Jump to content
Shipfriends

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)


Recommended Posts

  • Replies 414
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο αναχώρησε άπο τον Ν.Μ.Δ στις 11.40 περίπου με κατεύθυνση δυτική,ανέπτυξε ταχύτητα απο 10,5-16,6 (απο το syros-observer)έμεινε για λίγο στην μπούκα του λιμανιού και μπήκε περίπου στις 13.15 με κατεύθυνση στα 200άρια και πρυμνοδέτησε δίπλα στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,όπου βρίσκεται μέχρι τώρα.Το ότι δεν του ανοίγουν το σύστημα ακόμα,ρωτήστε το Υπουργείο για την όποια καθόλα άδικη καθυστέρηση.Τα ίδια είχαν γίνει και με το ταχύπλοο τον Ιούνιο όπου του άνοιξαν το πλάνο 3 ώρες πριν την πρώτη του αναχώρηση.Προς αναβολή το δρομολόγιο; ή βόλτα στο Αιγαίο για να ξοδεύουμε πετρέλαια; 15 μέρες με τη σημερινή,που οι Φούρνοι και ο Αγιος Κήρυκος δεν έχουν καράβι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ανεκτέλεστο το ...ΥΠΕΡ-σίγουρο δρομολόγιο,λόγω έλλειψης ...εγγράφων.Γραφειοκρατίας το ανάγνωσμα ή μου φαίνεται;

Απο Δευτέρας και ούτω....βοήσωμεν.

Captan mimis .....υπομονή,υπάρχουν και υπογλώσσια για την πίεση.

Καλό Σ/Κ.

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος το περίμενε το πλοίο στους Φούρνους αλλά ιδιαίτερα εμείς στην Ικαρία.. Υπάρχει πολύς κόσμος πλέον που θέλει να ταξιδεύει με την Kallisti Ferries αλλά δυστυχώς :( αναγκάζεται να ταξιδεύει με άλλες...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Memphis, καλώς ήρθες στην παρέα μας και σιδηροκέφαλος. Καλά και άγια τα όσα λες, αλλά δεν μας λες και το γιατί δεν έχει δρομολογηθεί ακόμα το πλοίο. Στην Ελλάδα έχει έρθει εδώ και 4 μήνες. Δεν είναι κρίμα κι άδικο να υποφέρει τόσος "πολύς κόσμος" και να είναι αναγκασμένος να ταξιδεύει με τα άθλια πλοία των άλλων εταιρειών...ή μάλλον -πλέον- της άλλης εταιρείας? Κρίμα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος το περίμενε το πλοίο στους Φούρνους αλλά ιδιαίτερα εμείς στην Ικαρία.. Υπάρχει πολύς κόσμος πλέον που θέλει να ταξιδεύει με την Kallisti Ferries αλλά δυστυχώς :( αναγκάζεται να ταξιδεύει με άλλες...

Φιλε Memphis καλως ηρθες και απο μενα!Υπομονη μεχρι την Δευτερα και μετα...ολοι οι ΙκαροΣαμιωτες η οι φιλο-Καλλιστιοι:D θα στοιβαζεστε στο VERA(και αργοτερα και στο ταχυπλοο)και ετσι θα γυρισετε την πλατη στην αλλη εταιρια να ηρεμησετε επιτελους!

Εγω σας το ευχομαι παντως,να διωξετε το νεοτευκτο(τεσπα 3χρονων πλοιο)γιατι υπαρχουν αλλοι 'παραξενοι' που το γουσταρουν στις γραμμες τους....

Sorry για την ειρωνια απλα αδυνατω να καταλαβω την απεχθεια για την 'αλλη' εταιρια και το 'αλλο' πλοιο....B)

Link to comment
Share on other sites

Κατά την προετοιμασία/μετασκευή/προσαρμογή του πλοίου έγιναν αρκετά λάθη ή αβλεψίες που είχαν ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της δρομολόγησης του. Λογικό είναι γιατί κάθε αρχή και δύσκολη. Αυτή είναι η πραγματική αιτία και όχι τα σενάρια διαπλοκής ή τα καινούρια “ρούχα και παπούτσια” που φόρεσαν στο πλοίο…. :(

Σε αυτό το forum όσοι γράφουν ή απλά παρακολουθούν έχουν μια γνώση του χώρου (ο οποίος είναι μικρός άλλωστε) και σίγουρα δεν τρώνε κουτόχορτο…

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Memphis καλως ηρθες και απο μενα!Υπομονη μεχρι την Δευτερα και μετα...ολοι οι ΙκαροΣαμιωτες η οι φιλο-ΚαλλιστιοιB) θα στοιβαζεστε στο VERA(και αργοτερα και στο ταχυπλοο)και ετσι θα γυρισετε την πλατη στην αλλη εταιρια να ηρεμησετε επιτελους!

