Jump to content
Shipfriends

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)


Recommended Posts

Σύμφωνα με τα δρομολόγια που εμφανίζονται στο site της εταιρείας, το πλοίο ξεκινάει 13/6 και την καλοκαιρινή περίοδο θα κάνει 3 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα. Δεν είναι λίγα για καλοκαίρι;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 414
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ! Μια φορά επιτέλους που συμφωνούμε.

Επιτέλους να ξεκινήσει το τιμημένο όχι γιατί θέλω να πάω στην Ικαρία (έτσι κι αλλιώς με το ΜΥΚΟΝΟΣ θα πάω αν χρειαστεί και το λέω) αλλά γιατί βαρέθηκα να διαβάζω ...πραγματα όπως τα κοκκινισμένα παρα κάτω.

Αραγε θα ήθελαν οι κύριοι του ΥΕΝ, να πιάσουν οι Ιταλοί όλα τα Ελληνικά που προσεγγίζουν Ιταλικά λιμάνια και να τους επιβάλλουν "Ιταλική Στοκχόλμη", δηλαδή sponsons; Πολύ θα μου άρεσε.

Γιατί πριν κανεις αυτό το ποστ θα έπρεπε να μπεις στον κόπο να σκεφτείς ή έστω να ψάξεις στο φόρουμ και να θυμηθείς πόσα ελληνικά και πόσες φορές τα έχουν σταματήσει οι Ιταλοί στο Μπάρι και στο Μπρίντιζι. Προσπερνώ λοιπόν το ότι έχεις συνδέσει την Στοκχόλμη αποκλειστικά με τα sponsons (μάλλον επειδή έχει το VERA) και απλά σου θυμίζω ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΝΤΑΛΙΑΝΑ, IONIAN QUEEN κτλ. Τώρα αν θες να σταματήσουν και τα παλάτια ή τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ στην Αγκώνα τότε μάλλον με τη χαρά θα μείνεις γιατί αν μη τι άλλο αυτά φρόντισαν να τα εναρμονίσουν εκ κατασκευής και οι εταιρείες τους φροντίζουν ώστε να μην μπορεί κανείς να τους βρει ούτε ένα ψεγάδι..

Αλλά ακόμα και για τα εντός συνόρων όλα όσα σταμάτησαν, δεν ξέρω αν εναρμονίστηκαν πλήρως αλλά έστω για τα μάτια του κόσμου βάλανε τουλάχιστον πόρτες στο γκαράζ. Κάτι για το οποίο στο VERA δεν μπήκανε καν στον κόπο να το κάνουν και με πιο τρανή απόδειξη ότι το περάσανε στο σύστημα ενώ θα έπρεπε να ξέρουν εκ των προτέρων ότι δεν πρόκειται να ξεκινήσει.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

...ναι αλλά θα κάθετε το Σάββατο;Εκτός κι αν κάνει κανένα κοντινό μέχρι ΧΙΟ για τίποτα φορτηγά.Αλλά πάλι τόσα φορτηγά θα μένουν μέσα τόσες ώρες;Κάνει,δεν κάνει;Γιατί δεν γυρίζει στο δρομολόγιο του ΠΗΓΑΣΟΣ το Σάββατο;Αλλά πάλι θα προκάνει; Ξύλο πολύ βλέπω να πέφτει στο λιμάνι.

Διανυκτέρευση Σαββάτου:Sardinia vera,Corsica,Σαμοθράκη,Μύκονος και κανένα.. πολεμικό έτσι για γαρνιτούρα.Κι άμα στο Μαλαγάρι είναι κανά 2 φορτηγά τί γίνεται;Mάλλον το γρίφο θα μας τον λύσει ο capt.mimis.

Eίναι μανούλα σ'αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρούμε ότι στα δρομολόγια απουσιάζει η Νάξος η οποία εμφανιζόταν στα δρομολόγια τα οποία είχαν αναρτηθεί αλλά δεν εκτελέστηκαν τελικά τον περασμένο Μάρτιο.

Τι άλλαξε από τότε και κόπηκε η Νάξος?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Hθελε δεν ήθελε τις έβαλε τις πόρτες.Γιαυτό είναι στον Ν.Μ.Δ.

Συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις .....κι ας φέρει την περίφημη Κοινοτική Σημαία.Αραγε θα ήθελαν οι κύριοι του ΥΕΝ, να πιάσουν οι Ιταλοί όλα τα Ελληνικά που προσεγγίζουν Ιταλικά λιμάνια και να τους επιβάλλουν "Ιταλική Στοκχόλμη", δηλαδή sponsons;Πολύ θα μου άρεσε.Αλλά έτσι ήθελε..το μεγάλο αφεντικό του Πειραιά.

