Jump to content
Shipfriends

NIKOS ZEDROS

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ. ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΚΑΛΛΙΣΤΗ ΡΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ (CORSICA EXPRESS) ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΣΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΤΑ ΜΑΚΗΣ ΑΠΟ ΙΚΑΡΟΣΑΜΙΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΕΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΔΕ ΜΥΚΟΝΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ Η HELLENIC ΘΕΛΕΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΜΕΙ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΛΥΘΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ..
  2. Τι συμφέρον να έχει η Καλλίστη στη Χίο και από ποιον να πάρει μερίδιο μέσω Σάμου(
  3. Καταρχάς, μου κάνει τρομερή εντύπωση η υποστήριξη στον άνθρωπο του ΛΤ. απορώ, εγώ τα βλέπω τα μαύρα η μήπως εσείς λίγο...υποκειμενικά ή πολύ...ρομαντικά... Tα FENDERS στο Μαλαγάρι είναι κάτι παλιά λάστιχα και το ΛΤ αποκλείεται να έχει "λίγα λεφτά" κατά τη γνώμη μου. Επίσης έμαθα ότι το Μύκονος έχει από τη πρώτη μέρα καλύτερη αντιμετώπηση και προβολή από τα άλλα πλοία. είναι αδύνατον να πιστέψω ότι ο κεντρικός πράκτορας της Hellenic θα προασπίζεται τα συμφέροντα των άλλων εταιρειών απέναντι στο ΛΤ στο οποιο προεδρεύει ο ίδιος! διότι αν το κάνει αυτό, δηλαδή, αν αντιμετωπίζει τα πλοία της Hellenic, όπως τη ΣΑΟΣ, τη Καλλιστη, το Αγουδημο, ή όποιο άλλο είναι, εξίσου και ρίχνει την εταιρεία του χωρίς να κερδίζει από αλλού και να είναι και άμισθος πρόεδρος ΛΤ, τότε πάμε να τον ανακυρήξουμε άγιο! αλλά είναι too good to be true... Το κυριότερο όμως έναι ότι και μόνο την υποψία ότι υπάρχουν σε ένα πρόσωπο αυτές οι ιδιότητες δημιουργήται δεοντολογικό ασυμβίβαστο, και είμαι σίγουρος, λόγω της νομικής κατάρτιση μου, ότι εύκολα συμπεραίνεται και νομικό ασυμβίβαστο. Το ότι κανείς, όπως ανάφερε κάποιος φίλος παραπάνω, δεν το έχει καταγγείλει, δεν σημαίνει τίποτε απολύτως, καθότι σήμερα στην Ελλάδα, "τρέχουν" πολλά στραβά και ασυμβίβαστα και δεν έχουν ακόμα δει το φως της δημοσιότητας. Θα προτιμούσα Πρόεδρο ΛΤ, άνθρωπο μη-επιχειρηματία, αποτελεσματικό και με όραμα. Ομολογώ ότι το Θέμα αυτό μου κινήσε το ενδιαφέρον να μάθω κι άλλα πράγματα για τα λιμάνια Σάμου -Ικαρίας κτλ.
  4. καλα, γινεται προεδρος του ΛΤ να ειναι ο κεντρικος πρακτορας της κυριας ακτοπλοικης εταιρειας, και ιδιοκτητης αλλης που χρησιμοποιουν το κυριο λιμανι του νομου; δηλ. να ειναι ο κυριος πελατης, αμεσα και εμμεσα, του οργανισμου που προεδρευει; ποιος εγγυατε την ισοτιμη μεταχειρηση των αλλων εταιρειων απο το προεδρο του ΛΤ που ταυτοχρονα ειναι εκ των πραγματων οι κυριες ανταγωνιστριες του; το να μιλησουμε περι διαπλοκης, μπορει και να ωχρεια μπροστα σε κατι τετοιο ιδιαιτερα αν ειναι και πολιτευτης του κομματος που "μαχεται τη διαφθορα και τη διαπλοκη"...
  5. ολα αυτα τα εργα ανεικουν στην ευθυνη του Λιμενικου Ταμειου. ποις ειναι εκει Προεδρος ΛΤ; προφανως εκει ειναι το προβλημα...
  6. ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ. ΣΦΗΡΙΞΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ CORSICA ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΟΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ...ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΛΕΝΑ... ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΟΥΛ. 20 ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛ. 200 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ 4 ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ ΓΚΑΡΑΖ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ Φ/Γ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΙς ΦΩΤΟ. ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.
  7. Πάντως το πλοίο δεν πέρνει σχεδόν τίποτε για Ικαροσαμία. Σήμερα Παρασκευή δε, πήρε καμιά 160 επιβ για Σύρο & Μύκονο και περίπου 80-90 για Ικαρία-Σάμο. Από φορτηγά τίποτε το τρομερό, 5-6 κομμάτια...το άλλο το Corsica έφυγε με τουλ. 250 επιβ. ??!!#@$%??
  8. ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΙΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΑΥΛΩΣΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΕ ΜΙΝΟΑΝ, ΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΧΑΝΙΑ ΕΝΤΟΣ 1-2 ΜΗΝΩΝ. Η HELLENIC (ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ) ΕΦΑΓΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΧΑΝΙΑ (Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ BLUE STAR) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΜΟ.. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΝΑΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ (?)
  9. Προφανώς επειδή έσκασε η καμπάνια μες το τριήμερο θα παίζουν όλα από αύριο..Οψόμεθα..
×
×
  • Create New...