Εγω σας το ευχομαι παντως,να διωξετε το νεοτευκτο(τεσπα 3χρονων πλοιο)γιατι υπαρχουν αλλοι 'παραξενοι' που το γουσταρουν στις γραμμες τους....

Sorry για την ειρωνια απλα αδυνατω να καταλαβω την απεχθεια για την 'αλλη' εταιρια και το 'αλλο' πλοιο....:(

Γιατί θα διώξουμε το νεότευκτο;Γεμάτο έρχεται-γεμάτο φεύγει.Απλά οι Φούρνοι δεν έχουν την δική σου πολυτέλεια να ταξιδεύουν με νεότευκτα που απαξιώνουν τα μικρά νησιά.

Είναι λοιπόν δίκαιο και λογικό να παραπονιέται ένα νότευκτο...μέλος, γιατί δεν έκανε το δρομολόγιο ένα <<μπαούλο>> που θα τους κάνει την τιμή να πιάσει Ικαρία & Φούρνους, μετά απο 17 μέρες.Η απέχθεια,παρότι δεν κατάλαβες, λοιπόν απευθύνεται στην άλλη εταιρεία που είναι η GA Ferries και το άλλο πλοίο είναι το ΜΙΛΕΝΑ που έφυγε δυστυχώς,αλλά τελικά η επιμονή της hsw να μην εξυπηρετήσει τους Φούρνους και τον Άγιο Κήρυκο τόσες μέρες,θα φέρει τελικά την γενική απέχθεια σε τέτοιες συμπεριφορές.

Καλοσώρισες memphis.Ο πατριώτης σου απο τη Δευτέρα σου έρχεται με ένα χλιδάτο για τα δεδομένα σου βάπορα,με φτηνές τιμές και σε ένα μήνα θα ξανάρθει και με το ταχύπλοο.Μέχρι τότε,αν σε ορισμένους δεν τους αρέσει ο ανταγωνισμός και θέλουν να είναι μονοπώλια, ας φύγουν.Κουτόχορτο ειδικά Σαμιώτες,Νικαριώτες και Φουρνιώτες σίγουρα δεν μασάμε.

Οχι τίποτα δηλαδή το ξεχωριστό,αλλά νά ετοιμάζεται για το νησί σου κι άλλο ταχύπλοο για το καλοκαίρι.Οπότε τί χολοσκάς;Δεν θα ξέρεις ....τί έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Sorry για την ειρωνια απλα αδυνατω να καταλαβω την απεχθεια για την 'αλλη' εταιρια και το 'αλλο' πλοιο....:(

Φίλε μου δεν υπάρχει απέχθεια για την άλλη εταιρεία απλά υπάρχει κάτι που λέγεται υποστήριξη για την kallisti ferries, και αυτό διότι η καταγωγή της οικογένειας Σπανού είναι από την Ικαρία και αυτό το γνωρίζουν όλοι.

Δεν είναι κρίμα κι άδικο να υποφέρει τόσος "πολύς κόσμος" και να είναι αναγκασμένος να ταξιδεύει με τα άθλια πλοία των άλλων εταιρειών...ή μάλλον -πλέον- της άλλης εταιρείας? Κρίμα είναι...

Εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι ταλαιπωρείται ο κόσμος, και εγώ προσωπικά ταλαιπωρούμε που είμαι κάτοικος Αγίου Κηρύκου. Έχουμε κάνει τόσες επιστολές και τηλ στην HSW για να στείλουν το Ν. Μύκονος στο λιμάνι μας, έστω μια φορά την εβδομάδα, και αυτοί αρνήθηκαν !! Δεν νομίζω λοιπόν να φταίει η εταιρεία Kallisti ferries που εδώ και 20 ημέρες δεν έχουμε δει πλοίο…

Ps: Καλώς σας βρήκα όλους, ένα μεγάλο μπράβο στους Διαχειριστές και συντονιστές για το πολύ καλό και λειτουργικό site.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε σήμερα τακτοποιήθηκαν τα χαρτιά του πλοίου.Αρα δεν έχει δρομολόγιο.

Τετάρτη ΑΠΕΡΓΙΑ.Απο Παρασκευή και βλέπουμε.Κάποιοι μας δουλεύουν; ή περιμένουν ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΚΥΚΛΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ και σωπαίνουν;

Το μόνο υπερ-σίγουρο είναι τα 2 δρομολόγια -αχταρμάς- του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ Τρίτη & Πέμπτη για εξυπηρέτηση των Φουρνιωτών.Κάτι...ψήνεται και θα το φάμε ΚΑΜΕΝΟ.

Link to comment
Share on other sites

προλαβαινει να παει και μια δεξαμενη μεχρι την παρασκευη να μην ξαναδεσει μετα.

