Jump to content
Shipfriends

To Nαυάγιο του Sea Diamond στην καλντέρα της Σαντορίνης


Recommended Posts

Προς τι λοιπόν τα συγχαρητήρια για τα αυτονόητα ???

Ma auto lew. Oti den einai autonohta! Oi paragontes den sas fainonte sygkrisimoi parolauta NAI, milame gia 2 nauagia me diaforetika apotelesmata.

Giati auth h tash, ta kala na mhn ta synxairoume?

Giati auth h tash na 8eloume na paromoiazoume mhla me mhla? Den zygizoume kai sygkrinoume alla paromoiazoume.

Me thn idia logikh einai la8os na paromoiasw ena nautiko atyxhma me ena aeroporiko wste na dei3w thn a3ia kai thn asfaleia ths nausiploias? (leme twra ena extreme paradeigma, mhn piasteite)

Kai fysika as mhn mpoume sto tripaki na antistrepsoume thn logikh kai na senariologoume sto ti 8a ginotan an parolo pou dipla sthn akth, to plhrwma efeuge prwto, h amelouse h klp klp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 571
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

to plhrwma efeuge prwto, h amelouse h klp klp.

Ελεγα στο προηγούμενο μήνυμα μου οτι δεν πρέπει να συγχαίρουμε ένα δημόσιο πρόσωπο αν είναι τίμιο γιατι απλούστατα οφείλει να είναι. Με την ίδια λογική δεν μπορώ να συγχαρώ το πλήρωμα επειδή δεν έφυγε πρώτο η επειδή δεν αμέλησε.

Ολοι ξέρουμε οτι το πλήρωμα ενός πλοίου δεν ασκεί μόνο τα καθήκοντα που έχει ανάλογα την θέση και τον βαθμό του αλλά και ότι σε περίπτωση κινδύνου ο καθένας έχει ένα συγκεκριμένο πόστο και ορισμένα καθήκοντα. Θυμάμαι 18 χρόνων είχα μπαρκάρει για μικρό διάστημα επίκουρος στο αείμνηστο Αταλάντη και το πρώτα που μου είπαν όταν ανέβηκα στο πλοίο ήταν σε ποιόν σωστικό σταθμό έπρεπε να πάω σε περίπτωση κινδύνου και τι καθήκοντα θα είχα (εγώ ο τελευταίος τροχός της αμάξης).

Με λίγα λόγια ο κάθε ναυτικός ξέρει οτι σε περίπτωση ατυχήματος έχει κάποιες υποχρεώσεις που εντάσονται μέσα σε αυτό που λέμε ''δουλειά'' του. Επειδή λοιπόν πιστέυω οτι κανείς δεν θα έδινε συγχαρητήρια π.χ. στον πυροσβέστη επειδή απλά έκανε την δουλειά του, συνεχίζω να αναρωτιέμαι ''προς τι τα συγχαρητήρια για τα αυτονόητα ???).

Link to comment
Share on other sites

3efygame mia kai kai apo thn sygkrish phgame sta synxarhthria.

kai anarwtieme otan o pyrosbesths 8a er8ei egkaira kai 8a sbhsei thn fwtia sto prwto orofo tou spitiou sou kai den kaei o deuteros. 8a tou peis synxarhthria kai euxaristw h 8a to 8ewrhseis autonohto?

an den kataferei na er8ei h na sbhsei egkaira thn fwtia kai kaei olo, tote 8a se akoume sta kanalia na kathgoreis?

as mhn eimaste axaristoi. kai den milaw gia to plhrwma mia kai to parapanw htan paradeigma. milaw gia to oti prepei na eimaste eugnomones se oti syntelese kai sw8hkan oi plhstoi.

Link to comment
Share on other sites

Αγγελε έχεις δίκιο, ξεφύγαμε από το θέμα και ίσως γίνουμε κουραστικοί. Εξάλλου οι διαφορετικές απόψεις κάνουν τουλάχιστον ενδιαφέρουσες τις συζητήσεις. Πίστεψε με πάντως οτι χαίρομαι ειλικρινά που σε σύνολο 1500

ανθρώπων υπήρξαν μόνο δύο απώλειες και δεν διασυρθήκαμε διεθνώς μέρα - μεσημέρι και με τέτοιες καιρικές συνθήκες, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ γι αυτό να αποδώσω εύσημα σε κανέναν.