Τώρα τί σόι αεροστεγείς πόρτες είναι αυτές και τί μάζα νερού μπορούν να κρατήσουν,ώ μοι γένοιτο,όταν κλείνουν με σύρτες,όπως σ 'όλα τα μέχρι σήμερα παλαιά πλοία,και γιατί τα ponsosns δεν κάνουν την ίδια δουλειά, ναυπηγός δεν είμαι αλλά ούτε και ....μακάκας.

Εχω την εντυπωση οτι εχουμε μπερδεψει τα πραγματα λιγο, αλλο πραγμα το stockholm agreement αλλο πραγμα η eurosolas αλλο πραγμα η solas 90.

Ενω η τελευταια τεθηκε σε εφαρμογη το 1992 και απαιτουσε ο συντελεστης A/Amax να ειναι ισος η μεγαλυτερος του 1 πραγμα που σημαινε πολυ μεγαλυτερα περιθωρια επιβιωσης σε περιπτωση κατακλυσης στεγανων διαμερισματων, εν τουτοις αυτο δεν ενεπλεκε και την κατακλυση του γκαραζ.

Τα περισοτερα πλοια στην Ευρωπη αρχισαν απο τοτε και μετα να κανουν τροποποιησεις στα ταγκια τους και να αυξανουν τα περιθωρια επιβιωσημοητας αλλα αυτο πολλες φορες δεν εβγαινε στον υπολογισμο και ετσι αναγκαστηκαν να βαλουν sponsons για να μην χασουν στο τελος deadweight ήτοι φορτιο.

Μετα τα ESTONIA η τριμερης επιτροπη κατεληξε στο οτι τα ferries πρεπει να μπορουν να επιβιωνουν και μετα απο κατακλυση και στεγανων διαμερισματων αλλα και με κατακλυση στο κυριως γκαραζ (0,5μ αν δεν κανω λαθος).

Επειδη οι ελευθερες επιφανειες ειναι πολυ μεγαλες και ο υπολογισμος δεν βγαινει εκει ερχονται οι πορτες οι οποιες παρεπιπτοντως ειναι υδατοστεγεις και οχι αεροστεγεις:)

Στα περισοτερα πλοια, οταν οι χωρες μελη υοθετησαν το stockholm agreement

αναγκαστηκαν να βαλουν και πορτες για να βγει ο υπολογισμος, προφανως και το SARDINIA VERA επεσε σε αυτην την περιπτωση

Τωρα γιατι η Ελλαδα με την υοθετηση της Στοκχολμης καταργησε την 35ετια, ενω οι υπολοιποι μεσογειακοι γειτονες θα την εφαρμοσουν το 2010 εκει ειναι αλλη ιστορια.

Εμπλοκη νομων και κανονισμων που προκαλει δυσλειτουργια ειναι αληθεια οτι υπαρχει, αλλα των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν.

Link to comment
Share on other sites

...άλλο λοιπόν το stockholm agreement ,άλλο πράγμα η eurosolas άλλο πράγμα η solas 90 ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ PORT STATE CONTROL φίλε george.Tα πλοία που έγραψες έφαγαν τις γνωστές παρατηρήσεις,τις έφτιαξαν και δούλεψαν.Οσα δεν τις έφτιαξαν έφυγαν και δουλεύουν στην Ελλάδα.Σωστά;Εδώ μπέρδεψες τη συνθήκη,με τις παρατηρήσεις,το απο πότε εφαρμόζεται η περίφημη συνθήκη ΕΑΝ ΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ,τα 2 Π.Δ του 2006 που έχω ανεβάσει στο post "Νομοθεσία της ΕΕ" και αναφέρουν σαφέστατα καταληκτική ημερομηνία 31/10/2010 για τα πριν το 2000 πλοία και ξέχασες κυρίως τα προηγούμενα δρομολόγια του καραβιού,στην Αγγλία-Γερμανία-Ιταλία,όλα κράτη -ιδρυτικά μέλη.Εκεί τα αντίστοιχα υπουργεία άραγε δεν ενδιαφέρονται για την ζωή των επιβατών και ενδιαφέρονται μόνο στην Ελλάδα; Επανέρχομαι ξανά και ρωτώ,δηλώνοντας ότι δεν είμαι διπλωματούχος ναυπηγός:Οι υδατοστεγείς πόρτες και όχι οι αεροστεγείς πόρτες,που όταν κλείνουν και στηρίζονται σε 2 πύρους και όχι σε υδραυλικό σύστημα,είναι ικανοί οι 2 αυτοί πύροι να συγκρατήσουν τόσους τόνους μάζας ύδατος, που υποτίθεται θα μπαίνει ανεξέλεγκτα με 9 μποφώρ; Εκτός κι αν μου αποδείξετε ότι σε όσα πλοία έχουν μπεί αυτές οι πόρτες,κλείνουν αυτόματα με υδραυλική υποστήριξη που είναι ικανή να κρατήσει στεγνό το καράβι.Αραγε συγκρίνοντας το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με το ΒΕΡΑ,γεννιέται ένα ερώτημα.