αληθεια κυκλικα δρομολογια, σημαινει μονο σαμο & ικαρια; γιατι με την ταχυτητα του πλοιου κυκλικα δρομολογια πειραια ναξο ευδηλο αγιο κυρηκο φουρνους καρλοβασι βαθυ, λιγο δυσκολο το βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν ενοούσα το S.Vera.Σενάρια άκουσα στον Πειραιά και τόγραψα.

Και δεν θα αργήσει η εποχή που θα τα δούμε και αυτά,όσο ανεβαίνει το πετρέλαιο.Πάντως για το βαπόρι που δεν ξεκινάει ακόμα κάτι ΄πρόβλημα θα υπάρχει και κάπου θα κολάει γιατί γραφειοκρατίες,χαρτιά και τα ρέστα είναι ήδη μπαγιάτικα.Ας βρούν άλλη δικαιολογογία που να στέκει.Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος η δρομολόγηση του Sardinia Vera έχει γίνει μυστήριο, η εταιρεία ήδη είναι στο ...καναβάτσο, λόγω ελλείψεων στα έγγραφα και στις ειδικές απαιτήσεις -πιστοποιητικά -ευστάθειας,γιατί μπορεί να καταργήθηκε η 35ετία του Παπουτσή αλλά αναβαθμίσθηκε δεόντως η SOLAS 74, με τα Π.Δ: 344/03,52/05,66/05 & 124/06 που εναρμονίζουν μεν την Ελλάδα με τις οδηγίες 1998/18, 2003/24 & 2003/25/ΕΚ αλλά χρειάζονται, εις την λαικήν ..άντερα.Πάντως το βαπόρι σώζετε.

Καλό θα ήταν ένα γερό διάβασμα,παρά τις 150+ σελίδες που απαιτούν πολλές ώρες.

Συνεπώς είναι προφανές πως δεν ισχύουν τα περί αδικαιολόγητης και άδικης καθυστέρησης από πλευράς του υπουργείου που ανέφερες την προηγούμενη εβδομάδα και μάλλον έρχεσαι στα λόγια μου.

Link to comment
Share on other sites

Oι εκτός χορού, παρακαλούνται να μην χορεύουν.

Φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ, τελευταίες πληροφορίες πιο επίσημες, ίσως είσαι κάπου απληροφόρητος,

μας λένε ότι λόγω Πάσχα των Δυτικών, αναμένετε έγραφο απο την Δύση το οποίο θα λύσει τα μέχρι τώρα σύνεφα στην υπόθεση. Βλέπεις το καλό ξεσκόνισμα του Υπουργείου κάτι βρήκε απο την χαρτούρα και το οποίο σύντομα λύνεται. Λέτε το πλοίο εκεί που ήταν να κυκλοφόραγε δίχως πιστοποιητικά? Απο την πολύ χαρτούρα κάποιο δεν θα ήρθε προς τα εδώ. Είνα κοντά η δρομολόγηση, μην ανυσηχείς.

Link to comment
Share on other sites

einai thema grafiokratias ta xartia toy ploiou einai se naytiko praktora ston peirea,oso gia to esoteriko tora teleytea poy mphka na paradoso ena dema htan allagmeno ola einai etoima mesa polla aeroporika eida 2 mpar kai polla synergeia na trexoyn pera dothe me trofodosies kai diafora ta mpar ta exei h everest ola,ekana mia bolta sto esoteriko toy

Link to comment
Share on other sites

Κατά την προετοιμασία/μετασκευή/προσαρμογή του πλοίου έγιναν αρκετά λάθη ή αβλεψίες που είχαν ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της δρομολόγησης του. Λογικό είναι γιατί κάθε αρχή και δύσκολη. Αυτή είναι η πραγματική αιτία και όχι τα σενάρια διαπλοκής ή τα καινούρια “ρούχα και παπούτσια” που φόρεσαν στο πλοίο…. ;)

Σε αυτό το forum όσοι γράφουν ή απλά παρακολουθούν έχουν μια γνώση του χώρου (ο οποίος είναι μικρός άλλωστε) και σίγουρα δεν τρώνε κουτόχορτο…

Σου έγραψα πριν 3 μέρες όλη την Ελληνική νομοθεσία της εναρμόνησης με αυτήν της ΕΕ,προκειμένου να τη διαβάσεις με την ησυχία σου και να μορφώσεις γνώμη.

Πάμε αν θέλεις σιγά-σιγά απο την αρχή για να καταλαβαίνουν και αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση σε νόμους και δεν θέλουν να βγάζουν τα μάτια τους με νομοθεσίες.