Link to comment
Share on other sites

Εγείρει αστικές αξιώσεις μέχρι 1 δισ. ευρώ

Το ΥΕΝ ετοιμάζει αγωγή κατά του Sea Diamond

Πηγη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ενέργειες για την κατάθεση αγωγής αποζημίωσης του Ελληνικού Δημοσίου ύψους έως και 1 δισ. ευρώ από την πλοιοκτήτρια εταιρεία και την εταιρεία αλληλασφάλισης του κρουαζιερόπλοιου «Sea Diamond» έχει αναλάβει ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης ο οποίος ανακοίνωσε χθες στη Βουλή πως μέχρι στιγμής έχουν απαντληθεί οι 400 από τους 500 τόνους του ναυαγίου της Σαντορίνης.

Στο πλαίσιο των εν λόγω ενεργειών το ΥΕΝ έχει αποστείλει ήδη επιστολή σε εννέα συναρμόδια υπουργεία, στην περιφέρεια του Νοτίου Αιγαίου, στον Νομάρχη Κυκλάδων και στις δημοτικές και κοινοτικές αρχές της Θήρας ζητώντας πληροφορίες για κάθε θετική ή αποθετική ζημία του Ελληνικού Δημοσίου από το ναυάγιο.

Παράλληλα με απόφαση του κ. Κεφαλογιάννη συγκροτήθηκε ειδική επιτροπή στο ΥΕΝ με αντικείμενο τη συγκέντρωση, αξιολόγηση και καταγραφή όλων των αποδεικτικών στοιχείων των θετικών και αποθετικών ζημιών. Η επιτροπή αναμένεται να ολοκληρώσει το έργο της το αργότερο έως τις 30 Ιουνίου και στη συνέχεια θα υποβάλει σχετικό πόρισμα για την κατάθεση της αγωγής.

«Πρόθεση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και της κυβέρνησης είναι να εγείρει αστικές αξιώσεις οι οποίες με βάση τις διεθνείς πρακτικές μπορούν να προσεγγίσουν και το 1 δισ. ευρώ» σημείωσε ο κ. Κεφαλογιάννης απαντώντας σε σχετική ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΝ Ασημίνας Ξηροτύρη.

Απάντληση

Αναφερόμενος δε στο ζήτημα της διαδικασίας απάντλησης του πετρελαίου από το ναυάγιο ο κ. Κεφαλογιάννης είπε ότι σήμερα έχουν απαντληθεί «οι 400 από τους 500 τόνους του εγκλωβισμένου πετρελαίου και των απορρυπαντικών» με αποτέλεσμα να υπάρχει πλήρης έλεγχος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην περιοχή της Οίας. Πρόσθεσε δε ότι έχουν επιβληθεί 35 πρόστιμα (από 8.500 έως 19.000 ευρώ ημερησίως) εις βάρος της πλοιοκτήτριας εταιρείας διότι δεν κατόρθωσε να υποβάλει ολοκληρωμένο σχέδιο απάντλησης εντός 48 ωρών. «Το ΥΕΝ θα επιβάλει το μάξιμουμ τον προστίμων για την απάντληση τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να ξεπεράσουν το 1 εκατ. ευρώ» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης.

Link to comment
Share on other sites

Ανατριχιασα μιλαμε. Κι ο Κωστακης Λιοζου τα ιδια.:D Ειναι τα γνωστα προστιμα που εφαγαν για τις καθυστερησεις ο Μανουσης κι ο Αγουδημος πριν 2 καλοκαιρια και τα οποια βεβαιως εχουν πληρωσει μεχρι τελευταιας δραχμης.

Απο τη μια το ελληνικο κρατος παρακαλαει τον συγκεκριμενο επιχειρηματια να βαλει τα πλοια του υπο ελληνικη σημαια, και την ιδια στιγμη θα απαιτησει προστιμα τετοιου υψους? Αν ειναι δυνατον. Προφανως και ειναι για τα ματια του κοσμου(και ειδικα των κατοικων της Σαντορινης) ολα αυτα.

