Jump to content
Shipfriends

To Nαυάγιο του Sea Diamond στην καλντέρα της Σαντορίνης


Recommended Posts

gia na kleisw thn paren8esh sthn parapanw erwthsh mou:

kanonika- kai edw den 3erw poios orizei auton ton kanona gia thn akribeia- alla oi nauphgikes arxes 3ekinontas apo thn palia gnwsth mas istioploia orizoun pws h pleurikh epifaneia tou ploiou sysxetiete amesa me thn epifaneia ths propellas. An alla3ei kati se mia kataskeuh/meleth auta ta noumera prepei na 3anametrh8oun.

den einai anagkaio na ginei me mia pros8esh deck-mhn to desoume sxoini kordoni alla oi kukloi symperiforas tou ploiou , meta apo tetoies anaktaskeues 3anaorizonte.

pali den exei na kanei me to 8ema mas alla deixnei oti to ploio apla den 8a akouge opws 8a eprepe na akousei me ena deck ligotero, stous 8 kombous taxythta me ton anemo pou eixe.

den shmainei oti h etaireia den eixe kanei meleth h oxi h an eprepe na alla3ei to phdalio, alla thn pronohsh se tetoia 8emata apo ton plohgo ths.

allh erwthsh efoson den gnwrizw to meros/to limani kai ton yfalo tou atyxhmatos. an erixne agkyra oi agkyres (ektos tou oti 8a tis exane en telei) mhpws 8a boh8ouse se sxesh me ton anemo k thn fora tou karabiou?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 571
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Allo ena shmeio einai oi xartes se xrhsh. shmeio kleidi apo thn empeiria mou einai kata poso swsth einai h shmeiwsh ana diasthmata kai ana die8nes systhma gia to stigma tou ploiou (apo gps synh8ws)/ h ananewsh tou xarth (an k o yfalos htan palios) alla deixnei an leitourgouse to systhma/ kai telos thn syxnothta lhpshs tou stigmatos panw sto xarth. (dikh mou empeiria einai ana 15 lepta apo ton a3iwmatiko yphresias alla den mporw na pw me bebaiothta oti auto prepei na isxyei se ola ta ploia kai etaireies)

to e8ma einai oti akoma k kati apo ta parapanw na mhn ginontousan swsta, mporei o logos proskroushs na mhn htan to oti den ginontousan swsta alla kapoios allos. par'olauta, einai megalo stoixeio kai mporei na kateu8ynei polla.

Μιας και αναφέρεις τους χάρτες, το πόρισμα του Sally Albatross (βλ. προηγούμενο post) απέδωσε την πρόσκρουση στην ξέρα σε μπέρδεμα μεταξύ των συστημάτων συντεταγμένων με τα οποία είχε τροφοδοτηθεί ο ηλεκτρονικός χάρτης του DGPS (τοπικό αντί για WGS84). Αλλά συνήθως η "ευθυγράμμιση" του χάρτη γίνεται αυτόματα εκτός και αν το πλοίο είχε ακόμα το αρχικά εγκατεστημένο σύστημα (και για κάποιο λόγο έγινε χειροκίνητη ρύθμιση).

Αλλά οι παραπάνω υποθέσεις δε συνάδουν με τις συνθήκες του ατυχήματος(ώρα, καιρός, θέση), τις διαδικασίες που προηγήθηκαν, και κυρίως με τις καταθέσεις του πλοιάρχου (έτσι, για να βγάλουμε και ένα μικρό πόρισμα για το φίλο μας το Λευτέρη :( )

Και για να συνεχίσουμε με την παράθεση σοβαρών και έγκυρων στοιχείων:

Μάθατε για τη νέα θεωρία με τη Γαλλίδα και την ασφάλεια ζωής του φερόμενου ως αγνοούμενου συζύγου της;

Link to comment
Share on other sites

To ECDIS parolo pou se kapoies xwres/shmaies exei egkri8ei san meso pou mporei na antikatasthsei tous xartes, gia mena den einai toso egkyro akoma. Den nomizw omws se tetoio karabi na eixame auth thn periptwsh. Sthn Ellada mono ta high speed exoun tetoio systhma egkekrymeno me e3airesh.

Pantws an pesoun dytes, 8a exei endiaferon na doume tous xartes, estw kai bregmenous, alla 3analew h shmeiologia panw tous, den prepei na einai o logos pou 8a apodw8oun eu8ynes.