1)ΣΑΣ 18 /1/2008 Αποτελέσματα:

ΘΕΜΑ 19 Ετήσια δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ «SARDINIA VERA» από 11/2/08

έως 10/2/09 στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟΣ – (ΧΙΟΣ)

Ομόφωνα Θετική για ετήσια δρομολόγηση πλοίου:

α) με την προϋπόθεση της προσκόμισης των απαραίτητων δικαιολογητικών σύμφωνα με την αριθμ. 3332.2/01/17-01-06 ΚΥΑ

β) σύμφωνα με τις γενικές αρχές που έχουν τεθεί από το Συμβούλιο

γ) λαμβάνοντας υπόψη παρατηρήσεις Λιμενικών Αρχών.

2)ΚΥΑ 3332.2/01/17-01-06 Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 76/26.01.2006

Σε τί αναφέρεται:

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Αριθ. 3332.2/01/06

«Καθορισμός του τύπου και των στοιχείων της δήλωσης δρομολόγησης πλοίου, του περιεχομένου αυτής και των εγγράφων που συνυποβάλλονται με αυτήν>>ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ – ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ

ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α. Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερ νητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄ 98).

β. Των άρθρων, τρίτου, τέταρτου και έβδομου του ν.2932/2001 (ΦΕΚ Α΄145) «Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές –Σύσταση Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής – Μετα-

τροπή Λιμενικών Ταμείων σε Ανώνυμες Εταιρείες καιάλλες διατάξεις».

γ. Του Κανονισμού 3577/1992 (ΕΟΚ) για την εφαρμογή της αρχής της ελεύθερης κυκλοφορίας των υπηρεσιών στις θαλάσσιες μεταφορές στο εσωτερικό των κρατών μελών

κλπ,κλπ,................αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Για τη δρομολόγηση επιβατηγού και οχηματαγωγού πλοίου,επιβατηγού,ή φορτηγού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου τέταρτου και έβδομου του νόμου 2932/2001 όπως ισχύει υποβάλλεται στις αρμόδιες κατά περίπτωση Διευθύνσεις των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής δήλωση δρομολόγησης πλοίου συμπληρωμένη σύμφωνα με την συνημμένη στην παρούσα Δήλωση Δρομολόγησης Πλοίου,κλπ,κλπ.

Άρθρο 2

Τα δικαιολογητικά της συνδρομής των προϋποθέσεων του άρθρου τρίτου του ν. 2932/2001, είναι πιστοποιητικά ή έγγραφα που αφορούν τον πλοιοκτήτη και το πλοίο:

1. Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου Γενικής ή Δικαστικής χρήσης του πλοιοκτήτη

2. Πιστοποιητικό αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής έκδοσης του τελευταίου διμήνου από την ημερομηνία κατάθεσης της δήλωσης ....κλπ.

περί μη πτωχεύσεως ή περί μη θέσεως σε εκκαθάριση ή περί μη θέσεως σε αναγκαστική διαχείριση ή σε άλλη παρεμφερή διαδικασία η πλοιοκτήτρια εταιρεία.

3. Βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας καθώς και πιστοποιητικό εκπλήρωσης ή διακανονισμού των υποχρεώσεων από εισφορές κοινωνικής ασφάλισης ή και βεβαίωση μη οφειλής ή ασφαλιστικής ενημερότητας,

έκδοσης του τελευταίου διμήνου από την ημερομηνία κατάθεσης της δήλωσης μαζί με υπεύθυνη δήλωση στην οποία να δηλώνεται ότι δεν απασχολείται προσωπικό, το οποίο να υπάγεται σε ασφαλιστικό φορέα άλλον,

πέραν εκείνου ή εκείνων από τον οποίο ή τους οποίους έχει προσκομισθεί πιστοποιητικό. κλπ.κλπ

4. Βεβαίωση ή αποδεικτικό έγγραφο ασφαλιστικής επιχείρησης αλληλοασφα λιστικού συνεταιρισμού κάλυψης της αστικής ευθύνης του πλοιοκτήτη.

5. Έγγραφο Εθνικότητας.

6. Πιστοποιητικό Καταμέτρησης.

7. Βεβαίωση της αρμόδιας αρχής του κράτους νηολόγησης ότι το πλοίο συγκεντρώνει όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις να παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιων ενδομεταφορών στο κράτος – μέλος που είναι νηολογημένο.

8. Πιστοποιητικό Ασφαλείας (Π.Α.) ή Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης (Π.Γ.Ε.) και επιπλέον για τα ταχύπλοα ή δυναμικώς υποστηριζόμενα σκάφη άδεια λειτουργίας πού να καλύπτουν τη συγκεκριμένη/συγκεκριμένες γραμμές δρομολόγησής των. Τα πιστοποιητικά αυτά να είναι σε ισχύ κατά το χρόνο υποβολής της δήλωσης, υπό την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 4 της παρούσας.Στην περίπτωση όπου το πλοίο φέρει σημαία άλλου Κράτους – Μέλους να επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο από την Αρχή ή τον Αναγνωρισμένο Οργανισμό ή του εξουσιοδοτημένου επιθεωρητή που εκδίδει τα πιστοποιητικά ασφαλείας του πλοίου, με το οποίο να βεβαιώνεται η συμμόρφωση του πλοίου στις απαιτήσεις των όρων εκτέλεσης των δηλούμενων πλόων, σύμφωνα με την παράγραφο 2(α) του άρθρου τρίτου του ν.2932/2001.