Μπορεί το πρώτο να κάνει ελληνική ακτοπλοία;Σίγουρα με όλα τα ανωτέρω που γράφτηκαν,ΟΧΙ.Τότε γιατί κάνει διεθνή;και μάλιστα με σημαία Αγ.Βικεντίου;Στην Ηγουμενίτσα ισχύει άλλος νόμος; Αλλη αξία έχουν οι ζωές των Ελλήνων επιβατών και άλλη των ξένων;Μήπως κάποιοι έχουν αναγάγει σε επιστήμη είσπραξης €,τα 2 ναυάγια Estonia & samina;και βγάζουν κουστούμια προς γνώση και συμόρφωση; Και καλά για τα φέροντα την γαλανόλευκη,για τα πλοία με ξένη αλλά κοινοτική σημαία απο πότε η νομοθεσία είναι υπερκείμενη της ξένης και μάλιστα της κοινοτικής;Θα ήθελα απάντηση με αναφορά σε αρ.κοινοτικής οδηγίας ή αντίστροφα ελληνικό νόμο με αρ.ΦΕΚ προσαρμοσμένο στην Κοινοτική Νομοθεσία και εδώ είμαστε να τον διαβάσουμε λέξη-λέξη και να τον σχολιάσουμε.Ολα τα άλλα είναι... ευσεβείς πόθοι.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Διευκρινησεις:

H Ελλαδα ετσιθελικα κατηργησε την 35ετια αλλα με την απαιτηση της προωρης αν θελεις εφαρμογης της Στοκχολμης, προσωπικα διαφωνω , γιατι ειναι ναι μεν ενα βημα προς το καλυτερο η εφαρμογη, αλλα ασχετο με την ηλικια του πλοιου. Το πως η Ελλας το ορισε σαν κριτηριο ειναι ενα αλλο θεμα που χωραει μεγαλη κουβεντα.

Τα περι χειροκινητου κλεισιματος με βρισκουν απολυτως συμφωνο και θεωρω απαραδεκτο να τα δεχεται η οποιαδηποτε αρχη γιατι στην ουσια ειναι ανεφαρμοστο το να κλειστει ολη αυτη η μαζα με τα χερια.

Τα περι πειρων ειναι νομιζω ατοπο καθοτι αν μη τι αλλο οι πορτες δεν φτιαχνονται στου καζαντζη και κλεινουν με πειρακια απο το praktiker αλλα κατασκευαζονται βασει μελετης και εγκεκριμενου σχεδιου απο νηογνομωνα και αρχη. Εαν τωρα μερικοι καταφεραν να τις περσουν με πειρακια δοξα και τιμη σε αυτους που τις περασαν !!

Στα περι port state δεν σε καταλαβα ακριβως αλλα δεν πειραζει.

Οσο για το πλοιο αφου απο εκει ξεκινησε η κουβεντα, αν θυμαμαι καλα στο english channel δουλευε ναυλωμενο απο μια εταιρεια που το ειχε σαν ro-ro και οχι σαν Ε/Γ-Ο/Γ, λογικα θα επαιρνε λιγους οδηγους. Αν και δεν γνωριζω λεπτομερειες μηπως βασει αυτων των δεδομενων ο υπολογισμος του εβγαινε ενω εδω αντιμετωπισε την περιπτωση μεγαλου αριθμου επιβατων και εκει δεν εβγαινε ο υπολογισμος?? υποθεσεις κανω

Οσο για την Ιταλια το πλοιο απο οσο γνωριζουμε εκανε ακτοπλοϊα και εκει η εφαρμογη ειναι ως γνωστον το 2010.