Οσο για την υποχρεωση υποβολης ολοκληρωμενου σχεδιου απαντλησης μεσα σε 48 ωρες απο την εταιρεια, μηπως ειναι λιγακι υπερβολικο? Δηλαδη αν ενα παρομοιο σχεδιο επρεπε να υποβαλλουν και οι εμπλεκομενοι κρατικοι φορεις(αρμοδια Υπουργεια, Λιμενικο κ.α.), αυτοι συμφωνουσαν μεταξυ τους και θα το ειχαν ετοιμο σε 48 ωρες?

Link to comment
Share on other sites

The Greek minister of merchant marine Manolis Kefaloyiannis has already contacted various ministries in the government to ascertain the amount of damage caused when the 22,412-gt Sea Diamond (built 1986) grounded and sank off Santorini in early April, Greek daily Kathimerini reported.

A four-member committee is to be set up to compile a report into the damage caused to Greek governmental departments which is to be presented by 10 July, the report claims. It is then believed a civil lawsuit will be launched against Louis.

The news comes after authorities on the Greek island of Santorini threatened legal action against the marine ministry and Louis over the sinking which saw up to 2,000 people evacuated from the Greece-flagged vessel with two French tourists still missing, presumed dead. The authorities are questioning why 400 tons of diesel fuel still remains in the sunken vessel.

Πηγή:Tradewinds

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την υποχρεωση υποβολης ολοκληρωμενου σχεδιου απαντλησης μεσα σε 48 ωρες απο την εταιρεια, μηπως ειναι λιγακι υπερβολικο? Δηλαδη αν ενα παρομοιο σχεδιο επρεπε να υποβαλλουν και οι εμπλεκομενοι κρατικοι φορεις(αρμοδια Υπουργεια, Λιμενικο κ.α.), αυτοι συμφωνουσαν μεταξυ τους και θα το ειχαν ετοιμο σε 48 ωρες?

Αυτοί είναι εξουσία ;) και δε δίνουν λογαριασμό σε κανένα. Και ποιός είσαι εσύ που θα κρίνεις την εξουσία και τις πράξεις της ? :D:p

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας πιο πάνω για τους 400 από τους 500 τόνους που έχουν απαντληθεί από το ναυάγιο του S.D. θυμήθηκα κάποιες απορίες

που μου είχαν δημιουργηθεί βλέποντας τις εκπομπές στην τηλεόραση τις πρώτες μέρες μετά το ατύχημα. Ζητώντας εκ προοιμίου την κατανόηση σας στην περίπτωση που κάποια ερωτήματα μου ακουστούν αστεία (δηλώνω αναρμόδιος), θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που ίσως ξέρει πόσοι τόνοι(?) θα χρειαζόταν το S.D. για να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά όπου θα μπορούσε να κάνει πετρέλευση ?

Το ρωτάω αυτό γιατί θυμάμαι κάποιον συνταξιούχο καπετάνιο που όπως δήλωνε είχε ''φάει την θάλασσα με το κουτάλι'', ( δεν το αμφισβητώ ), να προσπαθεί να πείσει άπαντες ότι καπετάνιος σε συνεργασία με την εταιρεία οδήγησαν το καράβι επίτηδες στα βράχια επειδή όπως είχε πει χαρακτηριστικά το S.D. ήταν μια ''γριά ρετουσαρισμένη''.

Για τον λόγο οτι αυτή η άποψη μου είχε φανεί εξ αρχής τουλάχιστον τραβηγμένη από τα μαλλιά αναρωτιέμαι γιατι η εταιρεία να βούλιαζε το πλοίο με 500 τόνους καύσιμα γνωρίζοντας τις επιπτώσεις ( πρόστιμα, ρύπανση, έξοδα απάντλησης κλπ ) αφού φαντάζομαι οτι θα αρκούσαν πολύ λιγότερα (?) καύσιμα για την επιστροφή στον Πειραιά ?