Link to comment
Share on other sites

To ECDIS

Μεγαλη κουβεντα αυτη για τους ηλεκτρονικους χαρτες.

Υπαρχει ενοτητα στα τεχνικα θεματα οποτε μπορουμε να πουμε τα τεχνικα εκει.

Απλα ομως και για να ξερουμε για τι μιλαμε το πλοιο ειχε συστημα ηλεκτρονικου χαρτη με οθονες μεσα στη γεφυρα και επαναληπτες στις βαρδιολες. Δε γνωριζω ομως τι ειδους χαρτες χρησιμοποιουσε και αν το εμπιστευοταν τοσο πολυ ωστε να κανουν προσεγγισεις μ αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη κουβεντα αυτη για τους ηλεκτρονικους χαρτες.

Υπαρχει ενοτητα στα τεχνικα θεματα οποτε μπορουμε να πουμε τα τεχνικα εκει.

Απλα ομως και για να ξερουμε για τι μιλαμε το πλοιο ειχε συστημα ηλεκτρονικου χαρτη με οθονες μεσα στη γεφυρα και επαναληπτες στις βαρδιολες. Δε γνωριζω ομως τι ειδους χαρτες χρησιμοποιουσε και αν το εμπιστευοταν τοσο πολυ ωστε να κανουν προσεγγισεις μ αυτο.

Τη μια και μοναδικη φορα που ανεβηκα στο βαπορι δεν θυμαμαι να να ειχε επαναληπτες οθονων στις βαρδιολες, ηταν ανοιχτες και ειχαν χειριστηρια προς τα εξω.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, βγήκε και το πρώτο, έγκυρο και αξιόπιστο...πόρισμα :D Ρε, τι έχουμε πάθει οι έρμοι σ' αυτό τον τόπο? B)

Εις τήν αυτήν εφημερίδα,η γνωστή ναυπηγός,πλοιαρχίνα και εφοπλιστίνα κα Ρίκα Βαγιάνη γράφει μεταξύ άλλων στο άρθρο της "Μαύρο Κουτί,γκρίζες εξηγήσεις" :

"Σε περιπτώσεις καταστροφών, οι ειδικοί «διαβάζουν» τα αίτια του ατυχήματος μέσα από μια σύνθετη λίστα παραμέτρων, ανάμεσα στις οποίες το «μαύρο κουτί» δεν είναι παρά, απλώς, ένα ακόμα τσεκ πόιντ."

Τί,όθεν,χρείαν έχομεν λοιπών ειδικών;Η κα Βαγιάνη εξήγησε εις τόν αδαή αναγνώστη με πάσαν λεπτομέρειαν τί εστί VDR....:D

Link to comment
Share on other sites

Καί επειδή κάπου πήρε το μάτι μου γιά μιά θεωρία περί τής Γαλλίδος επιβάτιδος:πουθενά δέν είδα δημοσιευμένο το όνομα αυτής και τού -φερόμενου ώς θύματος- συζύγου της.

Δέν θα έπρεπε άραγε,αφού θεωρείται (καί αναφέρεται από όλους) οτι το ναυάγιο τού Sea Diamond είχε δύο θύματα;

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα της Γαλλίδας υπήρχε σε πολλά έντυπα δημοσιευμένο, καθώς και του συζύγου της. Άλλωστε, υπάρχει και σχετικό βίντεο που προβάλλεται καθημερινά στα δελτία ειδήσεων από την αναχώρησή της στο "Ελ. Βενιζέλος". Η εικόνα της, μόνο ναυαγού που ξεκληρίστηκε η μισή της οικογένεια δεν ήταν.

Link to comment
Share on other sites

να τολμήσω να πω κάτι.....

ρε παιδιά, μήπως οι 2 αγνοούμενοι, ΔΕΝ ήταν εντός του πλοίου?????