9. Βεβαίωση ή πιστοποιητικό αρμόδιας αρχής ότι χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων καθώς και καταγραφής επιβαινόντων ή ότι απαλλάσ σεται από την υποχρέωση τήρησης του συστήματος.

Άρθρο 3

Η υποβολή των δικαιολογητικών των παραγράφων 5, 6,7 και 9 του άρθρου 2, δεν απαιτείται στην περίπτωση όπου αυτά έχουν υποβληθεί στην αμέσως προηγούμενη δήλωση κλπ.κλπ

Άρθρο 4

1. Στην περίπτωση πλοίου που, κατά το χρόνο υποβολής της δήλωσης δρομολόγησης, είτε τελεί σε ακινησία για οποιοδήποτε λόγο, είτε το πιστοποιητικό ασφάλειας που διαθέτει δεν είναι κατάλληλο για την εκτέλεση

των δηλούμενων δρομολογίων, δηλώνεται το διάστημα ακινησίας μαζί με το λόγο ακινησίας του πλοίου και πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την έναρξη των δρομολογίων δύναται να προσκομισθούν τα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας (Ασφαλείας ή Π.Γ.Ε.) μαζί με τη βεβαίωση ή το αποδεικτικό έγγραφο κάλυψης της αστικής ευθύνης του πλοιοκτήτη .

2. Στην περίπτωση ναυπηγούμενου πλοίου προσκομίζονται από τον παρακο λουθούντα το πλοίο νηογνώμονα βεβαίωση περί έναρξης της ναυπήγησης μαζί με στοιχεία κυριότητας (π.χ. σύμβαση ναυπήγησης, πιστοποιητικό κυριότητας), τη δήλωση του άρθρου 1 στην οποία και προσδιορίζει το χρόνο ετοιμότητας του πλοίου και τα δικαιολογητικά των παραγράφων 1, 2 και 3 του άρθρου 2. Τα δικαιολογητικά των παραγράφων 4, 5, 6, 7, 8 και 9 του άρθρου 2, δύναται να προσκομισθούν πέντε (5) ημέρες πριν την έναρξη των δρομολογίων.

3. Στην περίπτωση άμεσης, κατεπείγουσας ανάγκης δρομολόγησης πλοίου στην αποδοχή της δήλωσης δύνανται να καθορίζονται οι ημερομηνίες προσκόμισης των δικαιολογητικών.

Άρθρο 5

Τα αιτήματα αυτεπάγγελτης αναζήτησης δικαιολογητικών, έκδοσης μετά την ημερομηνία κατάθεσης της δήλωσης, είναι:

1. Το αντίγραφο Ποινικού Μητρώου Γενικής ή Δικαστικής χρήσης

2. Η βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας καθώς και πιστοποιητικό εκπλήρω σης ή διακανονισμού των υποχρεώσεων από εισφορές κοινωνικής ασφάλισης ή και η βεβαίωση μη οφειλής ή ασφαλιστικής ενημερότητας

3. Η βεβαίωση ή το πιστοποιητικό ότι χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα κράτησης θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς

οχημάτων καθώς και καταγραφής επιβαινόντων ή ότι απαλλάσσεται από την υποχρέωση τήρησης του συστήματος.

Άρθρο 6

1. Τα δικαιολογητικά του άρθρου 2 που δεν είναι πρωτότυπα, υποβάλλονται σε επικυρωμένα αντίγραφα, θεωρημένα από αρμόδια κρατική αρχή ή από εξουσιοδοτημένα από τη νομοθεσία πρόσωπα εκτός αν ακολουθείται η διαδικασία της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 2690/1999 (ΦΕΚ45) «Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας».

2. Τα δικαιολογητικά που εκδίδονται σε γλώσσα άλλη πλην της ελληνικής, πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα από αρμόδια αρχή ή από εξουσιοδοτημένα από τη νομοθεσία πρόσωπα.

Άρθρο 7

1. Η υποβολή της δήλωσης δρομολόγησης πλοιοκτήτη αποσκοπεί στην εξέταση των δικαιολογητικών του άρθρου 2 σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο στην παρούσα πίνακα δικαιολογητικών δρομολόγησης πλοίου και στη δημοσιοποίηση των δηλούμενων δρομολογίων και δεν υποκαθιστά τα προβλεπόμενα έγγραφα ή πιστοποιητικά για την εκτέλεση των δρομολογίων, ούτε τον απαλλάσσει από την υποχρέωση τήρησης των όρων-προϋποθέσεων που απορρέουν από άλλες διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

2. Οι αρμόδιες για την αποδοχή της δήλωσης δρομολόγησης πλοίου Διευθύνσεις των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, προβαίνουν στην εξέταση των δηλώσεων και στις ενέργειες

σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο τέταρτο του ν. 2932/2001.