Ζητώ και πάλι την κατανόηση σας αν τα ερωτήματα μου ακούγονται αφελή.;):D:confused:

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, πιστευω οτι στην υποθετικη περιπτωση που καποιος ηθελε να στειλει στον πατο το οποιοδηποτε πλοιο, δε νομιζω οτι τα καυσιμα θα ηταν ενδοιασμος γι αυτον, ανεξαρτητως ποσοτητας. Ξεκαθαριζω οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν πιστευω οτι εχει γινει οτιδηποτε τετοιο. Το ποσα καυσιμα χρειαζοταν, εξαρταται απο την καταναλωση του πλοιου. Οπως και να' χει το πραγμα, αυτο που αναμενεται απ' ολους πια ειναι το επισημο πορισμα αν και προσωπικα αν ηθελα να εβλεπα ενα πορισμα αυτο θα ηταν οχι των ελληνικων αρχων, αλλα της ασφαλιστικης εταιρειας του πλοιου που οπωσδηποτε εχει βαλει δικους της surveyors.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δυσαρεστη τροπη παιρνουνε τα πραγματα για τους πρωταγωνιστες.

Εντάλματα σύλληψης για τον πλοιάρχο, τον εκπρόσωπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας του Sea Diamond και μέλη του πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου εξέδωσε η εισαγγελία της Νάξου, με την αιτιολογία της μη έγκαιρης κατάθεσης του σχεδίου απάντλησης των καυσίμων από το ναυάγιο.

Τα εντάλματα διαβιβάστηκαν στο Λιμεναρχείο Πειραιά.

www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

ma an einai dynaton! O ploiarxos ti ftaiei pou den yparxei sxedio?

A re Ellada! na dw pws kai me ti prosxhmata se syllhpsh Ellhna ploiarxou sto e3wteriko 8a fwnazete! Ntroph stous politikous!!

Bebaia to erwthma paramenei? Giati den exei ginei kati me ta kausima? Sthn Amerikh ka8e ploiokthtria etaireia epiballete na synergazete me etaireies typou O' Brien (peribantollogikos ka8arismos klp). Kati tetoio prospa8hsan na ftia3oun kai sthn Mesogeio, thn tyxh tou opoiou den gnwrizw. Pera apo auta, exoume kammia 8esh ths ploiokthtrias gia to se pia etaireia exei ana8esei to ergo, an to P&I to kalyptei kai ti ginete epi autou? Giati o ploiarxos eimai sigouros 3erei kati parapanw apoti 3eroume emeis alla as syllhf8ei giati kanei kalo sta kanalia.

Ntroph tselemente mou, ntroph!

Link to comment
Share on other sites

Πεστα Αγγελε. Και βεβαια εναντιον ολων των εμπλεκομενων κρατικων φορεων -που υποτιθεται οτι μας προστατευουν απο τους κακους ιδιωτες- που βλεποντας την απροθυμια/αδυναμια της εταιρειας για την απαντληση, αντιστοιχα δεν εχουν κανει απολυτως τιποτα, θα ασκησει κανεις καμια διωξη? Μπαααα δε νομιζω. Τωρα ηρθε η ωρα για το ξεχαρβαλωμενο μας Κρατος να το παιξει νταης για τα ματια(και τις ψηφους) του κοσμου.

Link to comment
Share on other sites

Πηγή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 18-5-2007

''Αναφερόμενος δε στο ζήτημα της διαδικασίας απάντλησης του πετρελαίου από το ναυάγιο ο κ. Κεφαλογιάννης είπε ότι σήμερα έχουν απαντληθεί «οι 400 από τους 500 τόνους του εγκλωβισμένου πετρελαίου και των απορρυπαντικών» με αποτέλεσμα να υπάρχει πλήρης έλεγχος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην περιοχή της Οίας.''

Πηγή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 12-6-2007

''Σύμφωνα με τον κ. Δήμα, «το κρουαζιερόπλοιο Sea Diamond εξακολουθεί να περιέχει πάνω από 400 τόνους καυσίμου που πρέπει να εκκενωθούν από το ναυάγιο» και «η Επιτροπή, μέσω του οικείου Κέντρου Παρακολούθησης και Πληροφόρησης (MIC), βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία με τις ελληνικές αρχές και με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) για να παρακολουθεί την κατάσταση, ιδίως δε τις απειλές για το τοπικό θαλάσσιο οικοσύστημα».