Αυτό είναι αδύνατον γιατί οι υπεύθυνοι ασφαλείας του πλοίου θα το ήξεραν αμέσως μετά την αναχώρηση από το Ηράκλειο. Μην ξεχνάμε ότι η είσοδος και η έξοδος κάθε επιβάτη ή μέλους του πληρώματος από το πλοίο ελέγχεται και καταγράφεται ηλεκτρονικά.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στο passenger's list ηταν σιγουρα, και αρα μεσα στο βαπορι. Μετα δεν ξερουμε τι απεγιναν, φημες μιλησαν για πολυ καλους κολυμβητες (Πατερας- Κορη). Αν προσεξατε την γραπτη δηλωση της και παρατηρησετε λεπτομερειες για το πως "καταφερε" να ανοιξει την πορτα της καμπινας ενω το νερο απ'εξω ανεβαινε, θα παρατηρησετε οτι ενω "προσπαθουσαμε με τον συζηγο μου να ανοιξουμε αλλα δεν μπορουσαμε, οταν τα καταφεραμε το νερο ορμησε μεσα!!" μονο που οι πορτες στα βαπορια ανοιγουν προς τα μεσα....αρα κατι δεν παει καλα με την κυρια. Οπως εχει προειπωθει εδω, οταν χανεις το παιδι σου, δεν το λες μετα απο 4 ωρες, και στα καπακια μπαινεις στο AEGEAN TWO φευγεις απο το νησι, και το αλλο πρωϊ παιρνεις το αεροπλανακι σου και πας σπιτι σου.

Επιφυλασσομαι για την κυρια, και οχι τιποτα αλλο, αλλα καποιος θα φορτωθει στην πλατη του 2 αγνοουμενους που ποτε δεν θα εμφανιστουν.

Link to comment
Share on other sites

ενω "προσπαθουσαμε με τον συζηγο μου να ανοιξουμε αλλα δεν μπορουσαμε.... μονο που οι πορτες στα βαπορια ανοιγουν προς τα μεσα....

Ναι, αυτό το πρόσεξα και εγώ από την αρχή, αλλά υπέθεσα ότι οφείλεται σε κακή μετάφραση.

Link to comment
Share on other sites

Θα συνιστούσα να μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα (γιατί κάποιοι επίσημοι που προέτρεξαν...ψιλοεκτέθηκαν) για την υπόθεση των αγνοουμένων ούτε και να έχουμε βεβαιότητες για κάποια πράγματα...καθώς δεν γνωρίζουμε όλα τα δεδομένα (για να μη πω ότι γνωρίζουμε ελάχιστα...ένθεν κακείθεν)...και κυρίως τα παρασκήνια της υπόθεσης.

Τουλάχιστον, ας έχουμε υπόψη μας κάποια στοιχεία της υπόθεσης από τα σημερινά ΝΕΑ

Link to comment
Share on other sites

Ενα μεγάλο μέρος του κειμένου της Γαλλίδας είναι εδώ, για όσους γνωρίζουν γαλλικά. Πράγματι περίεργη η ιστορία με την πόρτα και τα νερά που ανεβαίνουν. Άσε που υποτίθεται ότι κατέβηκαν στην καμπίνα για να πάρουν ένα τζάκετ. Αν το πήραν, γιατί δεν επέστρεφαν στο κατάστρωμα; για να μην βραχούν στον διάδρομο;

Όσο για τους επίσημους που λέει ο φίλος παραπάνω: είναι τραγικό η εικόνα της χώρας να είναι η Φάνη "Χάλι" Πετραλιά. Αλλά ακόμα χειρότερο είναι ο υπουργός της υποτιθέμενα ισχυρότερης ναυτιλίας να παρουσιάζεται με ένα μείγμα θράσους και κακομοιριάς! Πραγματικά ντράπηκα ως Έλληνας προχτές που έκατσα να φάω στη μάπα την εκπομπή του άλλου γνωστού ταραχοποιού των πράσινων γηπέδων... Πλήρης ανεπάρκεια που δείχνει σε λίγα λεπτά αυτό που θα θέλαμε να τεκμηριώσουμε σε αυτό το φόρουμ: ποιος έχει την ευθύνη για τη βύθιση του πλοίου. Ό,τι και να έκανε ο πλοίαρχος, η εταιρεία του και οι ασφα-λιστές, φάνηκε ξεκάθαρα ότι δεν υπήρξε ΚΑΝΕΝΑΣ από το κράτος να τους μαζέψει και να καθοδηγήσει τις επιχειρήσεις και την επικοινωνία με τα "μέσα". Δείτε αυτό περί crisis management...