Άρθρο 8

Καταργούνται:

1. Η υπʼ αριθμ. 3332.3/3/19.10.2001 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1448 Β/2002) «Καθορισμός τύπου, περιεχόμενου και λοιπών απαιτούμενων στοιχειών και εγγράφων καθώς και συναφών προϋποθέσεων της δήλωσης

τακτικής δρομολόγησης πλοίου».

2. Η υπ΄ αριθμ. 3332.3/15/25.2.2002 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 290 Β/02) Τροποποίηση της υπʼ αριθμ.3332.2/3/19.10.2001 Υπουργική Απόφασης «περί καθορισμού τύπου, περιεχόμενου και λοιπών απαιτούμενων

στοιχείων και εγγράφων καθώς και συναφών προϋποθέσεων της δήλωσης τακτικής δρομολόγησης πλοίου».

Άρθρο 9

1. Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της

Κυβερνήσεως.Πειραιάς 17 Ιανουαρίου 2006 Οι Υπουργοί ΥΕΝ & ΑΙΓΑΙΟΥ.

Με βάση λοιπόν την ΚΥΑ με τις προυποθέσεις της οποίας του εγκρίθηκαν τα δρομολόγια και που είναι αν δείς σε όλα τα ΣΑΣ η ίδια, ΠΟΥ νομίζεις ότι έγιναν λάθη και παραλήψεις απο την εταιρία;Το πλοίο ήταν δρομολογημένο ήδη πριν έρθει,σε 3 κράτη μέλη της ΕΕ.Λές να ήρθε χωρίς νόμιμα χαρτιά ή τα άλλα κράτη να είναι πιό χαλαρά απο εμάς;Αραγε έχουν υπουργείο ναυτιλίας τα άλλα κράτη ή εκεί όλα τα έγγραφα τα εκδίδει ο επιβλέπων νηογνώμονας του πλοίου;που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο RINA δηλαδή ο Ιταλικός,και ορθώς αφού το πλοίο φέρει την Ιταλική σημαία.

Το πιό σημαντικό ίσως δικαιολογητικό που αφορά το πλοίο απο τα τυπικά δικαιολογητικά της αίτησης είναι τα α/α 7 & 8 που αφορούν το κράτος νηολόγησης-σημαίας και που η ΚΥΑ δίνει 3 λύσεις.Το κράτος ή τον νηογνώμονα ή ακόμα και τον εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή που εκδίδει τα πιστοποιητικά ασφαλείας, σύμφωνα λέει με την παράγραφο 2α του άρθρου 3 του ν 2932/01 που αφορά .....την ελληνομάθεια.

Με βάση την μικρή ή τη μεγάλη γνώση του χώρου της ναυτιλίας που έχεις,πού έγιναν τα <<ολέθρια λάθη>>,που άραγε δεν έγιναν με την δρομολόγηση του C.E.3, που ανήκει και αυτό στην ίδια μητρική εταιρεία;

Μήπως πιό πρακτικά, θα έπρεπε ήδη οι 2 εταιρείες να είχαν καταφύγει στα ελληνικά και ευρωπαικά δικαστήρια,να αποφανθούν αυτά για το τί επιτέλους ισχύει; αν ισχύει. Οσο για την καινούργια φορεσιά του πλοίου, πήγαινε μέσα και γράψε μας αν όλα αυτά δεν δικαιολογούν τον χρόνο που ξοδεύτηκε για να την φορέσει.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ήταν δρομολογημένο ήδη πριν έρθει,σε 3 κράτη μέλη της ΕΕ.Λές να ήρθε χωρίς νόμιμα χαρτιά ή τα άλλα κράτη να είναι πιό χαλαρά απο εμάς;Αραγε έχουν υπουργείο ναυτιλίας τα άλλα κράτη ή εκεί όλα τα έγγραφα τα εκδίδει ο επιβλέπων νηογνώμονας του πλοίου;που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο RINA δηλαδή ο Ιταλικός,και ορθώς αφού το πλοίο φέρει την Ιταλική σημαία.

Το πιό σημαντικό ίσως δικαιολογητικό που αφορά το πλοίο απο τα τυπικά δικαιολογητικά της αίτησης είναι τα α/α 7 & 8 που αφορούν το κράτος νηολόγησης-σημαίας και που η ΚΥΑ δίνει 3 λύσεις.