Στην απάντησή του, ο έλληνας Επίτροπος υπογραμμίζει ότι σε περίπτωση που ένα κράτος μέλος δεν διαθέτει επαρκείς πόρους για να αντιμετωπίσει κατάλληλα μια καταστροφή, μπορεί να ζητήσει, μέσω του μηχανισμού αυτού, τη βοήθεια των άλλων συμμετεχόντων κρατών μελών». Στη συνέχεια δε, τονίζει με νόημα ότι «οι ελληνικές αρχές δεν υπέβαλαν συγκεκριμένο αίτημα παροχής βοήθειας».''

;):confused: :confused: Επειδή ποτέ δεν ημουν καλός στα μαθηματικά, μήπως κάποιος πιο ειδικός μπορεί να μου εξηγήσει πως γίνεται κατά τον ΥΕΝ στις 18-5 να έχουν απαντληθεί οι 400 από τους 500 τόνους, και στις 12-6 ο κος Δήμας να δηλώνει οτι στο SD εξακολουθούν να περιέχονται πάνω από 400 τόνοι ?

Να υπενθυμίσω δε ότι ο ΥΕΝ και ο κος Δήμας (Ελληνας επίτροπος στην Ευρωπαική κοινότητα) ΔΕΝ ανήκουν σε διαφορετικούς πολιτικούς χώρους.

Αλλά μην ανησυχείτε.... εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον πλοίαρχο.....

Ρεεεεεεεεε (συγγνώμη κύριοι moderators) εδω μας δουλεύουνε χοντρά........

Link to comment
Share on other sites

Για αλλη μια φορα ο αγωνας τωρα δικαιωνεται, πολυ κακως ομως η νομοθεσια δεν προεβλεψε και αλλα κολασιμα αμαρτηματα του κακουργου πλοιαρχου..δηλαδη θα επρεπε να συλληφθει και να καταδικαστει αμεσως και για την αλλαγη των θαλασσιων ρευματων που προκληθηκαν με το ναυαγιο, και για την ψυχικη οδυνη των ψαριων αλλα πανω απο ολα και γιατι με το ναυαγιο μπορει να αλλαξει φορα η γη.

Το κακο ειναι οτι δεν ντρεπεται κανενας απο αυτους που θα επρεπε να ντρεπονται, για την νομοθεσια μας που πολυ λιγο απεχει απο το μεσαιωνα, και για το οτι αυτη στοιχειοθετηθηκε βασει ενος συστηματος στημενου πριν 300 χρονια τοτε που ο πλοιοκτητης ηταν και εφοπλιστης και καραβοκυρης και καπετανιος.

Ας συληφθει λοιπον ο εγκληματιας για να αποδωθει δικαιοσυνη για αλλη μια φορα, ωστε να αποδειχτει οτι εδω ειμαστε Ευρωπη (για να μην πω Αμερικη ή και Συμπαν ολοκληρο), καθοτι ως γνωστον αυτη ειναι η Ελλαδα που ειπε και το παλικαρι!

Ε ρε μανελα που χρειαζεται..

(και συγνωμη για τον οιστρο, αλλα η υπομονη εχει τα ορια της, η λογικη απο οτι φαινεται οχι)

Link to comment
Share on other sites

ρε τι μαθαινει κανεις. συμφωνα με την καθημερινη, η Louis ισχυριζεται οτι κανει οτι ειναι δυνατο για να αποτραπει η ρυπανση, ενω επισημαινει οτι δεν ειναι τεχνικα δυνατον να απαντληθουν τα καυσιμα με ασφαλη τροπο. λεει και τα γνωστα, οτι ειναι υπερβολικο το προστιμο και οτι θα κανει τις απαραιτητες νομικες ενεργειες να μην εφαρμοστει.