Και βεβαίως, Ιωάννου από το "Εθνος" (δυστυχώς...):

assets_LARGE_t_420_91335_type11364.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με την ΕΤ1, η γαλλιδα εδωσε συνεντευξη οπου απαντα στις καθε μορφης κατηγοριες (τις αρνειται για την ακριβεια). ο υπουργος μας εστειλε επιστολη στην επιτροπη θεσμων και διαφανειας της βουλης, οπου κατηγορει εμμεσως το MEGA οτι ειναι αυτοκλητοι τηλεδικαστες κλπ.

αρχισαν επισης οι διαδικασιες για τις αποζημειωσεις. Η Ελευθεροτυπια αναφερει οτι ηδη πηραν καποιοι απο το πληρωμα, ενω οι επιβατες εχουν αρχισει να κινουνται νομικα.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρόεδρος της Greenpeace μιλάει στα "ΝΕΑ".

Και βεβαίως λέει ότι το κράτος είχε άλλες προτεραιότητες (αν τις είχε και αυτές...). Πως γίνεται, όταν υποτίθεται ότι πας να προστατέψεις τα "συμφέροντα" ενός νησιού, να υποθηκεύεις και το μέλλον της θάλασσάς του (σε ορίζοντα δεκαετίας). Αλλά βεβαίως και οι ντόπιοι "άρχοντες" το πρώτο που σκέφτηκαν ήταν μη τυχόν και δεν μπορούσαν να δέσουν τα κρουαζιερόπλοια. Αυτή η ιστορία θυμίζει πολύ την κατάρρευση του αρχαιολογικού στεγάστρου. Όμως ξεφεύγω από το θέμα "το ναυάγιο του Sea Diamond" και πάω σε ένα άλλο, "το ναυάγιο του ελληνικού τουρισμού"... Αλλά μήπως είναι αλληλένδετα;

(προς διαχείριση: αν υπάρχει άλλο μέρος στο forum πιο σχετικό παρακαλώ μεταφέρετέ το post).

Link to comment
Share on other sites

Ολοσέλιδες καταχωρήσεις από τη Louis στις σημερινές εφημερίδες, με τίτλο: Ακούτε συνέχεια για εμάς. Ακούστε και εμάς

Δίνουν τη δική τους άποψη σχετικά με τα γεγονότα, αναφέρονται στο ναυάγιο, στο πλοίο, στις ενέργειες για την απορρύπανση, στο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, στο μέγεθος και στις δραστηριότητες της εταιρίας κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Ο Έλληνας ναυτικός ήταν και παραµένει αποµονωµένος σ’ ένα δρόµο χωρίς αρωγούς και υποστηρικτές.

Σε μια χρονιά που διαφαίνεται καλή μετά από χρόνια απραξίας του κλάδου της κρουαζιέρας και του yachting ήρθε το ναυάγιο του SEA DIAMOND, που αναπαράγοντας το κάθε μέρα στα κανάλια της τηλεόρασης , μας απομονώνει πιο πολύ και μας απομακρύνει από την πραγματικότητα.

Ο πλοίαρχος ,οι αξιωματικοί και το πλήρωμα με συντονισμένες ενέργειες διασώσανε 1200 επιβάτες και αυτό τους εξαγριώνει . Σκεφτείτε και να υπήρχαν θύματα.

Το έμψυχο διεσώθη , το άψυχο να πάει καλιά του.

Καμία συμπάθεια στον πλοίαρχο, ούτε μια καλή κουβέντα στους αξιωματικούς , για δε το υπόλοιπο πλήρωμα …. στον καιάδα.

Οι γνωστοί άγνωστοι της ακτής Μιαούλη τσιμουδιά , μόνο κάτι καταγγελίες ξεθάβουνε από τα συρτάρια τους και γι’ αυτούς βέβαια πάλι ο Πλοίαρχος οι αξιωματικοί και το πλήρωμα είναι συνυπεύθυνοι.

Ρεσιτάλ βλακείας και χυδαιότητας στα τηλεδικεία ,από ανθρώπους που δεν ξεχωρίζουν την πρύμη από την πλώρη ή από απόστρατους ναυάρχους χωρίς στόλο ή από καπεταναίους που μανουβράρουν με ρυμουλκά και με πιλότους .

Προστασία από πουθενά .