Καλά αυτά τα ζητήματα δεν είχαν λυθεί πέρυσι με την δρομολόγηση του CEIII? Τα ίδια ίσχυαν για το πλοίο (χώρα προέλευσης, σημαία, νηογνώμονας κλπ) και η ίδια νομοθεσία ίσχυε. Ειλικρινά δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα...παρά τα όσα έγραψες.

Άντε λοιπόν να ξεμπλέξει και να δρομολογηθεί...γιατί παρατράβηξε η υπόθεση. Όποια και εάν είναι η αιτία.

Link to comment
Share on other sites

Just for the record ο νηογνωμονας δεν εχει καμια σχεση με τη σημαια του πλοιου. Η καθε εταιρια ειναι ελευθερη να επιλεξει νηογνωμονα ανεξαρτητα απο σημαια, αναλογα με τα ποιοτικα της κριτηρια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ MΥKΗNAI,

Δεν κατάλαβα το νόημα του post σου καθώς η εκτενής αναφορά των απαιτούμενων εγγράφων που έκανες μπορεί να είναι χρήσιμη, αλλά μας διαφωτίζει για το τι χρειάζεται ένα πλοίο και όχι για το ποιες εκκρεμότητες υπάρχουν στο Vera. Αυτό το ξέρουν καλύτερα οι άνθρωποι μέσα στην εταιρεία ή στην Επιθεώρηση. Ρώτησε τους να σου εξηγήσουν.

Με βάση την μικρή ή τη μεγάλη γνώση του χώρου της ναυτιλίας που έχεις,πού έγιναν τα <<ολέθρια λάθη>>,που άραγε δεν έγιναν με την δρομολόγηση του C.E.3, που ανήκει και αυτό στην ίδια μητρική εταιρεία;

Εσύ ο ίδιος ανέφερες πως το πλοίο καθυστερεί “λόγω ελλείψεων στα έγγραφα και στις ειδικές απαιτήσεις -πιστοποιητικά –ευστάθειας”. Επίσης ο captmimis και ο lexicat14 αναφέρουν για απαιτούμενα έγγραφα που αναμένονται από το εξωτερικό. Συνεπώς 2 εβδομάδες μετά από την ημερομηνία που επισήμως η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως θα ξεκινήσει δρομολόγια, εκκρεμεί ακόμα η προσκόμιση εγγράφων. Αυτό εγώ το ονομάζω λάθος ή αβλεψία, εσύ πες το όπως θέλεις.

Εκτός από αυτά τα έγγραφα (την εκκρεμότητα των οποίων εγώ δε γνώριζα), υπήρξαν και άλλα λάθη που έγιναν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας/μετασκευής/προσαρμογής του πλοίου από τους ανθρώπους της εταιρείας. Η αναφορά τους δεν έχει κανένα νόημα, αφού αφορούν θέματα τα οποία ήδη διορθώθηκαν ή διορθώνονται.

Τέλος, άλλες προϋποθέσεις/προδιαγραφές/πιστοποιητικά πρέπει να τηρούνται σε ένα ταχύπλοο 12 ετών και άλλες σε ένα συμβατικό 33 ετών.

Link to comment
Share on other sites

Just for the record ο νηογνωμονας δεν εχει καμια σχεση με τη σημαια του πλοιου. Η καθε εταιρια ειναι ελευθερη να επιλεξει νηογνωμονα ανεξαρτητα απο σημαια, αναλογα με τα ποιοτικα της κριτηρια. :)

Αυτό λέω ακριβώς.Οτι ο νηογνώμονας βεβαιώνει την προσαρμογή του πλοίου με την συνθήκη,ότι η ΕΕ δίνει παράταση μέχρι 01/10/10 για την εναρμόνηση,τότε γιατί δεν υπογράφονται τα δρομολόγια για να ξεκινήσει;

Γραφειοκρατία ή διαπλοκή;

και ακόμη:

Σύμφωνα με το Π.Δ 52/Α 79/31.03.2005 που αναφέρονται οι ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας για Ε/Γ-Ο/Γ πλοία σύμφωνα με την οδηγία 2003/25/ΕΚ του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14/4/2003 στα άρθρα

7 & 8 αναφέρονται:

Αρθρο 7 της Οδηγίας

1.Τα νέα Ε/Γ-Ο/Γ........

2.Τα υπάρχοντα ε/γ-ο/γ πλοία,εξαιρουμένων εκέινων στα οποία εφαρμόζεται το άρθρο 6 παρ.2,πρέπει να πληρούν τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας που εκτίθενται στο παράρτημα Ι,το αργότερο μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2010.Τα υπάρχοντα ε/γ-ο/γ πλοία τα οποία την 17ην Μαίου 2003 ανταποκρίνονταν στις απαιτήσεις του κανονισμού.....κλπ.κλπ, το αργότερο μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2015!!!