Περαιτέρω, όσον αφορά στη δυνατότητα απάντλησης του πετρελαίου που έχει απομείνει στο ναυάγιο, ο κ. Υπουργός ενημερώθηκε ότι το συμπέρασμα των εξειδικευμένων τεχνικών συμβούλων είναι ότι, με βάση τα ειδικά δεδομένα της δομής του πλοίου, της κατάστασης του ναυαγίου, του βάθους στο οποίο βρίσκεται κλπ., οποιαδήποτε προσπάθεια απάντλησης θα ήταν άκρως επικίνδυνη τόσο για τη ζωή των δυτών, όσο και ενδεχομένως για το ίδιο το περιβάλλον. Ακόμα, όμως, κι αν κάποιος ήταν διατεθειμένος να αποδεχθεί τις τυχόν περιβαλλοντικές συνέπειες της απάντλησης κι αν βρίσκονταν δύτες που θα ήταν διατεθειμένοι να αποδεχθούν τους κινδύνους, είναι και πάλι αδύνατο να απαντληθεί όλο το πετρέλαιο που έχει διαχυθεί στο ναυάγιο. Αυτό δε γιατί η τεχνολογία που υπάρχει σήμερα για απάντληση πετρελαίου σε μεγάλο βάθος χωρίς την χρησιμοποίηση δυτών αφορά τα φορτηγά πλοία, των οποίων οι δεξαμενές καυσίμων ή φορτίου είναι άμεσα προσβάσιμες από έξω, ενώ στην περίπτωση επιβατηγού πλοίου, όπως το Sea Diamond, χρειάζεται να διαπεραστεί αριθμός εσωτερικών διαχωριστικών –κάτι που είναι εντελώς ανέφικτο με τα διαθέσιμα σήμερα τεχνικά μέσα και με δεδομένο ότι οι δύτες δεν δύνανται να επιχειρήσουν στο εσωτερικό του πλοίου. Σημειώνεται επίσης ότι η εργασία εντός του ναυαγίου με τηλεκατευθυνόμενες υποβρύχιες συσκευές-ρομπότ (ROV) δεν είναι εφικτή από τεχνική άποψη.
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν να πω ότι σύμφωνα με πηγές μου οι ανακοινώσεις που έχει βγάλει η εταιρία είναι έγκυρες. Και εξηγούμαι:

1. Η LOUIS έφερε άμεσα εταιρία η οποία ασχολήθηκε με τη απορύπανση. Η ρύπανση έχει αντιμετωπιστεί ΣΧΕΔΟΝ στο 100%, ενώ στη Σαντορίνη παραμένει κλιμάκιο το οποίο αντιμετωπίζει καθημερινά τυχόν διαρροές από το πλοίο. Εννοείται ότι όταν λέμε ρύπανση εννοούμε ό,τι έχει ήδη διαρρεύσει.

2. Η απάντληση του πετρελαίου είναι όντως πάρα πολύ δύσκολη, κυρίως λόγω της θέσης του πλοίου. Όπως ίσως θα ξέρετε το πλοίο έχει κάτσει σε πολύ πλαγιαστό και απότομο έδαφος. Η προσπάθεια απάντλησης μπορεί να προκαλέσει μετακίνηση του πλοίου και να το σπρώξει πιο βαθιά στην καλντέρα. Αυτό εκτός από τον κίνδυνο που εμπεριέχει για τους δύτες, μπορεί να προκαλέσει και επιπλέον μόλυνση, αφού μπορεί να σπάσουν άλλες δεξαμενές κατά την πτώση, μπορεί να σπάσουν παράθυρα, να φύγουν καρέκλες, στρώματα, ξύλα, βαλίτσες και ό,τι άλλο βρίσκεται «παγιδευμένο» μέσα στο πλοίο. Σε αυτή την περίπτωση τα αποτελέσματα μπορεί να είναι ανεξέλεγκτα

Επίσης, κατά την άποψή μου, το πλοίο είναι σε μεγάλο βάθος και κατά πάσα πιθανότητα το κόστος για να γίνει η απάντληση είναι τεράστιο σε σχέση με τα πρόστιμα που θα χρειαστεί να πληρώσουν. Σκεφτείτε άλλωστε σε πόσα πλοία έχει γίνει απάντληση των καυσίμων στην Ελλάδα. Η απάντηση είναι ότι κάτι τέτοιο γίνεται μόνο όταν αυτό είναι δυνατό να γίνει εύκολα και με πολύ μικρό κόστος. Έγινε ποτέ κάτι τέτοιο στο «Σάμινα»? Όχι βέβαια. Μόνο που τότε υπήρχαν θύματα και όλοι ασχολούνταν με αυτό και όχι με τη μόλυνση.