Στο όνομα της τηλεθέασης σπιλώνονται υπολήψεις και αξιοπρέπειες ανθρώπων που μοχθούν , αγωνίζονται και είναι αποτελεσματικοί ( 1500 ψυχές σώθηκαν ).

Στο όνομα της αποκλειστικότητας σπιλώνετε τον τουρισμό και τους ανθρώπους που εργάζονται γι ‘ αυτόν.

Όλοι τώρα θυμήθηκαν ποιοι φταίνε και γιατί και ξέχασαν όλους αυτούς τους ναυτικούς που εκτός από τον κίνδυνο και την αγωνία που διέτρεξαν έχουν να αντιμετωπίσουν και την ανασφάλεια του αύριο.

Θα έχουν δουλειά ; Θα απορροφηθούν από άλλα κρουαζιερόπλοια ; Ή θα μπουν ξανά στις λίστες του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας ;

Κάποιος βρήκε ένα τρόπο να βρουν δουλειά άνεργοι ναυτικοί ( επιδότηση εισφορών ) και του βγάζουνε τα μάτια γιατί δεν τους άφησε στην ανεργία.

Αν ήταν να διαλέξουμε ανάμεσα σε ανεργία , κλεισμένων ναυτολογίων , εισβολή χαμηλόμισθων και επιδότησης εισφορών, τότε κύριοι επαΐοντες να ξέρετε ότι η επιδότηση μας πάει μια χαρά .

Αν πράγματι ενδιαφέρεστε για μια καλύτερη Ελλάδα με ποιότητα και έργο στις μόνες εναπομείνασες βαριές βιομηχανίες ( ναυτιλία – τουρισμός ) αφήστε τα πορίσματα και τις πραγματογνωμοσύνες στους καθ’ ην αρμόδιους.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το παραπάνω κείμενο/διαμαρτυρία, απλά καλό θα ήταν να αναφέρουμε πως πρόκειται για την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών και Πληρωμάτων Επαγγελματικών και Ιδιωτικών Θαλαμηγών Σκαφών.

Link to comment
Share on other sites

Ένα υποθετικό αλλά ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύτηκε χτές στην εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ για το ναυάγιο του sea diamond.

Το άρθρο είχε ως θέμα μια πιθανή ανέλκυση του σκάφους το πως θα γινόταν και πόσο θα κόστιζε.

Οι γνώμες που πάρθηκαν ήταν από τους κ.Τσβλίρη,Μάτσα και Βερνίκο τους οποίους οι δραστηρίοτητές τους είναι συνηφασμένες με τις ανελκύσεις ναυαγίων.

Το άρθρο μεταξύ άλλων λέει ότι δύο λύσεις πρόκρίνονται.Μία της ανάσυρσης ολόκληρου του πλοίου και μία ο τεμαχσιμός με αλυσίδα και η ανάσυρση του πλοίου σε τμήματα.

Στην πρώτη λύση οι εργασίες ξεκινάνε με το δέσιμο του πλοίου για να σταθεροποιηθεί στο βυθό,δημιουργούνται από τους δύτες(οι οποίοι κατεβαίνουν μεσα σε ένα κλουβί το οποίο έχει κάμερες) στεγανοί χώροι ώστε να σταματήσει η εισροή νερού και με ειδικο κομπρεσέρ πρεσάρεται αέρας που δημιουργεί άνωση και βοηθά την πλευστότητα του σκάφους.Μετά αναλαμβάνουν δράση 3 πλωτοί γερανοί ανυψωτικής ισχύος 7000-10000 τόνων οι οποίοι με συρματόσχοινα ίσα με τον κορμό ενός δένδρου το καθένα βιράρουν το πλοίο σιγά σιγά.Εναλλακτικά μπορούν να τοποθετηθούν πολλά μπαλόνια στις πάντες του πλοίου τα οποία θα λειτουργήσουν ως μπρατσάκια.

και θα βοηθήσουν κι αυτά στην πλευστότητα του πλοίου.

Το όλο πρότζεκτ το υπολογίζουν να κοστίσει 100εκ δολάρια και ο χρόνος που θα χρειαστεί είναι 8 μήνες ανάλογα βεβαια και με τις καιρικές συνθήκες.

