που εκανε αδειο επιασε 18 να πηγαινει ξαφνικα με 19 με 20 και με 22 τι να πω. Μπραβο στο πληρωμα. Ας πει και σε μενα τι εκανε να μη βαζω μπροστα τη μηχανη στο καικι τωρα που το πετρελαιο ειναι στα υψη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 To βαπόρι μπήκε στο λιμάνι από την ράδα που ήταν από χτες το βράδυ και μόλις έδεσε στα 200αρια. Καλως μας ήρθε ,καλοτάξιδο να είναι αυτό κι ο πλοίαρχος του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Σαν πραγματικός shipfriend άψηφησα την απογευματινή βρόχη Να λοιπόν το νέο καμάρι δεμένο στα 200άρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS ZEDROS Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΣΦΗΡΙΞΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ CORSICA ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ...ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΛΕΝΑ... ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΟΥΛ. 20 ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛ. 200 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ 4 ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ ΓΚΑΡΑΖ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ Φ/Γ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΙς ΦΩΤΟ. ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Εντυπωσιακό ως προς τη χωρητικότητα μπορεί να είναι αλλά καραβολατρικά είναι ένα ασχημόπαπο επιεικώς Link to comment Share on other sites More sharing options...
KARAVI Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Εγώ αυτό θα πω μόνο: καλοτάξιδο και καλές θάλασσες και ο Αγιος Νικόλαος στην πλώρη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Οτι και να λέτε,ομόρφυνε ο Πειραιάς.Σ όσους αρέσουμε ...που λέει και η Γαλάνη.Αλλωστε τόχω ξαναγράψει.Προσωρινή θα είναι η δρομολόγησή του. Με το νέο έτος θα έχουμε αλλαγή βάρδιας με το ....κρουαζιερόπλοιο.Ευχαριστούμε stefanos για τη φωτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 Να πηγαίνει η Ρεγκίνα Ανατολικά και η Βέρα Δυτικά να μην την βλέπει ο Στέφανος και συγχίζεται... Παρόλω που δεν είναι ...μΠλέ .... δεν μπορεί να το χονέψει κι αυτό. Εγώ μια χαρά το βρίσκω και εύχομαι καλοτάξειδο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now