Οπότε από όλα αυτά εγώ συμπεραίνω ότι απλά θα περάσει λίγος καιρός, η LOUIS θα χρεωθεί μερικά πρόστιμα ακόμα και σύντομα δε θα θυμάται κανείς μας τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σχεδόν μηδαμινές είναι οι επιπτώσεις του ναυαγίου στο θαλάσσιο οικοσύστημα της περιοχής της Καλντέρας υποστηρίζει η Louis Hellenic Cruises, ιδιοκτήτρια του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond, σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα.

Πηγή : Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 4-7-2007

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν. Προς τι φωνάζατε βρε .....Ελληναράδες ;

Ορίστε, μηδαμινές οι επιπτώσεις του ναυαγίου, δια στόματος μάλιστα του

πλέον αρμόδιου φορέα, της Louis Hellenic Cruises.

Εγώ πάντως πολύ κακοπροαίρετα θα θυμήσω ότι στο βυθό της καλντέρας

δεν βρίσκεται κάποια ξύλινη βαρκούλα, αλλά αυτό το πλοίο,

ρε τι μαθαινει κανεις. συμφωνα με την καθημερινη, η Louis ισχυριζεται οτι κανει οτι ειναι δυνατο για να αποτραπει η ρυπανση, ενω επισημαινει οτι δεν ειναι τεχνικα δυνατον να απαντληθουν τα καυσιμα με ασφαλη τροπο.

το οποίο περιέχει άγνωστη ποσότητα καυσίμων, τα οποία δεν είναι δυνατόν

να απαντληθούν με ασφαλή τρόπο. ;):D:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ena nauagio den einai filiko pros to periballon. Apa3 kai elabe xwra omws tote oi pio swstoi 8a koita3oun na beltiwsoun realistika thn katastash. O realismos autos den eswkleiei politikes propagandes.

H ka8e pleura 8a sthri3ei thn istoria ths kai to oikonomiko ths symferon. Dystyxws, epeidh h istoria auth me ta bunkers, phran polu megalyterh dhmosiothta apoti 8a eprepe, auto eixe san apotelesma kata thn gnwmh mou na yparxei oikonomiko symferon ws pros to 8ema ths rypanshs. Kanonika den 8a eprepe kai apo default 8a kalyptotan opws 8a eprepe apo tis asfalistikes opws ginete se ola ta nauagia.

Oso kai an briskw logiko to giati h Luis leei auta pou leei, den shmainei oti den einai alh8eia.

H pragmatikothta einai oti texnika pragmati mporei na einai epikindynh h apantlhsh kai ekei pou shmera to Ellhniko Kentro 8alassiwn ereunwn dhlwnei oti mhdaminh h rypansh apo to nauagio ws twra, ta pragmata na antistrafoun kai na fortw8oume sta kanalia.

den yposthrizw oute thn mia oute thn allh pleura optoe as mhn kathgorw ek tou asfalous ka8wti kai Ioniopelagiths.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι αλήθεια οτι στη Σαντορίνη δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τη ρύπνση μιας και δεν βγαίνουν μεγάλεσ ποσότητες καυσίμων και καθαρίζονται γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

...δεν βγαίνουν μεγάλεσ ποσότητες καυσίμων και καθαρίζονται γρήγορα.