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα δρομολόγια που εμφανίζονται στο site της εταιρείας, το πλοίο ξεκινάει 13/6 και την καλοκαιρινή περίοδο θα κάνει 3 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα. Δεν είναι λίγα για καλοκαίρι;

Μπορεί να κάνει και περισσότερα? Αντε να τα ανεβασει στα 4 μαξιμουμ...

Αλλωστε το πλοίο μπορεί ουσιαστικά να χτυπήσει κόσμο από το Μυκονος στα βραδινα γιατί στα ημερήσια υστερεί παρα πολύ

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την Ιταλια το πλοιο απο οσο γνωριζουμε εκανε ακτοπλοϊα και εκει η εφαρμογη ειναι ως γνωστον το 2010.

Οχι μόνο στην Ιταλία και σε όλη την Ευρώπη αλλά και σε μας με υπουργικές αποφάσεις ισχύουν απο το 2010 και το έχουμε αναφέρει παλαιότερα , βεβαια εδώ σε μας εφαρμόζονται κατα περίπτωση και συμφέροντα.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν και οι φανατικοι θαυμαστες της δεν το πηρανε χαμπαρι το βαπορι μετα απο ενα δοκιμαστικο μπηκε στον Πειραια και εδεσε στα 200αρια. Οχι δεν ειναι φαρσα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αφού είδες το δοκιμαστικό,σίγουρα θα είδες και το 18+ που έβγαλε κοντά στην Αίγινα να χαρούμε κι εμείς ...οι φανατικοί θαυμαστές της.

Ασε την άλλη Παρασκευή θα μας δείς,που ...θα παίζουμε μπάλλα μόνοι μας,όντας μονοπώλιο στη γραμμή.Πώς τα φέρνει όμως η ζωή καμμιά φορά....

Να γίνει η VERA η ...άσχημη το γρηγορότερο πλοίο για Ικαροσαμία.

Που νάρθει κι ο Σεπτέμβριος.Τότε θα έχουν αποδημήσει εις κύριον.... πολλοί.

Με τα πανιά που λέει και ο καπτάν- γάτος.

Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο να ειναι και τυχερο (αν και προσωπικα δεν μπορώ ουτε να την βλεπω πισω την Ιταλικη σημαια) , αλλα δεν το κατάλαβα αυτό που λες ''Που να ερθει και ο Σεπτέμβριος. Τοτέ θα εχουν αποδημήσει εις κυρίον... πολλοι'' . Αυτο ειναι μια τραγική κατασταση για την ακτοπλοϊα και το προβάλεις σαν κατι θετικό επειδή θα ειναί λιγότεροι στο παιχνίδι?

Link to comment
Share on other sites

Ασε την άλλη Παρασκευή θα μας δείς,που ...θα παίζουμε μπάλλα μόνοι μας,όντας μονοπώλιο στη γραμμή.Πώς τα φέρνει όμως η ζωή καμμιά φορά....

Να γίνει η VERA η ...άσχημη το γρηγορότερο πλοίο για Ικαροσαμία.

Δεν μπόρεσα να καταλάβω το μήνυμα σου: Ούτε πως θα προκύψει το μονοπώλιο, ούτε πως το Βέρα (αν και όταν ξεκινήσει) θα είναι το πιο γρήγορο πλοίο της γραμμής :confused:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πέρασα προχθές από το πλοίο και απλά δεν κουνιόταν φύλο!

Υποτείθεται ότι Παρασκευή έπρεπε να ξεκινήσει...

Στο ίδιο έργο θεατές πάλι;

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα μια φορά, η εταιρεία πέφτει έξω στην ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων του Sardinia Vera. Είχε πει το Μάρτιο ότι θα ξεκινούσε το πλοίο(είχε ανοίξει και τα πλάνα αλλά δεν ξεκίνησε), αυτή τη φορά τα διαφημίζει στο site της (για τις 13-06-08) αλλά ευτυχώς δεν είχε ανοίξει τα πλάνα της.

βλέπουμε και στο site της kallisti, SARDINIA VERA απο 13/06 Δευτέρα -Τετάρτη -Παρασκευή με μιά σφήνα του C.E.3

ΒΑΠΟΡΙΑ ΒΛΕΠΩ !!! ΚΟΣΜΟ ΔΕ ΒΛΕΠΩ!!!!!!

Εκτός από Κόσμο που δε βλέπεις, εγώ δεν είδα ούτε Πλοία:rolleyes::rolleyes:

Πάντως τώρα λένε ότι μπορεί να ξεκινήσει αυτή τη Παρασκευή (20-06-08) ή την Δευτέρα (23-06-08)??