Η δεύτερη λύση είναι σαφώς φτηνότερη στην οποία το πλοίο κόβεται με αλυσίδα σε μικρότερα κομμάτια τα οποία φέρνει στην επιφάνεια ένας πλωτός γερανός.

Να θυμίσω ότι τέτοια λύση πρόκρίθηκε και στην περίπτωση της ανέλκυσης του ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ από το Κερατσίνι.

Όπως αντιλαμβανόμαστε το κόστος είναι πολύ μεγάλο και δεν νομίζω να μπορέσει κάποιος να τα διαθέσει τα λεφτά αυτά.Αν και οι πιέσεις των κατοίκων και των φορέων για ανέλκυση του ναυαγίου θα είναι εξαιρετικά πιεστικές παραταύτα δεν νομίζω να γίνει κάτι.:D

Δυστυχώς δεν βρήκα ιστοσελίδα της εφημερίδας ΤΟ ΘΕΜΑ για να παραθέσω το λινκ με το άρθρο ολόκληρο.:P

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα βραδινά κεντρικά δελτία ειδήσεων στα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια, υπάρχει μαρτυρία επιβάτη ότι είδε τρία άτομα από την οικογένεια των Γάλλων να βγαίνουν από τη μοιραία καμπίνα, συγκεκριμένα τη Γαλλίδα, το σύζυγο και την κόρη. Αναφέρθηκε ότι υπάρχει σχετική επίσημη κατάθεση η οποία προέρχεται από μία Ισπανίδα tour leader που βρισκόταν στην καμπίνα ακριβώς απέναντι από αυτή των Γάλλων. Σύμφωνα με την υποτιθέμενη κατάθεση, οι τρεις Γάλλοι εγκατέλειψαν την καμπίνα όταν το ύψος του νερού έφτανε μέχρι το γόνατο.

Στα ίδια δελτία αναφέρθηκε ότι η Γαλλίδα φέρεται να δήλωσε (ή να κατέθεσε) ότι ο σύζυγος και η κόρη καθυστέρησαν να βγουν, γιατί η κόρη ήθελε να πάρει μαζί τα ηλεκτρονικά της παιχνίδια.

Ανεξάρτητα από την εγκυρότητα ή την ακρίβεια των όσων παρουσιάζονται στα ΜΜΕ, το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιστορία με τους φερόμενους ως αγνοούμενους έχει ακόμα πολύ μέλλον...

Προσθήκη για το VDR

Επίσης, το VDR θα μείνει για κάποιες ημέρες ακόμα στην Ελλάδα (τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή) πριν σταλεί στη Φλόριντα. Το ωραίο είναι ότι σύμφωνα με τις αρχικές δηλώσεις κάποιων "αρμοδίων" δε θέλανε να το στείλουν εκεί γιατί η αποκωδικοποίηση στις ΗΠΑ θα απαιτούσε τουλάχιστον δύο με τρεις εβδομάδες και έτσι επέμεναν για άλλη λύση ώστε να γίνει η ανάγνωση πιο γρήγορα, στην Ελλάδα ή τη Γαλλία.

Τι; τώρα θα κόντευε να ολοκληρωθεί η διαδικασία αν είχε πάει εκεί από την αρχή; μπα, αυτά είναι υπερβολές και κακοήθειες...

Γνωρίζει κανείς πιο ειδικός shipfriend πόσες εβδομάδες πρέπει να μείνει ένα VDR κρεμασμένο στο τσιγκέλι προτού σιτέψουν αρκετά τα δεδομένα και είναι έτοιμα για μαγείρεμα; (εεε... αποκωδικοποίηση εννοώ...) ...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα βραδινά κεντρικά δελτία ειδήσεων στα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια
Αγαπητέ iason, αυτή και μόνο η αποστροφή...εγγυάται την αναξιοπιστία των πληροφοριών:P Για τους αγνοούμενους ή "αγνοούμενους", ας κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι να βγεί κάτι επίσημο. Εξάλλου είναι πολλοί αυτοί που ψάχνουν να βρούν άκρη...και ως γνωστόν: "ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον"...ειδικά όταν υπάρχουν στη μέση λεφτά:P Και ως είναι παγκοσμίως γνωστό...οι ασφαλιστές παθαίνουν "εγκεφαλικό" όταν είναι να πληρώσουν:D