Συγνώμη, αλλά επειδή δεν είμαι ειδικός σε θέματα θαλάσσιας ρύπανσης,

μπορώ να ρωτήσω κάποια πράγματα που αφελώς ίσως μου έρχονται

σαν σκέψεις ;

Λέγοντας ρύπανση τι εννοούμε ; Οτι είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού,

κοιτάζοντας απο ψηλά τον θαλάσσιο χώρο, όπου και ναυάγησε το πλοίο ;

Το μαζούτ που διαρρέει από το SD, ανεβαίνει κατακόρυφα στην επιφάνεια

της θάλασσας όπου και το συλλέγουν ; Δεν υπάρχουν στο σημείο θαλάσσια

ρεύματα τα οποία ίσως διασκορπίζουν το μαζούτ πριν αυτό φτάσει στην

επιφάνεια ; Τα συνεργεία καθαρισμού έχουν προβεί και σε καθαρισμό του

βυθού της καλντέρας σε βάθος 200 μέτρων και παραπάνω, και σε ακτίνα

δεν ξέρω πόσων εκατοντάδων ίσως μέτρων ;

Aν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω αφελή ίσως ερωτήματα είναι ''ναι'',

τότε ίσως να συμφωνούσα και εγώ ότι η ρύπανση είναι σχεδόν μηδαμινή.

Και λέω ίσως, γιατί και πάλι το αντικείμενο που γεννά αυτή την ρύπανση,

θα βρισκόταν εκεί. Χιλιάδες τόνοι σιδήρου που οξειδώνονται σιγά-σιγά,

λιπαντικά, καθαριστικά, χλωρίνες, απορυπαντικά, καύσιμα, τρόφιμα.........

Θα άρεσε άραγε σε κάποιον (με την ανάλογη βέβαια σμίκρυνση του

αντικειμένου ρύπανσης), να επικρατούν οι ίδιες συνθήκες στην πισίνα

όπου κολυμπά ο ίδιος και η οικογένεια του ; Θα θεωρούσε την ρύπανση

της σχεδόν μηδαμινή ;

Και μια τελευταία ερώτηση. Μήπως το ότι στην Σαντορίνη δεν αντιμετωπίζουν

κανένα πρόβλημα με την ρύπανση, έχει να κάνει με την θερινή περίοδο

που διανύουμε και τον εφησυχασμό των τουριστών, και από τον Οκτώβρη

τα προβλήματα ξαναβγούν στην επιφάνεια όπως το εναπομείναν στο πλοίο

μαζούτ ;

Link to comment
Share on other sites

Den nomizw na exoume kanenan eidiko me gnwseis apo mesa gia auto to 8ema na apanthsei.

Para8etw to ar8ro apo thn express omws pou milaei gia tous eidikous, entelws tyxaia shmera,

Ανεπηρέαστο το οικοσύστημα της Σαντορίνης από το ναυάγιο

05/07/2007 - 09:42

Mηδαμινές είναι οι επιπτώσεις στο θαλάσσιο οικοσύστημα της Σαντορίνης από το ναυάγιο του Sea Diamond, σύμφωνα με τις μετρήσεις της πρώτης φάσης που διενήργησε το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ), οι οποίες και κατατέθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ.

Βάσει της μελέτης αυτής, που στηρίχθηκε σε σωρεία μετρήσεων και αναλύσεων από τους εξειδικευμένους επιστήμονες του ΕΛΚΕΘΕ, τα πολύ καλά αυτά αποτελέσματα οφείλονται σε όλα τα ορθά μέτρα που έχουν ληφθεί από την πρώτη κιόλας ημέρα και τα οποία κρίνονται καθ’ όλα επιτυχή. Παράλληλα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι μετρήσεις ελήφθησαν σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά το ναυάγιο, οπότε διέρρεαν ποσότητες πετρελαίου, γεγονός που προδιαγράφει ότι οι μετρήσεις που θα γίνουν στο μέλλον, δεδομένου ότι η διαρροή έχει πλέον περιοριστεί αισθητά, θα είναι ακόμη καλύτερες.

Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η Louis Hellenic Cruises εξαρχής ανέθεσε σε εξειδικευμένα κέντρα τις εργασίες απορρύπανσης, ενώ ενημέρωσε εκτενώς το ΥΕΝ για το σύνολο των ενεργειών που κάνει για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Σε ανακοίνωσή της η Louis Hellenic Cruises τονίζει ότι θα συνεχίσει με αμείωτο ενδιαφέρον και σχολαστικότητα να συμβάλει τόσο στις διαδικασίες απορρύπανσης, όσο και στους ελέγχους της θαλάσσιας περιοχής.

ΕΞΠΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...