Εγώ πάλι πέρασα προχθές από το πλοίο και απλά δεν κουνιόταν φύλο!

Επειδή τα φύλλα δεν κουνήθηκαν αρκετά,:D ίσως να ξεκινήσει με μειωμένο πρωτόκολλο:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Για Παρασκευή το αποκλείουμε το θέμα γιατί έφτασε και δεν υπάρχει νεώτερο.Δευτέρα ίσως πιο πιθανόν Τετάρτη πάει η δρομολόγησή του.

Για να δούμε τι θα γίνειB)

Link to comment
Share on other sites

Για Παρασκευή το αποκλείουμε το θέμα γιατί έφτασε και δεν υπάρχει νεώτερο.Δευτέρα ίσως πιο πιθανόν Τετάρτη πάει η δρομολόγησή του.Για να δούμε τι θα γίνειB)

Αν δεν ανοίξει τα δρομολόγια στο σύστημα,μην πιστεύεται τίποτα....Σίριαλ πια αυτή η δρομολόγηση.Απο Παρασκευή σε Παρασκευή κι απο Δευτέρα σε Δευτέρα. Απο επίσημα χείλη τα ακούμε,επίσημα τα γράφουμε και γίναμε γραφικοί. Αύριο θα τον ακούσουμε πάλι σε κάποιο ρ/σ να μας λέει για τη Δευτέρα 23/6.Μακάρι να είναι και η τελευταία δήλωση πριν την αναχώρηση.

Αμ θάναι;Τί την ήθελε την ημ/νία στην ιστοσελίδα;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το χειρότερο είναι ότι έχει καταντήσει κωμική αυτή η -συνεχώς εξαγγελλόμενη και ολοένα αναβάλλόμενη- δρομολόγηση του πλοίου. Στο τέλος δεν θα μπαίνει κανένας μέσα...γιατί κανένας δεν θα πιστεύει ότι θα ξεκινήσει. Άσε που εάν το δούν στο Ικάριο...θα το περάσουν για οφθαλμαπάτη...για αντικατοπτρισμό. Είναι απορίας άξιον...το πως τα κατάφεραν έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το χειρότερο είναι ότι έχει καταντήσει κωμική αυτή η -συνεχώς εξαγγελλόμενη και ολοένα αναβάλλόμενη- δρομολόγηση του πλοίου. Στο τέλος δεν θα μπαίνει κανένας μέσα...γιατί κανένας δεν θα πιστεύει ότι θα ξεκινήσει. Άσε που εάν το δούν στο Ικάριο...θα το περάσουν για οφθαλμαπάτη...για αντικατοπτρισμό. Είναι απορίας άξιον...το πως τα κατάφεραν έτσι.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΕΤΣΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΝΗΡΕΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΛΟΓΙΚΗ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΠΛΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΙΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΡΕΜΜΟΤΗΤΕΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Ο ΚΥΡ.ΣΠΑΝΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.:)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω χασει λιγο τη μπαλλα, το βαπορι ειναι ΟΚ με RINA και ιταλικη επιθεωρηση και τα οποια προβληματα εξακολουθουν να προερχονται απο την ελληνικη γραφειοκρατια και την δικη της ερμηνεια σε στοκχολμη/eurosolas;

αληθεια το χαρτι που περιμενουμε απο 24/3 ηρθε;

Link to comment
Share on other sites

Το περίφημο χαρτί απο την Ιταλία ήρθε αν θυμάμε καλά γρηγορότερα και απο τον ήχο, αλλά όπως γραφικά μας περιγράφεις περί Ελληνικής γραφειοκρατίας, μάλλον ακόμη το περιεργάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο εμπόδιο πάντως το Σάββατο,ήταν η ...Ιταλική επιθεώρηση.Το αν πέρασε ή όχι θα φανεί αυτή τη βδομάδα.Λέτε να κόπηκε και να ξαναδόσει εξετάσεις το Σεπτέμβριο;Βέρα η ....μεταξεταστέα.Ο ΤΙΤΛΟΣ. Χαθήκανε πια τα σκονάκια;Πολύ αυστηροί αυτοί οι Ιταλοί τελικά....

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη τοσο καιρο η ιταλικη επιθεωρηση του εδινε το ΟΚ και τωρα ξαφνικα την εκανε γυριστη; περιεργα πραγματα. τι εγινε δεν θελουν τα αυστηρα μετρα της ελληνικης επιθεωρησης;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...