Αυτό όμως που ήθελα να επισημάνω είναι αυτό που αναφέρθηκε και παραπάνω για την επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης....και από πλευράς της εταιρείας, αλλά και από την πλευρά του επίσημου Κράτους. Με τις χλιαρές αντιδράσεις και με τις διαβεβαιώσεις ότι δεν υπάρχουν ακυρώσεις κρατήσεων και άλλες επιπτώσεις στον τουρισμό νομίζω ότι απλώς εθελοτυφλούμε. Εάν ρίξετε μιά ματιά στο internet, θα διαπιστώσετε τις διαστάσεις που έχει πάρει η υπόθεση του ναυαγίου. Και εάν εξαιρέσει κανείς τις καθαρά ειδησεογραφικές αναφορές στο ναυάγιο, είναι πάμπολλες οι συνομωσιολογικές,οι μυστηριακές, οι υποτιμητικές ακόμα και οι υβριστικές αναφορές στο θέμα του ναυαγίου. Και να συνυπολογίσετε ότι το internet ολοένα και περισσότερο εξελίσσεται στο κατ' εξοχήν μέσο πληροφόρησης στα ζητήματα του τουρισμού και ιδιαίτερα της κρουαζιέρας. Και κατά την γνώμη μου, όλα θα ήταν κάπως καλύτερα με μια πιό οργανωμένη διαχείριση της κρίσης. Και δεν εννοώ βέβαια συγκάλυψη των συμβάντων, αλλά σωστό χειρισμό της κατάστασης. Και όχι να βρίσκει έδαφος ό κάθε τυχάρπαστος να γράφει ό,τι του κατέβει...και αυτά μάλιστα να βρίσκουν ευήκοα ώτα. Τώρα είναι πλέον κάπως αργά για να βάλλει κάποιος φρένο στο (από τη φύση του) ξέφρενο Διαδίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νηρέα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Και εμένα με προβληματίζει να αναπαράγω την κάθε θεωρία ή και οφθαλμοφανή ανοησία. Απλά σκέφτηκα ότι πολλοί φίλοι μας δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ελληνικά δελτία ειδήσεων και έτσι είναι μια ευκαιρία να ενημερωθούν για το γενικότερο "κλίμα" που υπάρχει.

Στην προκειμένη περίπτωση, για εμένα είδηση δεν είναι η ίδια η υποτιθέμενη κατάθεση αλλά η παρουσίαση των συγκεκριμένων "αποκαλύψεων" με αυτόν τον τρόπο και από σχεδόν όλα τα δελτία.

Όσον αφορά τη θέση μου απέναντι σε αυτές τις ειδήσεις, παρότι Χατζηνικολάου και Ευαγγελάτος ήταν 100% κατηγορηματικοί για την ακρίβεια των πληροφοριών τους (είδα ολόκληρο το ρεπορτάζ σε ANT1 και ALTER και αποσπάσματα σε άλλα κανάλια), ακριβώς επειδή είμαι στην ίδια γραμμή με αυτά που λες:

- ο τίτλος του post γράφει τη λέξη "φήμες"

- παρακάτω γράφει "υποτιθέμενη κατάθεση"

- πιο κάτω λέει "φέρεται να δήλωσε" κ.λπ.

Τέλος, η φράση "Ανεξάρτητα από την εγκυρότητα ή την ακρίβεια των όσων παρουσιάζονται στα ΜΜΕ, το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιστορία με τους φερόμενους ως αγνοούμενους έχει ακόμα πολύ μέλλον..." νομίζω ότι τα λέει όλα.

Επίσης συμφωνώ με την παρατήρηση που κάνεις για τις διαστάσεις του θέματος, όχι μόνο στα ΜΜΕ, αλλά στο διαδίκτυο γενικότερα. Ουσιαστικά λέμε το ίδιο πράγμα, τη μία για τα δελτία ειδήσεων, την άλλη για το διαδίκτυο :P

ΥΓ

By the way, ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον στοιχείο (και πολύ θετικό για τους απανταχού shipfriends) είναι ότι το forum δείχνει να προσέχει γενικά πολύ περισσότερο τη δεοντολογία από ότι τα επίσημα ΜΜΕ. :P

Αλλά από την άλλη αυτό μπορεί να είναι και ανησυχητικό, εξαρτάται πώς θα το δει κανείς :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...