Αρθρο 8 της Οδηγίας.

-Πιστοποιητικά

1.Ολα τα νέα και τα υπάρχοντα ε/γ-ο/γ πλοία που φέρουν την σημαία κράτους μέλους πρέπει να φέρουν πιστοποιητικό που να επιβεβαιώνει τη συμόρφωση με τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας,που καθορίζεται στο άρθρο 6 και το παράρτημα Ι.Το πιστοποιητικό αυτό το οποίο εκδίδεται απο την αρχή του κράτους της σημαίας,αναφέρει μέχρι ποιό σημαντικό ΄΄υψος κύματις το πλοίο είναι σε θέση να πληροί τις ειδικές απαιτήσεςι ευστάθειας.Το πιστοποιητικό παραμένει σε ισχύ καθ' όλο το χρόνο που το πλοίο εκετελεί δρομολόγια σε μιά περιοχή που χαρακτηρίζεται απο ίσο ή μικρότερο σημαντικό ύψος κύματος.

2.Τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί απο άλλο κράτος μέλος σύμφωνα με την οδηγία 2003/25/ΕΚ του Συμβουλίου της 14.4.2003 αναγνωρίζονται απο την Χώρα.

3.Η Χώρα υπο την ιδιότητά της ως κράτους υποδοχής,δέχεται τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί απο τρίτη χώρα και τα οποία πιστοποιούν ότι το πλοίο πληροί τις καθορισμένες ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας.

Απαντήσεις μόνο με χρήση νομοθεσίας για να καταλαβαινόμαστε,διότι άρχισαν τα όργανα.

Ηδη εξήλθον του συστήματος τα δρομολόγια.Δελτίο Τύπου θα βγεί;

Link to comment
Share on other sites

Απαντήσεις μόνο με χρήση νομοθεσίας για να καταλαβαινόμαστε,διότι άρχισαν τα όργανα.

Εάν είχανε εσένα φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ στον κλάδο της επιθεώρησης , να είαι σίγουρος πως ούτε τα μισά πλοία της ακτοπλοίας δεν θα έπερναν πιστοποιητκά.

Και εφ'όσον λες ότι άρχισαν τα όργονα, ετοιμάσου να χορέψεις.Το αποτέλεσμα θα φανεί στο χειροκρότημα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μιά τρανή απόδειξης της εναρμόνησης του πλοίου με την νομοθεσία.

Μετά την κατασκευή του βιολογικού προς αποφυγή της ρύπανσης της θάλασσας,φόρτωσε.... οικολογικά καύσιμα και ιδού...το αποτέλεσμα.

Μετά την σταύρωση έρχεται η 3ήμερος ζωφόρος Ανάστασης.

Λέτε η περίφημη αυτή καλλιτεχνική φωτό,να σημάνει και την ανάσταση του vera;ή θα ψάλουμε ομαδικά το ...ανελήφθεις εν τω όρει τω Θαβώρ μεταμορφωθείς;

Link to comment
Share on other sites

μετα απο τοσο διαβασμα σκεφτομαι να δωσω κατατακτηριες στη νομικη:).

πολυ χρησιμη η νομοθεσια που εγινε upload, αλλα ακομη εχουμε την απορια γιατι κρατηθηκε το πλοιο.

ζητηθηκαν καποιες τροποιησεις; βρεθηκαν καποιες ελλειψεις; ζητηθηκαν καποιες προσθηκες;

μηπως το βαπορι δεν ηταν ετοιμο και επιχειρηθηκε μια de facto δρομολογηση, "πατωντας" στη μη συνδεση αγιου και φουρνων. σκεφτομαι με το διεστραμμενο μουρλοπατρινιο μυαλο μου τωρα και λεω τι θα εκανα αν το εκμεταλλευομουν εγω. "ενταξει, δεν εχει ανεβει δεξαμενη, δεν εχει embarkation πρυμα, θελει παρεμβασεις για το θερινο πρωτοκολο, αλλα το βαζω ετσι τωρα που υπαρχει προβλημα, κανω θετικη εντυπωση, καθιερωνομαι και μετα το πασχα το δενω και κανω τα υπολοιπα." ετσι θα εκανα εγω αν ημουν πλοιοκτητης του.

δεν μπορει τρεις εβδομαδες να περιμενουν ενα χαρτι απο την ιταλια. πασχα εχουν, δεν εχουν ραμαζανι. καπου αλλου εχει κολλησει το θεμα και σε ζητημα ουσιας και οχι γραφειοκρατειας. δεν τιθεται θεμα αξιοπλοιας. αλλα προφανως θα υπαρχουν προβληματακια τετοια που μπορουν να το κρατησουν. αλλωστε στη βορεια ευρωπη εδενε σε φυσουνες και linkspans.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...